Referendums par Saeimas atlaišanu notiks 23.jūlijā

98

Komentāri (98)

Dina Repša 31.05.2011. 10.18

Vakar Ilze ar Gundaru lieliski izklaidējās dažu tēlu sabiedrībā TV. Uh, kā nosmējos.
TAČU!
Oligarhi ir trīs, bet viņu pakalpiņi, podlaižas un līdzskrējēji = Sutkas, Pindacīšas, Oļiņietes, Raņķi…
+ Ja – kā zinām – Saeimā ir 60 !!!!! jaunu deputātu, kas mūs sagaida rudenī vēlu, vēlu…
Es visā nopietnībā uzskatu, ka uz laiku jāatsakās no Skandināvu patapinātiem likumiem un jāvēl cilvēkus, kas principā REDZ un jūt Latvijas attīstību, tās ceļus un māk to paskaidrot [ar aploksnēm, ar lakatiņiem, ar “pagātni”]… Nu ne jau mūjābelīti pastalās, kas tikls un šķīsts un neko nezina vēlēsim….

+1
-1
Atbildēt

1

    piziks > Dina Repša 31.05.2011. 13.07

    Ja mums pašmāju banksteru un zviedru banku lobiji ir jau tik populāri, ka pat ZZS no hūtes (!) izvelk prezidentkandidātu banksteru — turklāt, papildus Vienotības banklobistu biogrāfijām no LB siltumnīcas, šim ir arī SAPARD apgūsnas iemaņas un Unibankas agrīnas vēstures CV daļa ar laikambiedriem un politbiznesa partneriem bankas padomē –, tad kādēļ brīnīties, ka zviedru naudas stutētāji laikus arī zviedru likumiem pieradina… :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 31.05.2011. 10.06

Visi priecājas- tā tiem blēžiem vajag! Zatlers parādīja, kurš mājā saimnieks… Bet tā tāda īsā domāšana. Sadosim tagad, bet par sekām domāsim pēc tam. Aizsprostam dambis ir slikts, tāpēc pārrausim! Bet ja pacelsim galvu no smuki plūstošās straumes un paskatīsimies, kas nāks vietā – tie būs SC, ZZS. Lembergs, kas ar savu demagoģiju vakar vinnēja. Aptaujas to uzrāda. Tas nav svarīgi, svarīgi ir tagad Saeimai norādīt pareizo vietu un tikt pie prezidenta krēsla. Lai ir tie ūdensplūdi, jo ir tie aiz mums. Domāsim pēc tam – ja domāsim..

Es saprastu , ja Zatlers ņemtu personīgā kontrolē KNAN oligarhu lietu, piespiestu to novest līdz galam, nevis izraisītu valstī krīzi radot tādu smaku, ko to saoda pat Lietuvas vēstnieks. Bet man jau ir atšķirīgs nepopulistisks viedoklis, kas saka- pareizi Zatler, pa muti Saeimai sadot vajadzēja!

+1
-2
Atbildēt

2

raimondsb_mail_lv 31.05.2011. 10.00

Nav runa par spēlēšanu pēc viņu noteikumiem. Vienkārši jāliek pretī apķērīgi politiķi, kas nav uz mutes krituši, kas var momentāli atbildēt uz jebkuru, pat nepatīkamu jautājumu. šādās diskusijās tiek zvejotas vēlētāju balsis. Jūs taču piekritīsiet, ka intelekta līmenis un saprašana politikā vēlētāju elektorātam ir dažāda. Zelmas tante no Ventspils nevar izsekot ” cilvēka no pilsētas ar rītdienu ” mahinācijām un shēmām. To labi saprot šis nelietis. Tāpēc viņš runā par pensijām, sagrozot faktus,jo zin, ka tas Zelmas tantei svarīgākais. Bet Šadurskis pat to nevarēja atspēkot, kaut gan tas bija visvieglākais. Ja Zalānam būtu Šadurska vietā jāatbild, tas momentāli būtu nolicis ” cilvēku no Ventspils ” uz lāpstiņām. Vēlētāju piesaistīšana ir sava veida zvejošana un zvejošanā katrai zivij ir sava ēsma.

+2
0
Atbildēt

5

    bekijja > raimondsb_mail_lv 31.05.2011. 10.23

    Ta joprojam butu spele pec vinu noteikumiem. Uzkersanas uz vinu izliktas esmas un provokacijam. Vakar pamaniju, ka nekas ta nesatracina Lembergu ka ja uz vina teikto nereage ar kaismigiem pretargumentiem. Ja vina piespeles megina atsist tikai aizsargajoties, vins sarunas partnerus tikai vel dzilak ievelk destruktiva vardu apmaina. Tur visi ir labi uztreneti sados panemienos, tapec jebkura gadijuma izskatisies un izklausisies parliecinosi. Si vinu demagogijas maksla ir japarvers par trukumu, bet to var izdarit preti liekot kaut ko pilnigi preteju. Paradnieks vakardienas diskusija bija visaukstasinigakais, savalditakais un racionalakais.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > raimondsb_mail_lv 31.05.2011. 10.50

    S.B.,
    Piekrītu. Kārlis vakar bija samiegojies. Manā skatījumā Lembis vienkārši jāignorē. Neatbildēt(izlikties nedzirdam) viņa jautājumus un kontaktēt ar vadītāju, pagriežot Lembja jautājumu sev vēlamā virzienā.
    Piemēram – par portfeļa pazušanu (likuma) pieņemšanas laikā.

    Varbūt Druvieti deleģēt tādās reizēs ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 31.05.2011. 12.02

    to markoni. Sveiks. Ignorēt nedrīkst, jo raidījumu skatās Zelmas tante no Ventspils un viņai pensijas jautājums ir ļoti svarīgs. Piemērs – man ir tante, kura ir ļoti cienijamā vecumā, kura aizmirsusi ir pat manu un savu vārdu, bet bijušo premj. Krasta vārdu, kurš viņai 20 gadu atpakaļ pie pensijas pielika 5 LS, viņa atcerās. Tik jūtīgs penšiem ir šis jautājums. Bet vispār, tas neattiecas uz Jums, mani kaitina, kad kārtējo reizi, kad Vienotība kļūdās taktiski un stratēģiski, vai kad aplaužas, neveikli atbildot uz ” cilvēka no Ventspils ” demagoģiju, izskan viedoklis – ” Lembergu un Brigmani, šos KP rūdītos demagogus, nav iespējams apspēlēt”. Ir iespējams un tas ir jādara. Es ticu, ka ir pietiekoši daudz jaunu, talantīgu, zinošu politiķu, kas varētu aizbāst muti nelietim. Mūsu pusē taču ir tik daudz spēcīgu argumentu. Vienkārši Vienotībā vecie kadri nelaiž pie šprices labākus runātājus. Dumburšovā bieži novēroju, ka no Vienotības atsūta kādu , kurš nevar skaidri noformulēt domu un blisina tikai savas godīgās acis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > raimondsb_mail_lv 31.05.2011. 12.29

    Piekritu tam, ka vinus VAR apspelet! Bet to visvieglak izdarit, ja nespele pec vinu noteikumiem ;) Lembergu, Zalanu utt vajag mierigi un vesu pratu nolikt pie malas ar pretjautajumiem – ko pasi ir darijusi? Kadus ilgtermina piedavajumus piedavajusi? Ka vinu partijas lemusas svarigos jautajumos? Un tad savs sakamais ir japasniedz pec saviem noteikumiem. Ar kadu “message” Sadurskis gaja uz raidijumu? Lemberga “message” bija – visus gadus megina kaut ko pieradit, nav pieradijusi. Zalana “message” – Zatlers vispirmam kartam noradija uz valdibas partiju nespeju, pie tam uzsverot Vienotibu. Sadurskis tikai atsitas…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > raimondsb_mail_lv 31.05.2011. 15.46

    Skumjais Bruņinieks 12:02.

    Sveicināti!
    Piekrītu!

    /Pēc visa spriežot, nākošās vēlēšanas ienesīs korekcijas V “listē”./

    P.S. Ignorēšanu biju domājis netieši. Jautājumu izlikties nedzirdam un pārjautāt pēc sava prāta.
    apmēram kā I. Kreituse to dara… balsis tā var savākt daudz vairāk, nekā sēdēt klusi un inteliģenti.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 31.05.2011. 09.21

Par vakardienas 100. pantu. Vienotībai jāzin, ko sūtīt uz tik nopietnām diskusijām. Nepietiek ar to, ka Šadurskis ir godīgs un labs cilvēks. Lai stātos pretī “cilvēkam no Ventspils”, kurš ir izcils demagogs, populists un melis, kurš vienmēr ir perfekti sagatavojies tēmai, jābūt tik pat apdāvinātam oratoram, kas var momentā atbildēt pārliecinoši pat uz nepatīkamiem jautājumiem. Šadurskis vakar zaudēja pilnībā. Uz “cilvēka no Ventspils ” jautājuma – ” kādi likumi ir pieņemti par labu Lembergam? ” – viņš nespēja neko pateikt. Es saprastu, ja sāktu minstināties kāds, kurš neseko regulāri politikai, bet Šadurskis katru dienu ir Saeimā un zin visus pieņemtos likumus. Tā vietā tikai glupi smīn. Tā Vienotības pārstāvju smīnēšana TV diskusijās ( sevišķi Āboltiņa ), kad jāatbild vai jākomentē Lemberga un Šķēles nometnes viltīgā demagoģija un populisms, bieži vien kaitina. Paskatieties cik veikla un loģiska ir nelieša Zalāna runa, lai gan PLL pozīcijas tagad ir ļoti švakas. Bet tā vietā viņš uzbrūk, melo pārliecinoši un var redzēt, ka atpelna Šķēles likto uzticību. ” Cilvēks no Ventspils ” vakar sasita visus lupatās, turēja diskusiju sev vēlamā gultnē un, ja Vienotība neliks pretī līdzvērtīgus pretiniekus, mūs gaida grūti laiki. Ar pliku taisnību visus nepārliecināsi. Mūms jāapzinās, ka pretī stāv vēl arī lielisks šovmens, kurš izmantos visus paņēmienus. Pat no tādas nenozīmīgas lietas, kā seifs, ” cilvēks no Ventspils ” spēj uztaisīt sev plusus. Tādu mazu Grīnberga kodu lietu – lūk KNABs atkal aplauzās un Lemberga sefā neko neatrada. Es gan domāju, ka seifā būs kādi noputējuši medību ragi, vai iekosts pīrādziņš. Vēl par Zatleru. Ja viņš neturpinās iesākto, šahistu valodā runājot, zaudēs tempu, iniciatīvu pārņems ar oligarhiem saistīti cilvēki. Sudraba, kas ir bieži nepieminētā, nu jau gandrīz sakautā oligarha PAREX cilvēks un, kā pati izteicās, ” cilvēkam no Ventspils ” simpatizējošā, jau asina zobenu.

+6
0
Atbildēt

2

    bekijja > raimondsb_mail_lv 31.05.2011. 09.31

    Spelet pec Lemberga vai Zalana noteikumiem un ar vinu metodem vai uzvedibas stilu butu kluda. Preti ir jaliek cita veida uzvedibas kultura un cita veida retorika.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Dina Repša > raimondsb_mail_lv 31.05.2011. 10.57

    Nu vakar raidījumā bija divi adekvāti cilvēki: Imants un Edgars… Viņi vismaz runāja kaut cik loģiski (neiedziļinoties).
    Pārējais bija izcili muļķīgi un pat – piedodiet – tizli.
    Protams, es labprāt sastaptu cilvēku, kas aizbāztu Lembergam muti. TAS būtu interesanti.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Juris T. 31.05.2011. 08.41

Daudzi uztraucās, ka 2 milj. tiks izšķiesti uz referendumu vai vēlēšanām. Bet, man liekas, ka lielākā naudiņa aiziet atalgojumam vēlēšanu iecirkņos, un ņemot vērā, ka lielākoties iecirkņi ir skoliņās un cik esmu novērojis tur vēlēšanu dienās parasti piestrādā skolotāji, uzskatīsim to par mazu piešspricīti pie skolātāju šobrīd paknapajām aldziņām.

0
0
Atbildēt

0

Ludmila 31.05.2011. 08.30

Būšu ārzemēs. Un latvju tauta tāpat celsies un kritīs par hūti . Nepiedalīšos

0
-1
Atbildēt

0

kaufmans, zufmans 31.05.2011. 00.05

:)) Aizmirsu par Latviešiem … !!! Nu tad – nekā !

0
-2
Atbildēt

0

kaufmans, zufmans 30.05.2011. 23.42

Kamēr visas partijas nepatrieks ellē un varu neņems stingra roka – nekas nemainīsies … :))

0
-1
Atbildēt

1

    ——
    Ko ta latvieši bez demokrātijas darīs? Ja nebūs iemesla kašķoties un plēsties, tad tak’ nebūs tādas jautrības kā pašlaik. Šovam jāturpinās!
    …..turpinājums 2.jūnijā.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 30.05.2011. 22.36

Kā jums patika 100. pants?
Puzes Žirinovskis dezorganizēja visu raidījumu, tēlojot pamuļķi, ka, šķiet, šie žurnalisti ir par “mīkstiem”, lai šo savaldītu. Tur vajag Kārli, Baibu vai Ilzi!

+4
0
Atbildēt

12

    dro > Pauls Puķītis 30.05.2011. 23.13

    markoni. Tur vajag Kārli, Baibu vai Ilzi!
    __________________________
    Vai tad nedzirdēji kā Kārlis svētīja Dombrovski un Āboltiņu, no kuriem Vienotībai “jāattīrās”? Baibas pēdējo rakstu arī neesi lasījis? Vai, vai:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Pauls Puķītis 30.05.2011. 23.24

    …kā Kārlis svētīja….
    _____________________________
    Vismaz vienreiz tai pasākumā netrūka jautrības .Kārlis zin visu. Tikai pajautā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > Pauls Puķītis 30.05.2011. 23.34

    Nekas jau īpašs.Pataloģisku meli raksturo emocionāla atsvešinātība no visa.Pieņemu,ka viņš tāds jau ir gadus 30 vismaz.Kopš 90,tajiem noteikti.Jeb, šādu cilvēku “izsist” ar kādu skaisti spico, trāpīgo jautājumu, principā nav iespējams. Šaubos,vai viņš ir laimīgs cilvēks.Tikai ,kāpēc par šo personīgo nelaimi jāmaksā valstij Latvijai.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 30.05.2011. 23.49

    Ino,
    Par to jau es saku –
    vajag Kārli, lai svētītu arī Minhauzenu…
    Neteiksi taču, ka vi’š ir Lemberga stipendiāts?
    ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 31.05.2011. 00.01

    Karamba,
    Piekrītu. Bet tad vajag viņu “izolēt” ar raidījuma vadītāja tiesībām…pēc tā, kad teicās … “lai prasot pēc Brigmaņa”. Es tajā brīdī būtu viņu izslēdzis kā ZZS pārstāvi .
    / jāsaka, ka Brigmnis nospēlēja viltīgi, šo klaunu iesūtīdams savā vietā…tik nesaprotu, kā viņš varēja pārstāvēt ZZS un kāpēc 100. pants piekrita tādam variantam
    (?)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Pauls Puķītis 31.05.2011. 00.18

    Markoni, šķiet tev dezorientācija piemetusies:)
    Sāksim ar to, ka Gailīša 100. pants jau sen cenšas veidot tautas viedokli pret V., pēdējā laikā arī pret Zatleru. Vai tas bija vakar vai aizvakar, kad Gailītis no juristiem centās izspiest atbildi, ka Prezidents nelikumīgi ierosināja saeimas atlaišanu?
    Kārlis tik šausmīgi apvainojies uz V., ka tā viņam neatnesa nākamajā dienā pēc ievēlēšanas, Jura Bojara vārdiem runājot – “neatkarību uz brokastlaiku”, ka katrā savā radioraidījumā (šodien neredzēju “Skatu no malas”) virspusēji aplūkojot aktuālo tematu, pārmetas uz V. lamāšanu.
    Baibas rakstus arī neesi lasījis?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 31.05.2011. 00.25

    Betij, Tu mani ar Ino pārpratāt…es domāju žurnālista profesionalitāti un pašcieņu, nerunāju par viņu uzskatiem.:)

    Kas attiecas uz SnoM, tad retu reizi noķeru atkārtojumus pēc pusnakts, bet principā neskatos.
    2. Gailītis šoreiz nebija. Par viņu man ilūziju nav!
    :)
    P.S.
    Baibas rakstus neesmu lasījis, TV viņu nemana , reņģēdājs neiespaidojas un nav man ko nervus bojāt…ja kas, Ino man pastāstīs. Tāpēc jau esmu šeit…:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 31.05.2011. 00.54

    …Markoni…Betija runā par vakardienas 100.panta preses kluba raidījumu…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 31.05.2011. 00.56

    zanE,
    tajā (svētdien) jau Minhauzens nepiedalījās.
    :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 31.05.2011. 01.10

    …Markoni….:))

    …Betijas teksts: “Vai tas bija vakar vai aizvakar, kad Gailītis no juristiem centās izspiest atbildi, ka Prezidents nelikumīgi ierosināja saeimas atlaišanu?”

    …:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Pauls Puķītis 31.05.2011. 01.15

    Markoni! Nezinu vai šeit ir piedienīgi?
    Ko puķuzirņi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 31.05.2011. 10.54

    Iekaro pasauli!
    :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

simpsons 30.05.2011. 22.10

Balsot PAR atlaišanu it kā nav normāli, jo Saeima tika ievēlēta tikai pirms 7 mēnešiem. Vienīgais arguments ir turpmāk likt apdomāties ‘ierindas’ deputātiem, kuri skatās mutē maizes tēviem un cer ka par labu uzvedību iedos vietu kādā padomē vai nākamajās vēlēšanās vietu listē. Turpmāk šie varbūt padomās pirms stulbi balsot, jo pēkšņi var pazust ne tikai izredzes dabūt vietu padomē, bet pat ikdienišķā deputāta aldziņa un pabalsti.

0
0
Atbildēt

0

Kā T Ā var būt?! 30.05.2011. 19.52

Nupat Lembergs stundu runaja pie Mamikina TV5. Tads Demagogs!!! Radas iespaids, ka vins klaji nirgajas par valsti, prezidentu un KNAB.

+11
0
Atbildēt

1

    ——
    Droši vien Lembergs brīvdienās labi atpūties, tāpēc spēj būt tik aktīvs pat pēc nelūgto viesu darbošanās ap seifu? Cilvēkus ar labu humora izjūtu Lemberga un Mamikina ”jociņi” nevajadzētu satraukt.
    Labāk jau politikā iesaistīto uzvedību izvērtēt no biznesa skatu punkta
    (skaidra domāšana),bez personiskajām emocijām.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

kdaljajev 30.05.2011. 19.23

Ja deputāti būtu valstiski domājuši,viņi draudzīgi visi noliktu deputātu mandātus un nevajadzētu rīkot referendumu,kura rezultāts ir skaidrs.Daļu ietaupītās naudas izmaksātu kompensācijās par zaudēto darbu.Savādāk var rosināt neizmaksāt nekādas kompensācijas,jo piesedza noziedzīgas darbības.

+5
0
Atbildēt

1

    www.vecamate.lv > kdaljajev 30.05.2011. 20.06

    Viņiem pat pēc likuma, par vēlēšanos nerunājot, nav tādu iespēju. Kas ir vēl viens apliecinājums,ka Satversme būtu jāmaina daudzos punktos.Jāmodernizē, kā to paveica lietuvieši un igauņi.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

wrvinovskis 30.05.2011. 19.11

Ar referendumu viss skaidrs, es pat netērēju laiku jūsu domu lasīšanai :) jo jau otro dienu nēsājos ar jautājumu – kā iedarboties, lai uz septembra vēlēšanām būtu iespējams balsot elektroniski?
Nu taču! Ja tautas skaitīšanā identificēšanas sistēma darbojās, vai ir vēl kādi šķēršļi? Lūdzu “IR”- pakustiniet šo jautājumu un nevajadzētu piekrist kādiem CVK iebildumiem, jo viņiem, diemžēl, sistēma ir Augstākās Padomes laikiem, reizēm liekas, ka arī priekšsēdētājs ir no tā laika.
Es ieinteresēts esmu, jo jaunieši ārzemēs studē, nerunājot par tiem kas strādā, retais tur var tikt līdz vēlēšanu iecirknim. Un to zinot, ir neciešami klausīties CVK it kā pamatotos iebildumus. Tā ir nerēķināšanās ar mūsējo vēlēšanos vismaz kaut kā būt kopā ar savējiem.
Viens no tiem noteikumiem ir, ka jāierodas tieši tās valsts vēstniecībā, kur dzīvo- ja kāds cilvēks ir Latvijā, CVK viņš nevar piereģistrēt savu iepriekš vai attālināto balsošanu. Nu, tas viens no jau zināmiem sliekšņiem, kas neļāva paggad nobalsot.
Ir jau vēl citi un visi ir nepārvarami!

+14
0
Atbildēt

0

mxblack 30.05.2011. 18.17

to pecisk. Bet vai mums ir cita izvēle? Vienīga reālā izvēle protams ir Vienotība, neskatoties uz visiem viņu ministru un deputātu sastrādātajiem nesmukumiem. Tomēr visvairāk Vienotības reitingi ir cietuši no koalīcijas ar ZZS, jo Dombrovskis ir no Vienotības, bet valdībai nepārtraukti sarkanās līnijas vilka ZZS divkoši, gan lai iegūtu savam maizes tēvam visādus labumus, gan lai grautu Vienotības reitingus. Es tomēr ceru ka šis nelaimīgais balsojums daudziem ZZS velētājiem atvērs aizlipušas ačteles un ļaus ieraudzīt visu to divkosīgo bandu īstajā gaismā. Kaut gan gan Dieva mīlestība, gan cilvēku stulbums esot neizmērojami un bezgalīgi jēdzieni.

+8
0
Atbildēt

2

    Ieva > mxblack 30.05.2011. 18.39

    atvērs.. ieraudzīs… un nobalso par?
    Kāda ir alternatīva?

    Alternatīvas nav.
    Šinī loterijā visi numuri ir tukši.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > mxblack 30.05.2011. 19.22

    Ar tādu noskaņojumu jau antidepresanti jālieto.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 30.05.2011. 18.12

Šai spēlei nav vinnesta. Mēs nespēsim ievēlēt kaut ko labāku. Vinnēs SC. Tāpēc tas ir tikai tāds politikānisms, politikas spēlēšanā, Zatlera ambīciju piepildījums spēlē par krēsla noturēšanu, neskatoties ne uz ko.
Ir mums prezidents, korumpants, ir mums Saeima, kurai ideāli sveši. Ir. ir slikti, taču nedabūsim neko labāku. Dabūsim to pašu, tikai savādāku. Tāpat tur būs bendrātes un kampari, tikai zem citādiem uzvārdiem. Vai tie, kas divus sasaukumus ievēlēja gāzētājus, vai tie, kas atkal un atkal notic priekšvēlēšanu koalīcijām, vai tie, kam zaglis ir labākais prezidenta kandidāts, šoreiz rīkosies savādāk. Nē!
Tik nauda būs izmesta. Daudz! Priekš kam?

+2
-17
Atbildēt

19

    bekijja > Ieva 30.05.2011. 18.16

    Runa par sevi un beidz musinat tautu! Saeimas atlaisana ir pirmais solis, lai tiktu vala no AAA, un PLL un ZZS destruktivas nemsanas. PLL jaunaja Saeima nebus – tas ir skaidrs ka barena asara. Jau tas vien ir vinnests!

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 30.05.2011. 18.18

    pareizi, būs SC & kremlini

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ieva 30.05.2011. 18.19

    Jā, tāpēc nedarīsim neko, visi kopīgi aiziesim un ieleksim Daugavā.
    20 gadu laikā aiz mūsu kūtruma viņu kabatās pazuduši miļjardi, 2 miļj. salīdzinot ar to ir sīknauda.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 30.05.2011. 18.24

    Jeb nav svarīgs rezultāts, svarīgs proces? Ja mirt, tad mirt, dziedot himnu?
    Jeb tomēr tā nav? Tad uzvaras stratēģiju lūdzu! Argumentus studijā…

    Slīkšņā spārdoties grimst tikai dziļāk. Tieši to mēs tagad daram. Es vienkārši neesmu naivs.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 30.05.2011. 18.30

    Uz Dzeri.
    >20 gadu laikā aiz mūsu kūtruma viņu kabatās pazuduši miļjardi, 2 miļj. salīdzinot ar to ir sīknauda.

    Taisnība. Pilnīga!
    Tikai nemainīsies jau nekas. Pazudīs vēl 20. Ar šito saeimu , nākošo, nav atšķirības, Kvalitatīvu saeimu Latvijas tauta ievēlēt nekad nav spējusi. Kāpēc lai šoreiz būtu savādāk? Būsim naivi un ticēsim , ka nu beidzot, nu šoreiz, nu gan..

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    bekijja > Ieva 30.05.2011. 18.30

    Mes – tauta – macamies demokratiju. Cik ilgi vajadzes, lai iemacitos, tik ari macisimies. Zatlera pazinojums un tautas reakcija uz to nav slikata atzime saja procesa. Reakcija uz Zatlera pazinojumu bija visai viennozimiga – tadi saimniekotaji, ka tie tris, mums vairs nav vajadzigi. Nakama stunda bus Saeimas arkartas velesanas, atzime – to rezultats.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > Ieva 30.05.2011. 18.31

    Lama te vienreiz labi iekomenteja – kam ticet vai neticet ir katra briva izvele ;)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Ieva 30.05.2011. 18.32

    Tāpat tur būs bendrātes un kampari
    —-
    Tu šito negatīvisma kampaņu izbeidz! Kampars taču IRšiem svēts cilvēks!

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ieva 30.05.2011. 18.38

    Ķīps – un ko tu iesaki, nedarīt vispār neko?
    Tas ir normāls demokrātisks process, un, paldies dievam, mums ir tiesības kļūdīties, bet, ir arī tiesības kļūdas labot.
    Tu gribi, lai mums būtu kā Krievijā vai kādā Kazahstanā?

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 30.05.2011. 20.10

    Es iesaku nepadarīt situāciju sliktāku, bet domāt, kā to uzlabot.
    Pagaidām muļķu zemē muļķu tikai paliek vairāk

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Ieva 30.05.2011. 20.25

    Ķīps.
    Pagaidām muļķu zemē muļķu tikai paliek vairāk

    Kad tu aizbrauksi, būs par vienu mazāk.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ieva 30.05.2011. 21.36

    “Es iesaku nepadarīt situāciju sliktāku, bet domāt, kā to uzlabot.”
    Un tieši samierinoties ar esošo situāciju, nolaižot rokas un sakot: Ai, tik un tā nekā labāka nebūs, – mēs meklējam, kā to uzlabot?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 30.05.2011. 22.35

    tad labāk ārstēt galvassāpes , nocērtot kāju?

    Variet barot sevi ar ilūzijām, ka tagad beidzot vēlēšanas dos kādu rezultātu, un, ka Lieuvas vēstnieks tiešām ir kļūdījies, saožot te nelabu smaku..,

    Bērēs būs krāšņākas, ja puķes būs smukākas…

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 30.05.2011. 22.42

    pirozkova kungs, te jau ir tā problēma – uz manu nepopulistisko viedokli esmu saņēmis tikai personiskus uzbraucienus.
    Jo argumentu, uzvaras stratēģijas nav.
    Precīzāk ir viens – labāk ir kaut ko darīt darīšanas pēc.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 30.05.2011. 23.21

    …argumentu, uzvaras stratēģijas nav….
    _______________________
    Uzvaras stratēgija būtu jāizbrēc nuo minaretiem?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ieva 30.05.2011. 23.54

    to Ķīps
    Nebūs, viņi vēl nožēlos, ka bija krievi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ieva 31.05.2011. 00.24

    “tad labāk ārstēt galvassāpes , nocērtot kāju?”
    Esi kļūdaini uzstādījis diagnozi. Tā bija gangrēna.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ieva 31.05.2011. 00.29

    “Jo argumentu, uzvaras stratēģijas nav.”
    Ja man uz ielas uzbruks varmāka, lai arī man nav uzvaras stratēģijas, es tik un tā spiegšu, skrāpēšos, spārdīšos un kodīšu, nevis prātīgi, cenšoties to nesaniknot, jautāšu – kādā veidā to apmierināt.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 31.05.2011. 00.36

    Tieši tā! Tieši tā tas izskatās – košana, skrāpēšana un spiegšana.
    Tik un tā tiksiet izvarota, bet vismaz ar cieņu.
    Tāpat Zatlers – pametis Latviju izvarošanai, bet mēs gribam to ietērpt demokrātijas drēbēs, lai tas izskatītos cienīgāk.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

Kā T Ā var būt?! 30.05.2011. 18.03

Ja so Saeimu atstatu savos kreslos, tad tas valstij izmaksatu vairak neka tikai 2milj. latu;)

+12
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 30.05.2011. 17.59

Pirms nomētāt Cimdaru, 2 mēneši pie Latvijas birokrātijas un lietvedības ir ļoti ok. Nav jau komercuzņēmums.

Nedomāju ka tas ietekmēs ‘par’ balsu skaitu. Ļoti īsā laikā šī Saeima ir paspējusi nokaitināt visus, bet visvairāk cilvēkus, kas uz to cerēja visvairāk.

Un jā, Vienotībai būs ļoti smagi jāstrādā. Diemžēl šī smagā kļūda par katru cenu censties noturēt ZZS valdībā vajās mūs vēl ilgi. Vadībai vajadzētu to saprast un pēc vienotas partijas izveides atkāpties un laist pie šprices nesamaitātus prātus.

+10
-2
Atbildēt

2

    kdaljajev > andrisskrastins 30.05.2011. 19.36

    Dombrovskim arī šajā situācijā vajadzēja parādīt stāju neviss sekot Ulmaņa aicinājumam parādīt kartiņu.Tieši ar to bezgalīgo kaulēšanos par amatiem visu sabojāja.Tagad iznāk ka cieši sadarbojušies ar Lembergu ko drīz apcietinās.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > andrisskrastins 30.05.2011. 23.52

    to pecisk
    OK? Vai noteikt maksimāli vēlu termiņu?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Ieva 30.05.2011. 17.22

Čiks, un divu miljonu nav! Tā tev vairs nav nekāda aploksnīte…
Paldies Jums Zatlera kungs, par iedzīvotāju dzīves līmeņa celšanu!

0
-25
Atbildēt

8

    Una Grinberga > Ieva 30.05.2011. 17.26

    Ir pamatota cerība, ka Lembergam kabatā neiekritīs 4 milj. pa šo laiku!

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    marčiks > Ieva 30.05.2011. 17.27

    Nebūšu oriģināls, bet demokrātija pēc būtības ir dārgs prieks.

    Teorētiski vislētāk būtu atcelt ne vien referendumus, bet arī vēlēšanas un pasludināt Lembergu par Latvijas karali Aivaru I.

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Ieva 30.05.2011. 17.34

    Ja LV ieviestu elektronisko parakstu un e-vēlēšanas, tad referendumu varētu rīkot gandrīz par jebkuru likumprojektu un gandrīz par brīvu! Katrs vēlētājs saņem e-pasta vēstuli un pie vakariņu galda nobalso. Šajā ziņā vajadzētu pat rīkot biežāk, lai kāds beidzot sāk apdomāties, ka tā ir nauda, kas tiek izgrūsta bezjēdzīgi!

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    marčiks > Ieva 30.05.2011. 17.40

    Piekrītu – Igaunijā, liekas, elektroniskā balsošana strādā. Bet tā jau laikam tagad skaitās Skandināvija…

    Vēl viens labums elektroniskajai balsošanai varētu būt tāds, ka arī pašreizējie ZZS vēlētāji būtu spiesti iegādāties datorus, pieslēgt internetu un tādējādi paplašināt savu pasaules skatījumu :)

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > Ieva 30.05.2011. 17.45

    Strada pat Indija. 2004.gada Indijas velesanas elektroniski nobalsoja 380 miljoni cilveku.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 30.05.2011. 17.58

    vislētāk būtu atcelt ne vien referendumus, bet arī vēlēšanas un pasludināt Lembergu par Latvijas karali Aivaru I
    ——————————————————-
    Sameklēt latviešu Fidelu.

    Taupīgas valsts garantija vismaz uz 50 gadiem.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Ieva 30.05.2011. 20.50

    —-
    ALEJANDRO –
    – ”Lielīb’ naudu nemaksā, paņem labāk…..” – panāc labāk sākotnēji iespēju pilsoņiem pašiem prezidentu ievēlēt?
    Starp citu, viens no bij.deputātiem rekordistiem, komponists Imants Kalniņš nesen atklāti paziņoja:”Kalniņš: Latvijai vajag monarhiju”
    http://www.diena.lv/lat/politics/sestdiena/latvijai-vajag-monarhiju

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ieva 30.05.2011. 23.49

    to Ķīps
    Saskaiti mīnusus un padomā, cik reizes jau tava mamma ir izteikusies, ka nožēlo, ka taisīja abortu pie tantiņas netīrā ķēķī, bet negāja pie speciālista, kas visu būtu nokārtojis godam!

    0
    0
    Atbildēt

    0

liene.dz 30.05.2011. 17.04

Gribētos tomēr saprast, kāpēc vajag pēc iespējas vēlāk rīkot referendumu.

+9
-1
Atbildēt

4

    Vaira Tempele > liene.dz 30.05.2011. 17.25

    Elementaari! Jo Cimdara biidiitaajiem vajag maksimaali daudz laika, lai sagatavotu melu kampanju, noliigtu smadzenju skalotaajus un galu gala, tam visam jaasavaac naudainja, ar kuru paliek pavisam beediigi, jo viss izshauts uz peedeejaam veeeleeshanaam, bet otkati veel nav ienaakushies.
    Turklaat, jo ilgaak izdodas novilcinaat, jo mazaak “veeleetaajs vulgaris” kautko atceraas. Padomaa, cik cilveeki rudenii veel atcereesies par ko Zatlers atlaida Saeimu?

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > liene.dz 30.05.2011. 18.10

    Cer, ka līdz tam laikam tautai viss būs aizmirsies, daudzi būs projām no Latvijas, pats karstākais atvalin’ājuma laiks taču, iedarbinās LNT u.c. zombokastes, un citādi mēģinās izskalot smadzenes ar Lembergam un Co piederošām zombolapelēm.
    Pierdze jau viņiem ir, visi taču atceras to drausmīgi melīgo propogandas un iebiedēšanas kampaņu, kas bija sarīkota pirms tā referenduma par tautas tiesībām atlaist Saeimu – tipa, ja mūs atlaidīs, tad pasaules un Latvijas gals, posts un nelaime, gan jau biedēs, ka tad Latviju okupēs sorosīti kopā ar amarikāņiem, krieviem, zviedriem, un ko tur vēl, un visus aborigēnus pārstrādās kotletēs, utt.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    tetrapack > liene.dz 30.05.2011. 18.49

    Nezinu, kā to skaidro pats Cimdars, bet jāņēm arī vērā, ka vēlēšanas jāsarīko divu mēnešu laikā pēc referenduma. Ja referendums būtu jau jūnija beigās, tad vēlēšanas būtu augustā, kad cilvēki vēl nebūtu atgriezušies no atvaļinājumiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    liene.dz > liene.dz 30.05.2011. 23.04

    >> Ja referendums būtu jau jūnija beigās, tad vēlēšanas būtu augustā, kad cilvēki vēl nebūtu atgriezušies no atvaļinājumiem.

    Ok, paldies par viedokli – ir sava loģika.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

bekijja 30.05.2011. 17.04

Cimdaram: Investejot kadu pusmiljonu latu e-balsosana, velesanu izmaksas ilgtermina samazinatos. Kas trauce? Cik ilgi vel bus jagaida? Gan balsosana interneta, gan e-balsosanas masinas samazinatu balsosanas izdevumus un balsosanu padaritu pieejamaku un viegli sarikojamu. Butu iespeja sabiedribu regulari iesaistit lemumu pienemsana par dazadiem jautajumiem. Skiet, tas kadam ne pavisam nepatik.

+26
0
Atbildēt

7

    mary75 > bekijja 30.05.2011. 18.05

    Valstij nav naudas, ko investēt E lietās.
    Visa nauda tika “investēta” bijušajā “Ē” lietu ministrijā, par kuru, ja pareizi atceros, atbildēja tā pati ZZS.
    Tā izmaksāja valstij desmitus miļjonu, bet, tās lietderības koeficients līdzinājās nullei.
    Igauņiem nebija ministrija, toties internizācijas ziņā viņi ne ta pirmajā pieciniekā, ne ta desmitniekā pasaulē, par E vēlēšanām nemaz nerunājot.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > bekijja 30.05.2011. 18.13

    Ja no tiem pasiem 2 miljoniem pusmiljonu investetu, vel pusmiljons aizietu organizatoriskam izmaksam. Bet vesels miljons ietaupitos! Iespeju balsot ar net-banku starpniecibu var nodrosinat jau tagad. Ja varetu balsot neta un visos iecirknos balsosanai izmantotu datorus, nevajadzetu drukat veidlapas. Ari balsu skaititajus nevajadzetu – dators automatiski saskaititu. Pec nobalsosanas jau vel bus ari Saeimas velesanas. Paslaik notiek parakstu vaksanas par valodu jautajumiem. Ir vismaz cetri procesi, kas norisinas paraleli. Cimdars tak katram prasis piki. Vienam pusmiljons, citam miljons, vel citam divi… Cimdars ir tas, kurs naudu nelietderigi izskiez e-velesanu sistemu neieviesot!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > bekijja 30.05.2011. 18.22

    Es jau saprotu, vienkārši ironizēju, cik “lietderīgi” mūsu valstī tiek tērēta nauda – viss tvaiks aiziet svilpē, bet, riteņi negriežas, un uz priekšu tā valsts lokomotīve nekust.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Liepiņš > bekijja 30.05.2011. 18.35

    CVK pat savā mājas lapā ir ielikuši aptauju, kas rāda, ka 48% respondentu uzticētos elektronisku vēlēšanu rezultātiem. Laikam gaidīs, kamēr uzticība sasniegs 100%, bet ir jau idiotiski gaidīt, ka cilvēki uzticēsies elektroniskai balsošanai, ņemot vērā, ka lielākajai daļai nav ne mazākās nojēgas par elektronisko datu drošību un iespējām to aizsargāt.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > bekijja 30.05.2011. 18.41

    Latvijā noteikti neuzticētos, tas ir fakts, un, ņemot vērā, ka mums visu kontrolē oligarhi, tas nebūtu galīgi bez pamata.
    Kad to smakas nebūs Saeimā, tad droši var ieviest.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > bekijja 30.05.2011. 20.02

    Man jau šķiet,ka tieši elektroniskā balsošana ir drošāka, un kas mūsu situācijā svarīgi- iesp.pierādāmāka par Cimdarkantorī saplūstošajiem papīru kalniem. Kurus,precīzi neatceros,šķiet pavisam drīz likvidē. Un,ja kāds, piedodiet,Bērziņš,piem. gribētu atrakt savu balsojumu.Kā? Nekā.Kamēr netā,pie labas gribas, galus vienmēr var samedīt.
    Otra sadaļa- i-netu vairāk izmanto jaunā paaudze,kas var noslinkot aiziet balsot uz iecirkni.Jeb, manipulējamā pensionāru paaudze šai gadījumā var zaudēt savu dominanti politmafijas aprēķinos.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Anna Gaigule > bekijja 30.05.2011. 21.37

    Uzticēties var tikai atvērtā pirmkoda sistēmām: http://odo.lv/Blog/110530

    0
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 30.05.2011. 17.00

23. jūlijā izkaram pie mājas karogu, uzvelkam baltu kreklu un dodamies atzīmēt “par”.

+19
0
Atbildēt

1

    dace_ampermane > disassociative 31.05.2011. 04.08

    alias 23. jūlijā izkaram pie mājas karogu, uzvelkam baltu kreklu un dodamies atzīmēt “par”.
    ==============
    23. jūlijā izkaram pie mājas karogu, nomazgājam muti, uzvelkam baltu kreklu un dodamies atzīmēt “par”. :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 30.05.2011. 17.00

Cimdars nesteidzas – dzīvība dārga mums katram:)

+14
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > dro 30.05.2011. 18.00

    ….nesteidzas – dzīvība dārga …
    —————————–
    khe….katrā juokā esuot daļa patiesības…?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

marčiks 30.05.2011. 16.54

Protams, balsošu PRET. Oligarhu un sorosītu koalīcijai jāturpina strādāt, arī turpmāk nodrošinot Latvijas ekonomisko izaugsmi, stabilitāti un orientāciju uz rietumiem.

Ja nopietni – nešaubos, ka Saeimu pēdējā gaitā pavadīs ar >90% PAR, fanfarām un svētku torti, bet svarīgākais jau sekos septembrī. Šoreiz Vienotībai būs jāpastrādā krietni smagāk, lai nopelnītu manu balsi.

+8
-3
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam