Saeima glābj Šleseru no KNAB kratīšanas

188

Komentāri (188)

raimonds_bossltd 28.05.2011. 13.14

to zelmabi
Pieminēt savus aizgājušos ir tikai cilvēkiem raksturīga iezīme.

0
0
Atbildēt

0

artis_blakis 28.05.2011. 11.48

Zelma Birzniece-komentētājiem iesaku kaut nedaudz iepazīties ar Harvarda profesora Hantingtona “Civilizāciju sadursme un pasaules kārtības parveidošana”_īsumā- Integrāciju apgrūtinās fakts,ka latvieši pieder Rietumu civilizācijai,bet iebraucēji vairumā slāvu pareizticīgai civilizācijai,kura vienmēr ir bijusi agresīa, tendēta uz mazāko tautu pakļaušanuDaudzi iebraucēji zemapziņā jūt,ka nav savā zemē,savā kultūrā.Runajot par kultūru-9.maijā tusņš Pārdaugavā,bet neviens neapkopj kritušo krievu karavīru kapus.Latviešiem pilnīgi pretēja attieksme pret kapiem utt

0
0
Atbildēt

0

Gvidža 27.05.2011. 14.56

Brendu smaržas par 10.00LVL un TIKAI šodien 27.05 visām smaržām 15% atlaides!Vairāk par smaržu klāst skatīt šeit: http://www.ienacunnoperc.lv

0
-2
Atbildēt

0

Grandāns(c) 27.05.2011. 10.31

Vai kāds nezin, kāpēc prezidenta amata kandidāts Bērziņš nepiedalījās balsojumā par Šlesera kratīšanu?

0
0
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 27.05.2011. 10.19

Kāds var pārspēt ”blīkšķināšanā” šo ”blīkšķi” iz IR ‘Zibensziņām” ?

Nellija Ločmele 27.may 01:27
Padomāju, risinājums #ir.1.Zatlers ierosina atlaist Saeimu.2.Saeima pārvēl Zatleru.3.Tauta tad pati referendumā izlemj,ko atstāt,ko atlaist

0
-1
Atbildēt

1

piziks 27.05.2011. 09.37

A kas notiks, ja šai 3 sivēntiņu lietā, uz kuru tik ļoti Vienotība un fani cer, — negaidīti un pārsteidzoši vienotībniekiem/nepārsteidzoši un likumsakarīgi vēsākiem prātiem, — izrādīsies, ka KNAB-s šoreiz aplauzies un Strīķes vadībā noticis tikai kārtējā PR pogu pulēšanas mēģinājums?!
Kādēļ visi — 99,2% — Jūs te tik vienvirzienīgi un nešaubīgi ticat? Vai Dekarts pirms nekad neteica: “Es šaubos, tātad es domāju”? :)Protams, TAD varētu sekot vēl lielāks blīkšķis… :)

0
-2
Atbildēt

4

    Signija Aizpuriete > piziks 27.05.2011. 10.13

    ——-
    Šaubīties par savām rokām un galvām izveidotās sistēmas pareizību pēc pēdējā Saeimas balsojuma? Apšaubīt rietumu demokrātiju pamatu pamatus – vārda brīvību? Var, jo ”blīkšķi” Latvijā pēdējo divdesmit gadu laikā par 99% bijuši virtuāli. Lai dzīvo ”blīkšķināšana” ! Šovam jāturpinās….

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > piziks 27.05.2011. 10.30

    to Optiskais Tēmeklis
    Jā, Dekartam čekas pederastu, komuņagu un sātanistu nevainība nebūtu kā dogma.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 27.05.2011. 11.40

    Dekartam dogma nebūtu arī Strīķes pionieriski pasniegtā, ik pa laikam apšaubāmā saturā izpildītā, pārliecība. :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > piziks 27.05.2011. 12.45

    to Optiskais Tēmeklis
    Trīs rukšiem, Šļeseram, Lembergam un Šķēlei bija jābūt zem velēnām un viņu tuviniekiem deklasētiem un atmantotiem, atņemot pat pēdējo gurnu apsēju, vēl pirms Strīķes kundze tika apstiprināta amatā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 27.05.2011. 09.00

To Clash clach
Bez sadarbības ar SC nav iespējama vispār nekāda loģiska koolīcija
————-
Man, savukārt, šķiet ļoti dīvaina šāda loģika. Mazticams, ka nākamajā Saeimā situācija daudz mainīsies un atkal būs viens samērā liels bloks, kas balsos par Maskavas partiju Latvijā. Ja seko Tavai loģikai, tad viņiem vienmēr jāgarantē vieta valdošajā koalōcijā?
Daudzās valstis partijas, kas ieguvušas visvairāk balsu – piemēram, 35%, bieži vien sēž dziļā opozīcijā, un nekas – turpina darboties`, kā nu var un prot.
Turklāt saukt SC par normālu Latvijas REPUBLIKAS partiju ir nedaudz naivi.
atvainojos – izlaboju adresātu

0
0
Atbildēt

1

    Jânis Bankoviès > astra_ozo 27.05.2011. 09.18

    Andža ,tas bija The Clash, nevis Krix, Krix kā reizi līdzīgās domās mums.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 27.05.2011. 08.49

Deputāti glābj savas dārgās ‘sermuļādas’.

+1
0
Atbildēt

0

oskaar 27.05.2011. 00.31

Šī ir tā retā reize, kad fotogrāfijā atainotās sejas man šķiet patiesi atainojam viņu attieksmi pret notiekošo. Var jau būt, ka sejas nofotogrāfētas kaut kāda ķinīša skatīšanas momentā, kam galīgi nav saistības ar Saeimas balsojumu- bet attēla “noskaņa” ir tieši tāda, kā es iztēlojos Šķēles un Šlesera izjūtas, viņiem noskatoties uz to, kas šobrīd notiek saistībā ar viņu laikam tomēr itin nelikumīgajām darbībām un to piesegšanu no Saeimas puses.

+4
0
Atbildēt

0

andris902 26.05.2011. 23.38

…šodien klausoties pa radio Saeimas balsojuma rezultātu – pārņēma bezspēcības sajūta, tagad uz to visu raugoties, ir pat zināms gandarījums…KNAB un Ģenerālprokuratūra šodien izģērba Saeimas deputātus un, nu, visiem redzamas to kuslās un vārgās miesas…apzinoties,ka pēc informācijas noplūdes visi iespējamie gali būs nobēdzināti, bet tomēr neatkāpjoties no likumā noteiktās prasības – piespieda deputāteļus nodemonstrēt savu kroplumu…tagad arī tiem, kam smadzeņu vietā zaļa putriņa – slavas dziesmas būs iesprūdušas rīklē!…bravo!…:))

+6
0
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > andris902 27.05.2011. 00.14

    —-
    Bravo, bravo reālajai demokrātijai Latvijā! Viens otru ”izģērj”, kamēr visi pliki, visi vienādi un vienlīdzīgi kā pirtī. Lai visa Eiropa skatās un brīnās, lai visa pasaule apskauž! Priecājamies tāļāk…šovs turpinās….

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 27.05.2011. 00.35

    …edge_indran…šī izģērbšana bija ļoti smalka!…kāpēc Tevi tikai tagad satrauc, ko par mums domās Eiropā?…
    …saproti, lai kaķi iemācītu nokārtoties kastītē – šad un tad nākas iebāzt degunu s..dos, šodien to pašu izdarīja ar Saeimas deputātiem, bet tie auni pat to neapjēdza…:))
    …svarīgāk ir tas, ko mūsu sabiedrība domās un kādus lēmumus tā pieņems turpmāk…Eiropa un pasaule – jau ir pakārtots jēdziens…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    kkristaps > andris902 27.05.2011. 07.05

    Īpaši jauks un aizkustinošs bija Finieru Bērziņa emocionālais vēstījums par Šleserienes puiku, kas piedzimis 4,5 kg smags un cik tur cm garš, un taisņiga sašutuma pilnais konstatējums par to, ka nelietīgais KNAB esot iecerējis smagi traumēt Šleserieni. Man skaidri asaras apbira aiz žēluma pret sevi, ka tieku uzskatīts par galīgu dārzeni.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dro 26.05.2011. 23.13

    andris902 > dro 26.05.2011. 23.28

    …Roberts kaunīgi nodurs actiņas un nomurmulēs zem deguna, ka viņam pārsteigums…tikpat liels, kā gadījumā ar Lakuču…:))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 26.05.2011. 23.28

    Laikam jau stipri Baķkam kurpe spiež un tik ļoti atpakaļ gribas, ka ir ar mieru tēlot grēkus nožēlojušo un atgriezto pie pareizas ticības ķeceri, ka tik tiek kadā – da vienalga kādā, kaut vai Maskavas – partijā iekšā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 26.05.2011. 23.40

    …Betij, man šķiet, ka tie ir smadzeņu darbības traucējumi,kas radušos pēc alkohola lietošanas un 10 diennakšu uzturēšanās nebrīvē…:))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 26.05.2011. 23.48

    Bet varbūt pērkamai dvēselei der jebkuras ideoloģijas retorika? Un mēs, vientieši, to nebijām laicīgi pamanījuši?
    Izsakot šo pieņēmumu par slimību, Zane, tu smagi nodarīji pāri patiesi slimiem, godīgiem un nelaimīgiem cilvēkiem.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 26.05.2011. 23.59

    …Betij, es nerunāju par slimību, bet par smadzeņu darbības traucējumiem…:))
    …ja kādu tas ir aizskāris – pazemīgi atvainojos!…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 27.05.2011. 00.02

    Tā gadās, kad kungi no franchu konjakiem pariet uz prastākiem dzērieniem… Personības dubultošanās
    :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 27.05.2011. 00.16

    to betijacelmale
    Varbūt janku izolatorā izdupsēja un tagad “labiem latviešiem” un SC rīcībā ir nofilmēts kompromitējošs materiāls. Vispār jau vēl tad, kad viņš “Dienā” bija publiski paziņojis, ka uzskata Godmani par īstu valstsvīru un patriotu, es painteresējos, kāpēc biedri viņu birojā neatspārdīja līdz invalīdratiņiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 27.05.2011. 00.49

    ombros, labprāt patērzētu ar tevi, bet nu nevelk mani uz izolatora tikumu apspriešanu.
    Nekā personīga:)
    Katram gadījumam, atvainojos:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 27.05.2011. 08.54

    to betijacelmale
    Izvērtējot sekas, svarīgi ir cēloņi. Nezinot cēloni, varētu likties dīvaini, kāpēc čeka par savu kalpu, bez zinātniekiem, sportistiem un māksliniekiem bija izvēlējusies arī mazizglītotu, diezgan pastulbu sīku zaglēnu.
    Atvainojos, man pašam ir nepatīkami sūdos rakties.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

anrijs 26.05.2011. 18.38

Ļoti dīvaini kad paši lemj par sevi, manuprāt būtu jāievieš cits mehānisms:

Par nodošanu izmeklēšanai/kratīšanai lemj kopā:

Valsts prezidents + Saimas priekšēdētājs + Satversmes tiesas priekšsēdētājs

Taču nodošanu kriminālvajāšanai (tiesāšanai), gan varētu atstāt Saeimas lemšanai … lai izslēgtu politsko izrēķināšanos …. jo galu galā svarīgākais ir izmeklēt … kamēr pēdas svaigas … bet sliktākā gadījumā soda var arī 4 gadus pagaidīt … ja nu Saeima neizdod “savējos”…

+1
-1
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > anrijs 26.05.2011. 20.32

    —–
    Kam ‘dīvaini’, a kam ‘taisnīgi’. Kaut kā mainīt esošos spēles noteikumus var tikai atkārtojot atmodas, dziesmotās revolūcijas un barikāžu laiku panākumu paņēmienus.
    Pavērojiet notikumus Grieķijā,Īrijā, Portugālē un Spānijā, jo tur bez protestiem virtuālajā internetā ir arī klasiskie reālajā!
    Thousands continue to protest in Spain
    http://www.uwindsor.ca/gss/thousands-continue-to-protest-in-spain

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > anrijs 26.05.2011. 23.25

    Raksti no Alunāna ielas?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    anrijs > anrijs 28.05.2011. 22.33

    Nē :)

    No Jelgavas ….

    0
    0
    Atbildēt

    0

kdaljajev 26.05.2011. 18.00

Atliek gaidīt,kad atvērs Lemberga seifu,varbūt tad deputāti kļūs izlēmīgāki.Tā kā uzspīdēja saule,gaiss palika tīrāks,bet pēc šodienas balsojuma atkal smogs pārņēma.

+10
0
Atbildēt

0

ilmisimo 26.05.2011. 17.36

..ir ietverta iespēja atturēties?
_______________________________________
Tās kā ar šņabi.

Dzērāji, atturībnieki un tie,kas vienmēr met tikai uz citu rēķina.

+4
0
Atbildēt

0

Dārgais 26.05.2011. 17.31

Kāpēc Saeimas balsošanas kārtības sistēmā ir ietverta iespēja atturēties? Kāpēc nav tikai par, pret un nepiedalīties balsošanā?

+5
0
Atbildēt

0

jessdrthomas 26.05.2011. 17.00

Buldozeram jau šādi balsojumi nieks vēl kopš “Šlesrea piecīšu” iegādes dienām.

Ja Knabs būtu noklausījies šā telefon- un parastās sarunas vakar šodien, Jūrmalgeita liktos tīrā iesildīšanās.

mho

+5
-1
Atbildēt

3

    raimonds_bossltd > jessdrthomas 26.05.2011. 17.18

    to papageno
    Nekāda “piecīšu” iegāde nenotika. Pēc rīkojuma no augšas PCTVL piekomandēja piecus savus deputātus sev ideokoģiski tuvai Šlesera bandai viņa pozīciju koalīcijā stiprināšanai.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    jessdrthomas > jessdrthomas 26.05.2011. 18.05

    un Jurkāna (TSP līdera) toreiz minētie 75 000 latu?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > jessdrthomas 26.05.2011. 18.20

    to papageno
    Tas bija tikai aiz sarūgtinājuma, ka viņš, viens no visuzticamākiem Maskavas pakalpiņiem, ir palicis aiz borta. Katrs politiķis, mūsu valsts ienaidnieks, krievijai izmaksā daudz vairāk kā 75 000.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 26.05.2011. 16.32

—–
Sava mafija ir ASV, sava Itālijā – ir arī Latvijā? Mafija – tā ir neatņemama demokrātisko valstu sastāvdaļa.Paies vēl gadi desmit, neviens vairs tā ‘nešūmmēsies’ kā šodien, pieradīsim – tāpat kā divdesmit gados pieradām pie daudziem rietumu demokrātijas labumiem (t.sk. depopulācijas, emigrācijas, bezdarba, nabadzības, parādiem, korupcijas).
Priecājās, pilsonīši, priecājās – mēs jau sen to bijām pelnījuši!

+1
-13
Atbildēt

3

    Dārgais > Signija Aizpuriete 26.05.2011. 17.35

    ok, mafija ir visur, bet atšķirību tomēr ar nosauktajām valstīm daudz. Daži piemēri: attīstītajās Rietumu valstīs mafijas tīkli nav izvijušies cauri visai sabiedrībai un mafijas pastāvēšana netraucē būtiski svarīgos valsts attīstības sektoros.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Signija Aizpuriete 26.05.2011. 19.08

    to edge_indran —–
    Bez krievu fašistu, čekas pederastu un komunistu mafijas Igaunija lieliski attīstās.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    —–
    Globalizācijas laikos mafija darbojas globāli – jo lielāks pieprasījums attīstītajās Rietumvalstīs, jo stiprāka kļūst mafija mazākattīstītajās.
    Jo lielāku peļņas procentu var nodrošināt – jo mafija augstākus varas ešolonus/kabinetus pārņem savā kontrolē:
    EU studies Kosovo ‘organ traffic’ allegations http://www.bbc.co.uk/news/mobile/world-europe-12309869

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Jânis Bankoviès 26.05.2011. 16.25

Ko Tur raustīties , viss elementāri, ko tā 2/3 zagļu banda Saeimas namā pieņem vai nepieņem ir prognozējami līdz vēmienam, tie cirvji un padauzas vienīgais ko var darīt ir kalpot saviem maizes tēviem, pakam maizes tēvi atskaitīties Moskovītu kurātoriem, bet ne šoreiz un pieņemu paši tā īsti neapzinās ,kas sāk spēli pretī:

1. Rietumu onkas jau ilgi provēja piejaucēt visus trīs jaukumiņus, kā pēdējais no Rietumnieku piedāvājuma pilnībā nokāpa Lembe.
2. Rietumi te ir salikuši tādas naudiņas iekšā, ka moskovītu oligarhu devums blakus izskatās pēc nieka ( tik spoža un redzama), lai tā ņemtu un ļautu izlaupīt trīs bandām un vēl 5.kolonnas triecienniekiem, un lai tie to pečak nodod obščakam Kremlī. Savukārt trīs bandas un 5. kolonnas triecienniekiem ir viena skola(ex komuņaki), bet arī viens vājums -nespēja zagšanā apstāties ( 1/6 sauszemes tā neaptveramā fendere vēl iet cauri, resursi zemē mētājas, bet ne ierobežotā vidē kā LV).
3. Rietumi ir sapratuši ,ka viņu vietējie pārstāvji ar saviem spēkiem netiks galā ar šo ligu (tizli, neveikli, nekompetenti, bet savējie), jo ES esam jau no 2005. gada, bet 3 puikas nedomā apstāties, bet paliek bezkaunīgāki jo dienas(a ko var gribēt aiz puikām Moskovītu mūris).
4. esmu pārliecināts,ka šo triku organizē KNAB sadraudzības organizācija,kas nupat šeit atvēra Baltijas centrālo biroju -FBI, un pierādījumi izrakti ir no tās puses nevis no iekšas, tā ka esmu drošs 2/3 Saeimas sevi padarīja par nerriem.
5. Nocērtot trīs lielās galvas un paķerot tuvākos brigadierus būs jautras izmaiņas. Kremlim vairs nebūs iespēju savā pusē dabūt latviešu partijas,ZZS (tiem vēl cerība palikt par patstāvīgu vienību arī nākotnē),TP atlikumi būs spiesti pūst V vai VL stabulē,savukārt LC/LPP atliekas būs spiestas vai nu iznīkt, vai nu veidot ko jaunu. Jautrākais ,ka Kremlim vairs nerentēsies savu 5. kolonnas partiju uzturēt, jo būs skaidra visu latviešu orientācija – Rietumi, savukārt ar krievu ~20-25% balsu garantēta opozīcija, turpinot barot SC. Tā ka pēc šī trika arī iznīks SC, beidzot beigsies nacionālais balsojums, kas jau kādu laiku beidzies ir EE.
6. Tā ka tie āksti var ņemties cik grib nupat pēc sava medījuma nāk daudz nopietnāki onkuļi par Strīķi ( ar Strīķes rociņām gan, kā nekā suverēna valsts LV)

+14
-2
Atbildēt

0

Roberts Gūtšmits 26.05.2011. 16.19

Palasīju Knab „apsūdzības” raksta īso versiju, kura publicēta Dienā un sastāv no 4 rindkopām.
Sviests!
Trijās no tām – TRIJĀS !!! – apsūdzības formulējumā figurē sorozīdu un visādā ranga meļu tik iemīļotais termins: „iespējams” !? Kas, tulkojot latviski, nozīmē, ka nekādu faktisku pierādījumu nav … ir tikai tenkas, baumas, varbūt kāda anoņimka un kaut kādas netiešas aizdomas, kuru apstiprinājumam vajadzīga gadiem ilga izmeklēšana.
Savukārt tā viena rindkopa, kurā termina „iespējams” nav, attiecas uz … it kā Amerika iekārtošanu Rīgas Brīvostas valdē ??
Precīzais formulējums skan: „veica darbības, lai par Rīgas brīvostas valdes priekšsēdētāju tiktu iecelts viņa partijas biedrs Andris Ameriks.” ???
Un ???
Šlesis ir partijas boss. Kurš pamet vietu valdē, lai ietu uz Saeimu. DABĪGI, ka viņš „veica darbības”, lai šajā vietā viņa vietā stātos kāds cits PLL cilvēks !! Tajā skaitā vispirms noteikti uzprasīja pašam Amerikam – vai viņš grib, tad savas partijas valdei, biedriem, tad koalīcijas partijas vadībai – saskaņiešiem, vai nav iebildumu un vai tie atbalstīs Ameriku, tad painteresējās Brīvostas valdē pie citu partiju pārstāvjiem – zemniekiem un varbūt pat arī jēlo kretīnam pulkam … u.t.t. Tā ir normāla amatpersonas nozīmēšanas un ievēlēšanas procedūra. Kāda tiek rīkota vienmēr un visur,a ja vien tu neesi absolūts idiots un negribi, kā jenoti, pēc vēlēšanām sēdēt ar izbrīnā ieplestu muti, ka “visi tevi ir atkal uzmetuši” un tavu kandidātu izgāzuši … :)
Kas. Šeit. Ir. Krimināls ???
Savukārt līgums ar „Mediju namu” Rīgas brīvostai ir bijis jau kopš paša Mediju Nama izveidošanas brīža. Iepirkumu biroja mājas lapa ir pilna ar līgumiem un darbiem, kurus osta ir tiem pasūtījusi vēl tad, kad Plīša Lācis trina savu dibenu Briselē … Tāpat kā citiem mediju kantoriem, Dienu un LA ieskaitot … Un par stipri vien mazākām summām, nekā saņēma no valsts pašu šo “godīgo un tiesisko” jenotu vēlēšanu piāra kantoris GFK, kurš ir ticis pēdējos pāris gados pie aptuveni 4 miljoniem latu …
Vienu vārdu sakot – kārtējais politizētais cirks un raganu medības potapovas stilā …

+1
-15
Atbildēt

3

    ——
    Viss ir elementāri, WATson! Akurāt’ kā P.Pētersons 1988.g. Radošo savienību plēnumā paredzēja, kā V.Matīsa 2009.g. atgādināja:
    ”(..)Valsts nozagšanu mēs še analizējam dziļi. Un tomēr nozīmogotais komplekss – Lembergs, Šlesers, Šķēle, Kargins, Kalvītis, Gailis, LC, TP, TB, SC, LSDP un vēl tur kādi, un tad mūžam taisnīgie, pacietīgie mēs visi. Šī shēma ir mazliet vienpusīga. Nenoliegsim, ka mēs visi bijām…noteikti šī laika un šo procesu līdzgaitnieki. Es teiktu – līdzdalībnieki. Oligarhu, kā arī partiju diktatūras būtība nav meklējama maniakāla varmākas personā, bet šī maniaka ģeniāli radītajā klimatā, augsnē, kurā mazi ainārīši, aivariņi un andruki dzimst inkubatoriski tūkstošiem paši no sevis. Un tieši latviešu tautai šī perināmās mašīnas siltumpakāpe nebija jāpaceļ līdz paredzētajai normai – cālēni ņipri šķīlās paši no sevis.”
    Matīsa: Kolaboracionisms, kapitālisms un kultūra
    http://www.diena.lv/lat/politics/viedokli/kolaboracionisms-kapitalisms-un-kultura

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Aleksandrs > Roberts Gūtšmits 26.05.2011. 18.08

    Kādam ir problēmas ar kriminālistikas terminiem – termins iespējams (angliski probability) nav iespējams ir/ iespējams nav – ar to apzīmē stāvokli, kad ir pietiekams pazīmju kopums, lai apstiprinātu hipotēzi, bet pierādījumi nav kategoriski. Ja tas būtu vienkāršs “iespējams” tad tiesa sankciju nedod – un kriminālistikā to apzīmē – nav iespējams pateikt …

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    bebiekste > Roberts Gūtšmits 26.05.2011. 19.21

    >kurmītis
    Pasaki labāk, kurš “kurmis” nopludināja informāciju par gaidāmo kratīšanu un 3A noklausīšanos.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

marčiks 26.05.2011. 16.11

Un vispār – viss šitais ir kārtējā riebīgo pederastu sazvērestība pret Šleseru ar mērķi sabojāt viņa prieku par ģimenes pieaugumu, samaitāt krietno tēvu un pievērst viņu homoseksuālismam un zoofilijai.

+9
-1
Atbildēt

4

    Daiga Fišere > marčiks 26.05.2011. 17.14

    Delfos bija vēl precīzzāks komentārs:

    Vismaz 44 deputātiem ir godaprāts neļaut veikt kratīšanu ģimenē,kurā tikko piedzimis bērniņš.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > marčiks 26.05.2011. 17.25

    Šlesera šaurajā vienistabas dzīvoklītī tā būtu liela cietsirdība
    :(

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > marčiks 26.05.2011. 17.43

    Šlesera šaurajā vienistabas dzīvoklītī tā būtu liela cietsirdība
    ____________________________________________
    Neviļus nāk prātā Marta Krustiņsone un stāsti par izmanīgiem pagrīdniekiem….

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > marčiks 26.05.2011. 17.51

    Pamperi ar dubulto dibenu – inovatīvs biznesa projekts ekonomikas sildīšanai.
    :D

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

Aldīna 26.05.2011. 15.59

Jēga ir, jo tad VL būtu 1-2 ministru portfeļi un viņi varētu sevi pierādīt darbos, sekmēt koalīcijā politisko lēmumu pieņemšanas kultūru utt. Nu tas es ceru tā būtu labākajā gadijumā! Būtu pavisam savādāk! Neesmu TP fans tachu te viena zepera teiktajaa ir liela dalja patiesiibas: http://www.apollo.lv/portal/news/articles/239148 Nu protams ļoti jāuzmanās no uzkāpšans uz vecajiem grābekļiem!

P.S.
Ir ziņas cik no šīs saeimas ir bijuši kompartijas biedri? Jo kamēr pie teikšans būs augstākajās partijas skolās izglītību ieguvušie – tikmēr mums skalos smadzenes ar vecām dziesmām jaunās skaņās un melos, pēc priekšrakstiem, tā, ka visi ticēs, jo neticēs ka tā var melot!

+5
0
Atbildēt

1

    oskaar > Aldīna 27.05.2011. 00.53

    Kāpēc Jums šķiet, ka smadzenes skalo tikai bijušie kompartijas biedri?
    Jums nav iešāvusies prātā doma, ka ar smadzeņu skalošanu šodien nodarbojas arī citi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Kā T Ā var būt?! 26.05.2011. 15.57

Izcils foto pie raksta!
Žetons idejas autoram!:)

+7
0
Atbildēt

1

    ——
    Izcils raksturojums, točno arī par kampējiem!? Oriģinālvalodā:
    ””Гомосос не есть деградация. Наоборот, он есть высший продукт цивилизации. Это – сверхчеловек. Он универсален. Если нужно, он способен на любую пакость. Если можно, он способен на любую добродетель. Нет тайн, для которых он не нашел бы объяснения. Нет проблем, для которых он не нашел бы решения. Он наивен и прост. Он пуст. И он всеведущ и всесущ. Он преисполнен мудрости. Он есть частичка мироздания, несущая в себе все мироздание. Он готов на все и ко всему. Он готов даже к лучшему. Он ждет его, хотя не верит в него. Он надеется на худшее. Он есть Ничто, т.е. Всё. Он есть Бог, прикидывающийся Дьяволом. Он есть Дьявол, прикидывающийся Богом. Он есть в каждом человеке”. (..) Гомосос по-прежнему в каждом из нас”
    http://www.idelo.ru/417/1.html

    0
    -4
    Atbildēt

    0

disassociative 26.05.2011. 15.48

Šis balsojums skaidri un gaiši parāda, ka patreizējā Saeima atbalsta valsts līmeņa noziedzību. Nu smagi, protams. Un koalīcija arī, izskatās, ir kaķim zem astes. Koalīcijas faktiski nav.

+12
-1
Atbildēt

0

Daiga Fišere 26.05.2011. 15.35

Labi, būtībā gan V, gan KNAB lieliski zināja, ka balsojums būs šāds. Bet ko tālāk? Mērķis bija tautai nodemonstrēt Saeimas noziedznieku partiju īstās sejas, Zatleram pieprasīt referendumu par Saeimas atlaišanu un cerēt, ka balsotāji nākamo Saeimu iebalsos V un VL/TBLNNK 50 + ?

+4
-3
Atbildēt

1

Kā T Ā var būt?! 26.05.2011. 15.33

Sanāk, ka Saeima ir pret krimināllietas izmeklēšanu un faktu noskaidrošanu!
Un kā ir iespējams, ka 37 atturas???
Viņiem NAV VIEDOKĻA!?

+14
0
Atbildēt

3

    Tane-Dane > Kā T Ā var būt?! 26.05.2011. 15.51

    Gan jau, ka ir viedoklis. Kratīšana tomēr processss intīms un varbūt cilvēki vienkārši kautrējas.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    man patīk Tava humora izjūta:))
    šādās situācijās bez tās neiztikt;)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Kā T Ā var būt?! 26.05.2011. 16.18

    Nu ja sāksim politiku uztvert nopietni, tad mums visiem vietas Alexandra augstumos nepietiks:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Uldis Kaldre 26.05.2011. 15.31

Sveicam jauno koalīciju – oligarhi + krievi (par ko vēl labāku latvietis varēja sapņot?)! Revolūcija garantēta 13. janvāris būs izrādījies tikai ziediņi uz šitā fona.

+7
-1
Atbildēt

0

Norge 26.05.2011. 15.30

Pretīgi. Kā var tautas ievēlēta Saeima atteikties izdot kratīšanai aizdomās par tās pašas tautas apzagšanu turamu cilvēku?

Šleseram pašam bija jāiet jālūdz lai nāk pie viņa un pārbauda, ja jau viss ir tik tīri un balti, kā viņš saka. Lai tad arī noņem no sevis pēdējo aizdomu ēnu.

Goda vārds pretīgi par to Saeimu, kuru esam ievēlējuši.

+18
0
Atbildēt

0

Kristīne Jakubone 26.05.2011. 15.09

Piektdien, 27.maijā, Rīgas Ekonomikas augstskolā Dombrovskis reprezentēs grāmatu – Kā Latvija no krīzes izkļuva. Kurā vieta mēs esam izkļuvuši? Es arī noteikti būšu tur klāt, kad viņš man to atbildēs. Jābūt taču kaut cik pamatotai tai ekonomistu grāmatai. Vai varbūt tā ir tikai daiļliteratūra, kas Dombrovski nodarbinājusi pēdējos gados, kad vajadzēja valsts budžetu pieņemt. Bekaunīgi.

+1
-10
Atbildēt

3

    Tamāra Nolmane > Kristīne Jakubone 26.05.2011. 15.28

    Tu neesi ekonomika… Saproti jēl.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Kristīne Jakubone 26.05.2011. 15.37

    Aizmirsi pieminēt autora/premjera VD zviedru līdzautoru Anderšu Aslundu!
    (“Mi za jeģinij Kitaj!”)

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Iesaku sākumā paklausīties ko prezentācijā saka Dombrovskis, kādēļ šādu grāmatu uzrakstījis un tad aicinājis uz “pasākumiem”. Iespējams to raksturs būs pilnīgi pretējs tam, ko esi iecerējis.

    Jums būtu svarīgi atcerēties un zināt:
    (1) – kas bija iemesls krīzei;
    (2) – šī nebija Jūsu “individuālā” krīze, bet valsts maksātnespēja (bankrots);
    (3) šodienas Latvijas valsts finanšu bilansi un šo bilansi 2008. – 2009. gadā;

    Un tad sākt taurēt…

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

Juris Millers 26.05.2011. 14.54

Jāmaina Saeimas kārtības rullis – lai balsojums tiek uzskatīts par pieņemtu, ja ‘par’ balsu ir vairāk nekā ‘pret’ balsu, t.i. atturēšanās vispār lai netiek nemta vērā.

Pašlaik atturēšanās ir praktiski vienlīdzīga balsojumam ‘pret’ un attiecīgi tādas iespējas pastāvēšana ir bezjēdzīga.

+17
0
Atbildēt

2

    Daiga Fišere > Juris Millers 26.05.2011. 15.02

    Interesanti zināt, kurš šo kārtības rulli mainīs? Šis pats balsotāju sastāvs? Ja pienāks tādi laiki, kad Saeimas kvorumu sastādīs prorietumnieciski un valstiski domājoši spēki, vajadzība pēc šādie kārtības ruļļa nosacījumiem atkritīs kā nevajadzīgi.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Uģis > Juris Millers 26.05.2011. 15.26

    Pilnīgi piekrītu, Aigarius!
    Atturēšanās no lēmuma vajadzētu nozīmēt: nezinu, kā balsot, lūdzu izlemiet bez manis.
    Pašreizējā Kārtības ruļla izpratnē atturēšanās no lēmuma nozīmē: sorry, es esmu pret (atšķirībā no balsošanas “pret”, kas nozīmē to pašu tikai bez “sorry”).
    Liekulīgi un nejēdzīgi – nav svarīgi šajā vai kādā citā balsojumā.
    Jautājums nav ļoti būtisks — vienkārši, pašreizējais kārtības rullis atspoguļo deputātu pašreizējo morāli un domāšanas veidu.
    Izmaiņas kārtības rullī būs signāls, ka morāle un domāšana mainās.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

photocom 26.05.2011. 14.50

Ko tur kratīt tajās jūrmalas priedēs sen nekā nav
ainars ar femily taču flaijoja ar druga ficka specreisu uz Dubajiem
jārok tur zem trim palmām

+7
0
Atbildēt

0

mxblack 26.05.2011. 14.45

Ko nu tur vairs sakratīs pēc šitāda ļembasta. Šlesers jau nav galīgs muļķis un visus kompromatus un pierādījumus jau sen būs noglabājis visdrošākajā vietā, kuru prokuratūra nekad neizkratīs.

+3
-1
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 26.05.2011. 14.03

—-
Ja nav spēciņa piedalīties Lībijas demokratizācijā un Kadaffi ”močīt”, tad vismaz kādu savējo ”jānomočī”? Vismaz līdz 1941.g. baisās vasaras līmenim nenonāksim?

0
-13
Atbildēt

5

    ilmisimo > Signija Aizpuriete 26.05.2011. 14.21

    vismaz kādu savējo ”jānomočī”?
    ——————————————
    Apžē!

    edge nuo indrāniem tak netaisās galēt Memory”ju???!!!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Signija Aizpuriete 26.05.2011. 14.25

    Tev varbūt tie trīs siventiņi ir savējie.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Signija Aizpuriete 26.05.2011. 14.53

    to edge_indran —-
    Mēs vēl piedzīvosim 1941. gada 1. jūlija atkārtošanos un tas būs pēdējais jūlijs fašistisko mērgļu-staļinistu vēsturē.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Signija Aizpuriete 26.05.2011. 17.25

    ..spēciņa piedalīties Lībijas demokratizācijā…
    ___________________________________________________
    Jā-pret teokrātiskuo totalitārismu Kolkā,Ģipkā un Mazirbē nav iespējams nekuo pasākt.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    —–
    Nav iespējams? Likumsakarīgi – ja ar runām internetā, bet ar darbiem aizkrāsnē.Plātīties un dūrītes vicināt var droši gan pret Kadaffi, gan pret pašmāju kampējiem. Baudiet reālās demokrātijas labumus, pilsonīši, baudiet !

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 26.05.2011. 13.53

„Lemberga advokāte Sandra Sleja apgalvo, ka Ventspils mēram pašlaik nekas netiek inkriminēts.”
Šitas arī labs!
Beigās izrādīsies, ka Knābs inkriminē Lembim to, ka viņa seifs ir aizslēgts ! … :)))

+2
-12
Atbildēt

2

    austrisv > Roberts Gūtšmits 26.05.2011. 14.23

    Kurmīt, nekļūsti smieklīgs.
    Tu gribēji lai Lemberga advokāte Sleja pati inkriminētu vai paziņotu, ka Lembergam ir pamatotas apsūdzības!
    Galīgi esi nojūdzies, vai. Tad jau Lembis maksātu citam advokātam, kurš teiktu to pašu, ko tagad saka Lembja adokāte Sleja!

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > Roberts Gūtšmits 26.05.2011. 20.04

    kurmi..Tu labumu Latvijai vari dot tikai kā mēslojums augsnei,.,,kušš!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

liina 26.05.2011. 13.37

Divi par, trīs ne zivs, ne gaļa, kāpēc tad kopumā sanāk pret ? Vajadzētu iespēju balsojot ‘atturēties’ likvidēt vispār, kas tie par deputātiem, kas nevar pateikt jā vai nē.

+8
0
Atbildēt

0

Roberts Gūtšmits 26.05.2011. 13.37

“Turpinājums sekos” … un kā neseko, tā neseko. Bezmazvai jānāk talkā iriešiem:
===========
Kratīšanu atbalstījuši divi deputāti, bet balsojumā atturējušies trīs tautas kalpi, vēstī Latvijas Radio.

Par atļaujas došanu kratīšanai Šlesera dzīvesvietā nobalsoja divi deputāti – Janīna Kursīte (V) un Raivis Dzintars (VL-TB/LNNK), bet trīs deputāti – Vitālijs Orlovs (SC), Imants Bekešs (PLL) un Jānis Klaužs (ZZS) – atturējās.

Par kratīšanu Šlesera dzīvesvietā būs jābalso Saeimai.

Kursīte žurnālistiem skaidroja, ka balsojusi «par», jo uzskata, ka prokurora Māra Lejas un Šlesera advokāta Viktora Tihonova strīdi par lietas juridiskajām finesēm ir jāizšķir Saeimas deputātiem, kuru vidū arī ir daudz juristu, vēstī aģentūra LETA.

Savukārt komisijas priekšsēdētājs Orlovs žurnālistiem apgalvoja, ka viņu ir samulsinājušas divas ģenerālprokurora Ērika Kalnmeiera vēstules, kuras, pēc Orlova domām, ir pretrunā viena otrai.

Trešdien saņemtajā vēstulē Kalnmeiers apgalvojis, ka prokuratūra nav devusi atļauju tiesas sankcijas pieprasīšanai kratīšanai Šlesera dzīvesvietā. Savukārt šodien pēc pirmās Mandātu, iesniegumu un ētikas komisijas sēdes tikusi saņemta otra Kalnmeiera vēstule, kurā ģenerālprokurors apgalvojot, ka viņš piekrīt kratīšanas veikšanai Saeimas deputāta dzīvesvietā.

Orlovs žurnālistiem teica, ka Mandātu, iesniegumu un ētikas komisijas lēmums tiks nodots Saeimas prezidijam, kuram jālemj, kad jautājums par atļaujas došanu kratīšanai deputāta Šlesera dzīvesvietā tiks iekļauts Saeimas sēdē.
=============

Lūk mani personīgi ļoti, ļoti interesē, kurš bija parakstījis pirmo Proķenes vēstuli, kurš – otro. Vai tiešām Kalmeijers – abas ? Un kas tieši tad notika ar puisi tajā starplaikā stap vēstulēm, ka viņš tik strauji izmainīja savas domas uz pilnīgi pretējām ? … :)))

0
-10
Atbildēt

1

    piziks > Roberts Gūtšmits 26.05.2011. 13.40

    Kurmīt, vēl jau ir jautājums par Orlova saprašanu vai gribēšanu saprast.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

Aldīna 26.05.2011. 13.34

Nu balsojums kā uz delnas parāda attieksmi pret notiekošo! Es tik brīnos par “Vienotības” vājumu – īstenu koalīcijas partneri VL/TB klasiski atšuva un tagad sanāk ka visu laiku jācer uz viņu atbalstu un balsojumu par mazāko ļaunumu un savukārt īstenie koalīcijas partneri ZZS bāž vienu sprunguli koalīcijas un arī kopējā valsts vāģa spieķos ar apbrīnojamu regularitāti!!! Bet redz bija signāli no avotiem ka šie ir ļaunie un sliktie!

+24
0
Atbildēt

2

    Daiga Fišere > Aldīna 26.05.2011. 13.40

    33 V + 8 VL/TBLNNK … kāda jēga? šā vai tā Noziedznieka kabataspartija bija jāņem koalīcijā.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    liina > Aldīna 26.05.2011. 16.10

    Ierosinu likvidēt opciju atturēties. Jābalso ir Par vai Pret. Cieti. Kā ir citu valstu parlamentos, visos ir šādi trīs atbilžu varianti balsojumos ?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

piziks 26.05.2011. 13.33

1. «Pieņemu, ka Juta Strīķe nevis izmanto brīdi, kamēr atrodas Vilnīša krēslā, bet drīzāk Vilnīša kungs izmanto iespēju nebūt klāt, lai mazinātu pārmetumus sev. Lēmums nav tikai KNAB līmenī, man ir pārliecība, ka nedz Vilnītis, nedz Strīķe vienpersoniski nepieņem tik atbildīgus lēmumus,» uzskata politologs Filips Rajevskis.
Šī Filipa doma kopumā ir stipri loģiska un pamatota, līdz ar to = ticama arī kā versija. Rajevska kļūda/neprecizitāte: saukt šo lēmumu par atbildīgu, — visā akcijā šobrīd vairāk pašreklāmas, apņēmīgas rīcības tēlošanas un spēlēšanas uz publiku.

Pēc Rajevska domām, KNAB aktivitātes pavedieni vedot uz biroja pārraudzītāja, premjera Valda Dombrovska pusi. Precīzi! Nevis uz Dombrovski pašu, bet uz VD kordebaleta pusi, jo kordebalets pilns ar dominētkārām sievietēm, kuru savaldīšanai šim premjera pietrūkst atbilstošu rakstura īpašību.

+1
-15
Atbildēt

0

buchamona 26.05.2011. 13.30

Nezinu, cik liederīgi ir kratīt Šleseru viņa dzīvoklī, lai par to lemj profesionāļi. Man interesantāka liekas situācija, kad Vienotības + VL deputāti ir “par” , bet ZZS + PLL +SC, kā jau ierasts LV svarīgos brīžos, ir vienoti ” pret” :)
Kas Vienotības stratēģiem bija galvās, kad lēma par valdošās koalīcijas aprisēm? Kas tie bija par apsvērumiem, kuri lika SCP mētāties ar veto? Cik šķībā spogulī ir jāskatās, lai nopietni spriestu par tādu koalīcijas modeli, kā- V+SC+ZSS ? :) Kas tā būtu par koalīciju? Kādiem pazemojumiem Vienotībai būtu jāiziet cauri, lai ” lielie brāļi” apvienību neizmestu ārā? Un- beigu beigās, kas šobrīd ir Vienotība un vai Vienotība apzinās šī brīža situācijas nopietnību, kuru tā pati ir radījusi?

+34
-2
Atbildēt

15

    piziks > buchamona 26.05.2011. 13.38

    Riņķī apkārt! Lielie brāļi tagad var likt Vienotībai darīt visu, kas vien tiem ienāk prātā un labi, ka ienāk prātā diezgan maz un bez vērā ņemamas izdomas. Vienotība turpinās turēties pie varas/krēsliem, silītēm un bļodiņām tik izmisīgi, ka lielo brāļu problēma būs izdomāt, ko vēl no šiem izspiest. Lielajiem brāļiem ir ļoti izdevīgi jūzēt Vienotību, kas pazemojas un taisa ziepes, jo nepopulārās lietas lielajiem nebūs jādara, kad Vienotība apniks galīgi: ja k’ds gribēs pēc Vienotības arī ko valstisku darīt, atliks ķerties pie tiem pašiem darbiem, ko Vienotība , kā parasti, solīja, bet bija par slinku un dumju, lai darītu.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 26.05.2011. 14.00

    SC ir ierocis PLL un ZZS rokās, tāpēc V jau sākumā vajadzēja šo ieroci tiem atņemt un sākt ar to sadarboties.
    Var jau vaimanāt, cik SC ir slikts, no rīta līdz vakaram, bet, tā ir bērnudārza līmeņa politika.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 26.05.2011. 14.16

    SC ir ierocis PLL un ZZS rokās, tāpēc V jau sākumā vajadzēja šo ieroci tiem atņemt…..
    _____________________________________
    Puķinam arī atņemt?
    Vai sadarbuoties ar Meģveģevu?

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > buchamona 26.05.2011. 14.27

    dzeris
    Kavējot noziegumu izmeklēšanu SC cenšas ieriebt Vienotībai? Tas ir spēcīgi!

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 26.05.2011. 14.46

    Dzeri :) Mums abiem par veselu rindu jautājum nav domstarpību, tādēļ vēl jo varāk brīnos par Tevi, kad Tu jautājumos, kuri skar SC, šīs apvienības vietu un mērķus LR politikā’, sev vēlamo tik pārliecinoši spēj uzdot par esošo. :))

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 26.05.2011. 15.14

    lama un pārējiem, rakstu otrreiz – sadarboties nenozīmē pakļauties.
    Sadarboties var uz zināmiem noteikumiem.
    Lai zinātu, var to darīt, vai nevar, sākumā jāsēž pie galda un jārunā. Ja nevar, tad nevar, bet, neviens nav pat mēģinājis nopietni to darīt.
    Ar ultimātoiem neviens nesāk.
    Kas ir svarīgāk – lai SC uz vietas atzīst to okupāciju ( ko daži uzskata arī par aneksiju vai inkorporāciju), vai pilnīgākā atkarība no Lemberga/
    Vārdi ir tikai vārdi.
    Par Maskavu, divvalodību, Putinu, utt. – ne divvalodība, ne kāda pakļaušanās Maskavai nav iespējama neatkarīgi no tā, vai ar SC sadarbojas V, vai ZZS, jo saeimā latvisko partiju pārsvars tik un tā.

    Andža – SC nevis vēlās “ieriebt” V, bet nekonfliktēt ar iespējamiem nākamajiem koalīcijas partneriem, jo tā mērķis, kā jebkurai partijai – tikt valdībā.
    “ieriebt” var brūtei, tā nav politiska leksika.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 26.05.2011. 15.44

    Dzeri, … A+Šx2 + SC kopējie balsojumi par Parex, par tiesas varas amatiem uc. Taču papēti,ja esi aizmirsis, kas notika pirms Saeimas vēlēšanām, kad gaisā valdīja pārliecība, ka SC būs tā, kas stādīs valdību. Palasi pats savus tā laika komentārus. :)

    Kāds ir iemesls partijai tīkot pēc ministra krēsla – tukša, apšaubāma godkāre? Jeb tomēr konkrēts mērķis. Kāds ir SC mērķi Latvijā, kaut vai ekonomikā (par ārpolitiku nav vērts runāt). Kaut gan ekonomika Krievijas pierobežā, bijušai PSRS “republikai” ir tā pati ārpolitika.
    Bet Tu izliecies, ka no visa tā neko nesaproti :)

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 26.05.2011. 16.03

    Nu un kā būs labāk – ja tas SC būs kopā ar V, vai kopā ar ZZS un PLL, kam mērķi līdzīgi?
    Jūs man visu laiku cenšaties pierādīt, ka SC ir slikts, it kā es teiktu, ka tas ir labs.
    Ja tas būs koalīcijā ar ZZS un PLL valdībā, tas kļūs labāks?

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 26.05.2011. 16.08

    SC nekļūs ne labāks, ne sliktāks. Šī apvienība nav bērns, bet ir nopietns Kremļa projekts, kā mēs to visi labi zinām, bet reizēm izliekamies, ka nezinām :)

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 26.05.2011. 16.32

    ..nopietns Kremļa projekts, kā mēs to visi labi zinām, bet reizēm izliekamies, ka nezinām :)
    _______________________________________________
    Dažiem piemeties Vortigerna sindroms.

    Ķeltu briti netika galā ar piktiem. Tad ķeltu britu vadonis Vortigerns aicināja sakšus no kontinenta palīgā.

    Tādēl ķeltu valodu vēl mazliet runā vien Velsā un Skotijas rietumu salās.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Laila > buchamona 26.05.2011. 18.55

    Dzeri, SC jebkurā gadījumā diktē noteikumus, ļoti liela opozīcijas partijas, kas ir pilnībā pārliecināta par saviem spēkiem un zin, ka bez viņu balsīm neviena koalīcija nespēs tā īsti savākt kvorumu. Reaļā koalīcija ir SC + ZZS + PLL, tāpēc piesegties ar V, kā vīģes lapiņu, neizdosies. SC + ZZS + PLL ir vienotas interes vairākos jautājumos, arī barotava viņiem ir viena tikai nauda nāk no dažādām vietām. A.L. nav ieinteresēts nokļūt “Temīdas ķetnās”, identiski ir ar A.Š.x2, arī Urbim ir savas ambīcijas un viņam ir jāatskaitās entonijas ielai par pieļauto kļūdu labošanu, kad viņš neveiksmīgi izpļurkšķējāss par pasākumu plānu uz tuvāko četrgadi. Tāpēc, Dzeri, labāk nedzeri.. :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 26.05.2011. 19.04

    Es neredzu loģiku jūsu argumentos.
    Ja V ar SC nesadarbosies, tas izzudīs?
    Nē, tepat būs, un ar to sadarbosies citi, kas nav tik cimperlīgi, vai tas Maskavas, vai kāds cits projekts, kas jau sen, īstenībā, notiek, un visa tā runāšana ir tikai strausa politika vai bailes pieņemt kādu lēmumu, kaut daļā vēlētāju nepopulāru, bet, nepieciešamu.
    Visi saka – reālā koalīcija ir SC+ ZZS+PLL, nu tad kāpēc nepamēģināt dabūt to SC savā pusē, vēl jo vairāk, ka tas ir reāls spēks, kā tu saki.
    Skaidrs, tagad, visdrīzāk, moments ir nokavēts, tas bija jādara jau sākumā, bet, es neredzu pat mēģinājumus.
    Nu, saprast jau V var, ļoti ērti – a ko mēs varam darīt, mēs jau tie pareizie, mēs jau labprāt, bet, tie sliktie, redz, ir vairākumā, tāpēc lai viss iet, kā iet, varbūt, briti Lembergu notiesās, a mēs te pagaidām viņam pakalposim, iedosim vēl vairāk varas.
    Tizla politika.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Laila > buchamona 26.05.2011. 19.08

    Arī V var ļoti daudz ko pārmest, taču viņiem nav reālas politiskās varas, viņiem ir atvēlēta klauna, peramā zēna u.tml. lomā, pie visa vainīgi būs viņi. Vienīgie drosmīgie ir pārlieku mazskaitlīgi pārstāvēti saeimā, tāpēc, šitais ķēķis smakos vēl ilgi, ja vien Zatlerim dūšas nesavāksies. :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 26.05.2011. 22.36

    Kādu lomu paši pieņem, tāda atvēlēta.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Laila > buchamona 27.05.2011. 10.28

    Dzeri, viņiemm nav tik izteikti spēcīga “backup”, kā PLL, ZZS, SC aiz šiem trijiem “kolosiem” stāv ITERA, GAZPROM, “VIENOTA KRIEVIJA” u.c. nemazāk spēcīgi pretinieki + neaizmirsti teicienu – “roka roku mazgā”. Vienotība savu lomu nevar izvēlēties, viņi var tikai samierināties ar tiem piešķirto lomu un censties īstenot dzīvē vēlētājiem dotos solījumus. Ja Tev ir brīvāks brīdis, tik tiešām interesē “V” gaitas parlamentā, tad paseko parlamentāraja’m sēdēm, kaut vai tajā pat “twitter’ī” – sapratīsi, kas mājās ir saimnieks!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mary75 26.05.2011. 13.30

Muļķuzemes realitātes spilgta izpausme.
Absurda teātris.
Ar ko mēs atķiramies no LPSR, un ar ko mūsu politiķi atšķiras no PSKP funkcionāriem?
Tos arī nedrīkstēja aiztikt bez politbiroja atļaujas.
Es ietektu uz priekšu izstrādāt sekojošo sistēmu – ja grib uzsākt lietu pret kādu politiķi, mēnesi iepriekš jābrīdina pats politiķis, ģenerālprokuratūra, saeima, lai saska’notu ar tiem visas darbības un saņemtu visas atļaujas.
Domāju, pat, ja to atļauju dabūs, mēnesis būs pietiekami, lai pierādījumus iznīcinātu.
Lūk, tā ir cīņa ar korupciju “pa latviski”, te pat Āfrikai būtu ko mācīties.

+12
-4
Atbildēt

3

    Daiga Fišere > mary75 26.05.2011. 13.33

    Tad kratamais KNABi varētu sagaidīt ar kafeju un smalkmaizītēm un Tv kamerās zviegt, ka šitie atnākuši un palīdzējuši atrast pērn noklīdušās apakšbikses.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 26.05.2011. 13.39

    Tas tikai būtu normāls papildinājums Latvijas tiesu sistēmai, kas visa orientēta uz labi situētu “balto apkaklīšu” noziedznieku intersēm.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Daiga Fišere > mary75 26.05.2011. 13.46

    Latvijas tiesu sistēma izskatās tāda kādu to Noziedznieki ir izveidojuši. Bet es esmu pārliecināts, ka kā jebkurā nozarē nelieši atrodas tikai atbildīgās atslēgas pozīcijas, kamēr pašai sistēmai varbūt nemaz nekādas vainas arī nebūtu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

Janis 26.05.2011. 13.24

Cik paredzami..

+5
0
Atbildēt

0

Aivars Krauklis 26.05.2011. 13.21

Vienīgas ieguvējs no tāda lēmuma ir knābis – būs ar ko attaisnoties un ko vainot, kad lieta izčūkstēs.

+2
-11
Atbildēt

4

    Roberts Gūtšmits > Aivars Krauklis 26.05.2011. 13.47

    >> J.Biotops

    Ja tu ar to domā Knābi kopumā, nevis tieši potapovas bandu – tad piekrītu.
    Nākamais scenārijs būs sekojošs:
    – par Prezidentu nākamnedēļ tiek ievēlēts Bērziņš.
    – Dažas dienas pēc tam atnāk Vilnītis no atvaļinājuma un potapova tiek atlaista.
    – jenotība sāk pļurstēt un īdēt pa visiem portāliem, ka pretkorupcijas apkarošana pie mums tiek represēta un valsts atkal tiekot nozagta.
    – Prezidents pasaka, lai jenoti piever žaunas.
    – Jenoti nepiever. Valdība krīt. Nākamais Premjers – vai nu no ZZS vai saskaņiešiem.
    – jenoti savā starpā saiet ragos – Plīša Lācis bankrotē, kampars tiek izūtrupēts un nonāk aiz restēm, āboltiņa izplūkā ūsas kŗŗŗistovskim, šis viņai iesper pa pēcpusi, tā, krītot, sasit brillītes Štokijam – Lielā Mīlestība pagalam un jenoti visi kopā un katrs atsevišķi tiek nolaisti renstelē …
    Valsts un tauta bedzot var dziļi uzelpot un sāk skatīties, kā lai rāpjas laukā no bedres, kurā to jenoti un zviedru pakaļlaižas iegrūduši …
    LABS! … :)))

    +3
    -25
    Atbildēt

    0

    Aleksandrs > Aivars Krauklis 26.05.2011. 14.16

    Umm – bedere, kurā iegrūda “jenotība”? Var jau būt, ka mani sāk pievilt atmiņa … bet kurš tad tur īsti aizņēmās no SVF un kurš to parex mironi turēja pie dzīvības, kurš tad atļāva tiem “zviedru vampīriem” izklaidēties uz pilnu klapi?

    +22
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 26.05.2011. 14.39

    Kurmītim – Zooloģijā es pavājš, tomēr iemeslu kurmīšu nepatikai pret jenotiem varu iztēloties – svara kategorijas ta dažādas.
    Jūsu apdzejotajam scenārijam varētu gandrīz piekrist, vietējiem jenotiem ādas paplukušas un balstiņas pavisam pīkstīgas, knābis arī izskatās trāpījis pa kaut ko mīkstu. Tomēr paliek jautājums – kad vienotības sastāvdaļas savstarpēji atvienosies un visi kopā šķirsies no valdīšanas, kas atgriezīsies pie siles? Pareizi – dolārzaļie kopā ar burkānkrāsas labiešiem, papildināti ar tiem, kam kučieris Kremlī. Nu vismaz man to ne uz kāda mārrutka nevajag, negribu vēl vienus treknos gadus ar sarainiem ruksīšiem un nenovēršami sekojošo kirdik.

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Aivars Krauklis 27.05.2011. 11.55

    J. Biotops, ja ne tieši tā, tad/tomēr izskatās, ka vismaz ļoti līdzīgi būs gan, — kāds taču sāks buntoties par apturēto Briseles piķi un vistīrākās raudzes nolaidību, mazspēju un nespēju šajā Ministru Kabinetā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ilva 26.05.2011. 13.18

hehe, ļoti interesanta šķiet SC pozīcija

+5
-1
Atbildēt

55

    raimonds_bossltd > Ilva 26.05.2011. 13.22

    to krabis
    Baigi “interesantā”, izrādījās, ka hiēnas ēd gaļu.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    Daiga Fišere > Ilva 26.05.2011. 13.27

    Bet visumā paredzama pozīcija. Ko tad SC centrs iegūst no oligarhu varas sagraušanas? Neko. Ko SC iegūst no Vienotības koalīcijas gāšanas? Premjera krēslu un Kremļa lieluzdevuma izpildi.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ilva 26.05.2011. 13.37

    V uzstādīja SC ultimatīvas prasības.
    SC galvenais mērķis ir nokļūt valdībā.
    Tāpēc tas sadarbojas ar tiem, kas ultimatīvas prasības neuzstāda, SC rīcība nav atbalstāma, bet, izprotama. V pēdējais laiks piedāvāt SC sadarbību par atbalstu Zatlerim, citādāk tā riskē vispār palikt opozīcijā.

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ilva 26.05.2011. 13.51

    Džeri! Tu joprojām esi naivs!
    SC ir līgums ar Vienoto Krieviju un tie kopā strādās tikai ar promaskaviskām partijām(ZZS+ PLL +SC) lūk īstā pozīcija. Atklāti ZZS to nevar darīt, jo vienmēr ir pozicionējusies kā nacionāli orientēta partija, nu gluži kā TP nesen un vēl droši, ka joprojām. Tāpēc ZZS spēlē dubultu lomu, jo baidās zaudēt nacionālo vēlētāju laukos un arī pilsētā!
    te lūk ir izšķiršanās, jo pavisam tuvu ir pašvaldību vēlēšanas!!!!

    +26
    -2
    Atbildēt

    0

    Daiga Fišere > Ilva 26.05.2011. 13.53

    Grūti piekrist, ka SC būtu tik nabaga nevainīgi apdalīti jēriņi. Nav taču tik sen Saeimas vēlēšanas un koalīcijas radīšanas batālijas aiz muguras, lai neatcerētos, kāpēc V rīkojās tieši tā, un ne citādi. SC bija 2 varianti, vai nu realizēt savu promaskavisko politiku sēžot uz viena krēsla ar V un to pastāvīgu iedunkājot, vai, kas drošāk, saiet kopā ar pērkamām noziedznieku partijām un realizēt savu politika jautri svilpojot.
    Otra lieta. Vēlme nonākt pie varas ir loģiska un saprotama, kamēr noziedzīgu grupējumu atbalstīšana – pretvalstiska darbība, kas vēl jo vairāk norāda uz partijas patieso attieksmi pret Latvijas Republiku kā tādu!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ilva 26.05.2011. 14.07

    Jā, jā, var no rīta līdz vakaram atkārtot – SC ir slikts, mēs ar to nespēlēsimies, bet, ZZS un PLL “spēlēsies”, un kurš būs zaudētājs?
    Par to sadarbošanos ar noziedznieku p;artijām – un ko tad SC atliek darīt, stāvēt maliņā un gaidīt, kad V to uzaicinās?
    Tam ir savs vēlētājs, un tam jānokļūst valdībā.
    Un ar ko sadarbojas V, gadījumā, ne ar Lembergu?

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    Daiga Fišere > Ilva 26.05.2011. 14.15

    Nu es varu tikai minēt, piemēram, V cerēja Hūti atļimdināt vēl krietni ātrāk un ZZS bez saimnieka vienkārši izšķīstu un uzsūktos vai nu V vai LV/TBLNNK

    Un sadarbība SC arī tika piedāvāta, tak tovarišči pat pie haizivs vēdera nespēja nozvērēt, ka Latviju mīlēs

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Ilva 26.05.2011. 14.19

    Dzera labākie draugi kopā ar oligarhiem… nevar būt, kāds pārsteigums… Un viņi taču izskatījās tik godīgi, un viņu elektorāts vienmēr tik neapmierināts ar situāciju valstī, ķipa – latviešu oligarhi visu izzaguši. Bet te – tāda saskaņa ar šo mafiju,nekādas vēlmes at`tīrīt valsti no šiem mēsliem.
    Vismaz mani tas nepārsteidz

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Ilva 26.05.2011. 14.22

    -> dzeris
    V uzstādīja SC ultimatīvas prasības.
    —–
    Kādi ultimāti? :) Atzīt vispārzināmu faktu, faktu, kas ir apstiprināts visaugstākajā līmenī ar Saeimas Deklarāciju? Faktu, ko apstiprinājušas vismaz divas Eiropas starptautiskās tiesas?
    Melot nav labi – to katram bērnam jau pirms bērnudārza māca.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Ilva 26.05.2011. 14.43

    Andza malacis, Dzera pseidoargumenti šajā gadijumā vienkārši neiztur kritiku, ja apvienība pa kluso atbalsta divvalodību, neatzīst jau sen pierādītus vēstures faktus, tad tā faktiski šaubās par šīs valsts t.i. Latvijas Republikas leģitimitāti….ar tādiem kopā nav ko darīt, kaut būtu pēdējie uz zemeslodes, to reiz būtu skaidrs saprast arī visiem ir.lv naivajiem (vai muļķi spēlējošiem klusiem SC faniem) ”puķu bērniem” ! SC ar laiku vienkārši sadalīsies, vieni būs progresīvie, bet citi padomju murgu atgremotāji Rubika stilā, tad lūk arī ar tiem pirmajiem varēs sadarboties !

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ilva 26.05.2011. 14.51

    Krixs!
    Tu aizmirsi, kā SC visādi bremzēja un lobēja Kargina un Krasoviscka atstāšanu bez 400 000 Ls ik mēnesi!Tāpat bija pret Parekss sadalīšanu, lai vēl vairāk zaudētu Latvijas valsts. Kura partija gan iestājās par abiem mūsu valsts lielākajiem nozadzējiem? Nebūtu Pareksa lietas ar 1.5 milj zaudējumiem vai Latvija būtu tādā bedrē kā tagad?

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ilva 26.05.2011. 15.04

    Es runāju par vienu, jūs par ko citu.
    Es runāju, kas V ir labāk – iespējama sēdēšana opozīcijā, un SC ar ZZS valdībā, vai sadarbība ar SC, lai cik slikts tas nebūtu.
    Izskatās, esat “uzkārušies” uz vienīgo faktu – SC ir slikts.
    Kurš apgalvo, ka tas ir labs?
    Tikai, politikā bieži jāizvēlas mazāko ļaunumu,. nevis labumu, nevajag men atkārtot sen zināmas lietas, es arī tās zinu, un nevajag baidīt ar divvalodību, Maskavu, Putinu un ko tur vēl, tie visi nav argumenti, bet, jūsu kompleksi.
    Nekāda divvalodība nevar būt, un nekāda piekāpšanās Maskavai arī nevar būt, jo jo “latviskās” partijas tāpat būs vairākumā, vai V ar SC sadarbosies, vai nesadarbosies.
    Restartējaties, un sākat domāt ar galvu, nevis atkārtojiet sen zināmas un nodrāztas VL līmeņa klišejas un argumentus.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ilva 26.05.2011. 15.25

    to dzeris49
    Lai arī kādi kuces bērni nebūtu ZZS, pat Lembergs un Brigmanis neuzdrīkstas piedalīties WWII noziedznieku, krievu fašistisko izdzimteņu, civiliedzīvotāju masu slepkavu, cilvēkēdāju, marodieru un vecenīšu izvarotāju šabašā, 9. maijā.
    Noziedznieku partijas? Kas tad ir SC? http://www.tribine.lv/ekonomiska-krize/Saskanas-centrs-viskorumpetaka/10309 Katrs no tiem šakāļiem) ir vainojams noziegumos pret cilvēci un tiem nav un nevar būt noilguma.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ilva 26.05.2011. 15.30

    ombros – SC ir leģitīma partija, kuras darbību Latvijā neviens nav atzinis par prettiesisku.
    Tā ka tu vari domāt, kā gribi, bet, SC vēlētājam ir tādas pat tiesības, kā tev.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ilva 26.05.2011. 15.59

    Andža – pats taču zini, ka ne SC, ne oligarhi nav mani labākie draugi, tad kāpēc raksti muļķības?
    Emocionāla domāšana parasti raksturīga sievietēm.
    Un valsti izzaguši latvieši, patīk tev, vai nepatīk, ieskaitot tev mīļos TBLNNK, varu atkārtot to vēlreiz.
    SC tikai traucē cīnīties ar sekām.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    marčiks > Ilva 26.05.2011. 16.06

    Jāpiekrīt dzerim – SC nav labāks, taču nav arī sliktāks par ZZS un PLL. Par kādu “latvisku Latviju” vispār iespējams runāt kopā ar ZZS, kuras rīcību nosaka biznesa intereses, ambīcijas un varaskāre? Labi, pieņemsim, ka štrunts par to, vai to Šleseru krata, vai nekrata, bet kaut vai ZZS rīcība prezidenta vēlēšanās parāda, ko lembergieši domā par demokrātiskiem procesiem, cik svarīgas tiem Latvijas kā valsts intereses un uzticība, godīgums pret koalīcijas partneriem. Lembergam taču vispār ir pilnīgi vienalga, kā saukt to, kas te notika 1940.gadā un kā sauc to valsti, kurai viņš par neoficiālo karali. SC, protams, arī būtu savas intereses, viņi tāpat bīdītu savas “lietas”, bet uz viņiem, manuprāt, varētu vismaz nedaudz vairāk paļauties kā uz partneriem.

    Vispār neredzu, ar ko šī Saeima kopumā īpaši atšķiras no iepriekšējās, pat ja Āboltiņai tā gribētos. “Lietas” tiek bīdītas, kā vienmēr, uz katru nākamo svarīgo amatu tiek virzīts (un parasti arī ievēlēts) arvien nepiemērotāks kandidāts un sabiedrībai “priekšstāvji” nedz spēj, nedz grib ko sakarīgi paskaidrot. Vieni ļauži iekrampējušies savos krēslos, citi laužas tiem klāt, visa būtība.

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    runivs > Ilva 26.05.2011. 16.08

    Ko tad Jūs citu gaidījāt?
    SC atbalsta vispārzināmo oligarhu visatļautību un sekmē viņu pārliecību par nesodāmību.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Ilva 26.05.2011. 16.58

    >>> Dzeris: SC ir leģitīma partija, kuras darbību Latvijā neviens nav atzinis par prettiesisku. Tā ka tu vari domāt, kā gribi, bet, SC vēlētājam ir tādas pat tiesības, kā tev.
    ==========
    Ar SC vēlētājiem jau neviens te nestrīdas – tie ir 250 tūkstoši cilvēku, kuri ir tik pat dažādi kā jebkuri citi Latvijas iedzīvotāji.
    Ir tomēr otrs stāsts – tā ir SC vadošā elite. Tie paši cilvēki, kuri “atturas”, kad ir runa par prokuratūras rosinātām kratīšanām. Tur ir Ušakovs, kurš piedalījās 13.oktobra “Rīgas atbrīvošanas” gadadienā; tur ir Urbanovičs, kurš Lindermanu un Osipovu “ImhoClub.lv” portālā nosauca par mūsu pašcieņas bruņiniekiem un stāstīja par to, cik lielā mērā viņš morāli atbalsta iniciatīvu par otru valsts valodu, bet diemžēl deputāta zvērests traucējot.

    Demokrātija nozīmē arī kaut kādas kopīgas vērtības – cieņu pret valsti, pret Satversmi, noraidošu attieksmi pret totalitāro režīmu “uzvarām”. Durvis priekš Saskaņas Centra ir atvērtas – ir vienreiz jāvienojas par normālu kompromisu – ka neviens te Latvijā nav “okupants” (un tas vispār ir kļuvis par bezsaturīgu lamuvārdu), bet ka PSRS te arī nevienu neatbrīvoja. Darboties uz vienu roku ar nacbolu Osipovu nav nemaz solīdi. Ja Raivim Dzintaram pārmet par 10 gadus veciem foto – kad neviens īsti nezināja, kas tas Osipovs tāds ir, tad arī Urbanovičam būtu jāatbild par šo te – http://www.imhoclub.lv/material/41 .

    Ja “Vienotība” sāks improvizācijas – sadarbību ar Urbanoviča partiju tās pašreizējā veidolā (okupācijas neatzinēji, Osipova atbalstītāji, u.c.), tad visdrīzāk notiks divas lietas: (1) Vienotības reitings nokritīs līdz sīkpartijas līmenim – būs daudzi, kuri nesapratīs, kādēļ vajadzēja atkāpties no Dombrovska principiālās pozīcijas valdības veidošanas brīdī par okupācijas atzīšanu. Neizskatās, ka Dāvis Stalts, Janīna Kursīte un citi PS biedri būs par šo sajūsmā. “Vienotības” zīmols būs izjaukts uz ilgu laiku. (2) Lemberga zemnieki un SC pēc dažiem mēnešiem konstatēs faktu, ka “Vienotība” diemžēl ir iekšēji sašķelta, efektīvus lēmumus ar viņiem kopā nevar pieņemt, un pēc brītiņa mēs dabūsim ZZS+SC+PLL koalīciju.

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ilva 26.05.2011. 17.11

    to dzeris49
    Ko tev, krievu fašistu pakaļu laizītāj, ir nozaguši TB/LNNK?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ilva 26.05.2011. 17.18

    Nekāda divvalodība nevar būt, un nekāda piekāpšanās Maskavai arī nevar būt, jo jo “latviskās” partijas tāpat būs vairākumā, vai V ar SC sadarbosies, vai nesadarbosies.
    ———————————————————
    Kāds optimisms!

    Tiešām ticam,ka latviskās” partijas(visas) ir latviskas?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ilva 26.05.2011. 17.24

    Tad vēl jo vairāk – ja pat “latviskās” partijas nav latviskas, tad ar ko tās labākas par SC?

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ilva 26.05.2011. 17.37

    to dzeris49
    1. SC nav leģitīma partija, jo liela daļa tās locekļu(pocu) un elektorāta nonāca Latvijā, psrs rupji pārkāpjot pašas parakstīto 1949. gada Ženēvas konvenciju, kas aizliedz okupētā valsti nometināt savus civilokupantus.
    2. Tā suga nav leģitīma, jo taisnīga WWII iznākuma rezultātā, viņu priekšteči par pret Eiropas civiliedzīvotājiem pastrādātām zvērībām, būtu sodīti ar nāvi jeb beigtu savu dzīvi nometnēs, un nespētu tiražēt sev līdzīgus organismus.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ilva 26.05.2011. 18.09

    to Kalvis Apsītis
    Es nupat iedomājos, ka “dzēris” varētu būt “bļaģinaja rossija” filiāles Latvijā vadītāja, Urbanoviča, kļička.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ilva 26.05.2011. 19.33

    Kalvis Apsītis – Ja kam ir jāizjūk – tas izjuks šā vai tā.
    Un ka tikai tas nenotiek vēl ātrāk, nekā tad, ja V būtu meklējusi sadarbību ar SC.
    Pagaidām, kā izskatās, V partijām atšķirības vairāk, kā kopīgā, vienīgais, kas tiem kopējs, ir demokratiskas vērtības un, ja tā var teikt, pārējo partiju agresīvās tumsonības, pērkamības, un totālās aprobežotības neesamība.
    Tas, saprotams, arī ir daudz, bet, ideoloģija visām trijām stipri atšķirīga.
    Ja PS spārns nebūtu kategoriski iestājies pret sadarbību ar SC ( tā ka tāda doma bija ne tikai man, bet, arī V iekšienē), esmu pārliecināts, ka situācija būtu daudz labāka.
    Un tas, ka 20 gadus pēc neatkarības mums vēl arvien karodziņu vicināšana un simboliska kādu faktu atzīšana vai neatzīšana, kā arī nespēja samierināties, ka kādam var būt arī cits viedoklis uz vēsturi vai jebko citu ( tas viss attiecas uz abām pusēm) ir svarīgāka par kompromisu meklēšanu un kādu kopēju darbu valsts labā, ir stipri nožēlojams fakts, un liecina tikai par to, ka mūsu sabiedrība nekur tālu no totalitāras domāšanas nav tikusi.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Ilva 26.05.2011. 19.37

    >>> Dzeris: Tad vēl jo vairāk – ja pat “latviskās” partijas nav latviskas, tad ar ko tās labākas par SC?
    ======
    Etniski dalīt partijas nebūtu īsti jēgas. Bija Sergeja Dolgopolova partija Jaunais Centrs, kurai nebija nostājas, kas atbalstītu PSRS okupāciju. Arī Saskaņas Centrs tāds varētu būt, ja nekoķetētu tik daudz ar impēriskajām nosliecēm dažās sava elektorāta aprindās. Te ir tā atšķirība, ka “Vienotības” politiķi mēdz teikt arī savam elektorātam nepopulāras lietas (manispēc, par konsolidāciju, pabalstu apgriešanu, par to, ka cilvēkus nedrīkst diskriminēt, neraugoties uz seksuālo orientāciju). Saskaņas Centrs vēl nevienā punktā nespēj pret sava vēlētāja “gaumes” apšaubāmajiem aspektiem nav iestājies. Skaidrs, ka ir patīkamāk dalīt Georgija lentītes 9.maijā un sarkano karogu ēnā teikt kaismīgas runas, nevis pastāstīt saviem vēlētājiem, ka Staļina režīms palīdzēja Hitleram izraisīt karu un paverdzināt Austrumeiropas tautas.

    Starp citu, ir bijuši ļoti “latviski” politikas projekti dažādu sīkpartiju izskatā, kuri galīgi neiederas demokrātiskā politiskā procesā. Kuri tāpat spēlē uz sabiedrības daļas aizspriedumiem. Vienīgais labums – viņi nekādu atbalstu nav saņēmuši.

    Ar ko ZZS un PLL ir labāki par SC? Domāju, ka viņi atšķiras nevis ar to, ko viņi DARA (nu nedara jau neko prātīgu), bet gan ar to, ko viņi NEDARA. Viņi nedraud ar Biškeku, nestāsta par to, cik cildeni ļaudis ir Lindermans ar Osipovu, nesvin nedz hitleriešu nedz staļinistu okupācijas gadadienas, nestāsta par to, ka vajag izstāties no NATO, cenšas turēties kaut kādos normālos politiskas uzvedības rāmjos. Savukārt Saskaņas Centram ir vairāki ļoti sakarīgi un darbaspējīgi politiķi (Dolgopolovs, Agešins, Klementjevs) – bet diemžēl viņu augstākās vadības (Urbanoviča, Rubika) putrošanās un ekstrēmisms visu sabojā. Jo neviens jau pēc būtības viņiem neiebilst.

    Ir tomēr kaut kādām robežām jābūt – latviešu politiskās partijas tomēr nevada cilvēki, kuri politisko karjeru sākuši Hitlerjūgendā, nedz arī Eiropas Parlamentā mūs pārstāv par pretvalstisku darbību tiesāti pērkonkrustieši. Goda vārds, neredzu, ar ko (politiski nereformēti) VĻKJS vadoņi un Preses nama terorizētāji būtu atbalstāmāki.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > Ilva 26.05.2011. 19.48

    Dzeris no vilka mūkot meklē lāča apkampienus.
    Vai tad kaut kas mainīsies uz labu, ja SC valdībā nomainītu ZZS? Savas kopējās intereses tie divi tāpat māk realizēt.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Ilva 26.05.2011. 20.03

    >>>> kā arī nespēja samierināties, ka kādam var būt arī cits viedoklis uz vēsturi vai jebko citu ( tas viss attiecas uz abām pusēm) ir svarīgāka par kompromisu meklēšanu un kādu kopēju darbu valsts labā, ir stipri nožēlojams fakts, un liecina tikai par to, ka mūsu sabiedrība nekur tālu no totalitāras domāšanas nav tikusi.
    ========
    Kompromiss, manuprāt, ir pilnīgi iespējams – latvieši neapsaukā krievus par “okupantiem” (un drīzāk jau apsauc visus tos cietpaurus savā vidū, kuri joprojām izmanto šo lamuvārdu), savukārt krievi atzīst, ka Staļins un viņa rokaspuiši pirms 70 gadiem Latviju okupēja nevis “atbrīvoja”. Tas nebūtu nekas nenormāls – tad vismaz var pārkāpt pāri savstarpējam aizvainojumam. No vienas puses, neviens vairs nejūt sarūgtinājumu, ka viņam jājūtas vainīgam par to, kas notika senos laikos; no otras puses, neviens vairs nesāk bīdīt teorijas par “netaisnīgo pilsonības atņemšanu” un “krievvalodīgo diskrimināciju”. Cilvēki atzīst sevi nevis par impērijas sūtņiem Latvijā, bet par cilvēkiem, kuri te kopā ar visiem veido kaut kādu kārtību.

    Valdis Dombrovskis, cik saprotu, pārstāv nevis radikālākos Pilsoniskās Savienības spēkus, bet gan “Vienotības” centristus. Ja viņš izvirzīja jautājumu par okupācijas atzīšanu – tātad tam bija pamats no “Vienotības” loģikas viedokļa. Ja Jūs, Dzeri, ņemtu valdībā Uldi Freimani (kurš svinēja Rīgas “atbrīvošanu” no sarkanarmiešiem – 1941.g. 1.jūlija gadadienu), tad arī būtu prātīgi painteresēties par to, ko šis kungs domā par Hitlera režīmu un Trešā Reiha noziegumiem.

    Varat teikt, ka tā jau ir “tikai vēsture”. Bet tad nu ņemiet vērā, ka Ziemeļīrija gadu desmitiem mocījās ar terorismu. Viņi visi tur runā vienā valodā – un arī nav nekādi reliģiskie fanātiķi. Viņi cits citu terorizēja galvenokārt tādēļ, ka viņiem atšķīrās viedokļi par to, kas notika 17.gadsimta beigās. Par to, vai vajag par godu Oranžas Vilhelma uzvarai pār Jēkabu II (1690.g.) rīkot 12.jūlija gadskārtējos gājienus. Kuri gandrīz vienmēr izprovocē kaut kādas nekārtības. Ja mēs Latvijā nesakārtosim šos jautājumus, arī mēs varam dabūt šo pašu scenāriju. Būs vēl viens iemesls cilvēkiem emigrēt.

    Atšķirīgu “sociālo atmiņu” nevar paslaucīt zem tepiķīša un aizmirst. Ja vieni cilvēki uzskata, ka viņu privilēģijas garantē viņu tēvutēvu uzvara karā; bet otri uzskata sevi par okupētiem – nav nekādas labās prognozes uz mierīgu līdzāspastāvēšanu. Varat to saukt par totalitārisma paliekām vai vēl nezkā.

    Man, starp citu, patīk gan krievu valoda, gan arī daudzi krievu cilvēki šeit Latvijā, tostarp politiķi. Arī partijas nosaukums “SC” nav nekāda sarkanā lupata, ar kuriem principa pēc “nekad un neko”. Es visu varu ļoti labi saprast, ka dažādām cilvēku grupām var būt atšķirīgas politiskās intereses, un tās visas dialoga ceļā jāsaskaņo. Bet tādus ļaudis, kuri noliedz holokaustu, kuri slavina Staļinu, kuri balsta savas īpašās politiskās un lingvistiskās tiesības uz PSRS agresiju un 9.maija “atbrīvotāju” iekarojumiem – nevarēšu ar viņiem vest vienlīdzīgu dialogu. Gluži objektīvu iemeslu dēļ. Jo es viņu acīs esmu “nedasists fašists”, uzvarētas un iekarotas – tātad mazāk vērtīgas tautas un valodas pārstāvis. Tur nekas labs nevar sanākt.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ilva 26.05.2011. 20.07

    Ombros – ja SC nav leģitīma partija, kāpēc vēl neesi SAB ar iesniegumu?
    Kas attiecas, ka es esmu Urbanovics – neesmu, Urbanovics ir pārāk stulbs, ja es būtu Urbanovics, un man būtu tāda frakcija Saeimā, SC sen būtu valdībā.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ilva 26.05.2011. 20.15

    Kalvis Apsītis, puika – es piekrītu, un jau teicu, ka nespēja atrast kādus savstarpējus kompromisus attiecas uz abām pusēm.
    Bet, reizēm kādam jābūt gudrākam un nav jāpieprasa lietas, kuras otrs nespēj izdarīt kādu iemslu dēļ, vai arī šis tas jāatstāj aiz iekavām un jāsadarbojas, upurējot taktiku stratēģisku mērķu labā.
    Un stratēģiskais mērķis varēja būt – reiz tikt vaļā no oligarhu ietekmes, jo K-K ietekmi ar Lemberga ietekmi pat salīdzināt nevar( šī ir atbilde “puika”, ar ko SC atšķiras no ZZS).

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Ilva 26.05.2011. 20.43

    >>> Un stratēģiskais mērķis varēja būt – reiz tikt vaļā no oligarhu ietekmes, jo K-K ietekmi ar Lemberga ietekmi pat salīdzināt nevar( šī ir atbilde “puika”, ar ko SC atšķiras no ZZS).
    ======
    Šim varētu piekrist. Esmu dzirdējis cilvēkus, kuri citē Josifa Brodska dzejolīti (“Vēstules romiešu draugam”) – “Но ворюга мне милей, чем кровопийца.” – “Lielzaglis man mīļāks/tuvāks nekā asinsdzērējs.” Nu NAV tā taisnība – ja zagšana kļūst nekaunīga un iziet no saprāta rāmjiem (iedzīvošanās no valsts pasūtījumiem, atjaunojamās enerģijas kvotām, gāzes monopolstāvokļa, utml.) – tad agri vai vēlu tas noved pie asinsizliešanas, pie vardarbīgiem noziegumiem un tīri fiziskām ciešanām. No šā viedokļa A.Šķēle un visi tie Rīgas Domes kukuļošanas varoņi faktiski darbojas rafinētāk, bet uz vienu roku ar tiem, kuri atklāti afišē savu atbalstu Staļinam un PSRS atjaunošanai.

    Bet “Vienotības” principiāla reakcija uz to varētu tomēr būt cita – nebūs jēga tagad mēģināt pārspēt ZZS viņu intrigu mākslā, censties aizmuguriski vienoties ar SC vai tml. Intrigu mākslā mums Saeimā ir atzīti meistari, kuri “Vienotību” iebāzīs maisā – un novienosies savā starpā (turklāt tā, ka “Vienotībai” tiks uzkrauts viss morālo pārmetumu smagums par “izlīgšanu ar latviešu tautas ienaidniekiem”).

    Drīzāk gribētos redzēt normālu, profesionālu rīcību no “Vienotības” puses. To, ka viņi spēj pārvaldīt tās ministrijas, kuras viņiem ir uzticētas. Panākt normālas algas policistiem, salikt amatos nevis partijai pietuvinātus karjeristus, bet kompetentus cilvēkus. Galu galā – neviens viņus nespiež spēlēt pēc ZZS ētikas normām. Manuprāt, A.Kampars ir vājš ministrs – jebkurā normālā valstī Ekonomikas ministrijai šajā situācijā būtu daudz aktīvāk jādomā par to, kā pieaudzēt kopproduktu. Bet Kampara ministrija komunicē ļoti vāji – netiek uzklausīti uzņēmēji, visas programmas paliek deklarāciju līmenī, EM mājaslapā ir daudz skaistu frāžu, bet nav nekādu taustāmu datu par to, kas tiek darīts tautsaimniecības labā, ES fondu apgūšanā. Nemaz nerunāsim par Kampara privātiem skandāliem.

    Ja jānosauc ministrs, kurš ļoti sarežģītā situācijā spēj domāt “ārpus rāmjiem”, tad tas ir Juris Bārzdiņš no ZZS. Viņa paziņojumi tiešām rada vielu pārdomām – viņš vismaz mēģina saprast, ko var darīt, lai ar mazāku nozares finansējumu panāktu labāku efektu, lai cilvēki mazāk slimotu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    juhans > Ilva 26.05.2011. 20.57

    Dzeris nepavisam NAV naivs. Tikai, kad SC ir sevi pilnīgi atsedzis, kad “visi striķi trūkst”, arī Dzerim paslīd kāja un gadās pateikt, ko citādi nebūtu teicis.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ilva 26.05.2011. 22.09

    to dzeris49
    Urbanovičs stulbs, bet poruļiķ gan viņa jādod?
    Nav viņš nemaz tik stulbs, cik nu krievam tā prātiņa vispār, bet fašists un mūsu valsts un pārējās civilizētas pasaules ienaidnieks, gan.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ilva 26.05.2011. 22.40

    Jā, ombros, pareizi, visi latvieši gudri, visi krievi muļķi.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ilva 26.05.2011. 23.06

    to dzeris49
    Neskatoties uz triljoniem vērto svešu dabas bagātību izlaipīšanu viņi dzīvo kā Āfrikā, tam smadzeņu nevajag.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > Ilva 27.05.2011. 00.13

    Kalvi Apsīti! Daudz Jums ilūziju… :)

    Vienotība/JL, vismaz Valda Dombrovska personā un vadībā, ekonomiku uztver kā pionieris mugursomu: kaut kas nešanai bezjēdzīgs, nevajadzīgs. Tieši tādēļ bez uztraukuma EM ielikts Kampars kā Vienotības antiņš, — faktiski Kasmparam tur jākalpo vienīgi informācijas kontrolei, vēl tur var patrenēt tādu gurķi kā Olšteinu kā galvenā ministrijas stukača mazāk galveno stukača palīgu. Valdis Dombrovskis un finministrs Andris Vilks vēsturē dvēseliski ieiet kā Don Kihots un Sančo Pansa, kuri miesiski formās samainīti: Dons Kihots kā apalītis un Sančo Pansa kā diegabiksis (un Augustovska ar Bukani pa abām kā vienas Rosinantes priekšējais un aizmugures tilti). Dons Kihots ērts savā pasaulītē, iedomājies sevi kā finansistu siltumnīcas dārznieku: re, pat grāmatas raksta, zviedru A(r)slunds kā mūza un līdzautors, abiem (Latvijas) krīze jau pāri un viss kārtībā! Toties Sančo Pansa =/IR puisis vienkāršs: kam vajadzīgas atšķirības starp nodokļu politiku un reketu?! Da nekam! Pietiek ar padkrievu komuņāgu pērnajā gadsimtā ģeniāli izdomāto ekspropriāciju: nauda jāatņem tiem, kam ir (Latvijā palikušajam darbaspēkam un uzņēmībai, ā, vēl pensionāriem) un jāatdod tiem, kam vajag (zviedriem, kas stiprāki, un Vienotības sileniekiem/partijniekiem un birojžurku elektorātam, kas savējie). Romantika. Literārā.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ilva 27.05.2011. 01.34

    …Dzeri…runājot par V+SC koalīciju…kā Tu iedomājies 9.maija svinēšanu?…un 16.martu?…SC atzīs okupāciju un vairs pie sava pieminekļa nedosies?…Ušakovs ar Urbanoviču 16.martā ziedus pie Brīvības pieminekļa liks?…
    …kurš vēl to neredz,kāda ir patiesā un īstenā koalīcija Saeimā?…šobrīd Vienotība viņiem vajadzīga,lai pieņem nepopulārus lēmumus, lai būtu grēkāzis uz ko izgāzt tautas dusmas un to aizsegā pasniegt sevi kā norūpējušos vienkāršā cilvēka aizstāvjus…šodienas balsojumus parādīja, kāds ir spēku samērs un vai ir iespējams rezultatīvs darbs…pašlaik Vienotība strādā viena – uz ZZS, kā iekšējo opozīciju paļauties nevar, bet Saeimas opozīcija bloķējas ar koalīcijas opozīciju…summa nemainās, ja saskaitāmos maina vietām…bet atbildības smagums – gan!…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ilva 27.05.2011. 01.46

    …Optiskais Tēmekli…vai tad būtu jau grāmatu izlasījis?…:))
    …neskrien ratiem pa priekšu!…vai taisies kurmīšam par radu?…:))

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ilva 27.05.2011. 01.52

    A kad viņš viņam nebija rada?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Ilva 27.05.2011. 07.58

    zanE – atkal jau – auseklīši, karodziņi un kādi simboliski fakti svarīgāki par visu.
    Nu lai katrs svin, ko viņš grib, un tie otrie tam netraucē, un viss būs labi.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ilva 27.05.2011. 08.22

    to Optiskais Tēmeklis
    Cik tēlaini!!!! Varbūt sava talanta druskas tu varētu veltīt arī čekas stukačam, kaku stumdītājam un sātanistam, vakardienas varonim? Ne jau Dombrovska, Kampara un Vilka kungi slēpj savas rebes off-shoros.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ilva 27.05.2011. 08.35

    …Dzeri…kāpēc – atkal?…vēl joprojām!…tā ir realitāte un, cik man zināms, tas bija klupšanas akmens no SC puses, kad Vienotība piedāvāja parakstīt koalīcijas līguma nosacījumus…tieši SC vēlētājs varētu nesaprast dažas izmaiņas, kuras atrodoties valdībā – nāktos pieņemt…varam būt toleranti pret otru, bet arī otram ir jāizrāda tolerance…apspiestā tēla zaudēšana nospēlēja lielu lomu…SC vajag visu, ne tikai drusciņas…protams, SC nav viendabīga masa, bet viņu partijas un atbalstītāju rindās notiek ļoooti liela viļņošanās, tikai uz āru tas netiek iznests…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Ilva 27.05.2011. 09.05

    ZanE, atver acis beidzot, lūdzu! Kad vakar rakstīju šo līdzību par Donkihotu kā apalīti un kārno Sančo Pansu, Ivars Godmanis šārīta 900 sekundēs nebija pārtraucis Dombrovska un Vilka kautrīgās klusēšanas atbalstīšanu un nebija paziņojis visu gribētāju zināšanai, ka kopš pērnā novembra kohēzijas fondu izmantošanu Latvijā ES ir apturējusi, un visu šo laiku ši informācija ir turēta zem Vienotības spēkavīru Dombrovska un finansu Vilka deķa! Neviens likums auditu sakarā nav Saeimā izlabots, nauda nenāk un nenāks, un kuram no Jums, kolēģi diskutētāji, it īpaši Vienotības nekristiskie fani, nav vēl skaidrs, kā šīs naudas trūkums ietekmēs nākamā budžeta griešanas apjomus, nodokļu celšanu un jaunu izdomāšanu, jo = kurš gan tic, ka sie paši varoņi kaut ko no pārvaldes spēs nokonsolidēt tā, lai attiecīgās summas kompensētu?! Turklāt = premjeram taču nav laika, jo grāmata par krīzes pārvarēšanu TIEŠI FINANSĒS (!!) jāprezentē, un šovakar ceru sākt lasīt nodaļu tieši par notikumiem ar viedokļiem par šo avāriju: vai man ir cerības to nodaļu atrast šovakar, — kamēr Āboltiņa kaut kur provincē stutēs domu par partijas izveidošanu?

    Tā nu, ZanE, varbūt ar instrukcijām ratu lietošanā varbūt/tomēr rīkojies, lūdzu uzmanīgāk? :)

    Gan jau šodien un turpmākajā nedēļā ciparnieki — drīzāk jau ar Vienotību konkurējošie, ne jau paši vienotīvnieki, kam ar paškritiku allaž vāji! — izstāstīs publikai, cik lieli līdzekļi Briselē nobremzēti un bremzēšanas sekas izskaidros populārāk, lai — vismaz! — Vienotības deputātiem pārietu vēlme cerēt uz atvaļinājumā došanos pirms Jāņiem, attiecīgos likumveides darbus nepadarot vai vispār nedarot… :)

    Tāpat būs interesanti uzzināt, cik pamatota bijusi stučīšana — vai varbūt ES godīga informēšana? — no Latvijas puses: nedodiet mums to naudu, jo pie mums tur kaut kas nav kārtībā? … Godmanis, protams, ir haotisks skaidrotājs, Dombrovskis grāmatas prezentācijā noteikti izskaidros labāk — vismaz šaurai publikai. Nākamnedēļ, cerams, kāds vioņu piespied;īs šo avāriju skaidrot arī lielākai publikai, bet, tā skaidrošana, protams, nāks par labu vienīgi bestsellera tirgotājiem… Vai ne, ZanE? :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Ilva 27.05.2011. 09.12

    to dzeris
    atkal jau – auseklīši, karodziņi un kādi simboliski fakti svarīgāki par visu.
    ———————-
    Bet Ušakovam – oranžas lentītes, “naš preziģent – Puķin” un obligātais “atbrīvotāja un kultūras nesēja” statuss.
    Kā Tu domā :) , dzeri, Ušakovs, runājot par to, ka Latvijai vislabākais laiks bija vienotā Krievijā. pārteicās, vai pateica to apzināti?
    Kāpēc Tu domā, ka latviešiem ar to visu jāsamierinās un vienlaikus jāatsakās no tautas simbola auseklīša?
    Starp citu – Ušakovs dīvaini bieži pārsakās – arī par “mūsu prezidentu”,

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ilva 27.05.2011. 09.14

    to Optiskais Tēmeklis
    ko tu te murgo? Kāda nauda var nākt Latvijā, kamēr trīs tavu aizbilstamo neliešu ādas nav nodīrātas un piekārtas KNAB trofeju zālē?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ilva 27.05.2011. 09.20

    …Optiskais Tēmekli…ka tik nesanāk, kā ar Sudrabu un Phare naudiņām un Lemberga lūgumrakstiem šīs naudiņas nepiešķirt…ja nav man – lai nav nevienam???…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Ilva 27.05.2011. 09.30

    ZanE, bet, nākamo budžetu summējot/GRABINOT, to, kohēzijā nedabūto, taču nodīrās no visiem, ne jau tikai no Vienotības budžetēdāju elektorāta! Tu kautrīgi nenosauc kopsummmas, ko noteikti zini, bet gan jau līdz pirmdienai skaidrības būs vairāk.

    Pat Anita Brauna vakar žurnālā izgāzusies kārtējoreiz: pasniedzot Ventspils panākumus un Krasovskas zināšanas fondu apguvē tā, it kā Ventspils kaut ko citiem miestiem atņēmusi, nevis atbilstoši prasmēm un neatlaidībām saņēmusi, — aizmirstot, ka Ventspilī dzīvo vispirms > 40 000 īstāku par Lembergu-ex-jēkabpilieti ventiņu… :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ilva 27.05.2011. 09.50

    …Optiskais Tēmekli…beidz dzīt demagoģiju!…Ventspils sliktākā vieta uz Latvijas kartes, kurai pienākas vēl un vēl, un vēl?…kāpēc, lai viņiem neatbirtu fondu naudas, ja lēmēji smalkām saitēm sasieti?…varbūt esi aizmirsis kā TP pumpēja visu iespējamo fondu naudas uz Valmieru un Cēsīm ēku siltināšanai?…kāpēc Lembis trakoja par Phare fondu sadali, jo naudas miljoni sāka iet uz Latgali?…noliec savu mīļo Lembi depresīvajā Latgalē un tad paskatīsimies, ko šis brīnumdaris spēs!…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ilva 27.05.2011. 10.29

    Zane! piekrītu! labi uzrakstīts. Žetons.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Ilva 27.05.2011. 11.49

    Ombros, par Tevis minētajiem kaku stumdītājiem labu šaubu nav, toties Vienotības faniem par maz negatīvo šaubu attieksmē pret Dombrovska un finansu Vilka totēmiem, un vispirms viņi abi ir atbildīgi par to, ka Briseles pārtrauktā kohēzijas fondu piķa plūsma nav atjaunota un Saeimai nav ierosināts nepilnīgos likumus attiecībā uz auditiem sakārtot. Kur Tu, Ombros, liksies, ja rudenī izrādīsies, ka jāgriež vairāk tādēļ, ka Valdiņš rakstījis un prezentējis grāmatiņas, bet Andrītis nav attapies Smilšu ielas vecenes laicīgi trenkāt un jākonsolidē pēkšņi būs nevis Ls 150 milj. — 180 milj, bet gan, piem., uz pusi vairāk?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Ilva 27.05.2011. 11.52

    ZanE, nu gan demagoģija! Nekad, nekur un nevienam te neesmu teicis, ka man Lembis mīļš, — Tu parasti esi interesanta ar argumentiem… :) Kādēļ pietrūka? Kādēļ tāda nesaValdība?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    janis_novicans > Ilva 27.05.2011. 12.31

    Uzdrīkstas gan, vismaz sūta savus vietniekus. Atbrauc uz Ventspili, vai paskaties bildes Ventas Balsī par 09.05.2010. un 2011. Ar visu krievu banti Ošenieks stāv kā dzīvs un runā krieviski :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ilva 27.05.2011. 12.32

    to Optiskais Tēmeklis
    Par kādiem Kohēzijas fondiem var būt runa, kamēr tos apsaimnieko Šļesera zilais draudziņš, maskačkas kačoks, Ozols?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ilva 27.05.2011. 13.50

    Džeri!
    Jāskatās nevis, kas labāks ir priekš Vienotības: pozīcija vai opozīcija, bet gan , jāskatās, kas labāks ir priekš Latvijas tautas! Un priekš Latvija stautas labāk ir tas, ka Vienotība ir pozīcijā nekā Tu domā, ka mūžīgi Vienotība var būt opozīcijā. labi, ka Vienotība spartijas izturēja milzu ilgus gadus opozīcijā, lai nokļūtu un kaut nedaudz padarītu mūzu dzīvi labāku tieši esot pozīcijā un izvēle nav liela, ja vispār tāda ir: kod kurā pirkstā gribi.
    Kas notiks ar valsti, ja pozīcijā nokļuš visas prokremliskās partijas????/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ilva 27.05.2011. 13.51

    Džeri! Krā un Kar nu gan nav latvieši. Bez tam par hūtaini arī runā, ka viņš nav latvietis!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ilva 27.05.2011. 17.27

    …Optiskais Tēmekli…piedod, ja esi to uztvēris kā nesavaldību, bet…darba pienākumi un rūpe, lai valstij būtu iespējas saņemt nodokļus….šorīt liedza izplūst plašākā argumentācijā…:))
    …bet…pie šīs sarunas mēs vēl atgriezīsimies!…:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

marčiks 26.05.2011. 13.16

Cirks. Kāda jēga Šlesera kratīšanai, ja tā nav negaidīta un Šleseram pietiek laika, lai aizgādātu lietiskos pierādījumus kaut vai uz Vladivostoku?

Balsojums gan labi demonstrē patiesās “koalīcijas” Saeimā.

+39
-2
Atbildēt

2

    Ilva > marčiks 26.05.2011. 13.21

    Tajā pat laikā kustināt mēslus ir samērā riskanti. Aiz žoga uzreiz būs “caps”.
    Papildu domāju, ka gan jau ir iespējams atrast mehānismu kā nepieļaut ka iznīcina materiālus mājās

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > marčiks 27.05.2011. 09.45

    Ir diezgan skaidrs, ka KNAB ir tiesneša sankcija lai novērotu Šleseru un viņa dzīves vietas. Kā viņš kaut ko mēģinās iznīcināt vai nobēdzināt, to var diezgan viegli piefiksēt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 26.05.2011. 13.14

Es domāju, ka visiem ir skaidrs saeimas balsojuma rezultāts. Un pēc tam visiem kļūs skaidrs, kā labā Saeima strādā.

+23
-1
Atbildēt

4

    Janis > disassociative 26.05.2011. 13.25

    Nevis Saeima, bet SC, PLL, ZZS

    +19
    -1
    Atbildēt

    0

    Gunārs Nažinskis > disassociative 26.05.2011. 16.07

    Diemžēl šis balsojums tikai parāda kas ir “īstā” pozīcija. Tikai žēl, ka maskējas. ĪStenībā jau paši saprot, ka ja teiktu ko īstenībā domā un ko īstenībā dara, tad neviens par šiem kampējiem nebalsotu.

    Tomēr problēma pastāv, jo Saeima ir sabiedrības spogulis. Tas nozīmē, ka mēs vairums esam kampēji, kas gatavi iedzīvoties uz savas valsts pārdošanas rēķina. Diemžēl tas arī rāda, ka mums nav izredžu attīstībai. Un tas jau ir strupceļš… , tāds strupceļš, ka nav pat godprātīgas idejas kā pareizi dzīvot, jo paši ar saviem nodokļiem šos parazītus barojam…, nebarosim, būs jauna krīze, … jaunas vēlēšanas – šie atkal par sabiedriskiem līdzekļiem visu nopirks … , kāda ir racionāla izeja no šī pretīgā apburtā loka????

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    elinaliepina > disassociative 26.05.2011. 18.10

    Ja Zatlers atlaistu Saeimu, deputātu imunitāte saglabātos?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > disassociative 27.05.2011. 09.44

    Līdz pēdējai sesijai.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam