Ušakovs smagā stāvoklī atrodas slimnīcā

105

Komentāri (105)

CREATIVE TECHNOLOGIES, SIA 24.05.2011. 09.23

Ja kāds jūtas atvieglots vai pat iepriecināts tādēļ, ka cits ir nāves gultas – nu tas daudz ko izsaka.
Visi tie, kas piemin okupācijas, krievus kā pasaules ļaunumu un Latvijas nelaimju sakni – jau 20 gadus Latvija ir brīva valsts un pie varas bijuši zēni ar visai latviskiem uzvārdiem – Gailis, Kalvītis, Šķēle, Bērziņš utt. Latvijas lielākais ienaidnieks ir pats latvietis – lišķīgs un gļēvs. Dūšu var saņemt tikai uz ķengām internetā. Mums nevajag ne krievus, ne citus iedomātus “ienaidniekus”, lai iznīktu, paši sapūsim.

+3
-6
Atbildēt

2

    Par zēnu Nilu(vienalga var jau būt gan Ichaks,gan Ibragims,gan In Hai Bejs, gan Džonijs, da jebkurš cilvēks -indivīds) jau pateicu,ja pats būtu blakām viennozīmīgi ietu līdzēt ,arī tagad puisim Nilam vēlu izveseļoties ( vēlams gan, lai vairs negrābstas gar politiku, bet tas tā, viņa izvēle…)

    Jūs kaut kā laižat gar ausīm LV un mazliet mazāk EE norit pilnā sparā ZEMDEGU KARŠ , un diemžēl ja nebūtu pieseguma(izlūkdienesti,finanses,bizness, kultūra) no jeņķijiem un ES ( protams ne jau par velti ,gana savtīgs piesegums), karš būtu sen pakāsts ,LV stātu blakām Baltkrievijai.

    Jūsu nosauktie LV tipiņi un tā saucamā 4.maija LV elite, nekas cits kā nefrustrēti ex komuņagas, čekisti(ar pamatīgu Moskovītu aizmuguri) un to saimnieciskais flangs( kā arī līdzskrējēji) nav.

    Būtu letiņi uztaisījuši to pašu triku ko EE, ka VISUS nomainīja un sarkanos(un to satelītus) vairs pie šprices nelaida, tad arī viss būtu savādāk.
    Arī zemdegu kara nebūtu , vai tas būtu ne vairāk kā EE.

    Leiši varēja atļauties savējos sarkanos neklapēt, jo tie bija leišu sarkanie, nevis kā mums latviski runājoši Moskovītu sarkanie.

    EE ( ar FIN atbalstu) vienkārši ar vienu rāvienu atņēma varu un ietekmi visai sarkanajai elitei un salika kaut jaunus un nepieredzējušus , bet EE cilvēkus, mēs to neizdarījām. Nu lūk arī rezultāts, mēs arī esam tas Baltijas vājai posms (dēļ sarkanās elites) pa kuru tagad Moskovītu kuvalda ar visiem spēkiem dauza ( nenoliedzami jeņķis no otras puses ar metināmo arī nesnauž), bet cerēt ka kuvalda (Kremļa ārpolitika, infotelpa, 5. kolonna kā tāda) ir pieradināma ir augstākā mērā naivi. To var tranformēt tikai tīģelī pie varen niknām temperatūrām.

    Tamdēļ arī atļaušos palikt pie domas par duālu attieksmi pret personu-indivīdu un personu – personifikāciju.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    WAT –
    Zemdegu karš… labi teikts un PILNĪGI piekrītu arī šai vienkāršotajai mūsu nesenās vēstures interpretācijai un šā brīža situācijas novērtējumam.:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sanda Purviņa 23.05.2011. 22.32

Atru izveselosanos. Parejiem skrejejiem ir par padomat, ari man.

+1
0
Atbildēt

0

sanitai19 23.05.2011. 22.06

Lai veseļojas jaunais cilvēks Nils! Bet, vai kādam ir ienākusi prātā doma, ka viss materializējas. Nils ir saņēmis tik daudz negatīvu domu pret sevi, par pretvalstisku svētku atbalstīšanu un organizēšanu. Varbūt, tas, kas notika ar viņu ir materializējušies daudzo ļaužu nosodījums? Tā ir dubulta morāle, kuru piekopj Rīgas mērs Nils Ušakovs. Ienāca prātā tāda doma.

+6
0
Atbildēt

0

disassociative 23.05.2011. 20.27

Vienotības sektanti nu jau nolaidušies zemāk par Delfu pajoliņu līmeni. Bet tas nu nekas izbrīnu izraisošs nav, ka cilvēcība šiem cilvēkiem ir svešs jēdziens. Arī Vienotības valdības izpratnē mēs esam skaitlīši Excelī nevis dzīvi cilvēki. Tā ka laikam jau likumsakarīgi.

+2
-9
Atbildēt

3

    raimonds_bossltd > disassociative 23.05.2011. 20.37

    to alias
    Neostaļinistu ekstrēmisti – 9. maija fašisti, kononova noziegumu mantinieki, vispār ir zaudējuši jebkādas cilvēcības pazīmes.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    payddaz > disassociative 24.05.2011. 02.28

    Neaizmirsti uzvilkt folijas cepuri. Sektanti ir visur, viņi uzbrūk no slēpņiem.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > disassociative 24.05.2011. 08.05

    A ko citu var gaidīt no citu valstu un politekonomisku magastruktūru lobistiem: tādiem lobētājiem te ir tikai resursi un intereses, pragmatiski, tomēr Latvijas valstij, sveši mērķi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Jânis Bankoviès 23.05.2011. 20.15

Būšu laikam dažu acīs nacists un pēdējais tumsonis, bet:
1. Nilam kā jaunam krievu džekam ,kas noplīsis maratonā (vai jebkurā citā dzīvību apdraudošā pasākumā), PALĪDZĪBA UN lĪDZJŪTĪBA garantēta, vismaz es tā darītu. LAi veseļojas vecais un taupa sevi turpmāk, neņem pa smagu, bruka būs vieglākais, ko dabūs nākamreiz.
2. Nils nav tikai cilvēks. Nils sava elektorāta acīs ir viņu varas personifikācija ( tāds pats kā karaliene britiem, vai putins moskovītiem). Tas ir ļoti būtisks aspekts. Nils nenes tikai savu personību (dvēseli, garu), bet kā jau jebkura publiska personība nes citu cilvēku personifikācijas.
3. Kas ir šis elektorāts? TIkai nevajag sākt stāstīt ,ka šie meiteņi un zēni ir LV patrioti(mūsu izpratnē, viņu izpratnē protams ir patrioti), manuprāt nav ko tur liekuļot tā ir 5. kolonna.
4. Kas ir 5. kolonna? tā ir okupētājvalsts iedzīvotāju pēcteču kopa ,ko tā atstājusi iepriekš okupētajā zemē līdz labākiem laikiem, kad atkal varēs atgriezties . Kas ir šī sabiedrība , normāli politiskie oponenti, vai tomēr ienaidnieki,kas maskējas par politiskajiem oponentiem?
5. Manuprāt SC eletorāts( ne visi ,protams ,bet nopietns daudzums gan ,~50-60%)ir ienaidnieki,kas maskējas par politiskajiem oponentiem, Šiem cilvēkiem ir cita kultūrtelpa,citi līderi, cita Dzimtene, cita izpratne, cits konteksts, cita folklora un pat visa civilizācija (bizantijas-zelta ordas mantiniece), likumsakarīgi arī mērķi ir nesavietojami ar mūsu , lai arī mēs nesam robežapgabala mentalitāti, kas vismaz saprot viņus, bet kuri ir tikpat simptomātiski no viņiem paaudžu paaudzēs atrāvušies, līdz ar to daudz lielāks neuzticības indeks pret šiem ļaudīm nekā tādam francūzim, vai britam, vai makaronēdājam. Būsim atklāti LV arī EE ir zemdegu kara stāvoklī jau krietnu laiciņu, vismaz tik cik Pūtins fīrē, mūžīgais nacionālais balsojums.
7. Kā vērtēt ienaidnieka personificējuma krišanu? Kamdēļ visā civilizācijas vēsturē šādu personifikāciju kritienus vienmēr izmantojusi opozīcija likvidējot un/vai neitralizējot sabiedrības daļu ,ko personificē kritušais? Ļaunuma un kultūras trūkuma dēļ? Draugi tā ir publisko personu realitāte dubulta attieksme, pret cilvēku un attieksme pret personifikāciju, it sevišķi politikā un tādā zemdegu kara plosītā valstī kā LV.

+10
-4
Atbildēt

3

    reksa > Jânis Bankoviès 23.05.2011. 22.04

    Jā, viss SC elektorāts varētu piedalīties vienā taisnā maratonā – uz Krieviju, uz neatgriešanos.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Jânis Bankoviès 24.05.2011. 10.42

    labi uzrakstīts , it sevišķi par 5. kolonnu un tās lomu pie mums.
    Krievijas vēstniecībai ir viena problēma – ja Ušakovs pilnībā neatveseļosies un neturpinās darba Rīgas Domes vadībā, tad viņiem nebūs neviena cita ko ielikt amatā – jo vairums viņu deputātu ir dažādi veci kompartijas un “padomju darba” funkcionāri.Gan vizuāli, gan savādāk galīgi nevelk uz Eiropas valsts galvaspilsētas mēra posteni. Ušakoviņš ir tāds smuks un gandrīz eiropeisks. Daudzi no viņiem reāli latviski nerunā, droši vien, ka arī angliski nee. Ko viņi liks – veco Dolgopolovu, bet vai viņš nav ebrejs, starp citu??

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Jânis Bankoviès 24.05.2011. 12.27

    to andza
    Ar ko tad pravoslavnutijs hazārs, impērasts ir labāks par hazāru judaistu, impērastu? Vai ar kuļtur-muļtur?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 23.05.2011. 18.50

to Dzintrux
Kuru rīdzinieku, Bemhena, Radzēviča, Burova labā? Pret savu elektorātu, tupo latviski nerunājošo masu viņš izturās ar ne mazāku nicinājumu, kā naidu pret latviešiem.

+3
-5
Atbildēt

0

Melnais 23.05.2011. 18.44

Bet, ja tā tiešām bija tikai pārpūle, tas par viņu kā par politiķi neko labu neliecina, jo tas nozīmē, ka lai sasniegtu mērķi viņš ir spējīgs iet pāri visam, pat pāri pats sev (kas gan ir diezgan destruktīvi). Un kopumā tas nozīmē, ka kā personība viņš nav nobriedis.. un tas neko labu ilgtermiņā nesola ne Rīgai, ne valstij.

+7
-1
Atbildēt

0

kdaljajev 23.05.2011. 17.33

Nekas dzīvē nenotiek nejauši.Vajag paskatīties atpakaļ un izvērtēt savu dzīvi.Jācer,ka drīz izveseļosies,sapratīs savas kļūdas un turpinās darboties rīdzinieku labā.

+1
-4
Atbildēt

0

astra_ozo 23.05.2011. 17.21

Mana mamma atceras – kad nosprāga Staļins, viņa atšķirībā no “padomju tautas” priecājās un cerēja, ka krievu okupantu represijas pret latviešiem mazināsies, omīte varbūt varēs atgriezties Latvijā, latviešus vairs nespīdzinās. Un pēc dažiem gadiem dzīve pavisam nedaudz, bet uzlabojās.Kad reanimācijas brigāde no rīta vairs nespēja uzmodināt Brežņevu, teikšu godīgi – es arī priecājos, cerēju, ka varēsim brīvāk uzelpot, nebaidīties uz katra soļa. Nepagāja pārāk ilgs laiks un krievijas ļaunuma impērija sabruka. Tā ka situācijas ir dažādas.
Nu bet lai Ņils veseļojas un pēc tam nožēlo grēkus – piemēram, par atbalstu okupācijas svētku svinēšanai un Kononova rokas bučošanu. Nu nav okupanti nekas labs….

+8
-4
Atbildēt

2

    reksa > astra_ozo 23.05.2011. 19.44

    Ļoti labs salīdzinājums ar Stalinu. Vai kāds Ušakova raudātājs arī par Stalinu raudātu?..

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > astra_ozo 23.05.2011. 20.29

    to Aldis
    Pamatīgi piekoriģētais reitings http://www.nameofrussia.ru/, patiesībā Staļins ir pārliecinošs līderis. SC un JedRo vēlētāji ir kā divas ūdens lāses.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

mxblack 23.05.2011. 17.06

Arī man savulaik, dienot Krasta Apsardzes Bataljonā, iznāca reizi gadā, bez kāda treniņa, jozt trīs kilometrus un tas tiešām nebija viegli. Novēlu Ušakovam drīzu izveseļošanos. Acīm redzot viņš tiešām pārvērtēja savas spējas un pārcentās. Tā jau var dabūt arī galu, tā nedrīkst darīt. Cerēsim ka viss beigsies laimīgi. Te vairs politikai nav vietas, te iet runa par cilvēku un cilvēcību.

+6
-1
Atbildēt

0

Linda Marta. 23.05.2011. 16.36

Domaju ka par šo smago stāvokli kas notika ar Ušakovu ir jauzņemas daļa vainas arī pasākuma organizātoriem,jo netālu no finiša nebija neviena ātrās palīdzības mašīna.Pati biju tur klāt un visu to redzēju cilvēki bija panikā kliedza ka vaig ārstu.Lēja cilvēkam virsū ūdeni,skats bija drausmīgs ,cilvēki plātijās ar rokām kliedza pēc ārsta.
Lai nu kā novēlu drīzu izveseļošanās………

+3
-1
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > Linda Marta. 23.05.2011. 16.46

    to becina24
    Pareizi, viņu vajadzēja pavadīt neatliekamās palīdzības karietei. Atcerēsimies, kā viņa vecākais biedrs un paraugs Putins trīs Ladās ceļoja pa Sibīriju jēgeru bataljona, gaisa un kosmosa militāro spēku uzraudzībā.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

Melnais 23.05.2011. 16.35

Neietiksim hop, pirms nav īsti zināms, kas viņam par vainu. Iespējams, ka tiešām galvā plīsusi kāda aneirisma (asinsvada paplašinājums) un tam laikam gan nebūs nekāda sakara ne ar nesaudzību pret sevi, ne nemācēšanu pareizi trenēties. Mēs neviens nezinam, kas mūsos ir iekšā. Jebkurā gadījumā – novēlu veiksmīgi izveseļoties!

+7
0
Atbildēt

0

Sanšains 23.05.2011. 15.33

Šķiet, vispareizāk būtu, ja pie šāda veida rakstiem nebūtu atļauta komentāru rakstīšana. Tad arī man nebūtu bijis jāraksta.:)

+7
-3
Atbildēt

4

    Una Grinberga > Sanšains 23.05.2011. 16.12

    Pirms dari, padomā!

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Sanšains 23.05.2011. 16.19

    to Nasing spešal!
    Labi dot padomus citiem, vēl labāk pašam tos ievērot.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    gstrazds > Sanšains 23.05.2011. 16.29

    Delfu pajoliņu (lielisks Arņa Rītupa ieviests jēdziens) zemiskās tieksmes, izmantojot nosacītu interneta anonimitāti. Komentārus šeit patiešām nevajadzēja atļaut.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > Sanšains 23.05.2011. 17.50

    1. Dāvid Vikmani, tieši otrādi, IR dara lieliski, ļaujot komentēt! Daudzi šo portālu uzskata par solīdo latviešu un solīdo Latvijas nelatviešu vietni. Lasot komentus, ir reāla iespēja gūt priekštatu par šo cerēto solīdumu.

    2. Dzintrux, tieši šodien treniņos līdzīgos apstākļos nomira LR NBS karavīrs, — kam un kā tagad vajadzētu domāt par mirušā grēkiem? Pašam viņam tādas izdevības vairs nav.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Kristīne 23.05.2011. 15.26

Nesaprotu,kas par vainu Latvijas ārstniecības iestādēm….

+5
-2
Atbildēt

0

anita_meistere 23.05.2011. 15.16

kaitīgs darbs. jāmaina ar steigu.
Novēlu drīzu izveseļošanos.

+6
-3
Atbildēt

0

ltvpanorama 23.05.2011. 15.04

Lai veseļojas Nils!..un cik skatos arī dažam labam komentu autoram būtu nepieciešams parūpēties par savu garīgo veselību:(
spriežot pēc neta ziņās salasītā nav labi..pat plaušu tūska esot:(
kaut kur lasiju komentos no citiem dalībniekiem, ka viņa temps ir bijis visai nopietns, 20 km sportiskā režīmā prasa nopietnu iekšu un gatavošanos, tak varēja notipināt savu piecīti un būtu ok…:(

+14
-5
Atbildēt

1

    piziks > ltvpanorama 23.05.2011. 15.22

    Andrew, puisis, iespējams, uzrāvās uz pērnā gada veiksmi: pērn viņš pusmaratonu noskrēja veiksmīgi. Iespējams, ka pārvērtē savu boksa karjeras laiku trenētību un savus priekšstatus par savām spējām, — it īpaši, ja sestdien tiešām nopietni piedalījies velobraucienā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

marčiks 23.05.2011. 15.01

Domāju, ka mani jau nekas vairs Latvijā nespēs pārsteigt, tomēr jāatzīst, ka biju gaidījis, ka šoreiz “nacionālisti”, ja ne arī pievienosies uzmundrinājumiem un vēlējumiem izveseļoties, tad vismaz pieklājīgi paklusēs un nenobērs mīnusu gūzmu pār sev netīkamajiem komentāriem.

Cilvēks ir slims. Pat ļoti. Šobrīd nav skaidri zināms, vai un cik ātri viņš izveseļosies, atgūs darba spējas utt. Nu tiešām – cik galvā drāztam jābūt, lai apgalvotu, ka “nav žēl”, sāktu apspriest viņa politiskos uzskatus un apņirgt viņam izteiktos laba vēlējumus?

+14
-12
Atbildēt

4

    mary75 > marčiks 23.05.2011. 15.18

    Latvijā civilizētu nacionalistu nav, ir aprobežoti un infantili lūzeri – nacionālpopulisti.

    +14
    -14
    Atbildēt

    0

    piziks > marčiks 23.05.2011. 15.24

    Dzeri, nepārspīlē otrā grāvī: vai es drošs, ka visus LR nacionālistus zini? :)

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > marčiks 23.05.2011. 15.49

    Ja arī tādi civilizēti kaut kur ir, tad viņi labi nomaskējušies..

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    liene.dz > marčiks 23.05.2011. 16.00

    Ak, bet šīs pseidopatriotu samazgas jau vienmēr pamana pirmās. Kaut cik sakarīgie cilvēki, kas sevi uzskatīja par patriotiem utt, savu viedokli laikam sen vairs nepauž – aiz kauna, ka viņus pielīdzinās VL un viņu histēriskajiem atbalstītājiem.

    Par tēmu – briesmīgākais ir šie komentāri. Ja cilvēki tik ļoti aizgājuši naidā, ka priecājas par cita cilvēka nelaimi, kurš būtībā neko sliktu nav nodarījis – tad tālāk laikam nav kur.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

Vaira Tempele 23.05.2011. 14.52

Dieva dzirnas malj leeni, bet neatlaidiigi, to der atcereeties visiem Latvijas ienaidniekiem, kampeejiem, zagljiem un paareejiem nelabveeljiem. Ziimiigi ir tas, ka sheit Nilam liidzjuutiibas izsaka tie Vienotiibas rupori, kas ar visaam 4 bija par SC uznjemshanu koaliicijaa un kas tikpat aktiivi izsakaas pret VL!
Man personiigi arii nav zheel ljaundaru. Pareejie, kas man taisaas paarmest necilveeciigumu, mieriigi var aiziet uz Centraalcietumu, paglaudiit galvinju kaadam maniakam, slepkavniekam vai kaadam citam “jaukam” cilveekam.

+10
-10
Atbildēt

4

    viesturs > Vaira Tempele 23.05.2011. 14.57

    ai nē taču-runa ir pa to ka šie džeki lien visur kur viņus nofotografēs…un tiek degradēts jebkurš profesionāls pasākums-kas principā arī ir rīgas starptautiskais maratons, nevis masveida pupu demonstrēšana un ākstīšanās…
    vakar braucu un redzēju tos rozā rumpīšus-tizli, netrennēti ķermenīši, bet smaids austiņas un pirkstu staipīšana lielveikala līmenī…

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Vaira Tempele 23.05.2011. 14.57

    Un par to viņš pelnījis slimību un nāvi?
    No kurienes tāds naids?
    Te nav nekāds karš, un nav nekādi ienaidnieki, tikai, politiskie pretinieki.

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    viesturs > Vaira Tempele 23.05.2011. 15.04

    naida nav nekāda tikai līdzjūtība…
    LV lielākā problēma, ka visi var visu: bārmenis ieliek baltus zobus un vada valsti…

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Vaira Tempele 23.05.2011. 16.43

    Griezēj! Mani šis sakāpinātās emocijas arī uzjautrina. Nu jau gandrīz viss līdz nāvei.
    Par tavu komentāru izsmējos. Vismaz kaut kas jautrs šajās trakajās emocijās. Un tā var uztaisīt velns zina ko: no mušas ziloni. tas nu ir skaidri redzams.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

viesturs 23.05.2011. 14.51

nu moins diskusijiņa te jums…ir jārunā par citu, par “varas” jeb publisko cilvēku nevaldāmo vēlmi, jeb nepieciešamību “izrādīties”…ja tu neesi publiskajā telpā tu neesi vispār!stils, izskats, un sevis demonstrēšana-patērētāju sabiedrības un 4.maija režīma “blakusefekts”…
a klau, ja rītdien būtu viseiropas alusdzeršanas čempionāts vecrīgā-droši vien Nils taču piedalītos….ko ne….

+5
-5
Atbildēt

3

    mary75 > viesturs 23.05.2011. 14.56

    Par to parunās, kad viņš izveseļosies.
    Un viss tas var gadīties jebkuram, ne tikai aiz vēlmes izrādīties.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    viesturs > viesturs 23.05.2011. 15.02

    ja pasākums pārsvarā tiktu pozicionēts kā sporta pasākums ar visgrūtāko skriešanas distanci…ar profesionālām sarunām par skriešanu un treniņumetodiku, tad jā…
    a ko mēs jau mēnesi novērojam-būs ahūns tusiņš kas pa spēkam jebkuram lūzerim( galvenais tā teikt ir sākt, skriešana ir elementārs un katram paceļams pasākums un t.t.t.)piesakās dzelzceļnieku komandas, skries banku darbinieki un zoodārza sargu komanda…slima suņa murgi nevis Rīgas starptautiskais maratons…mļin

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > viesturs 23.05.2011. 16.17

    to dzeris49
    Ne tikai. Atcerēsimies, kas notika ar Ušakova sugas brāli, Andreju Voroncovu, kuru naids pret manu valsti iedzina kapā un kurš tagad Staļinam ragus apvīlē. Starp citu, kā tev ar veselību?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

austrisv 23.05.2011. 14.24

Hari, paldies par drosmi. To arī gaidīju, jo Tu taču neko sliktu par Ušaku nepateici, ja nu vienīgi par šim standart pieklājības frāzēm un viss.
Liekulības tirgus.

+13
-12
Atbildēt

15

    disassociative > austrisv 23.05.2011. 14.30

    Nekāda liekulības tirgus te nav – cilvēks vispirms ir cilvēks

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    marčiks > austrisv 23.05.2011. 14.32

    @Bet Tev arī paldies par drosmi. Ieteikšu tomēr vēl lielāku drosmes pārbaudi – nākamreiz tualetē pirms dabisko vajadzību kārtošanas nenovelc bikses. Tam arī vajadzīga baigā drosme un rezultāts tikpat skaists un baudāms kā Hara un Tavi komentāri.

    +12
    -19
    Atbildēt

    0

    Andris > austrisv 23.05.2011. 14.39

    To Alejandro:
    Tieši to tu tikko izdarīji pats, visas publikas priekšā.

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 23.05.2011. 14.39

    Alejandro.
    Manuprāt, Tev vajag iedzert tēju, lai nomierinātos, jo neviens te neko ļaunu Ušakovam nenovēl, ja nu vienīgi esam pret standartfrāzēm, bet rupjības no tavas puses nav adekvātas.
    Veiksmīgu dienu un pārlasi vēlreiz, pirms izgāz žulti , kuri ir pret liekuļošanu un standartfrāzēm.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > austrisv 23.05.2011. 14.40

    Kur tu te saskati kādu drosmi – slēpjoties zem nika, uzraksrtīt, ka labu slimam cilvēkam nevēl?
    Muļķuzemes aborigēniem saprotams, sava gudrība un savi pieklājības standarti, mucā augušajiem.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    disassociative > austrisv 23.05.2011. 14.43

    Ja kāds bez liekulības nespēj otram cilvēkam novēlēt izdzīvot un izveseļoties tikai tāpēc, ka šis cilvēks pieder citai partijai, tad tas jau laikam jādefinē kā sektantisms.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    marčiks > austrisv 23.05.2011. 14.48

    @Bet Redzi, mans komentārs 13:45 nebija liekuļošana. Es tā tiešām domāju. Man ir žēl praktiski JEBKURA cilvēka, kuru piemeklējusi smaga slimība. Arī Lemberga, Šlesera un Ušakova. Atšķirībā no daža laba smerdeļa, kam liekas adekvāti pie šāda raksta sākt ar smīniņu gvelzt par to, ka neviens jau īstenībā labu Tam Tur nevēl, atgādināt, ka Tas Tur ir “pret latviešiem” utt. Tāpēc pārlasīt / ietējot / padomāt, vajadzētu Tev, pirms mēģināt “izcelties” ar spējām nolasīt citu komentētāju patiesās domas / sajūtas.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    disassociative > austrisv 23.05.2011. 14.51

    Mans komentārs bija adresēts Bet.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > austrisv 23.05.2011. 14.51

    Daudz sliktāk, kā sektantisms.
    Totāla aprobežotība un emocionals trulums.
    Un tad vēl brīnamies, kāpēc slikti dzīvojam, ar tādu naidu iekšā pret visu.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > austrisv 23.05.2011. 14.56

    Pievienojos Bet un Harim, par Ušakovu žēl – jauns cilvēks tomēr, bet lai veseļojas un nākamoreiz labāka pzina spēkus. Taču viens otrs izkusušais sviests tiešām derdzas ar savu liekulīgo pielīšanu, kuru pēc tam lamājot oponentus cenšas notušēt !

    Par Alejandro jau sen viss skaidrs pēc rakstiņa, kur šamējais kā saniknots irsis bruka virsū LA, par to, ka redz šie atļāvušies publicēt, kas rupjiem vārdiem apspļaudīja večiņu ! Kalpu sindroms, nožēlojami un nekas vairāk !

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    marčiks > austrisv 23.05.2011. 15.06

    @Krix Tam gan šajā sakarā nav nekādas nozīmes, tomēr palūgšu nesagrozīt minētā raksta būtību – es iebildu pret to, ka LA NEPATIESI APMELOJA pilnīgi nevainīgu meiteni, visai Latvijai pasludinot, ka viņa ir sirmgalves apspļaudītāja, lai gan meitenei ar notikušo bija tikpat liels sakars kā Krix.

    Bet tas jau nekas – “izbarot tīģeriem” dažus “urlas”, ņirgāties par slimiem cilvēkiem utt., ja vien tas viss latviskas Latvijas vārdā, vai ne?

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > austrisv 23.05.2011. 15.08

    Laikam, ne par politkorektumu, ne pat tādu teicienu, ka, “nevēli otram ļaunu…” te maz kurš dzirdējis.
    Kalpu un plebeju sindroms ir tā aprobežotība un naids pret visu, kas nesakrīt ar viņu viedokli, kas pārādās te daudzos komentāros,taisni vergiem un kalpiem augstsirdība un līdzjūtība ir nesaprotamas lietas.
    Un kamēr tā būs, nekas labs Latvijā nebūs.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Andris > austrisv 23.05.2011. 15.15

    dzeris: “Nevēli otram ļaunumu”.
    Īsti nesapratu – vai to tu iesaki Kononova draugam Ušakovam?
    Jo uz diskusijas biedriem tas diez vai ir attiecināms – šajā diskusijā ļaunuma vēlējumi netika izteikti.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 23.05.2011. 15.17

    @dzeris
    Tieši tā. Mūsu lielie patrioti ir nez kā aizmirsuši senlatviešu parunas un gudrības – loka latviešu ētiku pēc savām vajadzībām. Protams, tas neko labu neliecina vispār par kaut kādu morāli un inteliģenci.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > austrisv 23.05.2011. 16.06

    to dzeris49
    Pie sliktas dzīves vainojama mūsu neizmērojamā tolerance(lasi: dirsas laizīšana). Nespēju iedomāties, ka Igaunija, Gruzija vai Japāna dāvinātu ienaidniekam savu teritoriju un tās ir valstis ar dižu nākotni un tās noteiktu piedalīsies parašas dalīšanā. Mūsu prezidents brauc 9. maijā godāt civilizācijas ienaidnieku No1, WWII izraisītāju un tā noziedzniekus, fašistu izdzimteņus, cilvēkēdājus, marodierus, civiliedzīvotāju slepkavas un vecenīšu izvarotājus un, protams, pret Latviju var noslaucīt kājas un nesodīti rīkot cūciskas dzīres gandrīz pašā pilsētas centrā.
    Ja tu mēsls uzvedies kā osetīns, pret tevi attiecīgi arī izturēsies.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 23.05.2011. 14.21

Skriet maratonu nav tas pats, kas kopā ar Šleseru inspicēt gej klubus Vecrīgā nedēļas nogalē. Kāpēc pēc palīdzības jāvēršas Austrijā bet ne krievijā? Kaut kā nepatriotiski sanāk. Ceru, ka viņš izveseļosies un neuzskatīs, ka izveseļošanās ir balva par izciliem sasniegumiem, bet šo atgadījumu uztvers kā Dieva zīmi, izbeigt pretvalstisko darbību, kas vērsta uz valsts un latviešu tautas iznīcināšanu.

+13
-10
Atbildēt

0

Sanšains 23.05.2011. 14.10

Cik daudz sirdsšķīstu laba vēlētāju! Cik mīļi-familiāri “veseļojies, Nil!”! :)

Man, piemēram, nav un acīmredzot nebūs simpātiju pret tādas partijas līderi, kura tieši darbojas pret latviešiem.
Arī es nenovēlu viņam SLIKTU, bet kāpēc gan šeit siekaloties ar tādu liekulīgu mīļvārdiņu bārstīšanu? LABU es viņam arī nevēlu.

+17
-15
Atbildēt

17

    Una Grinberga > Sanšains 23.05.2011. 14.17

    Skatos, ka Tev nacisma idejas nav svešas! Dievs, dod ar tādu uz ielas nesatikties!

    +10
    -20
    Atbildēt

    0

    piziks > Sanšains 23.05.2011. 14.22

    Hari, kad čekisti un kompartijnieku cekisti utt., utml. priecājās par jebkuru līdzekli, kas kaitēja viņu reālajiem vai iedomātajiem pretiniekiem, tad tā bija necilvēcība. Vai tagadējos laikos saslimuša pretinieka nospārdīšana varētu būt patriotiska?

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    marčiks > Sanšains 23.05.2011. 14.29

    Ooo… VL & viņu elektorāts kārtējo reizi demonstrē “pozitīvo nacionālismu”?

    @Nasing spešal Uz ielas gan diez vai jābaidās ar tādu satikties, šie smilšu kastes neonacisti lielākoties spēj vienīgi skaļi bojāt gaisu un padarīt paši sevi par izsmieklu citu acīs. Uz ielas sastopot “urlas”, tādiem dūša ātri vien papēžos.

    +13
    -16
    Atbildēt

    0

    mary75 > Sanšains 23.05.2011. 14.33

    Atradās, tomēr, viens.
    Ko vispār izsaka jēdziens “pret latviešiem?
    Nu īsts boļševiks – ļeņiņietis, melnbalta pasaules uztvere.
    Pieklājīgā un civilizētā sabiedrībā cilvēka politiskai pārliecībai tādos gadījumos nav nekāda nozīme, akmens laikmeta domāšana.

    +16
    -11
    Atbildēt

    0

    Andris > Sanšains 23.05.2011. 14.35

    Pievienojos Harim. Es arī uzskatu, ka kara noziedznieka abtalstīšana neko labu par cilvēku neliecina.
    Un tas nav pareizi – atbalstīt kara noziedznieka atbalstitāju, jo šī ķēdīte ir parāk īsa – tā sastāv tikai no diviem posmiem!

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > Sanšains 23.05.2011. 14.35

    Nasing spešal!… Es Nilam Ušakovam jūtu līdz tik pat, cik visiem pārējiem cilvēkiem uz šīs zemeslodes, kuri šajā konkrētajā dienā nonāca nelaimē – ne vairāk un nemazāk.
    Vai par visiem cilvēkiem, kuri LV šajā dienā nonāca nelaimē, mediji raksta katru dienu? Nē. Tā tad – runa ir par politisku figūru un, ja Nils Ušakovs ir konkrēta politiska figūra, tad pret šādu cilvēku ir pavisam konkrēta attieksme. Kāds te sakars ar nacismu?

    Bet, skaidrības labad, atkārtošos vēlreiz – novēlu es Ušakovam, tā pat kā jebkuram citam šīs pasaules iedzīvotājam veiksmīgi tikt galā ar savām problēmām.

    +23
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Sanšains 23.05.2011. 14.47

    @riņķī apkārt
    Es jau rakstīju, ka ja nebūtu Ušakovs, neviens nezinātu, cik tas ir neapdomīgi nebūt pilnībā gatavam šādām sacensībām. Kamēr ar publisku seju nekas nenotiek, mediji nepievērš uzmanību. Ne jau viņš vienīgais, kas ļima distancē – tādu bija pulciņš!
    Un šķirot cilvēkus pēc piederības un attiecīgi arī paust savu attieksmi ir nacisma iezīme “savējais – ok, svešējais – kaut atdod galus!” Nepatīk – nesaki neko! Nav ko teikt – paklusē!

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > Sanšains 23.05.2011. 14.48

    Šinī gadījumā viņš ir smagi slims CILVĒKS, nevis politiskā figūra.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Sanšains 23.05.2011. 14.58

    Harim, Bet.
    Ļoti labi pateikts, pievienojos! Nez vai līdzjūtības izteicēji un laba vēlētāji pirms neilga laika izteica līdzjūtību arī sakarā ar kononova nāvi, tas taču arī būtu tik cilvēcīgi?

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > Sanšains 23.05.2011. 15.01

    Nasing spešal!…. būsim precizi formulējumos. Tas, ka Tu lieto jēdzienu ” nacisms” kā pagadās -tikai tas ir iemesls, kādēļ vispār iesaistījos šajā diskusijā.

    Nacisms – vācu fašisms. Latviešu val. vārdnīca. Tālāk palasi pats. Citādi mēs te, kā tādi LV migranti savos saietos, kā kaut kas nepatīk, tā uz reiz nacists , jeb pareizāk un tuvāk orģinālam būtu rakstīt ” нацик” :)

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Sanšains 23.05.2011. 15.11

    @riņķī apkārt
    Tiešām palasi vairāk par nacismu! Tev tā kā būtu jāzina, ka nacisma pamatā bija rasu teorija, kas sašķiroja tautas pēc nozīmīguma. Pašā augšgalā vāci un pašā apakšā ebreji, poļi, čigāni u.c. Runāšana, ka “ja Tu esi latvietis, tad mēs Tev vēlēsim labu, bet ja esi krievs, tad kaut vai lai mirsti” man ar citu neko labāk neidentificējas kā ar nacismu un rasu teoriju, kas kādu nāciju ceļ augstāk par citu.

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 23.05.2011. 15.17

    Optiskais Tēmeklis:
    Vai tagadējos laikos saslimuša pretinieka nospārdīšana varētu būt patriotiska?
    =======================================
    Manuprāt, es viņam nesperu.:)

    Ciktāl man izdodas abstrahēties un uzlūkot Ušakovu vienkārši un tikai kā cilvēku, tiktāl es viņam jūtu līdzi. Bet tas tomēr īsti neizdodas, tāpēc vienkārši palieku neitrāls. Vienaldzīgs.

    Savukārt aktīvu nepatiku manī izraisa salkana liekulība un sevis iztēlošana par mātes Terēzes klonu.

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > Sanšains 23.05.2011. 15.19

    Nasing spešal! +++ Man līdz šim likās, ka Latvijā cilvēkus ” šķiro” pēc ideoloģijas, kuru viņš pārstāv, nevis pēc tautības. SC elektotāts tam piemērs un viņu vadoņi, kas ir latvieši, arī, tā pat kā tie retie krievi Latvijā, kuri atļaujas publiski iestāties pret staļinisma glorifikāciju, labi, es šajā sakarā esmu visu pateicis :)

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 23.05.2011. 15.28

    ..Tiešām palasi vairāk par nacismu!…
    _________________________________________
    Lasīšu un mācīšuos no galvas!

    Jebšu tāpat jau bailīgi.Paskatuos pa labi.-naciki, paskatuos pa kreisi- zorosīti. Virs galvas alijēnu bolīds.Druoši vien kāds ruozenkreiceru liduojuošais gorodoks.

    Jāiet uz Ventspili- nuoslēpties.Kādā tukšā trubā.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Sanšains 23.05.2011. 15.49

    @Haris
    Savukārt aktīvu nepatiku manī izraisa salkana liekulība un sevis iztēlošana par mātes Terēzes klonu.
    —-
    Iesaku palasīt komentārus pirms nodoties sava radīšanai – kur ir salakana liekulība? Vai “Nil, veseļojies!” ir kaut kas liekulīgi? Kaut kas salkani? Novēlēt veselību nav nekas slikts! Neredzu nevienu “pielaizīgu” komentāru un pušplēstu vārdu par to, ka Nils ir tāds un tādas. Ir neitrāli veselības vēlējumi, un viss.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > Sanšains 23.05.2011. 17.00

    Tipiņ, To viņi izteica klusu savās domās, jo skaļi to izteikt būtu laikam nepieklājīgi.
    Paldies par atbalstu!

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    reksa > Sanšains 23.05.2011. 19.29

    Pilnīgi piekrītu Harim.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

boss 23.05.2011. 14.07

Dienā var atrast prokopčuka viedokli, ka Ušakovam nepietika spēka tāpēc, kā sestdien viņš piedalījās velomaratonā.
Šķiet, ka tā varētu būt.

+4
-1
Atbildēt

1

    piziks > boss 23.05.2011. 14.27

    Prokopčukam būtu taisnība, ja viņš zinātu, cik km Nils nobraucis sestdien, Prokopčuks kaut kur piesaucis arī nesagatavotību: izskatās pēc konkrētus aptākļus nezinoša cilvēka pļāpām: pērn Ušakovs pusmaratonu noskrēja, — tā kā ar galīgu nesagatavotību viņš nebūtu saistāms. Ja sestdien nobraucis nopietnu distanci un vakar trāpīja temperatūrās, kas viņam par augstām, pat relatīvi jaunam organismam tas = dubultsitiens.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

marčiks 23.05.2011. 13.45

Tiešām ļoti žēl, bet ceru un ticu, ka Nils ātri tiks uz pekām. Malacis, ka tik aktīvi pats iesaistījās maratona organizēšanā / popularizēšanā, bet varbūt nedaudz pārvērtēja savus spēkus.

+10
-6
Atbildēt

0

silvija_vitina 23.05.2011. 13.44

citur minēts, ka stāvoklis BIJA smags, bet tagad jau ir uzlabojies. Cerēsim, ka tā arī ir un ka “IR” (kā parasti) “karstas” ziņas ir ievietotas ar nobīdi. Veseļojies, Nil.

+8
-5
Atbildēt

1

    ilmisimo > silvija_vitina 23.05.2011. 15.15

    …”IR” (kā parasti) “karstas” ziņas ir ievietotas ar nobīdi…
    ________________________________
    Kamēr izsijā…….
    Tuoties-kāds efekts.Komentāros.
    Laikam jau viedi sijā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 23.05.2011. 13.41

Lai šis starpgadījums kalpo gan Nilam, gan pārējiem dalībniekiem par mācību, ka gara distance nav nekāds joks un ir ļoti rūpīgi jagatvojas, gan arī jānovērtē savas spējas sacensību dienā, lai finišā varētu smaidīt un priecāties! Nil, veseļojies!

+11
-4
Atbildēt

2

    Janka, Janic > Una Grinberga 24.05.2011. 04.31

    taisniiba , ar maratonu nevar vellu dziit , ne velti pirmais maratonists , leģendaarais kareivis Freidipīds noskrejot ceļu no Maratonas liidz Ateenaam ( 35km) lai paziņotu par uzvaru kaujaa , nomiris to paužot….tas ir skaabekļa truukuma organismaa rezultaats, kaa dakters vakar teica , Ušakova organismaa bijis skaabekļa truukums , lielaakais skaabekļa peteeriņš nepieciešams smadzeneem ( 20%) , taatad saprotams , cik ilgi smadzenes var buut skaabekļa truukumaa lai neciestu taas šuunas??? … nevelti dakters izteicaas , aarsteešana buus ilga , iespeejams meenesi , sekas nav paredzamas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Una Grinberga 24.05.2011. 07.41

    Freidipīds gan esot skrējis pilnā sava laika bruņojumā, — šajos laikos to parasti aizmirst pieminēt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

guncho 23.05.2011. 13.41

Šis nu ir tas gadījums, kad komentāros nav vietas jēliem jociņiem vai politiskām antipātijām.
Novēlu pēc iespējas ātrāk izveseļoties! ;)

+24
-8
Atbildēt

0

disassociative 23.05.2011. 13.38

Vispirms novēlēsim cilvēkam izdzīvot, pēc tam izveseļoties un atgriezties normālā apritē. Politikai laika vienmēr pietiks.

+25
-6
Atbildēt

0

solanay 23.05.2011. 13.37

Veseļojies, Nil! “Politiskās cīņas” atstāsim citai reizei, esmu pārliecināts, ka labākais vēl priekšā!

+9
-6
Atbildēt

0

Vita Tērauda 23.05.2011. 13.36

Nedalīsimies ar savu politisko pārliecību un citādi tupiem komentāriem, nekritīsim līdz tvneta līmenim, bet vienkārši novēlēsim ātrāk izveseļoties.

+38
-7
Atbildēt

2

    reksa > Vita Tērauda 23.05.2011. 19.24

    Hmm, tos, kuŗi svin 9.maiju, man it nemaz nav žēl.

    Kāpēc lai būtu jāraud par ienaidniekiem?..

    Kaut arī esmu krievs, 9.maija svinētājus uzskatu par ienaidniekiem.
    “Ienaidnieks” ir no vārda “naids”, – svinot 9.maiju, viņi ceļ naidu.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Vita Tērauda 23.05.2011. 19.43

    to Aldis
    Ja neglorificē drausmīgāko noziegumu cilvēces vēsturē, WWII, un tā izpildītājus 9. maijā, un nevēlies nest viņu smago noziegumu nastu un atbildību, jau vairs neesi krievs. Atrodi savas saknes un integrējies cilvēku sabiedrībā. “Krievs” nav AIDS, un ne visiem tā ir nolemtība.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

LAURIS 23.05.2011. 13.31

uzreiz var redzēt, ka jaunietis nav trenējies visu latvijai meža nometnēs

+9
-13
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > LAURIS 23.05.2011. 14.47

    to POLIITIKAKAL
    Ne tikai. Nevar cerēt uz izcilu veselību zemē, kuru zvēriski nīst.

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

anita_brauna 23.05.2011. 13.22

Turies ausainīti!

+8
-8
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam