IUB pārtrauc PV vilcienu iegādes konkursu

12

Komentāri (12)

ltvpanorama 09.05.2011. 20.52

ombros pateica visu daudz kodolīgāk..pēc tam tik izlasīju:)

+2
0
Atbildēt

0

ltvpanorama 09.05.2011. 20.48

runājot par sliežu platumu ..sen jau ir tehnoloģijas kur ritošais sastāvs maina riteņu platumu uz speciālām pārejām pārbrauc uz vajadzīgo platumu..vilciens maksā maķenīt dārgāk…bet nesalidzināmi lētāk kā paralēlas sliedes būvēt..izmaksas tehniskai apkalpošainai baigi nesadārdzinās jo arī uz šaurām sliedēm vajadzētu jaunus vilcienus..
runājot par RVR..tas ir vietējais fufelis..neviens te neinvestēs nopietnā ražošanā lai uzbūvētu 2- 3 desmitus 4 līdz 6 vagonu vilcieniņus…

+3
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 09.05.2011. 15.44

Cik noprotu, viss tiek darīts, lai čekistu un bandītu “Severstaļ” nopelnītu uz vilcieniem par starpniekpakalpojumiem ar “Bombardier”, tāpat kā zoodārza preža uzraugs Vasjka Meļņiks ar patruļkuģiem vai “Skonto Būve” ar Gudrona dīķiem.

+5
0
Atbildēt

0

jonass 09.05.2011. 14.54

Neredzu nekā negodīga, ka ja piegādātājs nepiegādā vilcienus laikā, kā arī ja Latvija zaudē Eiropas finansējumu dēļ nepiegādes, tad piegādātājs to kompensē gan līgumsoda, gan ES zaudētā finansējuma apjomā.
Vai sūdzības iesniedzējs ir iedomājies, ka šos zaudējumus vajadzētu segt nodokļu maksātājiem?!? Vai gadījumā neož pēc pārliecības trūkuma par spējām piegādāt vilcienus laikā? Tādā gadījumā, lai vinnē tas, kuram šāda pārliecība ir un noteikumus nav ko mainīt.

+2
0
Atbildēt

0

oktanvis 09.05.2011. 13.18

Nespeciālista viedoklis: Varbūt prātīgāk ir vispirms pielāgot sliežu ceļus Eiropas standartam, un tad iepirkt pareizā platuma vilcienus? Līdz 2015. gadam kaut ko varēja šajā virzienā arī izdarīt.

+3
-1
Atbildēt

2

    evija dindone > oktanvis 09.05.2011. 13.57

    Jauks sapnis, taču kurš par to maksās? Labi ja iznāks pasažieru vilcienu sastāvu nomaiņai, neskaitot otkatus. Izmainīt sliežu platumu var vēlāk, kad būs par ko to darīt. Tad arī varēs mainīt izmantoto vagonu riteņus – tas cipars tomēr būs daudz mazāks.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Līga Lētiņa > oktanvis 09.05.2011. 14.29

    pamēģini saprast, ka Latvijā ar vilcienu galvenokārt parvadā kravas. un tās pārsvarā ir tranzīta. un sliedes ir vienas un tās pašas. palielam tikai vienas, izņemot stacijās, lai var samainīties. diezi vai sanāks līdz 15 visos virzienos uzmaukt jaunus ceļus. un vai vajadzīgs? kas var aizvietot tranzītu? pasažieri pelņu nenes, nekur.
    tiem , kas te pukst par eiropu: esiet gatavi maksāt eiropas cenas? liekas par letu tagad Latvijā?
    un nav tur visur augstie peroni un galvas atbalsti īsos maršrutos. tikai nevajag. un vilcieni ir visādi.
    p.s. man patīk, ka velosipēdu var normāli nolikt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

evija dindone 09.05.2011. 13.00

Jautājums mazliet ārpus rakstā minētā. Vai kopā ar jauno vilcienu sastāvu ieviešanu ir paredzēta arī staciju peronu pielāgošana vilcienu grīdas augstumam? Jau 21 gadu esam atpakaļ Eiropā, taču vagonos joprojām nevis kāpjam, bet rāpjamies. Saprotu, ka LDz rūpējas par iedzīvotāju fiziskās kondīcijas saglabāšanu, taču par cilvēkiem ar bērnu ratiņiem un invalīdiem būs piemirsies.

+9
0
Atbildēt

1

    Anna Gaigule > evija dindone 09.05.2011. 13.51

    Savā laikā konstatēju, ka attiecība uz dzelzceļu būsim Eiropā, kad:
    1. Sēdeklī varēs atbalstīt galvu,
    2. Neliksies, ka vilciens tūlīt sabruks gabalos,
    3. No peronu vagonā varēs arī iebraukt ar ratiem.

    Progress līdz šim:
    1. Dažos vilcienos gandrīz var. Tikai atzveltnes tik stāvas, ka galva drīzāk krīt uz priekšu, nekā stutējas atpakaļ.
    2. Kompresori ir klusāki, daži dzinēji vairs nešķiet kā no pirmskara laikiem.
    3. Nav sasniegts nekas. Starp citu, Krievijā daudz kas ir sliktāk, bet dzelzceļa peroni tur ir normāli.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam