Projektā “Rail Baltica” Latvija zaudējusi 12 miljonus eiro

30

Komentāri (30)

Ilzainis 08.04.2011. 10.03

Ātrvilciens Rīga – Maskava taps jebkurā gadījumā – jo atklātu un slepenu gribētāju ir gana daudz. Tādēļ vienīgais pareizais ceļš ir dot skaidru un nekavējošu atbildi, ka Latvija patiešām piedalās projektā “Rail Baltica”.
Absurdā vilcināšanās kārtējo reizi pierāda to, ka mūsu politiķiem galvā ir tikai partejiskās intereses.

0
0
Atbildēt

0

Līga Lētiņa 06.04.2011. 20.54

jēziņ ķiņķēziņ! neko nezaudē. skaisti jau izklāusās – rīga-belīnē, parīze. tikai kurš par to maksās. spēju iedomāties biļešu cenas. sanāk reizes 4 gadā pabraukāt. lidmašīna, autobuss sanāk letāk. simtu gadi nebrauktu, bet apstākļi spiež. suns līdz. zinu , ir atlaides, bet ar visām man sanāk dārgāk nekā limašīnu un autobusu. un vel jādomā , kā no vilciena pēdējos metrus tikt. interesanti cik vēl izmaksās ikgadējā uzturēšana un dotācijas. nav pasažieru pārvadājumi bez tām.
Rail Baltica nekad nedos to efektu, ko austrumi. pāri par 50 miljoniem tonnu kravu gadā. vai tik daudz pasažieru būs? intereses pēc paskatieties cik pasažieru pārvadā Deutsche Bahn AG. salīdzinot ar kravām , uz lielās vācijas fona LDZ neizskatās slikti. nemaz nevajadzētu pastāvēt jautājumam, kur jāiegulda, bet uz parīzi aizlidosim.

0
-4
Atbildēt

3

    Andris > Līga Lētiņa 06.04.2011. 21.09

    Tik lieliem attālumiem bieži laiž kombinētus vilcienus, kuros, piemēram, ir vairāki vagoni vieglajiem auto. Somijā šāda līnija ir (no dienvidiem uz ziemeļiem), Rietumeiropā arī. Daudzi cilvēki izmantotu šādu iespēju, jo škersot Poliju ar tagadējām benzīna cenām un gulēt pa ceļam viesnīca būtu vēl dargāk, ilgāk un riskantāk.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Līga Lētiņa > Līga Lētiņa 06.04.2011. 23.08

    ja,jā! tik daži sīkumi – ne visās stacijās uzbrauc un nobrauc mašīnas, un biļetes netā nevar pasūtīt, tātad uz lētākām necerēt. un vai es savu ģimeni dabūšu iekšā tāda izmēra mašīnā, kādas viņi ņem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Līga Lētiņa 06.04.2011. 23.28

    to Marthas_father
    Kāpēc vazāties turp-atpakaļ, vai nav vienkāršāk pārcelties uz parašu pavisam?

    0
    0
    Atbildēt

    0

lailabidzane 06.04.2011. 20.11

.
Zaudēt vai neiegūt. Reizēm tas ir viens un tas pats. Reizēm ne gluži.
Sanita Je lieto “zaudēt”. Un tas ir dabīgi. Viņai ir jārada ažiotāža. Un “neiegūs” tad nav īstais vārds. Interesanti, kuru no variantiem lietotu Sanita, ja runātu tikai par tēmu? Bez blakus faktoriem.
Tomēr raksts varētu būt iemesls, lai rīt iegādātos Ir drukāto versiju.

Tas, ka komentētāji aprobežojas ar triviālas politiskās (vārda plakanākajā nozīmē) pārliecības aktivizētu prastu apspļaudīšanos, vairs nav pārsteigums.
Pārsteigtu, ja kāds būtu pamēģinājis, tikai pamēģinājis, saprast, ko, kur, kāpēc, un par cik var vest pa mūsu valsts teritorijā esošajiem dzelzceļiem.
Bet tas jau prasa prāta piepūli, ne tikai lūpu savilkšanu un vaigu piepūšanu. Spļaušanai.

+1
-3
Atbildēt

2

    Andris > lailabidzane 06.04.2011. 20.43

    Transporta līnijas nevar reducēt uz ekonomisku izmantošanu. Ļoti bieži transporta līnijas uzbūvē un apkalpo, vienkārši lai tās “būtu”. Pat ja to neizmanto pietiekams skaits pasažieru un krāvnieku. Kā piemēru var piesaukt daudzas autobusu līnijas, arī dzelzceļas maršrutus, turklāt tepat Latvijā, kuri nes zaudējums bet tomēr tiek uzturēti.
    Baltijas valstu savienojuma neesamība ar pārējo Eiropu pats par sevi ir kliedzošs fakts, un tas jau ir pietiekams arguments šāda savienojuma plānošanai. Kaut arī iepriekš visiem skaidrs, ka tas nebūs ekonomiski rentabls. Tas ir skaidrs arī ES ierēdņiem, bet viņi tomēr uzskata, ka šāds savienojums ir vajadzīgs, un ir gatavi palīdzēt Baltijas valstīm ar naudu šī projekta īstenošanai. Ekonomiskā pamatošana nav vajadzīga, jo ar tās negatīviem rezultātiem nevienu tāpat nevarēs pārsteigt.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 06.04.2011. 21.49

    .
    Nu, nu!
    Pirmkārt. Baltijas valstīm IR visa veida transporta savienojumi ar Eiropu.
    Otrkārt. Regulāra nerentabla autobusa maršruta uzturēšana, ne tuvu nav tas pats, kas investīcijas starpvalstu sliežu ceļu kvalitātes uzlabošanā.
    Treškārt. Sliedes, kā sarkanais telefona aparāts ar ģerboni, vai tam pielīdzināmām regālijām ir PĀRĀK dārga rotaļlieta.
    Ceturtkārt. Līdzfinansējumu 25% līmenī var nosaukt par knapu ES interešu finansējumu, bet ne jau par palīdzību.

    Bet tas jau netraucē pafleitēt, vai ne, agrunte?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

ewelin26 06.04.2011. 20.10

Ar šo rakstu esmu nedaudz vīlies par ir.lv .. :( .. viens no “dzeltenākajiem” virsrakstiem. Būtu žēl ja jūs aizietu pa to pašu taku, kur citi ..

0
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 06.04.2011. 13.51

muuseejiem Eiropa pie pakaļas , Lembe pat ierosinaaja naudu neatdot , nez ko šodien uz to atbildees aizdeveejiem , mumss galvenais dziiviibas ceļš kaa teicis Augulis ir uz Maskavu …tur ar sliežu platumu kaartiibaa , un kaa te jau izteikušies naudas pluusmas ar uz maskavu ir iistajaas rokaas , ar Eiropu nav tik vienkaarši , tur skataas uz katru latu

+3
0
Atbildēt

0

Lienīte. ;] 06.04.2011. 12.32

Nu ko, gribēja dabūt Eiropas naudu neEiropas projektam, tā vietā, lai cienīgi pieņemtu to, kuru dod, tagad būs ne vienam, ne otram, un vēl nākotnē gaidāmas problēmas ar cīnīšanos par citām projektu naudām. Skābi, skābi.

+7
0
Atbildēt

0

Maija 06.04.2011. 12.14

nu ko var gribēt no partijas, kuras līderis un arī galvenais ideologs un finansētājs ir izbijuši okupantu reālās varas nesēju – PSKP, vidēja līmeņa algoti darbinieki, kuri juku laikos pēkšņi kļuvuši par neatkarīgās Latvijas Republikas “patriotiem”, izvirzītiem ministriem?
Lembergs ar Brigmani taču labi atceras pieņemšanas Kremļa Kongresu pilī, tās bufetēs vienmēr bija lašmaizītes, ikrmaizītes un vēl visādi labumi, kamēr vienkāršā tauta vairāks stundas stāvēja rindās pie veikaliem, lai nopirktu pelmeņus un cūku astes.

+11
0
Atbildēt

0

martins_spravniks 06.04.2011. 11.19

Kremlim torņu daudz, un viens no tiem kontrolē ZZS. Tā kā pa vidu ir vīrs no Kurzemes, skaidrs, ka arī viņu kontrolē. Jautājums tikai par kontrolētāju mērķiem.

+1
0
Atbildēt

0

dro 06.04.2011. 11.17

Vai Dombrovskis pavisam nesen neizteicās, ka jāizvērtē, kurš variants ir ekonomiski izdevīgāks?:)

+3
0
Atbildēt

0

Aivars Krauklis 06.04.2011. 10.54

Normālā valstī Dombrovskkis nākošajā dienā pēc Auguļa atkāsmes pieprasītu demisiju. Bet to var atļauties valdības vadītājs ministram, nevis partneri siles izstrēbšanai. Dekoratīvā lamāšanās nepierāda principiālu atšķirību starp Vienotību un ZZS.

+7
-1
Atbildēt

0

ekmanis 06.04.2011. 10.48

Pats redzēju kā Augulis, atgriezies no Maskavas un žaketes pogu drugžaini raustīdams, TV klāstīja, ka tagad viskākais ir sliežu ceļš no Rīgas uz Maskavu. Kā kļuvis zināms, lieliem lobistiem labi maksā.

+10
0
Atbildēt

0

mary75 06.04.2011. 10.08

Lembergam nekādi projekti ar ES līdzfinansējumu nav nepieciešami, tur nauda tiek kontrolēta.
Arī ZZS partneriem SC Maskava ir tuvāka, te nav nekādi pārsteigumi.

+12
-1
Atbildēt

7

    anita_meistere > mary75 06.04.2011. 10.31

    psc…vēl tik nedaudz, un LV politiskais virziens no skaidras un loģiskas virzības uz Rietumiem..un stāvēšanas uz vietas pādejo 2 gadu laikā, pārtaps par stingru virzību austrumu virzienā.
    šie te abi principiāli dzelzceļa projekti ir ka lakmusa papīriņš LV politiskai videi. unikāla mums tā Latvijā, kur politiķi ienīst savu valsti…

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 06.04.2011. 10.41

    Pat neienīst, vienkārši izturas pret savu valsti vienīgi kā pret ienākuma avotu, sava kabata, mierīga dzīve bez problēmām Saeimā, karjera, utt. vienmēr galvenā motivācija lielākai daļai, vēl jau arī bailes.
    Tie ēbreji staigāja pa to tuksnesi 20 qadus, lai pazustu tie vergu ieradumi, latviešiem, izskatās, pat 50 būs par maz.
    Valstiska domāšana – tos var saskaitīt uz vienas rokas pirkstiem.
    Saprotams, ilgstoša negatīva tautas selekcija, bet, arī mentalitāte, acīmredzot, jo igauņiem vēsture līdzīga.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    aivars_silins > mary75 06.04.2011. 10.46

    Džeri, Tu kā bliez, tā taisni desmitniekā.Ja kādreiz kāds no visa šitā ņemtu kaut desmito daļu vērā… Man jau liekas, ka te nemūžam nekas nemainīsies.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ribens > mary75 06.04.2011. 14.16

    Nu nez vai nu tik “slikti” viņiem ir Eiropas projekti.
    Visiem – gan agrāk Šķēlem, gan tagad ZZS ļoti bija vajadzīga VARAM dēļ Eiropas naudas.
    Un kā tad “Via Baltica” ceļš bez polimērmodificētā bitumena, par Eiropas naudu īstenotie IT projekti?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > mary75 06.04.2011. 14.27

    neitro

    kas zin, varbūt tuvākajā laikā mēs ar Dzeri stutēsim augša savu partiju :D:D:D tad gan ieklausīsies…:D

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > mary75 06.04.2011. 14.29

    Evalc
    domājams, ka šajā ga’dijumā viena projekta ietvaros ir iezīmēti līdzekļi otra projekta notušēšanai. visparpieņemta biz prakse krievijā…tipo PR russian style :D

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > mary75 06.04.2011. 20.47

    Freifunk – viens vēlētājs jums jau būtu, manā personā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 06.04.2011. 09.57

tautas kalpi vēlās būvēt ātrvilcienu uz Maskavu, varēs gan kremlim izdabāt gan nozagt drusku no tām pabirām ko moskaļi viņiem žēlīgi atstās. kāda tur Eiropa? Auguļa un Vējoņa acis padevīgi kremlim pievērstas.

+18
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam