Referendums par Sluča atgriešanos Latvijā

170

Komentāri (170)

Agnese Lûse 03.04.2011. 12.34

Un to to sauc par- “dabūju” ha-ha-haaa,man liekas ka jūs dabūjāt ha-ha-ha-haaa

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 03.04.2011. 12.31

Daži vēl šobaltdien tā dara.
———————————
izmantuo kalendāra vāku kā argumentu.

+2
0
Atbildēt

5

dace_ampermane 02.04.2011. 21.41

Ivars

✔ Oij,Dieva dēļ! vislatvieši—- Tavs draugs izdomājis jaunu latviešu vārdu- OIJ ! Vai O būtu ar garumzimi jāraksta kā to dara mākslinieks Fīlipsōns? Tu aizsāvēji Ķekša plakātu, ar gudru ziņu izvēlēdamies pirmo [kurš arī ir bezgala vulgārs]. Es jau agrāk ieteicu viņam čekistus vislatviešu veidā attēlot un krievu portālos publicēt. Mums jau tā zaraza ir 1000 x mazāk kā viņiem pašiem. Tās bildītes ko viņš kā Puķins salika [močitj v sortire, ēzeļa ausis] man netraucē, var pielikt pilnu IR ja redakcija to atļauj. Have a good night :)))

+3
-1
Atbildēt

2

dro 02.04.2011. 20.39

Šim droši vien arī leģionāri sapņos rādās: http://vgil.livejournal.com/384570.html

+3
-1
Atbildēt

0

dro 02.04.2011. 16.44

Ivars. Es jau augstāk esmu paskaidrojis savu viedokli par šo pasākumu. Iebildumus neviens tā arī nav izvirzījis. Nezinu gan, kuram gan šeit ir paralizēta domāšana.
________________________
Nu kā lai tevi ņem nopietni, ja tu pat necenties lasīt atbildes, bet tas tevi nekavē oponentos saskatīt paralīzi?:)

+6
-1
Atbildēt

6

    martins_kibilds > dro 02.04.2011. 17.44

    Piedod, Ino, tevi es arī nopietni vairs neņemu. Nav iemesla. Lasu tās atbildes, un neviena iebilduma pēc būtības tur nav. Vienīgās atbildes ir tie mīnusi, kas man tiek salikti. Savu plusu pats sev ieliki?

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.04.2011. 17.48

    Ivars. Ieliku divus, bet diemžēl tavs mīnuss vienu nokvitoja:)Lai tev jauks vakars:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > dro 02.04.2011. 19.50

    Tev tāpat lai jauks vakars. Tev mīnusu gan neliku. Reti kad kādam vispār lieku plusus vai mīnusus.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 03.04.2011. 12.36

    Vienīgās atbildes ir tie mīnusi, kas man tiek salikti. Savu plusu pats sev ieliki
    ——————————–
    Pamēģini reizināt un raut kvadrātsaknes(kā pasakā par rāceni).
    Būs varens progress.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > dro 03.04.2011. 12.41

    Ivar,Dieva dēļ lūdzu tak nepievērs uzmanību tiem + un -,tak viņi sataisa entos nikus un vai nu “prēmē” paši sevi vai apmīnuso citus :)
    Te taču nav skola,bet vienkārši sazombētiem vislatviešiem ir apnicis “savā sulā sautēties” un tad kā bites spieto par visiem sociāliem saitiem un uzbāžas ar savu murminalogiju !
    Man tieši otrādi jo lielāks skaits mīnusu no tā saucamajiem “nacionālistiem” jeb “patriotiem”,jo lielāks mans gandarījums,ka savu “mērķauditoriju” esmu sasniedzis :)))))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > dro 03.04.2011. 13.48

    Nav smieklīgi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Normunds 02.04.2011. 13.23

Apžēliņ kāda brēka par vienu pamuļķīgu karikatūru! Šķiet, ļoti daudzi latvieši tā baidās no nacionālpatriotiem, ka zaudējuši spēju sakarīgi domāt. Kā var pārmest partijai, ka tā savā mājaslapā publicē tikai savu viedokli, tam jau mājaslapas ir domātas! Viedokļu daudzveidībai ir, piemēram, portāls ir.lv. Ideju par nacionālo integrāciju divkopienu valstī izvirzīja un uztur PS. Nezinu kā tas iecerēts, bet diez vai bez pilnīgas pārejas uz mācībām latviešu valodā ir jēga runāt par latviešu valodu kā integrācijas valodu. Tās bailes no “nacionālistiem” ir tik lielas, ka laikam paralizē domāšanu un viss ko dara VL! tiek nozākāts nemaz nemēģinot ko saprast.

+6
-1
Atbildēt

1

    martins_kibilds > Normunds 02.04.2011. 14.27

    Baiļu gan te nekādu nav. Un kur šeit, lūdzu, ir nesakarīgas domas. Es jau augstāk esmu paskaidrojis savu viedokli par šo pasākumu. Iebildumus neviens tā arī nav izvirzījis. Nezinu gan, kuram gan šeit ir paralizēta domāšana.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 01.04.2011. 02.05

Krix,pirms apgalvo,ka es tikai uz nacionālām tēmām “spamoju” palūkojies manu profilu !

0
-6
Atbildēt

0

Agnese Lûse 31.03.2011. 23.42

Ā klejotāj,izrādās tu esi bijis “zeks”,tad jau tev niks ir jānomaina uz Ki-Ke-RI-GŪ ;)

http://i1220.photobucket.com/albums/dd456/IR_lasitajs/kikeriguu-2-1.gif

+1
-7
Atbildēt

0

dace_ampermane 31.03.2011. 22.00

Ivars Un ar ko tieši jūsu būtu labāks par minētajām personām?

Vai Tu tiešām domā, ka es sāktu vaļsirdīgi/nopietni/sīkumos atbildēt uz tavu jautājumu? Ķeksis [savas jaunības un dumjuma dēļ] ienāk te ar nekaunīgu provokāciju aizskarot tādas lietas kas ir mūsu tautas sāpīga vēsture. Ieteiktu viņam uzmontēt čekistus/nagu maucējus ar šāda tipa ģīmjiem un sirpjiem āmuriem un ielikt krievu delfos. Slabo! Ko viņš brīnās par reakciju? Kā pie mums zonā bija pieņemts teikt: Za bazar otvečatj budesh!

+7
-3
Atbildēt

8

    martins_kibilds > dace_ampermane 31.03.2011. 23.16

    Man tavi komentāri šķiet krietni agresīvāki. Nudien, izklausās kā pie jums zonā. Bet pie mums šeit tomēr der ielāgot, ka vajag cienīt tos, kas pauž atšķirīgu viedokli. Un atbildēt par saviem vārdiem pie mums nozīmē, nevis dabūt pa muti, ja pasaka kaut ko nepatīkamu, bet spēt pamatot to, ko ir pateicis. Un, lūdzu, nevajag piesaukt “tautas sāpīgo vēsturi”. Kurš tad šeit to ir aizskāris. Ja neesi pamanījis, tad iepostētais plakāts vēršas pret abu pušu naida kurinātājiem, kas parasti ir impotenti politiķi, kuru politisko eksistenci šis naids nodrošina.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > dace_ampermane 01.04.2011. 00.07

    Tieši tā Ivar,diemžēl tā saucamie dzimtenes “patrioti” nespēj,jeb pareizāk sakot negrib redzēt,ka tajā plakatā ir divas puses,divi datumu (9.maijs un 16.marts)
    Ivar,es tev iesaku palasīt ko šādi “latvieši” iesaka …http://www.visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156319519

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > dace_ampermane 01.04.2011. 00.22

    Ivars. Ko pēc tavām domām latviešiem vajadzēja darīt? Kā aitām 1940/41. gados ļaut sevi apkaut? Viņi izmantoja to iespēju, kāda viņiem bija.Tie latviešu virsnieki, kuriem 1941. gadā izdevās palikt dzīviem un kara laiku “baudīt” Gulāgā, visvairāk pārdzīvoja par to, ka nebija saņēmuši pavēli cīnīties.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > dace_ampermane 01.04.2011. 14.08

    T.i., izmantoja iespēju uzvilkt SS formas tērpu? Un tas nu tagad būtu kaut kas tāds par ko vajadzētu lepoties? Nevajag brīnīties, ka daudzi cilvēki šādu domas gājienu nesaprot.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dace_ampermane 01.04.2011. 22.11

    Ivars. Izmantoja iespēju aizsūtīt uz viņpasauli ne vienu vien necilvēcīgā režīma karotāju, par kuru nāvi tu te sēro ne pirmo dienu:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > dace_ampermane 02.04.2011. 13.23

    Ja pareizi atminos, tad kādā no iepriekšējiem komentāriem tu gaudies par to, ka tev tiek piedēvēts tas, ko tu neesu teicis. Tad esi tik labs, un negrēko pats. Parādi, kur es esmu teicis, ka sēroju par minētajiem cilvēkiem!
    Tā vietā, lai pateiktu kaut ko pēc būtības tu rīkojies kā vislētākais demagogs. Tad nu arī atradis attaisnojumu, lai vilktu mugurā SS formas tērmu. Var protams, šos cilvēkus saprast. Tomēr tas nepadara viņus par varoņiem un brīvības cīnītajiem.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dace_ampermane 02.04.2011. 16.05

    Ivars. Leģionāri dienēja vaffen SS divīzijās /ieroču SS/, atšķirība tomēr ir, vai ne?:) Ja karavīram mugurā Vaffen SS forma, tad viņš nevar būt varonis, bet ja nošļurkusī gimnastjorka un kājās kirzoviki, tad Eiropas atbrīvotājs?:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > dace_ampermane 02.04.2011. 17.51

    Cienītais, es nekur nerunāju par atbrīvotājiem kerzovikos. Tāpēc nevajag projicēt savus kompleksus uz citiem. Mirkli atpakaļ jūs tik dedzīgi vērsāties pret aplamu uzskatu piedēvēšanu sev, bet nu jau kuro reizi pats piekopjat šo netikumu. Vai tad nevar diskusijā iztikt bez tik lētiem paņēmieniem?
    Neviens šeit neapstrīd leģionāru drosmi kaujas laukā. Tikai tas nav pamats, lai viņus dēvētu par brīvības cīnītājiem, kas viņi vienkārši nevarēja būt, neatkarīgi no tā, ko viņi savā prātā domāja. Diemžēl viņi bija upuri.
    Starp citu – ja tu leģionārus sauc par brīvības cīnītājiem, ko tad tu saki par tiem, kas izvairījās no dienesta leģionā? Tie, tavuprāt, bija nodevēji? Un ko teiksi par tiem latviešu zēniem, kurus tik pat vardarbīgi iesauca sarkanajā armijā? Vai tie bija mazāk varonīgi? Vai mums par viņiem būtu jākaunas un jāsauc par “atbrīvotājiem kerzovikos” un “necilvēcīga režīma karotājiem”? Ar ko tad tas režīms zem kura karoga karoja leģionāri bija cilvēcīgāks? Tur jau tā nelaime, ka vieni karoja pie viena noziedzinieka, bet otri – pie otra. Tāpēc strīdēties par to, kurš no viņiem ir atbrīvotājs ir bezjēdzīgi.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

ilmisimo 31.03.2011. 21.44

..atsauc atmiņā ”saldos” 1980-os,…
_________________________________________________
Dabūs vēl kādu diabētu.

+5
-1
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 31.03.2011. 21.15


Kļaviņa karikatūra atsauc atmiņā ”saldos” 1980-os, kad tika atklāti izmieti/parodēti ‘Aukstā’ kara varoņi. Ķļaviņam u.c. māksliniekiem, kā arī modernajiem, bet stresainajiem ‘nomadiem/klejotājiem’ – pasmaidiet, sirds gaišāka kļūs!
Genesis Land of Confusion
http://www.youtube.com/watch?v=zU9lv_WqK6k

+2
-4
Atbildēt

1

Agnese Lûse 31.03.2011. 18.01

Klejotāj,zini vissidiotiskākie iditioti ir nevis tie,kas atklāti sevi demonstrē,bet tie kas sevi uzskata par visgudrākiem un izskatās ka tev jau ir liela kolekcija ar viņiem :)Un kas saistās ar padomju produktu,tad būtu vēlams paskatīties vulgāro komentāru hronlogiju…bet kā jau taviem sugas brāļiem ,tas ir ierasts un viedokli atbildēt ar vulgaritati :)
Un kas saistās ar manu bildi,velies uzlūgt mani uz deju ? jeb velējies ieraudzīt mani Adidas™ sporta kostimā ..?
Un viss beidzot KLEJOTĀJ,sauc atpakaļ mājās savu prātiņu,jo citādi tas par tālu aizklejojis.. :))))))

+3
-7
Atbildēt

0

dace_ampermane 31.03.2011. 16.23

vēl ķeksim

un tu neesi ne ar ko labāks par kalvīti, šleseru, lembi un daudz citiem mūdziem :))))))

+5
-6
Atbildēt

2

dace_ampermane 31.03.2011. 16.21

>ķeksim

Tu necieni savu dzimteni, valodu. Tev ir baigie komplexi. Tavi vecāki ir padomju produkti, kuri tev nav ieaudzinājuši nekādu patriotismu nekādu dzimtenes mīlestību. To var uzreiz redzēt no tā ko tu te dari, tāpat kā es uzreiz varu pateikt kāds tēvs ir tam 13 gadīgam draņķim kurš bezgala nekaunīgi aprej vecu sievieti- konduktori kad viņam nav braukšanas biļetes tramvajā. Jeb kā saka krievi: larčik prosto otkrivajetsja, ja tā tev skaidrāk. Nemaz nebrīnītos ja tavs foto būtu no kāda maz Latvijā izplatīta ārzemju žurnāla nokopēts, nu ķeksis jau ir OK. 50 gadi totalitārisma jau nav nekāds joks. :))

+8
-4
Atbildēt

1

    martins_kibilds > dace_ampermane 31.03.2011. 20.46

    Tu, savukārt, necieni savus līdzpilsoņus, kuri izsaka atšķirīgu viedokli. No rakstītā arī nepateiksi, būtu labi audzināts.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

dro 31.03.2011. 15.25

Ivars. Leģionāri DOMĀJA, ka cīnās par Latvijas netkarību un cerēja, ka atkārtosies 1918. gads. Hitlera režīms latviešiem atšķīrībā no ebrejiem nodarīja mazāku ļaunumu kā sarkanais.

+9
-3
Atbildēt

8

    Agnese Lûse > dro 31.03.2011. 15.49

    Ino-un ko tie leģionāri domāja ,kopā ar nacistiem sakausim tos “utainos” un pēc tam to Hitleru padzīsim,ka Bermontu ?
    Nu neesam naivi,Hitleram nekad nav bijuši plāni neatkarīga Latvija !
    Kaut daļā par to cerību pēc “Baisā gada” piekrītu !

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.03.2011. 18.08

    Tev ir talants atrast starp rindām to, ko neesmu teicis:) Vai landesvēra mērķis 1918. gadā bija neatkarīga Latvija?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > dro 31.03.2011. 18.30

    Es runāju par būtību

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > dro 31.03.2011. 20.44

    Tas, ko viņi savā naivumā domāja ir viena lieta (zīmīgi, protams, ka šajā ziņā viņu domas sasaucas ar nacistu propogandu), bet tas, ko viņi darīja ir pavisam cita. Un tur jau ir tā lieta, ka domāt, ka cīnies par valsts neatkarību nav tas pats, kas cīnīties par valsts neatkarību. Katrā ziņā tas, ka viņi domāja, ka cīnās par neatkarību nepadara viņus par neatkarības cīnītājiem. Var jau saprast, kāpēc viņi tā domāja, tomēr vajag būt arī drosmīgiem un atzīt, ka tā ir vēlmju domāšana. Un vēl, ir arī apšaubāmi apelēt pie tā, ko domāja leģionāri. Jo ir pamats pieņemt, ka domas cilvēkiem bija dažādas. Ne velti daži visiem spēkiem mēģināja izvairīties no leģiona. Vai tas nozīmē, ka par šiem cilvēkiem varam teikt, ka, lūk, bezkauņas nav gribējuši cīnīties par Latvijas neatkarību?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 31.03.2011. 22.17

    Ino!
    Forši un precīzi pateikts. Vienkārši- super labi!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > dro 31.03.2011. 23.16

    Lieliski, iebilst nevien neko neiebilst, bet mīnusu ieliek. Smieklīgi.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > dro 02.04.2011. 21.21

    Aprunā leģionārus un plusiņu gribēji ? Ej uz kādu krievvalodīgu saitu un dabūsi plusu kalnus, bet svešā baznīcā ar saviem internacistu&kosmopolitu sapņiem nelieniet un nebrīnieties, ka – kaudzes dabūsiet ! Latviešu pacietībai arī ir zināma robeža !

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    sunnyvale_pvb > dro 02.04.2011. 22.01

    Tas, ka tu domā, ka tu domā, vēl nenozīmē, ka tu domā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 31.03.2011. 15.22

Oij Krixīt,tad jau labāk,kā tanī filmā: “Иван Васильевич меняет профессию” – И тебя вылечат, и тебя тоже вылечат, и меня вылечат… :)

+3
-5
Atbildēt

0

Agnese Lûse 31.03.2011. 14.32

Oij,Dieva dēļ! vislatvieši nelieciet man krustiņus,jo citādāk es pat sevi neieredzēšu :)Un lai nu kura govs būtu māvusi,bet par kašķi es nestrīdos,jautrība sit augsti vilni ;)))
Un par to spamošanu,atkal jāsaka:Lai nu kura govs būtu te būtu māvusi ,bet paskaties uz saviem “Bratya po razumu” ,kas spamo un taisa entos nikus visādos portālos !Es vēl labi atceros,kaa jūsejie draugiem.lv spamojāt ,droši vien katram bija pienākums uztaisit vairākus nikus,lai virtuālājās Rīgas Domes velēšanas caur Draugiem.lv būtu stabili pārliecinoši vairākums,bet dzīve jau ir dzīve,kas visu noliek savās vietās..graudiem sava vieta, pelavām sava vieta :)Krix-Un kas saistīts ar Ivaru,nu nav viņš man advokāts,bet vienkārši normāli domājošs cilvēks,atšķirībā no dažiem zombikiem(skatīt attēlu) :))

http://i1220.photobucket.com/albums/dd456/IR_lasitajs/vislatviesuZombijuAcis1-2.gif

+2
-8
Atbildēt

2

dace_ampermane 31.03.2011. 14.24

Redakcijai

vai Jūs lūdzu nevariet izdzēst arī to pirmo bildi, tā ir tikpat aizskaroša, lai viņš zīmē krievu fašistu lapās

+9
-3
Atbildēt

2

    Agnese Lûse > dace_ampermane 31.03.2011. 15.02

    Klejotaj,nestreso te ir ir.lv kas ciena atšķirīgu viedokli,atšķirībā no visulatvijai.lv
    Un galu galā tas ir mans viedoklis un Satversmes 100.pants to garantē !
    Es nevienu konkrētu cilvēku neaizskaru,bet man ir tiesības kritiski vērtēt politiskās partijas,tādas nu ir manas pilsoņa tiesības :)
    Un tanī pirma bildē ir attēloti etniskā konfrontācija,kas iekļauj gan 9.maiju gan 16.martu !

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Mārčonkuls > dace_ampermane 01.04.2011. 12.01

    Ļoti pareizi, ka cilvēks runā, jo tikai vislielākais stulbenis nerunās, uzskatot to par savas gudrības izpaušanu.
    Protams, runāšana ir jākontrolē, ja grib palikt dzīvs.
    Re kā to baņķieri nošāva, Puškinu arī, jo,- kā taisnību pasaka, tā nošauj.
    A saimā muļķibas runā un par to nevienu arī nenošauj.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 31.03.2011. 11.43

Sāpīgi apzināties lielai latviešu daļai piemītošo dzimtcilvēka mazvērtības kompleksu, kurš nacionālismu pielīdzina nāves grēkam, un lai kādam nerastos aizdomas, ka viņi – “eiropiskie, liberālie” pieskaitāmi nacionālistiem, sarunās ar krievvalodīgajiem nekavējoties pāriet uz krievu valodu. Ar Sluci drīz baidīs bērnus, bet kāds ir viņa noziegums? Ka viņš balstās uz Ženēvas konvenciju, kas liedz okupētā teritorijā mainīt iedzīvotāju etnisko sastāvu? Man daudz vairāk iebildumu pret VL deputātu aktivitātēm kā brīžiem naivajiem Sluča priekšlikumiem.
Pat internacionālists Ļeņins deklarēja, ka mazo nāciju nacionālisms ir progresīvs pretstatā lielo nāciju šovinismam.

+11
-4
Atbildēt

4

    martins_kibilds > dro 31.03.2011. 14.08

    Nevajag visu atkals sajaukt vienā maisā. Kur te kāds pielīdzina nacionālismu nāves grēkam? Nevajag piedēvēt saviem oponentiem to, ko viņi nav teikuši. Runa pat nav par nacionālismu, bet par elementāri stulbu politiku. Varbūt, ka VL centieni ir vislabāko nolūku vadīti. Pieņemsim. Bet no Saeimā pārstāvētas partijas varētu prasīt arī spēju domāt valstiski. Labi motīvi dažkārt var novest pie sliktām sekām. Un, manuprāt, šis varētu būt tieši šāds gadījums. Un nožēlojami, ka vienīgais, ko uz šādu apsvērumu var atbildēt ir gaudas par iebilduma cēlāju nepietiekamo nacionālismu.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.03.2011. 14.15

    Ivars. Kur te kāds pielīdzina nacionālismu nāves grēkam?
    _____________________
    Ja tā nav, kādēļ atsaucies, jo es rakstīju: Man daudz vairāk iebildumu pret VL deputātu aktivitātēm kā brīžiem naivajiem Sluča priekšlikumiem:))

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > dro 31.03.2011. 15.26

    Ino-esi dzirdējusi tādu teicienu “Lielās valstis rīkojas ka gangsteri,bet mazās kā prostitūtes..”
    Un Latvijas “bezmugurkaulība” lieliski izspaužas tur,kur jāaizstāv Latvijas intereses !

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 31.03.2011. 19.22

    ..Ar Sluci drīz baidīs bērnu..
    __________________________________
    Laikam jau baida. Spriežuot pēc bildes.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 31.03.2011. 08.46

nekad pie bildeem taada cepšanaas netika noveerota , bet bilde vienkaarša kaa Kolumba ola , kaa teicis J. Šveiks , … tajaaatteelotajaa reklaamaa katrs kas iet garaam var iekraut ar kulaku pa sarkano snuķi taadeejaadi atdodot savu balsi par uzstaadiito jautaajumu….

+6
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 30.03.2011. 21.56

Kamī, Sartrs un… Bidstrups.

Vilks , lācis un… vobla.

+11
-3
Atbildēt

3

    Kaspars Špūle > ilmisimo 31.03.2011. 08.35

    Precīzi!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > ilmisimo 31.03.2011. 11.38

    Nezin kāpēc aizmirsuši, ka bija vēl tāds franču komunists zīmētājs Žans Efels un kur nu vēl Kukriniksi, Boris Jefimovs un mūsu pašu Ha-ha [Haims Haskins]

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 31.03.2011. 18.39

    Nezin kāpēc aizmirsuši, ka bija vēl tāds franču komunists zīmētājs Žans Efels…
    ——————————–Grib būt ziemeļvalsts.Komunistiska.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 30.03.2011. 20.21

Herlufa Bidstrupa salīdzinājums ar Albēru Kamī un Žanu Polu Sartru, ko te daži nezin kāpēc piesauc Ernesta Kļaviņa garadarba attaisnošanai, ir diezgan anekdotisks. :)
Albērs Kamī sabija Francijas kompartijā veselus divus gadus un tika no tās padzīts 1937. gadā kā “trockists”, bet pēc Otrā pasaules kara konsekventi nosodīja represijas komunistiskajās valstīs (strādnieku dumpja apspiešanu 1953. gadā Austrumberlīnē, Budapeštas sacelšanās un Poznaņas nemieru apspiešanu 1956. gadā).
Žans Pols Sartrs nekad nebija Francijas kompartijas biedrs, lai gan ar to cieši sadarbojās un 1950. gados pat pildīja Francijas-PSRS draudzības biedrības vadītāja pienākumus (toreiz kļuva slavens ar paziņojumu, ka “PSRS ir pilnīga kritikas brīvība”). Bet pat viņš nespēja atzīt par labu Budapeštas sacelšanās noslīcināšanu asinīs un 1956. gadā demonstratīvi norobežojās no komunistiem.
Tikmēr Herlufs Bidstrups bez mazākajiem sirdsapziņas pārmetumiem turpināja sadarbību ar Maskavai uzticīgo Dānijas kompartiju un par savu uzticību 1964. gadā saņēma Ļeņina prēmiju.

+11
-4
Atbildēt

5

    martins_kibilds > Kaspars Špūle 30.03.2011. 20.49

    Būsim precīzi. Es nesalīdzināju Bidstrupu ar Kamī un Sartru. Es minēju rietumu intelektuāļu piemērus, kam ir simpātiskas komunisma vai sociālisma idejas. Sartra un Kamī attieksme pret Padomju Savienības pastrādātajiem noziegumiem nepadarīja viņus par mazākiem komunistiem ideoloģiskā nozīmē. Viņi tik un tā palik kreisi orientēti. Lieki piebilst, ka vairums rietumu intelektuāļu bija un ir kreisi noskaņoti. Kas attiecas uz Bidstrupu, tad es neredzu, kā viņa karikatūru vērtību un trāpīgumu iespaido jūsu minētie fakti. Un vēl mazāk, kādā veidā tas attiecas uz Ernesta zīmēto karikatūru vērtību? Varbūt atšķiriet kādu kritiskās domāšanas mācību grāmatu un pameklējiet nodaļā “argumentācijas kļūdas” (fallacies of reasoning) sadaļu ‘ad hominem’. Varbūt kaut ko priekš sevi atklājat. Vēlu veiksmi!

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > Kaspars Špūle 31.03.2011. 08.11

    “Viņi tik un tā palik kreisi orientēti.”

    Sartrs tiešām attaisnoja Staļina zvērības, jo “strādnieku šķirai vajag kaut kam ticēt”, bet Kamī piesaukt bija stūlbi. Skat. 1956. gada Ungārijas notikumus.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Kaspars Špūle 31.03.2011. 10.29

    Ivar, tu kaut ko smagi jauc, proti kreisumu sociālā jomā – kā piemēram latviešu pirmie komunisti ideālisti un komunisti kolaboracionisti un pakalpiņi padomju varai, kā arī komunisti, kas patiesībā ir lielkrievšovinisti vai padomju impēriālisti. Bet jauc tu apzināti, lai atkal varētu savas teorijas ar ko pastutēt. Par pašu Bidstrufu, nemaz nešaubos, ja būtu iespēja – kļūtu par Dānijas Kvislingu….līdzīgi kā pie mums rakstnieks Lācis. Praktiski visi sākotnējie komunisti – ideālisti tika ar laiku vai nu fiziski vai karjeras ziņā likvidēti, vēlākie bija vienkārši karjeristi(kā izrādās komisārs Piebalgs arī tāds bijis) vai arī nelieši, kas vēlējās uzkalpoties(Pelše vai Voss). Minētos Rietumu rakstniekus var pieskaitīt naiviem ideālistiem, kas pēcāk saprata savus maldus.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Kaspars Špūle 31.03.2011. 12.32

    Gan Hitlers, gan Rozenbergs deklarēja, ka no komunistiem iznākot labākie nacionalsociālisti, bet Ribentrops jūsmoja, ka Kremlī jūtās kā starp saviem partijas biedriem:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Kaspars Špūle 31.03.2011. 14.03

    Tiešu tu es tas, kurš jauc šīs divas lietas – komunismu un kreisumu kā politisku pārliecību un karjerismu. Savos iepriekšējos komentāros tu visus sauci par komunistiem un bāzi vienā maisā. Bet tagad šo grēku tu piedēvē man. Palasi iepriekšējos komentārus un padomā.
    Atšķirībā no tevis es neņemtos spekulēt par Bidstrupu. Man ir aizdomas, ka tu pārvērtē savas zināšanas.
    Bet galvenais, ka ne jau par to ir runa. Bidstrups arī varēja būt maita pēdējais, bet tas vēl nenozīmē, ka bija slikts karikatūrists. Tas ir tas, ko es esmu atkārtojis vairākkārt, bet laikam dažiem tas grūti pielec.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 30.03.2011. 19.36

Vai tad es te plēšos? Es tikai atvairos no vislatviešu saraņča uzlidojuma.. :)
Laikam te sajutuši “krievu” un tad kā bites uz medu atlidojušas :)

+3
-7
Atbildēt

13

    P_Dancis > Agnese Lûse 31.03.2011. 08.13

    Sajutuši urlu.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Agnese Lûse 31.03.2011. 10.02

    Uz medu bites nesalido, bet medu pašas gādā, atšķirībā no urlām, kuras ,jūtot labumu, salido, kā trani uz medu.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Agnese Lûse 31.03.2011. 10.22

    Kurš nu būtu blējis, pats pirmais iespamoja savu bildi un nu atvairoties ! Ļoti reti redzu komentējam pie vispārīgām tēmām, bet toties kā kas nacionāls vai ar VL! saistīts, tā tu pats esi klāt kā bite uz medu – tā kā nevajag tagad nevainīgo tēlot – pats sāk kašķi un pēc tam žēlojas.

    P.S. Advokāts Ivars var nemaz neko neteikt…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Agnese Lûse 31.03.2011. 14.21

    Nebūtu tu ierakstījis to muļķīgo teikumu, nudien arī neko neteiktu. Bet tagad nevaru atturēties un nepaust savu sajūsmu. Tik ļoti skarbi izsakāties par visādiem komunistiem utt. bet pats regulāri izmantojas visprimitīvāko demagoģiju kāda vien var būt. Lēti.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > Agnese Lûse 31.03.2011. 18.18

    @otra puse

    sevī? :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > Agnese Lûse 01.04.2011. 08.14

    > Kaspars Gasūns

    Varbūt tevī?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > Agnese Lûse 01.04.2011. 23.53

    @Otra puse

    Man gan šķiet, ka lietot sarakstē “tu” ar mazo burtu ir tāda urliska tendence. (Īpaši, ja pārējās valodiskās prasības – lielais sākuma burts un punkts – tiek ievērotas.)

    Tādēļ tomēr aicinu sākumā izvērtēt, vai “urla” nav kāda noklīdusi “es” projekcija uz āru.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > Agnese Lûse 02.04.2011. 11.37

    “Man gan šķiet, ka lietot sarakstē “tu” ar mazo burtu ir tāda urliska tendence.”

    Man gan šķiet, ka tā ir gaumes lieta. Urliska tendence ir spārdīt jau tā guļošo latviešu pašapziņu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > Agnese Lûse 02.04.2011. 18.10

    @otra puse

    Tiem, kam pašapziņa – tautiskā vai personiskā – snauž, tie jau arī baidās… Kam nesnauž, tiem nemaz netiek tā klāt to paspārdīt.
    No ceļiem jau arī ceļās tikai tie, kas uz tiem ir notupušies.

    Redziet, kad Jūs izsakāt aizskarošu piezīmi par “sajutuši urlu”, no tā latviešu pašapziņa necaļas. Varbūt vien gūstat sev kādu gandarījumu, kuram nav nekāda sakara ar latviskumu, tikai ar sevi.

    Neuzskatu gan, ka adresāts bija īpaši ieturēts pats, bet ne jau par izturēšanās kultūru viņam tika birka “urla”, bet gan par viedokļa atšķirību un “nelojalitāti latviešu lietai”.
    Kaut gan tajā “latviešu lietā” un “cīņā par pašlepnumu” patiesībā aizvien vairāk ir nojaušams tieši atsevišķo indivīdu pašlepnuma trūkums. Šie tik cīnās un karo – kā tādi plenči uz rīta pusi… ar velniem. Slucis, starp citu, ir spilgts piemērs. Tie viņa teksti ir vienkārši pataloģiski.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Agnese Lûse 03.04.2011. 00.03

    Kaspars Gasūns. Slucis, starp citu, ir spilgts piemērs. Tie viņa teksti ir vienkārši pataloģiski.
    ________________________
    Pataloģiski ir Gasūna teksti par dižo krievu tautu:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > Agnese Lûse 03.04.2011. 11.57

    Kaspar Gasūn, es īsti nesaprotu, par ko ir cepiens. Tas ķeksis vienkārši provocē nacionāli domājošus cilvēkus uz kašķi un dabū pretī. Un pareizi, ka dabū, jo pats lien kauties.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 03.04.2011. 12.52

    Un tu to sauc par “dabūju”..? ha-ha-haaa,ka tik ne otrādi :))))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 03.04.2011. 12.54

    Izcili,perfekti,argumentēti !
    Neko pielikt,neko atņemt :)))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

qxamo 30.03.2011. 19.24

Īstais latvju Bidstrups ir Gatis Šļūka. Šī meistara darinājumos (un arī Bišofa) nesaredzu ne joku, ne jēgu. Laikam pārāk intelektuāli. Vai arī trūkst zīmētāja/jokotāja talanta.

+9
-4
Atbildēt

1

    martins_kibilds > qxamo 30.03.2011. 19.31

    Man gan Bišofs un Ernests liekas galvas tiesu pārāki par Šļūku.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 30.03.2011. 17.11

Nu tad nevajag teikt ka VL cīnās par vārda brīvību :)

+6
-6
Atbildēt

4

    dace_ampermane > Agnese Lûse 30.03.2011. 17.58

    Ko Tu te šodien auro, plēsies, ārdies, ņemies, trako, jūc prātā, zaudē fokusu, skrien sienā?

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Agnese Lûse 30.03.2011. 19.30

    Un kāds ir Jūsu pienesums?

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Agnese Lûse 31.03.2011. 10.19

    Jūs ar to ķeksi neesat kādi kosmopolītu un VL! nīdeju dvīņi vai arī viens cilvēks ar diviem nikiem ? Citādi šim nabadziņam grūti vienmēr mīnusi, bet te redz labais advokāts Ivars parādijās…

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Agnese Lûse 31.03.2011. 14.18

    Nē, es neesmu tas pats lietotājs, kas ir ar ķeksi. Būt jau bijis laiks pierast, kas ir cilvēki, kas nedomā kā tu. Turklāt es vairāk priecātos par jēdzīgiem iebildumiem, nevis mīnusu likšanu pat neskatoties, kas ir uzrakstīts. Tas kaut kā vairāk liecina par brieduma trūkumu.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 30.03.2011. 16.36

Karikatūras autors – 21. gadsimta latviešu bidstrups? :)
Kāpēc gan ne! Tikai viņam jāatrod komunistu avīze (kā īstajam Bidstrupam), kurā publicēties, lai pēc tam varētu par saviem pakalpojumiem saņemt (kā īstais Bidstrups 1964. gadā) Ļeņina vārdā nosaukto Miera prēmiju – vai kā nu to tagad Maskavā sauc…

+11
-6
Atbildēt

1

    martins_kibilds > Kaspars Špūle 30.03.2011. 19.29

    Laika ir vajadzīga nenormāla intelektuāla piepūle lai nošķirtu cilvēka politisko pārliecību no mākslinieka talanta. Vesels lērums rietumu intelektuāļu ir bijuši komunistiskajā partijā vai simpatizējuši sociālisma idejām (A. Kamī, Ž. P. Sarts u.c.). Tāpēc pārmest kaut ko Bidstrupam nozīmē demonstrēt savu aprobežotību. Ne viss ir zelts, kas spīd, un ne jau katrs komunists ir noziedzinieks.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

Sanšains 30.03.2011. 15.00

Katram sava mēraukla.

Referendums = uzmanības piesaistīšana?
Jā, kad jaunmiljonārs, ilggadējais šķēlists Štokenbergs aicināja uz pensiju referendumu, tieši tā arī bija.

Esmu pārliecināts, ka vislatvieši, atšķirībā no Štokenberga, dara to, kam tic.
(Šo konkrēto ideju es pats gan neatbalstu).

+12
-7
Atbildēt

3

    martins_kibilds > Sanšains 30.03.2011. 15.44

    Kādā nozīmē dara to, kam tic:
    1) dara to, ko paši uzskata par labu?
    2) dara to, ko uzskata par izdarāmu?
    Pirmajā gadījumā es varētu piekrist. Ja viņi dara to, kam tic otrajā nozīmē, tad es ataskos ticēt, ka viņi ir tik dumji. Galu galā tas arī ir galvenais iemesls, kāpēc to var traktēt kā uzmanības piesaistīšanu, jo minēto grizījumu ieviešanu panākt nebūs iespējams. Bet tas, ko noteikti panāks ir, pirmkārt, pievērsīs sev uzmanību, otrkārt, iečurās krievu radikāļu skudru pūznī, kas, protams, ietekmēs arī lielas daļas krieviski runājošo pilsoņu un nepilsoņu attieksmi. Ja man ir taisnība, tad sekas, kas radīsies no šī pasākuma būs sliktākas nekā tās, kas būtu bez šī pasākuma. (vēl arī jāpieskaita budžeta izdevumi šī teātra organizēšanai) Un tas arī ir mans arguments, kāpēc šāds pasākums nav vajadzīgs. Ja kādam ir pamatoti apsvērumi par to, ka maldos, esmu gatavs šo viedokli uzklausīt un vajadzības gadījumā savu nostāju mainīt. Bet vaimanāšanu par okupāciju, u.c. slienāšanos no patriotiskā repertuāra, lūdzu, pietaupiet VL mājas lapai.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 30.03.2011. 15.53

    Referendums = uzmanības piesaistīšana?
    Jā, kad jaunmiljonārs, ilggadējais šķēlists Štokenbergs aicināja uz pensiju referendumu, tieši tā arī bija.
    ————————————————-
    Tur pat teorētiski nekas nevarēja sanākt. Tīra blefošana.
    Toa derētu atcerēties, kad SCP atkal nāks ar kādām aktivitātēm.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 30.03.2011. 15.56

    lūdzu,pietaupiet
    ——————————-
    Lūdziet vien.Lūdziet cik tik uziet.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 30.03.2011. 14.44

Krix-Brīnums,kā tu pēc vislatviešu klasiskā žanra Bidstrupu vēl par OKUPANTU nenosauci..?Jā Bidstrups bija komunistu draugs,jo viņš piedzīvoja fašisma zvērības Vācijā kā 3.reiha ienaidnieks,ka dēļ viņam nācās braukt atpakaļ uz savu Dāniju !Ak pareiz,jūs taču laikam uzskatat ka nacisms bija daudz mazāk briesmīgāks par komunismu un ka 3.reihs tolaik bija “attaisnojams” ka pretspars Staļinismam..Viņš tolaik ticēja komunismam ar cilvēcisku seju,tautu draudzību,vienlīdzību utt.Ja viņš būtu redzējis visas tās komunisma šausmas viņš noteikti domātu citādāk !Bet ļoti žēl,ka tu esi akla un nespēj ieraudzīt Bidstrupa satīriskās karikatūrās(politiskās,sadzīviskās)tās unversālismu !Šķiru atšķirības,cilvēku domāšana utt.vēl joprojam 21.gs ir līdzīgas ka tolaik !Gan Ernests gan Bidstrups nevienu konkrētu personu neizsmej,bet gan parāda politķu būtību.Kā Bidstrups teica: Galveno treicienu vēršam pret politiku,nevis politiķi,ko Ernests lieliski šīsdienas karikatūrā atspoguļoja.Tur taču nebija attēlots tavs Visu Latvijai Vadonis Raivis Dzintars !Un galu galā Bidstrups ļauj pasmieties ne tikai par politiķiem,bet gan arī par vienkaršiem cilvēkiem,respektīvi viņu trūkumiem,strejotipiskai domāšanai,uzvedibai utt.tas ir pasmieties pašiem par sevi !
Domaju ka labāk pašam pasmieties par sevīm un mācīties,nevis lai citi pasmejas par mūsu kļūdām !!!

+7
-6
Atbildēt

1

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 30.03.2011. 15.56

    kļūdu labojums:Ak pareiz,jūs taču laikam uzskatat ka komunisms bija daudz mazāk briesmīgāks par nacismu un ka 3.reihs tolaik bija “attaisnojams” ka pretspars Staļinismam..

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

incis21 30.03.2011. 14.42

Ar tantiņu attēla kreisajā pusē pusē domāta latviešu sirmgalve, kurai “maita krieva” iesita un iespļāva sejā?

+12
-6
Atbildēt

19

    Zoņtiks > incis21 30.03.2011. 15.03

    Jā, nedaudz skumji, bet IR kaut kā noignorēja šo gadījumu (kad latviešu sirmgalvei atļāvās iesist pa seju). Žēl, ka žurnāls, kurā strādā demokrātijas un valsts pārvaldes jautājumos tik drosmīgi žurnālisti, ar nacionalitāti saistītos jautājumos tik ļoti baidās, ka kāds varētu ne tā padomāt, ka labāk izliekas, ka tāds vārds “nacionāls” un jebkura tā forma nepastāv, ka nemaz neformulē savu pozīciju šajos jautājumos.

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > incis21 30.03.2011. 15.46

    Un kas tad šajā gadījumā bijā tāds, ko nekādi nevarēja ignorēt. Es pieņemu, ka centrāltirgū šāda veida konflikti rodas katru nedēļu. Vai tos visu vajadzētu atspoguļot medijos?

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > incis21 30.03.2011. 15.52

    @uldis
    Ziņas par to, kas kur čurājis, kam iespļāvis, kas sakāvies, utt. vari lasīt delfos!

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    incis21 > incis21 30.03.2011. 17.35

    @ Ivars
    Nūuu, ko lai saka, slikti, ja ir tā, kā Tu apgalvo, slikti, ja latviešu tautu nīstoši cilvēki var nesodīti sist mūsu vecos ļaudis.
    ////
    Ziņu par kāda ierēdņa izteicienu, ka “Te nav džungļi”, visi latviešu laikraksti bazūnēja nedēļām ilgi. Āfrika gandrīz vai karu mums pieteica…

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > incis21 30.03.2011. 20.41

    Tas, ka “mūsu vecie ļaudis” lamājas kā kučieri, protams, nav svarīgi, vai ne? Un kas par formulējumu – “sit mūsu vecos ļaudis”. Nevajag primitīvam sadzīviskam konfliktam piedēvēt kādu simbolisku, ideoloģisku nozīmi.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > incis21 31.03.2011. 00.16

    @nasing spešal!
    noignorēšu to tavu augstprātīgo repliku par to, kur, kuram jādodās lasīt…

    Cienu žurnālu IR un tā kolektīvu par kvalitatīvo žurnālistiku, godīgumu, demokrātijas vērtībām, ko žurnāls manā skatījumā pārstāv/aizstāv, taču nacionālie jautājumi, integrācija – manuprāt, žurnālā tiek apieti, pozīcija nav formulēta. Nu, labi caur karikatūrām parādās norobežošanās no “radikālām” pozīcijām, bet tas viss kaut kā caur puķēm.
    Kādu Latviju IR kolektīvs saredz nākotnē? Kosmopolītisku, nacionālu – latvisku, krievisku, anglisku? Attiecībā uz karikatūrā apspēlēto VL akciju – valsts apmaksāta izglītību tikai valsts valodā – kāda ir IR pozīcija? Nu var saprast, ka pret, bet būtu jau labi argumentēt un tamlīdzīgi. Citādi rodās sajūta, ka nacionālie jautājumi IR ir tabu, par ko diskutēt nav nepieciešams/iespējams.

    P.S. Kas attiecās uz pieminēto iekaustīšanas gadījumu, tad tur tomēr nebija gluži ikdienišķa situācija – tas bija gadījums pie Brīvības pieminekļa, 16. martā, “pasākumā” kuram regulāri tiek pievērsta pastiprināta vietējo un starptautisko mediju uzmanība. Un vispār, kas tā par tādu latviešu mediju attieksmi pret 16. martu un leģionāriem? Kaut kas no sērijas “labāk jau nu tie leģionāri Latvijas reputācijas dēļ uz Brīvības pieminekli nedotos, jo pasaulē viņus tāpat no ebreju šāvējiem nespēj atšķirt”, vai tā izklausās pēc godīgas un drosmīgas attieksmes?

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > incis21 31.03.2011. 14.15

    Drosmīga un godīga attieksme būtu beidzot izbeigt salkanās runas par to, ka leģionāri cīnījās par Latvijas neatkarību.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > incis21 31.03.2011. 15.22

    uldis_rats @nasing spešal.
    Nasing spešal jau arī nav negodīgs, tikai drusku slinks, lai lasītu par notikumiem, kuri noveduši līdz pašreizējai situācijai valstī un apgalvo, ka vēl nekas nav skaidrs, viss vēl jāpēta:))

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > incis21 31.03.2011. 18.01

    @uldis
    Redz, ja jau Tu atzīsti, ka IR pozīcija ir demokrātiska, tad Tu arī atzīsti, demokrātijas principus, un tie saka, ka visu nosaka vairākums, BET vairākums respektē arī mazākuma viedokli. Tātad, Sluča aicinājums visus nelatviešus deportēt, ir klajš demokrātijas vērtību pārkāpums. Tā vietā, lai veicinātu saskanīgu līdzaspastāvēšanu un mazākuma aktivāku līdziesaistīsanos visā, kas notiek valstī, tiek aicināts realizēt “ir cilvēks – ir problēma, nav cilvēka – nav problēma”!
    Tas pats arī attiecas uz večiņas un jaunietes konfliktu, kas pārstāv divus pilnīgi pretējas “minoritātes”. Katrā ziņā tas ne ar ko neatšķiras no krieva, kurš nosauc ebreju par žīdu vai kā citādi. Ikdienišķa konfrontācija starp viedokļiem. Un tam piešķirt kaut kādu ideoloģisku jēgu nav nepieciešams – večiņa, kas varbūt ir smagi psiholoģiski pārdzīvojusi savas jaunības dienas un nespēj akceptēt nekādus citus uzskatus kā savējos vai jauniete, kura šajā jautājumā ir maziglītota un pakļaujās uz kaut kādu ultrakreisu propagandu. Un tad kādēļ līdzīgs konflikts 15.martā vai 4.augustā būtu uzskatāms par ikdienišķu, bet 16.martā – nē?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > incis21 31.03.2011. 18.17

    @Ino
    Manu godīgumu vari neapstrīdēt un arī ar slinkumu tam nav nekāda sakara. Ir vienkārši gaužām muļķīgi spriedelēt par notikumiem, kuros neesi bijis klāt, un kas pilnīgi neko neizmaina mūsdienu situācijā! Visu cieņu leģionāriem par iedomāto jēgu savai rīcībai, bet lietu kārtību nosaka “tur augšā” nevis ierindā. Man nav nekas pret to, ka tiešām leģionāri iet un liek ziedus pie Brīvības pieminekļa, bet tam nav pilnīgi nekāda sakara ar Latvijas valsts neatkarību, jo 3.Reihs necīnījās par Latvijas neatkarību, bet gan par Ostlandi, kuru plānoja “atšķaidīt” ar vāciešiem un patīrīt no “latviešiem”! Vēstures jautājumos nav jāstāv ne vienā, ne otrā pusē, bet jāspēj uz to visu paskatīties no malas. Tā arī ir lielākā vēstures mācīšanās kļūda – neiemācīt domāt kritiski un skatīties uz notikumiem ar vienu pareizo pozīciju un izteikti vienpusējiem argumentiem! Es esmu par nākotni nevis par pagātnes un sērdieņu apraudāšanu trīs reizes mēnesī.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > incis21 31.03.2011. 19.20

    Nasing Spešal. Bez pagātnes nav nākotnes, un Tava pārliecība balstās uz pēcpadomju rozā ideologu ieborēto. Paldies, ka visžēlīgi atļāvi likt ziedus leģionāriem, bet kādēļ tādas pašas tiesības nebūtu viņu mazdēliem vai tiem, kuri atzīst viņu varonību un nestos upurus. Ar leģionāru varoņdarbiem kaujas laukā varētu lepoties jebkurš latvietis, bet tā vietā viens otrs jūtas neērti, jo, lūk, rietumi mūs nesapratīs. Kaunēties vajadzētu rietumiem. Pirmie to saprata Trumens un Čerčils. Arī Zviedrijas karalis atvainojās latviešu leģionāriem.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > incis21 31.03.2011. 20.52

    lno, lielisks komentārs pēdējais Tev padevies ! Par pašiem leģionāriem runājot – 90jos, gan tie bija cieņā, jo tas bija ”modē”, kad sāka bļaustīties visādi vietējie šovinisti un daži politpārkorekti Rietumnieki Maskavai izdabājot šķībi paskatījās, tad arī dažādi politiķi, dvēseliski vēl laikam dzimtcilvēki, pirmkārt sāka vairīties no 16.marta, pēcāk izdomāja pantiņu par 11.novembri vai pat sētu uzslēja ap Brīvības pieminekli(tas gan netraucēja Jaundžeikaram pēc tam teikt citu gadu, ka lūk šim esot leģionāri rados un tāpēc pieminēšot Lestenē). Principiāla un nemainīga nostāja šajā jautājumā no koalīcijas ir tikai PS par ko viņus arī var cienīt !

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > incis21 31.03.2011. 22.38

    @Ino
    “Bez pagātnes nav nākotnes”… patiešām, pagātne mums ir raibu raibā, bet diemžēl tas galīgi negarantē nākotni, jo gan valsts vadība, gan iedzīvotāji neredz savu dzīvi tālāk par 2-3 gadu horizontu. Skaista mums tā nākotne, paties’!!!
    Ja mana pārliecība balstās uz pēcpadomju rozā ideologu ieborēto, tad (jau iepriekš piedod man!!!) Tavējā balstās uz fīrera propagandu nabaga karavīriem, kuriem tika ieborēts, ka viņi cīnās par brīvu Latviju!
    Es nebūt nekaunos un arī nelepojos, jo neuzskatu, ka leģioāri ar savu cīņu ir kaut ko sasnieguši Latvijas NEATKARĪBAS labā. Mani varoņi ir visi, kas cīnījās Neatkarības cīņās un stāvēja barikādēs. Tie bija tie, kas zem Latvijas karoga un Latvijas leģitīmas varas aizstāvēja savu Dzimteni un izcīnīja brīvību!

    P.S.1. Aizej uz JRT izrādi “Vectēvs” – ļoti laba viela pārdomām! Zini, man patika tas “trešais vectēvs”, kurš karoja gan vienā puse, gan otrā, bet galu galā palika uzticīgs tomēr Latvijai… vienkārši tādi laiki bija! Tādēļ Tu neredzēsi mani ne 16.martā, ne 9.maijā, jo svecītes Krastmalā es nolieku 11.novembrī un tad arī dodos uz Brāļu kapiem, lai pieminētu visus varoņus, kas izlējuši asinis par Latvijas brīvību, un arī tos, kas ir cīnījušies par Latviju, bet varbūt zem citas varas.

    P.S.2. Visu cieņu, ja Tavs vectēvs ir bijis leģionārs un devies kaujās. Neviens Tev neliedz arī 16.martā nolikt ziedus pie Brīvības pieminekļa. BET, lūdzu, neuzspied man pieņemt kaut kādu piekrītošu pozīciju kādai no lielvaras kara taktikām, kas mēģināja pārdalīt pasauli pagājušā gadsimta vidū. Ir visnotaļ nekorekti neitrālai pozīcijai “piekabināt” ļaunumu – ja esi neitrāls, tātad esi “pret”!

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > incis21 31.03.2011. 23.32

    Nasing Spešal. Tavējā balstās uz fīrera propagandu nabaga karavīriem, kuriem tika ieborēts, ka viņi cīnās par brīvu Latviju!
    __________________________
    Pilnīgas muļķības. Vācieši zināja un baidījās no latviešu karavīru noskaņojuma. Vācu propoganda balstījās uz Baigā gada pieredzi, nevis solīja neatkarīgu valsti. Mājieni par neatkarīgu valsti radās kara pēdējos mēnešos.
    Barikādēs nekādu īpašu varonību nevajadzēja, salīdzināt to ar leģionāru cīņām ir maigi izsakoties nepieklājīgi. Cik bija to varoņu varēja pārliecināties naktī pēc omona uzbrukuma.
    Nu ko, lasīt Tev nevajag, jo esi gudrs kopš dzimšanas, pretējā gadījumā būtu ieteicis literatūru:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > incis21 01.04.2011. 10.12

    @Ino
    Lasu par tēmām, kas man ir aktuālas, nevis kādam citam! Lūdzu, respektē arī manu brīvo laiku! Pietiek man jau ar vaimanām un gaudām, ko dzirdu katru mīļu brīdi Latvijā, lai lasītu par pozitīvām vai garīgi veldzējošām lietām.
    …Vācu propoganda balstījās uz Baigā gada pieredzi, nevis solīja neatkarīgu valsti… Tātad leģionāri cīnījās par Trešo reihu, ja? Nu, tad vēl jo vairāk nav iemesla diskutēt par to, vai šis datums ir jāsvin vai nē. Un nevajag aizmirst arī vācu okupācijas izdarības. Vērtēt, kurš bija labāks, ir lieki! Abas varas siroja pa Latvijas zemi un darīja necilvēcīgas lietas.
    Jā, nekāda fiziska varonība būt barikādēs nebija, bet tas tomēr rezultējās ar neatkarīgu valsti un iemesls, kādēļ Tu tagad vari brīvi paust savu viedokli!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > incis21 01.04.2011. 11.18

    >Nasing Spešal
    “jo neuzskatu, ka leģioāri ar savu cīņu ir kaut ko sasnieguši” – atļaušos atgādināt,ka par leģionāru sasniegumu var uzskatīt kaut vai to, ka pateicoties viņu cīņai Kurzemes katlā daudzi tūkstoši latviešu paguva aizceļot uz Rietumiem un tā iglābties no krievu okupantu terora un nāves.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > incis21 01.04.2011. 11.43

    @Tipiņš
    Pierādi, ka latvieši citādāk nevarētu aizbēgt uz Rietumiem, lai varētu izteikt tik spēcīgu apgalvojumu! Uzreiz pēc kara padomju vara tīri praktiski nebija uzreiz labi organizēta un spēcīga, lai apturētu bēgļu plūsmu! Un kā ar tiem iedzīvotājiem, kas nedevās bēgļu gaitās, jo noturot Kurzemes katlu, vēl pastāvēja kaut kāda cerība palikt Latvijas teritorijā? Kā būs ar veltajām cerībām, kuru dēļ vēlāk nācās ciest no padomju represijām?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    incis21 > incis21 01.04.2011. 18.53

    Freiberģene vēl joprojām nav atvainojusies leģionāriem par savu atbalstu žoga uzlikšanai ap Brīvības pieminekli 16. martā.
    Viņas vecākus neizprotu – ja reiz vācieši bija sliktie, vajadzēja slepus doties Abrenes virzīenā un pēc iespējas ātrāk nokļūt pie sabiedrotajiem – varonīgās un jaukās krievu tautas.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > incis21 02.04.2011. 14.39

    Jau rakstīju – vajadzētu jau nu reiz saņemties drosmi un atzīt, ka leģionāri necīnijās par par brīvu Latviju. Tās nudien ir tikai vācu propogandas atraugas, kas tie atražotas. Kā var cīnīties par brīvu Latviju SS formas tērpā? Kam jūs to gribat iestāstīt? Protams, ka rietumos visi šķobās par tādu sviestu.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

ilmisimo 30.03.2011. 14.33

mums ir Kravcovs.

Nevajaga mumsim nekādu Sluci!

+14
-6
Atbildēt

0

mary75 30.03.2011. 14.32

Tikpat reāla VL ideja, kā ideja par dekolonizāciju utt., ko VL arī,. acīmredzot, aizguvusi no Sluča.
PR kampaņa uz nodokļu maksātāju rēķina, pie kam VL pārstāvēta Saeimā, un tai ir pilnas iespējas nākt ar likumdošanas iniciatīvām.

+14
-15
Atbildēt

5

    kristaps_drone > mary75 30.03.2011. 15.30

    Nevajag laist demagoģiju! VL vāca parakstus un nevis risināja šo jautājumu Saeimā tikai tādēļ, ka tevis apjūsmotā Vienotība ir kategoriski pret šī jautājuma risināšanu Saeimā.

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 30.03.2011. 15.45

    @dzeris
    Absolūti pievienojos – tā vietā, lai Saeimā sakārtotu likumdošanu par plašāku latviešu valodas lietošanu un visādi citādi stiprinātu valsts valodas pozīcijas, nodarbojas ar POMPOZO parakstu vākšanu un kampaņu par valsts līdzekļiem!!! Tā jau ir – Saeimas stenogrammas neviens nelasa, bet par kašķiem mediji drillē katru dienu!

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > mary75 31.03.2011. 10.12

    Jābūt objektīviem un nevajag aizmirst, ka arī vienotības korifeji Štokenbergs un Pabriks vēl pavisam nesen nodarbojās ar savu spalvu spodrināšanu, par nodokļu maksātāju naudu rīkojot referendumu par pensijām, kaut arī visiem bija pilnīgi skaidrs, ka naudas nav.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 31.03.2011. 17.44

    @Tipiņš
    Un tad Tu uzskati, ka tas ir normāli spodrināt spalvas par valsts līdzekļiem? Nekad neesmu teicis, ka korifeji Štokenbergs un Pabriks mani īpaši sajūsminātu un vai kāds no viņu turpmākajiem darbiem man varētu mainīt viedokli! Tas, ka Saeimā ir sasēdinātas 100 angažētas galvas, nav nekāds noslēpums. Katrā labējā vai centriskā partijā Saeimā ir nacionālāk noskaņoti deputāti, kuri varētu pat savākt tās 51 balsis (ja akli nesekotu “partijas disciplīnai”, bet personiskajai pārliecibai), lai izbīdītu cauri izmaiņas likumos. Bet nē – vajag ar POMPU!!! Jo tauta jau iesaistīsies referendumos, kamēr pie smagi slimajiem (jo trūkst naudas zālēm!!!) dosies vēlēšanu iecirkņu darbinieki!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > mary75 01.04.2011. 11.10

    >NasingSpecial
    Man nav nekāda pamata domāt, ka VL nodarbojas ar savu spalvu spodrināšanu. Es tieši to jau esmu teicis, ka VL ir spiesti vākt parakstus par grozījumiem Satversmē tikai tādēļ, ka Vienotība pavēstīja, ka mīļā miera labad (jo grib draudzēties ar SC) šo un tamlīdzīgus jautājumus pārskatāmajā laikā nekustinās, pat neapspriedīs. Tādēļ VL ir spiesti iet šo garo un dārgo ceļu – vākt parakstus un rīkot referendumu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

kkristaps 30.03.2011. 13.52

Nejauka karikatūra un zemisks teksts.

+17
-15
Atbildēt

6

    snjuu > kkristaps 30.03.2011. 19.49

    Jā, nejauki – neglauda pa spalvai un kritizē mūs/mūsējos, nevis viņus/sliktos…

    +13
    -12
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 31.03.2011. 08.43

    Nezinu, ko Tu gribēji teikt ar “mūsējie”, taču manā izpratnē mūsējie ir tie, kas sajūsmā negavilē, kad aziātu narkomāne sit manai mātei un apspļauda viņu. Punkts un āmen.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > kkristaps 31.03.2011. 14.13

    Protams, protams, ja krievu tautības meitene, tad ‘aziātu narkomāne’. Tas nekas, ka ‘māte’ lamājas kā jūrnieks. Un nevajag sadzīvisku konfliktu ietērpt nāciju cīņas simbolos.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > kkristaps 31.03.2011. 19.11

    Ivars. Apsveicu. Cik nosodošs tu esi pret latviešu nacionālistiem, tik neadekvāti attaisnojošs pret pretējo pusi. Pēc notikušā manuprāt sirmgalve krievvalodīgajai skuķei izteikusi komplimentu un netaisni apvainojusi cūku:))
    Un šis apgalvojums: Nevajag primitīvam sadzīviskam konfliktam piedēvēt kādu simbolisku, ideoloģisku nozīmi, ir pilnīgi aplams

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > kkristaps 31.03.2011. 20.05

    ex Ivariņ,par tiem dažiem sazombētiem vislatviešiem izsaka pēdējā karikatūra :)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > kkristaps 02.04.2011. 14.32

    Kur es esmu attaisnojis pretējo pusi? Pilnīgi aplams? Lai tā būtu, bet kur ir kaut viens arguments?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 30.03.2011. 13.13

Ivar,pilnībā tev piekrītu :)Ja godīgi es vispār Ernestu uzskatu par 21.gs.latviešu Bistrupu :)

+10
-13
Atbildēt

6

    lebronj2356 > Agnese Lûse 30.03.2011. 14.00

    Bistrups bija liels draugs komunistiem, ar Vosu kopā bildējās, ja viņam būtu teikšana tu un Ivars nečiepstētu tagad portālos, jo nebūtu nekāda vārda brīvība !

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    incis21 > Agnese Lûse 30.03.2011. 14.45

    Jūs bījāt domājis dāņu karikatūristu BiDstrupu? :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 30.03.2011. 14.56

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 30.03.2011. 15.11

    Krix,a kāda starpība starp Vosu un vislatviešiem,kuri savā portālā pieļauj tikai sev glaimojošus rakstus un vislatvisko “pozitīvo” domāšanu ?
    Neesmu tur pamanījis viedokļu daudzveidību,diskusiju utt.tur viens vienīgs “monologs” !
    Politiskā cenzūra http://www.visulatvijai.lv ir “copy/paste” no padomju cenzūras :)

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Agnese Lûse 30.03.2011. 15.35

    Tas, ka simpatizēja komunisma idejām vēl nenozīmē, ka slikts karikatūrists. Bet tu jau laikam dzīvo mazliet vienkāršākā pasaulē, kur ir kaut kādi komunisti (visi vienādi slikti) un nacionālisti (tātad labie).

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Agnese Lûse 30.03.2011. 16.46

    Nu ja nepatīk VL! mājaslapa, tad neej ar savu Bībeli svešā baznīcā. Man piemēram vienalga ko raksta pctvl vai vienotā Latvija jeb arī tas pats Saskaņas centrs savās lapās, ja nomelnos Latviju vai kā savādāk sniegs nepatiesu informāciju, tad būs darbs policijai. Nav dzirdēts, ka VL! būtu kādu naidīgu informāciju publicējuši…par viņiem gan melš sazin ko, acīmredzot baidās, jo reitings nemitīgi aug, lai arī tādiem kā Ivars tas liktos slikti.

    P.S. Un Dzintars nav mans varonis, es vērtēju partijas pēc idejām un padarītā nevis tikai cilvēkiem.
    P.S.2 Speciāli Ivaram – par tiem komunistiem, piemēram Berklavs, lielisks cilvēks, savas tautas patriots. Pelši un Vosu, nekā savādāk kā par mēsliem nenosauksi !

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

martins_kibilds 30.03.2011. 13.12

Ernests – kā parsti – ir precīzs.

+15
-17
Atbildēt

7

    kristaps_drone > martins_kibilds 30.03.2011. 15.27

    Tieši pretēji – šoreiz viņš ir izgāzies kā veca sēta!

    +17
    -8
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > martins_kibilds 30.03.2011. 15.32

    Izgāzies nozīmē – nepiekrīt tam, kā tu domā, vai ne?

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > martins_kibilds 31.03.2011. 10.07

    Un “precīzs” nozīmē, ka sakrīt ar to, ko Tu domā?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > martins_kibilds 31.03.2011. 20.36

    Nē, “precīzi” šoreiz nozīmē to, ka attēls precīzi formulē autora viedokli. Jā, es šim viedoklim piekrītu, bet tas savā ziņā ir sekundāri. Bet tas, ka tu nepiekrīti, nenozīmē, ka viedokļa izteicējs ir izgāzies.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > martins_kibilds 01.04.2011. 10.07

    Un kādus kritērijus tu izmantoji, lai noteiktu, ka attēls precīzi formulē autora viedokli? Kā tu noskaidroji, kāds īsti ir autora viedoklis?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    liene.dz > martins_kibilds 01.04.2011. 17.27

    Piekrītu Ivaram, apburoša karikatūra, kas neparasti trāpīgi formulē VL aktivitāšu būtību. Taču nejūtos pārsteigts, ka šeit no VL fanu puses sākusies minihistērija. Viss gluži tāpat kā pirms pusgada.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > martins_kibilds 02.04.2011. 14.30

    Iespējams, ka tos pašus, kurus izmantoju tu, nosakot, ka Ernests ir “izgāzies”. Vai tu tomēr gribēji parunāt par vizuālās un lingvistiskās reprezentācijas atšķirību smalkumiem?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 30.03.2011. 13.07

Es arī piekrītu Krix, jo tas patiešām ir skumji, lai neteiktu vairāk, pat nožēlojami.Un kāpēc tad pie visa Slucis vainīgs?
Vienkārši stulbs zīmējums un vēl stulbāka piebilde.

+17
-9
Atbildēt

3

    ilmisimo > austrisv 30.03.2011. 16.15

    kāpēc tad pie visa Slucis vainīgs?
    ————————————–
    Joks, kas par pašiem jokotājiem pasaka vairāk nekā iecerēts.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    elinaliepina > austrisv 30.03.2011. 16.30

    Diemžēl jāsecina, ka IR, pasūtot karikatūras par “aktuālām” tēmām, brauc vecās “Dienas” sliedēs…

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > austrisv 31.03.2011. 20.03

    Bet es savukart lepojos ka esošais IR.LV ir “morālā mantiniece” bijušai Dienai,kad vel pie stūres bija Ēlerte ;)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

lebronj2356 30.03.2011. 12.50

Kādi vereni spēki savienojušies, nu jau pret izglītību valsts valodā valsts apmaksātās mācību iestādēs aģitē paši latvieši, skumji !

+15
-8
Atbildēt

3

    martins_kibilds > lebronj2356 30.03.2011. 13.13

    Skumji ir tas, ka tu nepārtraukti nodarbojies ar demagoģiju. Te neviens nav pret izglītību valsts valodā.

    +9
    -15
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 30.03.2011. 14.04

    Pret ko tad, ka VL! to pacēla – ja ”pareizie patrioti” no Vienotības vai ZZS, tad gan būtu labāk – es pagaidām redzu pāris stereotipiskus zvērīgus VL! ienaidniekus un neko vairāk, ar argumentiem protams pašvaki, ja liela daļa no tiem paķerta no tām pašām krievvalodīgām avīzēm !

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > lebronj2356 30.03.2011. 15.31

    Kur ir tavi argumenti? Kaut vienu pašu argumentu būtu iestarpinājis savā propagandas sīrupā. Tik vien vari kā atsaukties uz SC un krievvalodīgās avīzes (un visos gadījumos garām, jo neesmu nedz SC elektorāts, nedz krieviski raidošo mediju patērētājs).

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    elinaliepina > Agnese Lûse 30.03.2011. 16.29

    Ja Ernests tavā izpratnē ir tāds ģēnijs, ko tu bāzies ar saviem smērējumiem? Tāds smaciens kā no TPJO pamperiem.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 30.03.2011. 17.16

    O,lai dzīvo hipiji,tiem kam pāri 50 ;)
    Un varu atzīties man ar tā saukto “tautas” partiju,nav nekāda sakara,jo esmu Vienotības atbalstītājs :)
    Bet es tevi saprotu,jo brīžiem liekas ka patiesība vairāk kož acīs kā ziepes :)

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    Vaira Tempele > Agnese Lûse 30.03.2011. 19.03

    Ar to arii apsveicu, jo Vienotiiba ir stabili saakusi iet TP celju. Peec gadiem 2-3 Vienotiiba buus taads pats lamu vaards kaa Shkjeele vai TP.
    Cieti!
    Bet karikatuura ir personisks Kljavinja naids pret VL, chalis netiek paari kautkaadai ieksheejai probleemai, aizvainojumam, iespeejams, ka pie vainas ir izcili vaajais Vienotiibas sniegums un vilshanaas sajuuta savaa favoriitaa. Pat savaa aklajaa naidaa aizmirsis, ka Slucis bija Vienotiibas sastaavdalja.
    VL! toties kljuust jo dienas jo stipraaka, taa ir Latvijas naakotne!

    +12
    -14
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 30.03.2011. 19.49

    Vienotībai nekad nav bijis mērķis strādāt “reitingiem” atšķirība no populistiem !Protams tie,kas tikai māk nodarboties ar populismu jo ir opozīcijā ir visai stabili “reitingi”,bet mironim arī ķermeņa temperatūra ir “stabila”,bet Vienotībai kā dzīvam organismam ir lēkajoša “temperatūra” :)Un atšķirībā no Visu Latvijai,Vienotībai nav Vadoņa,kas visiem lēmumiem uzliek savu “zīmogu”.. Vienotība tas ir komandas darbs !Jā protams Vienotībā ir daudzas problēmas(nekonsekvence kadru izvēle utt)bet atšķirībā no jums vislatvieši,Vienotība ir darītāji,nevis mutes bajāri !Un nekļūdās tas ,kurš neko nedara un nevaig te manipulēt ar reitingiem,ja jau tā būtu tad piketam pie Saeimas būtu bijis jābūt vismaz 10.x lielākam :)
    Tā kā neuzdod vēlamo par esošo :)

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Agnese Lûse 30.03.2011. 20.38

    Ko gribēji pateikt ar savām fizioloģiskajām līdzībām? Sevi prezentējis esi lieliski. Ar ko arī apsveicu.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 03.04.2011. 22.59

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam