Pēc avārijas Ķegumā atjaunota vilcienu un auto satiksme

17

Komentāri (17)

Tane-Dane 30.03.2011. 02.40

Komiski, tomēr 21.gs. Kosmosā vieni lido, bet otri nevar iekārtot signalizācuju, kura spēj vilcienam ziņot par šķērsli uz pārbrauktuves, tur klāt apdzīvotā vietā. Šāda situācija tak tur ir vairāk kā iespējama un pat normāla.

+1
0
Atbildēt

0

kdaljajev 29.03.2011. 14.42

Pēc tās akcijas ar kokvedējiem dažādas nelaimes.Kādam tā lieta nepatika.Vai tad nevarēja otrā virzienā paskriet tālāk un kaut ko uzlikt uz sliedēm,lai mašīnists sāktu laicīgi bremzēt.

0
-3
Atbildēt

0

daina_tabuna 29.03.2011. 10.46

Būs interesanti, jo Krustpils- Jelgava dzelzceļa posms ir tik sliktā stāvoklī, ka pa to laist pasažieru vilcienus ir kā minimums neapdomīgi (kā maksimums- noziedzīgi). Ja viņi plāno, ka vilcieni kavēsies tikai 30 minūtes, tad tas nozīmē, ka tiem pa to posmu būs jāvīlē kā pa labu dzelzceļu un tas var beigties traģiski.

+1
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 29.03.2011. 10.42

21. gadsimta tehnoloģijas ļauj nekaveejoties briidinaat katastrofu mediciinas centru par avaariju , mobilie ir visiem šaadu auto vadiitaajiem , signaals buutu tuuliit nonaacis visaas vilcienu kabiinees …tie laiki sen pagaajuši kad ar lupatu bija jaaskrien pretiim elsošai tvaika mašiinai…

+3
-1
Atbildēt

1

    piziks > Janka, Janic 29.03.2011. 10.54

    “Stiga” firmas kokvedējiem nav obligāti jābūt no 21. gadsimta, — jau izteiktas aizdomas, ka pagājšnedēļ no viadukta nokritušais kokvedējs no tās pašas firmas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

piziks 29.03.2011. 10.29

Izskatās un izklausās, ka LDz Fiļipovs steidzīgi samelojies. 1. Kokvedējs uz pārbrauktuves palika automātiskās pārnesumkārbas noblķēšanās/bojājuma dēļ.
2. Kokvedēja vadītājs negadījuma vietu nepameta. Viena virziena vilciena viņam izde vās apturēt. Otra vilciena mašīnists uz brīdinājumiem nereaģēja.
Interesanti, kā turpināsies un ar ko beigsies izmeklēšana.

+5
-1
Atbildēt

3

    anita_meistere > piziks 29.03.2011. 10.47

    tieši tādu te versiju šodien dzirdēju pa rādio. viens vilciens no rīgas puses tika apturēts. labi, ka bez cietušajiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    wrvinovskis > piziks 29.03.2011. 10.49

    Pārbrauktuve ir pirms stacijas, vilciens no Rīgas puses pirms apstāšanās vienalga bremzē, tad iznāk, ka tikai pašā pēdējā brīdī. Bet skaidrs, ka kaut kā daudz negadījumu ir uz/ap/pie dzelceļa. Cilvēku un tehnikas dēļ. Būs jāceļ biļešu cenas :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    riseba > piziks 29.03.2011. 10.52

    Un tiešām jocīgi ar to paziņoto ātrumu.
    90km/h tā kā nav par lielu, ņemot vērā, ka pārbrauktuve netālu no stacijas?
    Tik tiešām mauc līdz pēdējam un tad pa mēmajiem bremzē?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 29.03.2011. 10.23

latvijas dzeldzcels kartejo reizi izgazas..

+1
-4
Atbildēt

1

    piziks > janazakovica 29.03.2011. 10.25

    Pietika ar pofigistisku mašīnistu, kurš nereaģēja uz kokvedējšofera signāliem apstāties, — nošvilpās un mauca tālāk.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

wrvinovskis 29.03.2011. 10.20

Cilvēki rādīja savu dabu šajā rītā, palīdzēja citiem, lādēja pilnas mašīnas un steidzās nenokavēt darbus un skolas. Mūsējos arī, Lielvārdē jauns puisis ar Opeli, vienkārši apstājies pie stacijas un uzsaucis: Divi līdz Rīgai!” Pēc tam policists apturējis, ka ātrums tomēr par lielu, bet šajā rītā bez soda, ar aizrādījumu piesargāties izticis. Tā uz viena baļķu vedēja nezkādu iemeslu dēļ radīto katastrofu, citi atbild ar savu savāktību. Vai mēs patiešām tikai nelaimē varam? Barikādes toreiz, vīri Dzirnavu ielā no apkārtējām mājām ātri savāca metālu pa pagalmiem, sametināja, tā it kā katru dienu to vien būtu darījuši.
Tas taču ir tik patīkami- darīt labu un neprasīt, kas man par to būs, naudā var saņemt saskaitāmo pateicību, šī rīta laba darītāji saņēma nesaskaitāmo, kas vēl ilgi mudinās arī citus palīdzēt.

+22
0
Atbildēt

1

    Aivars Krauklis > wrvinovskis 29.03.2011. 12.24

    Prieks, cik nu tāds nelaimē iespējams, gan par aprakstīto, gan to, šoreiz vismaz pirmais koments nav kārtējās žēlabas vai gānīšanās. Paldies.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam