Mainīs Rīgas sabiedriskā maršruta tīklu

11

Komentāri (11)

martins_spravniks 25.03.2011. 19.19

Jācer, ka RS shēmas iepirks ISO 9000 un ISO 14000 sertificētā uzņēmumā un shēmu autentiskumu nodrošinās ar hologrammām. Iespējams, veiks arī citus būtiskus pasākumus, lai rīdzinieki un pilsētas viesi būtu apmierināti ar jaunievedumu.

0
0
Atbildēt

0

gluhiha 25.03.2011. 17.38

JFC, un 2011. gadā beidzot kādam ir leģendāra atziņa, ka RS satiksmes organizācija ir frīkaina. Vienmēr esmu par to brīnījies – kā piem. kāds ārzemnieks no lapiņām pieturās var saprast, kur kas iet, utt., kur var dabūt sab. trans. karti/shēmu, utt. Es kā reti sab. trans. lietojošs vienmēr lienu RS mājaslapā pētīt shēmu, bet cilvēks, kas vienkārši nokļuvis Rīgā uz ielas un nav vietējais, manuprāt ir bezpalīdzīgs. Jebkurā gadījumā iniciatīva apsveicama, jācer, ka rezultāts būs kvalitatīvs, līdzīgi Eiropas lielpilsētām. Piem. Londonā nekad nav problēma ar sab.trans. pārvietoties, viss katram skaidrs, pa lielam.

+1
0
Atbildēt

0

anita_meistere 25.03.2011. 17.08

tas gan tiesa, ka RS transports nav draudzīgs tūristiem. lai veicas.

+1
0
Atbildēt

0

silvija_vitina 25.03.2011. 15.39

Jācer, ka kaut ko arī uzlabos, ne tikai izmainīs. Ir ļoti daudz sīkumu, kurus vajag tikai nedaudz pamainīt, lai uzlabotu servisu, un tas neprasa vispār nekādus ieguldījumus. Tikai nedaudz elastīgāku pieeju (piem., nekādi nevaru saprast, kāpēc 3.juglas galapunktā visu(!)maršrutu autobusi iziet vienā laikā. kāpēc nevar uztaisīt nobīdi, lai autobusi pa maršrutiem, kas pārklājas, ietu ar laika intervālu, nevis zosu gājienā (pa Brīvības ielu 14.,21.,un 40. aut. vienmēr ir strīpā ar 1 min. intervālu!). It kā sīkums, bet varētu taču nedaudz paskatīties uz maršrutu plūsmu kopumā!

+2
0
Atbildēt

0

mxblack 25.03.2011. 15.16

Nav jau nekāds jaunums ka ļoti bieži visa veida sabiedriskais transports vienā maršrutā iet viens aiz otra un bieži pēdējie ir tukši transporti, radot pēc tam lielus pārtraukumus. Ja to šeit mācētu novērst, RS ietaupītu lielus līdzekļus.Sabiedriskajam transportam vajadzētu kursēt simetriski sadalītā laikā, tukšajos periodos robus aizpildot ar lētāko transporta veidu. Ir skaidri redzams ka visi tie satiksmes grafiki ir sastādīti haotiski un savstarpēji nesaskaņoti.

+1
0
Atbildēt

0

daina_tabuna 25.03.2011. 15.11

Un ja vēl kaut viens RS transporta līdzeklis kursētu pa Ulmaņa gatvi visā tās garumā un vēl viens pa Krasta ielu posmā starp Salu un Dienvidu tiltu, tad varbūt pat Rīgu varētu sākt saukt par nedaudz draudzīgu sabiedriskā transporta lietotājiem. Citādi nedod Dievs, ja jāatstāj mašīna kādā no Krasta ielas vai Ulmaņa gatves autoservisiem… staigāsi kājām un gaidīsi pa 10- 15 minūtēm, lai šķērsotu ielu, protams, neatļautā vietā, jo atļautās ir tikai divas un abas tur, kur tās nevienam nav vajadzīgas.

+2
0
Atbildēt

0

Baiba Grumsle 25.03.2011. 14.49

Izklausās pēc laba plāna; un bez šaubām – jau sen nepieciešama. Lai veicas realizācijā!

+1
0
Atbildēt

0

qxamo 25.03.2011. 14.48

Lūk arī iemesls, kāpēc Rīgas Satiksmes vadītājam ir jāmaksā vairāk kā valsts vadītājam :D

+2
0
Atbildēt

0

Līga Smildziņa-Bērtu 25.03.2011. 14.42

Vai tad atkaliņ būs Ļeņina iela un Suvorova iela,ja nosaukumus ar mainīs?:D Un 17.trolejbuss ies uz Dārziņskolu?:D

0
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam