Jauns bizness – kolektīvās iepirkšanās portāli

12

Komentāri (12)

Sigita Siile 03.05.2011. 10.54

Vēl jau arī ir tāds kolektīvās iepirkšanās portals kā es – http://www.mrdeal.lv ;)

0
0
Atbildēt

0

arturs_g 20.03.2011. 10.43

O!cenas ( http://www.ocenas.lv ) – ir visi kolektīvo iepirkumu piedāvājumi vienā vietā!

Lietotāju ērtībai vietnē ir iespēja pārlūkot piedāvājumus pēc pamatkategorijām: Skaistums un veselība , Restorāni, kafejnīcas, bāri , Izklaide un atpūta , Sports un aktīvā atpūta , Apmācība un māksla

O!cenas piedāvā Jums pieteikties jauno piedāvājumu saņemšanai pa e-pastu un kļūt par O!cenas dalībnieku vietnēs facebook un Draugiem, lai vienmēr būtu kursā par izdevīgām cenām.

0
0
Atbildēt

0

Pauls Bankovskis 05.03.2011. 13.50

Rakstā apgalvots, ka “Atlaizuklubs.lv … kopumā pārdevis gandrīz 56 tūkstoši kuponus, ļaujot portāla lietotājiem ietaupīt nepilnus 519 tūkstošus latu”.

Esmu saskaitījis visas kolektīvo iepirkšanās akcijas, balstoties uz portālu publicētajiem datiem par veiksmīgi noslēgtajām akcijām. http://digitalaisbizness.wordpress.com/2011/03/01/kolektiva-iepirksanas-feb-2011/

Līdz šodienai, Atlaizuklubs ir ziņojis par veiksmīgām akcijām, kas pārdevušas 47,418 kuponus, ietaupot 434,130 Ls.

Tātad rakstā minētie apjomi ir pa 11,000 kuponiem vairāk nekā Atlaizuklubs ir ziņojis savā “Noslēgtie piedāvājumi” sadaļā. Kādam kautkur ir kļūda datos. Iespējams manos aprēķinos ir kāda kļūda, bet šaubos, ka būtu izlaidis apmēram 50 Atlaizukluba veiksmīgas akcijas!

+1
0
Atbildēt

2

    mednieks > Pauls Bankovskis 05.03.2011. 14.39

    Sveicināti.
    Sekoju līdzi Jūsu publicētajiem ierakstiem un negribu apšaubīt Jūsu publicētās informācijas, kā arī datu patiesumu.
    Tomēr publikācijā norādītie dati ir gūti no http://www.atlaizuklubs.lv. Minētajā mājas lapā norādīts, ka ir nopirkti 56262 kuponi, kopējais naudas ietaupījums – 520066.32 lati. Diskutēt varētu par noapaļošanu, bet, atzīšos, naudas ietaupījuma summas neprecizitāte radusies, jo materiāls tika sagatavots vakar un izmantoti vakar portālā publicētie dati. Līdz ar to, pie portāla izmantošanas apmēriem, ir tikai loģiski, ka pulksten 14:39 tie ir mainījušies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Bankovskis > Pauls Bankovskis 05.03.2011. 15.01

    Kopš vakardienas nav pārdoti 11,000 kuponi! Man šķiet jautājums ir drīzāk Atlaizuklubam: kāpēc ir tik liela atšķirība starp publicēto kopsummu, kuru Jūs nosaucāt un atsevišķo akciju kopsumma.

    Arī Cherry uzrāda lielu ietaupīto summu, bet tā esot Baltijā ietaupīta. Tā summa ietver Igaunijas ietaupījumus arī.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Pauls Bankovskis 05.03.2011. 13.13

Aktīvi portāli ar vērā ņemamu darbības apjomu ir tikai četri: Atlaizuklubs, Perkamkopa, Kopaletak un Superakcijas.
http://digitalaisbizness.wordpress.com/2011/03/01/kolektiva-iepirksanas-feb-2011/

Cherry nav kolektīvās iepirkšanās portāls. Lai gan Cherry piedāvā pakalpojumus ar atlaidi, Cherry neprasa minimālu pircēju skaitu. Katrs pircējs saņems atlaidi. Tātad Cherry drīzāk varētu saukt par nocenotu pakalpojumu tirgotāju.

+1
0
Atbildēt

0

baiba_rubesa 05.03.2011. 13.02

Interesanti, ko autors vēlējās ar šo rakstu pateikt? Groupon.com dažādi saprātīgi cilvēki piesola teju google nākotni un respekts latviešiem, kas sērfo uz šī viļņa.

+1
0
Atbildēt

0

Martins Sprancis 05.03.2011. 12.21

Draugiem.lv nav divi iepirkšanās portāli. Cherry.lv nav nekādas saistības ar draugiem.lv

+1
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam