Vilks: nodokļos esam tuvu sarkanajai līnijai

102

Komentāri (102)

jewel 25.03.2011. 16.14

Nu nodokļi mūsu mazajā valstī sasniedz labklājības valsts līmeni, bet žēl tas neatainojas dzīves līmenī un sociālās drošībā. Tagad sāksies griešana… diez kur? Varētu izsludināt konkursu projektā pa augstskolām. Ja vēl veiksmīgākajiem sniegtu iespējas iegūt garantijas profesionālajai izaugsmei motivācija pietiktu. Augstskola iegūtu prestižu un kādu finansiālu atbalstu potenciāla attīstīšanai.

0
0
Atbildēt

0

anete_raugule 20.02.2011. 17.56

Atkal kāpšana uz tā paša grābekļa! Pat ezim skaidrs, ka uzlabojot jau esošo nodokļu iekasēšanu un samazinot “savējo” barotnes valsts un pašvaldību amatos, neviens nebūtu jābiedē ar sarkanajām līnijām.

0
0
Atbildēt

1

    piziks > anete_raugule 20.02.2011. 21.41

    Oregano, Tu ko?! Barotnes vienlīdz tiem grābekļiem mīļas… :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

piziks 19.02.2011. 21.19

Vienīgais labums vēl — ierindas pilsoņi nezaudē humora izjūtu, kā kāds komentrakstītājs “Dienā”, zem info par Vilka stāstiem par pērno ekonomikas izaugsmi:

“svarīgs paziņojums 10.02.2011 12:40
Uzmanību,uzmanību!!!

No Rīgas zoodārza izbēdzis vilks.Vilka pazīmes; vāja miesasbūve,kas velk uz anareksiju,ir inficēts ar trakumsērgu sākotnējā stadijā,atsaucas uz vārdu – Andris. Izbēgušais vilks īpašu agresivitāti izrāda pret pensionāriem,maziem bērniem un invalīdiem ,Ja kāds redzējis minēto vilku un zina viņa atrašanās vietu,tad ziņot Rīgas Zoodārza administrācijai,veterinārajam dienestam vai mednieku biedrībai !!!”

0
-1
Atbildēt

0

ArmL 19.02.2011. 08.45

Par mentalitāti un šķērdēšanu, te nevar pilnībā piekrist. Piemēram, cik atceros, Latvija bija vadošā vietā jaunu auto pārdošanas ziņā. Lai cik tas dīvaini neliktos, tad daudzi šeit jaunus auto iegādājās, lai “taupītu”. Pirmkārt, jauns auto tērē mazāk degvielas, kuras cena strauji kāpa, mazāki uzturēšanas izdevumi. Otrkārt, tika izmantots par vērtību saglabāšanas līdzekli, jo augstākā drošuma investīcijām atdeve bija mazāka par inflāciju. Auto piemīt visai laba likviditāte, tamdēļ, Latvija, uz brīdi, kļuva par auto eksportētājvalsti.

P.S.
Ja jauns auto izbraucot no veikala zaudē 25% savas vērtības, tad fondu tirgi nokritās stipri vairāk.

P.P.S
Nevajag teikt, ka mēs esam sabojāti, nu nebija pietiekami līdzekļu, lai iegādātos ekskluzīvus vecus auto, kas, tobrīd, bija viens no labākajiem investīciju veidiem.

0
0
Atbildēt

0

ilze_zagare 18.02.2011. 19.46

“Līdz šim īpašuma nodoklis nebija liels – vidēji 10 lati gadā. Valdībā jau izveidota darba grupa nekustamā īpašuma nodokļu maiņai. ”

Varētu likt to Nekustamo īpašumu nodokli mierā un ķerties klāt reformām.
Pagājušogad maksāju 20Ls, kas ir ok, bet šogad jau tas sasniedzis 5x lielāku summu,kas sastāda 100Ls un nedzīvoju es ne Jūrmalā ne Mežaparkā vai kādā citā ekskluzīvajā zonā. Nodokļu politika un domāšana graujoša.
Toleranti pateikšu – Muļķis!

+4
0
Atbildēt

0

qxamo 18.02.2011. 18.38

Nezinu, kā tur Latvija, bet es gan varu notērēt tikai to, ko esmu nopelnījusi. Vilks laikam to par sevi un citiem valdībā.

+3
-1
Atbildēt

0

jessdrthomas 18.02.2011. 18.05

Trakākais, ka šie 2M tiek tērēti algām tādiem policistiem, kas naktīs aplaupa iedzīvotāju auto, iekasē nodokļus no J.Asara & Lienes ielas prostitūtām, točkām, darbojas kā starpnieki nozagtu auto “meklēšanā”.

Vēl arī tiesībsargs un pārējie good-for-nothing kantori.

+1
-1
Atbildēt

0

Ieva 18.02.2011. 16.51

uz BET.
Vai mums pēc kāda sliktā indivīda vien būtu jānotiesā visa šlaka? Kā komunistu laikos- bija rados budzis, visi karjeras ceļi nogriezti. Vai tāpēc, ka ir negodīgi tiesneši, visi viņi būtu jāmet pār vienu kārti? Vai otrādi- kur tad ir tie godīgie, labie? Cik nav dzirdēts par sliktajiem skolotājiem, nemākulīgiem dakteriem? Tipa nav ko skolotājiem pacelt algas, lai pa prieķšu iemācās mācīt bērnus utt. Vai tā ir Jūsu attieksme?
Kas pirmais vista vai ola? Policijā rezultāts ir uz sejas, kā saka krievi, tur to naudu ko maksā, nez vai var saukt par algu, un tāpēc ir palikuši tikai bandīti, dzērāji un zagļi. Bet sociāli taisnīgi, tak vai ne, viss ir.

+2
-2
Atbildēt

0

Diâna Antipova 18.02.2011. 15.54

ķīps, lietām jānotiek paralēli. Tiesās nedrīkstētu sēdēt šaurpieres, kas paši likumu nemāk izlasīt vai vienkārši nesodīti un patvaļīgi lemj pretēji likumam tikai tāpēc, ka kādam VIPam tā vajag (un, jā, esmu pats ar to saskāries daudz vairāk nekā vēlētos; un nav reālu legālu sviru, kā pret to cīnīties, jo nākošā instance to bez ierunām akceptē), un tāpat nedrīkstētu būt – kā juristi saka – it kā pavisam normāli saprātīgi tiesneši, kas vienā lietā lemj adekvāti, bet citā pēkšņi galīgi garām, ārēji bez iemesla. Nu ir tās tiesas viens vienīgs ķēķis, Rīgā noteikti (jā, ar maziem izņēmumiem, bet MAZIEM). Un tai pat laikā skaidrs, ka par 300 Ls mēnesī nesēdēs tur sakarīgs cilvēks ar pelēko vielu.

+1
0
Atbildēt

0

ilmisimo 18.02.2011. 15.01

karmiska procese:

Vispirms-Slakteris aitās!
Tad
Vilks nodokļos!

+3
0
Atbildēt

0

austrisv 18.02.2011. 14.22

Lai cik jocīgi tas nebūtu, bet tikai pavisam nesen uzzināju, kāpēc radušies tie papildus 50 miljoni, kurus nevar un nevar konsolidēt vai arī to grib izdarīt uz tautas rēķina, jo ierēdņi taču arī ir cilvēki, bet tos izmetīs daļu uz ielas!!!
Izrādās, ka no tiem 50 miljoniem 17 miljoni ir tie, ko Satversmes tiesa piesprieda savējiem tiesnešiem algās!!!! Pārējie cik sapratu ir ES fondu līdzfinansējums, bet īsti neatceros tieši kam, bet nu tās tiesnešu algas mani šokēja un vairs nevēlos no savas mazās pensijas iemaksāt, lai iesācējs tiesnesis saņemtu vairāk par 2000 Ls, kā tas ir pašlaik, jo kāda jēga vispār no tiem tiesnešiem, ja vēl ņem kukuļus un tiesājas kā par savu ķēķi!
Vairs nevēlos šiem maksāt, jo manuprāt, tas ir interešu konflikts, ja Satversmes tiesa piespriez kam un cik gribas, bet savējiem jau vispirms un neatejot, tā sakot, no kases!

+2
-1
Atbildēt

7

    Ieva > austrisv 18.02.2011. 14.41

    taisnība, bet no otras puses- policistiem algas ir smieklīgas. Visi priecīgi?
    Nē! Jo policisti papildina noziedznieku rindas. Nekādi psihologi te nepalīdzēs.
    Vai labāk būs, lēta, bet netaisnīga tiesa ar korumpētu tiesnesi? Godīgs prokurors, kas strādā par santīmu, ir tikai pasaku tēls.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > austrisv 18.02.2011. 14.57

    to Bet
    Neviens Tev neprasīs. Un vispār – darbaļaužu vēstules 4 gadus vairs netiks pieņemtas (K.Šadurskis)
    Bet vai JL sponsoram Lokenbaham vēlies maksāt? Cik saprotu, tad SPRK vairs neko nevar ietekmēt, tikai pārbaudīt formulas. Varbūt to pašu var izdarīt jebkuras augstskolas 4. kursa students kursa darba ietvaros?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 18.02.2011. 15.08

    Ķīps!
    Par prokuroriem un viņu algu pacelšanu es piekrītu, bet ne jau par tiesnešiem, kuri mūsu valstī drīkst strādāt pat saņemot izdienas pensijas atšķirībā no citiem izdienu pensiju saņēmējiem. Tā sakot., saņem gan treknas algas, gan treknas pensijas, bet pārējā tauta, lai strādā par grašiem knapi samaksājot komunālos maksājumus, vai tā!
    Bez tam tiesnešu palīgiem un sekretāriem, vai kā viņus tur sauc, tiem taču jāstrādā par 250 Ls uz papīra, ja pareizi atceros??? Kurš tad raksta tos spriedumus un pantus tajos! manuprāt, pilnīgi netaisnīga sadale!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 18.02.2011. 15.11

    Andža! Nu jā, par to regulatoru gan var piekrist, jo kam viņš patiesība vajadzīgs, vēl piedevam saņemot milzu algu, bet jēgas nekādas, ja jau nevar izvērtēt izmaksu posteņus vai tie ir lietderīgi vai nav.
    Piemērs, iepirkt no Krievijas elektroenerģiju caur starpniekiem, kā tas nesen nāca gaismā! kĀPĒC NE BIRŽĀ ?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 18.02.2011. 15.15

    ķĪPS!
    kĀDA JĒGA NO TIESĀM, PIEMĒRS, LEMBERGA TIESĀŠANĀS KĀ ĶĒKIS!
    Pacel vai nepacel tās algas tiesnešiem, jo viņi vienmēr gribēs vairāk un vairāk, jo pieradīs pie šis algas.
    bez tam tiesneši notiesāja bulciņu un buljona kubiciņa “zagli”, bet nenotiesās 1 miljarda zagli, kaut arī tiesai ir piestādīti dokumenti no Šveices , Lihtenšteinas un britānijas kā pierādījumi ar visiem Lemberga parakstiem….

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > austrisv 18.02.2011. 16.17

    to Bet
    Satversmes tiesa rīkojas pretēji valsts interesēm. Ne jau velti tā atrodas tieši blakus krievijas vēstniecībai un, redzot kādi lēmumi tiek pieņemti, domāju, ka Kūtri ar Vešņakovu savieno tiešais vads. Ja ieviestu represīvo orgānu darbinieku, valsts pārvaldes un citu ierēdņu periodiskas pārbaudes ar poligrāfu, vienā jaukā dienā tas mūdzis būtu pāri žogam un brēktu, ka “buržuāziskās Latvijas diktatoriskais režīms” viņu vajā politiski.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva > austrisv 18.02.2011. 16.30

    labi, lai tad pērkami ir viņi..
    Zinat to teicienu par ķēdi un vājāko posmu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 18.02.2011. 12.47

“Es neesmu tik gudrs, kā vairums šeit klātesošo, kas zin, kur un kā nauda jādabū, un ir gatavi stāties Dombrovska un Vilka vietā,…”

Es arī.
:)

0
0
Atbildēt

0

astra_ozo 18.02.2011. 12.34

Kāpēc neviens nav piedāvājis atjaunot bezbērnu un bezģimeņu nodokli.
Tas būtu taisnīgs un solidārs, jo cilvēki, kuriem nav bērnu, palīdzētu ar iekasēto naudiņu (ja vien JL birokrātija to nenotērēs) ģimenēm ar bērniem. Kas tad nākotnē šiem egoistiem maksās pensijas, ja ne jaunā paaudze…
To arī nevarētu saukt par progresīvo, no kura tik ļoti baidās Jaunais laiks… :)

+2
-2
Atbildēt

6

    piziks > astra_ozo 18.02.2011. 14.33

    JL birokrātija nenotērēs?! Un kā vēl notērēs.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > astra_ozo 18.02.2011. 15.03

    Andža!
    es visu laiku lasu un brīnos par Taviem komentāriem? Vai tiešām esi tas pats agrākais Andža, jo kāpēc tikai JL birokrātija un vai tad JL to birokrātiju izveidoja un kur tad ZZS birokrātija, ka sir daudz treknāka. Vai nevar būt, ka esi pārmeties uz ZZS aizstāvju rindām???
    Laikam esi cits Andža!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 18.02.2011. 15.29

    Mīļo Betiņ, tas pats vien esmu. OK, laboju kļūdu – JL un ZZS birokrātija… :)
    p.s. Kaut kā baigi kaitina, ja par tevi (mani) sāk ņirgāties. Pirmkārt, JL ir pie varas jau divus gadus, laiks tomēr sākt uzņemties atbildību par situāciju valstī. Nu cik var vainot Kalvīti un Godmani? Otrkārt, vai Tev nešķiet, ka pašlaik valsts cenšas izmisīgi nokāst naudu no tiem, kas visu laiku ir bijuši godīgi nodokļu maksātāji, bet valdība neko nav spējusi padarīt, lai pārtrauktu kontrabandu, gan lielos apjomos, gan mazos. Nesen LTV raidījumā: degvielas kontrabandu Latvijā vērtē ap 30% (Igaunijā – 8%), policijas degyngalā krievu un čigānu tautības sievietes :) tirgo nelegāli ievestas cigaretes, un neviens ne redz, ne ko dzird. Es maksāju akcīzi (precīzi 50% no cenas) pērkot bendžu, bet tas aiziet mafijas kabatās. FM – Repše un Vilks, IeM – Mūrniece. Sorry, bet tas ir viņu pienākums cīnīties ar visu šo bardaku.
    Progresīvo nodokli algām nespēj ieviest, jo baidās, ka izvairīsies.
    Elektrības nodokli uzlikuši, NĪN palielina, ceļu nodokli mašīnām tāpat, un tagad štuko par progresīvo nodokli pensijām, jo no tā, redz nevarēs izvairīties. Ko dara VIDs, Finansu policija? Cik liela ir ēnu ekonomika. Kā saka latvieši – kak to obidna.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > astra_ozo 18.02.2011. 15.47

    “Pirmkārt, JL ir pie varas jau divus gadus, laiks tomēr sākt uzņemties atbildību par situāciju valstī.”
    Visus divus gadus arī uzņēmās, kad neviens cits to darīt negribēja!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    qxamo > astra_ozo 18.02.2011. 18.42

    nu, progresīvais nodoklis pensijām nebūtu nekas tik briesmīgs, jo skartu tikai to, kas te svaigi pensionējušies un dabūjuši milzu pensijas ar visādu blēdību palīdzību.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > astra_ozo 18.02.2011. 22.13

    Andža! Nomierināji, jo sāku jau domāt, ka zem Tava vārda, kāds viltvārdis paslēpies!
    Es gan saprotu, ka nav tik viegli to visu apkarot, jo JL nav tādu kadru, kuri spētu! Vilks un Dombrovskis ir gudri, bet vai cīnītāji, ja visu ministriju galvenajos krēslos ir salikti gan tēpistu, gan LC un ZZS blēži, un kur tad vēl šļeserieši. Es jau gan arī esmu sapratusi, ka JL trūkst tādi niknie kā Repše, bet Repše jau arī vairs nebija tas Repše, kas pirmajā premjerēšanas laikā!
    Bet vieglāk jau ir skatīties , kā šie mokās ko sakārtot, jo palikuši mazākuma valdība. laikam bez tautas nokaitināšana ste nekas nesakārtosies. Sāp jau traki tie elektrības tarifi, bet man vēl labi, jo nedzīvoju tikai no pensijas, jo, ja būtu jādzīvo, tad gals klāt it sevišķi šitādā aukstumā!
    Nu, priecājos, ka tomēr esi vecais Andža!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Ieva 18.02.2011. 12.28

Paceļot akcīzes nodokli, excelītī tika sarēķināts ieguvums, bet rezultātā par cigaretēm pagājušajā gadā, piemēram, netika iekasēti 19 miljoni latu.
Tāpēc Vilkam ir taisnība, nevar nodokļus celt vēl vairāk.
Es neesmu tik gudrs, kā vairums šeit klātesošo, kas zin, kur un kā nauda jādabū, un ir gatavi stāties Dombrovska un Vilka vietā, bet mana doma, ka vajadzētu izmantot iedzimto cilvēku alkatību. Kā? Piemēram, policistam, muitniekam, izmaksāt 1% no atrastās kontrabandas, VID darbiniekam – no- atgūtā bezcerīgā nodokļa. Ārstiem “atļaut” saņemt honorārus, bet iekasēt % valstij, prestižs skolās atļaut minimālas mācību maksas ( piem., 10 ls mēnesī) utt. Galu galā “atļaut” aizgājušā kolēģa darbu izpildīt palikušajiem, par to tiem maksājot 2/3 no algas, bet 1/3 atstājot valstij. Skaitliskās vērtības , protams, ir tikai piemēri, bet alkatības izmantošanas ideja ir skaidra (kas tad negrib vairāk naudas?)

+8
0
Atbildēt

1

    disassociative > Ieva 18.02.2011. 14.59

    akcīzes nodokli tabakai, degvielai un alkoholam būtu steidzami jāsamazina, vienkārši jāuztaisa situācija, ka ir neizdevīgi tirgot kontrabasu. Nu nevedīs neviens no Krievijas un netirgos degvielu pa pašizmaksu, ja nevarēs uzlikt navarku. Un neviens nepirks kontrabandas degvielu, ja tā būs tikai kādu santīmu lētāka kā legāli benzīntankā. Tas pats par cigaretēm un alkoholu. Akcīzes ieņēmumi līdz ar to strauji palielinātos. Vienlaikus ar akcīzes nodokļa samazināšanu būtu forši tabakas un alkohola tirdzniecību uztaisīt par valsts monopolu. Ar šīm lietām vien pietiktu, lai konsolidētu budžetu nākamajam gadam.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 18.02.2011. 13.11

    Labs, paldies, ka ieliki saiti :) It sevišķi, kad enerģētiķis Rungainis raksta, ka Latvijā joprojām būs vislētākā elektrība Eiropas Savienībā,… .
    p.s. Ar bankām viņam īpaši labi negāja, tagad komentē enerģētiku.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

dro 18.02.2011. 11.40

Pecisk. VID ir ļāvis līdz 2008. gadam ļoti lielai iedzīvotāju grupai tos nemaksāt. Es piemēram neapzināti nebiju samaksājis ienākuma nodokli par saimniecisko darbību. Bet VID attapās tikai Dombrovska valdības laikā.
_________________
Tev nu gan labi!:) Esmu vairākas reizes saņēmis VID draudu vēstuli par aizmirstiem pārdesmit LS:))

+3
0
Atbildēt

1

    piziks > dro 18.02.2011. 14.43

    Ha! Pagājšnedēļ biju ar ierakstītu vēstuli izsaukts uz VID, — jāprecizē 2009. (!) gada deklarācija. Izdrukas klāt uz 5 lapām, — aizdomas, ka administrēšanas izdevumi bija tuvi precizētajai summai = Ls 3,80

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 18.02.2011. 11.37

Pelēkais Vilks. Ir starpība vairuma atlaidēm uz software vai citiem produktiem ar augstu pievienoto vērtību un vairuma atlaidēm uz ierobežotiem enerģijas resursiem.
______________________
Nu ja es muldu, varbūt esat gatavs nosaukt valstis ar brīvo ekonomiku, kur šis princips jau darbojas?:)

0
0
Atbildēt

0

mxblack 18.02.2011. 11.33

Būtu ļoti interesanti uzināt cik valsts pārvaldē un vispār budžeta iestādēs, strādā tādu darbinieku, kuri paļaujoties uz savām lielajām algām, treknajos gados nesagrābās tos milzīgos kredītus, kurus tagad cenšas atdot ar mūsu nodokļu palīdzību? Es domaju ka tādu būtu ļoti maz. Tad kāda šeit ir iespējama konsolidācija un restrukturizācija? Pat Knābja šefs grimst līdz ausīm parādos, nemaz neskatoties uz pārējiem, sīkākiem, bet ļoti vērtīgiem un neaizvietojamiem darbiniekiem. Tāpēc jau tur ir nepieciešams nevis apgriezt, bet celt algas uz mūsu rēķina, jo visi tie lielo algu saņēmēji faktiski ir maksātnespējīgi. Tagad viņi, kā parazīti, izmanto visus valsts sniegtos labumus, bet par to maksājam mēs un vēl arī nodrošinām viņiem iespēju nezaudēt dārgos dzīvokļus, vasarnīcas un automašīnas. Viņi visi taču ir savējie, ļoti daudzi sastāv arī valdošajās partijās un lemj šīs valsts likteni, bet mēs esam viņu vergi. Bet par to neviens atklāti nerunā, tāpat kā par Latvenergo īstajiem izdevumiem un naudas izlietojumu tajā.

+4
-1
Atbildēt

0

Dina Repša 18.02.2011. 11.03

Es piekrītu kolēģiem, kas uzskata: šis laiks ir lielisks, lai ko mainītu. Mazas valsts institūciju mašinērija nedrīkstētu un loģiski nevarētu būt tik smagnēja. Līdz ar to rodas jautājums: vai vispār kāds vēlas ko mainīt vai vienkārši veģetē – ierēdņa statuss ir, politiskā nākotne nodrošināta, garantijas ir, kāpēc piepūlēt galvu, kāpēc riskēt?

+1
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 18.02.2011. 11.01

to Bet
Beidz. Ne jau visi atsaucās trekno gāzētāju aicinājumam, rīt cik var.

+1
0
Atbildēt

2

    austrisv > raimonds_bossltd 18.02.2011. 14.17

    Ombros!
    Piekrītu, jo vai tad teicu, ka visi grāba kredītus un būvēja 200m2 lielas mājas un braukāja pa ārzemēm zīmolu sporta kostīmiem mugurā uz slēpošanas kūrortiem, lai tik pazīmētos draugu un radu priekšā. Ak, cik mēs kruti!
    Bet tagad… droši vien naktīs gulēt nevar mierīgi, bet kas gan ir labāks par to!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > raimonds_bossltd 18.02.2011. 15.27

    Par šo, kaut vienu mīnusu dikti priecājos, tātad esmu trāpījusi tieši 10 niekā!

    0
    0
    Atbildēt

    0

janis 18.02.2011. 10.55

Vai man kāds gudrs cilvēks var pateikt, kapēc ķeršanās klāt pensijām ir tabū tēma ko deklarē ZZS(lielākais vēlētāju īpatsvars-pensionāri)? Jo man šķiet arī neprofesionāli no valdības pārstāvju puses tracināt visus pensionārus un nerunāt skaidru valodu, ka diemžēl mums valstī ir ļoti daudzi pensionāri, kas saņem pie 1000Ls un vairāk, kā arī vesela virkne ar pensijām 450-650Ls, kuriem tomēr pēc vispārējā taisnīguma principiem būtu jāgriež par attiecīgi 2-7% no summas, un es šeit nevienam neskaužu, tikai vajadzētu kādu, kas profesionāli izvērtētu cilvēka radīto PVN valstij un atsijātu tos, kas ilgi strādājuši ar aploksnēm, vai ar ienākumu tuvu iztikas minimumam, esot informēti par projektu, 1gadu iemaksāja nenormālas summas it kā nodokļos un tagad cepuri kuladami saņem normālam cilvēkam neizprotamas pensijas.

+4
-1
Atbildēt

0

aguslens 18.02.2011. 10.23

Kāds 2003.gads? Tam Vilkam arī laikam šķiet, ka pasaule ap viņu vien griežās. Iepriekšējā gadsimtā latvieši ir kārtīgi un pa vairākām reizēm izmācīti, ka taupīt un krāt ir vienkārši stulbi.

+1
-1
Atbildēt

5

    piziks > aguslens 18.02.2011. 10.28

    Pats Vilks tagad ar savu pārinieku latviešu pārliecina, ka maksāt nodokļus ir stulbumstulbi, jo pensiju apšķērēt var ŗit ap brokastu laiku! Phi…

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > aguslens 18.02.2011. 10.33

    Bet, kā tad tagad ar to stulbumu, ka liela daļa latviešu ir parādos līdz ausīm, gan par mājām, gan par mašinām, gan par patēriņa kredītiem. Manuprāt dzīvot pāri līdzekļiem ir stulbi, un tāpēc mēs esam parādu jūgā, par ko maksās vēl nākošās paaudzes. Esam izdzinuši savējos uz ārzemēm un par ko, jo neprotam, atškirībā no igauņiem, pat domāt vai mums to vajag vai nevajag un vai vajag šādi izrādīties cits cita priekšā. Manuprāt, lūk tas ir stulbi un tā domā daudzi no pārtikušajām valstīm.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > aguslens 18.02.2011. 10.56

    Vēl stulbāk ir tas, ka tiklīdz tiks atsākta kreditēšana, kredītu grābšana un dzīvošana pāri saviem līdzekļiem atsāksies ar jaunu sparu. No patreizējās krīzes reti kurš kaut ko ir mācījies.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > aguslens 18.02.2011. 15.26

    Alias!
    es tev piekrītu, jo, manuprāt, ātro kredītu devējas tās dzī money un Big bankas un, kas tik vēl ne, jau atkal cenšas savos tīklos ievilināt naivuļus, it sevišķi jaunos cilvēkus, kuri grib tūlīt, neatejot no kases! tas ir jaunais kontingents!Bet šaubos, vai tie, kas mācību dabūjuši, vēl līdīs kredītos, bet, ja līdīs tad viņi ir galīgi stulbi un tādu man nav žēl.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > aguslens 18.02.2011. 15.27

    Es tomēr ticu, ka lielākā daļa cilvēku tomēr ir prātīgi un no kļūdām mācās:-)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 18.02.2011. 10.21

Problēma ar nodokļiem ir tāda, ka VID ir ļāvis līdz 2008. gadam ļoti lielai iedzīvotāju grupai tos nemaksāt. Es piemēram neapzināti nebiju samaksājis ienākuma nodokli par saimniecisko darbību. Bet VID attapās tikai Dombrovska valdības laikā… Saderu ka tādi bija tūkstošiem, un tur aizgāja desmitiem miljonu gar degunu.

Rezultātā ceļot šobrīd protams tiek sisti tie, kas ir visu laiku šos nodokļus maksājuši. Un šeit ir tā paradoksālā situācija – tiem, kuriem vajadzēja maksāt treknajos gados, naudas ar ko samaksāt parādus nav, taču tie, kuri ir bijuši godīgi un prātīgi, maksā tagad arī par viņiem.

Kopumā ir ļoti labi saprotama cilvēku cemme par notiekošo nodokļu celšanu. Ir skaidrs, ka bez šiem nodokļiem, tikai ar budžeta griešanu tas ir bezcerīgi Latviju pacelt uz pekām.

Manuprāt VID ir jāsauc cīņā pašu darbinieki un pilsoņi pret nodokļu nemaksātājiem. Ak jā, tā taču sliktā padomju laiku stučīšana, bet piedodiet, man ir reāli apnicis. Ir jābeidz attēlot valsts kā “ne mana cūka, ne mana druva”, ir jārāda ciešā saite starp valsti un mūsu labklājību. Pievienojot klāt biznesa procesu uzlabošanu un IT pakalpojumu pieejamību (kas VID jau notiek), varētu kļūt arī nedaudz labāk.

+8
-3
Atbildēt

0

lebronj2356 18.02.2011. 10.10

Šī līnija, spriežot pēc milzu parādiem dažādās sfērās jau ir sasniegta un pārsniegta…degvielas akcīzes skrūvēšanai jēga būs tikai tik, cik pacelsies nelegālais apjoms tirgū un praktiski visi to atbalstīs, jo naudas, ta cilvēkiem nav, bet dzīvot un pārvietoties gribas. Principā visa šī konsolidācija ir primitīvs risinājums a la Šlesers – pelnīsim vairāk nevis tēresim mazāk. Neslēgsim radu barotnes – valdes, aģentūras un padomes, bet liksim, lai par to maksā citi, nereformēsim pensijas bet stutēsim sev reitingus. Kampara elektrošoka sekas redzēsim aprīlī, visticamāk, ka cilvēki lietos mazāk un sekos ķartējais aplauziens. Pat Bībelē rakstīts, ka alkatība ir grēks, naudas izspiedēji laikam gan nekad nav lasījuši ko tādu…

+5
0
Atbildēt

2

    austrisv > lebronj2356 18.02.2011. 10.17

    Bet kā tad ar tiem 5 milj Ls, kurus no izcirstajiem LVm tā vienkārši izdaļāja ar Boldišēvica un Dūklāva labvēlību savējiem ZZs biedriem un līdzi jutējiem un galvenā partijas īpašnieka Puzes hercoga atbalstītājiem un viņa personīgās pilsētas sporta klubiem un bērnu ansambim.
    Bez tam 4,5 miljonus Lembergs dabūja arī savas personiskās pilsētas Sporta pils restaurācijai vai remontam! Paskat, kas te būtu naudas, ja to tik vienkārši neizzagtu ar ZZS saistītie rešņi un partijnieki. Galvenais jau Puzes hercoga , kā labā pilsētas tēva tēla spodrināšanai vēl no valsts budžeta un valsts mežiem ir jādod miljoni!
    Kāpēc tos tauta neredz!!!!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > lebronj2356 18.02.2011. 10.26

    Bet, par LVM “ziedojumiem” satraukties nu ir par vēlu, — pika no kalna tā paripojusi, ka nu jau lavīna rullē. Satraukties vajadzēja tad, kad pēc Salktera sava dēlam 4x vairāk 2009. gadā VEF basketam ar Repšes parakstu un Dombrovska cieši neatvērtajām acīm Ls 140 000 grāba Jaunupēns: toreiz i Delna bij notirpusi, i Providus kažociņi bez spalvas, — nu atlikusi tikai Āboltiņa, kas ar kompromīziem stabilitāti vienīgā stutē, un nu jau par pilnigi citām cenām… :)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

austrisv 18.02.2011. 10.08

“Latvieši savā mentalitātē gadsimtiem bijuši kā vācieši – krājuši, domājuši un pēc tam pirkuši. Kopš 2003.gada mēs kļuvām kā amerikāņi, jo īpaši jaunā paaudze,” vērtē Vilks,

Lūk, šim Vilka teiktajam pilnībā piekrītu, jo no vāciešiem iepriekšējā un vecākā paaudze ir mācījusies taupību- netērēt, bet iekrāt!!!!
Pilnībā piekrītu, ka jaunā paaudze nenopelna to, ko vēlas tērēt un tāpēc ir parādos līdz kaklam, bez tam par to vainojot nevis sevi, bet gan valsti!!!
Tipisks amerikāņu paraugs: parādos līdz acīm, bet brauc ar mecedes un viens vai divi dzīvo divstāvu privātmājā ap 200 m2 platībā. Un tad vēl dusmīgi, ka valsts par šiem negādā (man te blakus tādi divi jauni cilvēki dzīvo)milzu mājā.

+8
-1
Atbildēt

2

    lebronj2356 > austrisv 18.02.2011. 10.12

    Vācieši gan vairs arī nav tie, kas XX gs. sākumā ! Un ASV savos pirmsākumos bija vēl taupīgāka kā Vācija !

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 18.02.2011. 10.39

    Es gan, pēc savas pieredzes, zinu, ka vācieši ir taupīgi!!!!
    Man tepat kaimiņos viena latviete jau sen 90 tajos gados aizprecējās uz Vāciju!!!! Viņa vēl tagad nesaprot un brīnās par latviešiem, kā tie brauc un tērē naudu guļot pa viesnīcām un tur arī ēdot utt! Pati jau 90 gadu sākumā, kad mums vēl knapi mainīja repšiku pret Ls, biju eksursijā un pa ceļam braucot cauri Vācijai, redzēju, kā vācieši paņem savas maizītes un apsēžas ārpusē ēstuvēm un tā arī ieēd pusdienas. Tā kā man tajā laikā bija pavisam švaki ar naudu, tad es ēst ēstuvē negāju, toties bija viena tāda tauta, kas tur gāja, jo viņiem naudas nekad nav trūcis un, kā redzams, no viņu darbiem, arī nekad netrūks, tāpēc labi redzēju, kā taupa vācieši !!! Tās kaimiņienes vīrs vācietis, vispār ir šausmīgs žmoga ne cilvēks un tāpēc labi atceros, kā viņš Jāņos vaimanāja par kaimiņiem, kas izdzerot viņa vācu alu !!! Vācieši nu gan ir šausmīgi taupīgi!Neesmu redzējusi, ka vācieši šķiestu naudu, kuru nav nopelnījuši!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

marčiks 18.02.2011. 10.04

Es tomēr uzskatu, ka pensijas nedrīkst samazināt, tā būtu atkārtota kāpšana uz viena un tā paša grābekļa. Pirms vēlēšanām tika pietiekami skaidri apsolīts pensijas nesamazināt. Jā, var teikt, ka pensionāru dzīves līmenis pēdējos gados nav mainījies vienādi ar ekonomikas attīstību, tas ir, ekonomikā bijusi krīze, bet pensionāru ienākumi pat nedaudz pieauguši. Taču kā bija iepriekš – vai treknajos gados pensijas auga tikpat strauji kā algas? Manuprāt, ne – vienkārši tagad pensionāri ir novēloti dabūjuši to, kas viņiem pienācās jau sen. Nu nav 170 Ls pensija nekāda bagātība. Turklāt līdzsvars jau iestājas automātiski – tagad bērniem, kuru algas samazinājušās, vairs nav tik ļoti jāpalīdz pensionētajiem vecākiem, jo tiem pašiem ienākumi labāki.

Kur ņemt naudu? Nevienam nepatīk, ka viņam atņem vai prasa maksāt vairāk. Ideāli, protams, ja var veikt “strukturālās reformas” un ar to visu atrisināt. Tiesa, arī šādas reformas viennozīmīgi nozīmē to, ka daudz cilvēku zaudē darbu. Uzskatu, ka vēl par 1% var celt PVN, vēl par dažiem santīmiem akcīzi degvielai, alkoholam, azartspēlēm, tabakai. Par 1-2% var paaugstināt iedzīvotāju ienākuma nodokli u.tml. Nedomāju, ka “sarkanās līnijas nodokļos” jau sasniegtas.

+4
-1
Atbildēt

3

    piziks > marčiks 18.02.2011. 10.14

    Jā-jā-jā!! Varenas idejas! Galvenais = neaiztikt tos LR slavenos, pārvaldē apmaksātos 8% vai cik tur nesamērīgi augstos nodarbināto procentus: izsludināsim Latviju par valsts apmaksāto birojžurku rezervātu, kam pensionāri varētu ziedot brīvprātīgi! :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > marčiks 18.02.2011. 10.25

    …Alejandro…par azartspēļu nodokļa nepalielināšanu – tiešām interesanti, jo FM izstrādātajā piedāvājumā šis nodoklis bija iekļauts…tikai biomasai līdzīgie ZZS nez’ kādēļ strikti nostājās pret to!….laikam nāksies papētīt tuvāk šo lauciņu, kas, ko, cik un ar ko saistīts…kāpēc Gustiņš tik pašaizliedzīgi guļas uz ambrazūras…

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > marčiks 18.02.2011. 11.06

    ….te tādi smuki cipariņi par azartspēļu biznesu Latvijā:

    http://www.iaui.gov.lv/info/

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 18.02.2011. 09.42

… beidzot taču kautkas ir jaadara ar nodokļu nemaksaataajiem , kad viņus beidzot metiis aiz resteem???, tas ir arii viens no korupcijas veicinaataajiem , ja jau finanšu policija tur neko nedara , tad tur jaajaucas iekšaa KNABam , galu galaa jakaartiibai jaabuut, nevis nemaksaa nodokļus nu i hren sņim pieliks jaunus , kur te loģika?

+7
-2
Atbildēt

4

    piziks > Janka, Janic 18.02.2011. 09.47

    Valdība pati nopurināja šogad no sevis atbildību par darbdevējiem veicamajām sociālajām iemaksām, — cer 4.5 miljonus ietaupīt: ja darbņēmēji ar mietiem socnodokļa parādus Ls 117 milj. apjomā neizsitīs, ko tur KNAB-s līdzēs?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Janka, Janic 18.02.2011. 09.59

    Optiskais!
    Pareizi Tu raksti, jo labāk tos miljonus izsitīs tie ap 1 milj darba ņēmēji nekā viens pats Dombrovskis, jo ZZS ši lieta ar izsišānu nu galīgi neinteresē! Viņi tik sprauž sarkanās līnijas un Lembis uzstājas TV ekrānā demonstrējot kā Berluskoni savu nosauļoto ģīmi un zīmolu lupatas, kuras uz viņa mazā rumpja izskatās stulbi, kā tādai valodzei!

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Jean > Janka, Janic 18.02.2011. 10.29

    Iebilstu, ka šādi tiek apvainotas vālodzes!

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Janka, Janic 18.02.2011. 10.43

    Kāpēc apvainotas, jo liela tautas daļa tak mīl tādas vālodzes!!!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

dro 18.02.2011. 09.11

Lai gan arī pats esmu pensionārs, pensiju un citu sociālo izdevumu nesamazināšana ir neprāts. Manuprāt daudzi varētu vispār uz laiku atteikties no pensijas, bet vairums ziedot kaut 1 Ls mēnesī kā to piedāvā BET. Varbūt valdība varētu atvērt kontu, kurā pensionāri pēc brīvprātības principa varētu ieskaitīt daļu pensijas?

+7
-3
Atbildēt

4

    austrisv > dro 18.02.2011. 09.53

    Ino!
    Es Tev pilnībā piekrītu, jo soc budžeta reforma noteikti ir jāveic, jo ātrāk, jo labāk!
    Jāpārskata arī tās izdienas pensijas gan diplomātiem, gan policijas darbiniekiem, gan armijas darbiniekiem utt! Tieši darbiniekiem, jo tagad pat Aizsardzības un Policijas jomās strādājošie kaut vai administrācijas,un dažādie biroji šajās sfērās var saņemt izdienas pensijas!!!! Nostrādā policijas kādā no administrācijas birojiem 20 gadus un aizejj pensijā pat 40 gadu vecumā saņemot kādus 400- 500 Ls pensijas vienkārši sildot dibenu biroja vadītāja , juristu, lietvežu, grāmatvežu un citu kādā šajā sfērā strādājošie. pie tam viņi soc nodokli maksā mazāk nekā ražošanā strādājošie, vai pat nemaksā nemaz, taču saņem izdienas pensijas, pie tam vēl aizejot strādāt citā nozarē saņem pie milzu pensijas vēl arī algu! Šitās cūcības ir jāizbeidz, jo šie cilvēki nav nopelnījuši šādas pensijas ar to, ko iemaksā soc budžetā!!!
    Kā jau agrāk rakstīju tad izdienas pensijas saņem arī kaut kādi pašdarbības pulciņu vadītāji un, kas tik vēl nē! Treknajos gados ar TP gādību soc budžets prasti tiek izzagts no šiem izdienu pensiju saņēmējiem, jo cik tik vēl tur nav ģenerāļu saražots, kam droši, ka pensijas ir ap 100 Ls mēnesī!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > dro 18.02.2011. 11.03

    .
    Tas bija sen. Opapa mājas bēniņos. Atradu kasti ar dažādiem “papīriem” – kara laika reihsmarkām un pēckara aizņēmuma obligācijām. Vācu papīri bija zaudējuši savu vērtību principā. Bet tā brīža padomju vara vismaz vēl izlikās, ka aizņēmuma obligācijas taps atmaksātas.
    Par ko stāsts? Par to, ka totalitāras valsts valdība vismaz izlikās, ka rūpējas par sociālo taisnīgumu, par likumisko paļāvību, un citām līdzīgām lietām.
    Mūsu demokrātiskās valsts valdība ar šādiem sīkumiem sevi neapgrūtina. Vien pacietīgi un masīvi skalo smadzenes. Un šo smadzeņu mazgāšanas rezultāti tepat tiek prezentēti. Piemēram: “..jo šie cilvēki nav nopelnījuši šādas pensijas ar to, ko iemaksā soc budžetā!!!”. Nenolaidīšos līdz diagnožu izteikšanas līmenim. Piesauktais tekstiņš pats par sevi ir gana daiļrunīgs.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    gumijkoks > dro 18.02.2011. 13.00

    Jā, jā – cienītā kundze!
    Parasti Jūsu komenti sakarīgi, bet šoreiz Jums laikam nepietiekama infromācija par tēmu.
    Aiznesīšu savu 174 Ls LIELO PENSIJU (kuru esmu nopelnījusi par 50 darba gadiem, godprātīgi ārstējot savus pacientus un kukuļus no viņiem nespiežot) – tātad aiznesīšu, nolikšu pie MK durvīm.Jūs varētu būt tik laipna un uzrakstīt, kā no šādas pensijas nomaksāt rēķinus, paēst un vēl kādu medikamentu vai vitamīnu atļauties.
    Ierosinājumi par negodprātīgi iegūtām lielām pensijām lietderīgi, bet laikam prasītu lielus administratīvus izdevumus, lai to visu pārskatītu un iztiesātu – tiesas procesi, kuri neizbēgami sekotu, savukārt tērētu nodokļu maksātāju naudu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 18.02.2011. 14.49

    Varbūt!
    Šī totalitārā valsts arī bija bagāta ar saviem dabas resursiem, kurus varēja pārdot, tāpat Brežņevs sāka līst parādos, lai varētu nopirkt graudus no Kanādas!
    Varbūt! Vai Tu zini to anekdoti par Brežņeva ordeņiem par ko viņam tos piešķīra!!! vismaz vienu vēl atceros, ka ordeni Brežņevam piešķīra par to, ka graudus sēja Kazahstānā, bet ražu ievāca Kanādā!!!
    Neaizmirsti, kas notika ar PSRS 80 desmitajos gados, kad ASV prezidents Reigans nodzina bruņošanās sacensībās milzi uz māla kājām un veikali bija , vismaz Latvijā, tukši gan no piena produktiem(rindas un taloni) par gaļu nemaz nesapņojot, un maizi arī varēja nopirkt pāris stundu laikā, kad to ieveda bodēs!!! Tā lūk beidzās tā epopeja ar pensijas vecumu 55 gadi un darba stāžu 20- 25 gadi un tad pensijas tiem bija 120 rbļ , tikpat cik mana inženiera alga!!! Krahs un PSRS vairs nebija!

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 18.02.2011. 09.06

andrejs_gr. …papildus nodoklis – pie tam progrsīvais – jo vairāk patērē, jo vairāk maksā!
__________________________
Normālā ekonomikā gan parasti ir otrādi – jo lielāku apjomu pērc, jo cena zemāka:))

+7
-1
Atbildēt

2

    putekliic > dro 18.02.2011. 10.23

    Tieši tā – tas tikai apliecina, ka LE tarifu paaugstināšana nav nekāda “ekonomika”, “brīvais tirgus” vai vēl kas tamlīdzīgs, ko mums te cenšas iepūderēt, bet slēpts, progresīvais nodoklis.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > dro 18.02.2011. 11.21

    Normālā ekonomikā gan parasti ir otrādi – jo lielāku apjomu pērc, jo cena zemāka:))
    ============
    Nu tā vairāk tāda konsjūmerista vulgāra pamuldēšana.
    Kur šis vienkāršotais domāšanas veids ir novedis pasauli – varam baudīt uz savas ādas.
    Ir starpība vairuma atlaidēm uz software vai citiem produktiem ar augstu pievienoto vērtību un vairuma atlaidēm uz ierobežotiem enerģijas resursiem..

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

putekliic 18.02.2011. 09.01

Nez vai tas attiecas arī uz elektroenerģijas tarifu, kur pašreizējais pieaugums ir nekas cits kā papildus nodoklis – pie tam progrsīvais – jo vairāk patērē, jo vairāk maksā! Būs budžetā papildus ap 50 milj. gadā (visa LE peļņa tiek ieskaitīta valsts budžetā) plus, un kas galvenais – inflācijas pieaugums (apgrozībā esošās naudas daudzums), kas ļaus vieglāk pildīt budžetu.

+9
0
Atbildēt

0

disassociative 18.02.2011. 08.59

Nodokļos un regulējamajās resursu cenās mēs jau sen esam pāri jebkādām sarkanajām līnijām. Uz šo brīdi ir milzu soc nodokļa parādi, milzīgi parādi par siltumu, akcīzes nodokļa ieņēmumu daudz mazāki par plānotajiem u.t.t. Cilvēki ir izžmiegti līdz pēdējai pilītei. Nodokļu kāpums krīzes gados ir bijis tik dramatisks, ka šobrīd nu jau puse uzņēmumu un vairāk kā puse privātpersonu nesavelk galus kopā. Visiem it kā ir skaidrs, ka krīzes laikā, lai sekmētu naudas apriti, ir jāsamazina nodokļi, jāsamazina cenas. Latvijā krīzes laikā ir nopietni pacelti būtiskākie nodokļi, tai skaitā PVN pat divreiz, totāli augusi siltuma cena un tagad arī elektrības cena, salīdzinot 2008. gadu, faktiski ir dubultota. Godīgi sakot, arī es uzskatu, ka Vienotības vadītā valdība personīgi manu un manas ģimenes dzīves līmeni ir pazeminājusi vismaz uz pusi, ja ne vēl vairāk ar šo nesaprātīgo nodokļu politiku, kas šobrīd ir. Un es noteikti šo valdību un šīs valdības veikumu neuzskatu par atbalstāmu.

+6
-5
Atbildēt

5

    piziks > disassociative 18.02.2011. 09.36

    Siltuma un strāvas cenas nav augušas, bet gan tīši, spekulatīvi un pašnāvnieciski uzskrūvētas.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > disassociative 18.02.2011. 10.11

    Optiskais!
    Smieklīgi: runāt, ja nav ko teikt!!! Kas tas tāds par brīnumu!?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dzintarz > disassociative 18.02.2011. 11.12

    Cilvēki ir izžmiegti līdz pēdējai pilītei.
    ~~~~~~~~~~~~~~~
    Nemuldies nu! Pilnas ielas ar autiņiem. ALFAs Rimčikā aizvakar bija tādas rindas pie kasēm, ka bail. Visiem grozi pilni ar kaudzi.
    Ir, protams, kādai daļai švakāk, bet vispār – dzīve sit augstu vilni. Tusiņi, prezentācijas, atklāšanas… Pilni žurnāļi pārlapo kuŗu vēlies.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 18.02.2011. 11.19

    Ja, tiešām? Tik tukšu Alfas Rimi kā vakar pēdējo reizi neatceros, kad redzēju.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > disassociative 18.02.2011. 14.45

    1. Kur dabūji informāciju par nodokļu ieņēmumiem?

    2. Tev taisnība, krīzes laikā nodokļus celt nevar, tos drīzāk vajag pazemināt. Bet tas ir iespējams tikai tad, ja iepriekš ir bijis budžets ar pārpalikumu un ir izveidotas rezerves. Tā kā “treknajos gados” tas netika darīts…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 18.02.2011. 08.58

OT. Saule vēl nebija uzlēkusi, bet muļķu zemē jau sākās liela rosība?:)

+2
-2
Atbildēt

1

    piziks > dro 18.02.2011. 09.20

    Tev taisnība, attiecīgie rosās un grib, kā parasti runāt, ja nav, ko teikt.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

mary75 18.02.2011. 08.57

Vajadzētu vienreiz ķerties klāt tiem tēriņiem, nevis nodokļiem.
Ne tikai valsts iestādēs, bet, arī socialajā sfērā.
Kādreiz bija tāda laba, šķiet, Repšes ideja – veidot budžetu no nulles, pilnībā pārskatot no jauna visu tēriņu nepieciešamību valsts pārvaldē, nevis, kā ir tagad – gada beigās valsts iestādes, ministrijas, aģentūras drudžaini tērē atlikušo naudu, vienalga kam, vajag vai nevajag, lai tikai nākamgad varētu paprasīt vairāk vai, vismaz, tikpat daudz.
Un visi izliekas, ka tas ir pilnīgi normāli, un tam neviens klāt pat neķeras.
Tāpat derēja vienreiz mainīt to likumdošanu, VK gandrīz katrā ministrijā atrod naudas nelikumīgus un nelietderīgus tēriņu, un tam nekas neseko, it kā tā arī jābūt.
Un arī socialā sfērā, īpaši izglītībā, tērējam par daudz un, galvenais, bezjēdzīgi.
Medicīnai tērējam par maz, un to pašu nelietderīgi, tur vajadzīgas reformas, kaut vai paskatīties, cik sevis uzturēšanai tērē slimnīcu administrācijas, un cik privātfirmas nokāš to valsts naudu, kas iet medicīnai.
Nu, tur, g.k. TP valdīšanas sekas, ko vēl ilgi izjutīs.
Un arī pensijas nedrīkst būt kaut kas neaizskarams, daudziem strādājošiem uz rokas sanāk mazāk, nekā pat vidējā pensija – 170 ls,. un vēl ir bērni, utt.
Nu kas notiktu, ja katram samazinātu to pensiju par 1-5%, pēc progresivās skalas, ja jau mums valdība nekur citur naudu atrast nav spējīga.
Par elektrības utt. cenu celšanu taisni tagad – tas vispār absurds.
Galīgi ne no tā gala notiek tā konsolidācija.

+17
0
Atbildēt

17

    ieva_sture > mary75 18.02.2011. 09.31

    T.s. “nulles” budžets ir ļoti laba ideja, bet tad jārēķinās ar divām lietām: tas prasa daudz vairāk laika nekā “parastais” budžets + paredzama daudz lielāka pretestība no ierēdņiem un koalīcijas partneriem.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.02.2011. 09.41

    Nu, tāpēc jau, acīmredzot, par to ir “aizmirsuši”.
    Tur vajadzīga politiska griba, lai to izdarītu, un kāda politiska griba var būt kārtējai saeimai, kur gudrā latvju tauta atkal savēlejusi vairākumā tos, kas to valsti līdz tādai situācijai noveduši.
    Tos jau pilnībā apmierina esošā situācija.
    Un pēc vēl. rezultāstiem, izskatās, vairākumu vēlētāju arī viss apmierina.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 18.02.2011. 10.02

    Džeri!
    Tev labi izdevās te visu salikt pa plauktiņiem, jo skaidri redzams, ja nekas netiks darīts soc budžetā, tad nonāksim pie Ls devalvācijas: gribam to vai nē, jo izejas ar pēdējā laikā saražotajām lielajām pensijām, vienkārši nebūs!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > mary75 18.02.2011. 10.09

    A ko vēlētājs? Klausa Šadurski, kurš teica, ka pēc Vienotības ievēlēšanas mute jātur ciet 4 gadus. :)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    zs_berzgli > mary75 18.02.2011. 10.10

    140 mīnus 115, uzmini nu, kas tas ir? Manas mātes pensija ar visām piemaksām (par gandrīz 40 gadu stāžu) mīnus decembra dzīvokļa rēķins.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.02.2011. 10.21

    Pensiju aprēķināšana vispār tika veikta ļoti netaisnīgi, tie, kas pāris gadus trekno gadu laikā dabūja lielas algas ( daudziem vienkārši uzrakstīja speciāli), tie tagad saņem lielas pensijas, tie,, kas godigi strādāja ilgus gadus, tie dabū gandrīz to pašu, kas tie, kas vispār nestrādāja.
    Es te pat nwerunāju par tūkstošiem lielām pensijām, kad tika uz īsu brīdi, savām vajadzībām, pieņemts likums, ka pensiju var nopelnīt, iemaksājot zināmu naudu soc, budžetā, tie, kam tas likums bija paredzēts, jau bija paņēmuši kredītu un to izdarīja, pēc tam no milzīgas pensijas to kredītu mierīgi atmaksāja.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 18.02.2011. 10.26

    Kaut kā neticami, ka par 40 gadu darba stāžu maksā tikai 140 LS!!!! Vai tas ar piemaksu par PSRS nostrādātiem gadiem? Un ja tā, tad neticu un viss! Kaut ko Tu ne tā saki, jo kurā gadā tad Tava mamma ir aizgājusi pensijā???

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 18.02.2011. 10.29

    Tā ir, es pats pazīstu pāris cilvēku, kam situāciju aptuveni līdzīga.
    Man kaimiņos sieviete, kam stāžs 45 gadi, pie kam daļa kaitīgā darbā, un pensija kaut kur arī 140.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > mary75 18.02.2011. 10.54

    Pensijām varētu būt kaut kāds progresīvais nodoklis, bet neskarot tās pansijas, kas ir zem 200 Ls. Lai mūsu vecāki varētu kaut cik savilkt galus kopā, mēs maksājam dzīvokļa un elektrības rēķinus, vismaz tādējādi samazinot vecākiem izdevumus. Bet ar visu šo milzīgo nodokļu likmju kāpumu, tarifu kāpumiem, mēs paši arī nu jau sākam katru kapeiku rēķināt un vēl viens izdevumu kāpums arī mums vairs nebūs pa spēkam. Laiks būtu sākt rēķināties ar to, ka strādājošos arī pietiek kāst.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > mary75 18.02.2011. 11.34

    Tādu ir ļoti daudz. Pārsvarā visi tie, kuri aizgāja pensijā 2000 gadu pirmajā pusē. Par nostrādātiem 35-40 gadiem sākotnējā pensija bija ap 30 Ls . Pēdējos gados izaugusi līdz 140Ls…

    /ar visām piemaksām par nostrādātiem padomju gadiem/

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > mary75 18.02.2011. 12.08

    Visi saprot, ka nedrīkst sists guļošos, darīt pāri tiem, ka nevar aizsargāties.
    Tāpēc par mūsu pašu kļūdām nedrīkst sodīt tos, kas pie tām nav vainīgi- pensionārus.
    Jā, taisnīgākiem aprēķiniem, jā, nelegāli iegūto pensiju pārskatīšanai, bet nedrīkst aiztikt godīgus pensionārus.
    Citādi tas būs tas pats, kā ragaviņās un uz mežu…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    modriss > mary75 18.02.2011. 12.29

    Klau, bet kas liek domāt, ka valdība ņems vērā pensionāru ar lielu darba stāžu un zemu pensiju intereses?

    Cik dzirdēts iepriekš, tad ideja bij noņemt piemaksu par darba stāža gadiem un samazināt neapliekamo minimumu pensijām līdz 80 Ls. Tādā gadījumā lielākie cietēji izrādīsies kāreiz šīs grupa. Rezultātā diez vai pietiks līdzekļu samaksāt sociālos rēķinus. Un kālab tad brīnīties, ka nākamās vēlēšanās parādīsies uzkrātā sarūgtinājuma sekas..

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 18.02.2011. 14.09

    Maxs!
    Cik es esmu ar šīm lietām iepazinusies, tad ja no pensijas atņem komunālos maksājumus un tad tā ir mazāka par noteikto minimumu( vairs neatceros cik Vai tik tagad tas min nav 176 Ls) tad pensionāri parasti dodas uz soc dienestu pēc pabalstiem un pašvaldības tos piešķir!
    Nesen satiku vienu pensionāri, kurai pensija ap 140 Ls, bet viņai jau nebija tas darba stāžs lielāks par tiem 20 vai 25 gadiem, bet tagad, kad vīrs nomiris, viņa saņem pabalstu katru mēnesi klāt pie pensijas. ja pareizi atceros, tad katru mēnesi ap 40 Ls. Viņai starp citu dēls ir uzņēmējs un labi pelna, pie tam mātei palīdz ar naudiņu tīri labi, jo cik zinu, tad es nevaru to atļauties, ko atļaujas viņa. Nosaucu( taizemiešu masāžas), bet pabalstu saņem!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > mary75 18.02.2011. 14.35

    Labrit, Bet, pievakarē! Kur Tu dzīvo?! Labi, protams, tik vienkāršas un ikdienā plaši zināmas realitātes nezināt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    modriss > mary75 18.02.2011. 16.50

    ->Bet
    Kurā valstī dzīvo?!
    Šitādus brīnumus pirmo reiz dzirdu! Šķiet atbilstoši likumam mazturīgais bij, ja kopējie ienākumi nepārsniedz 50% no minimālās algas valstī uz vienu personu. Protams, ja tā biznesmeņa māte fiktīvi noformēta kā mazturīgā un vientuļā pensionāre, tad aprakstītais scenārijs darbojas. Citādi diez vai.

    Savukārt kā tā pensija veidojas ļoti labi redzu uz savējās mātes piemēra, kurai darba stāžs ir pāri 40 gadiem un bij tā nelaime pensionēties 90.gadu beigās nevis “treknajos gados”. Tālab arī liekas dīvaina vairuma komentētāju vēlme ķerties pensijām. Tiesa šodien augstāk sarakstītais ir patīkamāks izņēmums un tuvāks dzīvei

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilze_zagare > mary75 18.02.2011. 17.32

    >Tomsmiks
    Tādēļ, vajadzētu algot auditorus un pēcāk arī reformātorus.Vai arī patiesas reformas iespējamas tik pēc apvērsuma.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > mary75 19.02.2011. 01.51

    T.s. nulles budžets varētu notikt ,kad EU papiņi sakasīsies, un latvjiem nāksies sākt domāt pašiem ;)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

piziks 18.02.2011. 08.45

Beidzot!
Secinājums labs. Jāskatās, kurš to ņems vērā.

Vēl tikpat rūpīgi jāskatās, ko AV darīs ar Ls 117 milj. parādu socmaksājumos, > Ls 60 milj. parādiem par siltumu… Pienāks arī brīdis, kad reāli sāks darboties šāgada akcīze degvielai… Gads nebūs beidzies, kad manīsim, cik patiesībā talantu AV un VD pārītim. Viss iepriekšējais jau bija vienīgi priekšspēle, kaut ar enerģisku klapēšanu pa pleciņiem pašiem sev.

+6
-4
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam