Rubiks aicina ekonomiku sildīt, iegūstot sapropeli

46

Komentāri (46)

Zasulaux 23.08.2017. 13.36

Šo ir daudz un arī dažādas terorisma apmācību instrukcijas viņiem ir papilnam:

https://farleftwatch.com/2017/07/26/far-left-militia-training-for-guerrilla-warfare/

+1
0
Atbildēt

0

Anonīms 22.08.2017. 12.29

+1
0
Atbildēt

0

Anonīms 22.08.2017. 11.57

Nu kas gan Juri Kažu nezin!

+1
0
Atbildēt

1

janis 15.02.2011. 22.35

Labas idejas izcelsmei nav nozīmes, bet fakts tomēr paliek fakts, ka nedzird nevienu sakarīgu (vismaz apspriežamu) valdības piedāvājumu(ja nu vienīgi māju siltināšanas un mežu izciršana) sildīt ekonomiku ar mūsu pašu resursiem. Rubiku jau mēs neizmainīsim, tomēr varam no viņa ko noderīgu šodien paņemt:D

0
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 15.02.2011. 18.35

to griezējs
Būs Latvijā, gan kaņepes gan lini, gan arī latvānis kā medus, lopbarības un enerģētiskais augs, kas tiks stingri ierobežots noteiktās platībās un nevienai padlai, arī Rubikam neizdosies diskriditēt šīs nozares. Lai nepūlās.

+2
0
Atbildēt

0

ilmisimo 15.02.2011. 17.14

Rubiks aicina ekonomiku sildīt, iegūstot sapropeli
——————————————————-
arīdzan meža peli, lauku peli un baznīcas žurku!

+2
0
Atbildēt

0

Māris Engers 15.02.2011. 16.09

vecais triks ar “pasaki kaut ko tādu, ko neviens par pilnu neņems, lai vēlāk būtu iemesls sūdzēties, ka tev jau ideju ka vai, tikai neviens neklausās”

0
0
Atbildēt

0

lebronj2356 15.02.2011. 14.31

Kā Rīgas saimnieks Rubiks bija OK, tikai nenormāls rusofīls un sovoku šovinists, kas to aizēno ! Kaut gan, ja tā padomā, tad skandināvu banku lobisti ir tieši tādi paši maitas, tikai no cita aspekta !

+2
-2
Atbildēt

0

janazakovica 15.02.2011. 12.22

gadu un septinus menesus sedeja euro parlamentaa.beidzot izpereja kada sava sarkana cangala drauga-savaabiznesa konsultanta ideju.cilveks -kurs visu muzu sedejis pa kabinietiem bijis ierednis-birokrats-partijas ieliktenis rigas izpildu komiteja…stradajis TIKAI socialisma apstaklos.tagat ar vienu kaju jau aizsaulee..bet nee saks dot sabiedribai padomus ka sildit ekonomiku.pats muzaa neko nav nopelnijis vai pardevis..iznemot izpildukomitejas pa velti pieskirto dzivokli.varetu but gramata liela sarkana nodeveja mazie biznesa padomi.

+1
-1
Atbildēt

2

    Ieva > janazakovica 15.02.2011. 12.30

    Jeb, visas idejas, kas nāk no Rubika, ir sliktas tikai tāpēc, ka nāk no Rubika..

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    janazakovica > janazakovica 15.02.2011. 12.37

    ka jau rakstiju taas nav rubika idejas..jo vins nav un nevar but specialists sini vai cita nozeree.vina nozare ir nodeviba un migrantu un okupantu elka telosana..

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

ievuliitis 15.02.2011. 11.59

Nesaprotu! Rubikam, ja nemaldos, ir dēli spēka gados. Arī uzkrajumi un pieeja kredītresursiem. Ko tad šie papiņa ģeniālās idejas neskrien realizēt dzīvē?
Vai partijā vairāk sanāk un darbs – nu, nekāds – esi Rubiks un saņem deputāta algu?

+8
-1
Atbildēt

2

    raimonds_bossltd > ievuliitis 15.02.2011. 12.37

    to betijacelmale
    Dēli, vai redzēji? Lombrozo pieredze nobāl. Vai daudz vēl debilākus purnus iespējams sastapt visā plašā krievijā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 15.02.2011. 12.50

    Ja godīgi, pat nestādos priekšā, kā izskatās. Zinu, ka kandidēja vēlēšanās un augsti izglītotas “ķoķas” balsoja, par šiem, jo uzvārds pareizais.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 15.02.2011. 11.44

Varētu jau Latgalē audzēt linus, kaņepes, saulespuķes, kukurūzu, topinambūru, enerģētiskos kārklus, miežabrāli, ražot elektrību, tikai vienīgais, ko tur daudzi dzīvojošie fašistiskā izdzimteņa Rubika sugasbrāļi spējīgi darīt, ir braukāt uz dzimteni un no turienes vest kontrabandu.

+5
-1
Atbildēt

1

    austrisv > raimonds_bossltd 15.02.2011. 11.50

    Nu jā Ombros! Tā jau laikam izskatās, ka vienīgi, kas tiešām ness lielu peļņu bez liekas piepūles ir kontrabandas cigaretes, degviela un gan jau arī alkohols!
    Audzēt linus kā agrāk, padomjlaika paaudze vienkārši uzskata par grūtu, kam mocīties, ja naudu var paņemt vieglāk!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 15.02.2011. 11.27

Es gan domāju, ka linus audzēt ir ekonomiski izdevīgi it sevišķi jau Latgalē, kur tie agrāk brīvvalsts laikā ir audzēti!
tas, ka iedzīvotāju skaits aug un tas, ka Pakistānā applūda kokvilnas lauki, dod iespēju un izdevību audzēt linus! tad jau iznāk, ka nekas nav ekonomiski izdevīgi un tik sēžam un turpinām vaidēt!
latgalē laikam daudz zemju izpirkušu spekulanti, kā piemēram, Birkavs un Krā un kar utt! Vajag uzlikt lielākus nodokļus neapstrādātām zemēmun tad iespējams valsts arī iegūs kādu labumu no visa tā!

+4
-1
Atbildēt

4

    Ieva > austrisv 15.02.2011. 12.38

    Zemei ir tikai tur vērtība, kur ir jēga kaut ko celt- smukās vietās utt.
    Zemi neastrādā laukos tāpēc, ka nav par ko apstrādāt. Vai uzliekot nodokļus būs ko maksāt? Savukārt, pārdot to nevar, jo nav pircēju. It sevišķi Latgalē. Tā kā nezinu, kas to Jūsu nodokli savāksiet.

    No otras puses. Latvijai ,varbūt, izdosies labot diletantu pieļauto kļūdu, un normalizēt Eiropas platību maksājumus. Pārtikas cenas aug visā pasaulē. Tam var būt arī pozitīva puse- Latvijā lauksaimniecība atkal kļūs rentabla. Nezinu kad, bet prognozēju, ka tā būs. Jeb lauksaimniecības zemei atkal būs vērtība.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > austrisv 15.02.2011. 13.13

    nerentabla ir tik tiem, kam rokas no vienas vietas aug. tie kas jēdz, kas nesēž uz vietas..un dar + pielito inovatīvas metodes, viss notiek.
    ar tai pašā Latgales pusē ir spīdoši piemēri..dažadas ogu, zivju utt audzētavas..kas plaukst un zeļ.
    kāpēc varalķanos nav jūras jahtu salons..tapēc ka būs nevietā, un nebūs pieprasījums. tas pats aluksaimniecība, ja turpināt audzēt kaut kaada “sentēvu” škirnes un kulturas, kurām pieprasījums nav..tad nekas vairā kā naturāla saimniecība nesanāks.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > austrisv 15.02.2011. 14.30

    Ja jau Ulmaņa laikos bija izdevīgi, tad tagad ņemot vērā mūsu lēto darba spēku arī būs…kas gaužās par degvielām ir iespēja sākt inovatīvus mēģinājumus ar gāzģeneratoriem, biodegvielām, utt. Reiz par visām reizēm ir jāsaprot, ka nauda un labklājība radīsies kautko radot un apstrādājot uz vietas un vēlams ar vietējiem uzņēmumiem, Latvijas lauku izpārdošana dāņiem ar zviedru banku kredītiem, koplektā ar vācu mašīnas braucošiem vietējiem plānprātiņiem neko mums nedos!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 15.02.2011. 15.48

    Nu tad vēlreiz palasi, kas sapirkās zemi Latgalē! Birkavs, Krā un Kar un gan jau vēl visādi spekulanti, lai mēģinātu to pārdot tālāk ārzemniekiem!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Juris Millers 15.02.2011. 11.19

Nedz kaņepes, nedz lini nav īpaši izdevīgi, ja paskaita darbu, degvielu un mēslojumu, tad nekāda peļņa tur nesanāk. Pēc pašreizējām cenām var pat zem pašizmaksas sanākt tos audzēt.

Sapropelis protams, skan forši, bet ieegūt jaunu organisko materiālu neko nedod, ja nav tehnoloģijas un jaudas tā pārstrādāšanai par kaut ko patiešām noderīgu. Bet ja nopietni to paņem un parēķina tad, lai kaut kopardodamu uz āru no tā sapropeļa dabūtu ir vajadzīgas tādas investīcijas, ka rodas šaubas vai ar visu Latvijas ezeru sapropeli pietiks, lai tās atpelnītu.

Brīnumu nebūs, lai kaut ko dabūtu ir jāstrādā un jāstrādā smagi.

+8
-2
Atbildēt

1

    anita_meistere > Juris Millers 15.02.2011. 13.04

    piedod, bet es tev absolūti nepiekrītu.
    vajadzīgas tehnoloģijas, vajadzīgas investīcijas…tā trūks, ši trūkst…tipiska letiņā īdešana. gaidi, kad kaut kas no gaisa nokritīs…???

    tu gribi, lai būtu ražošana jaudas vietā, kur vēl nav paša materiāla ieguves. tas ir absurds!!!

    vēl jo vairāk, nav tas sapropelis nekas jauns..padomju laikos to kāsa ārā, un ir gan cilvēki kas kaut ko jēdz (pat svarīgākais!) ir ja dažasjaunas ražotnes uzstutētas, kuru jaudas ir pietiekamas.
    jebkurā biznesā no sākuma ir zaudējumi!! jebkurā! un ir jāsasniedz kaut kāda kritiskā massa…apjomi, lai tas viss aizietu. ir jasāk ar mazumiņu. tij jābūt skaidram mērķim.
    Ja baltkrievi tirgo, ir peļņa..un ir notieta tirgus, tad tā lieta ir tā vērta. es nemaz nertunāju par sociāl atspaidu..pārdesmit darbavietas attālāka Latgales novadā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

photocom 15.02.2011. 10.51

Petrovičs kā vecs komuņaga
vismaz kādu iedeju pieviež
čto ģelatj i kak biķj

ja vēl izsitīs priekš LV cukurbiešu
kvotas
slava vam !

+3
-1
Atbildēt

0

Ieva 15.02.2011. 10.42

Rubiks, kā vienmēr. ir kategorisks savos spriedumos, jo nez vai Latgali varēs pārvēst par Meku un nez vai Latvijas bojā aiziešanas scenārijs ir reāls.
Bet, viss , kas rada ievienoto vērtību, rada darbu, darbavietas, uzlabo vidi, ir apsvēršanas vērts. Ja ar sapropeli var nopelnīt un pie viena iztīrīt ezerus, kāpēc ne?
Pie mums gan ir vienmēr atradīs, kāpēc to nevar, un scenārijs visdrīzāk tāds būs- saduļķos taču ūdeni, izdangās ceļus, būs smaka, varbūt. Tāpēc NEVAR un TĀPĒC Latgales iedzīvotājam ir jāsēž mājās bez darba. jādzer šņabis un jāvaid par slikto valsti, kas viņam nedod, nepiešķir, neapgādā, nenodrošina..

+4
-1
Atbildēt

0

marčiks 15.02.2011. 10.24

Alfrēd Petrovič, vai Šlesera ministrēšanai nevarētu būt kāds sakars ar to, ka “korupcijas dēļ naudu tādām valstīm neuztic”?

+15
-3
Atbildēt

0

Janka, Janic 15.02.2011. 10.14

… gudrs vecis , boļševiku laikos kolchozos sapropeli ieguva … nedeg , labaak sils ar kuudru ,Alfred Petrovič!

+1
-1
Atbildēt

0

::Vai cis :: 15.02.2011. 10.13

Dziļa doma par tām kaņepēm, tikai vajadzētu sadabūt to zorti, no kuras var iegūt marihuanu. Opija magoņu audzēšana arī būtu tautsaimniecību sildošs pasākums.

+8
-4
Atbildēt

1

    Maija > ::Vai cis :: 15.02.2011. 10.35

    nu jā! kokas krūmi mūsu klimatā laikam neaugs ;)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ilze_zagare 15.02.2011. 10.04

Pat Rubikam ir ko pateikt, šinī situācijā. :)

+1
-1
Atbildēt

0

Una Grinberga 15.02.2011. 09.58

Vēl ekonomiku varētu sildīt, izrokot dziļāku Daugavu! Nez kā viņš iedomājas attīstīt ekotūrismu, ja visi Latvijas ezeri tiks padarīti par karjeriem?

+5
-3
Atbildēt

2

    Maija > Una Grinberga 15.02.2011. 10.38

    man šķiet, ka normāls tūrists diez vai būs priecīgs iebrist “ekoloģiskā” ezerā, kurā, iebrienot līdz vidum, kājas līdz ceļiem iegrimst dūņās! Sapropelis bez šaubām ir smalks vārds, kurā nosaukt to, par ko parasti cilvēki saka: “Tai tas ezers pilns ar sūdiem, tur jau peldēt nevar!”

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 15.02.2011. 10.46

    Nu, tas katram pēc komforta līmeņa! Nepatīk ezers – brauc uz jūrmalu. Latvijas ezeri ir īpaši ar to, ka tur vide ir dabiska un paretam kādi motorprieku baudītāji parādās un krasti nav nobetonēti

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Stanislav 15.02.2011. 09.53

Šoreiz Rubikam piekrītu….

+5
-8
Atbildēt

5

    buchamona > Stanislav 15.02.2011. 10.00

    Kam piekriiti – par eiro, Shleseru, vai sapropeli? :)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Stanislav 15.02.2011. 11.20

    Vēl viens vecs komparijas Ck vadonis nāk ar ideju kā izkāst pēdējās Latvijas dabas bagātības: sapropeli, un par lētu naudu izpārdot Es valstīm! Meži laikam jau izcirsti, lai izdaļātu kompensācijās vecajiem komunistu roklaižam kā Legziņam un Lembergam! Zenkopības ministrija varēs atkal dāļāt savējiem dotācijās un subsīdijās…

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    viesturs > Stanislav 15.02.2011. 12.39

    rubiks ir pirmais, kas pēdējo 20 gadu laikā kaut ko jēdzīgu iesaka..neiet runa par liniem vai sapropeli, viņš parāda kurā virzienā ir jādomā..
    cienītā BET ir stipri satraukusies par “LV dabas bagātību izdāļāšanu par santīmiem”.Esi tik laipna un paskaties sludinājumu serveros par cik pērk un pārdod latgales zemi, un kas pārsvarā ir pircēji….aiz šīs bezjēdzīgās “nacionālās gaudošanas” viss sen jau ir izpārdots un tos ezerus paši latvieši ar ieliektiem ceļiem par 100 latiem /ha pārdod neskatoties..mēs paši latvieši visu esam izpārdevuši, lai nākamajā dienā varētu “pielikt jaunus pupus” un apmēklēt sen kāroto autosalonu…neviens cits, paši latvieši!!!!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Stanislav 15.02.2011. 15.45

    Griezēj!
    Paskaties pats uz sevi, jo Tu taču tieši tā gaudies, ka visu izpārdo par mākslīgiem pupiem!
    Es saku, ka tāpat kā kūdras purvus atdos par lētu naudu vāciešiem vai kam citam. ja paši latvieši pārdod to sapropeli tad labi un okey, bet labāk tomēr ar lielāku pievienoto vērtību nekā pārdot ezerus ar sapropeli! es biju tā domājusi!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    viesturs > Stanislav 15.02.2011. 17.10

    Cien.Bet! es negaužos , es konstatēju faktus.Esmu agresīvi tiešs un cinisks, atvaino.Un Tava runāšana par pievienoto vērtību ir tas pats kā runāt par sabiedriskā transporta lietderību rīgā-no Land cruisera sēdekļa..
    Rubiks ir vecs komunists, bet runā lietu!Un ir nožēlojami, ka vienīgais, ko “liberālais” IR kontingents ir spējīgs-fiksi palamāt valsts nodevēju…ES lieliski zinu kas notiek ar purviem, mežiem un citiem lauku īpašumiem.Pārdot, visu pārdot un pēc iespējas ātrāk!Kā “nacionālais uzņēmējs” iznomā purviņu no LVM, tā skriešus pie friča pēc jauna autiņa devas….nožēlojami, bet neviens te laukos negrib, netaisās un nestrādās!Beidziet, visi strādātāji ir aizbraukuši, un vienīgais ko ekonomikas lielmeistars kampars var izdomāt ir puvekļu aplīmēšana ar putuplatstu…sviests..

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

lebronj2356 15.02.2011. 09.49

Rubiks jau runā senās kategorijās, pēc savu laiku ieskatiem :D

Bet ļoti rupji ņemot, viņam šoreiz taisnība, nu nav normāli, ja Latgalē cenas kā Eiropā bet dzīves līmenis sliktāks nekā Baltkrievijā…tāpēc arī tur valda ēnu ekonomika un kotrobanda !

+4
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam