Brigmanis: ZZS nepiekāpsies sociālajā jomā

35

Komentāri (35)

dzeris49 10.08.2017. 10.26

Lemešonoks ne pa jokam satraucies – ja “gaišie” spēki padzīs tos “tumšos”, kas tad viņam maksās “stipendiju”, un kam tad viņš vispār būs vajadzīgs?

Lemešonoks ir pērkama “zurnalista” klasisks paraugs, kas normālu cilvēcisku reakciju pēc patiesības un godīgas politikas vienmēr gatavs “atmaskot” ar dažādu sazvērestības teoriju publicēšanu.

Ja nav pērkams, bet, pats tam tic, tad pavisam traģiski, atliek tikai izteikt līdzjūtību un noplātīt rokas, klasisks Lemberga elektorāts, ko citu tur var pateikt.

+6
-2
Atbildēt

2

    Ēriks > dzeris49 10.08.2017. 13.11

    Klasiskais vienotības elektorāts 100% uzķersies uz kārtējās pretoligarhu partijas makšķeres kā īsti grunduļi.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > dzeris49 10.08.2017. 15.53

    kas tad viņam maksās “stipendiju”, un kam tad viņš vispār būs vajadzīgs?

    ————————

    ko tik tas dzeris visu nezina? Tas ir unikāli!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

andrejs 09.08.2017. 16.15

Tāpat man ir aizdomas, ka dažs «gaišo spēku» veidojums – pirmkārt, Jaunā konservatīvā partija – pats skaudri apzinās, ka ir prece ar satraucoši īsu realizācijas termiņu. Nākamā gada oktobrī var būt pilnībā izgaisusi Jutas Strīķes un citu «Rīgas domes vēlēšanu uzvarētāju» trauslā slava. Dzelzs jākaļ, kamēr vēl ir kaut kāds reitings.

Tagad kļūst skaidrāka arī dīvainība, ko jau laikrakstā Diena viedi uzrādīja un apcerēja kolēģe Agnese Margeviča: nez kāpēc Ilze Viņkele un Juta Strīķe, kas draudzējas (-jās?) ģimenēm, neveido arī kopēju politisko projektu? (31.VII, https://www.diena.lv/raksts/latvija/viedokli/liberali-kompromisi-varas-varda-14177404)

“Nelikt visas olas vienā grozā” vienmēr ir cildināta kā pareiza biznesa stratēģija. Kāpēc gan «gaišajiem spēkiem» to ignorēt politikā, ja ir dota tāda iespēja? Skaidrs, ka Pavļuta & Viņkeles darinātā «liberastu» partija var piesaistīt tikai ļoti «advancētu» un šauru vēlētāju loku, kas agrāk balsoja par Vienotības pro-eiropismu (taču, imho, procentu barjeru ar precīzu kampaņu tā spēj pārvarēt).

—————————

Paldies par rakstu – ļoti vērtīgas atziņas. Man arī šķiet, ka būs kkas līdzīgs Vienotībai, tikai uz vēlēšanām šie trīs pretējie (itkā) spēki ies atsevišķī, lai apmuļķotu panaivos vēlētājus, bet apvienosies pēc iekļūšanas Saeimā.

Gan jau ka V līdz vēlēšanām izdzīvos un 5% barjeru pārvarēs.

0
-3
Atbildēt

1

    Jānis > andrejs 10.08.2017. 19.57

    Dace Kavasa, Jana Simanovska, Melnbiksis, kā vel dažas olas citā groziņā progresīvie.lv

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 14.02.2011. 13.31

Prokuratūras atlīdzībai 43% pieaugums !? Tas nav godīgi no konkurences viedokļa – Aiviš ar savām stipendijām to vairs nespēj pavilkt!

+4
-1
Atbildēt

0

Normunds 14.02.2011. 12.48

Lembergs ar saviem “zemniekiem” faktiski pārņēmis varu valstī, kā “peramo zēnu” izmantojot Vienotību. Arī prezidents,lai saglabātu krēslu, lien uz vēdera Lemberga priekšā. Savus patiesos nolūkus Lembergs un & veikli maskē ar demagoģiju un populismu. Trakākais ir tas, ka pašlaik neko īpaši darīt nevar, jo Lembergs ir populārrs. Te nelīdz ne kriminālapsūdzības ne atmaskojošas grāmatas. Ventspils vīreļa popularitātes saknes ir tautas zemais morāles līmenis. Kamēr tas saglabāsies, tikmēr…

+4
0
Atbildēt

0

r0lands 14.02.2011. 12.23

tauta daļa,kas necien savus nācijas patriotus,liek cerības uz mīkstajiem un pielidējiem,neko labāku nav pelnijuši par šiem nobarotajiem ļautiņiem,kas tikai skalo smadzenes okupācijas perjodā iegūtajam komunistiskajiem propogandas zinātnes pamatiem gūstot sev un sabiedroto labklājību uz nācijas verdzisko darbu

+1
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 14.02.2011. 11.45

Komuņaga izteicās, ka ZZS gatavi savest kārtībā Aizsardzības ministriju un Iekšlietu ministriju, apmaiņā pret Veselības un Labklājības ministrijām. Tad jau V varētu piedāvāt savest kārtībā Vides, Zemkopības un Satiksmes ministrijas atdodot Kultūras, Ekonomikas un Tieslietu. Kādu demagoģiju tad dzītu ņedobitais kolaborants?

+2
-1
Atbildēt

0

::Vai cis :: 14.02.2011. 10.30

Es arī varu ieteikt ļoti konstruktīvu risinājumu: lai Lembergs atdod valstij noblēdīto 1 miljardu latu un visas problēmas būs atrisinātas.

+7
-1
Atbildēt

0

Una Grinberga 14.02.2011. 10.29

ZZS baidās atklāti paust savus “priekšlikumus”, kurus visticamāk nevar vairāk saukt kā par “buļļa sū.u” un kuriem nav nekāda pamatojuma. Vēl joprojām nesaprotu, kādēļ Jelgavas vai Krāslavas mēri neierodas Saeimā katru nedēļu un aktīvi nepauž savu viedokli medijiem? Ar ko Jelgava vai Krāslava sliktāka par Ventspili?

+5
-1
Atbildēt

0

viesturs 14.02.2011. 10.19

Šorīt TV Lembergs ļoti pamatoti argumentēja savu viedokli,viņa ieteikumi par to,kā jāmeklē nauda konsolidācijai, bija pareizi! Vispirms jāanalizē,kā tiek tērēta esošā nauda, tad atradīs,kur ietaupīt!

+2
-7
Atbildēt

1

    mary75 > viesturs 14.02.2011. 12.09

    Bet, kas Lembergam liedz to darīt savās ministrijās?
    Kaut kā neredz, ka viņš tur kaut ko konsolidētu.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

viesturs 14.02.2011. 09.41

karoče-zzs ir topā!galvenais balsotājs LV ir pensionārs un to īpatsvars kļūst aizvien lielāks..un advancēto “IR” lasītāju un komentētāju paliek aizvien mazāk..izmirstoša nācija..lai LV kaut kas notiktu, lai blondīnes sāktu dzemdēt bērnus ir jāmaina vērtību sistēma un pietiekami kardināli, bet kardinālo pārmaiņu veicējus pie varas neviens nelaidīs, jo balsotāji ir pensionāri un viņi ir tikai par ” nesamazināsim pensijas”..
a par sirmajiem pamuļķiem un komunisma labākajiem produktiem var teikt tikai vienu-mubaraks ir komā!

+5
0
Atbildēt

0

mxblack 14.02.2011. 09.34

Būtībā visa tā koalīcija ir “viena banda”. ZZS slauc valsti un mūs caur valdēm, tāpat kā V. Vai ZZS pārvaldītajās ministērijās negrasās celt algas, vai tajās tāpat nav daudz lieko platību, vai tās bez saprāta neizmanto dārgos nomas auto? Visi izmanto, tikai tad kāpēc to izmantot par trumpi? Būtībā Lembergs un ZZS vārdos ir lielie pensionāru un skolotāju aizstāvji, bet būtībā dzīvo pa mūsu tukšajām kabatām tieši tāpat kā V. Ir skaidrs ka šī valdība praktiski ne ar ko neatšķiras no iepriekšējām, jo tāpat rīko dzīres mēra laikā, tāpat ceļ savas algas uz mūsu nabadzības rēķina, tāpat konsolidē budžetus no mūsu kabatām, bet zagļiem un korumpantiem klāt neķeras, jo paši ir līdz ausīm iepīti visādās čomu būšanās un afērās. Gan jau ar laiku tas viss nāks gaismā, tikai tad tas vairs nebūs aktuāli un politiski atbildīgie jau nav sodāmi, jo par savu rīcību neatbild.

+6
-4
Atbildēt

0

buchamona 14.02.2011. 09.24

Shajaa situaacija Vienotibas politikjiem vajadzeetu griezties pie saviem veeletaajiem peec atbalsta, griezties pie ZZS elektoraata un censties skalji skaidrot situaaciju, kaada iestaasies LR, ja ZZS nobremzees konsolidaacijas procesu, vajadzeetu uzrunaat pensionaarus uc, kurus skar LR budzhetaa notiekoshais un ziimeet vinju acu priekshaa skaidru bildi. Nevajadzeetu ljaut ZZS nodarboties ar demogogjiju. Kas notiek ar Vienotiibas politikjiem – runas viiriem un sievaam? Kaads ir iemesls tam, ka Vienotiiba ljauj sevi shaadi spaardiit? ZZS izmantos liidz peedejam priekshrociibas, kuras dod shis Vienotiibas gljeevums

+13
0
Atbildēt

4

    lebronj2356 > buchamona 14.02.2011. 09.37

    Nu te jau ir darbs rudajai, kas kādreiz lepni teica :”Valdis vada, bet es situ !”, laikam roka ļengana palikusi no sēdēšanas spīkeres krēslā, nu labi, bet mums tak vēl ir deputāts Zaķis, Šadurskis, tie ar tādi kā mutē ūdeni ieņēmuši.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    sanitai19 > buchamona 14.02.2011. 10.47

    Piekrītu! Rudā bestija tik pa priekšu grozās. Ne valstssievas stāja, nekā. Izkrāsota mamzele.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 14.02.2011. 12.11

    rinķī apkārt _…Kas notiek ar Vienotiibas politikjiem – runas viiriem un sievaam? Kaads ir iemesls tam, ka Vienotiiba ljauj sevi shaadi spaardiit?…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    kas notiek ar V politikjiem, – labs jautajums, nesen bija lidziga saruna cita topika: http://www.ir.lv/2011/2/4/nevienojoties-par-konsolidaciju-vilks-pielauj-demisiju/viedokli#viedoklis_91203
    citeshu te Dzera tekstu:_…- V galvenais ierocis varētu būt pilnīga atklātība, ko no tās prasa, nevis, aizkulišu spēlītes, kur tā pret Lembergu ir kā zīdainis pret rūdītu bandītu. Cita lieta, ka, iespējams, dažiem no V tā atklātība nemaz nav tik vēlama._

    ta izskatas ka nu jau publiska atklatiba abpuseji nav velama, katram savas lietas ir jauzspej, jo, – tirgoshanas ar amatiem ir cena ko Vienotiba maksa par dalibu valdiba (Solvita Aboltinja, 2011).

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 14.02.2011. 12.35

    Kādas šaubas? Abi — gan ZZS, gan Vienotība — ir sīki kabineta mēbeļu/krēslu andelmaņi, ar atškirību, ka Vienotība tikmēr liekulīgi stumj uz ambrazūras Dombrovski un Vilku, kam vienubrīd tiešām var apnikt šī problēmu risināšanas vienpusība.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Dzintars Kalniņš 14.02.2011. 09.07

njā, Lembis ar Brigmani ir īstie, kuri kaut ko var d.rst!!! Pirmkārt, ZZS ir bijusi praktiski visās valdības un būtu tā kā laiks saprst, “kur paliek nauda”! Otrkārt, pietiek populistiski kladzināt “skolu slēgšana” un “slimnīcu slēgšana”, apelējot pie it kā jūtīgām tēmām – tās ir vistiešākās strukturālās reformas, jo nav jēgas uzturēt izkaisītas lauku skoliņas, kurās ir 5 pedogogi un 5 bērni, un slimnīciņas, kurās ir 20 darbinieku un 10 slimnieku! Drīzāk ir jādomā, kā nodrošināt transportu uz rajonu skolām un slimnīcām, kurās būtu pienācīgi apstākļi, aprīkojums un profesionāli darbinieki!

+9
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 14.02.2011. 09.02

interesanti , cik liels ir ministriju un saeimas lietošanai izveidotais autoparks ??? … ja kas , tad par tiem arii nodiklis par izmantošanu privaataam vajadziibaam netiek maksaats , bet man par to katru meenesi jaašķiraas no 20 ls , kautgan valstij ar šo auto nav nekaada sakara!
… bet par zaļajiem , kaa Lembe teiks , taa buus , ja Lembe pateiks , Brigman , šodien uz saeimu neiet , tad zaļo ar tur nebuus.

+2
0
Atbildēt

1

    piziks > Janka, Janic 14.02.2011. 12.32

    Vēl vienu reizi par tiem zaudētajiem Ls 20 pasaki paldies JL/Vienotībai, kas slavēja tādu finmina Robežnieces skatīšanos pa logu… :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

disassociative 14.02.2011. 08.50

Varbūt, ka ZZS ir vērts gāzt patreizējo valdību, izveidot savu ar savu premjeru un skaidri un gaiši parādīt, ko viņi spēj un grib? Patreiz ir tikai rupja šantāža. Dažu mēnešu laikā visiem viss kļūtu skaidrs, tad var atlaist Saeimu un uzrīkot jaunas vēlēšanas. Jādomā, ka vēlētājiem kļūtu skaidrs, ka ZZS ir tikai tukši muldoņas, kas vispirms saka nē, pēc tam varbūt sāk domāt.

+17
0
Atbildēt

0

mary75 14.02.2011. 08.39

Ieraudzīju to bildi ar tiem diviem, kas tur tā norūpējušies par tautas labklājību un sociālo sfēru, gandrīz brokastis iznāca atpakaļ.
Nu, Brigmanim tā ierasta lieta, kā jau bijušajam komunisma celtniecības pirmrindniekam – “rūpēties” par tautas labklājību, citu neko viņš neprot, Lembergs jau arī to tik visu mūžu darījis, varētu atgriezt tos miļjonus, ko nozadzis, un glabā ofšoros, nebūtu problēmas ar budžeta konsolidāciju.
Drūmākais jau tas, ka tik daudzi šiem te tic un par tiem balso.

+24
-2
Atbildēt

5

    Dzintars Kalniņš > mary75 14.02.2011. 09.11

    jā, var tikai apbrīnot lielas sabiedrības daļas nespēju redzēt to, ka ar godīgiem līdzekļiem vienas nelielas, bet labi izvietotas pašvaldības vadītājs (un viņa ģimenes locekļi) nevar kļūt par bagātākajiem cilvēkiem valstī! Ja Lembergi ieskaitītu valsts kasē kaut pusi no ofshoros uzkrātajiem līdzekļiem, domāju, ka pensionāru problēmu varētu atrisināt vismaz uz diviem gadiem!

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > mary75 14.02.2011. 11.33

    Alternatīva jau manuprāt te skaidra – vai nu piedāvātā konsolidācijai a la Vilka stilā (lasi atlaišanas, bezdarba pieaugums, pensiju apcirpšana) vai arī mēģinājumi netērēt valsts naudu, tur kur tā aiziet kā caurā mucā. Tipa nemaksāt par tukšu telpu īri, likvidēt padomes valsts institūcijās, samazināt valsts atbalstu kontrabandai utt.

    Tāpēc, lai kā man nepatīk Brigmanis un Lembergs, viņu patreizēja pozīcija var novest pie kaut kā konstruktīvāka- vismaz.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 14.02.2011. 12.07

    Tam visam es piekrītu, valsts nauda valsts iestādēs tiek tērēta uz nebēdu, bet, kāpēc gan Lembergs un ZZS nevarētu parādīt piemēru, un sākt taupīt naudu savās ministrijās, darīt tur akurāt to, par ko runā?
    Tad es noticētu, ka tas nav populisms un tukša runāšana.
    Arī reformas valsts aparātā, cik zināms, bremzē taisni PLL un ZZS, vismaz, pēc Dombrovska vārdiem.
    Tad kā labāk jau darīt vismaz kaut ko, kā Dombrovskis, nekā nedarīt neko un gudri runāt, kā ZZS.
    Pie kam ZZS bija visās valdībās gadus desmit, vismaz, kur viņi bija ātrāk. neko neredzēja?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > mary75 14.02.2011. 12.30

    Dzeris: “kāpēc gan Lembergs un ZZS nevarētu parādīt piemēru…”

    Ja JL/Vienotība utml. jūtas par ZZS labāki, kas viņiem traucē savu piemēru u.c. eriģētu, auglīgu orgānu rādīšanā un izmantošanā? :)Laikam jau par švaku, ja jau nerāda un nedara, vien pa kluso elektrības nodokli, ar tarifa nosaukumu maskētu, izdomā un tamlīdzīgas cūcības perina.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 14.02.2011. 12.58

    Ķīps …vai nu piedāvātā konsolidācijai a la Vilka stilā (lasi atlaišanas, bezdarba pieaugums, pensiju apcirpšana) vai arī mēģinājumi netērēt valsts naudu, tur kur tā aiziet kā caurā mucā. +++ kameer netiks veiktas pilnveertigas strukturaalaas reformas medicinaa, izglitiba, uc soc. sfeeras, pret ko tik krasi iestaajas ZZS, tikmeer nauda arii aizies “cauraa mucaa”. Lieta taa, ka mees to pashi negribam -atteikties no tukshas skolas, slimniicas. Mees to paarveersham draamaa, kuru ljaujam nospeeleet ZZS un labaak noticam, ka visu budzhetu var glaabt uz uzpuustaas valsts paarvaldes reekjina :) Mees negribam saprast, ka uzpuusta birokraatija, dubleejoshas izgliitibas programmas, neefektiivas slimniicas ir viens vesels. Nevar njemt to un sadaliit – sev nepatiikamo metiisim aaraa, bet to, kas patiik no shiis sisteemas – patureesim

    +7
    0
    Atbildēt

    0

harijs_m 14.02.2011. 08.35

ZZS ir izvēlējusies ļoti ērtu pozīciju: “Es nezinu par ko ir runa, bet esmu PRET!”. Ja nu kāds ir pret, tad lai parāda alternatīvus risinājumus, kur tad to naudu atrast. ZZS labprāt runā (to gan dara visas partijas)par strukturālo reformu nepieciešamību, tai pat laikā ļoti aktīvi virzot savus cilvēkus labi apmaksātos amatos valsts pārvaldē vai vienkārši šķērdējot naudu dažādu neaktuālu projektu atbalstam ar ZZS pārvaldīto valsts uzņēmumu ziedojumiem. Es to sauktu par liekulību.

+23
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam