Dreimane: viedoklis par valsts pārvaldi nav objektīvs

52

Komentāri (52)

Miervaldis 06.12.2016. 21.24

Kremļa nacists nikodamfaks ir debils.

0
0
Atbildēt

0

Jānis Mednis 01.07.2016. 21.05

Šodienas stulbie britu veči ir tie paši gudrie, izglītotie, progresīvie jaunieši, kuri pirms 40 gadiem braši balsoja par UK iestāšanos ES.

Šķiet, ka tā tomēr ir dzīves pieredze. Ne demence, kā labpatīkas domāt eiroentuazistiem.

+4
0
Atbildēt

0

! ASAP Promo 23.01.2011. 10.46

Par “labajām ziņām” viņai var tikai piekrist. Krieviem, kuri daudz mazāk patērē vietējos mēdijus ir krietni pozitīvāks skats uz dzīvi. Latvieši mazohistiski paši sevi “dzen stūrī”. To varu teikt no savas personīgās ikdienas pieredzes.

+2
0
Atbildēt

0

Melnais 21.01.2011. 12.46

Vēl es gribētu teikt, ka šis “pretrunīgo likumu” jautājums ir tāds kā Stoholmas sindroms (parādība, ka nolaupītie sāk aizstāvēt un just līdzi saviem nolaupītājiem) mūsu sabiedrībā. Padomju laikos šāda dzīve bija absolūta norma un izdzīvoja tie, kas spēja vislabāk izlīferēties, atrast dubultus traktējumus un ilgi runājot, nepateikt neko. Šobrīd tas valstij nav nepieciešams un īstenībā ir pat kaitīgs, bet šī parādība turpinās slēptā veidā – mēs paši sev veidojam tādus likumus, lai varētu dzīvot šādu “dubultu” dzīvi. Vai nebūtu pienācis laiks pateikt, ka “karalis ir kails”? Bet mūsos vēl aizvien mājo bailes, ka kāds mūs par to sodīs.

+5
-1
Atbildēt

0

Melnais 21.01.2011. 12.21

Man tas kašķis ap Kalvīša datu neizpaušanu kaut kā ļoti atbalsojas vispārējā psiholoģiskajā klimatā gan valsī, gan pārvaldē. Mēs visi zinām, ka mūsu likumi ir nepilnīgi un brīžiem pretrunīgi, bet ko mēs darām – nevis cenšamies mainīt šos likumus, bet gan cenšamies izlīferēties – sak, no vienas puses ir tā, bet no otras puses šitā. Es jau gribu, lai viss būtu labi, bet es negribu pārkāpt likumu. Patiesība ir tāda, ka cilvēks baidās no savas iniciatīvas un inovācijām, bet labāk jūtas, pakļaujoties kādam, kas šīs inovācijas ievieš, lai arī šis kāds, iespējams, ir idiots ar lielām ambīcijām un iniciatīvu.
Kavīša lietas gadījumā, kuram tad vajadzēja pirmajam pamanīt nepilnības likumdošanā un ierosināt to novēršanu? Valsts amatperonām, tai skaitā Dreimanei, un taisnošanās par likuma ievērošanu ir smieklīga. šāda situācija verēja rasties tikai amatpersonu neizdarības un nepietiekošas iniciatīvas dēļ.
Un šādu likumu mūsu valstī ir 100-iem, ne par velti reizēm tiesās uzvar absolūtie ļaundari un zaudē nevainīgie (ja neskaita korupciju, kā jums šķiet, kāpēc tas tā notiek??) Kā jums šķiet, kas mūsu valsīt raksta likumus – vai pieredzējuši juristi ar sirmām bārdām, kas ilgi pārdomā un saskaņo katru teikumu vai, kā dzirdēts, jaunizcepti censoņi, kas tiko beiguši augstskolu un pieņemti darbā attiecīgjā ministrijā?

+3
-1
Atbildēt

0

Māris Ķiberis 21.01.2011. 07.18

“2010.gada pēdējā ceturksnī mēs esam sasnieguši 8,2%” – nu bet KĀPĒC mums pēdējās desmitgadēs ir izveidojusies tik daudzskaitlīga un smagnēja valsts pārvalde? Ar ko mēs atšķiramies no Igaunijas?

+2
-1
Atbildēt

0

egilsblums79 20.01.2011. 12.44

Viņai jautā par MINISTRTU prēmijām, šī pretī par vec.ref. prēmiju. Kalvīša skola.

+2
-1
Atbildēt

0

zane_shteinberga 20.01.2011. 11.39

Citēju: “Valsts kancelejā Politikas koordinācijas departaments tiek pārveidots par Stratēģiskās analīzes departamentu, kura galvenais uzdevums tuvākajā laikā būs skatīties līdzi no stratēģiskā analītiskā viedokļa uz nepilnībām valsts pārvaldē administratīvā sloga samazināšanas virzienā un sagatavotu priekšlikumus, kā padarīt vienkāršāku valsts pārvaldes darbību, lai tā kļūtu efektīva.”

Apsveicu. Tomēr administratīvā sloga mazināšana nav vienīgais un pietiekamais valsts pārvaldes iedarbīguma panākšanas veids.

MĒRĶTIECĪGUMS – tas, ko, kā ar ūdens pilieniem drupinot akmeni, cenšas iedabūt mūsu prātos I.Sudraba – no tā ir jāsāk.
VID panākumu mērs taču nav vien administratīvā sloga samazināšana, bet gan ieguvums no ēnu ekonomikas samazināšanas, attiecināts pret izdevumiem tā sasniegšanai.
Ekonomikas ministrijas panākumu mērā ietilpst arī valsts ekonomiskā aizsardzība un tautas iespējas neglābties ārvalstīs nodrošināšana.
Tieslietu ministrijas panākumu mērs taču ir taisnīguma pārliecības nodrošināšana tautā, pērkamības un manipulācijas likvidēšana likumdošanā, tiesu varā, izpildvarā, tostarp pašvaldībās; arī plašsaziņas līdzekļos.
Un tā tālāk.

Kā mums Latvijā ir ar MĒRĶTIECĪGUMU???
Lai veicas.

0
0
Atbildēt

0

ieva_sture 20.01.2011. 09.57

Piekrītu Dreimanei, ka darbinieka vārda un uzvārda publiskošanai pie atalgojuma vai prēmiju saraksta nav lietderīga un mērķtiecīga.

Līdzīgi bija ar Neo lietu, kur tika publiskoti n-tie personu vārdi ar atalgojumu, taču tie saraksti neko nepalīdzēja, jo, nezinot institūcijas struktūru un konkrētas personas amatu, ir grūti izvērtēt, cik pamatots ir speciālista atalgojums un piemaksas.

+3
-3
Atbildēt

0

Lelliite, Dollijs 20.01.2011. 09.40

#IR, uzrīdiet rakstam korektoru, lūdzu! Nu labi – ja atbildes tika iesniegtas rakstiski, tad tekstā var likt 1:1 iekšā, bet virsraksts, cik saprotu, ir jūsu pašu radīts.

+4
0
Atbildēt

3

    ieva_sture > Lelliite, Dollijs 20.01.2011. 09.58

    Piekrītu, arī “iekrita” acīs nepareizais locījums virsrakstā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    arnita_toka > Lelliite, Dollijs 21.01.2011. 08.35

    Vaina nav tikai virsrakstā. Tas gan duras acīs, jo valodas kļūda ar virsraksta līdzekļiem īpaši izcelta. Bet viss teksts ir valodas ziņā patiesi neveiksmīgs. Nerediģēts. Manuprāt, tā ir mūsdienu žurnālistikas problēma: acīmredzot intervējamais dažkārt iesniedz rakstiskas atbildes un paģēr, lai viņa teiktais tiktu respektēts vārds vārdā. Bet kurš tādā gadījumā ir publikācijas autors? Tas, kurš formulējis dažus vienkāršus nepaplašinātus jautājumus? Kvalitatīvā medijā, par kādu uzskatu “Ir,” šādai praksei nebūtu vietas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    arnita_toka > Lelliite, Dollijs 22.01.2011. 07.41

    Jā, nu jauki, ka kļūme virsrakstā novērsta. Tomēr raksta tekstā, pavirši skaitot, ir vismaz 27 pareizrakstības kļūdas. Nerunājot par stila neveiksmēm, kā šī tukšā un samežģītā frāze: “Diemžēl viedoklis par institūciju rodas no tās ziņas, kas masu medijos nonāk par konkrētu situāciju. Diemžēl attiecībā uz valsts pārvaldi šī ziņa nonāk plašsaziņas līdzekļos saistībā ar kādu negatīvu ziņu” u.tml. Iespaids nelāgs. Gan par žurnālistikas kvalitāti, gan par augstu valsts ierēdņu saziņas prasmi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

red_hot_chilly 20.01.2011. 07.53

Liekas, ka ir izvirzīti “sīkie” mērķi, jo galvenais – vai VK ir visu ministriju vadības galvenā ministrija – paliek, proti, daudzie juristi un citi rediģēs pēc sava prāta ministrijas iesniegtos dokumentus, kā to veica Veismanes vadībā, jo esot pat gramatiskas kļūdas! Nākošais – kāpēc nepieciešama visai dārgā Valsts admiinistrācijas skola (līdzekļu ekonomijas dēļ pat nedrīkst lietot dārgo liftu), ja ir valsts augstskolas, kur var notikt mācības. Bet galvenais, ne jau svarīgi būt “jaunais slotai”, kas tīri slauka, bet kādas būs VK funkcijas, kā tiks dalītas funkcijas ar premjera biroju?

+2
0
Atbildēt

0

anete_raugule 19.01.2011. 21.51

>>>Ko sabiedrība iegūst, ja viņa zina teiksim Jāni Bērziņu, kad viņš ieņem šo amatu.Teiksim, cik lielā mērā šī informācijas pakāpe ir lielāka – ja sabiedrība uzzina, ka šis vecākais referents Jānis Bērziņš saņēma 200 latus, vai vienkārši tad, ja sabiedrība uzzina, ka vecākais referents saņēma 200 latus. Informācija par budžeta līdzekļu izlietojumu taču vienalga ir sabiedrībai pieejama>>>

Dreimanes kundze gan varēja ļaut sabiedrībai un nodokļu maksātājiem pašiem izlemt, ko viņi iegūst, uzzinot, kā tiek izmantota nodokļos samaksātā nauda. Drīzāk viņai vajadzētu pamatot, kāds sabiedrībai būtu labums, ja referenta Bērziņa un citas, daudz lielākās summas paliktu sabiedrībai nezināmas.

Un vēl – viedoklis par valsts pārvaldes efektivitāti rodas ne jau no TV sižetiem, bet no ikdienas saskares ar šo pārvaldi. Kamēr papīru stumdīšana, naudas nejēdzīga iztērēšana un nekompetence būs objektīva realitāte, cep augšā kādas PR kampaņas gribi – neobjektīvi negatīvais viedoklis nepazudīs ;)

+5
-3
Atbildēt

0

juhans 19.01.2011. 19.36

Kas ir PATS GALVENAIS priekšnoteikums sekmīgai ierēdņa karjerai – profesionālisms, ambiciozitāte, komunikabilitāte? Nē! Lojalitāte pret savu priekšnieku/priekšnieci. Arī tās citas īpašības nav zemē metamas, bet tām ir vērtība tikai tad, ja tās ir pakārtotas un nerīvē kantes šai Lielajai Īpašībai. Ja ierēdņa karjera ir bijusi sekmīga, ja ierēdnis ir sasniedzis augstāku posteni, nu kaut vai priekšnieka vietnieka posteni, tad tas ir noticis tikai tādēļ, ka viņš ir spējis sevi dziļi un vispusīgi pieslīpēt priekšniecības uzstādītam šablonam. Ja kādreiz viņš pats kļūs par priekšnieku, tad viņš turpinās to pašu veco gaitu un no viņa neiznāks ne Fords, ne Napoleons, ne Neo. Šādas personas uzrodas citos lauciņos.

+4
-1
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 19.01.2011. 18.31

Uz obejktīvo nepretendēju,bet subjektīvais,cik nu nācies, tad ar retiem izņēmumiem, tā pārvalde ir uzpūtības,nekompetences un panisku baiļu no priekšniecības mistrojums.Dies pas ,atļauties kādu iniciatīvu,vai vienkārši saprātīgu risinājumu.Ja nav paragrāfs un vēl 12 augstmaņu vīzējumi,pat puķupodu uz palodzes neuzliksi.Katra iniciatīva ir sodāma,bet jūtīgs deguns pa vējam nozīmē perosnīgi ērtu dzīvi.Vai tad vairāk ko vajag?Politpapiņi pateiks ko darīt.Un saka ar.

+4
-2
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > www.vecamate.lv 19.01.2011. 19.46

    Interesanta kultūras socioloģes Dagmāras Beitneres atziņa:
    ”(..)Un, raugoties no kultūras, no uzvedības modeļa pozīcijām, mēs skaidri redzam, ka viena sociālā grupa – juristi ar visu valdības aparātu – nenormālā ātrumā un daudzumā ražo tik daudz normatīvos aktus, ka cilvēks, atnākot šodien uz darbu, lāga nezina, vai drīkst sākt strādāt vēl pēc vakardienas normatīviem. Un patiesībā tas nozīmē tikai to, ka valsts pārvalde jau ilgstoši vienkārši agonē. Visnopietnāk tieši kopš 2008. gada, kad, manuprāt, prezidentam vajadzēja izsludināt ārkārtas stāvokli, jo beidzot vajadzēja atņemt partijām ministriju vadība.”
    (Paldies globalizācijai)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Dina Repša 19.01.2011. 17.30

Šaubos, ka šādas personas vadībā valsts pārvaldē kaut kas mainīsies. Problēmas būtība – valsts pārvaldes augstprātība un nespēja saprast tos, kas šo pārvaldi piespiedu kārtībā ir gatavi uzturēt… Šai sakarā atceros lielisku citātu no krievu filmas “Jūsu godība” – Tiesāšu pēc tiesas un taisnības! Nē! Tiesāsi pēc likuma… Ja Valsts Virsierēdne nesprot to, ka likumi un politika valstī ir maināmi vakar, šodien, rīt un komunistiskā kvēlumā aizstāv tos pašus “nozagšanas likumus” – ardievu! Kam šāda Lēdija ir nepieciešama? Laikam jau joprojām tas ierēdņa amats ir trekns, ja saprātīgs cilvēks var melst šādas blēņas. Blēņas pēc būtības. Bet – varbūt likumīgas…

+4
-3
Atbildēt

0

austrisv 19.01.2011. 16.26

Opi!
“Pie kam situācija man šķiet bezcerīga tādēļ, ka cilvēki cer uz politiķu godīgumu joprojām, kaut politiķi ne par matu nav mainījuši savu attieksmi pret mums iedzīvotājiem, bet kļūst arvien nekaunīgāki.”

Kamēr cilvēki būs kūtri un necīnīsies par savām tiesībām,neko arī gaidīt nevar!!!
Tā jau parasta lieta daudzdzīvokļu mājās, kur visi gaida, lai kāds izcīna cīņu priekš citiem!!!
Tā nu tas ir mūsu valstī, jo , ja vienotos visi mājas iemītnieki, tad būtu arī rezultāts, bet Tu jau pats to zini.
Bet arī daudzdzīvokļu mājā var šo to izcīnīt, ja dara. To es pēc savas pieredzes zinu, jo mans vīrs Rīgā savas mātes dzīvoklī izcīnīja, ka vismaz notīrīja to jumtu un lāstekas, kas maitāja dzīvokļa sienas!
Tā kā ir iespējas un jāmēģina.
Vai tu nevari griezties pie PS deputātes Čepānes kundzes, jo viņa jau ir palīdzējusi cilvēkiem kā juriste!

+2
0
Atbildēt

2

    mxblack > austrisv 19.01.2011. 17.00

    Es domāju ka juridiski SIA “Zemgale” nav aizsniedzama, te ir jāiet citi ceļi. Ja varētu visu maju saorganizēt, lai vispār nemaksā šos mistiski uzpūstos rēķinus, tad vismaz sāktos dialogs, varētu iegūt kādus pamatojumus no “Zemgales” un saprast kas viņus stimulē uz šādu nelietību. Viņu argumenti jau tagad ir zināmi. Viņi saka ka mājā ir daudz tuksu dzīvokļu kuri tiek apkurināti un ka mājā ir daudz parādnieku kuri vispār ne par ko nemaksā. Tukši dzīvokļi ir tadēļ, ka šeit nav nodrošināti normāli sanitārie apstākļi iedzīvotajiem, ka uz vienu tualeti iet vairakas ģimenes, ka dušas ir tikai tiem kuri paši tās ir ierīkojusi par savu naudu, kaut maksājam pamatīgu apsaimniekošanas naudu. Un vai par to būtu jamaksā īrniekiem? Likumi neļauj tukšos dzīvokļus izīrēt bez rindas, bet kam ir rinda, tie te nelien iekšā, bet prasa ko labāku. Pēc namu pārvalžu optimizācijas tajās ir nonākuši SC favorīti un tie nu šeptējas ko prot. Bet mājā ir arī tādi, kuriem bez lētā aliņa neko nevajag un to viņi pērk par piešķirtajiem pabalstiem. Tas arī atļauj SC favorītiem šeit rīkoties kā patīk, jo tie “nabagi” viņus atbalstīsa lai nezaudētu tos aliņus. Ir radīts kārtīgs “bardak” ar kuru piesedzas šie favorīti un kļūst arvien nekaunīgāki. Un tas savukārt norāda uz to, par kādu mēslu bedri ir pārvērsta šī valsts. Ir tik maz pozitīva, ka gribot negribot ir jākļūst par pesimistu. Un ir tāda bezspēcības sajūta, ka nezini ko pasākt. Gribas ņemt rokā lielu bomi un sākt slānīt tos mēslus visus pēc kārtas, neskatoties kur galva, kur acs. Bet vai man vienam ir tādas sajūtas, es nedomāju. Un vienreiz tas vadzis lūzīs un tad vairs nebūs svarīgi vai priekšā ir SC, vai “Vienotības” slamsti, vai “Puzes hercoga” personīgās mušas, kuras man atgādina tās, kuras es redzēju ganot govis, un kuras govis nekādi nevarēja ar asti aizdzīt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 20.01.2011. 10.35

    Opi!
    Izlasīju! Smagi gan Tev klājas! gandrīz jāpriecājas, ka dzīvoju personīgajā mājā, kur savas problēmas jārisina pašam!!
    Laikam pat izmainīt savu dzīvokli nevari? Un pat apsaimniekotāju laikam nav jēgas nomainīt? Traki, ja blakus ir tukši dzīvokļi!Un jāmaksā par tiem, kas negrib maksāt komunālos maksājumus! Zinu, šo variantu, jo manu ģimeni arī tas skar Rīgā!
    gandrīz jāsāk domāt, ka optimismu varu saglabāt tikai tāpēc, ka dzīvoju savā mājā, bet cik ilgi gan priecāties, ja ar katru gadu pieliks nekustāmā īpašuma nodokli? Bet tas jau draud mums visiem! Laikam tiešām vadzim ir jālūzt, lai kaut kas kardināli mainītos Latvijā! tikai, kur ņemsim līderius, kuri visu izdarīs mūsu vietā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 19.01.2011. 15.41

Bet! Es nedomāju ka man varētu izdoties vienam pašam ko izcīnīt pret SIA “Zemgale” par nekaunīgu manis apzagšanu ar nepamatoti augstiem rēķiniem par siltumu, mājas apsaimniekošanu un elektrības patēriņu, kad to uzskaita pēc kopēja skaitītāja visai mājai. Es šo tematu paceļu tādēļ, ka šī problēma ir ļoti kolektīva, tikai cilvēki ir bezspēcīgi smierinājušies un nolaiduši rokas. Ik uz soļa mēs sastopamies ar netaisnībām un nelietīgu attieksmi visās dzīves jomās kurp vien pagrizies. Un izeja nav redzama, jo visa šī valsts ir izveidota par nelietīgu vienkāršo cilvēku aplaupīsanas un pavergošanas mašīnu pilnīgi pretēji mūsu mērķim to veidojot. Diemžēl tā pēc izveidošanas nekad nav kalpojusi mums, bet mūs dīrājusi kā “kaimiņu āžus”. Sākumā mums borēja ka valsts ir jauna, ka viss ir sabrucis un jāveido no jauna, kaut tā pirms tam bija viena no attīstīkajām PSRS valstīm. Pēc tam uztaisīja to burbuli un mūs mānīja ar to, bet tagad atkal visu novēršot un labojot. Tikai neklas faktiski manā dzīvē nemainās, izdzīvot kļūst arvien grūtāk, bet zagts tiek pilnīgi atklāti un arī aizklāti, slēpjoties aiz valsts noslēpuma grifa. Pie kam situācija man šķiet bezcerīga tādēļ, ka cilvēki cer uz politiķu godīgumu joprojām, kaut politiķi ne par matu nav mainījuši savu attieksmi pret mums iedzīvotājiem, bet kļūst arvien nekaunīgāki. Tas E.Finka paredzētais lūzums nenotiks pats no sevis un ja mēs ļausim sevi tā arvien vairāk aplaupīt. Beigsies Parex krīze, gan radīsies jauna un jauna, jo par iepriekšējām taču neviens neatbildēja, bet mēs tās vienkārši “izstrēbām”, vēl papildus ļaujot mūs apzagt arī bez krīzes. Es neesmu dzirdējis ka mūsu tik ļoti atbalstītā “Vienotība” nu sāktu mainīt šo valsti pamatos, lai to piespiestu kalpot mums, ne mums kalpot tai. Nekas nemainās un nemainīsies bez mūsu iejaukšanās, nebūsim navi. Viņiem tur augšā ir ļoti ērti un komfortabli, no tā neviens neatteiksies bez palīdzības no malas.

+3
-1
Atbildēt

2

    kdaljajev > mxblack 20.01.2011. 09.48

    Nevajag nokārt galvu.Ko mēs darītu ja mūs piemeklētu Austrālijas plūdi.Protams,ka žēl ka 20 gadu laikā neko prātīgu neesam sasnieguši.Salīdzinot ar pirmās Latvijas neatkarības gadiem,kad ražojām gandrīz visas nepieciešamās preces.Piekrītu R.Paulam,ka mums nevajag vairāk par 200 ierēdņiem.Pārāk daudz viss ir samudžināts un neviens nezin kā to mezglu atšķetināt.Cerams,ka ar laiku iemācīsimies saimniekot savā zemē.Pēc ziemas nāk pavasaris un tad dzīve paliek skaistāka.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    rabinovichs > mxblack 22.01.2011. 11.27

    Liena>opis555.Ne jau Rīgā vien ir problēma ,ka apsaimniekotāji ignorē daudzdzīvokļu māju iedzīvotāju prasības.Mazpilsētu pašvaldībās vispār šos dzīvokļu īpašniekus “neņem galvā”,jo tas ir privātīpašums un katram pašam par to esot jārūpējās.To,ka algu apsainiekotājiem maksājam mēs,dzīvokļu īpašnieki,to šie ierēdņi aizmirst.Vienīgā izeja ir mājas iedzīvotājiem pašiem pārņemt māju savā valdījumā,tikai tad ir jātrod kāds “trakais”no mājas iedzīvotājiem,kurš brīvprātīgi uzņemsies cīņu par tiesībām dzīvot sakoptā mājā un maksāt par reāliem patēriņiem.Parasti tādu grūti atrast,jo visi gaida,ka kāds nāks un cīnīsies viņu vietā.Kamēr cilvēki nesapratīs,ka vienīgi pašiem tas jādara, un ierēdņi nejutīsies kā kungi,bez pienākumiem un atbildības par bezdarbību,tikmēr mēs šo tranu baru barosim.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 19.01.2011. 15.01

Bet,Lidumniek,Optiskais Tēmekli! Par laimi es vel dzīvoju uz zemes sava ikdienā un tā arī ir mana dzīve kā jebkuram no Jums, bet viss tas bezjēdzigi uzpūstais valsts un pašvaldību pārvaldes aparāts man īpaši viens no otra neatšķiras. Par partijām es spriežu pēc politiķu darbiem un Olafs Pulks gan savā vēstulē atbildēja man labu laiku atpakaļ un solīja manu problēmu noskaidrot, tā viņš to skaidro joprojām. Tā ir partijas valdes locekļa attieksme pret vēlētāju, diemžēl. Un tāda ir viņu attieksme pret saviem pienākumiem arī kopumā. Tagad es sāku saprast kāpēc Kristovskis īpaši negrib ar šo kompaniju ielaisties, viņš tiem netic un liekas ka pamatoti. Bet griezties tiesā man būtu ļoti sarežģīti, man nepietriktu naudas lai ko panāktu. Un šī apsaimniekotāju strauji augošā patvaļa jau nav tikai mana problēma vien, es domāju ka no tās cieš visi Rīdzinieki. Bet SC nākšana pie varas ir atsējusi tiem rokas un nu viņu ēstgriba aug milzīgā progresijā ar vertikālu līkni attiecībā pret laiku. Un es arvien mazāk uzticos arī tiesām, man ar tām ir laba pieredze un zinu kā tur stradā. Strādā tieši tāpat kā Rīgas Domē, valdībā un izpildirekcijās ar vislielāko Saeimas atbalstu. Lūk to mēs esam dabūjuši par savu aklo lēticību savulaik stāvot gan uz barikādēm, gan brīvības eiforijā balsojot par pirmo pretīmnākošo salašņu politiķi, kurš neko citu neprot un nav pierādījis, kā melot un zagt. Uz barikādēm es noteikti ietu atkal, bet visādiem godmaņiem gan mani piemānīt vairs neizdotos. Un toreiz jau nebija ne interneta, ne mobilo sakaru. Bija, tikai biezajiem.

+5
-2
Atbildēt

1

    austrisv > mxblack 19.01.2011. 15.10

    Opi!
    Administratīvā tiesa nav dārga!!! Tur tikai 10 Ls bija jāmaksā nodeva!
    Es gan savulaik iztiesāju savas mājas rekonstrukcijai nepieciešamo līniju pārvilkšanu no 6 m uz 3 m!!! Iztiesāju un panācām ko gribējām. Galvenais ir nemest plinti krūmos, bet iesūdzi viņus Administr. tiesā, vēlreiz saku, jo citādi galā netiksi!Nebeidz sevi nost un nav tik traki ar tiesnešiem- viss ir okei!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 19.01.2011. 14.58

1) Komunikācija ar sabiedrību ir pašas VK kompetencē – ja iestāde nespēj regulāri un skaidri pateikt “mēs izdarījām to, tagad strādājam pie tā un plānojam darīt to, lai sasniegtu tādu un tādu mērķi”.
2) Nesaprotu, kādēļ žurnalists mēģina pārliecināt Dreimani, ka likumu pārkāpt (pat ja tas rada kādu pozitīvu efektu sabiedrības labā) ir labi!

+2
-1
Atbildēt

1

    mary75 > Una Grinberga 19.01.2011. 17.44

    Manuprāt, VK tiesvedību zaudēja, tā ka likumu VK pārkāpa taisni slēpjot tos datus.
    Kaut kā neticas, ka tiesa piemēroja tālaika notikumam pēdējo likumu, kurš tad vēl nebija pieņemts, domāju, tiesa atzina, ka arī pēc tālaika likumiem VK bija jādod informācija.
    Dāmā, izskatās, izvairās no atbildes.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

elisabeth_ipsos 19.01.2011. 14.49

Man svarīgākais, lai jaunās VK vadītājas teiktais materializētos arī darbos, jo bieži vien labas domas un ieceres tā arī paliek prātos vai uz lapām. Vienīgais es negribu piekrist, ka valsts aparāts ir mehāniski jāsamazina līdz zināmam % līmenim, jo šāda samazināšana var novest pie ļoti neparedzamām sekām. Tā vietā ir svarīgi nodefinēt valsts galvenās funkcijas un izejot no šīm funkcijām arī veidot valsts pārvaldi.

+1
-1
Atbildēt

2

    mary75 > elisabeth_ipsos 19.01.2011. 17.39

    Vajag runāt nevis par valsts aparātā strādājošo %, bet gan par valsts aparāta izmaksām un tā kvalitāti.
    Tas rādītājs % no iedz. skaita, manuprāt, vispār neko neizsaka.
    Un stipri šaubos, VK tur ko varēs izdarīt ar to optimizāciju, jo nav jau politriskās gribas neko darīt.
    Nu, ja rēķina pēc strādājošo %, tad jau kādus mazos atkal varēs atlaist un tad atskaitīties, cik viss glauni.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > elisabeth_ipsos 20.01.2011. 10.11

    Par to ministru vienpersonisko lemšanu neies cauri, tad jau katram pašam būs arī jāatbild par kļūdainiem lēmumirem, visiem labāk patiks MK kolektīvā bezatbildība, kā tagad.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Gunārs Nažinskis 19.01.2011. 14.16

Varu tikai atbalstīt Dreimanes izvirzītos vispārīgos mērķus. Jautājums, kā tie tiks sasniegti.
Manuprāt sabiedrībai kopumā nav skaidrs kas ir valsts ierēdnis, jo ļoti bieži par tādiem pieņem politiķus, uzņēmumu vadītājus, advokātus utlm.
Valsts pārvaldei pirmāmkārtām jābūt ļoti skaidri saprotamai to darba vīzijai un mērķiem, tikai tad var runāt par to atbilstību darbiem un to statusam.

+3
-1
Atbildēt

0

austrisv 19.01.2011. 14.14

“… Ja nav šī pozitīvā ziņa, tad sabiedrībai nav objektīvs viedoklis par valsts pārvaldi kopumā, jo ir tikai sliktās ziņas, bet nav tās labās ziņas, ko valsts pārvalde ir izdarījusi”

Te nu gan es kancelejas vadītājai piekrītu 100%!
Mūsu televīzijas ziņās, it sevišķi jau TV3- jo to skatos, tik daudz reizes tiek spiests uz to, un pat labu ziņu pataisa par sliktu ziņu!!! Nesaprotu, kas tas īsti ir? Vai to dara tīšām, lai tautu galīgi saniknotu? tad jau nav jābrīnās, ka visi staigā nīgri un dusmīgi.
Piemērs, kad vairs neizturēju un pazvanīju uz ziņu dienestu TV3 bija par valdības atļauju LVmežiem iepirkt tās 0.3% akcijas no LF par peļņas daļu, ko protams, LVM var atļauties, lai glābtu labi strādājošu uzņēmumu no krievu Svezas apkampieniem! Taču šo ziņu pasniedza, kā sliktu, jo lūk, kā tas iespaidošot nodokļu maksātāju maciņus!!!
Vai nu tas ziņu dienesta producents ir galīgs muļķis vai citus par tādiem uzskata, pasniedzot labu ziņu par sliktu ziņu. Katram domājošam cilvēkam taču skaidrs, ka LVM par savu peļņu, kura tai paliek pēc nodokļu nomaksas var labāk ieguldīt LF akcijās, kuras ness atkal dividendes vai tad labāk sponsorēt Ventspils mēra futbolklubus, vai ielikt peļņu uz % bankās!
Tā tas notiek TV3 ziņās ne jau vienu reizi vien. Vēl varētu minēt piemērus, bet pārāk gari sanāks!

+16
-2
Atbildēt

4

    dro > austrisv 19.01.2011. 14.28

    Bet. Visu cieņu! Kaut visi būtu tik aktīvi.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 19.01.2011. 14.53

    Ino
    Paldies, bet ko lai dara, ja nepiederu ne pie vienaldzīgo, ne bezcerīgo īdētāju kategorijas.
    Ja mani nokaitina, tad cīnos un nebaidos ne nieka!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > austrisv 19.01.2011. 17.56

    Masu mēdiju mērķis un uzdevums nav slavēt kādu valsts pārvaldes struktūru, es te nerunāju par konkrētu gadījumu ar TV3, bet, izskatās, dāmai visai vāja izpratne par masu mēdiju lomu dem, sabiedrībā, šo te “vajag vairāk labu ziņu” esam jau dzirdējuši no tā paša Kaulīša un vēl no dažiem, kas nevēlējās, lai parāda viņu “labos darbus”.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 20.01.2011. 10.24

    Džeri, Tu neesi mani sapratis!
    Ziņās ziņa ir vienkārši jāpasniedz kā ziņa’, nevis ar komentāriem, kuri šo ziņu padara par sliktu ziņu! Komentāri par manis pieminēto ziņu TV3 bija, ar traģisku sejas izteiksmi pateikat, ka tas ietekmēšot nodokļu maksātāju maciņus!
    Tieši ši piebilde pataisīja labu ziņu par sliktu ziņu!
    Par tām piebildēm arī ir runa! Tāpat arī Dreimanes teiktajā, ka vispār TV nedod iespēju Latvijas cilvēkiem saņemt LABAS ziņas!!! Piemērus viņa min!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 19.01.2011. 14.05

padomju tipa ieredne..kas daris visu ko teiks prieksnieks..piem.kalvitis ..ta notiek kad meitene atbrauc no periferijas un sapno par siltu vietinu..kada valsts iestade kur var sedet un neko nedarit..pamatiga kluda likt atbildiga amata cilveku kurs piesedzis kalviti un vina bandu…jo vina jebkura mirkli savu veco sefu uzdevumaa var ari pamest zem tankiem…ari savus jaunos saimniekus..

+11
-3
Atbildēt

0

mxblack 19.01.2011. 13.56

Manu viedokli par valsts pārvaldi veido tas ar ko es sastopos ikdienā, tas kādus pienākumus man uzliek valsts un kā valsts pilda savējos. Un tās ir viselementārakās sadzīves lietas, kuras vai nu atvieglo, vai padara ļoti sarežģītu manu ikdienu un manu dzīvi kopumā. Es cenšos šīs problēmas salīdzināt gan ar pagātni, gan ar problēmu risinājumiem citās zemēs. Visāpīgāk šdien mani aizskar ne ar ko neizskaidrojamie un nepamatojamie strauji augošie īres rēķini par dzīvokli. Un nav neviena reāla mehānisma kā tos varētu pārbaudīt un pieakstīto noprotestēt. Cik mājas apsaimniekotājs uz tā papīra uzraksta, tik man ir jāmaksā, ja negribu dabūt uz sava kakla valsts represīvo aparātu. Tāda nu šeit ir tā demokrātija un tāda ir šīs valsts pārvalde. Es nevaru noteikt cik ir lieku ierēdņu un cik lieku ministriju, bet es redzu kad mani klaji apzog. Es kā vēlētajs mēģināju rakstīt JL Rīgas Domes deputātiem. Kautko šie man atmuldēja, bet konkrētu atbildi tā arī nesaņēmu. Par šo partiju es noteikti vairs nebalsošu.

+6
-5
Atbildēt

5

    austrisv > mxblack 19.01.2011. 14.24

    Nu Opi!
    Kā Tu no valsts pārvaldes un valsts ierēdņiem tiki līdz pašvaldību ierēdņiem?
    Par pēdējo frāzi Tev 100% piekrītu! Sevišķi jau nu lielas nejēdzības notiek pašvaldībās un cilvēks var to pašvaldību sūdzēt Administratīvajā tiesā. Pretojies tiem pašvaldību ierēdņiem, jo citādi tie guļ susuru miegā, jo neviens to ierē’dnu labsajūtu netraucē! Sūdzies tam pašam Ušakovam un saki, ka par viņu balsoji, bet vairāk nebalsosi, ja tik dārgi komunālie pakalpojumi un nepamatoti uzrēķini, kuri patiešam tādi ir!!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Gunārs Nažinskis > mxblack 19.01.2011. 14.29

    Starp citu, cik saprotu no likuma par civildienestu, tad deputāti nav valsts vai pašvaldību ierēdņi.
    Ierēdņi ir valsts vai pašvaldību iestāžu vadītāji (pašvaldību gadījumā – piem. izpildirektori), departamentu direktori, nodaļu vadītāji un referenti. Tiesa, man pašam līdz galam šis jautājums nav skaidrs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > mxblack 19.01.2011. 14.36

    Ko brīnies, Opi?! Kādi Vienotības kadri Rīgas Domē?! Mazais Jaunups, kurš par Latvijas Valsts mežu “ziedojumiem” VEF basketbolistus apmaksā un glābj, — vai Vienotībā ir kāds, kurš viņu gribējis apturēt? Ne grib, ne var. A Tu, Ōpi, te par kalpošanu tautai — tādam rīdziniekam kā Tev?! Kauna Tev nav, Latvijas politiku nesaproti. :)Kuri mums te vis-vis-labākie un visgodīgākie.

    ZanE-i special — ZZS nekad nesaka, ka Lembergs visbgodīgākais, viņi saka — vislabākais premjera kandidāts… :)

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > mxblack 19.01.2011. 17.15

    ….speciāli Optiskajam Tēmeklim!…Tev ir iemesls apšaubīt Valda Dombrovska godīgumu?…lūdzu, argumentus galdā!…4-os eksemplāros!
    – Ģenerālprokuratūrai;
    – KNAB;
    – SAB;
    – un man – personiski!…:))

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dro > mxblack 19.01.2011. 17.28

    zanE. Izrādās Optiskais Tēmeklis no ZZS īpašā kontingenta:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam