Premjeram neesot disciplinārās varas pār KNAB priekšnieku
56Saistītie raksti
Intervija /
6. novembris
Mums ir laba riska apetīte
Redaktores sleja /
6. novembris
Bez pīppauzes
Analīze /
23. oktobris
Mūsdienu vergi
Analīze /
28. augusts
«Pavisam elementāri»
Komentāri (56)
dzeris49 02.05.2016. 12.26
Taisnība, paši par sevi šie jēdzieni – ctb, politkorektums, tolerance, utt., nav slikti.
Bet, izrādās, visu var novest līdz absurdam, kad šie jēdzieni sāk strādāt pret savi sākotnēju jēgu, kas tagad Rietumos arī notiek.
0
raimonds_bossltd 15.01.2011. 18.45
to donst13
Muižnieces, Demakovas un Ūdres galvas tiks iespiestas starp resnas urkas spalvainām sviedrainām ciskām Iļguciema kičā.
0
andrejs_kirsis 15.01.2011. 14.30
Vai kāds nevar uzrakstīt kļauzu par Vilnīti, kas dotu iespēju viņu ietupināt izolatorā līdz apstākļu noskaidrošanai?
2
ievuliitis > andrejs_kirsis 15.01.2011. 15.54
Žēl, ka nav Andropova laiki. Vilnīša alkohola patēriņš, kā stāsta, pārsniedz iestādes vadītājam piedienīgo kvantumu. Vai par atrašanos darba vietā ar sajūtamu smaržu nav pietiekošs iemesls atstādināšanai?
Tagad sēžu un nevaru izšķirties – kas sliktāk – Andropova laiki vai Vilnītis, kā KNAB “vadītājs”.
0
egfoto > andrejs_kirsis 15.01.2011. 18.33
Sieviešu cietums gaida dažas personāžas! :)
0
shots 15.01.2011. 10.19
es to Valdi nesaprotu – nu kāpēc viņš nemet zem tanka ZZS? Nu nokritīs valdība, nu un? Diezvai tauta nebuntosies, ja pie šprices tiks SC + prostitūtas ZZS. Lai pamokās, apsvilināsies un tad tiem ZZS balsotājiem pensionāriem varbūt acis atvērsies. Tas taču nav normāli, ka strādājošie saņem mazāk par dažu labu pensionāru. Vismaz laukos tāda situācija ir novērojam, slima valsts.
0
andris902 15.01.2011. 10.02
….”Tikmēr Ģenerālprokuratūra aizvien turpina Dombrovska septembra nogalē rosināto pārbaudi par Šlesera parakstītā airBaltic akcionāru līguma atbilstību valsts interesēm.
….zināms, ka pārbaudi veic Ģenerālprokuratūras Personu un valsts tiesību aizsardzības departaments, ko vada virsprokurors Juris Pēda. Pēc prokuratūras preses pārstāvja Andreja Vaska sniegtās informācijas, pagaidām nav zināms, kad pārbaude tiks pabeigta.”
…varbūt prokurora kungs varētu pievērsties savu tiešo uzdevumu pildīšanai…
….pēc iepriekš veiktajām darbībām varam gaidīt, ka nākošais “Prokurora brīdinājums” vai vismaz dzeltenā kartīte tiks nosūtīta Valsts prezidentam…jo arī viņš izteicis iebildumus par to, kas notiek KNABā….
3
garausiitis > andris902 15.01.2011. 10.10
Prokurora kungs vienkārši nevar…., jo nevar…. neapbižosim prokuroru!
0
ievuliitis > andris902 15.01.2011. 10.16
Vienu brīdi šķita, ka Pēda tas pats Buda vien ir. Nu, tas pats, kura dēļ itkā Loskutovs Kalvītim kļuva slikts.:))
0
Edzs > andris902 15.01.2011. 12.57
@zanE
_…varam gaidīt, ka nākošais “Prokurora brīdinājums” vai vismaz dzeltenā kartīte tiks nosūtīta Valsts prezidentam…_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nu pareizi Zane, vel vinja iecietibas mers tatad nav izsmelts.
ta pa istam visiem no vinja vajadzes baidities kad vinsh sutis dzeltenas kartites Premjeram un Valsts prezidentam.
0
raimonds_bossltd 15.01.2011. 09.20
Kas ir KNAB? Ar debilu skatienu apveltīts, krievijas skolā apstrādāts, finansiāli atkarīgs, zagļu, čekistu, komuņagu un pediņu pakalpiņš, jeb tomēr 75% tā godprātīgo darbinieku?
0
oskaar 15.01.2011. 01.38
>zanE
Kāds tur joks! Un nav nekāds brīnums, ka “kāds mēģina ar prokuratūras palīdzību demonstrēt savus distrofiskos muskuļus”. Minētajam vārdam “distrofiskos” lāga nevaru piekrist- tie var būt itin nopietni, bez kādām distrofijas pazīmēm.
Kā redzam- cīņa par KNAB sagraušanu ir nopietna. Un man, diemžēl, nav skaistu cerību par šīs cīņas iznākumu KNAB labā (ja visa šī cīņa vainagosies ar Vilnīša palikšanu amatā).
Kantoris, protams, saglabāsies, bet nodarbosies tikai ar kaut kādu ceļu policistu vai zemākā līmeņa nodokļu inspektoru lietām.
Kā atzīmēju iepriekš- tā laikam arī ir vēlētāju gribas izpausme. Jo nav dzirdēts, ka kāda vēlētāju grupa (vai partija, vai sabiedriskā organizācija) nopietni protestētu pret KNAB sagraušanu. Nu- ižņemot partiju apvienību Vienotība.
0
raimonds02 15.01.2011. 01.33
Premjeram neesot vai nav disciplinārās varas pār KNAB priekšnieku?
kam ir (ja kādam!) disciplinārā vara pār KNAB priekšnieku?
1
oskaar > raimonds02 15.01.2011. 02.05
Nu, nav. Vienkārši- nevienam nav! Vai atceraties- kā Kalvītis mocījās ar Loskutova nomešanu, un nekas viņam nesanāca? Un rezultātā nometa pašu Kalvīti?
0
andris902 14.01.2011. 22.44
…pats dokumenta nosaukums “Prokurora brīdinājums”…vairāk izskatās pēc nepārdomāta joka…vēl jo vairāk, jo šādam dokumentam nav pilnīgi nekādu juridisko seku…negribētos ticēt, ka kāds mēģina ar prokuratūras palīdzību demonstrēt savus distrofiskos muskuļus….taču šāda veida dokumenta rašanās neliecina arī par adekvātu prokurora rīcību…
4
Edzs > andris902 15.01.2011. 00.29
“Prokurora Brīdinājums”…, tam varetu sekot “Prokurora Rājiens”, tad “Stingrais Rājiens”, nu un ja vel tad Dombrovskis nenobisies, – tad es nezinu kas.
0
piziks > andris902 15.01.2011. 01.45
Meitenes, vai tad prokurors izdomāja to nosaukumu brīdinājums jeb tomēr LETA-s fantasti, ka “brīdinājums” likās iespaidīgāks vārds, lai lasītājus pulcētu? :)
0
andris902 > andris902 15.01.2011. 09.31
….dokumenta nosaukums “Prokurora brīdinājums”…pavisam nopietni un bez LETAs izdomas!…tāpēc arī jautājums – vai prokurora rīcība ir adekvāta…
…dokumentu vari apskatīt vakardienas TV Panorāmas arhīvā…
0
garausiitis > andris902 15.01.2011. 09.41
Prokurors bija vai nu sapīpējies vai pierāvies. Gadās… atceros reiz dabūju ručīt prokuroru,kurš bija pierijies Jūrmalā un pa pāli aizmidzis bandītu mersī uz pakaļējā beņķa . Tā nu viņu izmeta ārā , atņēma ” korkas ” , labi,ka nesadeva pa purnu… Korkas dabūjām atpakaļ, tāpat ,kā saratām,ka prokurori arī ir cilvēki…
0
oskaar 14.01.2011. 22.41
Ņemot vērā to- cik ilgi Kalvītis noņēmās ap Loskutova atstādināšanu, un cik tizlā veidā Loskutovs beidzot tika atstādināts, manuprāt pati likumdošana šajā jautājumā nav slikta.
Vienīgā nelaime ir tā, ka iepriekšējam Saeimas vairākumam tomēr izdevās iebīdīt šajā amatā SAVU “kretīnu”- kura galvenais uzdevums ir nodrošināt viņu šajā amatā iesēdinājušo intereses. KNAB jautājumā, manuprāt, šībrīža Saeimas sastāva vairākuma intereses neatšķiras no iepriekšējās.
Ja “jaunās” Saeimas vairākums patiesi vēlētos nopietnu korupcijas ierobežošanu, tad kaut kāds risinājums Vilnīša sakarā būtu atrasts jau aši pēc pēdējām Saeimas vēlēšanām.
Ja pieņemam, ka Saeimas sastāvs kaut cik realizē savu vēlētāju intereses, tad atliek secināt- vēlētāju vairākums ir PRET nopietnu korupcijas apkarošanu. Un mazākumam ar to ir jāsamierinās. Vismaz līdz nākošajām vēlēšanām.
0
andrisskrastins 14.01.2011. 22.13
1) Lēmums varētu būt vēl nestājies spēkā, t.i. tas vēl ir pārsūdzams, tāpēc tas varētu būt arguments;
2) Dombrovskis brīdināja, ok, viņš maldījās, bet lēmumu nekādu nepieņēma. Prokuratūras komentārs šķiet lieki emocionāls, šķiet, kāds būs nedaudz piepušķojis. Ja godīgi, šāda bakstīšana ar pirkstu premjeram, ka viņš nevar ietekmēt acīmredzami bezkaunīgu idiotu, ir morāla pazemošana.
3) Es ļoti ceru, ka šis būs gadījums, ka visgardāk smejas tas, kas smejas pēdējās – un pēdējais smiesies Valdis.
Neapskaužu viņu. Man pret Vilnīti sen nervi būtu čupā.
1
juhans > andrisskrastins 15.01.2011. 13.02
Vai šī “bakstīšana ar pirkstu premjeram” tad, kad stājies darbā jaunais ģenerālprokurors, būtu nejauša sagadīšanās vai varbūt tā būtu notikusi bez ģenerālprokurora ziņas? Maz ticams.
0
gundega_heiberga 14.01.2011. 20.46
Zināms, pār vilnīti vara ir naudai(kredītsaistībām) – citādi viņš nerīkotos kā ienaidnieka aizmugurē. Izriet jautājums: “kas ir garantija un kurš ir garants?”
0
andris902 14.01.2011. 19.49
…kā jau iepriekš rakstīju…nāksies iet uz apzinātu likuma pārkāpumu, bet tomēr Vilnīti atstādināt uz dienesta pārbaudes laiku….lai Vilnītis tiesājas!…pieprasa kompensāciju!…tas būs mazāks kaitējums valstij, nekā Vilnīša atrašanās KNAB vadītāja amatā…zinot mūsu tiesu noslogotību…līdz reālam spriedumam un tā stāšanās likumīgā spēkā…varētu paiet gadi 10….bet pa to laiku var gan likumus sakārtot,gan atļaut cilvēkiem strādāt…kas to vēlas un prot…:))
11
piziks > andris902 14.01.2011. 21.19
Šis laikam šobrīd ir vienīgais konstruktīvais risinājums, diez vai vajadzētu no tā baidīties/kautrēties.
0
andrisskrastins > andris902 14.01.2011. 22.01
Ja Vilnītim nebūtu politiskā aizmugure, tad jā, šāds solis nebūtu peļams. Diemžēl ZZS šodien skaidri nodemonstrēja, ko domā Puzes grāfs.
Gaidam prokuratūras izmeklēšanas rezultātus.
0
andris902 > andris902 14.01.2011. 22.49
…pecisk…lai atstādinātu uz dienesta pārbaudes laiku….manuprāt, balsojums nav nepieciešams…un, lai kāda arī būtu aizmugure…tā šo lēmumu nevar ietekmēt…
0
Edzs > andris902 15.01.2011. 00.23
Zane,
tas ko tu piedava ir shoreiz vienigais iespejamais lietas risinajums.
uz pozitivu balsojumu Saeima nav ko ceret un iet shaja lieta uz smagu darijumu ar Lembergu, tas butu navejoshi.
demokratijai ir grasha vertiba ja ta neprot sevi aizstavet. Vilnitis ir atlaizhams vai atstadinams uz parbaudes laiku, ja tiesa tur atrod ko nekorektu, tam ir maksajamas kompensacijas kuru apmers ari ir tiesas apstridams.
0
mary75 > andris902 15.01.2011. 11.13
Es arī piekrītu.
Lai tiesājas, cik uziet, bet, jādabūn viņš prom ir.
Ja viens klauns var tā ņirgāties par valsti, un tur neviens neko nevar padarīt, tā ir failed state.
Grūtupa likumi būtu jāmaina, bet, pie šis saeimas to izdarīt nevarēs, tāpēc jāmēģina tos kaut vai kaut kā gudri apiet.
Musulmaņiem arī ir šariats, kas paredz sievieti nomētāt ar akmeņiem līdz nāvei, par dažiem pārkāpumiem, vai tad aicinājums pārskatīt vai nepildīt tos likumus būtu tiesiskais nihilisms?
Kaut arī, tēma slidena, es piekrītu.
0
egfoto > andris902 15.01.2011. 14.22
Diemžēl apzināts likuma pārkāpums velk uz sēdēšanu cietumā par valsts līdzekļu izšķērdēšanu.
Uz priekšu Lāci, nācijas vārdā! :)
0
andris902 > andris902 15.01.2011. 15.14
…donst13…Tu runā par apzinātu līdzekļu izšķērdēšanu maksājot kompensāciju, ja Vilnītis tiesāsies?…OK…es piesakos segt daļu no Vilnītim izmaksājamās kompensācijas (ja tāda viņam vispār pienāksies)… lai šo valsti atbrīvotu no šādu viļņveidīgo atrašanās ieņemamajos amatos…pat nešaubos, ka vēl kāds varētu pievienoties…Tu pats negribētu?…:))…priekš Tevis – “slabo”???…:))
0
egfoto > andris902 15.01.2011. 16.58
Piesakies visu :)
0
andris902 > andris902 15.01.2011. 17.51
…donst13…tomēr – “slabo”???…:))
0
egfoto > andris902 15.01.2011. 18.28
Ko, maksāt? Protams!!! Es savu naudu skaitu.
0
hinanska > andris902 15.01.2011. 18.37
Vajag, vajag! No zeķes uz trīslitru burku un atpakaļ. Un tā katru vakaru – nauda mīl, ka šo skaita! :-)
0
austrisv 14.01.2011. 17.29
“Šajā intervijā viņš arī beidzot izpauž savu lielāko sāpi priekšnieka amatā — Latvenergo lietu, par kuras «daudzajiem aspektiem» viņš «kā biroja priekšnieks» esot uzzinājis tikai pēc uzņēmuma amatpersonu aizturēšanas”
Nu jā, tieši šo faktu arī Vilnītim ir stipri ko pārdzīvot, jo maizes tēvi noteikti par šīs Latvenergo lietas nogulēšanu, galvu Vilnītim neglauda!
Tāpēc jau Jutai birst viena disciplinārlieta pēc otras, un neviens laikam mūsu demokrātiskajā valstī šo patvaļu nevar pārtraukt!
Kur te ir tiesiska valsts, ja viens KNAB priekšnieks, kam ir vecās kliķes politisks jumts, nevar šo amatpersonu savaldīt- jo brauc ar muti un visādām muļķībām, bet visa valsts vara nespēkā plāta rokas?
2
aivars_silins > austrisv 14.01.2011. 17.51
Šī sāga ar Vilnīti arī parāda mūsu varas faktisko stiprumu. Nu gribētos tak vienreiz redzēt Dombrovski uzsitam dūri uz galda! Paldies, atvainojiet, vai jūs, lūdzu, nevarētu – tajā kompānijā nav īstie vārdi.
0
ievuliitis > austrisv 14.01.2011. 19.05
neitro
Vai stiprs cilvēks ir tikai tas, kas šķaida purnus, sit dūri galdā un ar kājas spērienu atver visas durvis?
0
piziks 14.01.2011. 16.37
Savdabīgi un interesanti.
1. Var saprast, ka gadījuma cilvēks, labs draugs, kas par juristu nomaskēts, uzrakstīja vēstuli, ko Dombrovskim parakstīt. Interesanti, kurš to vēstuli rakstīja? (Tonis tam atgādinājumam tāds, ka nebūtu jābrīnās, ka rakstījusi persona, kam spīta vairāk nekā jebkuras citas īpašības… :)
2. Kā varēja gadīties, ka tik nezinoša cilvēka sastādītu tekstu premjers parakstīja?
Kas notiek premjeram vistuvākajā apkaimē?
3
egfoto > piziks 14.01.2011. 17.12
Tā viennozīmīgi ir ZZS provokācija.
Brigmanis vainīgs.
0
kika,kiki,banija > piziks 14.01.2011. 17.15
Brigmanis ir tas bijušais boļševiks, kurš lika apgānīt Kalpaka dzimtās mājas? Tas, kurš tagad ZZS pelna iztikai?
0
kika,kiki,banija > piziks 14.01.2011. 17.17
Lasījis neesi, bet jautājumi gatavi. Šito arī vilnītis aiznesa uz cietuma kandidātam lembergam draudzīgo presi?
0
ievuliitis 14.01.2011. 16.35
Vai fakts, ka spriedums vēl nav stājies spēkā, padara to spriedumu par neesošu?
4
raimonds_bossltd > ievuliitis 14.01.2011. 16.54
to betijacelmale
Tad jau Loskutova kungs varētu atgriezties KNAB vadītāja amatā, bet Vilnītis atkal krievijā papildināt savas zināšanas kādā no čekistu skolām piem: MGIMO.
0
janazakovica > ievuliitis 15.01.2011. 14.43
juridiski ja spriedums nav stajies likumigaa spekaa uz to nevar atsaukties un balstities..Latvijaa ari daudzi senata spriedumi it ka par vienam un tam pasam norisem IR un var but pilnigi pretrunigi.
0
ievuliitis > ievuliitis 15.01.2011. 15.49
Es neiedziļinos juridiskos džungļos, bet skatos, kā tas ir reālajā dzīvē. Tātad juridiski Kalvītim nebija tiesību, viņš to neņēma vērā, pastrādāja nelikumību, sekas iestājās un joprojām darbojās. Tā? Kad beigs darboties Kalvīša nelikumīgās darbības sekas? Vai pareizi jāraksta “rezultāts”?
0
janazakovica > ievuliitis 15.01.2011. 16.11
kalvitis atcela loskutovu ar specialu komisiju..loskutovs versas tiesaa..ta vell na pazinojusi galigo lemumu..ja dombrovskim butu komisija..bet nevar but..jo visos dienestos sadeeti oligarhu dzinejsuni.. tapec ir tik gruti atcelt glumo vilni.
0
janazakovica 14.01.2011. 16.11
vilniti vajag atcel ka uzticibu zaudejusu-vai vispar tadu neieguvusu ..jo juridiskie argumenti vispar musu valsti nestradaa..cik juristu tik viedoklu-akademiska vide domas taa-praktizejosi juristi pilnigi preteji -vai ari ka vajag vai ka saimnieks liek..ta ka kartejo reizi vara ir interpretejoso juristu rokas-vai ari tadu kas par sevi tadu uzskata.visa valsts ir parversta par bezjedzigu sistemu-kas ir loti erti varenajiem tumsajiem spekiem kuri var istenot savus okupacijas planus-gan cita forma ka 1940g.
0
egfoto 14.01.2011. 16.00
Ak neraža :)
Ko nu? Pieprasu atlaist no darba prokuratūras darbinieku, par pretvalstiskas vēstules nosūtīšanu mūsu Lāčplēsim!
1
kdaljajev > egfoto 15.01.2011. 14.35
Vajag par nekvalitatīvu darbu samazināt algu,varbūt pats aizies.
0
kika,kiki,banija 14.01.2011. 15.48
Tas nav nekāds prokurora brīdinājums. Nesekojiet akli LETAs uzņemtajam kursam kopējot maldinošu tekstu.
0