Gaidām nākamo!

19

Komentāri (19)

kurland1945 11.03.2016. 10.20

LaLaLā Austras kok, regulējums te ir ļoti dažāds.

————————————————-

Pilnībā Jums piekrītu LaLaLā !Šo lietu ir iespējams sakārtot, un veidu kā to izdarīt civilizēti ir pietiekoši daudz. Nevis pieņemt līdz galam neizsvērtu, sasteigtu likumu, un tad atkal kārtējo reizi cīnīties ar sekām …

+3
-4
Atbildēt

0

Austras koks 10.03.2016. 13.16

Autors: “Staiģāšana ar metāla detektoru ir tāds pats cilvēku brīvā laika hobijs, kā piemēram – medības vai makšķerēšana … protams, ja to pielieto atļautās vietās.”

___________________________

Dir*t vajag varbūt mazāk. Metāla detektoriem nav nekādas īpašas regulācijas atšķirībā no medniecības un makšķerēšanas. Līdz ar to staigāšana ar metāla detektoru un kaut kā meklēšana faktiski ir legāla tikai savā zemes īpašumā.

Jo ar kādām tādām tiesībām drīkstētu kaut ko meklēt svešos īpašumos, arī valsts vai pašvaldības? Un ja atrasto nevis atdod nekustamā īpašuma saimniekam (kas nu kurā gadījumā tas ir – fiziska persona, juridiska persona, pašvaldība vai valsts), bet piesavinās un vēl notirgo, tad tā jau ir zādzība.

+7
-3
Atbildēt

1

    Raicha > Austras koks 10.03.2016. 23.56

    Austras kok, regulējums te ir ļoti dažāds.

    UK var iet kur grib, ja srunā ar zemes īpašnieku. Atradumi jāreģistrē. Ja parādas kaut kas interesants, klāt oficiālie arheologi un izpēta pa nopietnam…

    Un neviens neķer kreņķi:)

    Zviedrijā savukārt – MD drīkst būt īpašumā, bet aizliegts viņu pat ieslēgt:) Tad nu zviedri izklaidējas, nirstot uz kuģu vrakiem un vācot relikvijas LV ūdeņos (tur arī nav regulējuma nekāda, ja nemaldos)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

Uģis 10.03.2016. 08.34

Man gan šķiet, ka RB pieminēts vairāk kā piemērs stingru principu trūkumam VKPAI darbībā…

Un vēl, uzskatu, ka RB ir vajadzīgs, tikai bez tās stulbās ķeskas līdz lidostai!

+1
-1
Atbildēt

3

    Austras koks > Uģis 10.03.2016. 13.26

    Neinteresē autoru VKPI. jau iepriekš autors izteicies pret Rail Baltica. Autora galvenā sāpe ir savienojums ar Eiropu un Eiropas platuma sliežu ceļu izveide Latvijā, tādējādi ģeopolitiski arvien vairāk attālinot Latviju no Krievijas.

    Turklāt, projekts tomēr nav tīri ģeopolitisks, tas ir arī ekonomisks. Vairāki eksportētāji jau ir izteikušies, ka gaida to, jo dzelzceļa transports uz Eiropu būtu visātrākais un tas palielinātu konkurētspēju eksportētājiem, jo daļu pasūtījumu `mūsu eksportētāji dabū tādēļ, vai investori šeit ienāk tādēļ, ka ir ātras piegādes iespējas uz Eiropu.

    Turklāt, attīstās Eiropas dzelzceļa satiksme ar Ķīnu, kas arī spiež uz Latvijas ražotāiem kā var izlasīt šajā citātā: “«Mēs atrodamies Eiropas nomalē, un, piegādājot produkciju uz Rietumeiropu, nepieciešamas četras dienas. Šobrīd strauji attīstās dzelzceļa satiksme starp Eiropu un Ķīnu, un tas ļaus Ķīnai piegādāt savu produkciju krietni ātrāk – tagadējo sešu nedēļu laikā ar kuģi pa dzelzceļu tas varētu prasīt vienu nedēļu. Mums šis transporta laiks ir jākompensē ar ātrāku ražošanas laiku, lai saglabātu konkurētspēju,» skaidro G.Ritcmans, piebilstot, ka Ķīnā ir ap 300 uzņēmumu, kas uzskatāmi par «AKG Thermotechnik Lettland» tiešajiem konkurentiem”

    Citāts no šejienes – http://www.jelgavasvestnesis.lv/ekonomika/amo-plant-ekas-iegadajies-uznemums-akg

    Par projektu uztraucas visvairāk trīs kategorijas:

    – ostas, jo var samazināties to darba apjoms

    – autotransporta pārvadātāji, jo var samazināties to darba apjoms

    – nu un Krievija ģeopolitikas dēļ.

    Nav brīnums, ka šāds bloga rakstiņš tapis reizē ar Auguļa un Lemberga izteikumiem par RB nelietderību. Lemberga interese varētu būt divējāda: ostu nozīmes samazināšanās risks, un Krievijas spiediena uz viņu rezultāts. Ceru, ka viņa un Auguļa izpaušanās ir tikai merkantīla interese, nevis Krievijas interešu pārstāvība.

    Es visu to vietā, kuriem liekas, ka Rail Baltica var apdraudēt kādu viņu biznesu, labāk aizrautos nevis ar RB apšaubīšanu, bet laicīgi domātu kā piemēroties infrastruktūras pārmaiņām, un kā nopelnīt uz RB izveides un celtniecības. Būs jēga lielāka, nekā tukši un bezjēdzīgi bļaustīties.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Elektriķa dēls > Uģis 10.03.2016. 23.35

    AK tas ka RB ir ES politikas sastāvdaļa ir redzams ar neapbruņotu aci vai gan citādi tā šo projektu jau finansētu.

    Taču jautājums jau nav par ES politiku, bet gan par LATVIJAS ( ! ! !) interesēm šajā projektā ! ! !

    Vai esi gatavs apgalvot, ka LATVIJAS interesēs ir autopārvadājumu nozares vājināšana, ostu apgrozījuma mazināšanās ?!?!?!?

    Var jau teoretizēt par to, ka vajag “piemēroties pārmaiņām”, bet tad derētu arī minēt kādu piemēru uz ko tad orientēties !?!?! Kāds tad ir tas perspektīvais virziens ??!?!? Vai orientēties uz “bēgļu” pārvadāšanu ??!?

    Un kāda tad ir tevis pieminētā bažīgā uzņēmuma jauda ?!?!? Cik dzedzceļa sastāvu ar produkciju viņi varēs piegādāt ?!??! vienu katru dienu, mēnesī vai varbūt labi ja gadā ?!??!?!?

    Skaitļus galdā un tad es paklusēšu !

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    kurland1945 > Uģis 11.03.2016. 09.44

    Jā, man nav pieņemamas metodes, kā šis projekts tika un tiek bīdīts te, Latvijā, uz priekšu. Bet tas neko nemaina dotajā situācijā no VKPAI puses – kad “mazos” kultūras pieminekļu izvarotājus liekam aiz restēm, bet “lielajiem” palīdz to darīt (lasi -legāli izvarot) par viņu doto naudu …

    Un vēl – to Jūsu pieminēto ĢEOPOLITIKU varat droši iebāzt sev di… savā dobumā, godātais Austras koka kungs …

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

J.Biotops 09.03.2016. 19.09

Svētajā karā pret „Baltijas Dzelzceļu” atklāta vēl viena fronte. Za rōģinū, za Pūķināāā!

+6
-1
Atbildēt

3

    Elektriķa dēls > J.Biotops 09.03.2016. 20.36

    Lai nu kurš te mautu… Kāds karš un kāds vēl svētais !?!?!? Skaļus epitetus vajag vienīgi tiem, kam nav citu argumentu ko pieminēt !

    Mani arī nebeidz mulsināt šīs institūcijas attieksme pret RB plāniem pārrakt Rīgu un pārvērst to par dzelzsbetona kapsētu, kā arī neviltoto sajūsmu, ka esošā dzezceļa uzbēruma vietā pie autoostas varēs redzēt estakādi !?!?!?

    Ja ir ARGUMENTI klājiet vaļā ! ! !

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > J.Biotops 09.03.2016. 21.02

    Citātiņš: „…vai VKPAI ir jāapzinās šī bezjēdzīgā projekta stratēģiskais nozīmīgums …”

    Skatījums – te ne viens vien apzinās, ka nekrieviska platuma dzelzceļš Latvijā ir bezjēdzīgs. Kā gan citādi, ja minētais personāžs tāpat domā?

    Pārējais, nu tas par VKPAI – izpušķojums. Tā kantora selektīvo principialitāti pazīstu pietiekoši, bet ne jau par to te kādam rūpe. Citādi faktu būtu vairāk un nopietnāki.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    kurland1945 > J.Biotops 11.03.2016. 10.06

    Pārējais, nu tas par VKPAI – izpušķojums. Tā kantora selektīvo principialitāti pazīstu pietiekoši, bet ne jau par to te kādam rūpe. Citādi faktu būtu vairāk un nopietnāki.

    ——————————————————————————–

    Ha ha ha … nu gan pateicāt “selektīvā principialitāte”!!!

    KUR TAD VIŅA IR, KAD VIŅA IR TIK ĻOTI VAJADZĪGA? Precīzus datus par tām vietām, kas traucē Rail Baltica sliedēm un tiks “izpētītas” (lasi – pārnestas uz cietajiem diskiem kompī) un dabā tiks iznīcinātas neatgriezeniski – var palūgt no VKPAI, tikai būs jāapbruņojas ar pacietību, jo ar atbilžu sniegšanu viņi nesteidzas.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam