Atceļ Vilnīša rīkojumu par KNAB reorganizāciju

59

Komentāri (59)

Elita Ļabe 11.01.2011. 20.06

Vai kāds varētu atgādināt kurš no Ģenerālprokuroriem (Maizītis vai jau Bičkovičs) un kurš NDP vadītājs (vai vēl bija Newdžeikars) atbalstīja Vilnīša reformas ?? Paldies.

0
0
Atbildēt

0

anrijs 11.01.2011. 19.09

Nekorekti, daudzi Krievi ir daudz labāki par daudziem Latviešiem ….. arī attieksmē pret citiem Latviešiem!
Ne jau pašos Krievos ir problēmā, dievs dod viņiem veselību un cilvēcīgu saprātu!
Problēma ir cilvēku dabā, kas, patiesībā, nav dabiska!
Jebkuru, lai cik labi iecerētu sabiedrības modeli var sačakarēt tie paši cilvēki!

No tehnoloģiju jomas – vājākais programmatūras vai iekārtas posmiem ir …. pareizi, cilvēks ….

Tāpēc jebkura sistēma ir jāveido galvās kā dabisku vērtību sistēma!
Patiesībā, ja visi sabiedrības locekļi tās izprastu ar prātu un sirdi, nebūtu vajadzīgi likumi kā tādi (arī juristi)!

Patiesība vienmēr ir vienkārša!

Patiesība, ne taisnība, kas katram vienmēr būs sava (subjektīvā).

0
0
Atbildēt

3

    raimonds_bossltd > anrijs 12.01.2011. 00.21

    to viedis
    Ne jau pašos Krievos ir problēmā, dievs dod viņiem veselību un cilvēcīgu saprātu!
    ——————–
    Ar cilvēcīgu saprātu viņi vairs nebūs krievi. Noskaidro, kā tādi krievi uzradās pirms 1000 gadiem un kā notikusi viņu negatīvā selekcija.
    http://gramataselektroniski.wordpress.com/2010/09/19/par-ko-kluse-vesture-olgerts-gulans/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    anrijs > anrijs 14.01.2011. 17.19

    ombros to viedis

    Tas nenozīmē, ka mums jāpārvēršas par tādiem!

    Pat ja uzskatam kādu par “ne tik … ” tad jārīkojas tā lai tie izaugtu (visās nozīmēs) vai asimilētos …

    Bet ko dara Latvieši – paši asimilējas “ne tik…” cilvēkos.

    Viens piemērs – Latviešu valodas lietošana,

    Otrs – 15-20 gadus atpakaļ palaista iespēja “asimilēt” viņu bērnus, jo tāpat nekas nelabos …. tad vismaz šobrīd “ne to …” vismaz nekļūtu vairāk … bet mazāk !
    Tas ko tagad dara: http://www.sargivalodu.lv/ vajadzēja jau tad!
    Bet cik ir to Latviešu, kas parakstījās ?
    Es esmu !

    un tā varētu bezgalīgi …..

    Dievs Dod Latviešiem Viedus prātus !

    0
    0
    Atbildēt

    0

    anrijs > anrijs 14.01.2011. 20.07

    to ombros

    Izlasītu ieteikto materiālu. http://gramataselektroniski.wordpress.com/2010/09/19/par-ko-kluse-vesture-olgerts-gulans/

    Secinājumi bez pamatojuma, nevaru apgalvot ka ne tā ir ne ka tā nav – tas ir tikai katra ticības jautājums.
    Tas arī neizslēdz ka tieši tāpat notiek Latvijā, Vācijā , Eiropā kopumā un t.sk. ASV. Var būvēt sazvērestības teorijas, ka tādi “klani” spēkojās pasaules smilšu kastē spēlējoties ar cilvēkiem kā šaha figūrām… Var ticēt, var neticēt, bet par to sūkstīties, žēloties un vaimanāt, cik un kā mūs apspiež ir netālredzīgi. Tādējādi tikai veicinot viņu spēku !!!

    Rakstā minēts, ka pārvaldīt ir viegli tos, kas tic un neuzdod liekus jautājumus!
    Bet tiem, kas iegūst zināšanas, jo vairāk un plašākas tās iegūst – kļūst brīvs !

    Pilnīgi piekrītu, tad kāpēc noniecināt kaimiņu, ja vari palīdzēt viņam (vismaz viņa bērniem) kļūt brīvam, kaut vismaz caur zināšanās – Latviešu valodas zināšanām !

    http://www.sargivalodu.lv

    Citāts no raksta:
    …. Sokrātā ētikas sistēma acīmredzami bija vērsta uz morāles un patriotisma, līdz ar to Atēnu pilsētvalsts stiprināšanu. Viņa mācības ētiskie pamati balstās uz 4 galveniem tikumiem – gudrību, mērenību, drošsirdību un taisnīgumu. Tikumība pieaug līdz ar zināšanām, un cilvēks, kurš izzinājis, kas ir labs, slikti nerīkosies.

    Palīdzēsim sev un līdzcilvēkiem (gan Latviešiem, gan Krieviem, krieviski runājošiem vai vismaz viņu bērniem izkļūt no opričņiku, ohrankas un tml. tīklu ietekmes) – kļūt brīviem!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 11.01.2011. 18.15

viedis…komunismam, sociālismam, vai pat Caram nav ne vainas…,
arī nacismam, fašismam, galvenais, lai būtu taisnīguma sajūta:))

+3
-1
Atbildēt

0

anrijs 11.01.2011. 18.07

Jebkuru sistēmu sabojā cilvēki, arī komunismam, sociālismam, vai pat Caram nav ne vainas, ja vien to cilvēku darbība balstās parējās tautas “taisnīguma sajūtās” – jā tieši tajās, jo katram laikam tās ir savas – atšķirīgas !

0
-5
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > anrijs 11.01.2011. 18.37

    to viedis
    Nebūtu vainas arī krievijai, ja krievu nebūtu, vai ne? Jeb tomēr būtu?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Valdis Ādamsons 11.01.2011. 17.26

“…ka KNAB reorganizāciju pērn jūnijā par tiesisku atzinis ģenerālprokurors, tāpēc neesot saprotams pamatojums jaunam lēmumam to atcelt.”
___________________________________________________________
Tiesiska vēl nepavisam nenozīmē, ka tiek novērsta funkciju dublēšanās!

+1
0
Atbildēt

0

photocom 11.01.2011. 17.06

Pareizi pareizi soli pa solim
lāčuk
tiesiskā laukā – močī
līdz vilnītis galīgi sašļuks

+6
-1
Atbildēt

0

andris902 11.01.2011. 16.34

…situāciju var atrisināt pietiekami ātri nepārkāpjot likumu….tas, ka darbinieki ir iesnieguši Ģenerālprokuratūrā ziņojumu par priekšnieka iespējamajiem pārkāpumiem…liek situāciju izvērtēt ierosinot dienesta pārbaudi…uz pārbaudes laiku Vilnītis tiek atstādināts no pienākumu pildīšanas…situācija ir jāizvērtē pamatīgi!…un pēc vienas pārbaudes var sekot otra…un vēl…un vēl, jo var atklāties jauni pierādījumi vai pārbaudāmie materiāli…:))…Vilnītis sūdzēsies?…tiesāsies?…lai notiek!…arī izmaksājot kompensāciju par Vilnīša tiesību ierobežošanu….ieguvums būtu daudzkārt lielākas…nekā kaitējums, kas tiek nodarīts iestādei, Vilnītim ieņemot KNAB priekšnieka amatu…

+12
0
Atbildēt

1

    Edzs > andris902 12.01.2011. 02.03

    @Zane
    tu piedava manuprat visjedzigako risinajumu.
    vajag meklet jebkadus formalus un neformalus ieganstus Vilnisha atstadinashanai. uz Saeimas balsojumu nav ko ceret un V shoreiz nedrikst atljauties tirgu ar Lembergu lai pirktu no vinja ZZS balsis jo cena bus nesamerigi augsta.
    kompensacijas Vilnitim no daudziem aspektiem izmaksas letak.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 11.01.2011. 15.59

… mafija rullz!!!
taadaa gadiijumaa ja KNABā tagad maļ tukšus salmus , tad kaada vella peec tur teereet budžeta naudu , atstaaj vien priekšniekam 200 ls , sekretaarei 150 , veel kaadu zemas kategorijas ieredni 150 ls , apkopeeju uz pusslodzi un miers muuros , viņi tak Lembi un liidziigus valsts nozadzeejus uz tiesas noziedznieku beņķi neaizstieps , galu galaa sabiedriibas lielaakais vairaakums gatavi taadiem lembeem kaajas bučot (populaaraakie politiķi ) , KNABam tomeer buutu jaabuut taadam lai korumpeetajai saeimai paar to nebuutu varas , nozagtaa valstii taadas iestaades ir vispaar liekas , to mees tagad redzam!

+1
0
Atbildēt

0

Dina Repša 11.01.2011. 11.34

Pēdējā laikā Latvijas prese ir pilna ar “ierobežotas pieejamības informāciju”. Hm, nez par ko mēs maksājam? Nez vai nopietna analīze par KNAB būtu slēpjama.
Kas attiecas uz t.s. “tiesiskumu”… jau pirms laika bildu, ka Vienotības partijas skaļi runāja par “valsts nozagšanu”. JL un arī PS un… bija gana iespēju likumus mainīt vai aicināt kaut uz referendumu. Nemanu neko izdarītu. Manu vecās pēdas. Dīvaini, ka likums ļauj, burtiski ievērojot likumu, padarīt iestāžu [ne tikai KNAB] darbību par bezjēdzīgu, un nevienu tas neinteresē. Es ne ZZS, ne V, ne SC neredzu atbildību par savu darbu – valsts pārvaldi, bet ar likuma salveti slēptu kailu karaļa pašcieņu. Drīzāk jābaidās no politiķu darbības, ne bezdarbības…

+1
-2
Atbildēt

0

anita_meistere 11.01.2011. 08.44

cik var māžoties!!! ir skaidrs, ka KNAB kā iestāde, ir absolūti rīcībnespējīga. parasti, ja iestādē ir bardaks, tā nestrādā utt. vadītājs zaudē amatu. līdz riebumam te visi diskutē par tiesiskumu,. netiesiskumu…psc…tā taču ir acīmredzama lieta..pēc būtības. politiķi spelējas ar ļoti nopietnām lietām..laiks ta iet!

+4
-1
Atbildēt

2

    viesturs > anita_meistere 11.01.2011. 09.21

    tieši tā, norit latviešu nacionālā spēle, kā neko nedarīt un neuzņemties atbildību..tā vietā lai visus atlaistu un pieņemtu jaunus, tagad notiks tāda muļļāšanās ka briesmas.nekā nedarīšana un muļķa laišana tiek saukta ļoti svarīgā vārdā “politika” un “ko par to teiks lembergs”.
    un jāatzīst ļoti vienkāršas lietas-politiķiem vara vajadzīga lai saņemtu savas nožēlojamās aldziņas un otkatiņus….ko piemēram citu būtu spējīgs darīt kampars vai augulis? vai tas pats ģirts valdis?….

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > anita_meistere 11.01.2011. 15.53

    griezējs. Drīz ziema beigsies, nāks ziedošais maijs:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 10.01.2011. 19.57

Diemžel šajā valstī tiesiskumu nosaka viens cilvēks, Puzes grāfs. Un kā viņš teiks, tā arī būs. Arī šo jautajumu par Vilnīti izlems viņš, bet premjers šajos jautājumos ir tukša vieta. Lai kādus ari priekšlikumus viņš neiesniegtu Saeimā, atkal uztaisīs aizklāto balsojumu un izgāzīs jebkuru saprātīgu priekšlikumu. Bet viss pārējais ir tikai tukša pļāpāšana.

+13
-2
Atbildēt

0

Maris 10.01.2011. 17.45

Vispirms izsaku līdzjūtību žurnālam IR un citiem Strīķes faniem,ka viņu vēlmes
nav piepildījušās.Domāju,ka drīzākā laikā Strīķei un Vilkam būs jāaun kājas,jo
pret viņiem ir usāktas pamatotas disciplinārlietas no viņu priekšnieka Vilnīša
puses.Abus var atbrīvot ar pantu par nedisciplinētību.Ieteicu viņu faniem brīdināt savus mīluļus savlaicīgi laisties.

+1
-19
Atbildēt

6

    tocelovskis > Maris 10.01.2011. 18.00

    Viņiem bija paklausīgi jāklusē un jāļauj KNAB-u iznīcināt?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Maris 10.01.2011. 18.26

    oliversk – tava sapnu zeme ir Krievija un Nigeerija, ja jau tu taa neciet tos, kas jau pieraadiijusi, ka veelas apkarot korupciju? Gribi, lai Latvija veel vair’aak taam liidzinaas?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Maris > Maris 10.01.2011. 18.48

    Latvijai tiešām laikam vajag Krievijai līdzināties,jo nesen mūsu presē varējām
    lasīt,ka pēc Starptautiskā valūtas fonda un Pasaules bankas atzinuma Krievijā
    iedzīvotāju dzīves līmenis ir augstāks kā Latvijā.Mēs esam zemāk arī par trim
    Āfrikas valstīm.

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Maris 10.01.2011. 19.14

    oliver!

    Tu izklausies kā Maskavas advokāts. Atkārtošu savu jautājumu. Vai padomju virsnieki saviem dēliem 20 gadus atpakaļ deva angļu vārdus? jeb arī, lamājot rietumus, tie mīl visu rietumniecisko?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Maris 10.01.2011. 19.32

    to oliversk
    Paraša ir nolemta un tā raustās savā agonijā, izplatīdama nelabu smirdoņu. Jūs, parašņiki, esiet zemāk par āfrikāņiem, jo viņiem vismaz ziemā nav jādomā par apkuri.
    http://ipvnews.org/stump_article08012011.php

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > Maris 10.01.2011. 19.57

    “pēc Starptautiskā valūtas fonda un Pasaules bankas atzinuma Krievijā
    iedzīvotāju dzīves līmenis ir augstāks kā Latvijā.”

    Runājot par Maskavu, Pēterburgu un citām lielajām Rietumkrievijas pilsētām tā varētu būt patiesība, bet noteikti ne tad, ja runa ir par Krieviju ārpus tām.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Dzintars Kalniņš 10.01.2011. 17.26

njā, pareizi Urbanovičs intervijā Klubā saka, ka VD ir “labs cilvēks un tāds arī nomirs”. VD, diemžēl, nav tas, kurš var pateikt skarbu un stingru vārdu pat tad, kad tas ir vajadzīgs.
Mani briesmīgi tracina atrunas, ka “viss ir likumīgi” – ta pie pakaļas tos likumus! Ja cilvēks rīkojas negodprātīgi, amorāli, ļauni, kaitējoši, noziedzīgi un visi to zin, tad taču ir jābūt kādam, kas viņu var izmest ārā!
Apnikusi tā demokrātija… kura ir izdevīga dažiem politbiznesmeņiem!

+1
-8
Atbildēt

9

    mary75 > Dzintars Kalniņš 10.01.2011. 18.23

    Demikraatijai nav ne vainas, tikai Latvijaa demokraatija vairaak liidzinaas birokratiskai kleptokraatijai.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    @Dzeris
    Demokrātija, kāda tā ir attīstītajās Rietumu valstīs ir ok. Taču no otras puses, arī tā ir diezgan jauna, ja skatās vairāku tūkstošu gadu griezumā. Laiks tikai rādīs, vai šis ir dzīvotspējīgs valsts pārvaldes modelis… :)
    Vienīgais, ko vēlos pateikt, ka Latvijā nav tādas demokrātijas, kāda tā ir definēta mācību grāmatās. Proti, likumi un tiesu varu “strādā” atsevišķu “oligarhu/politbiznesmeņu grupu” interesēs. Attiecīgi, ir vajadzīga kāda “stingrāka un godīga roka”, kas varētu aizlāpīt šīs šķietamās demokrātijas caurumus un izravēt nezāles no valsts pārvaldes. Punkts.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > Dzintars Kalniņš 10.01.2011. 19.41

    Saki, mums vajag savu Pino’cetu, kas te nodibina k’art’ibu, un tad atkaapjas, at’laujot briivas veelee’sanas? Vai, vismaz, savu Saaka’svilli, kas atlaida praktiski visu veco valsts p’arvaldi, policiju, ties’ibsarg’ajo’sas strukt’uras? Es valstii tas neies cauri, pie kam veel parlamentaraa republikaa. Un kur tu redzi t’adu personiibu, kas to var’eetu un gribeetu izdariit, ja teoreetiski pat pie’lautu taadu iesp’eeju?
    Un paarliecinaats, ka tauta ieveelees to, nevis Lembergu?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    @Dzeris
    Tev ir 100% taisnība – šobrīd nav nevienas kandidatūras, kas to varētu izdarīt. Un pat ja būtu, tad arī, iespējams, varas/naudas kāre varētu samaitāt.
    Mans komentārs bija tāds vairāk izmisuma sauciens, jo zināmā mērā ir vilšanās, ka valdība nespēj rīkoties. Protams, visu nosaka tie, kas ir ievēlēti Saeimā un Vienotībai nākas balansēt uz “kompromisu takas” ar Lembergu. No otras puses, pati Vienotība plēšas savā starpā un parāda to, ka personīgās intereses stāv augstāk pār valstiskām. Diemžēl. Ja VD varbūt būtu nedaudz stingrāks, tad iespējams spētu “savākt” Vienotību. Kas, savukārt, pozitīvi atspoguļotos attiecības arī ar citiem un ļautu efektīvāk strādāt pie lietām, kuras šobrīd ir patiesi aktuālas – strukturālās reformas, ekonomikas stimulācijas, utt. Šeit arī slēpjās nelabvēlīgā demokrātijas “blakne” – ja demokrātijas ir pārāk daudz, tad katrs maļ savu maļamo, bet darbs uz priekšu virzās gausi vai apstājas vispār. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Dzintars Kalniņš 11.01.2011. 15.26

    Ko Tu vēlies, lai VD noņemtos ikdienā ar savas partijas biedreņu strīdu risināšanu, vai?
    Manuprāt, viņš ignorē šis dažu personu ambīcijas, jo skatās tām pāri un mēģina darīt to, ko atļauj likumdošana, jo mainīt šo likudošanu nav ne viņa ne Vienotības spēku sadalē saeimā!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    @bet
    vienīgais, ko es gribu, lai valsts tiktu sakārtota un cilvēki izvēlētos šeit dzīvot, strādāt, maksāt nodokļus un ieguldīt līdzekļus! Man ir pilnīgi vienalga, kurš to izdara – jānis, pēteris, nikolajs, valdis, igors vai mārtiņš.
    Protams, Vienotība un VD bija labākais risinājums vēlēšanās, taču tas nenozīmē, ka viņi VISU dara pilnībā pareizi un ir neaizskarami (lasi – nedrīkst izteikt kritiku/ieteikumus viņu darbam!). Attiecīgi, šie ir mani (un ne tikai) ieteikumi, ka VISIEM tur “pie šprices” vajadzētu pārstāt “kult salmus”, bet pievērsties BŪTISKĀM strukturālām reformām un uzņnēmējdarbības vides uzlabošanai, mazinot birokrātiskos šķēršļus un veicinot ieguldījumu piesaisti! Pārāk kūtri tas, manuprāt, notiek un ir jāpanāk tas, ka tiek iznīdētas “oligarhu roklaiži” valsts pārvaldē! Tas ir arī viss, ko es vēlos! :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    anrijs > Dzintars Kalniņš 11.01.2011. 18.02

    Demokrātija nav vainīga, ka nav atbildības, diemžēl šo atbildību MĒS neprasām …. to pierāda kaut vai balsojums par ZZS.

    Ja būtu interese varētu radīt pietiekamu mehānismu arī situācijās, kad tauta vai kādas valsts institūcijas šo atbildību nevar paprasīt … piemēru minēju iepriekšējā komentārā …

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    anrijs > Dzintars Kalniņš 11.01.2011. 19.27

    changalis @Dzeris

    Diemžēl, nav demokrātijas, kā tu to iedomājies, kad ir sistēma, kas tavā vietā parūpējas par tevi! Par demokrātiju ir jārūpējas ik katram!

    Turklāt demokrātija nenozīmē ne vienlīdzību, ne sociālo taisnību, pat ne to ka tevi kāds neapkrāpj un pat ne to ka tevi netaisnīgi nenosoda (atņem mantu vai ieliek cietumā) bez vainas!

    Demokrātija ir tad, kad vairums (vairākums) cilvēku pieļauj notikt visam sliktākajam (arī labajam), kas ar tevi vai citiem notiek, lai gan ir iespējas nevardarbīgā veidā to nepieļaut!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    @viedis
    Interesanti, no kurienes manis rākstītajā “izzīdi”, ka vēlos “kad ir sistēma, kas tavā vietā parūpējas par tevi”? :) Gudri, Viedi, es izteicies – bet tā ir tāda, atvaino, bet tukša, teoritizēšana. Es tā nemāku un nevēlos. Es skatos pēc būtības – ir problēma un tā ir jārisina! Un nav jēgas tur spriedelēt par to, kas ir un kas nav demokrātija vai jebkura cita valsts iekārta – tas situāciju (problēmu) neatrisina. Mūsējā ir vistuvāk tam, ko visā pasaulē saucam par demokrātiju, tāpēc to arī tā saucu.
    Tieši sociālā vide un vēlēšanas ir veids kā pilsoņi (Latvijā arī zināmi kā pingvīni, kvaukšķi, utt) var piedalīties “demokrātiskajos procesos”. Es, kā uzņēmējs, kurš par sevi spēj parūpēties un rūpējas pats, to arī esmu darījis. Diemžēl, šobrīd šī sistēma Latvijā nav pārāk efektīva un bieži vien, kā arī pats esi citos komentāros pieminējis, vaina nav sistēmā, bet gan cilvēkos. Attiecīgi, arī šie komentāri ir veids, kā es varu izteikt savu neapmierinātību ar attiecīgu indivīdu darbību un ieteikt to, kas būtu darāms. Gala beigās, kā jau iepriekš teicu – pietiek viņiem tur “augšā” matus skaldīt, bet jāsāk nodarboties ar tām lietām, kas patiesi ir svarīgas. Uzsveru – VISIEM, t.sk. opozīcijai! Var taču vienoties par darbu kopumu un to virzīt uz priekšu! Matu skaldīšanu var atstāt savās “kuluāru sarunās” pie konjaka glāzes un cigāra no darba brīvajā laikā!

    0
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 10.01.2011. 16.41

Pareizi jau ir, ka V.D neko nevar iesākt pret Vilnīti, ja šī komisija uz visiem jautājumiem praktiski atbild, ka Vilnītis ir rīkojies likumīgi!
Bet, cik saprotu, tad V.D var atcelt Vilnīša rīkojumus, jo tomēr Vilnīša kanoris ir premjera pārraudzībā! Cik zināms, tad netiek reglamentēts, kā ši pārraudzība tieši izpaužas!
Gan jau, ka var attbrīvot Vilnīti no ieņemāmā amata, ja tas ir zaudējis premjera uzticību, bet var būt, ka Vilnītis pat ir nekompetents dažādos juridiskos jautājumos, ja reiz ir ieguvis Krievijā juridisko izglītību, kurā diezin vai māca ES valstu likumus.

+7
-1
Atbildēt

2

    mary75 > austrisv 10.01.2011. 17.09

    Vilniti var atcelt tikai ar parlamenta balsojumu, kas ir praktiski nere’ali. Pat, ja vinu atceltu, diezin vai vietaa ieliktu ko labaaku, jo neatkar’iigs un godiigs cilveeks te vajadziigs tikai V. Balsojums par to tiesnesi visu nolicis savaa vietaa – sis parlaments nav ne par matu labaaks par iepriekseejo.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    aivars_silins > austrisv 10.01.2011. 17.49

    Neko lāčuks neatcels, un pie mums visa zagšana notiek likumīgi.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

ivetao2007 10.01.2011. 16.41

Ministru prezidentam loģiski jābūt tiesības atlaist vilnīti vai kādu citu ierēdni uzticības zaudēšanas dēļ. To nemaz neapspriežot. Jo par valsti atbild MP un ja viņš nevar kādam uzticēties, tad jābūt iespējai iecelt kādu uzticamu. Valdim Dombrovskim jāliek dūri uz galda un jāpadzen juceklīgas amatpersonas kāds ir vilnītis. Komisijas ir laika un naudas velta tērēšana.

+5
-4
Atbildēt

4

    gintssakne32 > ivetao2007 10.01.2011. 17.21

    Redz te jau ir tā problēma. Kad Kalvītis atlaida Loskutovu, tad tas bija slikti. Tagad, kāpēc lai Dombrovskim būtu tiesības atlaist Vilnīti? Jautājums ir globālāks, kam ir jāpārrauga KNAB? Tā, lai to nevarētu izmantot kā sviru KNAB darba ierobežošanai.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > ivetao2007 10.01.2011. 17.35

    KNAB vadītāju ieceļ Saeima, un tikai Seima var to atlaist. Dūres sišana galdā te neko nedod.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    oskaar > ivetao2007 11.01.2011. 03.07

    Kā jau atzīmēja djhurio- “Kad Kalvītis atlaida Loskutovu, tad tas bija slikti. Tagad, kāpēc lai Dombrovskim būtu tiesības atlaist Vilnīti? … Jautājums ir globālāks, kam ir jāpārrauga KNAB? Tā, lai to nevarētu izmantot kā sviru KNAB darba ierobežošanai.” Piekrītu!
    Man, teiksim, tiešām nav skaidrs- kurai no institūcijām es būtu gatavs uzticēties. Pēc būtības tādai jābūt Saeimai- kuru taču ievēlējis pilsoņu vairākums. Bet- šai es kaut cik uzticos, bet iepriekšējā man šķitās kā zagļu banda. Kādam citam vērotājam varbūt šķiet tieši pretēji.
    Vērojot, kā notika Loskutova atstādināšana (un atceroties to pašu epopeju nedaudz agrāk ar J.Strīķi), man ir pilnīga pārliecība, ka vismaz pagājušās Saeimas politiskā elite ļoti baidījās no toreizējā KNAB, tādēļ atrada ieganstu atcelt Loskutovu un viņa vietā iebāzt Vilnīti.
    Vilnītis, kā redzam- šai pirms tam izbujašamajai elitei vairs bažas nerada.
    Vai nodokļu maksātājiem šādas pārmaiņas KNAB nāk par labu vai par sliktu- tas jau ir katra izvēles jautājums. Man labāk būtu paticis, ja Godmanis būtu sēdējis savā MK namā, nekādu Loskutova atbrīvošanas pavēli nebūtu rakstījis un nekur nebūtu braucis. Nu- viņš izvēlējās braukt….

    Bet galvenais- Vilnīti nedrīkst atstādināt tikpat tupi, kā Kalvītis (vai tiešām Kalvītis??? jeb kaut kādi AŠL?) ar Godmaņa rokām to izdarīja ar Loskutovu. Ja Vilnītis ir “KNABĀ iesēdināts spiegs”, tad vajag veikt viņa nepārtrauktu novērošanu :) ja viņš vienkārši traucē KNAB darbības mērķiem (kaut kur tāču droši vien ir ierakstīti KNAB darbības mērķi), tad vajag taču būt iespējamam pierādīt- ka Vilnītis šīem mērķiem traucē!

    P.S.: Loskutovu atlaida Godmanis (un tai pat dienā dabūja pa galvu ar kādu nejaušu mašīnīti).

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    anrijs > ivetao2007 11.01.2011. 17.58

    Domāju risinājums būtu vienkārš, ieviest politiskās uzticamības (impičmenta) institūtu.
    Piemērus kā, var aizņemties no ASV vai citas valsts, kur tas efektīvi strādā!
    Piemēram KNAB gadījumā, ja KNAB šefam izsaka neuzticību, tam jāpamet amats …. šādu sistēmu vajadzētu ieviest ne tikai attiecībā tikai KNAB bet virkni amatiem, kur parasti ieceļ “nenoņemos” savējos!

    Domāju, ka izvirzīt neuzticības izteikšanai vajadzētu būt plašam lokam, piemēram, arī nevalstiskās organizācijas, arodbiedrības un tml. (nu ne gluži viena … lai nav gluži iknedēļas teātri). Arī cilvēkiem, piemēram, ja savākti 5 tūkstoši parakstu.

    Neuzticamības izvērtēt un pieņemt lēmumu par neuzticības izteikšanu vajadzētu veidojumam, kas sastāv no:
    – Satversmes tiesas priekšsēdētājs
    – Augstākās tiesas priekšsēdētājs
    – Saeimas priekšsēdētājs
    – Prezidents (vai premjers, ja
    – Arodbiedrību pārstāvis (vēlēts no visām)
    – Darba devēju pārstāvis (vēlēts no to asociācijām)

    Neuzticība būtu jābūt izteiktai ar sekām vairākos veidos:
    – ja visi par un tā nolemj – zaudē amatu un nav tiesību pretendēt uz amatu valsts (varbūt, augstākajos amatos) pārvaldē.
    – ja nobalso ar vienkāršo vairākumu – tikai zaudē amatu

    Neuzticības izteikšana ir tikai izteikta griba, ka šai personai neuzticamies un nevēlamies tai uzticēt valsts (mūsu)pārvaldi. Tā neietekmē citas darbības, kas var būt uzsāktas vai veiktas attiecībā pret nodarījumu, kas ir par iemeslu neuzticības izteikšanai (piem. kriminālvajāšana vai civilprocess)

    un galvenais Neuzticības izteikšanai NAV jābalstās uz juridiskām normām vai nodarījumiem, tā tikai izsaka, ka šīs personas rīcība (arī nepierādīta vai tikai netieši nojaušama) nav pieņemama un savienojama ar viņam uzticēto atbildību!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 10.01.2011. 16.37

to dzeris49
Ja valdībā būtu paņemti VL, Lembergs arī mazāk sprēgātu. Ja būtu SC, abi nolādētie kolaboranti, Urbanovičs un Brigmanis saaugtu kā Siāmas dvīņi, ne atraut.

+9
-3
Atbildēt

3

    mary75 > raimonds_bossltd 10.01.2011. 17.01

    VL, pat, ja buutu panemta, neko neizskirtu. TaapatV un VL vairaakumaa nebuutu. Un VL jau paraad’ija sabu “polisko briedumu”, publiski uzbraucot visai cien. savu tuv’ako ideolo’gisko sabiedroto PS deputatam Liegim.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 10.01.2011. 17.11

    to dzeris49
    Paņemot koalīcijā VL, būtu nodemonstrēta stingra stāja, ko neietekmē Pabira un Štoks. Pašcieņa izraisa cieņu.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > raimonds_bossltd 10.01.2011. 17.21

    “Stingraa staaja”, saprotams, ir labi, bet, taa neaizvieto vairaakumu balsojot.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

mary75 10.01.2011. 16.24

Katram redzams, ka Vilnitis grauj un sabotee KNAB darb’ibu, bet, k’a vienmeer notiek taadas lietas mu’l’kuzemee, dara to “likumiigi”.
Ne vi’n’s pirmais ne peedeejais, kurs likumiigi nodara kaiteejumu valstij, un kuru nevar pat atcelt, kur nu veel sodiit.
Skaidrs, ka ja V jaaizveelas – riskeet zaudeet varu un konflikteet ar huuti, vai atstaat Vilniiti, tie izveeleesies peedeejo variantu.
IIsteniibaa, kas tad ir mainiijies?
PLL vietaa Lembergs, kurs visu nosaka, un bez kura V nevar pasaakt neko jeedziigu??
Es tomeer domaaju, ja valdiib’asa buutu gan ZZS, gan SC, V buutu lielaakas manevra iespeejas, lai cik nepat’iikams Urbanovics, bet, vai tad Lembergs labaaks?
Patreiz situaacija, kuraa atrodas V, izskataas stipri nozeelojama.
Bet, taa ir veeleetaaja izveele, taisniiba.

+16
-4
Atbildēt

4

    Dzintars Kalniņš > mary75 11.01.2011. 15.55

    @Dzeris
    Es jau gribēju minēt, ka Vilnīša jautājumā Vienotībā ir jāvienojas ar SC, jo Lembis uz to neparakstīsies. Pilnībā Tev piekrītu – Vienotība ir diezgan nožēlojamā situācijā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 11.01.2011. 17.24

    Kaapeec Tu domaa, ka Urbanovicham nepatiik Vilniits? Un, cik tas maksaas Latvijai, lai SC peekshnji atteiktos no savaam intereseem LR , kuras SC saskaneeja ar PLL pirms veeleshanaam. Kaapeec, lai tagad SC balstiitu Dombrovski?
    Nav runa par to, ka Urbanovichs kaadam patiktu vai nepatiktu. Runa ir par to, ka Urbanovichs ir atjaunotaas LR ienaidnieks. SC ir speeks, kursh visiem liidzekljiem censhas izdzeest jebkaadu lieciibu par LR pirms okupaacijas un, ja par Vilniisha nomeshanu ir jaamaksaa ar Kremlja politiskaas ietekmes palielinaashanos LV, tad, lai labaak Vilniitis veel paseezh, liidz savu pilnvaru beigaam “knaabii”

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 11.01.2011. 19.05

    to changalis

    Nevienā jautājumā Vienotība nevar vienoties ar SC, jo tā mērķis ir Latvijas valsts likvidēšana, arī caur KNAB graušanu. Šaubos, vai ar SC būtu jāiet kopā pat tad ja zemei uzbruktu citplanētieši, jo kas tad SC paši ir ja ne “aliens”?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Dzintars Kalniņš > mary75 12.01.2011. 10.52

    @ombros
    iespējams, Tev taisnība… bet vajadzētu vienoties – Latvijas valsts iedzīvotāju interesēs. Un par tiem “aliens”, kā Tu viņus sauc, nobalsoja viena trešdaļa balstiesīgo. diemžēl. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 10.01.2011. 16.14

vilnisa zagligi bledigi iztapiga seja jau pati visu pierada…ta kaa dombrovski rikojies..taa ir pavele..

+5
-3
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 10.01.2011. 16.11

Tā vai kā,Vilnīša nomaiņai vajadzīgs Saeimas atbalsts.Kura nav.ZZsiem viņš labs un vēlams, tāpec biku žēl VD- neko jau būtiski nevar padarīt..Alternatīva- kāds salds burkāniņš hūtei.Dīls.Par ostām,tiesām,par ko? Un vai vispār V kompromisu nav par daudz? Tā jau vienās kamanās ar šeptīgo vīriņu, kuramos bij doma nu ļoti apkarot, saukt pie kārtības..Politika,realitāte laba,saprotama.. bet būtību takš katrs redz un saprot.Turam seju,principus vai godīgi sakam, kā Repše savalaik- ” nu ko jūs,tauta, tik maz nobalsojāt.. paši vainīgi.Un tā arī dzīvojam,veseli ēduši .Vai radošāk- varbūt pamainīt dažus vēlēšanu likumus, lai nav tā, ka politika a priori ir atkarīga no naudiņām,tās devējiem?Ir varianti :)

+21
-1
Atbildēt

1

    oskaar > www.vecamate.lv 11.01.2011. 02.41

    Variantu nav. Ja reiz toreiz tie ķēmi nometa Loskutovu un iecēla Vilnīti, un mēs visi viņiem to atļāvām, tad tagad atliek tikai gaidīt Vilnīša pilnvaru beigas. Ja nu vienīgi viņu (Vilnīti) tiešām kāds nenoķers kādam apsūdzētajam izklāstot izmeklēšanas detaļas.
    Netieši Vilnīša tendenciozitāti (vai iespējams- nespēju objektīvi vērtēt procesus) apstiprina Vilnīša ģimenes itin apjomīgās kredītsaistības. Ja tādas bija arī Vilnīša amatā apstiprināšanas brīdī, tad laikam ir skaidrs- kādēļ tobrīd valdošie viņu iecēla KNAB vadītāja amatā.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 10.01.2011. 15.54

Valdības vadītājam jāizrāda valstiska attieksme, un ar beisbola nūjas sitieniem jāatbrīvo Vilnītis. Savādāk valsti var taisīt ciet un izslēgt gaismu.

+11
-5
Atbildēt

1

    Una Grinberga > raimonds_bossltd 10.01.2011. 16.02

    Lai no budžeta līdzekļiem varētu izmaksātu atkal kādu desmitiem tūkstošu lielu kompensāciju? Domāju, ka V.D. neplāno atkal pieļaut juridiskas kļūdas!

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam