“Vienotības” līderi nākamnedēļ varētu pārrunāt domstarpības

58

Komentāri (58)

Kaspars Eihmanis 07.01.2011. 15.01

@ visiem komentētājiem
– Vai jums neliekas, ka patiesības noskaidrošanai izšķirošais jautājums ir – kāds tad bija 13 dec Vienotības valdes lēmums? No tā tad arī izriet turpmākie secinājumi. Diemžēl žurnālisti kas turpina pārpublicēt krāsainus GVK epitetus nav atspoguļojuši šo svarīgo faktu!!! Palūgsom IR to noskaidrot!
…. lielākā daļa komentē SAVUS pieņēmumus un paši cepās…

0
0
Atbildēt

0

austrisv 05.01.2011. 15.59

Pēc komentāriem spriežot, tiešām nav viegli būt politiķim, jo kā Tu visiem iztapsi un vai vajag?
Pie mums saeimā vismaz nekaujas kā Ukrainas un krievijas parlamentos! vai tad savstarpēja domu apmaiņa ir tik peļama…..
Kur tad radīsies tie īstie un labie politiķi, jo cik te var redzēt, katram sava uts un visi slikti, pat Čepāne, pie tam tikai tāpēc ka nav vecis, bet kur tad tie veči kā Šķēle, Šlesers, Lembergs utt, mūsu valsti ir noveduši?

+1
0
Atbildēt

0

kristaps_drone 05.01.2011. 11.05

“Mēs joprojām mācāmies demokrātiju, ka lēmumi demokrātijā tiek pieņemti, mazākumam pakļaujoties vairākumam, ka ir jādiskutē tik ilgi, kamēr pārliecina arī tos, kas ir krasi kāda lēmuma pretinieki.” – ha, ha, ha, šie Āboltiņas vārdi ir it īpaši aktuāli kad atceras, kā SC(P) uzlika vetto VL uzņemšanai koalīcijā!

+1
-1
Atbildēt

3

    kkristaps > kristaps_drone 05.01.2011. 16.12

    Palasoties, kā Dombrava (vai kaut kā tamlīdzīgi) braši kritizē Saeimu un it īpaši Lieģi un visa “gutter press” siekalodamās atreferē šī zaļknābja pļurkstējumus, aizvien ciešāk nostiprinās pārliecība, ka VL koalīcijā bija vajadzīga kā sunim piektā kāja. Izgāzīgi, truli un bļaurīgi puiķeļi, no tās zortes, kuru godīgs cilvēks savā dzīvoklī neielaiž.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > kristaps_drone 05.01.2011. 16.33

    Dombrava kritizē par lietu, ja vien neesi mucā audzis homo sovieticus…ktrs deputāts ir atbildīgs par saviem balsojumiem nevis krāsu pārbaudēm ar kartiņām vai arī atsvaidzināt atmiņas romiešu zīmēs ar īkšķiem…Mēs Saeimu ievēlējām, lai tā domātu un strādātu mūsu valsts un tautas labā, nevis klanītos līdzi partiju politdarboņiem, kuru diemžēl nu jau Vienotībā par daudz saradušies. Lieģim nav ne vainas, bet ši epizode viņam godu nedara.
    Tā kā pļurksti tu vien pats !

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > kristaps_drone 06.01.2011. 10.05

    >ABS
    “Izgāzīgi, truli un bļaurīgi puiķeļi, no tās zortes, kuru godīgs cilvēks savā dzīvoklī neielaiž.” – kopš darbojas jaunvievēlētā Saeima viņi (VL deputāti)nu gan sevi ir parādījuši no labākās puses, nevienas izgāšanās, prātīgas, argumentētas runas. Tā ka viņus nelaidīs dzīvoklī tikai tas “godīgais cilvēks”, kas, citiem vārdiem runājot, ir sovoks – krievu okupācijas laika atrauga.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

sinergie 05.01.2011. 09.09

Āboltiņai joprojām jāmācās būt politiķei. Neskatoties uz ilgo pieredzi. Buldorisms sievietei nepiestā vispār.

+3
0
Atbildēt

0

baibabruvele 05.01.2011. 05.37

Tad, kad dala JL biedru aizgaja no partijas un izveidoja PS, pievienojot no TB aizgajusos, bija kaut kads iemesls, kapec vini to darija, proti, JL palikusie realistiski skatas uz politiku un vajadzibas gadijuma ir gatavi tirgoties un iet uz ljoti lieliem kompromisiem. Savukart PS ir idealistu partija un gataviba nolikt mala kadus idealus kompromisu varda ir daudz mazaka neka JL politikiem. Si, manuprat, galvena atskiriba starp JL un PS nav pazudusi.Var jau izveidot partiju, bet, tikko saksies tirgosanas, piemeram, par budzhetu, KNAB, prezidentu, sis atskiribas atkal liks sevi manit. Nemaz nerunajot par ideologiskam atskiribam ar SCP, it ipasi arpolitika.

+5
-2
Atbildēt

16

    kkristaps > baibabruvele 05.01.2011. 07.10

    Pēc manas saprašanas, nosaukt Sandru Kalnieti par “ideālisti” gan ir maķentiņ par traku. “Intrigante” būtu ievērojami piemērotāks nosaukums, pēc manām domām.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > baibabruvele 05.01.2011. 09.01

    ABC. Ar ko gan Āboltiņa pārspēj Kalnieti? Varbūt sarakstījusi vairāk grāmatu, veicinājusi sadarbību Vienotībā, parādījusi aktivitāti Grūzijas notikumu laikā, kādi īpaši nopelni valsts labā vai lieliska dejotāja LNT šovā?:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > baibabruvele 05.01.2011. 10.17

    lno – biju saskrējies nejauši operā ar vienu no V augšas vīriem , starp sarunām par to cik lieli bērni izauguši un tamlīdzīgi , uzjautāju ko ta uzvedās kā mazie bērni un nevar normāli vienoties par acīmredzamām lietām . Viņš lakoniski atbildēja – nebūtu mums tās bābas, veči parasti spēj loģiski sarunāt ( ĢVK manuprāt iepriekšējā dzīvē ar vai tik nav bijis sieviete ) . Koments bija domāts par tēmu ,ka ne Āboltiņa , ne Kalniete nav tās uz kurām būtu jāliek kāda kārts. Protams ir tipāži ,kas izmanto viņu sievišķās vājības, bet tas jau cits stāsts.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > baibabruvele 05.01.2011. 10.28

    klusais. Bet kuri tad Latvijā ir tie veči? Diemžēl tie paši bābas. Labi, ka saeimā ir vismaz dažas sievietes, kuras var cienīt – Čepāne, Kursīte…
    Zinu, ka man nepiekritīsi:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > baibabruvele 05.01.2011. 11.10

    Piem. VVF – vai tad nebija “vecis” politikā?
    Es pat tektu, salīdzinot ar Saeimas pajoliņu vairākumu, pat Zatleri varētu nosaukt par “veci”.
    Un Dombrovskis, Repše – arī “veči”?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > baibabruvele 05.01.2011. 11.29

    dzeris49. Ne Zatlers, ne Dombrovskis, ne Repše nav saeimas deputāti.Man jau būtu ļoti paticis, ja Dombrovskis būtu V intrigantes/us nostādījis ierindā un nokomandējis: Mierā!, bet tad tas nebūtu Dombrovskis:))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > baibabruvele 05.01.2011. 11.31

    lno – ko ta Kursīte re viņas motivācija – ” Kandidēju 10. Saeimas vēlēšanās, jo vēlos turpināt iesākto darbu Latvijas kultūras un izglītības jomā. ” , kamēr pati par 9. Saeimu rakstīja – ” “Ieejot Saeimā, tajās pirmajās nedēļās bija sajūta, ka esmu nokļuvusi uz citas planētas. Kā suitu sievu ansambļa vadītāja Ilga Leimane sacīja: ja paskatās, vairākumā tur ir gudras sejas, bet lielākā daļa lēmumu, kurus pieņem, ir pilnīgi muļķīgi, “ tā savas sajūtas raksturoja J.Kursīte. Parlamentā strādājot, viņai zudušas arī ilūzijas, ka darbam tur “vajag tikai spēcīgu argumentāciju labām lietām, lai tās notiktu”.
    Tā nu redz notiek ar tām gudrajām sievām ….
    P.S. Nu Kalniete jau ar cik atceros svēti solījās ,ka no PS nekandidēšot uz EP , bet tad redz darbaļauži tā lūdza, tā lūdza … Muļķe laikam jau nav protams ,ka tā tika EP , bet vai godīga?
    Par Dombrovski iesaku noklausīties Veismanes interviju LR1.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > baibabruvele 05.01.2011. 13.10

    klusais. Nesapratu, vai Kursīte nodevusi savus ideālus? Jā, Kalniete neturēja savu solījumu, bet manuprāt Europarlaments viņai ir īstā vieta. Tur viņas pienesums būs daudz lielāks, kā tas būtu bijis Āboltiņai. Veismanes interviju esmu lasījis, bet man vienmēr ir personīgais viedoklis, neapgalvoju, ka pareizākais:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > baibabruvele 05.01.2011. 16.51

    runam par iespejamu apvienibu nav seguma. vinjiem ir jasadalas intereshu grupas neatskatoties uz savu iepriekshejo markjejumu – JL, PS vai Benjamina kustiba. nedrikst ilgi tupet vienos ierakumos cilveki ar pretejiem nolukiem, tas ir galeji neproduktivi ne vieniem ne otriem.
    pashlaik jau vinji ir sadalijushies, robezhas tikai ir nenoteiktas, plustoshas un parklajas. tiem kas nakushi stradat valstij lai vilktu to no purva ara ir javeido sava grupa kura viens otram var uzticeties atstajot arpuse tos kas skatot Zakja pirkstu pardod savas balsis Interfrontei, vai palidz Aboltinjai uz apshaubamiem kompromisiem ar pretinieku veidot celju uz varas vertikali.
    SCP te apzinati nepieminu, no tiem ka no bitem neko nevar zinat, kopsh Veto uz VL kluse ka partizanji bet brunjuvilciens uz rezerves sliedem, – ar tadiem nav iespejams rekjinaties.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > baibabruvele 05.01.2011. 17.08

    Kristovskis lai cik ari kadreiz neizskatitos divaini ir vienigais kas vel spej taja bara uzturet kadu nosacitu kartibu.
    visa vinja teiktaja tomer ir jega un saturs, vinsh ir realists kaut ari dzejnieks pec dabas.
    ljoti ceru ka vinjam izdosies sakartot Vienotibu pirms vadibu parnjem Aboltinja, tad ir sveika Gauja un jau par velu bus dzert Borzhomi.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > baibabruvele 05.01.2011. 17.10

    lno – redz no vienas puses Kursīte saka ,ka sapratusi ,ka būtībā ne Saeimā kāds īpaši klausās nopietnās argumentācijās, no otras deklarē ,ka nu tik turpinās strādāt un paveikt iesākto – interesanti ,ja neviens neklausās nopietnās argumentācijās, tad kapēc ir jāturpina strādāt tādā vietā ,kur tam nav svara, varbūt labāk visu spēku veltīt jaunās paaudzes audzināšanai? Tad manuprāt sanāktu daudz loģiskāk un cienijamāk, ja tā pati Kursīte turpinot jau iesākto tekstu pateiktu apmēram tā – ” Es darbojoties 9. Saeimā sapratu ,ka tā ir bezjēdzīga nodarbošanās, jo tāpat Tevī neviens neklausās, tapēc uz 10 Saeimu nekandidēšu “.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > baibabruvele 05.01.2011. 17.12

    Tante Sidra – Tu nopietni par to dzejnieku un visādi citādi plašā profila speciālistu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    baibabruvele > baibabruvele 05.01.2011. 17.16

    Nezinu,ko te katrs saprot ar vardu “vecis” politika. Es teiktu Putins ir “vecis”, Skele ir “vecis”, Kalvitis & Lembergs ari, Amerika ex Bush ari. Dombrovskis nav “vecis”, Igaunijas Lennarts Meri nav, Obama nav, Havels nav, Mandela vai Luter-Kings nav “veci”. Demokratijai musu valsti nak tikai par labu, ka mums nav tadu “vecu”, ka TP spice vai Putins, kurs medibas vai pirti visu “sarunas”

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > baibabruvele 05.01.2011. 17.24

    klusais
    – pavisam nopietni.
    pati ari esmu vinju visadi aplikusi, nu tapat, hohmas pec, bet tad bija citi laiki un laika bija daudz, tagad ta ir maz vai nav nemaz.
    Kristovskim bija jakljust par Arlietu ministru lai shaja kresla netiktu iebidits Artis Pabriks, kura darbiba jau ir nesusi gruti aptveramus zaudejumus.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > baibabruvele 05.01.2011. 17.29

    Tante Sidra – Kristovskim bija jāiekļūst AM krēslā , lai ieņemtu augstu krēslu un neviens mani nepārliecinās par pretējo.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > baibabruvele 05.01.2011. 17.34

    par Kursiti nezinu kads varetu but vinjas pienesums.
    sakumam varbut pietiek ar to ka vinja atklati pauda savu nostaju pret SC uznjemshanu koalicija, un, – Janīna Kursīte nav piedalijusies Zakja inicietajos divainajos balsojumos Saeima.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Eliks 04.01.2011. 23.33

Āboltiņai neticu kopš brīža, kad viņa pašvaldību vēlēšanās “uzmeta” Rīgu, cerot uz iespējamo Eiropas komisāra vietu. Piebalgs /paklīrējies un ieturot lielam aktierim piedienošu pauzi/ piekrita kandidēt vēlreiz. Bet Āboltiņa savās lielajās cerībās bija jau paspējusi atteikties no kandidēšanas uz Rīgas mēra amatu, izvirzot uz šo krēslu Jaunupu. Toreiz bija cita situācija – Āboltiņai bija salīdzinoši liels atbalsts vēlētājos. Jaunupa kandidatūra toties daudzus atbaidīja, un nu mums ir Ušakovs. Domāju, ka šādā vēlēšanu iznākumā liela nozīme bija tieši Āboltiņas ambīcijām – Rīga tika zaudēta. Tāpēc vismaz es viņai vairs neuzticos. Piekrītu Kristovskim – nevajag sasteigt.

+10
-1
Atbildēt

2

    oskaar > Eliks 05.01.2011. 02.43

    Jums vēlēšanās kas ir galvenais kritērijs- mēra amata kandidāts?
    Jebšu tomēr kāda nekāda programma, vai- vēl labāk- SAVS vērtējums par patijas līdzšinējo darbību?
    Un, ja vēlētāja galvenais kritērijs ir viedoklis par partiju (sarakstu)- tad kāda ir atšķirība- vai par “mēra amata kandidātu” tiek nosaukta Āboltiņa vai Jaunups?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Eliks 05.01.2011. 10.09

    Jaunups vispār ir traģisks kadrs…puika ar lielām ambīcijām, liels saskaņas čoms V iekšienē…bet bez nopietna atbalsta, kā to pierādīja Pašvaldību vēlēšanas !

    +5
    0
    Atbildēt

    0

mary75 04.01.2011. 23.21

22.08. “mazākuma pakļaušanās vairākumam”, nevis otrādi, pārrakstījos.

0
0
Atbildēt

0

TomsLinins 04.01.2011. 22.47

Bez Eināra tā visa branža ir mazākā ļaunuma vērta un ne par kapeiku vairāk… Jauno partiju, ja tādu reiz uzveidos būtu jāsauc “Nomenklatūra” nevis “Vienotība”.

+2
-3
Atbildēt

0

mary75 04.01.2011. 22.08

Āboltiņa – “Es noteikti piekrītu tam, ka mēs esam dažādi, mums ir ļoti grūts tas process. Mēs joprojām mācāmies demokrātiju, ka lēmumi demokrātijā tiek pieņemti, mazākumam pakļaujoties vairākumam,…”
——————————————–
Slikti mācaties.
Vairākuma pakļaušanās mazākumam nav demokrātija, bet gan ohlokrātija.
Mūsdienīgā izpratnē demokrātija ir kompromisu atrašana starp vairākuma un mazākuma interesēm.
Bez tam demokrātija paredz arī katra personisko atbildību par saviem lēmumiem un vārdiem.
Kā arī zināmu savu ambīciju un interešu ierobežojumu kopēju interešu vārdā, ja tu esi politiķis.
Un vispār – “mēs mācamis demokrātiju – cik ilgi tad mācīsities, šādu frāzi varēja pateikt pirms gadiem 20, sen jau bija laiks iemācīties.

+7
-1
Atbildēt

3

    anete_raugule > mary75 04.01.2011. 22.35

    Es to sauktu drīzāk par lohokrātiju, jo vairākums pakļaujas dažiem ļoti aktīviem, bet ne īpaši saprātīgiem un kompetentiem lohiem :)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 04.01.2011. 22.37

    Ļoti trāpīgi, piekrītu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > mary75 04.01.2011. 22.43

    Mūžu dzīvo, mūžu mācies, kā teikuši senie mūžizglītības atklājēji.

    Man arī šausmīgi riebjās demokrātija reizēs, kad esmu mazākumā un tas vairākums ietiepjas uz savu, lai gan zinu, ka taisnība ir man! :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

andrejs_kirsis 04.01.2011. 21.45

Demokrātija ir visgrūtākā no visām mācībām šajā skolā…

+5
0
Atbildēt

0

dancis4 04.01.2011. 21.04

Kristovska un Āboltiņas personīgās ambīcijas prevelē pār valsts interesēm, tas viņus padara smieklīgi līdzīgus, taču smiekli nenāk. Vienotībai jāatrod cits – valstiski domājošs līderis, kurš spētu atsevišķu indivīdu un grupējumu enerģiju vienot sinerģijā, iedvesmot plašāku sabiedrību celt savu valsti.

+6
-1
Atbildēt

0

shefere 04.01.2011. 20.32

Nu nez vai šādi noskaņotiem vienam pret otru, vispār vajadzētu sākt tās sarunas, būtu labāk vispirms iedzert aukstu ūdeni, nomierināties un aizskaitīt līdz desmit, lai nav ziņās atkal jaunas ķengas jālasa, ko viens par otru sarunājuši.

+1
0
Atbildēt

0

::Vai cis :: 04.01.2011. 20.23

Šitā netīrās veļas mazgāšana publikas acu un ausu priekšā ir stulbāka par stulbu.

+7
-3
Atbildēt

2

    oskaar > ::Vai cis :: 05.01.2011. 01.40

    Cik noprotu, tad ASV priekšvēlēšanu kampaņās tas notiek ik reizi.
    Visa veļa tiek rūpīgi pārcilāta, un ja skapītī atrodas kaut kas netīrs, tad to momentāli izvelk dienasgaismā paši tās partijas biedri- lai tādu iespēju liegtu konkurentiem.
    Labāk, ja V līderi paši publiski pārcilā savas netīrās veļas krājumus, nevis viņu vietā to sāk darīt, teiksim, Kalvītis.
    Un tas parāda kaut kādu viedokļu daudzveidību, nevis kā TP kongress, kurā Vienbalsīgi!!! par partijas tēvu tika ievēlēts līdztamējais “Ierindas biedrs” Šķēle, viņa veļas skapītī pat neieielūkojoties (bet netīrumu tur ir bez sava gala- kaut vai ņemot vērā tikai publicēto). Savus 50 gadus jau tādu vienbalsību piedzīvojām- varbūt pietiks.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > ::Vai cis :: 05.01.2011. 01.57

    vinjiem ne tikai velja jamazga bet savas rindas jaiztira un tas ir jadara publiski lai sabiedriba redz rezultatu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Aldīna 04.01.2011. 20.21

ĢVK nomelnošanas kampaņa iet vaļā! Katrs Lablatvijietis uzskata par savu pienākumu uzliet šamam kādu spaini samazgu! Skaidrs, ka viņš nav ideāls, bet nupat ir par daudz! Uzskatu ka Krievija sūtot “signālu” ka Kristovskim nevajadzētu braukt pirmkārt parādija cik ļoti viņa nejaucas citu valstu iekšējās lietās, otrkārt tas nozīmēja ka iespējams ĢVK ir īstāks par vējarādītāju Pabriku, kurš 2 nedēļu laikā var mainīt viedokli par valsts teritorijas atdošanu!

+16
-2
Atbildēt

0

brigita_damme_rtk_lv 04.01.2011. 19.50

Vienotība jau nupat vienojās, ka nevar vienoties. Vai vienošanās vairs nav spēkā? ;)

+12
-1
Atbildēt

0

mxblack 04.01.2011. 19.29

Tā ir mūsu lielākā nelaime, ka starp daudzajiem politiķiem nav neviena īsta līdera. Viss notiek kā tai Liepiņu Edžus dziesmā par ķilķēnu un klimpu, kuri varās vienā katlā. Vai tie savārīsies kopā? Un kas būs pēc tam, kā to sauksim?

+6
-1
Atbildēt

1

    kdaljajev > mxblack 05.01.2011. 10.28

    Kā nevar saprast,ka tagad nav īstais laiks savstarpējiem strīdiem.Saplēsisies savā starpā un vara pāries citās rokās.Vajag atmest pie malas visas personiskās ambīcijas un strādat valsts interešu labā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 04.01.2011. 18.45

Es no savas listes Kristovski izsviitroju, tachu, Abolinju izsviitrotu divreiz, ja vinja buutu manaa sarakstaa – Zhanna d`Arka atradusies :) Shoreiz varu piekrist Kristovskim – Aboltinja uzvedas neadekvati -sev pienjem veelamo par esosho, veeleetaaju priekshaa baarsta skaistas fraazes (melo), bet, ja runa ir par vienas partijas veidoshanu, tad peec Vienotiibas savstarpeeji izsleedzohaa balsojuma par Imigracijas likumu tachu ir pilniigi skaidrs, ka apvieniiba nav komanda, kurai buutu kopeejs skats uz LR naakotni. Kaada tur partija, taa buutu veiksme, ja vinji nesashkjeltos shii sasaukuma laikaa

+22
-5
Atbildēt

1

    Edzs > buchamona 05.01.2011. 01.44

    kadreiz Kristiana Libane vel nebudama Shkjele uz neertu jautajumu zhurnalistiem atteica ka Latvijas Celjam viena partija ir apvienoti Gaismas speki un Tumsas speki, ar tiem vinja domaja dakteri Apini.
    manuprat Vienotiba situacija izskatas lidziga, viens pats labais speks Dombrovskis aiz sevis ievilka barinju ljauzhu no kuriem vienu dalju ka tagad tas labi redzams vajadzeja atstat Saeimai arpuse.
    Solvitai Aboltinjai neizdevas ar Bishkekas draudiem ievilkt SC koalicija tachu izdevas no tas izslegt Visu Latvijai. Saeima turpinasies divaini balsojumi daljai Vienotibas deputatu blokjejoties ar SC un PLL, kurus tur noorganizes Vienotibas frakcijas vaditajs Dzintars Zakjis, nu jau vinsh ar biedejoshiem pazinjojumiem censhas iespaidot Valsts Prezidentu.
    nav Vienotiba ne kauja sauceju ne karogneseju, vairumam sho cilvecinju nav ne vizijas ne kadas misijas apzinjas, augsha varaskari intriganti un bodnieki, apaksha visam piekritoshi statisti – diezvai shadu formejumu var saukt pat par mazako ljaunumu.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

photocom 04.01.2011. 18.25

Sauciet nu repšiku ar visu revolveri atpakaļ – nokārtos!
:))

+20
-4
Atbildēt

0

guncho 04.01.2011. 18.25

Kristovskis: “Ņemot vērā to, kādi piedzīvojumi bija valdības veidošanas procesā, tas, godīgi sakot, nepalielināja, bet gan samazināja savstarpējo uzticību.”
Nezinu, par kādiem piedzīvojumiem Kristovskis runā, bet, ja nekļūdos, valdības veidošanas procesā viņš nemaz nedomāja attiekties no nolūkotā ārlietu ministra amata par labu Pabrikam un kļūt par aizsardzības ministru, kas būtu loģiskāk. Turklāt iepriekš viņš pat izteica vēlmi ieņemt ekonomikas ministra amatu…
Jāatceras, ka “Vienotība” palaida garām iespēju izveidot spēcīgāku valdību – “Vienotības” ministru kandidāti tika meklēti konkrētā partijā (JL, PS, SCP), nevis visā “Vienotībā”, kas bija kļūda. Tā, domājams, nenotiktu, ja “Vienotība” būtu partija, nevis partiju apvienība, kuru pārņēmusi pēcvēlēšanu eiforija.
Domstarpības “Vienotības” iekšienē liek domāt, ka vēl joprojām personīgās un partijas intereses stāv augstāk par kopējo labumu un “Vienotības” sludinātajām vērtībām. Nenāktu par ļaunu apzināties, ka kašķi un savstarpējās intrigas ietekmē ne vien “Vienotību”, bet arī valsts attīstību.

+11
-3
Atbildēt

0

lebronj2356 04.01.2011. 18.20

Rudajai, amatu kārajai politlapsai nav jādod vadoši amati V, pretējā gadījumā pazaudēsiet daudz vēlētājus…”mīlestību” pret maskaļu pakalpiņiem jau vēlētāji parādija PLL sniegumā šajās vēlēšanās.

Lai V taptu par normālu partiju ir jānoliek pie vietas visas šīs ”līderdāmas”, Kristovskim reizēm arī nekaitētu piezemēties !

+10
-2
Atbildēt

3

    Janis > lebronj2356 04.01.2011. 18.25

    Tā “rudā politlapsa” samierinājās ar Saeimas priekšsēdētājas amatu, kas ir vairāk tāds kā moderatora pienākums, nevis reāla vara, kamēr pašiedomātais politlācis ar visu spēku lauzās ministrijā, kuras piemērotība viņa pieredzei vēl jāpārbauda un jāpierāda.

    Nesaku, ka ĢVK ir slikts cilvēks, man pat liekas, ka viņš ir viens no tiem, kas tiek mērķtiecīgi nomelnots (kopā ar Strīķi un Repši), bet šajā duelī Āboltiņa rīkojas daudz tālredzīgāk, gudrāk un pat viltīgāk, lai kādi arī nebūtu viņas nodomi ilgtermiņā.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Dina Repša > lebronj2356 04.01.2011. 18.32

    Apšaubu, ka ĢVK mērķtiecīgi nomelno… Pēdējā gada laikā nevienā intervijā neesmu dzirdējis neko konkrētu, interesantu un valstij noderīgu – izvairīgi, formāli teikumi, kas noder jebkurai dzīves situācijai. Nekādas politiķa, kas ĢVK vēlas būt, bet nav un nebūs, nostājas, domas un savas politikas… 0. Apaļa 0.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > lebronj2356 04.01.2011. 20.46

    Zālītis …. bet šajā duelī Āboltiņa rīkojas daudz tālredzīgāk
    ————————————————————-

    Vai nav skumji tas, ka šajā situācijā mēs esam spiesti lietot tik absurdus terminus kā “duelis” ? Runa taču itkā ir par “vienotību” ? Ko tas liecina par konkrēto personāžu spējām pacelties pāri savām lielkašķa megaambīcijām ?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

valdis 04.01.2011. 17.57

Varbūt kļūdos, bet no ĢVK jau metas zosāda

+9
-9
Atbildēt

1

    disassociative > valdis 04.01.2011. 18.15

    No Āboltiņas arī. Bet kopumā super – cirks turpinās.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

Dina Repša 04.01.2011. 17.52

Tipisks Latvijas “pseidopolitiķu” stils – nepateikt neko. Viens ar Vienu strīdējās… Par ko? Manuprāt, gudram cilvēkam nestrīdēties ar ĢVK ir ļoti grūti. Kas notiek Vienotībā? Strīdas divas Bābas? Un? Jaunajā Laikā tak pastrīdējās… Jebkurā gadījumā – valdošas partijas vai apvienības deģenerātu kašķi nav nekāda “iekšēja” lieta, bet valsts intereses ietekmējošas darbības. Tikai nez vai šitā te hm… …notība zina, kas tās valsts intereses ir.

+10
-11
Atbildēt

0

ﮎandijs Be1t1kﮎ 04.01.2011. 17.52

Ak tad Āboliņa būs tā, kas veidos stipru partiju, kura nebaidīsies veidot koalīciju ar SC?

+11
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam