"Instrumentu" koncerts Jaunā gada naktī

68

Komentāri (68)

Miervaldis 05.12.2016. 21.48

Ja kāds nezināja vai tēlo idiotu, atgādinu – bankas karte ir domāta TIKAI darbam ar banku. Tātad jūsu bankas kodi drīkst būt TIKAI jums un bankai. UN VAIRĀK NEVIENAM. Ja kāds trešais mēģina no jums iegūt, tas ir, izkrāpt bankas kartes datus, sazinieties ar policiju.

Prasība reģistrēties ar ID karti nopietnai troļļu fermai nebūs šķērslis. Kas traucē lietot zagtu vai viltotu ID vai uzpirkt vai saaģitēt ID kartes īpašnieku? Kamēr viņš neaicina uz masu slepkavībām, nekā noziedzīga viņa darbībā nav! Melo un stulbs? Meli ir neētiski un viss, bet panta ”Par stulbumu” Latvijas krimināllikumā nav!

0
0
Atbildēt

0

Voldemārs Odišvili 13.09.2015. 18.51

Kā būtiski ierobežot interneta troļļu darbību

………….

Ziniet, tautiesi, reiz bija tada organizacija (VDK), kura nodarbojas ar visa veida citadi domajoso darbibas ierobezosanu/kontrolesanu u.tml. Pakonsultejieties ar tas veteraniem – pieredzes apmainai, ka smejies!

0
0
Atbildēt

0

Brūnaliņa 05.09.2015. 21.55

Pilnīgas muļķības.

0
0
Atbildēt

0

Ivo 01.09.2015. 12.11

Paldies, traductrice! Ja būs laiks un vēlēšanās, papētīšu arī

“super_e-y-e” http://www.irir.lv/profils/46043/skatit

un “colovrat_evp” http://www.irir.lv/profils/43467/skatit

komentārus.

+1
0
Atbildēt

0

traductrice 01.09.2015. 09.18

hmmm. jaunākajā blogā ir atspējota komentēšanas iespēja, tāpēc par troļļa analīzi izteikšu atzinību šeit, vien ar nelielu piebildi, ka konkrētais frukts ganās IRā krietni ilgāk par Tevis norādīto datumu. Iepriekš viņš gan saucās “super-eye”, tāpēc tiek joprojām saukts par superaci, lai neapgānītu valsts nosaukumu, ko viņš nelietīgi izmanto provicēšanai. Iespējams, vēl agrāk viņš bija “colovrat” vai kā tamlīdzīgi. Visnotaļ interesanta nika izvēle.

+4
0
Atbildēt

0

Alfred Hitchcock 31.08.2015. 10.49

Varētu būt arī kompromisa variants: atļaut komentēt no ne-Latvijas ip adresēm tikai reģistrētiem lietotājiem. Tas izslēdz iespēju vietējiem troļliem izmantot anonimaizerus – Tor, anonīmos starpniekserverus un komerciālos VPN savienojumus lai slēptu savu avota ip adresi, kas ļoti apgrūtina tiesībsargājošām iestādēm “paņemt pie dziesmas” šos portālu piesārņotājus. Šādu taktiku izvēlējušies piem. appollo.lv. Oļģino troļļiem gribot negribot nāktos registrēties ar savu ibankas kontu, kas ļoti atvieglotu policijas darbu. Vietējos trollēnus DP varēs atsekot tāpat pēc vietējā IPS izsniegtās ip adreses.

+1
0
Atbildēt

1

    Miervaldis > Alfred Hitchcock 05.12.2016. 21.51

    Ja mani kāds aģitēs reģistrēties ar bankas datiem, viņam būs saruna ar policiju. Bankas dati ir vajadzīgi tāpēc, lai es varētu lietot savu banku, un nekādiem citiem nolūkiem nav paredzēti! Katrs, kas man mēģina izkrāpt bankas datus, ir zaglis un krāpnieks un viņam jāsēž cietumā!

    0
    0
    Atbildēt

    0

fretka 27.08.2015. 13.38

Vernera kungs, te policija jums nepiekrīt un saka, ka interneta vide nav anonīma

http://t.apollo.tvnet.lv/zinas/policija-interneta-vide-nav-anonima-personas-ir-iespejams-identificet/702923

“Interneta vide nav absolūti anonīma un viedoklis, ka interneta vidē var rakstīt, runāt un darīt jebko, nav pareizs, aģentūrai LETA sacīja Valsts policijas Kibernoziegumu apkarošanas nodaļas vecākais inspektors Mārtiņš Brižs.

Kā stāstīja Brižs, interneta vide nav absolūti anonīma un ir iespējas, kā personas identificēt. «Elektronisko sakaru pakalpojumu likumā ir skaidri noteikts, ka elektronisko sakaru pakalpojuma sniedzējam ir jāspēj identificēt personu, kura izmanto tās pakalpojumu,» stāsta Brižs. «Attiecīgi viņi to arī dara, un mēs, griežoties pie viņiem, šo informāciju iegūstam.»”

Ja jau Krievijas protektorāta varai nav nekādu iebildumu pret Jūsu aprakstīto “interneta troļļu” darbību…

0
-1
Atbildēt

2

    Ivo > fretka 27.08.2015. 15.21

    fretka,

    “Interneta vide nav absolūti anonīma” (ko gan citu viņi var teikt?)… Jā, absolūti anonīma nav, taču vajag pielikt pavisam nedaudz pūles, lai interneta ļaundara atklāšanā būtu jāiegulda pamatīgi resursi. Neesmu liels eksperts, taču populārāko rīku un metožu klāsts ir zināms – sākot no “Incognito mode” browserim, beidzot ar TOR un tādiem servisiem kā https://incloak.com. Un es te nemaz nerunāju par “notebook + mobilo sakaru priekšapmaksas karte” vai nopietnāka hakera rīcības gadījumā – uzlauzst kompītis, caur kuru tiek veiktas noziedzīgas darbības.

    Ja pareizi sapratu šo teikumu “Ja jau Krievijas protektorāta varai nav nekādu iebildumu pret Jūsu aprakstīto “interneta troļļu” darbību…”, tad doma laikam bija, ka “ja jau prokrieviskie troļļi neiebilst pret manu priekšlikumu..” Kamēr tas ir viena cilvēka priekšlikums ne pārāk apmeklēta medija blogā, tikmēr viņiem labāk ir netrakot ;). Tajā brīdī, kad šis priekšlikums nonāks varas gaiteņos, tad tik sāksies kampaņa :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    fretka > fretka 28.08.2015. 09.58

    Neņemiet ļaunā, Vernera kungs, bet šajā lietā es tomēr vairāk uzticos policijas speciālistam.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

feiks 25.08.2015. 23.42

Nekad nelasu autorizētus komentārus. Kāpēc man tērēt laiku nolaizītajiem, pareizajiem viedokļiem? Gribu zināt tikai tautas īstos noskaņojumus. Tiklīdz kāds portāls noslēdz komentārus vai atļauj tos tikai autorizētajiem, tas priekš manis ar to pašu brīdi ir miris un vairs nevar uzrādīt manus klikšķus saviem reklāmdevējiem.

Ja kāds ir tik tups, ka nespēj atšķirt troļļus no īstiem viedokļiem, pats vainīgs.

+3
-4
Atbildēt

2

    edge_indran > feiks 26.08.2015. 00.02

    ————-

    Ja kāds nav pārāk acīgs, lai atšķirtu “NATO trolli” no “Kremļa troļļa” – , lai

    jautā “troļļu ķērājiem” – M.Dugulim un/vai I.Verneram!

    https://www.youtube.com/watch?v=m9We2XsVZfc

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Dodo > feiks 31.08.2015. 15.53

    Nesmīdini mani, vientiesi. Anonīmajiem ziņu portālu komentāriem ar “tautas īstajiem noskaņojumiem” ir ļoti maz kopīga. Bet, nu, kaut kā jau tās komentāru sadaļās izniekotās stundas tev ir jāracionalizē :-)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

gustaps 25.08.2015. 21.42

Ir troļļi un ir idioti, kas tos lamā vai liek tiem +/-.

Abi demokrātijai derīgi un tīkami.

Diskusijas bez abiem šiem dalībniekiem liktu šaubīties par to īstumu.

Jo vairāk idiotu, jo ticamākas debates. Autentiskuma apliecinājums.

+2
0
Atbildēt

1

    edge_indran > gustaps 27.08.2015. 10.59

    ———-

    Kā tad – , jo vairāk, jo labāk – saskaņā ar neo-liberālisma ideoloģijas pamatpostulātiem:

    “….Tad, kad postpadomju kretīni sāk ārdīties, tad viņi rāda – tur nav rakstīts šis un nav rakstīts tas. Tur [ piem. IR Ētikas kodekss ] cita starpā nav arī rakstīts, ka nedrīkst uz galda kakāt, un nevienā likumā tas nav rakstīts.”

    Bendiks: “Latvijas politika primitivizējas aizvien vairāk” http://nra.lv/politika/148484-bendiks-latvijas-politika-primitivizejas-aizvien-vairak.htm

    0
    -1
    Atbildēt

    0

students-4 25.08.2015. 20.59

Burtiski vakar liberāls interneta laikraksts http://www.thedailybeast.com/ aizvēra komentēšanas iespējas. Komentēšanas sadaļās bija daudz Krievijas troļļu – arī no Krievijas. Viņu galvenās tēmas bija atspējot visu ko rakstīja nepatīkamu par Krieviju – pilnīgi iespējams, ka viņi arī lēja klāt uguni graujot un nomelnojot ASV pamatus – piemēram, apsaukājot Obamu. Krievu troļļi bija minoritāte, bet pietiekoši liela lai iespaidotu sabiedrisko domu komentāros.

Problēma ar komentēšanu kaut kādā portālā ir tā, ka komentāri nav atšķirami no pašas interneta vietnes politikas. Ja portāls izturas toleranti pret troļļiem vai pieļauj rupju komentēšanas stilu, tad, diemžēl, portāls ir atbildīgs par šo toleranci(tolerance pret meliem un ļaunumu ir vēl sliktāka par aktīvu darbību – ilgtermiņā), jo neravējot komentārus, tos arī atbalsta. Tas var radīt tiesu darbus un sankcijas pret šiem portāliem. Daily Beast norāda, ka lietotāji arī turpmāk var apmainīties ar viedokļiem, piemēram, izmantojot reddit un pa tiešo šiem nosūtīt e-pastus.

Daily Beast ir daļa no milzīgas informatīvās aģentūras, kas izplata liberālus uzskatus – rakstnieki ir dažādi un tāpat kā šeit ir izpalīdzīgi idioti, ir tādi, kas izmanto rietumu liberālismu lai virzītu savas idejas un ir tādi, kurus lasīt ir izklaide.

Viņiem nav nepieciešama komentēšana, bet ir.lv izskatās ka komentēšana ir pamatvērtība. Es ceru, ka ir.lv nonāks pie tādiem pašiem secinājumiem un tomēr aizvērs komentēšanas iespējas, jo tā ir pārāk plaša atbildība. Cilvēki ir dažādi un katram pakaļ neizskraidīsi. Kaut kāda represīva reģistrēšanās iespējas apspriešana ir muļķīga – internets ir pārāk plašs un tas rada šķēršļus brīvas komentēšanas pamatidejai.

0
-1
Atbildēt

8

    Ēriks > 25.08.2015. 21.34

    Njā,nejaukie komentētāji iriram traucē izplatīt liberālās vērtības,lai ar tām piesātinātā tauta vienoti sajūsmā sagaidītu bēgļus un praidistus ar ziediem rokās.Bez komentāriem būtu cits grābiens.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ivo > 25.08.2015. 22.05

    Pretrunu pilns komentārs. No vienas puses komentārus jāaizliedz vispār, no otras – internetā tāpat plašas iespējas izpausties.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 25.08.2015. 23.00

    ——Students:”(..)- pilnīgi iespējams, ka viņi arī lēja klāt uguni graujot un nomelnojot ASV pamatus – piemēram, apsaukājot Obamu.”

    ================================================================================

    Kas atļauts Parīzes šarlijiem – tas aizliegts Krievijas čarlijiem?

    http://static.dezeen.com/uploads/2015/01/Jean-Jullien-Je-Suis-Charlie-illustration_dezeen.jpg

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > 26.08.2015. 23.18

    students-4 > 27.08.2015. 04.59

    1. Komentāri pie interneta izdevumiem nav vajadzīgi, ja vien žurnāls netaisās uzņemties atbildību. Ir piemēri: Novaja gazeta, kas diezgan aktīvi rediģē komentārus – pārkāpjot visas daudzas lietotāju brīvās izpausmes iespējas – dažus komentārus bloķē kaut vai tāpēc, ka šādi izteikumu dēļ tā var tikt slēgta avīze, kas devusi BALSI komentētājiem.

    ir.lv šādas atbildības nav. Notiek diezgan aktīvs bezatbildīgs smadzeņu skalošanas process un tas kapitulē tad kad saskaras ar troļļiem.

    2. Ja pirmais punkts attiecas uz izdevumu biznesu, tad tas ne vienmēr saskan ar komentētāju interesēm. Tas kādā veidā cilvēki apspriedīs un kādā veidā tas notiks nav iespējams noteikt tikai ar administrēšanu, jo komentēšana ir tikai daļa no saziņas kultūras.

    3. Lai ieviestu visādas identifikācijas sistēmas, lai komentētu – tas ir galvenokārt izmaksu un arī tehnoloģiju jautājums. Fantazēt par to var, bet tam nav nekāda sakara ar dzīves īstenību.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    students-4 > 27.08.2015. 05.11

    Par Šarlijiem jau PSRS laikā klejoja anekdote:

    ASV un PSRS pilsoņi satikās un apsprieda atšķirības:

    ASV pilsonis saka, ka es varu aiziet pie Baltā nama un teikt, ka ASV prezidents ir idiots.

    PSRS pilsonis saka, ka šis arī var aiziet uz Sarkano laukumu un teikt, ka ASV prezidents ir idiots.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 27.08.2015. 10.48

    ———–

    Rupji domājot, taču pieklājīgi uzrakstot – fcuk, pēc tādām “anekdotēm” ASV pilsoņi tiešām reaģē kā……

    http://cdn4.scmp.com/sites/default/files/styles/980w/public/2015/08/27/journalist-kill-net.jpg?itok=NkgpPhle

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 27.08.2015. 12.46

    Par ko žurnālam jāuzņemas atbildība?Par smadzeņu skalošanu atbildības nav?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

MZGD 25.08.2015. 20.08

Man ir vel labaka doma – ieslodzit visus kas ir pret varda un izteiksmes brivibu, demokratiju, cilveeka tiesibam un politiskaam brivibaam.

+2
-1
Atbildēt

7

    students-4 > MZGD 25.08.2015. 21.06

    Izteikties pret vārda un izteiksmes brīvību, demokrātiju, cilvēktiesībām un politiskajām brīvībām ir daļa no izteiksmes brīvības, demokrātijas, cilvēktiesībām un politiskajām brīvībām. Tiklīdz tās tiek apspiestas, tā tās vairs nav vārda brīvības utt. Ja jūs sekojiet kaut kādai idejai un taisieties to ieviest (cerams tikai savā) dzīvē, tad vismaz iepazīstieties ar t.s. small print, jeb šīs ideoloģijas loģiku.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    MZGD > MZGD 25.08.2015. 21.17

    Cien. Student – Jus parizi ieverojaat – es uzrakstiju absurdu, taa pat ka to uzrakstija shi bloga autors. Tikai es to rakstiju ar nodomu un sarkastiski, turpretiim bloga autors pilna nopienniba taisaas apspiest totalitaro rezhimu trollus ar totalitaro rezhimu metodeem. Jums personigi es ieteiktu iepazities ar sarkasma jeb ironijas konceptu vikipedijaa: https://lv.wikipedia.org/wiki/Ironija

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > MZGD 25.08.2015. 21.19

    Viņi taču varēs turpināt izteikties no cietuma.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    MZGD > MZGD 25.08.2015. 21.29

    Pareiza piezime Erik – tas ir jaalabo – ieslodzit Eretrijas cietumaa, ta lai izteikshanos neviens nesaprastu, nu iznemot dazhus bijushos MGU studentus.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ivo > MZGD 26.08.2015. 19.11

    MZGD, “Man ir vel labaka doma – ieslodzit visus kas ir pret varda un izteiksmes brivibu, demokratiju, cilveeka tiesibam un politiskaam brivibaam.”

    bet tad jau, piem., DELFI redakcija būtu jāiesloga, jo viņi dzēš komentārus uz velna paraušanu ;). Cenzūra šobrīd rit pilnā sparā! Esmu pret cenzūru, bet par brīvību un atbildību. Cenzūra būtu pat nepieciešama tikai ārkārtējos gadījumos, kas jau šobrīd ir aprakstīti likumos un arī portālu noteikumos – pornogrāfija, rasu, nāciju naida kurināšana, spams.. utt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    latvijas_valsts > MZGD 26.08.2015. 19.15

    “viņi dzēš komentārus uz velna paraušanu”

    Protams, ka dzēš, ja jūs rakstāt kaut ko pret krieviem, tā arī vajag darīt ar šiem viltus praviešiem un viltus integrētājiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    MZGD > MZGD 26.08.2015. 20.08

    Ivo Verners MZGD” Taa teikt ‘fair enough’.

    0
    0
    Atbildēt

    0

tvverotajs 25.08.2015. 19.27

Man šķiet, ka vislabāk būtu apvienot abus veidus – prasīt autorizēties ar ID vai bankas autentifikāciju, bet ļaut izvēlēties pseidonīmu. Var ierobežot, ka katram portālam vienam lietotājam var būt tikai viens pseidonīms.

Vēl jautājums vai lietotāja datus jāpārvalda katram portālam, vai vajag izveidot, no portāla neatkarīgu, autentifikācijas servisu, tad portālam nebūtu pieeja komentētāju datiem.

Drošības iestādes, pamatotu bažu gadījumā, varētu noskaidrot komentāra autoru. Te gan jāprecizē, kas var būt šādi gadījumi…

Tas novērstu vienu, raksta autora neminētu, ‘PRET’ argumentu – to, ka komentētājs var negribēt komentārus no virtuālās vides pārnest uz reālo.

+5
-1
Atbildēt

3

    students-4 > tvverotajs 25.08.2015. 21.17

    Neskatoties uz visiem “anonīmās” komentēšanas mīnusiem, tai tomēr piemīt viens milzīgs pluss – tā ļauj izteikt viedokļus, nebaidoties par daudzām sekām.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ivo > tvverotajs 25.08.2015. 22.06

    Paldies par sakarīgo komentāru, tvverotāj.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > tvverotajs 26.08.2015. 23.47

    Ivo Verners

    Paldies par sakarīgo komentāru, tvverotāj.

    Kāpēc, tāpat DP čekisti zin, kur es atrodos, tai pašā laikā es varētu arī nomaskēties, izmantojot pieejamos Wi-Fi, vai atkost šifrētos, arī izmantot citus telefonus nav problēma un proxy service arī čekistiem sarežģīs darbu un nebūt nav teikts, ka ASV vai kāda cita normāla valsts, tiem būs gatava atklāt komentētāja IP. Nešaubos, ka viņiem zināms, kas tajā kantorī sēž.

    0
    0
    Atbildēt

    0

eltae 25.08.2015. 11.10

Pret Sanktpēterburgas “troļļu stalli” cīnīties būs grūti. Turpretī Latvijā dzīvojošie “troļļi” tērējot šeit nopenīto ne mazo naudu silda valsts ekonomiku. vairāki zināmi troļļi, kā “kurmītis”,bez vairākiem simtiem euro, ne krievu rubļu, pirkstu nepakustinās. Viņus vajag vienkārši ignorēt, neielaižotie nekādās diskusijās – tad arī “saimnieks” sāks skatīties vai ir vērts maksāt.

+7
0
Atbildēt

2

    edge_indran > eltae 25.08.2015. 12.22

    ————-

    Priekš kam cīnīties, ja “tirgus visu sakārtos”:

    “Latvijai, pieņemot brīvā tirgus principus, ir jāpieņem arī tas, ka šis tirgus pats visus procesus regulē. Tas, ka man nepatīk tā vai cita mūzikas forma, tas vai cits ēšanas veids, ģērbšanās, [ komentārs ] utt., nozīmē vienīgi to, ka man ir tiesības brīvajā tirgū šos pakalpojumus nepieņemt un produktus nepirkt.Tas, kas iedzīvotājiem nav vajadzīgs, ātri izzudīs pats no sevis.” Kārlis Streips, žurnālists.

    ( “Gribi – pērc, negribi – nepērc, gribi – skaties..”Lauku Avīze, 24.02.1995)

    http://uk.itvnet.lv/article/zinas/407960_506x285.jpg

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    gustaps > eltae 26.08.2015. 11.09

    > eltae

    “Viņus vajag vienkārši ignorēt, neielaižotie nekādās diskusijās… ” – perfekts, absolūti pareizs ieteikums. Vienlaicīgi, absolūti nederīgs: nu nevar tautietis tam riebeklim vismaz lagzdiņa sveicienu nenosūtīt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

latvijas_valsts 25.08.2015. 10.27

Vispār autors ir čau, viņš te Delfos rakstīja, ka krieviem esot jāciena Satversmes preambula, bet pat angļu BBC to neciena: http://www.bbc.com/russian/international/2014/07/140714_latvia_constitution_debates

Runājot pēc būtības par interneta troļļiem, tad tā identificēšana nevienu īpaši neiespaido, izņemot pašus tautiešus, jo viņi ir ārkārtīgi baidās kļūt identificētiem pat daudz vienkāršākajās situācijās: pat zvanot uz valsts iestādēm, ierēdņi nekad nestādās priekšā, bet kad tu atgādini viņiem par savām tiesībām, viņi sāk elpot klausulē, taisnoties – , bet savu uzvārdu tomēr nenosauc. Jo tāda ir tā anonimitātes kultūra, kad neviens ne par ko neatbild. Samērā ar Krieviju, tur gan nav tāda visu aptveroša bailīguma. Tāpēc cilvēki, kas audzināti krievu kultūrā, arī nebrauc no Latvijas, jo jūtas te kā Guliveri liliputu vidū.

0
-5
Atbildēt

11

    Ivo > latvijas_valsts 25.08.2015. 11.48

    1) Varu piekrist, ka latvieši šajā ziņā ir piesardzīgāki, un tas ir saprotams. Lielā mērā tas dēļ sāpīgās vēsturiskās pieredzes. Bija nepieciešama 1..2 paaudzes, lai latvieši atgūtu pašapziņu laikā pēc 1918.gada. Tagad pamazām sākam atkopties. Nešaubos, ka taisnīgāki un atklātāki noteikumi vismaz informatīvajā telpā iedrošinās Latvijas patriotus aizstāvēt savu valsti un atklāti paust savu viedokli.

    2) Piemēram, ja izrādīsies, ka trollis “latvijas_valsts” strādā kādā valsts struktūrā vai, piemēram, valsts uzņēmumā, cik ilgi darba laikā viņš varētu turpināt publicēt pretvalstiskus komentārus? ;) Ted nu gan mēs redzētu, cik ilgtspējīga ir troļļa bravūra :D

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    fretka > latvijas_valsts 25.08.2015. 12.32

    Esmu pārliecināts, ka “latvijas valsts” nav nekāds krievs. Visticamāk – bailīgs latviešvalodīgs pielīdējs krieviem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    latvijas_valsts > latvijas_valsts 25.08.2015. 14.08

    Ivo Verners.. Piemēram, ja izrādīsies, ka trollis “latvijas_valsts” strādā kādā valsts struktūrā vai, piemēram, valsts uzņēmumā, cik ilgi darba laikā viņš varētu turpināt publicēt pretvalstiskus komentārus?

    Varbūt viņš strādā tādā struktūrā, ka kādam no liekām zināšanām paliks slikti.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > latvijas_valsts 25.08.2015. 14.43

    ———-

    Пилите шура пилитЕ

    https://www.youtube.com/watch?v=YmWbBZVesRU

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ivo > latvijas_valsts 25.08.2015. 15.50

    Papētīju tavus komentārus, tomēr vienu nevaru saprast – kas ir tava motivācija? {jautājums vispār adresēts gan latvijas_valsts, gan edge_indran ;)}

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    latvijas_valsts > latvijas_valsts 25.08.2015. 20.13

    kāda motivācija ir jums? Kāda motivācija ir pārējiem komentētājiem?

    Krievu kultūrā visi cilvēki (lasi: komentētāji) ir vienādi jeb līdzvērtīgi. Jo arī Konstitūcijas preambula skan pilnīgi citādi:

    Мы, многонациональный народ Российской Федерации, соединенные общей судьбой на своей земле, утверждая права и свободы человека, гражданский мир и согласие, сохраняя исторически сложившееся государственное единство, исходя из общепризнанных принципов равноправия и самоопределения народов, чтя память предков, передавших нам любовь и уважение к Отечеству, веру в добро и справедливость, возрождая суверенную государственность России и утверждая незыблемость ее демократической основы, стремясь обеспечить благополучие и процветание России, исходя из ответственности за свою Родину перед нынешним и будущими поколениями, сознавая себя частью мирового сообщества, принимаем КОНСТИТУЦИЮ РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ. http://www.constitution.ru/

    Kā redzat, visi ir līdzvērtīgi. Atšķirībā no kultūrām ar nepilnvērtības kompleksu.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    MZGD > latvijas_valsts 25.08.2015. 20.13

    “Latvijas_valsts” nevis stradaa, bet arstejas valsts strukturaa. Periodiski, terapeitisku noluku vadits labais psihiatrs vinu palaizh pie datora, bet tad atkal uz vairakam nedelam atkal panem datoru nost.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ivo > latvijas_valsts 25.08.2015. 22.12

    Vienlīdzīgi ir, ja atsakās no savas valodas, kultūras un atbalsta Putinu :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    MZGD > latvijas_valsts 25.08.2015. 23.11

    Ivo – nu nav tas ‘latvijas_valsts’ apmaksats. neviens musdienas nemaksa par etniska naida kurinashanu ar infantiliem textiem. Tas ir ‘amatieris’ ar specigi izteiktu “social deficiency” un vina motivacija te ir kompenset to kas vinam trukst. Te komentos vinam ir imidzh – vinsh ir piederigs varenajai Ilja Muromisha un KashCheja nemirstiga ciltij. Bet patiesiba vins ir launs garigs kroplitis.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ierados > latvijas_valsts 26.08.2015. 08.51

    ” audzināti krievu kultūrā,”
    Tavs mēģinājums atsaukties uz krievu kultūru kā veselumu vien norāda, ka esi audzis krievu bezkultūrā, citiem vārdiem, sovdepijā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    latvijas_valsts > latvijas_valsts 26.08.2015. 11.30

    Tas norāda tikai uz tavu latviskumu. Bet runājot par Putinu, protams, ka viņš ir jāatbalsta, jo viņam ir smags un svarīgs darbs: atkal salasīt vecas krievu zemes. Tāpēc dažs labs arī kliedz, jo zina, ka Putinam ir taisnība.

    http://www.youtube.com/watch?v=Qb40lhglAnI

    Lūk, jūs apmānījāt, solījāt visiem pilsonību, nestāstījāt par valodas gestapo plāniem – bet vai tad jūs esat stipri? Ne. Bet tie, kurus apmānījāt, viņiem ir taisnība, tātad viņi ir stipri. Viņi arī uzvarēs.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Ivo 24.08.2015. 21.35

2) protams, būs gadījumi, kad kāds troļļos ar savas vecmāmiņas ID karti utt., taču likumpārkāpuma gadījumā nebūs problēmu atrast vecmāmiņu un arī pašu gudrinieku. Troļļu armijas kļūs absolūti neefektīvas un viņām nāksies atkāpties.

3) nepiekrītu, ka “efekts būs pretējs”. Man nebūs slinkums ievadīt, piemēram, bankas kodu, ja patiešām būs kas jēdzīgs sakāms. Tie, kuri turpinās troļļot, varēs būt droši, ka ir zem drošībnieku lupas.. Diez vai viņiem tas patiks.

+8
-3
Atbildēt

7

    traductrice > Ivo 25.08.2015. 09.22

    Ivo Verner, pavisam nesen, vien pirms dažām dienām, Tu visu dienu baroji trolli, labi zinot, ar ko debatē. Gribu teikt, todien bija 1:0 troļļa labā tāpēc, ka trollis nopelnīja naudu, bet Tu izniekoji dienu. Turklāt šajā “diskusijā” (pēdiņas ar nolūku) neviens cits vairs nevēlējās iesaistīties.

    Vienīgā efektīvā cīņa ir pilnīgs IGNORE. Bez plusiem/mīnusiem un bez komentāriem. Personīgi es pat nelasu.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    latvijas_valsts > Ivo 25.08.2015. 10.38

    “Tie, kuri turpinās troļļot, varēs būt droši, ka ir zem drošībnieku lupas”

    Vai tad paši jūsu drošībnieki nav korumpēti?

    http://www.pietiek.com/raksti/drosibas_policijas_prieksnieks_aizmuku,_jo_nevelejos_ar_savu_foto_atbalstit_pietiek_publikaciju

    http://www.pietiek.com/raksti/ar_drosibas_policijas_auto_atved_nodot_mazgasanai_netiro_velu;_velas_nodevejs_aizmuk

    “Ikdienā viņi pārvietojas ar dārgām BMW un Range Rover marku automašīnām, piedalās privātos „tusiņos” ar partiju „kasieriem”, spēlē tenisu ar varas eliti un apgrozās miljonāru aprindās, paši vairāk atgādinādami turīgus uzņēmējus, nekā valsts amatpersonas. Viņu ģimenes locekļi un draugi atrod siltas vietas iestādēs, kuru vadību viņi tur dzelžainā tvērienā, bet pārdrošākajiem – arī nodarbojas ar biznesu, kuros caur ofšoriem investē Krievijas miljonāri. Viņi ir Drošības policijas augsti stāvoši darbinieki, kuri atbild par pielaižu valsts noslēpumam piešķiršanu vai atteikšanu, izšķirot ietekmīgu amatpersonu un miljonu iepirkumu likteni,” http://www.pietiek.com/raksti/mezvieta_reakcija_uz_margevicas_publikaciju_apstiprina_ari_dp_jaunais_prieksnieks_ir__pielaizu_biznesa_

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Ivo 25.08.2015. 10.59

    traductrice,manuprāt šis nav trollis,bet gan uzpūtīgs,impēriski domājošs standartkrievs.Es kādreiz iesaistos,lai vēlreiz uzrādītu šo dažu ideoloģisko konstrukciju melīgumu,ar kādām šie impēristi mēģina attaisnot ”krievu pasaules ” bīdīšanu un iztēlošanu to kā progresīvu sabiedrību,lai cilvēkos izraisītu pozitīvu attieksmi.Pārējais ir fufelis,kam nav vērts pievērst uzmanību.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ivo > Ivo 25.08.2015. 11.19

    Traductrice,

    1) iesaistos tik, cik gribu un varu atļauties;

    2) komentāriem ir liela nozīme, pretējā gadījumā netiktu tērēti lieli līdzekļi, lai algotu troļļu armijas. Tev tikai pašam šķiet, ka tev izdodas “ignore”, bet zemapziņa neko garām nepalaiž ;). Tā kā Tu esi publicējis šeit komentāru un vispār zini, par ko ir runa, tātad lielākā vai mazākā mērā esi ietekmēts. Cits ir noturīgāks, cits mazāk noturīgs, taču pēdas šāda info atstāj. Būtu naivi cerēt, ka Kremlis kaut ko dara “joka pēc” :).

    3) nepiekrītu, ka 1:0 troļļa labā. Manu nelielo pētījumu – šī troļļa darbības analīzi publicēšu ~ 1 nedēļas laikā.

    Dēļ tā, ka praktiski nav nekādu ierobežojumu anonīmajiem komentētājiem, tas ir ļoti lēts veids, kā ietekmēt sabiedrības viedokli. Protams, derētu precīza statistika.. un gan tāda ir pieejama, par to, cik cilvēki lasa komentārus (šajā portāla daži komentāri zem raksta ir redzami, gribam to, vai nē).

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Ivo 26.08.2015. 16.54

    Ivo Verners 2) protams, būs gadījumi, kad kāds troļļos ar savas vecmāmiņas ID karti utt., taču likumpārkāpuma gadījumā nebūs problēmu atrast vecmāmiņu un arī pašu gudrinieku. Troļļu armijas kļūs absolūti neefektīvas un viņām nāksies atkāpties

    ————–

    Paklau, datorspeciālist, gribi apgalvot, ka šobrīd ir grūti atrast no kurienes kāds izdara likumpārkāpumu netā? Muļķības, atrast var, tikai troļļi jau nepārkāpj likumu, viņi smirdina gaisu. Bet to drīkst.

    Un kamēr drošības dienesti nebūs proaktīvi, neatradīs pie troļļu fermu saimniekiem plānus/shēmas nodokļu apiešanai vai “bīstamus priekšmetus”, tikmēr vis notiks likumiskos rāmjos.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ivo > Ivo 26.08.2015. 19.05

    Aivar,

    * ja cilvēks grib palikt anonīms interneta vidē, tad ar gluži vienkāršiem un lētiem līdzekļiem to var izdarīt tā, ka viņu atrast būs ja ne neiespējami, tad ārkārtīgi dārgi;

    * piekrītu, ka vairumā gadījumu smirdina gaisu, taču arī pārkāpj likumu. Nesen par vienu IRIR bloga trolli ziņoju DP, kurš ļoti konkrēti nodarbojās ar naida kurināšanu. DP neko neatbildēja un visdrīzāk arī neko nepasāka.. (pārāk maza varbūtība, ka varētu viņu noķert un gadījums nebija tik kliedzošs, lai vispār censtos)

    * profesionālas troļļu fermas atrast būs ļoti grūti, jo tur atsevišķi štati atbild par to, lai troļļi būtu neredzami, un komentāru rakstītājiem par to vispār nebūtu jāuztraucas. Kļūdas visdrīzāk praktiski netiek pieļautas. Ja tomēr tiek, tad momentā brigādei jāmaina atrašanās vieta. Taču privātie mēdz kļūdīties.

    Manis aprakstītais priekšlikums šādu troļļu atrašanu padarītu daudz vienkāršāku, jo interneta lietotāji netiktu identificēti pēc IP adresēm vai kādiem citiem viltojamiem datiem, bet būtu nepieciešama reāla cilvēka identitāte.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Ivo 26.08.2015. 23.12

    Ivo Verners

    (pārāk maza varbūtība, ka varētu viņu noķert un gadījums nebija tik kliedzošs, lai vispār censtos)

    Viņi vienā frontes pusē.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Ivo 24.08.2015. 21.28

Aivar,

1) nezinu, kurai partijai simpatizē šī vietne. Manuprāt, tas ir mīts un/vai Tavs pieņēmums. Ja reiz pretendējam uz to, ka Latvija ir demokrātiska un tiesiska valsts, nevis kaut kas līdzīgs Putinlandei vai Baķkas karaļvalstij, tad derētu izvērtēt, kas ir svarīgāks – troļļi vai bailes no savas valsts un tās likumiskajām drošību un tiesībsargājošajām iestādēm. Vai esi kaut kad balsojis ManaBalss.lv? Ja nē, vai tas ir tādēļ, ka tev bail, ka tiksi nodots VIDam vai KNABam? Vai esi kādas bankas klients? Ja jā, tad tev ir pamats dzīvot bailēs, jo vari būt drošs, bankas neklusēs, ja viņām palūgs sniegt info par tevi. Tavi izdevumi un ienākumi kādam ir redzami, kā uz delnas.

Tā kā mediji ir privāti uzņēmumi (pie tam šobrīd visi populārākie pieder vienam igaunim, bet rīt jau varbūt kādam vatņikam), tad pieļauju, ka tehnisko risinājumu vajadzētu pilnveidot, paredzot visus riskus.

+6
-4
Atbildēt

4

    Ēriks > Ivo 24.08.2015. 23.29

    Pretendēt vēl nenozīmē sasniegt.Vai tad aptaujas par mūsu iedzīvotāju uzticēšanos valsts iestādēm neko nenozīmē?Tā arī nesapratu,par ko SABs nedeva pielaides noslēpumiem Brokai,Naudiņam,Dreimanei,bet atstāja vai piešķīra Zaķim,Potapkinam?Par ko liecina kaut vai pēdējā laikā izvērstā masīvā propaganda par bēgļu uzņemšanu?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Ivo 25.08.2015. 15.52

    Verner,

    nezinu, kurai partijai simpatizē šī vietne.

    __________________

    Labi, neizliecies, šo vietni varam nomainīt ar lembim piederošo nra.lv!

    Tātad, visi lembja kritizētāju dati būs viņam kabatā.

    Tieši tāpat ar vesti.lv vai Rīgas domes mājas lapu!

    kas ir svarīgāks – troļļi vai bailes no savas valsts un tās likumiskajām drošību un tiesībsargājošajām iestādēm.

    _______________

    Ja kafejnīcas īpašnieks pakritizēs ušaku, vai nākamajā dienā nevar sagaidīt “sanepidstaciju” un pašvaldības policiju, kas kaut ko “konstatēs”, teiksim, līdzpaņemtu beigtu/dzīvu peli/prusaku utt. Gribi apgalvot, ka ušaks Rīgu pārvalda tiesiski?

    Tavi izdevumi un ienākumi kādam ir redzami, kā uz delnas.

    ____________________

    Ne jau tam ir kāda nozīme, kādi ienākumi, nav jau nekādu nelegālu, runa ir par atriebību!

    Bet tā arī nekādu konkrētu atbildi uz maniem jautājumiem neesi sniedzis!

    Vai nedomā, ka troļļi ātri atrisinās reģistrēšanās problēmu, bet liela daļa cilvēku tiks atgrūsta sarežģītā reģistrācijas procesa dēļ? Līdz ar to troļļu īpatsvars pieaugs.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Ivo > Ivo 26.08.2015. 18.53

    Aivar,

    * izklausās pēc Lembjafobijas..

    * un ne tikai. Kaut kādas atrībības fobijas. Ja reiz tiešām domā, ka kādu interesē tas, ko kāds destrutīvi kritizē internetā, nu tad savus “draudīgos” vai varbūt “vērtīgos” komentārus var vienkārši paturēt pie sevis. Ja personīgi kādu neaizskar, tad nevienam neinteresē, ko kāds kritizē.

    * nekādu konkrētu jautājumu jau arī nebija?

    * Atbildot uz šo jautājumu:”Vai nedomā, ka troļļi ātri atrisinās reģistrēšanās problēmu, bet liela daļa cilvēku tiks atgrūsta sarežģītā reģistrācijas procesa dēļ? Līdz ar to troļļu īpatsvars pieaugs.”

    – nē es tā nedomāju, jo

    1) šobrīd katrs trollis var izmantot un arī izmanto vairākas identitātes, tādēļ tiek ģenerēts liels komentāru skaits;

    2) “reģistrēšanās problēmu” troļļo varēs atrisināt tikai daļēji – tam būs nepieciešams laiks, arī līdzekļi un, pieķerot, ka identitāte tiek zagta, būtu paredzams pietiekami bargs sods, lai to nevienam negribētos darīt;

    3) atkritīs liela daļa “individuālo troļļu”, jo viņiem dažādu iemeslu dēļ negribēsies kļūt redzamiem.

    Piekrītu, ka atkritīs daļa mazvērtīgu komentāru rakstītāju, bet tas nav zaudējums. Ieguvums būs tāds, ka tie cilvēki, kuriem būtu, ko teikt un kuri līdz šim nekomentēja (jo “kāda jēga izmest mēslainē savu jēdzīgo komentāru”), laiku pa laikam to darīs.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Ivo 05.12.2016. 22.01

    ērikuli, nekreņķējies. tu esi maziņš un daudz ko vēl nezini. Kad izaugsi, zināsi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

aivarsk 24.08.2015. 20.36

Viens precizējošs jautājums – mēs visi zinām, kurai partijai simpatizē šī vietne – nav noslēpums! Tātad, kur garantija, ka mans īstais vārds un dati netiek nosūtīti šīs partija kontrolē esošai represīvai organizācijai (VID, VUGD, KNĀB, ŠMĀB utt.) pēc šīs partijas vai amatpersonu īpaši precīzas kritikas? Es kritizēšu pilsētiņas mēri, kas nāk no partijas X, ja mani dati būs ieķīlāti partijas X preses orgānā?

Bet trollis pavisam vienkārši var ar savas vecmāmiņas vai pats saviem datiem ielogoties un rakstīt, cik ļoti mīl pļutkinu, gan jau viņam izsniegs tās identifikācijas kartes…

Ja jau ar bomžu pasēm var dibināt uzņēmumus, tad kāpēc nevar rakstīt komentārus ar bomžu bankas identifikāciju?

Labajam nodomam būs PILNĪGI PRETĒJS EFEKTS!

Man būtu slinkums kaut ko rakstīt, ja sarežģīta piekļuve kontam, bet trollim tas ir darbs – troļļu īpatsvars komentos palielinātos!

+6
-5
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam