Saeima balso pret steidzamu paziņojumu par Baltkrieviju

56

Komentāri (56)

raimonds_bossltd 24.12.2010. 13.30

to ABC
Ņemot vērā to, ka Baltkrievija ir mūsu kaimiņš un tirdzniecības partneris un tā kā tā nejaucas kā krievija, mūsu valsts iekšējās lietās un necenšās to sagraut, retorikai pret Lukašenko režīmu, nevajadzētu būt pārāk bargai.
Aizstāvēt Baķku ņemsies tikai pēdējais idiots vai nelietis.

“pūst apjomīgus un smukus ziepju burbuļus” nepird kompotā, padla!!!

0
-2
Atbildēt

2

    kkristaps > raimonds_bossltd 24.12.2010. 21.42

    Paldies, Tev arī priecīgus Ziemassvētkus.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > raimonds_bossltd 25.12.2010. 07.43

    ombros, Tu nu gan esi prastoņa, akurāt kā tirgus bāba vai lopkautuves strādnieks. Fui.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

kkristaps 24.12.2010. 12.24

Ļauži, kuriem nevajadzētu atrasties cietumā, milzu skaitā atrodami Ķīnā, neskaitāmās Āfrikas valstīs, Latīņamerikā, Ziemeļkorejā un tā tālāk un tā joprojām. Vienlaikus ar jaukšanos Baltkrievijas iekšējās lietās loģikas labad vajadzētu pieņemt ekvivalentus nosodījumus visu šo minēto valstu valdībām. Tādējādi Dzintaram ar Parādnieku paveras varen plašs darba lauciņš, kurā var sviedriem vaigā rauties līdz pat nākamajām Saeimas vēlēšanām. Galvenais jau ir skaļi rībināt bungas un pūst apjomīgus un smukus ziepju burbuļus, jo nekam citam prāta tā īsti nepietiek.

+1
-2
Atbildēt

0

oskaar 24.12.2010. 02.20

Cik saprotu Baltkrievijā cietumos ir “samesti” ļoti daudz ļaužu, kuriem tur atrasties nevajadzētu pat pēc Baltkrievijas likumiem.
Mūsu Saeimas vairākums neizsaka nosodījumu tāpēc, ka pēc pāris gadiem grasās veikt tieši to pašu, ko Lukašenko veica pirms pāris dienām?

+1
-5
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > oskaar 24.12.2010. 11.34

    to andrejsg
    Vai tu uzskati, ka mūsu vara vēl nav pietiekoši toleranta.
    Vai tiem SC komjauniešiem, kuri izmantojot tautas manifestāciju, sarīkoja grautiņus Vecrīgā 13. janvārī, nebija jāsapūst cietumā. Vai neostaļinistu lopiem, kuri 9. maijā slavina cilvēces lielāko slepkavu un uz sevis piemēro Kononova mundieri, vispār ir kaut mazākās tiesības elpot mūsu planētas gaisu? Vai mūsu policijau vajadzēja nevis nekavējoties izraidīt un anulēt vīzas bet atbrīvot “spartak” huļigānus”, kas ālējās pie arēnas “Rīga”, kuri, visticamākais, nākošā naktī žīdu kapos apgānīja mūsu tautas svētuma simbolu?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

brigita_damme_rtk_lv 23.12.2010. 22.26

Saeima tādejādi atzīst par labu esam arī šādas darbības pret saviem pilsoņiem.

+1
-2
Atbildēt

0

lebronj2356 23.12.2010. 21.27

Starp citu, šādi lavierējot šie deputāti atbalsta tos, kas mums kritiskajās dienās kavējās atzīt Latvijas neatkarību un arī domājā – papeldīsim pa straumei un paskatīsimies, kā viss beigsies. Nevis kā Islande – ņēma un atzina, lūzt tur vai plīst, jo tas galu galā vienkārši bija taisnīgi.

P.S. Lukašenko tautsaimniecības politiku gan var atzīt !

+1
-2
Atbildēt

0

lebronj2356 23.12.2010. 21.25

LV ārpolitika ar savu mīkstumu neder nekam, īpaši jau mūsu valsts interesēm…un te nu kauns Kristovskim, kura nacionālims un stāja ir pazuduši kopā ar viņa komentāriem par daudzām lietām, kas skan aplam reti, tāpēc, pieņemu, ka vienkārši nav ko pateikt. Sadarbība ar BY ir ļoti svarīga mums, bet tikpat Lukašenko režīmam, ja taisās spēlēt iesākto spēli pret un ap Kremli. Bet šis nogaidošais norāidījums t.i. ”atturās” faktiski par labu pozīcijai pret man atgādina laikus, kad daudzos projektos tā rīkojās TP + LPP/LC + ZZS…taču mūsu tagadējā pozīcija ( V ) viņus par to nosodīja. Kad reiz mūsu ļodzīgajiem un mīkstajiem valstvīriem pielēks, ka sadarbība ir jāvērtē pēc būtības, nevis pēc tā lai tā tikai būtu, bet mēs pielīdīsim un paklusēsim, ja vajag, piemēram tas pats tirdzniecības balanss ar Ķīnu ir 11 reizes viņu labā – tad kam mums pieglaimot, lai pilns tirgus lētām mantām ?

P.S. Šāds ziņojums neietekmētu situāciju BY, toties mēs būtu ar tīru, nevis gļēvuļa sirdsapziņu.

+1
-3
Atbildēt

1

    P_Dancis > lebronj2356 24.12.2010. 12.03

    Pilnīgi piekrītu. Īpašs kauns ir par Kristovski, kurš līdz šim šķita principiāls cilvēks. Tagad mums ir kārtējā ārpolitikas karikatūra. Kā BY kāimiņvalsts mēs varētu izdarīt krietni vien vairāk. It sevišķi, ja saskaņotu savu rīcību ar Lietuvu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

elertemid 23.12.2010. 20.02

ŠO mani brīvdomīgie Baltkrievu draugi nesapratīs. Inteliģenti un domājoši ļaudis gaida mūsu atbalstu. Zinu. Esmu tur bijis. Arī akcijas redzējis tur un tad, nevis pa gabalu spriedelējot.

+1
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 23.12.2010. 19.41

… kaadeeļ jaukties neatkariigas valsts iekšpolitikaa??? taa komoonistu padariišana , visu zemju proletaarieši savienojieties , starpcitu mums ar bija grautiņš Rigaa peec miermiiliigas sanaaksmes , vai tad ar vajadzeeja gaidiit kaimiņvalstu atbalstu???

+2
-2
Atbildēt

1

    P_Dancis > Janka, Janic 24.12.2010. 12.06

    “kaadeeļ jaukties neatkariigas valsts iekšpolitikaa?”

    Tāpat arī domāja amerikāņi un angļi, uzzinot par Latvijas PSR izveidošanu un deportācijām uz Sibīriju.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

kdaljajev 23.12.2010. 17.28

Tad jau vajadzētu nosodīt ASV par Irakas sagraušanu,kur nekādi kodolieroči netika atrasti.Kādi bija cilvēku upuri,cik sakropļotu.Sabojāt attiecības ir viegli,nezinot patiesos iemeslus.Protams kādam būtu izdevīgi,ja Baltkrievijā valdītu haoss,lai varētu vieglāk pievienot.Neilgi atpakaļ visi Krievijas mediji stāstīja par Baltkrieviju briesmu lietas ar cerību ka gāzīs Lukašenko.Dažreiz ir izdevīgāk paklusēt pēc francūžu ieteikuma.

+3
-4
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > kdaljajev 23.12.2010. 23.35

    to Dzintrux
    Tiešām attiecībā uz Irāku, varēji pieturēt savu žaunu.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

kirils Kirasirovs 23.12.2010. 15.05

nupat runāju ar autobusa šoferi no Baltkrievijas un darba cilvēks atbalsta tā saukto diktatoru,kurš panācis,ka VISIEM ir darbs,saglabājis traktoru,autobusu,ledusskapju,lustru,tekstila,automašīnu ražošanu,lauksaimniecību un bezmaksas medicīnu…Varbūt labāk tiksim galā ar savu diktatoru-pakaļālīdēju?

+4
-3
Atbildēt

0

Eva Jēkabsone 23.12.2010. 14.21

Man trūkst zināšanas par situāciju, tāpēc tikai izteikšu sajūtas. Vai mēs Latvijā pārzinām Baltkrievijā notiekošo? Vai savu viedokli paužam apzinoties sekas? Vai šodien Baltkrievija ir gatava dzīvot bez sava vadoņa? Ko mēs zinām par opozīciju, citiem prezidenta amata kandidātiem? Cik no tiem ir tādi, kas neķersies pie prihvatizācijas un mantas sadalīšanas sev un savējiem, tā lai gadu desmitiem tauta cīnās ar jaunizceptiem oligarhiem? Piekrītu Uģa Lībieša intervētā Vladimira Mackēviča viedoklim, ka opozīcijai Baltkrievijā ir jāstrādā un jāpierāda sevi, nevis jācer uz “haļavu”. Nosodījums ir jāpauž par to, ja tiešām vēlēšanas nav bijušas demokrātiskas un rezultāti ir falsificēti – kas jāpierāda starptautiskajiem vēlēšanu novērotājiem.

+8
-5
Atbildēt

2

    draugs > Eva Jēkabsone 23.12.2010. 16.25

    Wooow. Centrālās komitejas bosi būtu lepni ar Jums. Vienkārši fantastisks viedoklis!!! Neticami fantastisks!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Eva Jēkabsone > Eva Jēkabsone 23.12.2010. 17.14

    Nopietni – vai tiešām tik traki :) Bet kā jau teicu, tās ir manas sajūtas, man viedoklis šai jautājumā nav, jo trūkst zināšanu un adekvātas informācijas. Ne reizi neesmu bijusi Baltkrievijā, bet manas sajūtas veidojas pēc pieredzētā Moldovā – tur ir viss iespējamais, tikai ne progress un attīstība – komunisti grauj visu, ko demokrātiskie spēki centušies veidot, demokrāti nonākot pie varas dara tieši to pašu – posta visu, ko veikuši komunisti – tad nu rezultātā ir tikai postīšana. Vai Baltkrievijas opozīcija ir paveikusi savu mājas darbu pirms vēlēšanām? Kam īsti mūsu nosodījums pienākas – es vairāk gribētu dusmoties uz tiem, kas necentās nesavtīgi izmantot visas iespējas, lai Baltkrievijas iedzīvotāji noticētu, ka viņi var dzīvot arī demokrātiskā valstī. Un vēlreiz, man nav viedoklis – šoreiz es tikai skaļi domāju…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

kkristaps 23.12.2010. 13.37

Nezin kāpēc šī iniciatīva man atsauc atmiņā rudens gailēnu, kas mēģina atdarināt vecu gaili, taču tāds pusaudža ķērciens, nevis kārtīgs “kikaregū” vien sanāk. Starp citu, Ķīnā ar 1. janvāri ieviests aizliegums ķīniešu tekstos izmantot angļu valodas vārdus, par šī aizlieguma pārkāpšanu draud nāvessods. Vai Dzintars ar Parādnieku nevarētu fiksi sabīdīt apsveikumu Ķīnas tautai šajā sakarā un iesniegt ekvivalentu likumprojektu izskatīšanai Saeimā?. Varētu klaigāt no tribīnes piepūstiem vaigiem un melnām mutēm.

+7
-5
Atbildēt

2

    Jānis > kkristaps 23.12.2010. 14.18

    ABC, varētu kādu linku, kur apstiprināts, ka Ķīnā no 1.janvāra būs nāvessods par angļu valodas lietošanu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 23.12.2010. 14.55

    Nē, vakar dzirdēju šo ziņu LTV ziņās 18-os, linku nav. Nevis par angļu valodas lietošanu, bet par angļu vārdu iespraušanu mandarīnu valodas tekstso, tā es vismaz dzirdēju pats savām ausīm.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Dina Repša 23.12.2010. 12.50

Neesmu Latvijā redzējis nevienu Buratino vai Pinokio. Nezinu, cik cilvēki spēj redzēt savu degungalu vai tālāk par to! Bet es ļoti labi atceros Atmodas gadus, kad Latvijā visiem bija ļoti svarīgs atbalsts. Ir ļoti grūti saprast un izprast, ciktāl paši Baltkrievi jūtas slikti un dzīvo slikti vai – tieši pretēji – jūtas labi [starp citu Latvijas presē daudzos izdevumos pret Lukašenko ir visnotaļ dažāda attieksme], bet Latvijas parlamenta jēlums ir… Jā, kāds tas ir? Tipisks, netipisks vai vienkārši gadījuma cilvēku nostāja pret lietām, ko nejēdz! Ne velti nesen TV bija parādīts, cik kompetenti elementāros jautājumos ir deputāti. Varbūt 100 gudrās ir tas pats kas 100 aitasgalvas vai kāpostgalvas? Ja nejēgas pieņem likumus… Prātam paliek salti….

+3
-2
Atbildēt

2

    mary75 > Dina Repša 23.12.2010. 12.58

    Ir atšķirība – Latvijā vairākums bija pret pastāvošo iekārtu un par demokrātiju, deokupāciju, utt., Baltkrievijā vairākums ir par Batjku.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > Dina Repša 23.12.2010. 13.05

    idaho – Es arii labi atceros Atmodas gadus, taadeelj nesaliidzinaatu to, kas shobriid notiek Baltkrievijaa ar Atmodu LV. Tad, kad baltkrievi no visas Baltkrievijas buus gatavi braukt uz Minsku gluzhi taa pat kaa savlaik no visas LV brauca latvieshi uz Rigu, tad, kad baltkrievi beidzot spees saorganizeeties un izvedot koordineetu, speeciigu opoziiciju – kaada savlaik bija LTF, kuraa apvienojaas visi, kuri ciinijaas par LR atjaunoshanu, tad arii buus rezultaas, tad arii pieaugs starptautisks atbalst taadaa meerogaa, kaads tas bija mums astonjdesmitajos gados. Shobriid Baltkrievijaa, diemzheel, nekaa taada nav. Pats galvenais – tur nav vienotas opozicijas, kura buutu speejiga nostaaties pret Lukashenko.

    Ukraina piedziivoja to pashu, ukrainju liideri izlaida savu uzvaru no rokaam un neviens no arpasaules nespeej shobriid vinjiem vairs paliidzeet

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

peteris z 23.12.2010. 12.49

Man ir kauns par Latvijas Saeimu, par Vienotību un par mūsu attieksmi pret demoktātijas apspiesšanu Baltkrievijā.
Esmu tiešām nedaudz vīlies Latvijas politiķos. Vai tad tas ir normāli, neizteikt savu nosodījumu vardarbīgi apspiestam mītiņam un negodīgām vēlēšanām.

+9
-5
Atbildēt

0

buchamona 23.12.2010. 12.47

Ja es buutu deputaats :)), es, droshi vien, atbalstiitu VL-LNNK iniciatiivu, bet, ja buusim godiigi pashi pret sevi – vai mees katrs esam gatavi maksaat par shaadu apsveicamu Saeimas soli no savas kabatas?:) Pavisam konkreeti, shkirties no kaut kaadas noteiktas naudas summas. Ja taa, tad ok, citaadi – runaat vispaarigi – teoretiski, taa ir tikai runaashana.

+3
-3
Atbildēt

0

disassociative 23.12.2010. 12.29

Nu, faktiski šis balsojums parāda, ka nākamais Bauskas tilts, ja tāds būs, atkal tiks atbrīvots ar specvienību palīdzību. Postpadomju policejiskas valsts izpratne par demokrātiju.

+7
-7
Atbildēt

0

Aija Neļķe 23.12.2010. 11.52

Te izlasāms VL-TB/LNNK piedāvātais paziņojuma projekts: http://www.visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156319399

+11
-7
Atbildēt

7

    Rinalds Āriņš > Aija Neļķe 23.12.2010. 13.18

    “Cienījamo” J.Iesalniek!

    Arī es esmu pret Lukašenko režīmu. Bet VL/TB-LNNK sagatavotais projekts ir (maigi izsakoties) brāķis, pat elementāri fakti acīmredzot nepareizi. Tā piem. neesmu redzējis nevienu ziņu aģentūras vēsti, ka svētdien vai vēlāk Minskā būtu bijuši cilvēku upuri un nogalinātie, kā to piem. bezatbildīgi apgalvo Tavs deputāts Dombrava un arī ierakstīts Jūsu iesnieguma projekta tekstā.

    Iemācieties vispirms uzrakstīt juridiski un faktiski korektus iesniegumus! Es arī stipri pieņemu, ka tas bija galvenais iemesls, ka daļa no “V” balsojumā atturējās.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > Aija Neļķe 23.12.2010. 14.00

    Cilvēku upuri un nogalinātie nebija, tas ir fakts.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Aija Neļķe > Aija Neļķe 23.12.2010. 18.18

    Ziņas par bojāgājušajiem gan parādījās pirmajās dienās pēc notikumiem.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > Aija Neļķe 23.12.2010. 18.36

    Kur parādījās?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Rinalds Āriņš > Aija Neļķe 23.12.2010. 20.12

    „Cienījamo” J.Iesalniek !

    Nevajaga laist muļķi: ziņas par Minskā nogalinātiem Jūsu deputāts J.Dombrava nepublicēja „pirmajās dienās pēc notikumiem”, bet tai pašā svētdienas naktī, pie tam latviešu un angļu valodā. J.D. acīmredzot paļāvās uz informāciju, kas varbūt arī kaut kad kaut kur ir parādījusies. Uz ačgārnām informācijām var arī iekrist. Bet no nopietna politiķa un partijas var sagaidīt, ka tie vismaz vēlāk šādu ziņu pārbauda un koriģē, ja izrādās, ka tā ir nepatiesa.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Rinalds Āriņš > Aija Neļķe 23.12.2010. 20.14

    Turpinājums J.Iesalniekam:

    Bet VL/TB-LNNK turpina izplatīt šo dezinformāciju, veselu nedēļu vēlāk vēlas, lai LR Saeima par tādu muļķību balso, un ir apvainojusies, ka to noraida! VL mājas lapā vēl šodien ir atrodama šī dezinformācija par it kā 4 nogalinātiem un it kā 100.000 demonstrantiem Minskā.

    Iemācieties vispirms elementāro politisku ābeci, pirms sākat rakstīt un ķerties klāt nozīmīgu valstisku dokumentu sacerēšanai, ar kuriem vismaz pagaidām varat tikai blamēt paši sevi un Latviju.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Aija Neļķe 23.12.2010. 20.58

    Izskatās, pagaidām VL vēl nav apzinājusies, ka patreiz tā ir parlamentarā partija, un, ka darbošanās parlamentā nozīmē atrastie zem lupas, tātad, jāprot argumentēt un pierādīt ar faktiem katrs savs vārds, kur nu vēl tāds te paziņojums, pie kam visas Latvijas vārdā,
    Acimredzot, galvenais mērķis bija kaut kā izcelties.
    No otras puses, vēlmi izplatīt šādus nepārbaudītus faktus par kaimiņu valsti var uztvert kā provokāciju gan pret Latviju, gan pret šo valsti.
    ņemot vērā VL visai tuvas attiecības ar Berzovska draudziņu Jēkabsonu, kurš ir slavens provokators – kas var garantēt, ka tā nebija tīša provokācija?
    Vēl mani izbrīna Šadurska un pārējo gatavība balsot par jebko un nosodīt jebko, nepārbaudot faktus un nedomājot par sekām.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 23.12.2010. 11.23

Latvijai jāpieturas pie ES viedokļa, un ne ar kādiem paziņojumiem atsevišķi jānāk nav.
Neko tie paziņojumi nedos, bez tam, mums ar Baltkrieviju lieli ekonomiski sakari, un, patīk vai nepatīk – vairākums baltkrievu Lukašenko atbalsta.
Skaidrs, ka cilvēktiesību pārkāpumi utt., bet, jāgaida, ko teiks ES, nav ko lēkāt un bojāt attiecības ar Batjku, gan viņi tur paši tiks galā, Latvijai, tāpat, kā to dara visas lielvalstis, jāietu realpolitik kurss, un jādomā par ekonomiku.

+6
-18
Atbildēt

15

    P_Dancis > mary75 23.12.2010. 11.35

    “Latvijai, tāpat, kā to dara visas lielvalstis, jāietu realpolitik kurss”

    Ja mēs uzspļaujam cilvēktiesībām biznesa dēļ, mums nevajadzētu brīnīties, ka citi uzspļauj arī mums.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 23.12.2010. 11.52

    Mums jādomā par cilvēktiesībām savā valstī, pašiem ar to pietiekami daudz problēmu.
    Un, kad būsim paraugvalsts, arī tad vēl stingri jādomā, vai vērts jaukties citu darīšanās, jo šoreiz, patīk vai nepatīk, Batjka formāli rīkojies likuma robežās.
    Buša koncepcija par demokrātijas un Rietumu standartu iedibināšanu visā pasaulē izgāzusies, ja nezini.
    Nevar uzspiest tautai to, ko tā pati nevēlās.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    uxxxxjxuxxju > mary75 23.12.2010. 12.05

    Tikai nevajag ar savu nekompetenci atkal citus maldināt!
    Eiropas Parlamenta prezidents Ježijs Buzeks ir nosodījis Lukašenko izrēķināšanos ar opozīciju

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 23.12.2010. 12.16

    Nu un ko es saku?
    To pašu – jāpieturas pie ES viedokļa.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 23.12.2010. 12.19

    @otra puse
    “Ja mēs uzspļaujam cilvēktiesībām biznesa dēļ, mums nevajadzētu brīnīties, ka citi uzspļauj arī mums.”

    Ok, domai var piekrist, bet tad vajag ieturēt konsekvenci un nosodīt virkni citu valstu – Krievija, Ķīna, Kazahstāna, Azerbaidžāna, Ziemeļkoreja, Kuba utt. Vai tas nav liekulīgi, ka Baltkrieviju mēs nosodām, bet tajā pašā laikā apkampjamies ar Krieviju un Ķīnu?

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Rinalds Āriņš > mary75 23.12.2010. 12.27

    dzerim49

    Tamdēļ, ka t.s. “reālpolitika” bija svarīgāka par morāli, Latvija 50 gadus bija okupēta un latviešu trimda Rietumos it kā cīnījās pret vēja dzirnavām. Vai mums nederētu no tā mācīties ?

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Maija > mary75 23.12.2010. 12.38

    nevienā pasaules valstī ar cilvēktiesībām nav ideālā kārtībā, NEVIENĀ!
    Krievijā cilvēktiesības to sterilajā zilo sapņotāju par toleranci un vienlīdzību izpratnē ir tikpat sliktā stāvoklī. Arī Latvijā janvāra saeimas logu sišanas akcijas laikā policija rīkojās ar spēku, arī tad sekoja represijas. Cik ideālās cilvēktiesību valstis no Rietumeiropas nāca klajā ar skaļiem paziņojumiem? Vai Latvijas parlaments pieņēma īpašus nosodošus paziņojumus pēc masu nekārtību apspiešanas Francijas etnisko minoritāšu kvartālos?
    Pārliecinātajiem cilvēktiesību aizstāvjiem ieteiktu būt konsekventiem, tad jums arī sāks vairāk ticēt!

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 23.12.2010. 12.44

    to dzeris49
    Ko tu te murgo, kādas cilvēktiesības? Latvijā tiek rupji ignorētas pilsoņtiesības un radītas privilēģijas nelegāliem imigrantiem, noziedzniekiem no psrs. Kas attiecās uz Baltkrieviju, tur lēmumus būtu jāpieņem mūsu brāļiem, baltiem, bet ne ieklīdušo slepkavnieku, aziātu ordām.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 23.12.2010. 12.46

    Es esmu pret dubultstandartiem, un tikai.
    ES arī tādu sīku Baltkrieviju, kurā tie cilvēktiesību pārkāpumi daudz mazāki kā Ķīnā, Krievijā, utt., drosmīgi nosoda, bet tām divām valstīm – klanās.
    Tad vai nu nosodam visus, vai nevienu, tas, kas notiek tagad, ir vēl pretīgāks variants.
    Sigma – mums nevajag būt svētākiem par Romas pāvestu.
    Mēs dzīvojam reālā pasaulē, kur cilvēktiesību jēdziens, salīdzinot ar 60 gadiem, ir degradēts.
    Un Latvijas okupācija galīgi nebija saistīta ar cilvēktiesībām, tad tā deklarācija vēl nebija pat pieņemta, bet gan ar nācijas pašnoteikšanās tiesību pārkāpumu
    Un es neteicu, ka Batjka nav jānosoda, bet, pietiek, ka to izdara ES, kur mēs arī it kā esam.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    snjuu > mary75 23.12.2010. 12.49

    Nu jau gan.
    Pirmkārt, LV ārpolitika jau tāpat vienmēr ir pārlieku pasīva, tādējādi samazinot iespējas palielināt savu ārpolitisko ietekmi (Igaunija, kad tās ārpolitiku vadīja tagadējais prezidents, iespējas izmantoja daudz labāk). Savas ārpolitikas aktīva un konsekventa realizēšana Zviedriju, kas ir maza valsts, ANO bieži padara par “samgsvaru”.
    ==
    Otrkārt, iespēju nereaģēt tāpat nav, jautājums ir tikai par reakcijas smagumu. No realpolitik tāpat nekur aizmukt nav iespējams (tās dēļ esam Afganistānā u.tml.), bet jāņem vērā ir mērķi. Sadarbība ir laba lieta, bet nevajadzētu ļaut Lukašam atgriezties pie vecajiem stiķiem un ļaut mūs šantažēt (LV vs. LT) ar Venecuēlas naftu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > mary75 23.12.2010. 12.58

    “Vai tas nav liekulīgi, ka Baltkrieviju mēs nosodām, bet tajā pašā laikā apkampjamies ar Krieviju un Ķīnu? ”

    Pilnīgi piekrītu. Šī ārpolitiskā liekulība ir mūsu pašu pašcieņas trūkuma sekas.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > mary75 23.12.2010. 14.13

    Mums derētu pateikties rietumvalstīm par uzvaru ”aukstajā karā” un PSRS sagraušanu! Tikai pēc 1991.g.21.augusta latvieši ar pilnu krūti varēja sākt baudīt patiesas demokrātijas un brīvā tirgus labumus – depopulāciju, emigrāciju, bezdarbu, nabadzību, parādus, korupciju. Baudīsim tāļāk – un par baltkrievu izvēli nesatrauksimies….

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 23.12.2010. 15.32

    @otra puse
    Redzi, ja Latvijai būtu kaut kāda supervara, tad mēs varētu kādu citu valsti slavēt vai pelt, bet ja mēs esam “mežs”, kuru krievi vai ķīnieši pat nekarojot varētu izbradāt vienas dienas laikā, tad ir jāspēlē pēc pasaules lielvaru noteikumiem.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > mary75 23.12.2010. 19.12

    Ja kas, tad tehnoloģiskās naftas (50 miljonu ‘zaļie’)izsūknēšanu no naftas vada Polocka-Ventspils spēja apturēt Baltkrievijas puse – iesniedzot savas pretenzijas Daugavpils tiesā. ”Bāleliņu”-kampēju aktīvās darbības ierobežošanas pasākumus varam pamācīties no baltkrieviem. Valsts nozagšana-korupcija valsts augstākajos ešolonos diezin vai tur ir iespējama tādos apjomos kā pie mums…..

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > mary75 24.12.2010. 11.56

    Nasing spešal!
    “ja mēs esam “mežs”, kuru krievi vai ķīnieši pat nekarojot varētu izbradāt ”

    Tā ir kalpu domāšana – savu lielumu vai mazumu vērtēt pēc fiziskajām iespējām. Un tādus pakalpiņus neviens neciena, tikai izmanto.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 23.12.2010. 11.18

“Vienotība” demonstrē vienotību, labiešu līders rullē uz publiku, drosmīgākie atturas… nu i 100 gudrās, atvainojiet, galvas.

+8
-6
Atbildēt

0

P_Dancis 23.12.2010. 11.16

Janīna Kursīte baltkrievu Baķku bija salīdzinājusi ar Ulmani. Tad jau laikam vadonība tomēr viņai iet pie sirds.

+7
-4
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > P_Dancis 23.12.2010. 14.09

    Spēcīga personība bija K.Ulmanis – tāpēc latvieši viņam pieminekli uzcēluši Rīgā. Eh, balkrievi, baltkrievi, laikam nevēlas savu valsti ar demokrātijas un brīvā tirgus labumiem aplaimot? Būtu ņēmuši piemēru no latviešiem, kas jau divdesmit gadus bauda sasniegto depopulāciju, emigrāciju, bezdarbu,nabadzību, parādus, korupciju – un nespēj apjēgt ”sasniegumu” iemeslus.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > P_Dancis 24.12.2010. 11.53

    edge_indran
    Man nepatīk, ka tu saki: “latvieši ir uzcēluši”.
    Varbūt labāk saki “daži latvieši ir uzcēluši”.

    Un tur jau ir tā atšķirība starp demokrātiju un autoritārismu – iespēja izvēlēties.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam