Bērziņš: budžetam pildoties, varētu pārtraukt aizņemties

34

Komentāri (34)

Rasma Kârkliòa 21.05.2015. 11.52

Ceru, ka daudzi sekos šim piemēram un pa tiešo uzrunās Saeimas deputātus! No savas pieredzes kā bij. deputāte varu teikt, ka personīgais kontakts ir tas visiespaidīgākais: piesakieties uz deputātu runas stundām, cenšaties noķert pie Saeimas ieejas, utt. Vislielākā atdeve var būt kontaktējoties ar neizlēmīgiem deputātiem, gan no mazām partijām, gan Vienotības, varbūt arī Zaļiem? Tas varētu būt izšķiroši ja pirmās kārtas pēdējā balsojumā parādīsies tikai Levita vārds un Vējonis būs izsvītrots.

+2
0
Atbildēt

0

Īvija Kalniņa 19.05.2015. 12.03

Paldies!

Portaalaa http://www.MansPrezidents.lv nobalsojiet par E.Levitu!

Tas prasiis TIKAI 1 min. laika!

+2
0
Atbildēt

0

vupats 22.12.2010. 14.33

Ja vienīgais ieteikums IR – doties strādāt uz Finminu…, nu jā.

Ko darīt? Īsi un konkrēti – uz apmēram 2 gadiem “atlaist” nodokļus uzņēmējdarbībai, ieskaitot ievērojami samazināt PVN noteiktām preču grupām (ja kāds tūlītās novaimanāsies, ka to nespēs administrēt – esmu gatavs to murmuli nozilināt, tā nu gan ir elementāri administrējama lieta), samazināt darbinieku izmaksas nodokļu veidā, vēl daži nodokļi, kuru jautājumu, ja ir vēlme, var atrisināt, ieskaitot priekšnodokļus utt.
Un man nebūtu nekas pretī, ja no valsts puses pēc šādiem atvieglojumiem nāktu diezgan dzelžaina kontrole.
Viss pārējais, kā jau minēju, šobrīd ir tāds soci”aldarvinistisks eksperiments, lai pārliecinātos, ciktāl “jānohriež skābeklis”, lai cilvēki, tostarp uzņēmēji, izdzīvotu.

0
0
Atbildēt

0

maris 22.12.2010. 00.54

Nika brāli, konkrētāk, kas bija jādara valstij tāds kur būtu vērts riskēt jau atrodoties parādos? Tas drīzāk atgādina nespēju aiziet no spēles galda kad pakāsta sava nauda ar cerību “atvinnēt ( ne nopelnīt, sakrāt) zaudēto”. Parasti tas beidzas ar vēl lielākiem zaudējumiem. Diez vai valsts var atļauties turpināt spēlēt azartspēles ar nodokļu maksātāju naudu- jau izspēlējās kredītburbuļa laikā.

Uzņēmējs var riskēt, bankrotēt, un atkal sākt no jauna. Tas skar nelielu sabiedrības daļu. Valsts nevar spēlēt kazino, it īpaši kad jau daudz zaudēts-ir jāapstājas un lēnām jārāpjas ārā no bedres.

Ne velti Baltijas tīģerus 2007. gadā, kad katrs Latvijas iedzīvotājs bija kļuvis vai taisījās kļūt par nekustamā īpašuma spekulantu, sauca par “casino economics”. Turpināsim?

+2
0
Atbildēt

0

maris 21.12.2010. 14.58

Par agru priecājies, Bērziņa kungs. Krīzes var pārvarēt un būt neatkarīgi tikai tie, kam ir uzkrājumi. Kur tie ir Latvijai? Vai tie būs jau pavasarī?

Steiga tikt pie siles un steidzīgi tērēt nodokļu maksātāju naudu ir slimīga postpadomju politiķu iezīme, mantota no padomju laikiem, kad ietaupījums bija negods, un ietaupījumus vienmēr atņēma.

+2
0
Atbildēt

2

    vupats > maris 21.12.2010. 15.23

    Redz, mans nika “brāli”, ja Tu ko jēgtu no uzņēmējdarbības, varbūt saprastu, ka ir reizes, kad “jāiet uz visu banku”, lai pēc brīža paņemtu “čunguru”. Piekrītu, tas brīdis, kad jāpieņem lēmums, uztaisa tāāādu kņudoņu vēderā, ka maz neliksies…

    Šobrīd ir tieši tas pats – valstsvecenēm/valstsvečiem BIJA jāpieņem tādi lēmumi, kas atraisa rokas tieši tiem, kas ienes valsts kasē naudu! Jā, tas ir risks, BET tas bija jādara! Pretējā gadījumā varu pateikt tieši un konkrēti – man IR noriebies, vienkārši un elementāri noriebies, spēlēt ar MANU valsti šādas spēlītes. Ja nav, tad, lai nav, un beigta balle. tad lai paliek šajā valstī vien tie t.s. likumdevēji un pārējie nespējnieki.

    Starp citu, tieši pēdējā mēneša laikā uz dzīvi ārvalstīs pārcēlās mani 3 ļoti labi un izglītoti speciālisti ar savām ģimenēm…

    Un tagad, turpiniet žēlot šo nespējnieku valdību, Saeimu un pārējos…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    vupats > maris 21.12.2010. 16.43

    Un kāpēc gan nē?

    P.S. neba nu mani speciālisti pārcēlās, bet mani labi draugi ar ģimenēm. Un ne jau tur, pirms pārcelšanās noslēdza darba līgumus par minimālo stundas apmaksas likmi. man, kā maza uzņēmuma īpašniekam, kas ražo, viņu alga izraisa “baltu” skaudību.
    Un tas NAV NORMĀLI.

    Un tieši tāpēc atkārtošu un atkārtošu – pašreizējā valdība IR nespējnieku kantoris, kurš vienīgi spējīgs iemācīties Excel tabulu formulas un “Yes!”

    Viņiem NAV spēju domāt nākotnei!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Sandra Lāce 21.12.2010. 14.41

“mēs nedrīkstam ķerties klāt tur, kur cilvēki saņem minimumu.”

Sen jau laiks ir ķerties klāt tur, kur cilvēki saņem maksimumu un vēl prēmijas!

+4
0
Atbildēt

0

mary75 21.12.2010. 14.36

Bērziņš, ar visiem ZZS biedriem raksturīgo spožo intelektu, pavēstīja ļoti svaigu un originālu ideju – labāk neaizņemties, nekā dzīvot uz parāda.
Un, dabīgi, tagad ZZS biedriem, acīmredzot, visiem uzdots pie katras iespējas piebilst – 50 miļjonus nav kur ņemt.
Pat, ja tas Latvijai draudēs ar uzticības zaudēšanu un kredītreitinga pazemināšanu, utt.
Nezin, kādu tiesībsargāsjošo iestādi Lembergs patreiz sadomājis sagraut, lai varētu izdomāt, ka tos 50 miļj., tomēr, ir kur ņemt.
šietie visi Brigmaņi, Bērziņi un pārējās aiz diedziņiem raustāmās, daļēji nopirktās, daļēji iebiedētās Lemberga marionetes vispār labāk klusētu un nevirinātu muti, lai, vismaz, neizrādītu savu absolūto niecību un nekompetenci visur.
Kur ņemt – pie sevis, mīļajiem, likvidējiet bardaku un korupciju ves. nozarē, savediet kārtībā savu sfēru administrēšanu, un beidzat strādāt par Lemberga ruporu.

+6
0
Atbildēt

1

    Ieva > mary75 21.12.2010. 17.14

    Tieši tā. Ir jāizmanto iespēja sakārtot pārvaldi. Līdz šim tas darīts netiek, un pat budžetu saldais pārītis ir nosaucis par stabilizācijas, nevis attīstības budžetu. Tie 50 miljoni būtu jāatrod ēnu ekonomikā, jāekonomē tur, kut nauda tiek lieta caurā sietā- medicīnā, izglītībā. Ja tas tā jau būtu bijis, nez vai aizdevēji vēl prasītu tos 50 papildus miljonus. Naudas neesamība, lai cik sāpīgi tas nebūtu, liek pašiem darītājiem, ne viņu priekšniekiem atrast tās vietas, kur var ieekonomēt. Likvidēt to struktūru, ko īsti nevajag, divu darbinieku vietā izmantot vienu utt.
    Tas tad būtu tas pamats no kā tālāk augt.
    Valdība negrib iet šo ceļu. Valdība izeju redz ciparos. Jāsakasa nauda šim gadam, pēc tam kaut ūdensplūdi.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

mxblack 21.12.2010. 14.34

Tikai neviens šeit konkrēti neraksta par to, ko īsti ar to domā aizdevēji, no kurienes īsti šo naudu ņemt. Bet mūsu varasvīri to var sadabūt vienīgi turpinot aptīrīt maznodrošinātos. Vai tā to domā arī aizdevēji? Tad viņus nemaz šeit nedrīks laist tuvumā. Tomēr es domāju, ka viņi šīs naudas avotus redz pavisam citur, tur kur to būtu jāzaudē šīs valsts varenajiem, tiem kuri faktiski ir šīs valsts parazīti ar ļoti stipru aizmuguri un politisko nodrošinājumu.

+1
0
Atbildēt

3

    mary75 > mxblack 21.12.2010. 14.41

    Aizdevēji nav apmierināti ar to, ka nenotiek reformas valsts administracijā un netiek samazināti izdevumi tai, jo savā memorandumā Dombrovska valdība solijās samazināt valsts administrācijas izdevumus līdz 7% IKP, patreiz ir 8%, starpiba – tuvu 100 miļj.
    Vēl viņi ir pret finansējuma samazināšanu medicīnai, jo uzskata to par īslaicīgu ietaupījumu, kas nākotnē radīs zaudējumus.
    Slepenība tāpēc, ka politiķiem negribas, lai tauta zina, ka aizdevēji prasa tiem griezt pa “savējiem”, bet viņi griež pa kvaukšķiem.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    vupats > mxblack 21.12.2010. 14.51

    Man būtu jālauza galva par t.s. “aizdevējiem”? Līdz tam brīdim es pats kaut kā “savilku galus”, nebiju nevienam parādā un neko nelūdzu. Ja nu vienīgi prātu tiem, kam jālemj par likumdošanu uzņēmējdarbībā.

    Un tagad man ŠĪ valsts ilgspējīgas attīstības nespējnieku kompānija būtu jāžēlo?

    Vecīt, tu ko, driģenes saēdies, vai?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mxblack 21.12.2010. 16.09

    Ja Latvija nepildīs solījumus, tai var pazemināt kredītreitingu, var pieaugt kredītprocenti,un tev, kā uzņēmējam būs grūtāk un dārgāk aizņemties naudu bankā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

vupats 21.12.2010. 14.30

Jau ŠIS nodokļu slogs NAV IZPILDĀMS, ja netiek veiktas “manipulācijas” ar nomaksājamiem nodokļiem. To nu gan varu pateikt ar pilnu atbildību. Un kam tas vajadzīgs? Tiem Excel un kalkulatora guru no Finanšu ministrijas?

+2
-3
Atbildēt

13

    anita_meistere > vupats 21.12.2010. 14.38

    mums tā no malas spriedelēt ir baigi vienkārši.bet situācija vals’ti ir tāda, ka pensijas, algas, pabalstu vajag jau tagad…5. datumā. un jalien no ādas ārā, lai tos galus kaut kā savilktu kopā. te bļauj, jāveicina tas, ši..jasamazina nodokļus..jariskē!!!, un jācer ka visi sāks maksāt…A JA NESĀKS??? ko tad darīsim? likmes ir milzīgas…un labāk mehāniski noīsināt un sabītīt ekselī (un +- skaidri iznāt ar ko var rēķināties)..nekā riskēt un cerēt ka viss būs ok.

    nodokļu slogs par lielu? vajag vairāk algu saņemt aploksnē…slogs būs vēl “mazāks”.ne jau deputāti ir tie, kas veido toe 40% nodokļu nemaksātāju. paši vien čakarējam paši sevi…un dzenam sevi strupceļā. pamatoto valsts izdevumu daļa ta nemainās..manās tik cilvēku skaits, kam šo te summu ir jāsamaksā nodokļos.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > vupats 21.12.2010. 14.45

    Ja uzņēmums nespēj efektīvi strādāt, tiek mainīta uzņēmuma vadība. Ja valsts nespēj iekasēt nodokļus, nekas nenotiek. Kāpēc? Šī muldēšana par 40% nodokļu nemaksātāju ir kārtējais urbānais mīts, kas tiek intensīvi kultivēts. Kam tas ir izdevīgi? Un no kurienes šis skaitlis? Kārtējās Excel tabuliņas?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    vupats > vupats 21.12.2010. 14.47

    Tad pasaki man, kā lai es veicu GODĪGU uzņēmējdarbību, nomaksājot PILNĪGI VISUS NODOKĻUS, un vēl palieku “plusos”? turklāt, es jau tagad ņemu vērā nākamgad paredzēto minmālās algas paaugstināšanu, PVN, utt.
    Un tagad man, kā Latvijai neliela (drīzāk maza – 4 darbinieki) uzņēmuma īpašniekam, būtu jāsit plaukstas par šo, pat nezinu pieklājīgu vārdu apzīmējumam, eksperimentiem?
    Da ejiet jūs te visi vienotībēnu fani, ziniet uz kurieni?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > vupats 21.12.2010. 16.13

    Satraukums par minimālās algas palielināšanu gan neko labu neliecina. Vai nu margināls bizness, kuram vajadzīgs viszemāk algotais darbaspēks, vai arī vairo aplokšņu ražotāju peļņu. Atbildi, kā vairot uzņēmuma efektivitāti, pats jau minēji.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > vupats 21.12.2010. 16.22

    lai cik skarbi tas neskanētu, bet krīze ka meža ugunsgrēks. izdeg visi sārņi, vārgie un slimie kociņi un krūmi..un tikai paši spēcīgākie koki izdīvo un ar 2xkāršu sparu turpina zaļot.
    mums te ir pamatīgas problemas ar vārdu bizness. cilvēkiem liekas, ja tu esi biznesmenis..tev ir savu uzņemums..tad obligāti japelna tūkstoši.
    normālas demokrātiskās valstīs bizness (ģimenes, sīkais) ir tāds pat darbs kā policistiem, skolotājiem, dakterim…un atticīgi arī peļņa. ja LV kāds uzņemēs patiktu, ka pelna 500-600 ls menesī, izsmietu…un arī pats bļautu ksāla par visiem..ka nodokļu nasta par lielu. SPEKULANTU UN NEGAUS”IGO RAUSĒJU laiks ir cauri.

    PS. ja uzņēmums ir slikti rādītāji, tāpec ka viņa darbinieki zog, tad maina ne tikai vadību (vēlēšans nupat bija..nomaibījām)..atļaiž vainīgos zaglīgos darbiniekus!!!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    vupats > vupats 21.12.2010. 16.36

    Atļaušos par pēdējies 2 “teorētiķiem” pasmaidīt.

    Nē, mans uzņēmums RAŽO, ne nodarbojas ar starpniecības pakalpojumiem vai tirgo. Gana labi patērētu pārtikas produktu. Turklāt strādājam patālu no Rīgas, tāpēc arī līdzšinējā minimālā alga par labu un zinošu darītāju (nerēķinot citus bonusus – apmaksātu degvielu utt.), ir gana laba.

    Attiecībā uz sociāldarvinista komentu, man pat nav vēlmes atbildēt.

    Cilvji, vnk nezin par ko pļāpā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > vupats 21.12.2010. 16.48

    Piekrītu easy.Var jau tā smuki, plaši teoretizēt,ja nav pieredzes, bet maza ,vidēja LR uzņēmuma ikdiena ir – kā lai vilks paēdis un kaza dzīva.Nevis alkatības un Maldivu salu kontekstā, bet pie šiem nodokļiem,maksājumiem par katru papīrīti, debīlo birokrātiju, jāsaka vnk nav variantu.Visi taču, nu vismaz 90% uzņēmēju grib maksāt nodokļus un mierīgi čučēt, bet bez kāda ārvalstu naudas pumpja,kad gadiem vari strādāt mīnusos iekarojot tirgus nišu, vai tiešām ģeniāla produkta, tas sorry, vnk nav reāli paveicams.Pluss izkropļotā, politiku barojošā konkurence.Ar to jau vien pietiek.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > vupats 21.12.2010. 17.05

    uzņemēji grib maksāt nodokļus, bet to nedara:D un jo vairāk nemaksā..jo lielaka nasta parējiem. uzņemēji plāta rokas neziņā un bar valdību:D
    uzņemēji grib godīgu konkurenci…bet te atkal neraža, korupcija..uzņemēji kukuļo ierēdņus un kropļo tirgu.

    easy, tik neapvainojies. tas ka tu ražo, tas vēl neko nenozīmē. noiesi par burbuli (ko protams nenovēlu) vietā naks citi, kuriem bus tās SUPER ideja, SUPER produks un pieeja, kas ļaus noturēties virs ūdens. tirgu tukšs nepaliks…tas ir vairāk kā skaidrs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > vupats 21.12.2010. 17.38

    Nu jā,tā apmēram arī notiek.Veiklākie kukuļo ” savējos” tiek pie pasūtījumiem,paslīd garām visādām pārbaudēm,utt.Kas kopumā nozīmē to pašu “alu kapitālismu”.Un ko,insanti, dara uzņēmīgs cilvēks, kas negrib šajā iesaistīties? Pareizi- maksā daļu aploksnēs,saštuko barterus,utt.Un ir cilvēciga pat motivācija- labāk tiem 10-15 cilvēkiem ir darbs un maize, nevis ārkārtīgi godīgi pēc 2 mēnešiem savam pasākumam uzsitam divus priežu dēļus krusteniski, un visi iet mājās.Pēc pabalstiem arī,saprotams, iet.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdemārs Valdemārs > vupats 21.12.2010. 17.54

    Easy, ja darbojies pārtikas ražošanā, tad daudz lielāka sāpe par nodokļu slogu ir konkurences īpatnības mazumtirdzniecībā. Pie tik nevienlīdzīga spēku samēra starp ražotājiem un mazumtirdzniecības veikalu ķēdēm tavu peļņas normu piespiedīs pie nulles neatkarīgi no nodokļu apmēra.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > vupats 21.12.2010. 19.14

    >Ivars
    Jā,visai precīzi.Kas būtībā ir tas pats- korupcijas un valsts ilgtermiņa plānošanas neesamības ķirmis.Bodes diktē.Un tā jau atkal ir valsts politika- ko,cik atļauj.Norvēģos štrunta ābolus iepērk no citurienes, tikai tad,kad savējie beigušies.Lūk tā ir politika,attieksme.Un Norge nav tā nabagākā valstiņa.Francijā katrs zemnieks smuļā kādu siera kluci,iet uz ceļa un mierīgi pārdod.Pie mums tantiņa tikai ieminēsies,ka tāda doma radusies- tūlīt 7 inspekcijas klāt.Te jums ne tā, un šite ne tā..Normatīvi,paragrāfi.Vieglāk vispar neko nedarīt. Arī tā ir valsts politika.Jeb viņas neesamība.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    anrijs > vupats 21.12.2010. 23.43

    Pilnīgi pievienojos easy
    Esmu arī uzņēmējs, gan ar divreiz vairāk darbiniekiem, vienīgi ražojošā sfēra – ir pakalpojumi, bet ar ļoti lielu tehnoloģiju izmaksu īpatsvaru ….
    prioritātes:
    1) algas,
    2) piegādātāji
    3) investīcijas (tehnoloģijās)
    4) nodokļi
    5) pašu alga (būtiski zemāka par darbinieku)

    pretējā virzienā tiek mazinātas izmaksas …..

    Labrāt būtu “balts un pūkains”, bet tad būtu jāklapē bode ciet un pie reizes privātais bankrots + jāiet lūgt GMI pabalstus valstij …

    Bet freifunkLV izskatās, ir vai nu tīnis/students, algu “saņem” nevis nopelna … visticamāk no budžeta (t.i. mūsu nodokļos samaksāto) tapēc arī gudri spriedelē ….

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > vupats 22.12.2010. 11.39

    sen vairs nēesmu tīnis:D esmu pietiekami ilgi studēju (ārī ārpus lv) un dzīvojos pa visādām kopuškām (nebija nekā..vienīgias mērķis bija studēt, un viss pārējais otrajā plāna), un tagad, kad esmu uzkrājis gan skilus, gan pieredzi, gan ir papīriņi..var mierīgi strādāt un ļoti labi pelnīt arī iekš LV…baudu rezultātus. un nodokļu ziņā esmu “balts un pūkains”..neesmu muļķis, un netaisos zagt pats no sevis. es tak saprot, ka ja nemaksāšu, kādam citam vajadzēs maksāt dubultā. attaisnijumi, ka šajā gadījumā noiešu pa brubuli, situācijā,kad citi par spīti visam strādā un visu maksā korketi…norāda uz to, ka biznes ir greizs…vai funktiers par īsu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam