Budžeta saturs uzņēmējiem esot nepieņemams

48

Komentāri (48)

garausiitis 22.12.2010. 08.49

Fascinē lielākie ietaupījumu punkti –
LTRK cer uz iespēju mazinā tēriņus par vairāk nekā 30 miljoniem, tostarp 20 mijonus vispārējā izglītībā, mazinot pedagogu darba samaksu
LTRK piedāvā 26,7 miljonu latu ietaupījumu rast, samazinot bezdarbnieku pabalsta maksāšanas termiņu no deviņiem mēnešiem līdz sešiem. Aptuveni 10 miljonus latu rosināts ietaupīt nosakot griestus maternitātes pabalstam, savukārt 18 miljonus latu rosināts meklēt, maksājot ģimenes valsts pabalstu tikai trūcīgajām personām.
Interesanti ko par to saka arodbiedrības?

+3
0
Atbildēt

0

jeers 21.12.2010. 23.58

Vēsu garu! LTRK un LDDK ir biedrības. Tas nozīmē, ka pat ja tur darbojas atsevišķi eksperti – tās kā platformu diemžēl daudz biežāk un skaļāk izmanto tie kuriem Ufo vārdiem sakot “vienkārši neiet”.
Tāpēc bļāvēji atrod vainīgos savās nelaimēs – valdību, nodokļus utt.
Neapskaužu Jaunzemi-Grendes kundzi , kurai jālavierē starp saprātu un kliedzējiem.

Tas ka LTRK vai LDDK pārtrauks sadarbību ar valdību ir tieši tik pat nozīmīgi cik draudi par sadarbības pārtraukšanu no filatlēlistu, tulpju sīpolu audzētāju u.c. biedrībām.

+2
0
Atbildēt

1

    www.vecamate.lv > jeers 22.12.2010. 00.40

    Nu kā, ja jau pašā citadelē Saeimā jebkādas opozīcijas domiņas noraida pirms šie muti pavēruši, vnk tāpat- varas prieka pēc, tad kur nu skauti no LDDK tiks uzklausīti.Nesaku,ka socpartneriem vienmēr taisnība, ir jau nianses,ir..,bet tas koncepts, ja tev nav teikšanas,politsakru, esi brīvs automātiski- nu,teicama diagnoze.Tāds kā karsējmeiteņu kopas status- palēkājiet te smukumam,esam taču eiropeiski, bet spēlējam mēs.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

info 21.12.2010. 23.39

Valdis izlasīja šo zinju un saaka raudaat …..

pietiek nu jau kaadus 2 gadus ukshi dirst par strukturaalajaam reformaam un beidzot taas veikt. ar sapraatu, nevis ar savu personisko macinja ieintereseetiibu.

0
0
Atbildēt

0

eva_o 21.12.2010. 17.43

“”Apsveicams ir tikai pats budžeta apstiprināšanas fakts, taču tā saturs uzņēmējiem IR absolūti nepieņemams,” uzsver LTRK vadītāja Žaneta Jaunzeme–Grende.” – tā teikts tekstā.
Bet valodā spontāni paustā attieksme skaidri atspoguļo Latvijas mediju un lasītāju auditorijas attieksmi pret biznesu, kā mazskaitlisku un mazsvarīgu sabiedrības daļu.
Kaut kāda tur LTRK vadītāja skaidri saka, ka budžeta saturs IR(!!!) nepieņemams, savuārt medijs virsrakstā tālāk nodod BAUMAS – budžeta saturs ESOT(!!!) nepieņemams. Kā tad tur īstenībā – IR nepieņemams vai ESOT nepieņemams? Jaunzeme-Grende PĀRSTĀV biznesu vai (varbūt)PĀRSTĀVOT biznesu? SKAIDRI PAUDA vērtējumu vai it kā ESOT PAUDUSI kaut ko, varbūt vērtējumu, bet īsti nevar zināt, varbūt, ka tāpat vien savā nodabā kaut ko pļāpājusi… No valodas ļurbības izriet darbu un attiecību ļurbība un no attiecībām – ļurbīga dzīve, kurā cits citu necienam un apļurbājam.

+3
-3
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 21.12.2010. 15.38

Visiem izdabāt, izlēkāt pēc vajadzībām tāpat jau nesanāks, tas skaidrs.Bet,uzņēmējiem bija,ir, desmitiem konkrētu priekšlikumu, kuru neņem aubē principā, atvicinās kā no tauriņu kolekcionāru biedrības :) Rituāls- parunāsim ar sociālajiem partneriem izpildīts, un čau :)Neņemos spriest par visiem, bet tendence aiztīt uzņēmumus prom, tikai palielinās.Pat ne tik daudz nodokļu dēļ, cik cilvēki noguruši tupēt nesaprotamās koordinātēs.Ok, šodien, pieņemsim, ir attīstības plāns ( ja ir ), bet visi taču zin, nāks varbūt ” jauna politslota” ,un visi šie plāniņi tiks pagrūsti pagaldē.Konsekvence pieņemto lēmumu izpildē, kas būtu neatkarīga no atkarīgo partiju sistēmas -nav.Tur arī visa sāls.

+1
-1
Atbildēt

2

    Una Grinberga > www.vecamate.lv 21.12.2010. 15.42

    Nebūtu ne vainas LTRK priekšlikumiem, ja tie būtu vērsti uz izmaiņām uzņēmēju vidē, bet, ja LTRK vadmotīvs ir “noņemiet citiem, bet pielieciet mums”, tad tas jau balansē uz ētikas robežas.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 21.12.2010. 16.17

    Arī tā ir, piekrītu.Bet, ir arī konkrēti priekšlikumi par valsts pārvaldi,funkciju dublēšanos, aizvien bariem garlaikotu ierēdņu, kur neiet runa par ” iedodiet uzņēmējiem” .Un arī nekā.. Jo tur saprotams, taču kādiem kādi radi,draugi,smilškastes tuvie.Viss ir cilvēcīgā plaknē, vairāk kā izskatās no malas. Un dies pas, ja kāds no, piem hūtītes ZZs žāvājas pūkainā ķeblī.Pamēģini tādu aiztikt, būs ķēdes reakcija pretējā virzienā :)Par to arī saku- viss sākas no angažētas,atkarīgas politikas.Nopietni kko reformēt var tikai brīvi cilvēki.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

kdaljajev 21.12.2010. 14.41

Kā var deputāti balsot par budžetu,ja daudzi pat nezin kāds ir tā lielums.Tas vēlreiz apliecina,ka Saeimu vajag reorganizēt.Valstij ir jarada apstākļi,lai cilvēki kļūtu turīgi.Tāpēc ir vajadzīgi zinoši cilvēki.Pagaidām visādos veidos taisās griezt un ieņemt mistiskas summas.Jāsakārto sākumā galva un tad rokas un kājas zinās ko darīt.

0
-5
Atbildēt

1

    daina_tabuna > kdaljajev 21.12.2010. 15.33

    @Dzintrux
    Tas nav rādītājs, ka nezina budžeta lielumu. Daudzi cilvēki nezina sava telefona numuru. Vai tāpēc viņi būtu stulbāki par tiem, kas zina? Nav no galvas jāatceras visi cipari. Pietiek, ja zini, kur tie ir rakstīti. Tas tāds lētais variants kā mēģināt kādu pazemot…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Ieva 21.12.2010. 14.38

Uzņēmēju idejas pat būtu atbalstāmas, ja vien tā nebūtu deķīša vilkšana uz savu pusi. Bez tam daudzos gadījumos nav pārliecības, ka plusi un mīnusi vienai vai otrai idejai ir pietiekami izsvērti, drīzāk, tās ir idejas, kas radušās viena vakara brainstorminga rezultātā.
Tam, ka vairāk būtu jāatbalsta uzņēmēji, es Jaunzemei piekrītu, pat vairākkārt esmu aicinājis pavisam vienkārši piešķirt papildus Eiropas līdzekļus straujāk augošajiem Latvijas uzņēmējiem (nevis reanimēt tos, kas ir uz bankrota robežas). Ja uzņēmums krīze laikā ir attīstījies, palielinājis eksportu, tad ir skaidrs, ka šādas investīcijas tās īpašnieki liks lietā, radīsies vairāk darba vietu, cilvēki pelnīs, un protams tērēs, jeb no tā pelnīs citi, utt. Šādu piešķiršanu vajadzētu taisīt pēc pavisam dažiem kritērijiem- pretēji sarežģītiem LIAA utt. konkursiem.
Savukārt atņemt naudu skolotājiem, kuri jau tā ir visvairāk cietuši, lai tiktu uzņēmējiem, nu nemaz nešķiet godīgu..

+7
-1
Atbildēt

3

    austrisv > Ieva 21.12.2010. 16.46

    Absint, bet skolotāju skaits Latvijā ir palicis nemainīgi liels, kamēr skolnieku skaits sarucis vismaz par 25%? Latvijā ir vislielākais skolotāju skaits attiecīgi uz skolēnu skaitu! Pārāk liels, lai mūsu valsts spētu šo pakalpojumu samaksāt, un vai vajag?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 21.12.2010. 16.57

    BET teorētiksi Tev piekrītu, bet vai zini, cik skolotāju jau noīsināja pēdējā reforma? Vai atceries, ka viņus represēja visvairāk? Cik daudz ir jāņem vērā mazā Latvijas apdzīvotība (Latvija ir gandrīz mazākais iedzīvotāju blīvums EU). Vispirms, tomēr, vajadzētu zināt atbildi, kādam būtu jābūt šim skolotāju procentam, ņemot vērā Latvija īpatnības – arī, piemēram, etnisko daudzveidību, jeb daudzās nacionālas skolas. Nu tā vienkārši nesavienosi divas mazas skolas, kur apmācība ir dažādās valodās, it sevišķi, ja viena no tām ir vienīgā 50 km rādiusā. Tāpēc tādu aklu statistikas piemērošanu veikt nevajadzētu, bet tieši to uzņēmēji dara. Pie kam nerunā par augstskolu optimizāciju, kur fakti ir kliedzoši, bet par mehānisku “skolotāju skaita samazināšanu”. Tāpēc man tas vairāk izskatās kā- atņemt kādam , lai pašam būtu…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 21.12.2010. 18.57

    …Absint…piekrītu Tevis teiktajam…vien vērts palasīt uzņēmēju cunftes priekšlikumus:

    http://diena.lv/lat/politics/hot/darba-deveji-piedava-taupit-uz-izglitibas-un-socialas-aizsardzibas-rekina

    …ir viegli draudēt, vaimanāt un prasīt…bet tad arī Jaunzemes-Grendes kundzei nāktos pievienot papildvienošanās dokumentu, kurā būtu norādīts…kā paši uzņēmēji vērsīsies pret negodīgajiem savās rindās un no tā konkrēts cipars ieripos kopējā valsts maciņā…neesmu gan dzirdējusi, ka abas blondās dāmas – Egle un Jaunzeme-Grende būtu kaut ar pusvārdu, ko tādu pieļāvušas…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 21.12.2010. 14.10

Ai, ko nu tur cepties!
Šos četrus gadus arī jānoraksta tāpat kā visus iepriekšējos. Nu nesanāca. Vēl jau mums laiciņš ir atlicis, ko vazāties pa tuksnesi. Esam tikai pusi termiņa nolauzuši, kamēr tiksim vaļā no verga dvēseles.

Ja vien nebūs ārkārtas vēlēšanas, tad nekas nesanāks. Saeimā ir pārāk daudz funkcionāru, birokrātu, kompartijas/ komjaunatnes/ DOSAAF biedru, čekistu… Tāds mistrojums nespēj radīt neko jēdzīgu. Tajā skaitā- valdību. Nu neies taču viņi paši savējiem darīt pāri. Ir muļķīgi cerēt, ka Valdiņš saviem amatbrāļiem liks taisīt lielo pavasara talku savās rindās.

+4
-5
Atbildēt

2

    mary75 > daina_tabuna 21.12.2010. 14.22

    Un domā, ārkārtas vēlēšanās savēlēs ko labāku?
    Lai tas notiktu, jābūt citam vēlētājam, kaut vai tādam, kāds ir igauņiem.
    Mums te vēl ilgi nekas labāks nespīd.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 21.12.2010. 14.26

    @dzeris49
    Ja nav ārkārtas vēlēšanas, tad pat teorētiski nav iespēja tikt pie kaut kā jēdzīgāka. Ja praktiski ārkārtas vēlēšanas pat katru gadu neko nemainītu, tad vienmēr tomēr paliek cerība vai cūcene :-)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 21.12.2010. 13.53

A.Babris:”Uzņēmēju spēks noslaucīs visu.”(LA,25.03.2009) – tā pēc uzņēmēju lielsaieta ‘Arēnā Rīga’ bravūrīgi izteicās uzņēmējs Arnolds Babris.
Laiks apliecināt savu spēku, laiks no runām pārriet pie darbiem – lai neiznāk kā vecajos labajos laikos?
”Es viņiem pateicu skaidri, ka tāda Latvija, kas no mums ņem tikai nodokļus, bet atrauj pabalstus un aizdevumus, – tāda Latvija mums nav vajadzīga. Ja valsts nevar palīdzēt tik pie turības, tad viņa man nav vajadzīga. Es bez viņas iztikšu, kā iztikām visi līdz šim. Ja Latvijā latvieši nevar tikt pie mantas, tad mēs labāk dzīvojam zem krieviem, poļiem vai kā viņus visus tur sauc” Briedis nobeidza ar enerģisku žestu un izdzēra krietnu glāzi šnabja. ‘Pareizi, tā viņam vajaga atbildēt !’ atzinīgas balsis piebalsoja, kaut gan sejās mirdzēja prieks par Brieža neveiksmi. ( P.Rozītis ‘’Ceplis’’, Latvijas Valsts Izdevniecība, Rīga, 8 lpp.,1965.g. ).

+6
-4
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 21.12.2010. 13.51

Ir jābūt milzīgai iedomībai, lai varētu likties, ka nu gan viņi šantažēs valdību…

+6
-2
Atbildēt

0

mary75 21.12.2010. 13.46

Tas alternatīvais uzņēmēju plāns ar drastisku griešanu veselības aprūpē, izglītībā, socialā aizsardzībā utt. bija daudz sliktāks par valdības plānu.
Kur uzņēmējiem var piekrist – pārāk daudz tiek plānots uz ieņēmumu rēķina, paceļot nodokļus, un pārāk maz tiek darīts, lai mazāk tērētu, un, lai to darītu, nepieciešams reformēt tādu sfēru kā medicīnu un izglītību, bet, pats galvenais – valsts administrāciju, var saukt to kā gribi, arī par strukturālo reformu, un šinī virzienā netiek darīts it nekas.
Ar to pašu nav apmierināti arī aizdevēji, ja kas.
Bet, jau dzirdami skaidrojumi no valdības, ka tam esot “politiski iemesli”, gribētos tikai dzirdēt, kas konkrēti ir pret to, un kādi tam iemesli?
Bet vispār, esmu nedaudz pārsteigts par komentos dzirdamo klaji negatīvo attieksmi pret uzņēmējiem, jūtos, kā Krievijā, kur tos visus uzskata par zagļiem.
Gaslu galā, uzņēmēji ir dažādi, ne visi ir Šķēles tipa ar vēja parkiem, atkritumu biznesu. utt., ir daudzi normāli uzņēmēji, kas gan maksā nodokļus, gan rada darbavietas, gan pievienoto vērtību, gan eksportu, utt.

+9
0
Atbildēt

1

    Aivars Krauklis > mary75 21.12.2010. 14.31

    Jūties, kā Krievijā? Sen jau skaidrs, ka sirdsgudrai latvju tautai lielākie pāri darītāji ir uzņēmēji, kam ļaunumā spēj līdzināties tikai namīpašnieki. Tieši tāda pārliecība, nevis tās vai citas valdības griba/negriba “strukturāli reformēt” ir cēlonis mūsu uzpūstai pārvaldei ar visu bezatbildīgo uzraug-kontol-atļauj-neļauj sistēmu. Ko tauta prasa, to dabū.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

anita_meistere 21.12.2010. 12.59

nepieņemams saturs? ska kaut kāda tirdzniecības kameras pārstāve…valstī, kur 40% uzņemumu nemaksā nodokļus :D:D:D

“kasparsomuls Tukša runāšana.
LTRK & LDDK valdība ignorē jau 3 gadus, ir jābūt konkrētai rīcībai, lai kaut ko mainītu. ”

a kas viņi tādi ir, lau uzspiestu kaut kādu savu viedokli. viņus mes vēlējām oktobrī??? ši te cilvēki aizstāv pirmārt savas interteses + daži tirliņi realizē savas slimīgās varaskārās ambīcijas. sēžot pie galda ar valdību, tupi smaida un māja ar galvu, tiklidz aiz stūra, tā kritizē. nožēlojami!

+11
-4
Atbildēt

0

disassociative 21.12.2010. 12.55

Vietas, kur ir nauda, tā ir tikai saprātīgi jāpaņem:

1. Augstākā izglītība. Valsts finansē pārāk daudz augstskolu, kurās sagatavo nākamos bezdarbniekus. Izglītības ministrijai ir beidzot jāpakustina smadzenes, jānolikvidē nevajadzīgās. Privātās augstskolas, protams, var turpināt mācīt, ko grib. DDK ir jādod savs vērtējums par nozarēm, kur un cik daudz un kāds darbaspēks nākotnē būs nepieciešams.
2. Kompensējamie medikamenti. Ja ministrija nespēj vienoties ar zāļu piegādātājiem tepat, Latvijā, par saprātīgām kompensējamo medikamentu cenām, jāizvrido savs kompensējamo medikamentu piegādātāju tīkls, izsludinot starptautiskus konkursus. Pēc viena šāda piegādes fakta arī vietējie piegādātāji nāks pie prāta un cenas būs normālā līmenī. Salīdzinājumam – medikaments, kas viena tablete Latvijā maksā 20 līdz 25 latus, man Polijā izmaksā nepilnus 9 ls. Ir kompensējamo medikamentu sarakstā.
3. Sociālie pabalsti trūcīgajiem un maznodrošinātajiem, kam faktiski pieder neskaitāmi nekustamie īpašumi, automašīnas un kas strādā nelegāli vairākās darba vietās. Analogi kā bezdarbnieku pabalsts, kas tiek maksāts noteiktu laiku, arī šī sociālā spilvena pabalsti ir jāierobežo laikā. Šobrīd ir izveidojies profesionāls pabalstu saņēmēju slānis.
4. Alkohola un tabakas tirdzniecības valsts monopols. Būs, protams, jāpakaro ar mafiju, bet ir izdarāms. Jāspēlē Skandināvijas scenārijs.
Ja kādam liekas, ka manis nosaukto pasākumu ir par maz, man vēl ir prātā.

+13
-2
Atbildēt

6

    Aivars Krauklis > disassociative 21.12.2010. 14.23

    Pirmajiem 3 punktiem piekrītu, monopolu lietderība gan kaut kā ne visai… Arī ar trešo būtu problēmas, jo neviena partija neaizmirsīs, ka profesionālie pabalstu saņēmēji ir arī nākošie vēlētāji.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > disassociative 21.12.2010. 14.47

    Pareizi! Tā taču tagad elektorāta pamatmasa! Vienotības pievāktie budžeta un aizdevumu noēdāji uzblīdinātajā pārvaldē un profesionālie pabalstu fektētāji, ES palīdzības fondu izmantošanas “profesionāļi”. Plus TP iebarotie pensionāri pāri visam. Tās ir 3 visrūpīgāk sargājamās neaizskaramo kategorijas. Atliek pārpalikušie uzņēmēji un darbaspēks, ko spaidīt var, vien nepietiek jēgas saprast, ka jau izspiesti.
    Lai ļautu mazināt pensijas, jacer uz aizdevējiem, kas atlikuši vienīgi, kam reālas izredzes spiest samazināt pārvaldes augoņus, — ja pārvaldi samazinās, pensiju griešana nākam gad būs mazāka. Ja pārvalde noturēsies, pensijām būs jāripo, — cerams, kopā ar tagadējo MK un Vienotību.

    Leģendu par Dombrovski iemaitājuši Maikls Hadsons un Džefrijs Sommerss pasvaigā “Guardian” publikācijā, ko BNS, stipri lempīgi tulkotu, latviski palaidis vakar.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > disassociative 21.12.2010. 14.56

    Tēmekli – Lai nu kas, bet atsaukties uz “Guardian”, kad tas raksta par Latviju… hmm, vai nu pirmo reizi šī progresīvā avīžele taurē saskaņas meldiņā ar krievu piedziedājumu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > disassociative 21.12.2010. 15.05

    Biotop, štrunts par “Guardian”, — Maiklu Hadsonu ar interesi lasu da jebkur, sākot ar Rīgas Laiku un, ja viņu iemanās pieaicināt “gardīnisti”, nesmādēju. Nav taču jātic BNS tulkiem viedajiem, kuri Hadsonu nosauc par žurnālistu, — cerams, ka daudzi šai BNS versijai par “Guardian” žurnālistiem nenoticēja.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 21.12.2010. 15.27

    Alkohola un tabakas tirdzniecības valsts monopols, protams, ja Mūrnieces kantori beidzot spēs normāli veikt savu darbu, varētu būt viens no visefektīvākajiem pasākumiem gan budžeta sabalansēšanā, gan arī lielisks devums tautas veselības labā. Protams, nenodzērušos un izglītotu tautu būs grūtāk valdīt, bet nu nekas, arī tur beidzot radīsies patiess stimuls politiskās kultūras augšanai. Protams, kamēr atbildīgie dienesti drīkst atļauties varēt netikt galā ar kontrabandu un točkām, tikmēr šādam pasākumam būs maz jēgas.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    vupats > disassociative 21.12.2010. 19.06

    Atbalstu – monopols alko un tabakai, kā arī valūtas maiņai.
    Turklāt pēdējais pakalpojums ir tikai kā viens no LB nodalīts pakalpojums, kuru veic konkrēti maiņas punkti!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

elinafbi 21.12.2010. 12.21

Tukša runāšana.
LTRK & LDDK valdība ignorē jau 3 gadus, ir jābūt konkrētai rīcībai, lai kaut ko mainītu.
Piemēram, varbūt ir iespējams Saeimas deputātus neapkalpot veikalos un sabiedriskās ēdināšanas iestādēs? :)

+2
-7
Atbildēt

1

    daina_tabuna > elinafbi 21.12.2010. 14.03

    @kasparsomuls
    Sabotāžai ir jābūt likuma ietvaros, bet vienlaikus- efektīvai. Ja neapkalpos deputātus, tad tur var piesieties par likumību. Nevar atteikt pārdot preci, nevar atteikt apklapot, bet var atteikt ielaist veikalā/ frizētavā/ u.tml. vispār. Mans īpašums- ko gribu, to laižu. Visefektīvāk sanāktu neļaut iebraukt benzīntankos :-)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 21.12.2010. 12.21

LTRK ieteicamais budžeta saturs:
– PVN samazina par 5%, nogriežot pensijas par 15%
– UIN samazina par 5%, paceļot IIN un soc. nodokli par 10%

Tajā pašā laikā izbrīna piena pārstrādātāju vēlme celt cenas par 3-15%, lai gan PVN pieaugums ir tikai 1%, NĪN efekts arī nav lielāks par 1%, gāzes cenas samazinās par 15%, degvielas cenas līdz 2%. Nekas nav dzirdēts par piena ieprikuma cenu pieaugumu. Lai zeļ Latvijas uzņēmēji – piecu ādu plēsēji!!!

+19
-4
Atbildēt

4

    Una Grinberga > Una Grinberga 21.12.2010. 14.27

    Piena iepirkuma cenas ES:
    http://www.dairyco.org.uk/datum/milk-prices-and-contracts/farmgate-prices/eu-farmgate-milk-prices.aspx
    Mazumtirdzniecības cenas nevarēju atrast, bet katrā ziņā tās ir tuvu ES vidējam līmenim. Jautājums: kur paliek starpība?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Una Grinberga 21.12.2010. 15.28

    @clash_clash
    Un kāds tam sakars ar pasaules cenām, ja pienu iepērk Latvijā, pārstrādā Latvijā un gandrīz visu produkciju arī notirgo tepat?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 21.12.2010. 15.47

    Piena produktu eksporta apjoms nav īpaši lielāks par 10% (par 2009.gadu) – līdz ar to tā eksporta cenu ietekme ir pārspīlēta.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Una Grinberga 21.12.2010. 19.07

    Starpība paliek Rimjos un Maximās, negausīgo kombinātu kabatās un to vadību algās, kā arī sedz to, ka pārcenotie produkti paliek veikalos, jo tos vnk neizpērk ! Es iesaku pret šo cūcību cīnīties pērkot produktus no lauku radiem/paziņām un daudz arī tirgos – tiešām iznāk lētāk, lai jau iesālās ar savu cenu skrūvēšanu !

    Bet Gremde kopā ar visu Egli varēja paklusēt pēc sava paglupā budžeta griešanas uz vienkāršo cilvēku rēķina plāna. Negausīgiem un muļķiem uzņēmējiem arī 10ls minimālās algas nepalīdzēs !

    +2
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 21.12.2010. 12.19

Manuprāt, budžets sit ne jau tik daudz par uzņēmējiem , cik par privātpersonu makiem!!!
Vai tad soc nodoklis 11% ir jāmaksā uzņēmējam??? Nē, to atvelk no darba ņēmēja algas! Uzņēmējam tak samazināja Ie. ie. nodokli atpakaļ uz 25%!
Kam jāmaksā par elektroenerģiju 22%. Tāpat PVN sitīs smagāk pa privātpersonu makiem nekā pa uzņēmēju makiem!Jā, un kā tad ar Ne. īpašuma nodokli privātpersonām utt!
Ak, jā beidzot taču tiks klāt transportam, ko privātuzņēmēji mazajos un vidējos uzņēmumos izmantoja uz izdevumu reķina. Bez tam cik transporta no radiem netika reģistrēti SIA, lai atgūtu PVN no valsts. Pati to redzēju, strādādama gan par grāmatvedi SIA, gan VID! Uz SIA bija sareģistrēti vairāk vieglā transporta nekā uzņēmumā ir strādājošie!
Strukturālās reformas vajag veikt, bet ne jau steigā, bet pakāpeniski, pie tam, tieši ZZS pārraudzībā ir tās svarīgākās nozares, kuras iztranžierē valsts naudu: veselības aprūpe un izglītība!!! protams, arī zemekopība! Lūdzu ierosinājumus, kā reformēt šīs nozares un tieši ZZS!

+12
-4
Atbildēt

4

    lailabidzane > austrisv 21.12.2010. 13.08

    .
    Izsaku līdzjūtību SIA! Arī VID izsaku līdzjūtību. Tāpat katram atsevišķi, un abiem kopā!
    ;)

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    varbūt ka tā > austrisv 21.12.2010. 13.32

    normāla uzņēmēju prasība

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    varbūt ka tā > austrisv 21.12.2010. 17.19

    tādai Bet, dzerim, Betijai, riņķī apkārt, nasind special u.tml. arī būs labi ja Vienotība pūdēs tautu

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    vupats > austrisv 21.12.2010. 18.26

    Vai cienījamai “bet” ir kaut nmazākā nojēga par uzņēmējdarbību un nodokļiem, kas jāmaksā?

    Pieļauju, nē. Līdz ar to diskusijas vairs nav.

    “bet” tipa lumpenis nekad nesapratīs, ko nozīmē šī brīža Latvijas valdības ekonomiskā un finanšu politika.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

Valdis Ādamsons > valdis_adamsons 21.12.2010. 14.10

Piekrītu Tev, CLASH! Domāju, ka LTRK vadītājai tiešām nevajag nodarboties ar VAIMANOLOĢIJU, kas jau grasās pāraugt DRAUDULOĢIJĀ! Lūdzu LTRK iesniegt valdībā t.s. sadarbības kārtībā, strukturālo reformu priekšlikumus rakstiski ar klāt pievienotām matemātiskām aplēsēm un tad parunāsim…

+11
-1
Atbildēt

0

daina_tabuna > daina_tabuna 21.12.2010. 14.13

@stratēģis
Varētu domāt, ka šādi aprēķini jau desmitiem reižu nav iesniegti. Ir N-tie piedāvājumi ar pilnīgi sakarīgiem aprēķiniem (piem., no LIKTA), bet birokrātu valdība līdz pēdējam aizstāvēs savējos.

+4
-4
Atbildēt

0

oskaar > oskaar 22.12.2010. 01.39

Excelī var sazīmēt visburvīgākos aprēķinus, un par katru no tiem kāds varēs apgalvot, ka tie ir reāli (t.i.- iespējami).
Valdība ir tā institūcija, kura izvērtē riskus un šādu aprēķinu jūklī izvēlas vienu no variantiem, pēc valdības viedokļa- labāko.
Ja LTRK saka, ka tai ir daudz labāks budžeta piedāvājums- tad lai detalizēti par to uzstājas medijos. Izteikums “Mēs esam iesnieguši, bet viņi mūsu piedāvājumu neņem vērā” nenozīmē pilnīgi neko.

+1
0
Atbildēt

0

Valdis Ādamsons > valdis_adamsons 22.12.2010. 23.44

>$:Iespējams! Bet es te tieši domāju par Grendes kundzes LTRK! “Cieti!”

0
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam