Dzintars sola Saeimā aktualizēt nacionālos jautājumus

74

Komentāri (74)

Īvija Kalniņa 07.05.2015. 09.16

Paldies, par komentāru!

Par “cilvēku, kas pārzina “laukumu”, mums ir ļoti maz”

arī piekrītu, bet tomēr tādi mums ir, vai ne? Tikai viņi nav izdevīgi dažai “labai” partijai.

+1
0
Atbildēt

0

Mantrausis 07.05.2015. 08.27

Par dažiem uzskatiem.

Saeima balso, bet Saeimas darba devējs ir vēlētājs! Starp citu – dīvaini – pozīcija vai opozīcija, bet ļoti reti kāds parlamentārietis vēršas pie sabiedrības – atbalstam vai padomam… Tātad še būtu daudz kas veicams!

Par “prezidenta teikšanu”… Viss atkarīgs no cilvēka! Ja sēdi kaktiņā un bubini – viena lieta, ja rīkojies – tas jau ir savādāk! Kas attiecas uz prezidenta darbiem – ikvienam kandidātam ir iespējams nevis nemitīgi atsaukties uz kaut kādiem noteikumiem, bet saprast 7-8 darbus, ko vēlas paveikt vai stimulēt… Tas nav grūti!

Par kandidātiem… Te gan jāiebilst – ir gana pietiekami spēcīgu ļaužu, kas lieliski darbotos še, uz vietas, bet visu zaudēs aiz robežām… Viņi nav “pāva spalvu nēsātāji”… Faktiski – cilvēku, kas pārzina “laukumu”, mums ir ļoti maz – ir vārtsargi, uzbrucēji, masieri, ārsti, bet bez kopskata uz notiekošo…

+1
0
Atbildēt

0

inesebe 21.12.2010. 14.54

Tāpēc jau uzsvaru lieku uz patriotismu-ja iedzīvotājiem būs patriotiska valsts uztvere – būs arī iespējama multikulturālas sabiedrības līdzās pastāvēšana.

0
0
Atbildēt

0

zigis 21.12.2010. 01.16

Soross savā laikā palūdza Visvaldi Lāci aiziet no valdes, jo vārds nacionāls viņam asociējoties ar nacismu. Tagad par Sorosa naudu izskaloto smadzeņu īpašnieki vāvuļo par toleranci, multikulturālismu, atklāto sabiedrību un krīt ģībonī, ja viņiem pajautā, kā tas nākas, ka Rīgā vairāk kā 60% iedzīvotāju ģimenēs sazinās krieviski, ja pirms kara tādu bija tikai ap 7%.
Nekāds noilgums jau nepadara okupācijas faktu likumīgu, tā, ka agri vai vēlu, būs jārisina repatriācijas jautājumi. Sorosa atziņa, ka atklātā sabiedrība ir tāda, kur viņš jūtas kā mājās te nederēs, jo latvieši nepiekritīs, ka te jūtas kā mājās cilvēki, kuri ignorē elementāras un ciemiņiem obligātas uzvedības normas.

0
0
Atbildēt

2

    www.vecamate.lv > zigis 21.12.2010. 03.44

    Viss jauki,cienītais.. tikai 20 gados latviskā pārstāvniecība ( deputāti’,ierēdņi,utt jeb latvji ) pirkstu nav pakustinājuši,lai tie latvieši kautkā būtu vairāk.Izrādās mums nav pat infas- cik aizmukuši( ekonomiski deportētie ),cik bērnu analfabētu,vai cik viņi vispār vēl te ir..Kādu interesē?..Soross ar savām fiškām ir nu ļoti tālu no tā visa..:) Paši,visu paši,savām mīļām rociņām..Tādā garā Jūs, un es arī, par okupācijas fakta atzīšanas problēmtiku, aspektiem drīz vēstīsim no Etnogrāfijas muzeja viensētas,smaržīgu šašliku pavadījumā,kā tāds tūrisma objekts :) jeb -nerunāsim par šodienu un rītdienu,neko neprasīsiem tiem kas pārstāvji, un teorētiski var.Labāk pakaifosim pāridarījumos,kā mums visi šitā ..:) Un jā,repatriācija, protams :)))

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > zigis 21.12.2010. 10.02

    to akirstei
    Kā nu nē, labi atceros, kad Soross izteicās, ka ja Latvija šeit dzimušiem nelegāļu bērniem nepiešķirs pilsonību, tad to nedrīkst uzņemt ES, tādejādi palīdzot LC un DPS noziedzniekiem ieviest pilsonības likuma “0” variantu. Par to, cik atceros, nobalsoja arī LC kājslauķi, ZZS.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lebronj2356 20.12.2010. 19.34

Par ”no comments” komentu tiešām nav – visur un vienmēr ar savu histērisko naidu pret VL…tipisks kosmopolīts. Bet pasaciņām argumentus piemklēsim! Es brīnos, ka prese šim kongresam veltī salīdzinoši maz uzmanības ar TB paputējušo kongresu! Jaušams, ka VL! priekšā gaida liela nākotne, jo šai partijai ir ideja, morāle un atbalstītāji, kurus neinteresē siltas vietas valsts pārvaldē, bet gan beidzot normāla nacionāla valsts ! Gribētos, lai drīzāk tiktu sākta īstenošana tautas kustībai, jo tas dotu papildus stimulu !

+3
-2
Atbildēt

0

viesturs 20.12.2010. 19.18

Kā apnikuši tie nacionālie jautājumi! Muļķim skaidrs,ka ne jau velti tas tiek aktualizēts,lai novirzītu uzmanību un ,protams, vienmēr dzīvs princips : skaldi un valdi!

+1
-5
Atbildēt

0

inesebe 20.12.2010. 14.39

Ja Latvijā nestiprinās savos iedzīvotājos patriotismu, tad no valsts būs tikai nosaukums…

+7
-1
Atbildēt

1

    www.pearlytime.lv > inesebe 20.12.2010. 19.46

    VL gan nu noteikti neveicina iedzivotaju patriotismu, bet imperijas karodzinu vairosanos daudzu automasinu logos noteikti. Patriotisms Latvijai ir vajadzigs, bet naids gan nee.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Lana Limanoviča 20.12.2010. 11.57

kā jau paklasīgs krancis,saimnieka priekšā jāluncina aste

+2
-3
Atbildēt

0

kg800 20.12.2010. 09.07

Nacionālists ir katrs, kurš apzinās, ka Latvija ir vieta, kur Krievija paplašina savu dzīves telpu.
Dzīves telpa nav tikai teritorija, bet arī valoda, kultūra, vēsture, pilsonība.
Internacionālists – sorosietis to nesaprot un pļāpā par divām kopienām vai multikulturālismu.

+6
-6
Atbildēt

1

    mary75 > kg800 20.12.2010. 11.40

    Kpš Kiršteins ZZS, arī runāst sācis, kā vadonis Lembergs – par ļaunajiem sorosītiem, kas pie visa vainīgi.
    Pat jāmurgo, kā šefs liek?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

martins_kibilds 20.12.2010. 03.47

Atklāt konferenci ar Finka murgiem ir labs joks, protams.

+7
-10
Atbildēt

0

Agnese Lûse 20.12.2010. 02.02

Vai esmu runajis par tavu nacionalo piederību ?
Manis pēc,tu vari būt da jebkas pēc nacionalitātes,galvenais ka tik cilvēks esi !

+5
-12
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > Agnese Lûse 20.12.2010. 10.32

    to ✔
    Vai tas, kurš nav gatavs atteikties no piederības zvērisku slepkavu bandai, no savas feņas un sātanisma ideoloģijas un atsakās atgriezties pie savām saknēm vai integrēties civilizētās tautās, ir cilvēks?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 19.12.2010. 23.39

Oij arī mikroautobuss,kur pulcējās LK akcionāri bija pārpildīts.. ;)

+5
-16
Atbildēt

0

Aija Neļķe 19.12.2010. 23.30

Zinot RLB Lielās zāles ietilpību un to, ka zāle šovakar bija pārpildīta, skaitlis 200 šķiet stipri samazināts :)

+17
-9
Atbildēt

2

    aigiigais > Aija Neļķe 20.12.2010. 11.23

    Diemžēl, netiku uz kongresu, taču es un mana ģimene pilnībā atbalsta VL!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    aigiigais > Aija Neļķe 20.12.2010. 11.24

    Sevišķi pavērojot, kā koalīcija cenšas izgāzt jebkurus NA priekšlikumus un daži no sēžu vaditājiem vīpsnā par NA priekšlikumu programmām – tiešraidēs.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 19.12.2010. 23.26

Nu kas to lai zina,kas kuru konsultē ,it sevišķi ja paskatās partiju finansētājus ;)

+3
-13
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > Agnese Lûse 21.12.2010. 09.54

    to ✔
    Starp SC un PLL finansētājiem vieni čekisti, komuņagas un bandīti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 19.12.2010. 23.11

ar tadu kosultantu ka eriks jekabsons-kurs ir zidu un cecenu pakalpins visu latvijai talu netiks-tikai diskredites sevi tautas acis..

+5
-5
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > janazakovica 20.12.2010. 10.27

    to KRUSTTEVS
    Kur tu rāvi, ka Jēkabsons ir VL konsultants? Vai tāpēc, ka tas kādu reizi ir uzklausīts? Vai tu esi galīgi prātu zaudējis krievu fašistiskais izdzimtenis, ka uzbrūc brīvību mīlošai čečenu tautai?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 19.12.2010. 23.01

Oij Betijcelmale,šos nacionālistu murgus es jau dzirdu pietiekami ilgi,lai organismā izstrādātos imunitāte pret tiem :)
Zinu ka VL nav vienīgie kas aizstāv nacionālās vērtības,bet vislatvieši ir vienīgie ,kas mēgina monopolizēt nacionālās vērtības un visu latvisko..
Un parējās partijas kuras aizstāv nacionālās vērtības nemēgina to darīt uz citu nacionālitāšu rēķina !

+10
-22
Atbildēt

5

    dace_ampermane > Agnese Lûse 19.12.2010. 23.20

    tam ar zilo kreklu

    Raivi nekonsultē krievijas vēstniecība atšķirībā no tevis :)

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Agnese Lûse 20.12.2010. 01.06

    >>> Zinu ka VL nav vienīgie kas aizstāv nacionālās vērtības,bet vislatvieši ir vienīgie ,kas mēgina monopolizēt nacionālās vērtības un visu latvisko..
    =====
    Teiksim tā – cilvēks var sajust piederību tautai caur citām formām nekā tās, kuras piedāvā VL! Ir reliģiskas draudzes, ir folkloras grupas un radoši kolektīvi, kuri rada paši savu piederības izjūtu. Ir arī milzumdaudz latviešu, kuri nekur nav iesaistījušies, bet domā un jūt tāpat kā mēs visi. Un nevienam nepavisam nav jāapstājas pie kaut kādām noteiktām darbības formām (lāpu gājieniem, talkām, tuvcīņas vingrinājumiem), ko praktizē VL! – ir pašiem jādomā, jādara un jāiet tālāk.

    Citu lietu gan var teikt pavisam droši – ja cilvēkam ir jūtīga dvēsele, viņš nevar nepamanīt to pozitīvo darbu, ko plašu jaunatnes aprindu piesaistē nacionālismam ir veikusi VL! Dažos cilvēkos, protams, vēl ir saglabājies “kaunīgā latvieša” sindroms (viņi nespēj iedomāties, kā tā var – vēlēšanu naktī dziedāt par Ješku un Trīnīti!), varbūt arī viņi izdzirdējuši kādu neapdomīgu VL! pārstāva teiktu lietu – un nespēj tikt tam pāri. To arī visu var saprast. Pašiem vislatviešu vadītājiem ir šis tas jāpārvērtē.

    Bet pamazām veidojas jauns stils politikā – VL! atbalstītājus uzrunā personīgāk, prasa no sevis un citiem godīgumu, grūstīšanās amatu dēļ nav galvenais. Un šādā vidē pēc kāda brīža būs jādzīvo visiem – viņi paliks savās partijās, bet nāksies pielāgot savu domāšanu un darīšanu. Pat Atis Pabriks (kuram iespējams grūti piedot to, ka viņa – Abrenes iztirgotāja lelli vislatvieši bija izgatavojuši vienā pasākumā; un kurš caur SCP veto iebilda pret VL! darbu koalīcijā) – ja reiz viņš gribēs būt Latvijas patriots, tad drīz pienāks laiks, kad arī viņš reiz sēdēs pie viena galda ar VL! Mēs nevaram ilgi turēt ļaunu prātu uz saviem brāļiem.

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Agnese Lûse 20.12.2010. 01.41

    Ķeksīti, ko tev tik švaka atmiņa? Esam jau diskutējuši un esmu tev stāstījusi, ka neesmu latviete. Tāpēc diez vai apzīmējums “nacionālistu murgi” ir attiecināms uz maniem tekstiem. Bet atšķirībā no tavas – mana latviešu valoda nav burtisks tulkojums no krievu. Pamācies vēl.:(

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > Agnese Lûse 20.12.2010. 08.29

    “šos nacionālistu murgus”

    Tu tiešām domā, ka šāda apsaukāšanās sekmē diskusiju?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    vilnis > Agnese Lûse 20.12.2010. 13.34

    No taa, ka Juus neesat latviete peec asiniim logiski neizriet, ka Juusu teksti nevar buut “latviesu nacionaalistu murgi” :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

lasma_m 19.12.2010. 22.56

Dzintaram vienalga kas notiek, galvenais, ka latviski!

+11
-25
Atbildēt

0

buchamona 19.12.2010. 22.42

Ekonomiskaa kriize – taas nav tikai ekonomiskaas gruutiibas, tas ir risks sho gruutiibu vaardaa pazaudeet nacionaalu valsti, kura ir vieniigais speeks, kursh speej nodroshinaat mieru un jau ierasto kaartiibu LV.
Ekonomiskaa kriize, tas bija tas nelielais ceriibu starinjsh Saskanjas Centram un vinju elektoraatam tikt pie varas un uzcelt Urbja iecereeto “tresho republiku”.
Ekonomiskaas kriizes vaardaa, bet patiesiibaa glaabjot savu biznesu, muusu valsti gatavojaas nodot taads “patriotisks” speeks, kaa TP, par LPP/LC domaaju – nav jaarunaa. Ekonomiskaas kriizes vaardaa pat Vienotiiba gandriiz pieljaava rupju kljuudu, gandriiz uznjemot koaliicijaa SC. Kas shis ir par speeku SC, vareejaam paarliecinaaties jau pirmajos balsojumos peec veeleeshanaam.
Taadelj domaaju, ka kljuudaas tie komenteetaaji, kuri ir paarliecinaati, ka ekonomiskaas kriizes laikaa valstii ir aktuaali tikai un vieniigi ekonomiskie jautaajumi, kuri itkaa nav savienojami ar politiku.
LV viss ir ar politiku saistiits, taada ir Krievijas pierobezhas specifika. Taadlelj domaaju, ka VL/LNNK ir sava noziimiiga vieta Latvijas parlamentaa. Starp citu, VL/LNNK ar saviem liidzshineejiem balsojumiem ir uzticimaaks partneris Vienotiibai par ZZS:) un domaaju, ka taa tas buus arii turpmaak.

+29
-5
Atbildēt

2

    designhouse.lv > buchamona 20.12.2010. 12.34

    Cilvēki ir dzīvojuši un izdzīvojuši savā valstī arī daudz grūtākos ekonomiskos apstākļos. Taču mūsdienās vairums dodas uz ārzemēm tāpēc, ka nav mierā ar valsts pārvaldi, birokrātiju un milzīgo korupciju. Ja tauta būtu apmierināta ar valsti, tad tā nemeklētu iespējas pelnīt ārzemēs, bet veiksmīgi to darītu Latvijā. Jāveido jauna politiskā kultūra un es skatos, ka VL! ir ceļā uz to!

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > buchamona 21.12.2010. 02.02

    Piekrītu Jums.Tikai ir jautājumi.Piemēram, vai pretnostatījums ” krieviem” ir radoša,Latvijas nākotnē virzīta pieeja? Vai ir kaut kas “par” ? Piemēram,par bērniem latviešiem, par ģimenēm, par valstsku programmu demogrāfijā? Pietiek uz Lietuvu paskatīties- viņi vnk ir vairāk, un krieviņi jauki iekļaujas nacionālā vidē.Varbūt nevajag aktualizēt kādus abstraktus nacionālos jautājumus, ko tb.lnnk jau gadiem cūkoja, bet uzstāt konkrēti- māmiņ, tev būs 3 gadi audzināt bērnus,tev būs valsts palīdzība. Latvijai vajag latviešus, nevis krievus sūtīt prom.Tik vienkārši. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 19.12.2010. 22.40

Njā,bet vislatviešu “gaumē” nacionālisms,tas ir krievs-latvietis un mūru radīšana

+11
-17
Atbildēt

8

    aivarstraidass > Agnese Lûse 20.12.2010. 00.32

    Einārs Cilinskis savā 10 minūšu uzrunā tieši aicināja komunicēt ar krievu un citu tautību cilvēkiem, neuzskatīt viņus par nolemtu SC elektorātu (un apzināties, ka SC ir savā ziņā tāds pats politbiznesa projekts kā viena otra latviešu partija). Un socioloģe Dagmāra Beitnere, kura arī runāja kongresā, uzsvēra, ka cilvēka tautībai politikā nav nozīmes – un daži spilgti latviskas Latvijas piekritēji bijuši taisni citu tautību cilvēki – krievi, vācieši, u.c.

    Tātad – ir jāiet gan plašumā, gan dziļumā; jāaptver vairāk Latvijas cilvēku – arī Latgalē, kur NA panākumi ir bijuši pieticīgi, arī starp visām tautām. Vienkārši tam ir jānotiek dabiski – cik nu katram no mums ir reālajā dzīvē kontakti ar citu tautu piederīgajiem, tik varam arī praktiski parādīt, ka latviskais nacionālisms ir pozitīvs, ļauj ikvienam mūsu līdzpilsonim labāk izjust piederību Latvijas zemei, kas taču nav tikai administratīva teritorija vien. Latvija ir mūsu valsts un tās idejai ir jāapvieno iespējami daudzi cilvēki. Tāpat kā tas ir Francijā ar viņu “liberté, égalité, fraternité” – arī latviskas Latvijas idejas ir universālas.

    Ceram uz Jūsu visu atbalstu!

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    gstrazds > Agnese Lûse 20.12.2010. 00.43

    Ja?

    Redz kur citāts no apollo.lv:
    “Uzrunājot kongresu, VL Saeimas deputāts Einārs Cilinskis uzsvēra, ka jau jāsāk gatavoties nākamajām pašvaldību vēlēšanām. «Mums jāsāk jauns darba cēliens, gatavojoties Rīgas domes vēlēšanām, kur jāpanāk latviešu noteicošais pārsvars,» sacīja Cilinskis.”

    Šķirošana pēc etniskā principa parlamentā pārstāvētas partijas kongresā – lieliski!

    P.S. Berezovskim arī bija ielūgums nosūtīts?

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Agnese Lûse 20.12.2010. 01.16

    Cilinska runu vajag lasīt, neizraujot lietas no konteksta. Svarīga ir latviska vara, kuru īsteno Latvijai lojāli cilvēki – nevis tas, lai viena vai otra amatpersona būtu latvietis (Vilis Lācis, Arvīds Pelše, Alfrēds Rubiks arī skaitījās latvieši – nu un tad?).

    Deputātu tautība pie mums nekad nav bijusi problēma – līdz šim Jūrmalas sakarīgākais mērs bijis lietuvietis R.Ražuks – nevis tie divi latvieši, kuri paguva sastrādāt ziepes. Un ir svarīgi, lai Rīgā nebūtu pie varas tādi deputāti, kuri svin PSRS okupācijas gadskārtas. Viņi var darīt visādas pozitīvas lietas, kuras it kā vieno sabiedrību (kaut vai nesenās SC+LPP/LC deputātu sniega šķūrēšanas talkas) – bet, ja viņi slepkavu režīmu sauc par “atbrīvotājiem” gan 13.oktobrī, gan 9.maijā, tad tādu pilsētas varu nevar uzskatīt par savējo. Tā joprojām ir okupantu līdzskrējēju vara – tur viss ir sabūvēts uz šķībiem pamatiem. Vēl Saskaņas Centram vajadzēja vācu okupācijas gadskārtu nosvinēt kā “atbrīvošanu” – tad būtu pilns komplekts :)

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    gstrazds > Agnese Lûse 20.12.2010. 01.28

    “Rīgas domes vēlēšanām, kur jāpanāk latviešu noteicošais pārsvars” – diez kāds varētu būt konteksts, kas varētu izmainīt šeit skaidri pausto atlasi pēc etniskā principa?

    Inteliģentajam antisemītam bja konteksts, Dzintaram bija konteksts, ar Osipovu brāļojoties, gan jau, ka konteksts bija arī Jēkobsona “reabilitēšanai”, pieņemot par konsultantu. Turpināt?

    Ir kaut kas tāds, kas VL ir arī bez konteksta? Droši vien cilvēku dalīšana pēc etniskā principa?

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Agnese Lûse 20.12.2010. 02.29

    Es negribu iegrimt garā semantiskā diskusijā par to, vai “latviešu pārsvars” nozīmē latviešus etniskā vai politiskā nozīmē. Man nav iebildumu ne pret kādas tautības cilvēkiem Rīgas Domē, bet neredzu nekādu jēgu izvirzīt pretēju tēzi par to, ka vajagot “nelatviskas pašvaldības” vai “cittautiešu varu”. Ja kāds tiešām grib redzēt krievisku/vācisku/francisku politiku – var tādu meklēt attiecīgajās valstīs.

    Manuprāt, ar strīdiem par to, “kas ir latvieši”, mēs tikai putojam ūdeni – no šāda tukšuma rodas Urbanoviča sašutums, ka Dombrovskis pērn 18.novembrī bija apsveicis “latviešus”, nevis runājis tikai un vienīgi par “latvijiešiem” vai “dažādu tautību Latvijas iedzīvotājiem” (sal. http://bit.ly/fej2R9 ). Manuprāt, ja kādam sagādā milzīgu vilšanos tas, ka valsts Ministru Prezidents uzrunā mūsu tautu īsā un dabiskā vārdā, tad viņam jāpadomā – cik viņš pats jūtas te piederīgs.

    E.Cilinskis ir 1990.g. par neatkarības deklarāciju balsojis, viņš labi zina, ko runā. Teorijā var saredzēt problēmas, bet praksē mēs visi – vai nu paši esam latvieši vai arī pozitīvi attiecamies pret latviešiem un vēlam viņiem visu to labāko. Kur te problēma? Turklāt, ja Jūs papūlētos noskaidrot, ko E.Cilinskis savā runā piedāvāja darīt – viņš taisni mudina uz dialogu ar citu tautību cilvēkiem, viņu iesaistīšanu. Tieši caur šo dialogu pašvaldības varētu kļūt latviskākas. Atcerēsimies Ernesta Dinsberģa dzejoli no 1856.g. “Mājas Viesa”: “Mēs latvieši! Un pie šī vārda\ Mēs mūžam, draugi, paliksim.” Priekš kam mums meklēt sev citu vārdu?

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    uxxxxjxuxxju > Agnese Lûse 20.12.2010. 07.36

    Ķeksīti, Vienotības nacionālās intereses ir zviedru banku, ASV priekšāteicēju lobijs. Atvērtā sabiedrība, saproti pareizi. ZZS nacionālās intereses ir Ventspils un Liepājas lobijs. Visam pāri tas ir katru partiju pārstāvēto ministriju lobijs, lai dabūtu balsis nākošajām vēlēšanām. SC nacionālās intereses ir pēc iespējas vājināt citus politiskos spēkus, lai sekmētu Kremļa imperiālistisko pašapmierināšanos. PLL nacionālās intereses ir uzņēmēju intereses un pārējais ir tradicionālais opozīcijas partijas populisms starpvēlēšanu periodā. Kuras ir tās partijas, kas vēl pārstāv nacionālās intereses? Parādi piemērus!

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Agnese Lûse 20.12.2010. 10.22

    to ✔
    Nekādā ziņā. Ir latvietis un ir svešais(aliens), kurš no mums atšķirās vairāk kā nēģeris, kuram būtu divi deguni. Daudzi, kaut arī mājās vēl sarunājas krieviski, ir integrēti un tos netracina jaunieši ar patriotisku stāju.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    aigiigais > Agnese Lûse 20.12.2010. 10.57

    Dmitrij Mironovs aŗi ir krievs, viņš nekādus mūrus nerada, manuprāt lielākā dāla ir kremliskās propogandas nozombēti un nevēlas psaktīties acīs īstajiem nacionāļiem. :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 19.12.2010. 22.07

Ak Dievs to vietā,lai risinātu ekonomiskos jautājumus,nacionālie radikāļi spēlēsies ar vienas sabiedrības nostatīšanu pret otru sabiedrības daļu ! Kaut savā ziņā tas ir saprotams,jo tikai uz sašķeltu un neiecietīgu sabiedrību dažādu sugu radikāļi spēj sevi pozicionēt.
Jūs jau ar to tikai var atpazīt..
Kaut labi apzinās ka reāli savus ielas lozungus nepiepildīs,bet tas jau neliedz smelt naivos,bet “norūpējušos’nacionālistu balsis ! Vai tiešām šie vēlētāji nesaprot ka VL ar savu kumeļisko radikālismu un populismu,nekad nebūs valdībā,jo tas vairāk kaitētu Latvijai nekā palidzētu,nu to visi saprot,pat tēvzemieši ! Bailes un naids ir tas uz ko cer vislatvieši,bet bailes un naids ir nāvīgi indīgs jebkurai sabiedrībai un tās indivīdam,jo pēc tam,tas kā bumerangs atgriezīsies atpakaļ ! Kā teica EP prezidents:”Bailes noved pie egoisma, egoisms ved pie nacionālisma, bet nacionālisms ved pie kara.Mūsdienu nacionālisms bieži ir nevis pozitīvs lepnums par paša identitāti, bet citu negatīva uztvere. Bailes no ienaidniekiem mūsu robežās un aiz mūsu robežām. Tādas izjūtas ir visā Eiropā, tā nejūtas vairākums, taču tās ir visur.”
Paskatieties kas notiek Maskavā,kas notika Balkānos utt.un tas viss notiek “nacionālo jautājumu” vārdā …!

+13
-26
Atbildēt

23

    piziks > Agnese Lûse 19.12.2010. 22.14

    Turpini tā, Raivi! Ietikāt Saeimā, no vēlētājiem neapdomīgiem biļeti dabūjāt, tagad taisīsiet savu lielo politiku, ar ko Jūsu elektorāts nepaēdīs. Būtu labāk krituši uz nerviem Vienotībai, piedāvājot sabiedrībai spožus ekonomiskos un sociālekonomiskos risinājumus, lai nākamajās vēlēšanās nevienam negribētos vairs redzēt uzlīmes pie ķemertiņa ar saukli “Valdi, Dombrovski”. Tomēr nopietnajām lietām laikam pakaļējais tilts par vieglu? Ja nebūtu par vieglu, tad daļu 200 000 Dombrovska pionieru/gan reģistrēto, gan statistikas džungļos aizmuhļīto bezdarbnieku varētu kļūt par Jūsu vēlētājiem. Vai ne?
    Toties Tu, Raivi, tagad vēlies uztaisīt sev nacionālpolitisku ideoloģisko siltumnīcu, kur politiski onanēt, vui — pardon! — ar nacionālo retoriku nodarboties?

    +8
    -22
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Agnese Lûse 19.12.2010. 22.38

    Nacionālisms var izpausties arī kā Emīla Dārziņa mūzika dziesmai Ciānas bērni – nav obligāti spriest lielkrievu šovinisma kategorijās.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Agnese Lûse 19.12.2010. 22.54

    Tu tak zini, ķeksīti, ka ne jau viena VL stāv uz nacionālistiskas platformas? Puse SC – kaut vārdos – par saskaņu sabiedrībā, praksē realizē un aizstāv vienas nācijas, pareizāk – viena formējuma intereses – sovku – padomju cilvēku mutācijas, kam nav nekā kopīga ne ar Latvijas valsti, ne tautu.
    Laikam atrodies tiem pārāk tuvu, ka nespēji saskatīt viņu nacionālismu.

    +21
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Agnese Lûse 20.12.2010. 01.24

    Kā teica EP prezidents:”Bailes noved pie egoisma, egoisms ved pie nacionālisma, bet nacionālisms ved pie kara. Mūsdienu nacionālisms bieži ir nevis pozitīvs lepnums par paša identitāti, bet citu negatīva uztvere. Bailes no ienaidniekiem mūsu robežās un aiz mūsu robežām. Tādas izjūtas ir visā Eiropā, tā nejūtas vairākums, taču tās ir visur.”
    =============================
    “Tādas izjūtas ir visur, visā Eiropā”, bet… no tā ne silts, ne auksts?
    Kāda būtu normāla cilvēka reakcija, konstatējot ko tādu?
    Meklēt cēloņus, vai tad ne?:) Un pēc tam censties novērst šo cēloņus.

    Tā vietā Rompejs mudina aizmiegt acis, turpināt izlikties, ka bažas ir nepamatotas un, skandējot liberāļu mantras, aizdzīt nelabo.:)

    Tas ir viens no mūsdienu “sociālo inženieru” lielākajiem trikiem – apkarot ksenofobiju. Ja tev IR BAIL – ej un nokaunies, jo BAIDĪTIES NEDRĪKST! Ja tev ir bail, tad tu esi vai nu potenciāls noziedznieks, vai arī garīgi nepilnvērtīgs.
    Vismaz man tas raisa asociācijas ar PSRS disidentu spundēšanu psihiatriskajās slimnīcās.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > Agnese Lûse 20.12.2010. 06.46

    Ja nacionalisms izpaužas kā mīlestība uz savu tautu – tas ir apsveicami.
    Ja tas izpaužas, kā naids pret kādu citu tautu – tas vēl nekad un nekur nav devis nekā pozitīva, un bieži beidzas ar asinsizliešanu.
    Var izjust nepatiku pret atsevišķiem cilvēkiem, bet, pasludināt jebkuru tautu par sliktu – tas ir galīgi garām.
    Un Raivim, pirms šķirot, kuri latviskie spēki ir “nacionali domājošie”, un kuri nav, vajadzētu, iesākumā, paskaidrot, ko viņa izpratnē tas nozīmē, acīmredzot, VL vērsta tikai uz ienaidnieka meklēšanu, nevis uz kopsaucēja atrāšanu, un visus, kas atļaujās domāt savādāk, kā VL, ieraksta ienaidniekos, stipri neproduktīva pieeja.
    Un vispār, šī te VL tendence uzņemties vienīgā nacionāli domājoša un patriotiska spēka lomu, kurš tagad nu vēl sāks šķirot, kuri te ir, un kuri nav pareizie, izskatās stipri infantīli.
    Nedomāju, ka daudzi cilvēki V un arī citās partijās, kā arī vienkārši cilvēki, ir mazāki patrioti par VL.
    Aizmirsu kurš, bet teca – ja kāds sāk pārāk skaļi bazūnbēt par patriotismu – sargā maku, jo īsts patriotisms ir intīma lieta.

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    uxxxxjxuxxju > Agnese Lûse 20.12.2010. 07.21

    Interesanti zināt, uz ko Tu balsti savus nepatiesos apgalvojumus? Tagad, budžeta pieņemšanas laikā, var ļoti labi novērot, kurai partijai ir svarīgas nacionālās intereses, un kuri ir nacionālisti pirms vēlēšanām un uz papīra.
    Ja Tu nezini, kas ir Latvijas nacionālās intereses, tad ieskaties kaut vai šeit http://latvijasnacionalasintereses.lv/Latvie%C5%A1u.html
    Un salīdzini ar to, kas notiek Saeimas darbā Saeimas sēdēs šeit saeima.lv !
    Un beidz vienreiz tukši muldēt! Goda vārds, tas nav paciešams.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > Agnese Lûse 20.12.2010. 08.15

    Dzeri – kur Tu no latvieshu puses esi jutis tieksmi peec asins izlieshanas? :) Bishkeka – taa ir metafora no migrantu retorikas.

    Kas vinjiem, shiem migrantiem, trukst LV? Tu runaa par naidu – palasi krievvalodiigo presi, vai krievvalodiigo portaalu komentaarus – tur Tu visu to atradiisi.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > Agnese Lûse 20.12.2010. 08.24

    “VL vērsta tikai uz ienaidnieka meklēšanu, nevis uz kopsaucēja atrāšanu”

    Muļķības. Latvija kā nacionāla valsts – tas ir kopsaucējs. Un visiem nekad neizpatiksi.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Agnese Lûse 20.12.2010. 09.09

    Par nožēlu, Latvija kā nacionāla valsts ir utopija, nevar būt nacionāla valsts ar 40% cittautiešu, kuri nekur nepaliks.
    Tā ka man tā galīgi nešķiet vienojoša ideja un tāda kuras realizācija vispār būtu īstenojama.
    Man pievilcīgāka ideja par Latviju kā tiesisku un liberālu valsti, kura tiecas uz visu pilsoņu labklājību.
    Un to lozungu par nacionālo valsti reālāk būtu aizstāt ar lozungu par divkopienu valsti, bet, kur abas kopienas respektē savstarpējas atšķirības un sadzīvo bez naida, jo integrācijas programma pa lielam izgāzusies, kaut arī ir diezgan daudz nelatviešu, kas integrējušies pilnīgi normāli.
    Kas attiecas uz krievu presi un SC – jā, par nožēlu jāatzīst, ka tur ir vērojama demonstratīva Kremļa ideoloģijas uzspiešana un viņu izpratne par visu ir visai tālu no rietumnieciskas izpratnes, un ko ar to darīt – nav saprotams.
    Manuprāt, vienīgais ko var – lai viņi dzīvo savu dzīvi, tie, kas orientēti uz Rietumu kultūru – savu.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Agnese Lûse 20.12.2010. 09.24

    Tava garā komentāra īsā jēga: turpināsim līst migrantu un kolonistu priekšā, lai tikai viņi te jūtās kā mājās, un tas nekas, ka latvieši šeit jūtas kā svešumā.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > Agnese Lûse 20.12.2010. 09.31

    Kurā vietā es to pateicu?
    Ne valodas, ne pilsonības, ne citos jautājumos jāpiekāpjas nav, bet piespiedu kārtā tu viņu domāšanu nepārorientēsi, vai tev ir kāda recepte, kā to izdarīt?
    Visas tās runas par deokupāciju utt. ir fantāzijas, kas reāli nav īstenojamas.
    Jo vairāk pieaugs valsts labklājība, salīdzinot ar Krieviju, jo mazāk te būs Krievijas piekritēju, tas ir vienīgais ceļš.
    Sabiedrības apziņa viena gada laikā nemainās.
    Ar represīviem pasākumiem var izsaukt tikai pretreakciju.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > Agnese Lûse 20.12.2010. 09.50

    Dzeri ++…Man pievilcīgāka ideja par Latviju kā tiesisku un liberālu valsti, kura tiecas uz visu pilsoņu labklājību. Un to lozungu par nacionālo valsti reālāk būtu aizstāt ar lozungu par divkopienu valsti, bet, kur abas kopienas respektē savstarpējas atšķirības un sadzīvo bez naida….+++Dzeri, piedod, bet Tu ar savu viiziju esi uzzimeejis gan latvieshu valsts, gan latvijas tautas bojaa eju. Peec diviem pasaules kariem, represijaam, tagad ekonomiskaas kriizes, latvieshi bez savas valsts, kura ar likumu aizsargaa latvieshu valodu, kaa valsts valodu izzudiis no zemes virsas, bet pati Latvija aizaugs ar migrantu saadzhaam :)

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > Agnese Lûse 20.12.2010. 09.52

    “lai viņi dzīvo savu dzīvi”

    Es domāju, ka izvairīties no sadzīviski kulturālās rīvēšanās ar krieviem, vismaz dzīvojot galvaspilsētā, ir faktiski nereāli. Vienīgais kā mēs varam panākt, lai krievi kā minoritāte sāktu cienīt mūs kā mažoritāti, ir konsekventi runāt ar viņiem latviešu un tikai latviešu valodā. Tādējādi mēs apliecinātu savu neatkāpšanos, bet neatkāpšanās, ja vien tā ir masveida parādība, izpelnās cieņu.

    Cita lieta, ka mēs paši esam sašķelta tauta, mums stihiski trūkst vienotības savā starpā. Līdz ar to nevar prasīt no latviešiem koordināciju, diemžēl.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Agnese Lûse 20.12.2010. 10.14

    Es vienkārši mēģinu skatīties uz situāciju reāli, un neredzu citas izejas.
    Par to, ka jārunā latviešu valodā utt., tas ir pašaprotami.
    Bet, tos 40 % krievvalodīgos piesiedu kārtā par latviešiem nepārtaisīsi, neredzu citu variantu, kā divkopienu valsts.
    Un vai latvieši un latviešu kultūra izzudīs vai neizzudīs – tas vairāk atkarīgs no pašiem latviešiem, nevis no citiem.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Agnese Lûse 20.12.2010. 10.17

    to Optiskais Tēmeklis
    Vai tu domā, ka VL vajadzētu pievienoties jums, LPP/LC komjauniešiem – pediņiem un ar savu destruktīvo darbību traucēt valdības darbu?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > Agnese Lûse 20.12.2010. 10.25

    Dzedris – Oficiaali atziit LV par dievkopienu valsti, tas ir tas pats, kas ielikt laika bumbu, kura nodetonees liidzigi, kaa tas notika Abhazijaa un Dienvidosetijaa. Vieniigais celjsh kaa pretroties migrantu tieksmei aizstuureet atpakalj Kremlja ietekmes zonaa ir – tureet vinjus peec iespeejas taalaak prom no varas un cereet, ka ar laiku shiis postpadomju paliekas uzsuuks sevii ES klaatbuutne, bet tas jau ir naakosho paaudzhu jautaajums.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    aigiigais > Agnese Lûse 20.12.2010. 10.54

    Nepiesauc mani nevietā. :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    aigiigais > Agnese Lûse 20.12.2010. 10.55

    Tak viss tas tiek darīts, Optika, tikai to visu noraida “koalīcija”.. :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    aigiigais > Agnese Lûse 20.12.2010. 10.56

    Tu sāc izklausīties pēc jaunupa, kurš Playbojam teica: latvieši nav apdraudēti Latvijā, un es esmu proamerikānisks ( aptuveni ). Es gan ieteiktu jaunupam pis**ies uz ASV un kādreiz ieslēgt TV3 un LNT, darbdienu vakaros, kad rāda seriālus..

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > Agnese Lûse 20.12.2010. 11.18

    Riņķī… – Var jau atzīt vai neatzīt, tam nav nozīmes, reāli Latvija pamazām kļūst par divkopienu valsti.
    Un pēc pēdējām SC aktivitātēm, atteikšanos atzīt okupāciju, dažādiem īpatņiem, kas ir tai partijā un kas principā nemācās valodu, man gribot negribot jāpiekrīt, ka no varas tie jātur tālāk, kaut arī agrāk es uzskatīju, ka tie jāiesaista valsts pārvaldē.
    Bet, tie nebūt nepārstāv visu krievu kopienu, tie pārstāv “sovoku” masas, kam vispār nav sakara ar nacionālo piederību.
    Un man arī šķiet, ka, ar laku situācija varētu mainīties, integrējoties ES un ceļoties ekonomiskai labklājībai Krievijas variants daudziem vairs nešķitīs tik pievilcīgs.
    Patreiz, manuprāt, tur maz ko var darīt.
    Vismaz es pazīstu dažus krievus, kas vīpsnā par SC un nekad par to nebalso, un ir pilnībā integrējušies.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > Agnese Lûse 20.12.2010. 12.03

    Dzeris – gandriiz jau varu saakt piekrist Tev :), bet tomeer – ar iebildi, ka, tikko oficiaali tiek atziita divkopienu valsts, taa shim leemumaam naak lidz arii divas oficiaalas valsts valodas. Nav vairs argumenta, kaadelj latvieshu valodai LV ir jabuutu vieniigai valsts valodai.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Agnese Lûse 20.12.2010. 12.23

    Šo aspektu es kaut kā palaidu garām, tad piekrītu – oficiāli atzīt nedrīkst.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > Agnese Lûse 21.12.2010. 02.12

    Pievienojos!Latviešiem vnk grūti atzīt savas sīkās cūcībiņas, lai cik viņas būtu vēsturiskā pieredzē pamatotas, piem 91.gada lojālo krieviņu uzmešana ir uz latvju sirdsapziņas.Nu ir taču,ir :) To atzīt ir grūti, un galvenokārt- politiski neizdevīgi.Labāk lai laji savā starpā villojas pa nacionālo strīpu nevis pajautā – a ko tu esi izdarījis? :) ,kas nodrošina 90 gadu feinšmekru, vienalga krievu vai latvju šeptmaņu ( šiem ta nekādu nacionālo problēmu nav ;) ) tīksmīgo dzīvi pie siles. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam