Valdībai pārmet valsts attīstības redzējuma trūkumu

50

Komentāri (50)

Janka, Janic 18.12.2010. 12.22

plus klaat veel glaabeejzvans , prokuratuuras vajaatais , taa kaa neķeriet kreņķi, nav ko klausiit Sudrabjaunkundzes vaavuļošanu , viņa dzied teepistu meldijaa … nav ta ka galiigi ejam atpakaļ , IKP pieaugums jau raada ka viss iet uz labu , vajag tikai maksaat nodokļus , nevis sleepties , tad nebuus jaabļauj par palielinaajumu , Šķeeles soliitie 50 miljoni atguutie no eenas ir kaķa asaras , auto servisa pakalpojumos vien ir 100 000 000 eenas naudas , neiet viegli Dombrovskim , toties panaakumus atziist ariii Eropaa

+1
0
Atbildēt

1

    piziks > Janka, Janic 19.12.2010. 07.21

    Nu jā, jā, Ebenemezer! Eiropa vēl vairāk slavēs Dombrovski, kad EK un SVF izdosies šo piespiest vēl 50 miljonus konsolidēt. Un kā Eiropa slavētu Dombrovski, ka EK un Gabrieles Džidičes misijai izdotos piespiest Dombrovski saprast, kas ir ilgtspējīgs budžets un piespiest Vilku paskatīties uz tagadējo nodokļu politiku ar vaļā acīm!

    0
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 17.12.2010. 17.15

Saprotu dāmas – pusaudža gados es arī nonācu stiprā izlasīto grāmatu iespaidā.

+3
0
Atbildēt

0

martins_spravniks 17.12.2010. 13.01

Pieminētā demogrāfiskā “eglīte” pie pasaules kopējā iedzīvotāju skaita pieauguma? Jau pašreiz Zeme nespēj nodrošināt nepieciešamos resursus, lai esošo patēriņa līmeni uzturētu ilgtermiņā. No tā izrietošais secinājums – saprātīgs esošo resursu patēriņš un iedzīvotāju “kavalitātes” celšana.
Ja Sudraba vai Karnīte izanalizētu kaut vai to pašu energoefektivitātes programmu, konstatējot labuma guvējus (vispirms bankas, pec tam, iespējams, arī iedzīvotājus), prognozētu šadas programmas sekas uz centralizētā siltuma piegādātājiem un to tarifiem, vienvādsakot izpaustos ar kāda procesa pilnu analīzi un uzlabojumiem, tad viņu teksti kļūtu jūtami vērtīgāki. Bet tagad – pilna plejāde labi apmaksātu ekspertu un domātāju: Jaunsleinis, Baldzēns, Egle, Ķīlis, Karnīte, Sudraba…

+2
0
Atbildēt

0

dro 17.12.2010. 12.28

kura valdība tad redzētu valsts attīstības vīziju, ja tādas nav vieniem un tiem pašiem ekspertiem Domburšovā /Ķīlis vien ko vērts!:) atcerieties viņa ekspertu pētījumu par partijām/, bet galvenais, ka uzņēmējiem nav citu ideju kā pumpēt naudu no valsts kases!

+4
0
Atbildēt

0

velgarita 17.12.2010. 12.06

Kad tā padomāju, tad pat liekas, ka ir labi, ka tika aizņemta nauda un tagad aizdevēji spiež valdību nedzīvot uz parāda, u.c.
Paskaidrošu: kaut kā mums latviešiem neveicas ar valstsvīriem. Droši vien, tādi ir, bet viņus nelaiž pie teikšanas. Neviens nedomā kā attīstīt valsti, lai tajā dzīvot būtu labi ne tikai politiskajai elitei un tai pietuvinātiem uzņēmējiem. Un, ja paši neprot tad ir labi, ir ārēji mērķi: vajadzēja tikt ES un NATO, tagad jāsakārto valsts, lai ātrāk tiktu galā ar parādu un jārespektē, ko saka tādi, kuru valstu vēsturē ir bijušas līdzīgas ligas. Jāsaprot, ka mērķis nav Eiro ieviešana, bet tautsaimniecības sakārtošana. Pieredze rāda, ka letiņu vadības pašreizējā paaudze tik skatās kā raust sev un savējiem.

+1
-2
Atbildēt

1

    baibabruvele > velgarita 03.01.2011. 01.46

    Ja jau ta saucama “tauta” butu tik gudra un zinatu, ka pareizi javeido valsts, lai taja, ka tu saki, butu labi visiem, tad gan jau sliktie politiki pretim nerunatu, bet daritu, ka gudra “tauta” viniem saka. Bet atceresimies, ka tauta pasa trekno gadu vidu ar inflaciju, tekosa konta deficitu un pat pec Jurmalgeitas ar ovacijam parveleja Kalviti. Es vel tas reklamas atceros. Un komentarus interneta… “Tauta” gribeja, lai viss paliek ta ka bija, un sanema to ko pelnijus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

bekijja 17.12.2010. 11.59

Ar ekonomiskiem pasākumiem vien cerību neiesēsi.

0
0
Atbildēt

0

buchamona 17.12.2010. 11.57

…ka budžets ir sekundārs, bet primāra ir tautsaimniecība, kas šo budžetu piepilda.+++ tikai lieta taa, ka vispirms, lai iekustinaatu tautsaimnieciibu, vispirms ir jaasakaarto budzhets valstii, kura ir iekritusi bedree. Es nezinu kaadaas dimensijaas ir jaadzivo, lai pazinjotu, ka kriizes budzhets, kuru kaa piemeeru tagad jau liek citu valstu ek. maacibu graamataas, nosauktu par sekundaaru. Tad jau maajas pamats arii ir sekundaars.

+6
0
Atbildēt

0

anete 17.12.2010. 11.44

neviens no kino kritiķiem negaida konkrētus piedāvājumus, kas būtu padarījis filmu labāku, tad kāpēc par piedāvājumu neizteikšanu tiek kritizēti tie cilvēki, kuru amati un kompetences neparedz izmaiņu veikšanu, bet gan problēmu konstatēšanu.

+1
-5
Atbildēt

3

    Evija Zauere > anete 17.12.2010. 11.53

    Vispār jau būtu labi, ja sudraba savestu kārtībā valsts kontroli (konkrēti – lai revīziju rezultātā valsts mantas izšķērdētāji reāli sēdētu nevis štancētu bezzobainus secinājumus, ka kaut kur varēja, iespējams, kontrolesprāt, ietaupīt divas kapeikas) un tikai pēc tam sāktu grābstīties ap valsts attīstības vīzijām.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > anete 17.12.2010. 12.09

    Redzi, acīmredzot neesi pamanījis, ka Sudrabas kundze vel šovasar presei paziņojusi, ka nav spējīga kļūt par valdības galvu. Tad šo savu nespēju spodrinās kritizējot tos, kas dara un ar redzamiem panākumiem, neraugoties uz to, ka gan viņa, gan vēl vesels bars atklātu un slēptu kaitnieku “strādā” melnām mutēm, ka muguras kūp. Karnītes Kundze ar savu sociālisma politekonomijas skolu ir mums pagātnes palieka, kas barojusies no valsts budžeta visus padomju un pēcpadomju gadus. Kur ar viņas gudrajiem padomiem valsts ir iebraukusi – redzam nepastarpināti, pa tiešo. Viņu visu atbildība par situāciju valstī ir ne mazāka, kā tiem, kas to valsti 20 gadus gremdēja, izzaga un stulbi pārvaldīja. Būtu kaunu pratuši un pastāvējuši pie ratiem.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    anete > anete 17.12.2010. 16.24

    nav jau tā, ka šie cilvēki paši šais amatos kaut kā uzrodas – viņus tur ieceļ un patur tie paši darītāji, kas sēž simts skaistajos krēslos.
    Līdzi gan nesekoju (my bad), bet šaubos, vai ļoti daudz kas, valdības sastāvā pa pēdējiem 20 gadiem ir mainījies tākā ir mazliet par agru apgalvot, ka valsts vairs netiek izzagta/gremdēta. un ja nemaldos, tad vainīgs ir nevis tas, kas dod sliktu padomu, bet gan tas, kas šo padomu ņem vērā.

    enivei – tāpēc ir cilvēki, kas kritizē un ir cilvēki, kas dara. Sudrabas kundze pieder pie pirmajiem, un arī tādi iespējams ir vajadzīgi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 17.12.2010. 11.03

izlasiet: http://www.pietiek.com/raksti/knab,_tiesas,_pupu_mizas_un_pilu_mesli
Strukturālās reformas jāsāk ar tiesu varu:)

+3
-1
Atbildēt

1

    Dina Repša > dro 17.12.2010. 11.31

    Izlasīju, bet… Nekā jauna. Zinu, ka šeit NRA vārds ir nekritiski baiss, bet nesen tur bija spoža Bičkoviča intervija, kurā viņš ļoti konkrēti pastāstīja CIK ilgi jāgaida uz tiesu. paldies NRA! Es novēlu NE-vienam LR pilsonim nespert soli tiesas virzienā, jo tas ir nožēlojami – gaidīt 2-3-4 gadus…. AT šefs šādus termiņus arī norāda. Es protams pieļauju, ka slimības un viss cits šos skaitļus vairākkāršo…..

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Dina Repša 17.12.2010. 11.03

Dāmām ir taisnība, jo vienīgais plāns ir budžets un tā apēšana, lai papildus aprītu arī saņemto aizdevumu.
1. Mums vajag elementāru nodokļu politiku ar 100% skaidrību kur nauda paliek.
2. Mums vajag mazu, darbīgu valsts pārvaldi, kur katram ierēdnim ir jēga un katrs ierēdnis ir kompetents – faktiski – savas nozares politiķis, gods un sirdsapziņa.
3. Mums vajag vienkāršu – tātad – ģeniālu likumdošanu, kur 95% valsts iedzīvotāju, izlasot likumu, saprot, kas tur domāts.
4. Mums nepieciešami celtnieki, kas valsti būvē no jauna. Vecā diemžēl par laimi ir sabrukusi, un situācija atgādina Arkādija Gaidara romānu “Grāfa pilsdrupās” vai Žaņa Ezīša teicienu: Tās nav pildsrupas, tā ir cūku kūts….
Neesmu neviens partijas fans, bet tās baidās no ierēdņiem un ir piezīdušās likumam, kas viņas uztur. Un nevajag melst, ka Īrijā, Grieķijā utt. ir krīze – TURP taču joprojām brauc! Vai Latvijā atgriezušos skaits tiešām ir vismaz trīskāršojies?

+8
-7
Atbildēt

9

    dro > Dina Repša 17.12.2010. 11.05

    idaho. Un nevajag melst, ka Īrijā, Grieķijā utt. ir krīze – TURP taču joprojām brauc! Vai Latvijā atgriezušos skaits tiešām ir vismaz trīskāršojies?
    ________________________
    Kur treknāka desa – tur dzimtene?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Dina Repša 17.12.2010. 11.23

    Nesen nav sanācis gadījumā izlasīt Orvela “1984”? :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Dina Repša > Dina Repša 17.12.2010. 11.26

    Esmu lasījis, redzējis operu Londonā. 1984. ir tagadējās Latvijas maigs apraksts, ko būtu vērts nomainīt uz ko citu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Dina Repša > Dina Repša 17.12.2010. 11.28

    Ne visi patrioti par tādiem paliek, ja Tēvzeme 20 gadus tos sūta prom. Katrs pats savas laimes kalējs, bet ir jau skauģi, kas veseri darina no mīksta svina vai zelta… Ko ar tādu izkalsi?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    girts_gansons > Dina Repša 17.12.2010. 11.55

    idaho <>…budžets un tā apēšana…
    Budžets ir paredzēts “apēšanai”, bet ne ražotņu veidošanai. Runa var būt par to, kas un cik “apēd”.
    Kad 50+% vēlētāju paši spēs vienoties ko “mums vajag”, tad tas arī piepildīsies. Kamēr tā nav, ir “jātirgojas”.

    …Tēvzeme 20 gadus tos sūta prom… Vai tiešām sūta? Vienkārši “nepiesien”, bet atļauj brīvi izvēlēties un atbildēt par savu rīcību.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Dina Repša 17.12.2010. 11.56

    Nesen, gatavojoties vienam testam, nācās palasīt kādu īsu aprakstu par “pārmaiņu vadību”. Galvenais secinājums bija tāds, ka tie, kas nāk ar revolucionārām idejām parasti arī ar tām aiziet, jo idejas ir tik attālinātas no reālās situācijas, ka neviens nav spējīgs tās ieviest.

    Dzīvs piemērs Tavā acu priekšā: Latvijas neatkarības atjaunošana. “Mēs celsim pārtikušu valsti. Dzīve būs skaista. Visi būs laimīgi un brīvi. utt.” Rezultātā tika pilnībā sagrauta ekonomika, izjaukta sociālā sistēma utt.

    Es sliecos vairāk par evolucionāru pieeju – ir jāzina virziens, bet pārmaiņas ir jāveic pakāpeniski, nomainot/uzlabojot pa vienam elementam. Tas prasa laiku, bet saglabā līdzsvaru valstī ilgtermiņā.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Dina Repša 17.12.2010. 12.31

    idaho. Esmu lasījis, redzējis operu Londonā. 1984. ir tagadējās Latvijas maigs apraksts, ko būtu vērts nomainīt uz ko citu.
    _____________________________
    Tātad Latvijā ir sliktāk kā dzīvnieku fermā? Piedod, bet es tevi nevaru uzskatīt par spriestspējīgu cilvēku:))

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Dina Repša 17.12.2010. 12.36

    @ino
    Bet prezidents Puķins taču saka, ka Krievijā labāk nekā Latvijā! :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Dina Repša 17.12.2010. 12.41

    @Nasing spešal!
    Makroekonomiskie rādītāji arī saka, ka Krievijā ir labāk :-)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Kristaps O. 17.12.2010. 10.48

Tīrās muldoņas šīs (it kā) cienījamās lēdijas. Igauniju panākt, ar to vajag sākt.

+4
0
Atbildēt

0

lismanis 17.12.2010. 10.33

Sudrabas kundze (vai jaunkundze – es īsti nezinu) varētu nākt klajā arī kādiem konkrētājiem priekšlikumiem? Citādi tiešām izklausās kā sabojājusies plate. Ar to pašu slimību sirgst arī LDDK un LTRK. Ok, viņiem ir cita situācija, viņi var teikt, ka vajag samazināt sociālās izmaksas, bet politiķi to tik vienkārši nevar izdarīt bez bažām netikt pārvēlētiem.

+6
-2
Atbildēt

1

    girts_gansons > lismanis 17.12.2010. 11.02

    Nedomāju ka lielākās bažas ir par pārvēlēšanu, bet gan par izmaksu saņēmēju izdzīvošanu. Jau tagad liela daļa saņem mazāk par iztikas minimumu.
    Cik LDDK un LTRK pašas “savējos” ir “izvilkušas” no pelēkās zonas?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

ieva_sture 17.12.2010. 10.16

Spriežot pēc R.Karnītes CV LZA mājaslapā, kundze pētniecisko darbību beigusi jau 2005. gadā, un kopš tā laika pārsvarā nodarbojas ar publisku populismu.

http://www.lza.lv/scientists/karnite.htm

Arī Ekonomikas institūta mājaslapa neliecina, ka tā darbības lauciņš būtu aktuālo ekonomisko problēmu analīze un risinājumu piedāvāšana.

http://www.ei.lza.lv/index.php?option=com_frontpage&Itemid=11

Varbūt pietiks veidot R.Karnitei bezmaksas publicitāti? Kurš R.Karnītes darbs/publikācija iecēla viņu Latvijas ekonomistu “olimpā”?

+13
-2
Atbildēt

1

    Una Grinberga > ieva_sture 17.12.2010. 10.22

    Nevajag aizmirst arī tos nesmukumus ar naudas izkrāpšanu viņas firmas “pētījumiem”! Kaut ko tomēr no kapitālisma ir apguvusi – valsts izzagšanu!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

dro 17.12.2010. 10.09

Vai Rimševičs, Sudraba redzēja valsts attīstības vīziju, bez audita pārņemot Parex? Tukšmuldētāji, kuri parādīja savu nevarību jau treknajos gados.

+17
-2
Atbildēt

0

Evija Zauere 17.12.2010. 10.07

Es jau biju sabijies, ka ar sudrabu kaut kas slikts būs noticis, jo pāris nedēļas nevienā medijā nebija dzirdami viņas viedie komentāri :)

+19
-1
Atbildēt

0

mary75 17.12.2010. 09.50

Galīgi ne visu Dombrovska valdība dara pareizi, bet, šī kritika arī atgādina tukšu vāvuļošanu, ir absolūti nekonkrēta un vispārīga.
Kādu nākotnes vīziju un stratēģiskus plānus varēja gaidīt no Dombrovska valdības, ja valsts bija soļa attālumā no bankrota?
Ja kāds slīkst, viņš vienkārši mēģina izglābties, nevis stāda plānus, kur brauks atvalinājuma laikā.
Dabīgi, nabadzība, utt, bet, vai tā ir Dombriovska vaina, vai trekno gadu sekas, kad uzpūta birokrātiju, uzpūta tai algas, bet, absolūti neko nedarīja valsts ekonomiskai attīstībai, un kredītu burbuļa apturēšanai?
un, ar visām kļūdām – IKP sācis augt, kredītreitingu Latvijai paaugstina, kredīti lētāki, eksporta – importa bilance kļuvusu pozitīva, bezdarbs mazinās, utt.
Nevajag visu zīmēt tik melnu.
Un kādi diži stratēģiskie plāni var būt ar šo Saeimu, kurā vēl arvien visu nosaka trīs A + SC, kuru mērķos un motivācijā valsts labklājība nebūt nav pirmajā vietā, un kura tāpēc ir neprognozējama?

+28
-2
Atbildēt

4

    austrisv > mary75 17.12.2010. 10.23

    Džeri!
    ažus labojumus ieņēmumos tomēr var veikt! piemērs Ceļu nodoklis lielajām fūrēm, kuras tikai izbrauc Latvijas autoceļus!
    Kāpēc citās valstīs var ieviest šo Eirovinjeti vai kā viņu sauc, bet pie mums ceļi tieši ar fūrēm izbraukāti, bet neievieš un neievieš, bet naudu plēš no nabadzīgajiem tautas slāņiem? Es jau saprotu, ka ZZS nav stabils koalīcijas partneris un tāpēc arī nekas labs un progresīvs nav gaidāms, kamēr te visu diriģēs Lembis!Bet tāda ir tautas izvēle, un ko labu tad var gaidīt, jo Lembis turpinās baroties!

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    girts_gansons > mary75 17.12.2010. 10.45

    dzeris49<> Piekrītu teiktajam.
    Trīs A + SC izmisīgi pretojas savu iespēju mazināšanai, cenšoties dažādos veidos “sakūdīt” tautu pret patreizējo valdību. Viņu resursi vēl nav “izsmelti”. Vēl ir pietiekoši daudz to, kam viņu laikos klājās pietiekoši labi, tāpat kā daļai ir vēlme atgriezties sociālismā.
    Valdībai vajadzētu “uzbāzīgāk” skaidrot un argumentēt sava redzējuma priekšrocības.

    Bet<> Ja to ieviesīs, arī mūsu pārvadātāji būs spiesti maksāt citās valstīs.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Lelliite, Dollijs > mary75 17.12.2010. 11.38

    Formula ir A3K2. Pilnais ķīmiskais nosaukums ir andraivarainārkrasovickargināts vai triadikargināts. :)

    Atvainojos par spamu :D

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 17.12.2010. 13.52

    Manuprāt, mūsu pārvadātājiem tāpat jāmaksā, ir mums ieviests vai nav, citās valstīs!
    dzirdēts, ka mūsu pārvadātāji(liela daļa) esot reģistrējušies Krievijā un Baltkrievijā, lai nebūtu jāmaksā mūsu valstij nodokļi! tad kāpēc nepaprasīt vismaz samaksāt par izbraukātajiem ceļiem un šosejām!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 17.12.2010. 09.41

Jautājums Karnītei, Sudrabai, Rimševičam, EK, SVF u.c. gudriniekiem: “ja tā ir nepareizi, tad kā ir pareizi”? Neaizstāvu ne Dombrovski, ne Vējoni, ne Vilku, bet viņis vismaz kaut ko dara nevis tukši pļāpā.

+20
-2
Atbildēt

10

    Evija Zauere > Una Grinberga 17.12.2010. 10.09

    Pievienojos, man personīgi ir piegriezušies pārgudrie eksperti, kas katru nedeļu nāk klajā ar aizvien jaunām apokaliptiskām ainām par to cik mums slikti ir un cik slikti mums būs. paņemiet rokā lāpstu un ejiet tīrīt sniegu, no tā vismaz būs kāda jēga.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Una Grinberga 17.12.2010. 10.18

    Es tāpat jums piekrītu, jo alternatīvu ne no Krīgera, ne Karnītes, ne Jaunsleiņa, nedzird! tikai viss slikti, bet ierosinājumu, kā darīt arī no Sudrabas nav!
    Bet cik atceros, tad radio Rimševics uzskata, ka 2011.gada budžets ir ciešams, jo bija ātri jāsastāda. Cerams, ka 2012.gada budžetā vairs neķersies pie iedzīvotāju pamatmasas makiem, bet pie biezo makiem. Vienreiz taču jāpieņem likums, kurš liegtu uzņēmumus Latvijā reģistrēt ofšoros!!! Citādi no tādas uzņēmējdarbības nekādas jēgas Latvijas valstij nav- tikai piesārņota vide un papaugstināti nodokļi!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 17.12.2010. 10.20

    Mani, kā mūsdienu ekonomikā izglītotu cilvēku, pārņem arī neliela smieklu šalts, kad Karnīte ar savu 70-gadu ekonomikas izpratni sāk izplatīt savas ekonomikas teorijas it īpaši darbaspēka jautājumos. Tas viss atgādina PSRS ekonomikas plānošanu, kā arī PSRS pilsoņu migrāciju uz Baltijas valstīm, kur tika būvētas jaunas rūpnīcas. Ja paskatās Karnītes protfolio – tad viņas ziedu laiki bija 90-gadu sākums. Tā teikt – izmantosim to vienīgo ekonomistu, kas mums ir, kaut arī no tirgus ekonomikas neko īpaši nesaprot!

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    varbūt ka tā > Una Grinberga 17.12.2010. 12.01

    tā viņu darīšana, tādas rotaļas katram savā kastītē. Nevajag tā uzvilkties par objektīvu kritiku, jo sanāk ka esi Vienotības jūgendā.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Una Grinberga 17.12.2010. 12.19

    .
    Ja izglītots vienmēr būtu arī izglītojies… cenas nebūtu! ;)))

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 17.12.2010. 12.27

    Izglītots vienmēr ir izglītojies, bet izglītojies ne vienmēr var būt izglītots!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Una Grinberga 17.12.2010. 12.30

    .
    Jā, sekas šādai pārliecībai ir acīmredzamas! ;)

    P.S.
    Un galvenais jau skaļi par izglītošanu pašam paziņot. Tad pārējā teksta “šķidrumam” īpaši liela nozīme vairs nav!

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 17.12.2010. 12.33

    Ai, ai – latviešu valodas prasmes! Mans Jaunā gada vēlējums Tev – izglītojies un kļūsti izglītots latviešu valodas gramatikas jautājumos!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Una Grinberga 17.12.2010. 12.50

    .
    Vai drīkstu jautāt – kur tieši? ;)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Lāsma Bunere > Una Grinberga 19.12.2010. 15.05

    > lielas nozīmes vairs nav

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam