Aizdevēji prasa budžetu konsolidēt vēl par 50 miljoniem

56

Komentāri (56)

Evita Rumpe 17.12.2010. 11.34

Pilnībā atbalstu aizdevējus. Rokas nost no pensiju 2. līmeņa! Tā ir mana nākotnes pensija un kaut kādam Dombrovskim nav tiesību iegrābties manā maciņā, lai atrisinātu īstermiņa soc. budžeta problēmas. Tā ir mana problēma, kur un kā banka iegulda manu 2. līmeņa pensiju kapitālu. Tā ir mana problēma, vai tas pelna vai nes zaudējumus, bet tā ir MANA nauda!!!!

+1
-1
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 17.12.2010. 09.25

Manuprāt,var īsināt cik lien,ja tam paralēli parādītos jebkāda virzība jebkādā nozarē.Atbildot uz jautājumu,kas svarīgs Latvijai?Izglītība,medicīna,ražošana,kas? Maz resursu? Ok, koncentrējam prioritātēs.Ja tādas ir.Pa lielam, man venalga ko tie ” aizdevēji” tur purpina,vairāk cemme,ka vietējie ,šķiet vispār aizmirsuši domāšanas veidu- a manai Dzimtenei kā labāk?..

+1
0
Atbildēt

0

bez4pieci 16.12.2010. 23.17

Tas ir baigi labi. Investoram rūp naudas atgriešana, tāpēc rāda neuzņēmīgiem ar pirkstu. Politiķi nāk un aiziet, tāpēc jau īpaši neuztraucās par to naudu. Miljons turpu šurpu, cipari monitorā vien ir.
Bēdīgi paliek, ka šo nastu grib uzlikt pensionāriem, ceru Latvijas sabiedrība to nepieļaus.
Vispār mani pārsteidz, ka vel joprojām netiek veiktas reformas valsts struktūrā. Mēs neesam nekāda lielvalsts, tāpēc šeit ir daudz vieglāk manevrēt.

+1
-4
Atbildēt

0

egfoto 16.12.2010. 21.19

Tas ka budžets tiks ļoti populistiski sataisīts bija skaidrs jau vismaz pusgadu atpakaļ. Tagad visi baigi pārsteigti.
#1 pensiju 2 līmeņa samazināšana NAV strukturālā reforma, tas ir tā pat kā naudu no krājkasītes ielikt kabātā un teikt, re cik taupīgi dzīvoju, man kabatā vairāk naudas
#2 90% peļņas izņemšana no valsts uzņēmumiem NAV reforma, tā faktiski ir naudas izpumpēšana no attīstības.
Kas jādara – jāgriež un pamatīgi
#1 jābeidz dotēt pasažieru dzelzcelš. Ziņās lasīju, ka katra pasažiera pārvadāšanai no valsts tiek saņemta dotācija 3,- Ls – 3x vairāk nekā 1 autobusa pasažiera dotēšanai.
#2 ir jābeidz prakse, ka 70% no tautas brauc ar atlaidēm sabiedriskajā transportā.
#3 skolotāju skaita samazināšana
#4 maksas augstākā izglītība
#5 mazo slimnīcu skaita samazināšana
#6 pensiju samazināšana.

+5
-2
Atbildēt

1

    piziks > egfoto 16.12.2010. 21.56

    Donst, visās Tavās galevanajās līnijās Tev piekrītu. Varētu pat atbalstīt gan ētiski, gan loģiski, BET, — ja to atļautu darīt Dombrovskim (un it kā tagadējam ministru kabinetam, kaut visi ministri, izņemot finansu Vilku tiek praktiski izmantoti acu aizmālēšanai un cirpumu akceptēšanai, nozares tiek grautas ar bezdarbību un pretdarbību), tad visi ieguvumi no vēl vienas, faktiski vislielākās cirpšanas tiktu notrallināti to pašu 8% pārvaldē nodarbināto uzturēšanai un piebarošanai. Šis ir valsts birojbudžetnieku slēptās aizsardzības premjers un MK, jo pārstāv budžeta un aizdevumu noēdāju partiju. Ja netiek valsts pārkārtota darba ideoloģijai — darbavietu, ražošanas un pakalpojum sniegšanas attistīšanai — tad visi cirpumi būs turpmāk tikpat bezjēdzīgi kā līdz šim.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

reksa 16.12.2010. 20.31

Ļoti labi, ka vismaz aizdevēji liek valdībai nolaisties uz zemes un sākt dzīvot taupīgāk.

Citādi populisms zeļ un plaukst.

Valstij ir jābūt financiāli pašpietiekamai. Cik naudas ir, tik tērē.
Arī sociālajam budžetam ir jābūt pašpietiekamam. Tad tas būs ilgtspējīgs. Tad pensijas, kaut arī mazas, tomēr būt ne tikai šodien, bet arī rīt.

+10
-2
Atbildēt

2

    andrisskrastins > reksa 16.12.2010. 20.56

    Piekrītu, bet ej iestāsti tiem, kas ir jau kļuvuši neatgriezeniski atkarīgi no sociālā budžeta.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > reksa 16.12.2010. 21.58

    Pecisk, a ko Tu vari iestāstīt Vienotības elektorātam un pašai Vienotībai, kas balstās tieši valsts iestādēs nodarbinātajos budžetnoēdājos, kuru izdzīvošana un arī uzdzīvošana ir atkarīgi vienīgi no budžeta?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

lebronj2356 16.12.2010. 18.56

Reāls variants, kur rast naudu ir sākt pašiem izmantot savus reursus – šķeldu, biodīzeli no rapša, nevis sviest naudu gazpromiem, lukoiliem, utt. Tas protams nenotiks vienā dienā, bet darbs tur būs liels, tāpēc jau nevēlas…Un vispār ņemot vērā, ka Latvija izglābjot Pareksu stipri palīdzēja arī Zviedrijas bankām un pašai ekonomikai, mēs esam drusku par mīkstu, ka klausam visādus, kas bilst, ka jāstrebj ir mums visu vietā. Islandē izdomāja drusku citādāk, tiesa ne smuki, bet vismaz savā labā !

+8
0
Atbildēt

2

    andrisskrastins > lebronj2356 16.12.2010. 19.57

    Krix, kādā savā labā? Islande joprojām maksās milzīgo parādu Lielbritānijai un Īrijai. Tā joprojām rāpsies ļoti lēnām no bedres. Bezdarbs milzīgs. Naudas nevienam nav. Cilvēki turās tāpēc, ka tā ir Islande. Pie mums Parex nepalīdzēšanas rezultātā lielākā daļa aizbēgtu uz ārzemēm. Nevajag sev censties iestāstīt, ka bankas kristu bez sāpēm tev un man.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > lebronj2356 16.12.2010. 20.12

    pecisk. Nav šaubu, ka Parex bija jāglābj, lai nerastos domino efekts, bet tikai ne tādā veidā kā tas tika izdarīts. Piekrītu Tev, ka daudzi nesaprot, ko nozīmē strukturālās reformas, tā jau ir tā pati griešana tikai iedomāti precīzāka. Visi grib pamācīt, bet mācīties tikai retais:)))

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

kirils Kirasirovs 16.12.2010. 17.58

vai atmodīsies reiz šī tauta un apjēgs,ka būs 50 milj. un vēl 150 milj. un vēl un vēl un vēl,kamēr atļausim sūkātājam pildīt amerikāņu prasības…bužets jāpieņem un paralēli jāsāk gatavot izmaiņas janvārim!!!atjēdzieties visi vienoto sorosītu vēlētāji,ar ko jūs esat apdullināti,ka jums var iestāstīt,ka IKP krituma tempu samazināsanās nozīmē augšupeju?..IR JāTRIEC RATā VISI šIE POLITIKāņI,JāMAINA VēLēšANU SISTēMA UN JāIET UZ IZSTāšANOS NO ES!!!

+1
-18
Atbildēt

2

    Maija > kirils Kirasirovs 16.12.2010. 18.16

    šitas man atgādina bērnībā dzirdēto pantiņu: “lēksim bedrē, lēksim bedrē, nezin kas mūs laukā vilks!” :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Miceks > kirils Kirasirovs 16.12.2010. 18.51

    A kas to visu ratā triekšanu sponsorēs? Vajadzēja tad uzreiz rakstīt ,ka atpakaļ gribas!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 16.12.2010. 17.57

paldies godmanim un tp elitei par maksligas banku krizes izveidosanu tagat tauta stradas lai samaksatu aizdevejiem simtiem milj latu lielus procentus tatad pabaroja citu valstu finansu eliti.tada kaa stalina trukst uz viniem visiem-sen jau raktu sniegu sibirijaa.

+3
-3
Atbildēt

0

Kristaps_ 16.12.2010. 17.56

Vajadzētu izbeigt tās mokas, nogriezt katram pendžam 10% un miers. Ja kas, savu muterīti drīz varēšu uzturēt :) paši vainīgi, ka bērnus neaudzināja. Tik nav vairs laika nākt pļāpāt komentos ar ZanI un Betiju, tā ir reāla sāpe :(((

+7
-2
Atbildēt

14

    andris902 > Kristaps_ 16.12.2010. 17.57

    …sveiks, Tīģerēn!…prieks,ka esi pie dzīvības un labas veselības!…:))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps_ > Kristaps_ 16.12.2010. 18.00

    strādāju, strādāju, zanE! Bet bieži domāju par Tevi. Un par valsteli ar’. Blakusraksts par airbaltic – lasu, brīnos, nesaprotu vairs, ko domāt, kas tas ir kas notiek

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Kristaps_ 16.12.2010. 18.03

    …un vēl, Tīģerēn…prieks par to, ka toreiz tos čemodānus nesakrāmēji, esi vēl šai valstelē…un neesi zaudējis optimismu…turies!…:))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Maija > Kristaps_ 16.12.2010. 18.28

    Ja godīgi, tad es tāpat domāju. Tiem, kas galīgi nevar pavilkt, jāmeklē citi risinājumi – mūsdienu analogi veco laiku nabagmājām vai citi sociālie risinājumi.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Kristaps_ 16.12.2010. 18.39

    Tu ļaunais komunists…Ok, ironisks joks.

    Jā, “nabagmājas” jeb pansionātu tīkls būtu viena no atbildēm, kura būtu jāizskata. Pašvaldības šajā virzienā jau ir sākušas darboties, tikai vajag kārtīgi valsts līmenī izlemt par plānveida attīstību šajā virzienā un to arī darīt.

    Protams, sistēmai ir jābūt voluntārai, bet ir jāspēj pārliecināt tie pensionāri, kas knapi velk galus savos dzīvokļos, ka pansionāta viņiem būs daudz labāk. Lai novērstu depresīvo atmosfēru, lai cilvēki labi justos tur – tas jau ir darbs sociālajiem darbiniekiem, kuri mūsu valstī starp citu ir ļoti augstā līmenī.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Kristaps_ 16.12.2010. 18.52

    Tukšs numurs ! Laikam neesi bijis nevienā pansionātā visai sen…Pat elitārie t.i. piemēram Rīgā, Berģos ir visuvēji, ar tendenci uz ”šmonu” t.i. darbinieki( ne visi ) mīl apzagt vecos cilvēkus – kā kādam var tādās vietās patikt. Tiesa, veciem cilvēkiem bez bērniem tas ir variants, bet ne obligāts !

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Kristaps_ 16.12.2010. 18.59

    Var redzēt, ka tu pats neesi bijis absolūti nekur, vai spried pēc vienas savas negatīvās pieredzes.

    Tāpēc mēs arī nekur netiekam – mēs subjektivizējam absolūti visu. Pūlis ir stulbs, tāpēc ir izdomāta faktu vētīšana un lēmumu pieņemšana birokrātiskajā kārtībā (ar savām labajām un sliktajām īpašībām).

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Kristaps_ 16.12.2010. 19.03

    Klaigāt ir viens, bet neatbildēji uz jautājumu – esi vai neesi bijis šinīs iestādēs no iekšpuses un kādi ir priekšlikumi to uzlabošanai un ”tīkla izveidei”. Jo bez konkrētības tā ir tukša muldēšana griezēju un naudas izņēmēju stilā !

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > Kristaps_ 16.12.2010. 19.08

    Pecisk, tu zini, ko vecam cilvēkam nozīmē mainīt dzīvesvietu, ierasto vidi, atteikties no privātuma, un sākt dzīvot kopmītnē?
    Pat, ja paēdis un siltumā, tas vēl nenozīmē labāk.
    Daudzi pēc tam sevišķi ilgi vairs nedzīvo.
    Ja ko vecu cilvēku labā darīt – ko līdzīgu, kā Zviedrijā, kur tiem ir speciālas mājas, katram dzīvoklis, bet savs, nodrošināta med. aprūpe un viss pārējais.
    Bet tam jau nav naudas

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Kristaps_ 16.12.2010. 19.11

    Daudzi pensionāri svulaik pārcelās uz prvincēm, lētākas dzīves dēļ. Tie salīdzinājumā ar Rīgu ir ieguvēji, bet saskaras ar problēmu, ka nav infrastruktūras tam. Un te nu ir mūsu trūkums, ka tā nav izveidota, jo tas reāli radītu darbu laukos un līdz ar to iespējams tie nekļūtu tukšāki. Cik šādus ciematus varētu izveidot par vienu Dienvidu tiltu ?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Kristaps_ 16.12.2010. 19.47

    Redzi, dzeri, tie visi ir mīti – mazāk vai vairāk pamatoti, bet ne ar faktiem. To visu var izveidot tā, ka neviens nekritīs depresījā. Es gribēju tik ierosināt to papētīt vairāk, nevis reaģēt subjektīvi uz savu pieredzi.

    p.s. jā, es esmu bijis iekšā vairākos pansionātos un ļoti labi zinu kā tur lietas notiek. Ne ideāli, bet krietni labāk nekā pensionāru pašu mājās.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Kristaps_ 17.12.2010. 01.40

    Sveiks, Tīģeri! Redzi arī es ne vienmēr te esmu:) Prieks, ka atcerējies. Pēc Jaunā gada būšu biežāk. Lai tev veicas darbā… un ne tikai!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps_ > Kristaps_ 17.12.2010. 10.47

    Betij, vienmēr esi mana sirdī :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Kristaps_ 17.12.2010. 12.12

    :), :), :)…

    0
    0
    Atbildēt

    0

Maija 16.12.2010. 17.54

Strukturālās reformas skan skaisti, vai ne! mēs visi tās gaidām kā Laimes Lāci! :)
Tikai turpmāk izrunājot šos vārdus atcerieties, ka tas faktiski nozīmē:
1) mazo slimnicu slēgšanu (jau redzu tv reportāžas no laukiem, ka tas ir genocīds pret tautu, Rozentāles klaigāšanu: “Cilvēki mirs!” utt.
2) augstskolu (valsts finansēto) skaita drastisku samazināšanu (jau pilnas avīzes ar rakstiem par to, ka valdība grauj Latvijas nākotnes konkurētspēju)
3) budžeta vietu sociālajās studiju programmās gandrīz pilnīgu likvidāciju (nu bļauj pilnīgi visi plānā galdiņa urbēji, kas nespēj iemācīties un saprast Pitagora teorēmas pierādījumu, un tādu mums saviesies kā smiltis jūrmalā)
4) Kalvīša laikā pārāk strauji celto pensiju aplikšana nu kaut vai ar IIN (bļauj visādas LPP/LC verzes, bļauj oraņžie, kas pašrocīgi izšeptēja 1 miljardu soc. budžeta uzkrājumu utt)
5) atlaist vairākus tūkstošus skolotāju, ārstu, medmāsu, valsts darbinieku (bļauj visi un viens uz otru)
6) pārdot LMT, Lattelekom valsts kapitāldaļas un iespējasm vēl daudz ko (bļauj visi, ka Dombrovskis pa lēto izpārdod Latviju)
Paskat cik briesmīgi bļāva tiesneši par to, ka viņiem algu, nē ne jau samazināja, bet paaugstināja mazāk nekā šie cerēja!
Dombrovskis dara pareizi, ja nebūs apokaliptiķu piesauktais 2. pasaules krīzes vilnis, tad laiks spēlē mūsu labā un tagad ir vienkārši jāiegūst laiks gan, lai sagatavotu pārdomātas reformas minētjās nozarēs, gan, lai varētu griešanu veikt pie labākas ekonomiskās situācijas, iespējams mazākā apmērā!
Skaidrs, ka opozīcija to tulko tā kā tai izdevīgāk, bet žurnālistiem vispār viss ir pie kājas, tiem jo sliktākas ziņas, jo vairāk lasa, skatās utt. un attiecīgi dērgāk var pārdot reklāmas laukumus. Viss ir vienkārši.

+25
-4
Atbildēt

12

    mary75 > Maija 16.12.2010. 18.04

    Īstenībā, manuprāt, tas nozīmē, pirmkārt, reformēt valsts aparātu un pārskatīt valsts funkcijas, likvidēt daudzas nevajadzīgas, viena otru dublējošas, bezjēdzīgas valsts iestādes, kuras kļuvušas par barotnēm savējo birokrātijai, optimizēt to kaut līdz Lietuvas un Igaunijas līmenim, tā varētu ietaupīt ap 100 miļjo9niem vismaz.
    Bet,tā ka to aiztikt nedrīkst, dabīgi, būs kā parasti – ārsti, skolotāji, slimnīcas, šai valstī tā notiek vienmēr.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Maija > Maija 16.12.2010. 18.26

    tu par tiem 100 miljoniem nopietni? Valsts kancelejas auditā atrada tikai kādus 50 – 70, ko īsināt!
    Ja nopietni, tad “lomaķ ņe strojiķ!”, proti, revolucionāru pieeja “mēs jaunu pasauli sev celsim” šim jautājumam laikam nebūs pareizākais risinājums. Tagad vajag laiku, tas ir tikpat svarīgs kā gaiss!
    P.S. Ja man būtu teikšana (stulbs izteiciens, to ļoti labi apzinos), tad sasauktu nozaru vadītājus un katram dotu rīkojumu, ka mēneša (nu 2) laikā jāsagatavo nozares reformas detalizēts plāns, kurš samazinātu izdevumus tai par tik un tik %, Ja nespēj tādu uzrādīt, tad brīvs (atlaists), lai nāk nākošais kurš spēj. Pēc plāna akceptēšanas mēnesis (nu 2) ieviešanai un paralēli jauns uzdevums samazināšanai. Nu kaut kā tā. Privātajā struktūrā tas strādātu perfekti, bet valstī laikam jau nekas nesanāks un tu pats zini kāpēc.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Maija 16.12.2010. 18.35

    Redzi, dzeri, šeit beidzas fakti un sākas fantāzija. Tu vispār zini kā budžets ir veidots? Silti iesaku tev paskatīt cik no budžeta aizņem pabalsti, pensijas, cik aizņem transporta subsīdijas, cik aizņem vienkārša naudas nodošana mērķdotācijās Latvijas sabiedrības grupām, kuras negrib un nesaskata vajadzību mainīties (skolotāji, halo? Jūs neesat tik daudz vajadzīgi. Ir jāpilnveido zināšanas un aidā menedžmentā).

    Valsts Kancelejas pasūtītajā pētījumā knapi sakasīja 75 miljonus – un pēc tiem jau sekoja bļaušana, ka to nevajag un to nevajag. Jā, dublēšanās ir, un tā IR jānovērš, taču tā NEDOS papildus līdzekļus budžetā – ne tādā apmērā, lai tas būtu jūtami. Tas varētu padarīt valsts pārvaldi efektīvāku un līdz ar to iedzīvotājiem draudzīgu – un manuprāt uz to arī ir jāiet. Bet cerēt, ka tas ienesīs kaut kādu milzīgu naudu – naivisms augstākajā mērā.

    Latvietis ir sociālists pēc būtības. Viņam vajag valsts servisus priekšā un pēcpusē. Tas arī mums traucē attīstīties. Jo sākumā jābūt kādam, kas to naudu regulāri iemaksā nodokļos.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > Maija 16.12.2010. 18.49

    Es rēķinu pēc tā, ka Latvija sava valsts birokratiskā aparāta uzturēšanai tērē vismaz 1,5 reizes vairāk no IKP, nekā Lietuva vai Igaunija, kas pēc lieluma un IKP ir samērojamas valstis ( abas ap 4%, Latvija ap 7%, ES vidējais rādītājs arī 3 -4%).
    7% Latvijas vald;ība uzrādīja memorandumā SVF, Kaulīša laikā bija virs 9%.
    Ja IKP tagad virs 10 miļjardiem, tad tam tiek tērēti vismaz 700 miļj.
    Ar ko tādu mēs atšķiramies no šīm valastīm?
    Kāpēc to nevar un arī nevarēs izdarīt – tas, dabīgi, sen skaidrs.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Maija 16.12.2010. 18.50

    Tu neesi safanojies par kara komunismu, ka tādas vārsmas laukā nāk ?! Katrā ziņā racionāls cilvēks tā nerunā ! Par tām pensijām – tā ir viena lieta, kas Kalvīša laikā ir izdarīta pareizi, ka seltas pensijas, pretējā gadījumā šodien lielākā daļā pensionāru būtu bada nāvei nolemta. Turklāt ”viedais” atgādinu, ka tā ir NOPELNĪTA pensija, nevis kāds pabalsts ! Mazās slimnīcas nepatīk šim…Un esi padomājis cik maksā vest ārstēties tālu projām – tas būtu racionāli iespējams, ja mums ceļu tīkls būtu uzturēts normālā kārtībā. Budžeta vietas tiešām ir iespējams saīsināt, bet bezjēgā cept augšā viduvējības tehniskā jomā mums arī nav vajadzīgs, jo industrija mums ir pavāja. Reālākā ietaupīšana sanāktu uz bezjēdzīgo, spekulatīvo .līmeni…bet redz tas naudas maisiem nepatīk !

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Maija 16.12.2010. 18.54

    Dzeri, vari iedot precīzu atsauci, no kurienes šos skaitļus esi ieguvis? Gribu drusku papētīt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Maija 16.12.2010. 19.02

    Par to samazinājumu no 9 uz 7% tas bija Dombrovska valdības solījums aizdevējiem ( SVF), šis memorandums bija pat pārtulkots no angļu valodas, pārējos ciparus no preses, bet atsauces iedod nevaru.
    No pirmavotiem smēlies neesmu, bet, nav nekāda pamata neticēt šiem cipariem, manuprāt.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Maija 16.12.2010. 19.04

    Ticēt vai neticēt ir viens, bet es gribu pārbaudīt un palasīt ko domā citi speciālisti. Paldies, ka atzinies, ka šos skaitļus neesi pārbaudījis.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Maija 16.12.2010. 20.39

    Es tomēr beigās atradu, ka 2010. gadā Latvija administratīvajam aparātam ir tērējusi ļoti tuvu 8%. Taču par Igauniju es izmantojot tīmekļa pieejamos resursus izrēķināju, ka administratīvie izdevumi viņiem ir 6%, nevis 4%. Klāt pieliekam to, ka Igaunijā cilvēku blīvums ir daudz lielāks nekā Latvijā, viņu efektīvo IT ieviešanu valsts pārvaldē – viss kļūst diezgan skaidrs.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > Maija 16.12.2010. 21.08

    Nu, ja Latvija spētu samazināt savus administratīvos izdevumus samazināt no 8 līdz 6%, tad tas jau arī būtu 200 miļj. ietaupījums.
    Un kur IT ievešanu – ko tad mums darīja E lietu ministrija, cik naudas tur neaizgāja, un kur atdeve?
    Un tā mums daudz kur.
    Bez tam rēķini, ka igauņiem iedzīvotāju gandrīz par veselu miļjonu mazāk, bet, valsts funkcijas tāpat jāpilda, tāpēc administratīvi izdevumi tiem var būt % arī lielāki.
    Un pēc taviem cipariem sanāk, ka valdība tos administratīvos izdevumus nebija spējīga samazināt pat līdz solītajiem 7%, un turpina tērēt birokrātijai mkatru gadu 100 miļ’j. vairāk, kā solījusi.
    Un tu tiešām tici, ka tie 75 miļjoni, ko atrada kanceleja, ir tie griesti?
    Un tos pašus jau neatradīs, politiķiem nav motivācija savējos īsināt, atkal izies uz tiem, uz ko parasti – mediķiem, skolotājiem, arī pensionāriem laikam jau.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > Maija 17.12.2010. 09.02

    Latvijā, salīdzinājumā ar Igauniju, tehnoloģijas normālā līmenī nevar ieviest tieši ierēdniecības pretestības dēļ un svojaku principa dēļ. Konkurss tiek izsludināts, savējais dabū naudu, bet pakalpojuma nav, jo konkursa uzvarētājs vienkārši nespēj veikt pasūtījumu zemās kvalifikācijas dēļ. Igaunija ir daudz skandināviskāka, daudz tīrāka un ar daudz zemāku korupcijas līmeni, tāpēc tur viss notiek.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Maija 17.12.2010. 09.21

    Pilnībā piekrītu.
    Igauņiem motivācija valsts labklājība, latviešiem tikai sava kabata.

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 16.12.2010. 17.48

Tie, kas te piesauc strukturālās reformas, neaizdomājas, ka aizdevēji tieši ar to domā iedzīvotāju servisa samazinājumu un sociālā budžeta īsināšanu. Tas nav tas, ko jūs iedomājieties.

+7
-3
Atbildēt

1

    disassociative > andrisskrastins 17.12.2010. 08.59

    Nu nezinu, vai sociālais serviss tiešām ir tik ļoti vajadzīgs maznodrošinātajiem un trūcīgajiem ar piecām, sešām mājām un tikpat automašīnām un vēl divām, trim nelegālām darba vietām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

photocom 16.12.2010. 17.30

Kāds Nr mobilam tai gabrielai
mož SMS nosūtīt ?
:))

+7
-3
Atbildēt

1

    andris902 > photocom 16.12.2010. 17.33

    …BugOrs…vai Tu traks?…klasificēs, kā draudus!…:))

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 16.12.2010. 17.30

Nesen kā Dienā bija rakstīts, ka aizdevējus visvairāk neapmierinot tas, ka vēl arvien nav sāktas strukturalās reformas valsts sektorā, nevar saprast, kam te ticēt, patiešām, kāpēc tāda noslēpumainība?
Tas ir aizdevēju vai vai valdības iniciatīva – slepenība?

+3
-5
Atbildēt

0

kirils Kirasirovs 16.12.2010. 17.21

nez cik ilgi vēl mēs ķerpīsim šo valdiņa sūkāšanu svf???

+3
-18
Atbildēt

0

santabedrikova 16.12.2010. 17.20

nu jau bik pa traku man liekas.

+4
-1
Atbildēt

0

varbūt ka tā 16.12.2010. 17.20

Loskutovs – manis vadītajā iestādē zaga naudu un tagad tiesājos ar valsti, lai samaksā algu.
Ēlerte – es ar Ašeradenu gandrīz līdz bankrotam novedām laikrakstu Dienu un klusēju kad cirpa Kultūras ministrijas budžetu
Kristovskis- es pačiepu ES pabalstus, necaurspīdīgi par valsts naudu pirku helihopterus Krievijā un tagad gribu būt ārlietu ministrs. Atbalstu ksenofobus izteikumus. Mēs ar Dombrovsku pirmsvēlēšanu līderu debatēs tautai melojām par nodokļu necelšanu.
Dombrovskis – man gandrīz izdevās apzagt pensionārus un ar Repši ievedām valsti parādos. Izdevās graut veselības aprūpes sistēmu, jo to vadīja oponents no TP. Savējiem padomniekiem krīzes laikā ceļu algas un nemaz nemanīju kā manas valdības ministrs un „zelta puisēns” Gavars izkārto savai firmai izdevīgus MK noteikumus. Vēršos pret KNAB šefu Vilnīti paziņojot viņa reformas kā „prettiesiskas”. Centos ieriebt TP par skolēnu autobusiem. Izgāzās mana nelietība savējo Augustovsku bīdot airBaltic padomē. Lai arī Šķēle ir gudrāks un bija tālredzīgāks, mana augstprātība ievelk valsti vēl dziļākā dūksnāja.
Āboltiņa – mūsējie specdienesti noklausās sarunas un īsziņās man piegādā informāciju, piemēram par nākošo ģenerālprokuroru. Mūsu ētikas komisijā ir cilvēks, kura firma ir izstrādājusi bēdīgi slaveno VID amatpersonu datu bāzi. Mēs centāmies ieriebt citiem, lai grozītu Satversmi un nebūtu vēlēšanas pēc lokomatīvju principa. Es par smiekla naudu atpūšos Saeimas brīvdienu mājā.
Repše – es varēju būt ministrs, kuram ir lielas parādsaistības. Manas uzraudzības laikā bankrotēja Banka Baltija un daudzi zaudēja savus iekrājumus. Mēs esam Lemberga stipendiāti un mums nav kauna.
Vilks – esmu zviedru banku interešu pārstāvis, nekaunos par šo banku alkatīgo politiku un tagad esmu finanšu ministrs.
Mūrniece – man ar Latkovski gandrīz izdevās apmelot deputāti Rugāti un nomelnot ātrās palīdzības uzņēmēju. Krīzes laikā atļaujos pirkt jaunus močus policijai. Tas nekas ka man ir daudz svītrojumu. Izdevās apmelot VL par čečenu finansējumu. Es nekaunos operatīvo transportu izmantot privātajām vajadzībām.
Bendrāte – es esmu viena no Lemberga stipendiātēm.
Kampars – tas nekas ka es izgāzos masu medijos ar angļu valodu. No mana padomnieka firmas partijai tiek ieskaitīti 10000Ls. Man nav šķērslis ar vai bez konkursa ielikt amatos partijai pietuvātus cilvēkus. Dodam valsts garantijas partijas sponsoru firmai, kurā strādā arī mūsu Titavs
Čigāne – kļūstot par politiķi mēģinu radīt viedokli un kritizēt kā eksperte. Izrādās esmu kontrobandiste, laikam alkatība ir bijusi manas būtības saknē.
Štokenbergs – mūsu rīkotā pasākuma rezultātā ar akmeņiem dauzīja logus un bojāja valsts mašīnas un mūsu Mūrniece nevienu no mūsu vandaļiem nav iesēdinājusi.
Zaķis – man po, es rādīju vidējo pirkstu Saeimas sēžu zālē.
Kariņš – es izmantojot amatu, lobēju partijas sponsorfirmu, neprotu rakstīt dokumentus, stāstīju baumas ASV vēstniecībā par Kalvīša valdību
Lieģis – es gandrīz esmu amerikānis, pa kluso uzbūvēju apjomīgu pievedceļu kāpās.
Streips – štrunts par manu valodu, jūs visi esat ļōōti nedaauguši
Jaunalksne – man pa kluso ar specdienestu atļauju ir noklausīšanās aparatūra ar kuru varu apšaubīt jebkuru
Dālderis – man ir problēmas ar orientāciju

+3
-25
Atbildēt

2

    Maija > varbūt ka tā 16.12.2010. 17.31

    kā redzu tad šleserjūgendam un tpjo štata darbiniekiem kād sPR speciālists ir noturējis politinformāciju par tēmu “Kā pašu pastrādātos nedarbus nomaskēt izdomājot un ļoti skaļi bļaujot par to, ko citi pat nav darījuši” :D

    +21
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > varbūt ka tā 16.12.2010. 17.34

    Bimbo:”Dālderis – man ir problēmas ar orientāciju”.
    ————————————————
    Un arī tas apdraud Latvijas valsti, blakus tam, ka Lieģis ir amerikānis un tiem pārējiem murdziņiem?
    Toč, tev ir problēmas.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

garausiitis 16.12.2010. 17.19

Kas liedz aizdevējiem publiskot savas prasības? Manuprāt tas būtu tikai loģiski.

+4
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam