Flika BAS daļas ieguvis Krievijas uzņēmējs

27

Komentāri (27)

Ilze Nagla 11.01.2011. 13.05

Diemžēl jāpiekrīt, valsts kā akcionārs nav spējīgs ne uzņēmumiem dot uzstādījumus (tas ir ne tikai airBaltic case), jo padomēs sēž politiski ielikteņi, bet akcionāra pārstāvi interesē tikai dividendes, ne arī tos kontrolēt. Žēl, jo no efektīvas uzņēmumu darbības būtu i lielāka peļņa, i mazāka pašdarbība. Valsts pati vainīga, ka ļāva AB tik tālu iet.

0
0
Atbildēt

0

ronalds_vuskans 18.12.2010. 11.47

Apollo atsaucas uz pietiek.com – Fliks ieķīlājis AirBaltic preču zīmes,

0
0
Atbildēt

0

gunasniedzina 17.12.2010. 11.29

“valsts līdzdalība šī uzņēmuma attīstībā ir bijusi minimāla (izņemot pamatkapitāla celšanu)” – 15 milj. skaidrā naudā finanšu krīzes laikā, kad resursi nav pieejami – tas gan ir ļoti liela līdzdalība.
Protams Fliks dara pareizi – aizsargā vai nu savu, vai kompanjonu peļņu. LV tur nav ko darīt, steidzīgi jāmeklē pircēju. Aiziet un aizmirst, ka VN gadījumā. Lai jauns īpašnieks cīnās ar Fliku un Co, kā tagad VITOL ar Lembergu Lejastiezumos.

+2
-2
Atbildēt

0

daina_tabuna 17.12.2010. 10.51

Tipisks reiderisms (amerikāņu izpratnē). Vēl Lemberga cilvēki lidostā un Satiksme ministrijā. Principā- varam atvadīties no airBaltic kā nacionālās aviokompānijas. Tur vairs neko nepadarīsi- zaudēts.

1:0 vietējo oligarhu un krievu miljonāru labā.

+3
0
Atbildēt

6

    gunasniedzina > daina_tabuna 17.12.2010. 11.33

    “1:0 vietējo oligarhu un krievu miljonāru labā”
    Ja situācija atrisināsies ar valsts aiziešanu no AirBaltic, tad būs – 10:0 LV nodokļu maksātāju labā. Lai viņi tur paši cīnās ar kompānijas zaudējumiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 17.12.2010. 11.41

    @liberāls
    IMHO uzstādījums bija nevis atkratīties no airBaltic, bet ar peļņu pārdot. Šobrīd velk uz to, ka uztaisīs klasisko gājienu…
    -biznesu pārņems BAS (neatkarīgi no īpašniekiem),
    -parādi paliks uz airBaltic A/S,
    -airBaltic A/S vairs nekas nepiederēs un valsts nekad neatgūs ne ieguldīto naudu, ne to, ko airBaltic ir parādā lidostai,
    -valsts paliks par vienīgo reāli sasniedzamo airBaltic A/S īpašnieci un atbildēs (ar nodokļu maksātāju naudu) par visām pārējām airBaltic saistībām.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    gunasniedzina > daina_tabuna 17.12.2010. 12.25

    Neesmu pārliecināts ka būs tik viegli pārnest visu biznesu. Lidmašīnas, kredītsaistības, līzingi, līgumi… Lielas kompānijas likvidēšana ar biznesa pārņemšanu zem jaunas kompānijas ir ļoti sarežģīts process. Bet nu šodienas situācija ir Flikam un Co ideālā – visa peļņa paliek outsorsingā, bet pats AirBaltic nebankrotē valsts atbalsta dēļ, var samazināt cenas un cīnīties par tirgus daļu. Katrs jauns pasažieris palielinās BAS peļņu un AirBaltic zaudējumus. Paradīze !

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 17.12.2010. 12.39

    @liberāls
    Ir pazīmes, ka to mēģinās. Ne velti BAS savāca sev zīmolus un Lietuvā veido paralēlo aviokompāniju. Tā Lietuvas kompānija savāks lidmašīnas (ko izdarīt nav grūti, jo tās vienalga nepieder airBaltic A/S, bet gan finansētājiem, jo ir uz līzinga), brends viņiem jau pieder, apkalpes jau tāpat sastāv no N-to valstu pavalstniekiem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Maija > daina_tabuna 17.12.2010. 17.20

    nav jau pat svarīgi kur tā kompānija būs, galvenais, ka ašisti atkal valsti apjājuši, visi ieguldījumi var uzskatīt ir pakāsti.
    Vienīgais prieks, ka šiem tomēr neizdevās caur 15 miljonu termināli prihvatizēt lidostu. Bet tas arī tikai pagaidām, ja ašisti vienosies ar hūti, tad vēl neko nevar zināt vai arī RIX nekļūs par krievu īpašumu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 19.12.2010. 16.46

    Infrastruktūru neriskēs ņemt. Un arī nevajag, jo peļņu nes viss pārējais. Termināļa apsaimiekošanu jau atdeva turkiem (precīzāk- Turcijas izcelsmes firmai, patiesie īpašnieki tikpat labi var būt arī krievi).

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 17.12.2010. 08.54

Nepārsteidz Flika rīcība. Pārsteidz valsts nevarība.

+6
-1
Atbildēt

2

    austrisv > Ieva 17.12.2010. 14.05

    Bet Šlesera laikā taču tika parakstīts tas akciju pirkšanas līgums ar Fliku, kurā Flikam tika dotas visādas privilēģijas!
    Pasakiet, kā tagad to līgumu un tā nosacījumus valsts var mainīt????

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Maija > Ieva 17.12.2010. 17.15

    Valsts nevarība nepārsteidz, ja apzinamies, kas bija iepriekšējais satiksmes ministrs. Shēma visur un vienmēr bijusi viena un tā pati – valsts pilnvarotas personas (starp citu no valsts iedzīvotājiem likumīgi amatos savēlētas) paraksta valstij klaji neizdevīgus līgumus. Civillikums un visa civilizētā pasaule pieturas pie principa, ka pilnvaru devējam jāatdzīst pilnvarnieka sastrādātais, ja vien pilnvaras nav tikušas pārsniegtas. Līdz ar to spēle ir vienos vārtos – valsts jebkuras spurošanās gadījumā nonāk “stoholmas šķirējtiesā” un neglābjami seko “sagrieztā kuģa” spriedums.
    P.S. tas, ka Fliks ir nominālais īpašnieks, ir tik pat skaidrs kā 2×2=4, tagad redzams, ka viņš pārstāv 50% krievu biznesa (var minēt vai tā ir airoflote vai kas cits) un otri 50% iespējams mūsu aškvadrāts+vēl kads nezināmais (uz bārdu norāda naglijs, bulduzers kā nozares kūrētājs, hūti iespējams apjāja). Protams, Flikam arī kaut kas pienāksies, kad viss beigsies, jo uzticami darbinieki ir labi jāmotivē, Skaidrs, ka valsij tas salātzaļais brends jāpārdod cik vien ātri var, bet kurš tad pirks tik pamatīgi apgrūtinātu kvazikontrolpaketi un ja pirks tad par kapeikām. Te ir jautājums vai valsts vispār var atsist kaut vai tos 15 ļimonus?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Kristaps_ 16.12.2010. 18.08

uz vardarbību aicināt nedrīkst un to nedaru, bet
skatoties uz Fliku, rodas zināmas domas.
Tumšasssss domassss GRRRRRRRRRR
tā tak nevar turpināt

+7
-1
Atbildēt

0

Gunārs Nažinskis 16.12.2010. 17.44

Nespēju noturēties, gribās bļaut: Fliks ir viens pretīgs kretīns! Šim gan vajadzētu iespļaut sejā!

+3
-1
Atbildēt

1

    austrisv > Gunārs Nažinskis 17.12.2010. 10.44

    Sen jau no paša AirBaltic kārtējās prihvatizācijas, klīda runas, ka ne jau Fliks ir vienīgais un īstais AB īpašnieks savām daļām! Redzot, kas tagad grib no Krievijas miljardieriem nopirkt AB, tad sākas jau atkal īpašnieku maiņa. Baisi atgādina Dienas privatizāciju un nemitīgo īpašnieku maiņu! Kozjols jau nu arī nav īstais un vienīgais Dienas īpašnieks. Aiz tā manuprāt stāv krievu mafijas nauda! Vispār baisi sāk palikt, paskatoties ar kādu skubu un vēlmi grib izpirkt visus Latvijas valsts īpašumus. Kaut vai tā pati agresīvā SVEZA, kura grib paņemt “Latvijas finiera” akcijas. Šī agresīvā politika gan jau tiks pamazām īstenota no mūsu austrumkaimiņa, lai tā mūsu valsti izputinātu, jo līdzšinējais variants ar Parekss kaut kā nogāja greizi- izķepurojāmies!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Elita Ļabe 16.12.2010. 17.38

Likums jau neaizliedz Bertoldam pārdot 100% BAS tam ofšoram. Un mēģiniet tad atgūt tās preču zīmes. Galvenais, ka šī zagšana notiek mūsu visu acu priekš un netiek pat pakustināts mazākais pirkstiņš. Mērķis ir vienkāršs: likumīgā veidā nozagt vērtīgās preču zīmes, un ar ofšoru palīdzību attālinot tās no iespējas valstij atgūt. Tiešām impotenta valsts. Man ir kauns.

+8
0
Atbildēt

0

mary75 16.12.2010. 17.23

Totāla Latvijas valsts impotence.
Kleptokrātijas valdīšanas rezultāti.

+7
-1
Atbildēt

0

Anda Burve-Rozīte 16.12.2010. 17.19

Pilnīgi piekrītu. Jo nu jau sāk pārvērsties par absurda teātri.

+15
0
Atbildēt

0

photocom 16.12.2010. 17.19

Kā tu Boney M dziedāja
Bahama mama
visa nauda mana
:))
ezim skaidrs
fliks izkārtne
nu krievu bandīti ar 3A
kā runā
konrolpaketi nu tura !

+18
-1
Atbildēt

0

harijs_m 16.12.2010. 17.14

Jāizdara izmaiņas likumdošanā, kas paredz, ka uzņēmumos ar valsts kapitāla daļu īpašnieki nevar būt ārzonu kompānijas. Tas būtu pirmais solis de-ofšorizācijas virzienā.

+26
0
Atbildēt

2

    Aleksejs Dimitrovs > harijs_m 17.12.2010. 08.28

    Skumji. Nekas šajā valstī nemainīsies kamēr valdīs valsts ofšorizācija. Diemzēl tā apmierina gan Vienotību, gan SC par ZZS jau nemaz nerunājot.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > harijs_m 17.12.2010. 15.54

    2 miljonu valstiņa. nekādi likumi nepalīdzēs. ir jāsamaierinās ar savu vietu pasaulē. tā ir objektīva realitāte. bet ja pavisam godīgi, man pavisam vienalga kam pieder kompānija..ka tik strādā normāli, maksā nodokļus un nodarbina vietējos.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam