Uzlaboti "airBaltic" jauno lidmašīnu mehānismi

21

Komentāri (21)

ierados 20.01.2015. 07.54

“Skaidrības par biļešu pašizmaksu patiesībā nav”
Raksts sekmīgi pierāda izteikuma – sviests ir sviestains – patiesumu. Gribējās skaidrību par to, kurš var ieviest skaidrību par biļešu pašizmaksu (un citos miglājos) mūsu valstī. Kur mūsu izmeklējošā žurnālistika? Kur mūsu miglāju kliedētājs Lato? Viens pats netiek galā, skadrs, jo miglāju nospiedošais pārākums ir 9:1 noslēpumu salā Ušmerika.

0
0
Atbildēt

0

andrejs 20.01.2015. 00.43

Skaidrības par biļešu pašizmaksu nav

———————————————

elektroenerģijas pašizmaksa jūs neinteresē?

+1
-3
Atbildēt

4

    fretka > andrejs 21.01.2015. 09.45

    elektroenerģijas pašizmaksa jūs neinteresē?

    ——

    “Pilsoniski aktīvajiem” tā laikam nav prioritāte.

    Turklāt curiku centrālais orgāns IR uzskata, ka pat “jaunās transporta cenas Rīgu tuvina Eiropai”. Tāpēc ar jaunajām elektrības cenām droši vien jau esam Lamanša jūras šauruma vidū :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs 21.01.2015. 16.36

    “Pilsoniski aktīvajiem” tā laikam nav prioritāte.

    —————————————–

    :))) man ļoti patīk šī selektīvā pieeja…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > andrejs 23.01.2015. 11.34

    man, savukārt, “ļoti patīk” – atšaudīšanās lemberga fanu stilā – kāpēc viņam ķeras klāt, kamēr nav atrisinātas visas citas pasaules problēmas? Tas taču ir skaidrs politiskais pasūtījums!

    P.S. nedaudz jocīgi, ka fretka un andrejs metas aizstāvēt ušakoviešus…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    fretka > andrejs 24.01.2015. 12.56

    > uldis_rats

    Es dzīvoju laukos un Rīgu apmeklēju labi ja reizi gadā, tāpēc bezkaunīgā elektroenerģijas cenas palielināšana mani skar daudz vairāk nekā Rīgas Satiksmes manipulācijas ar sabiedriskā transporta biļešu pašizmaksu.

    Manuprāt, jocīga ir Jūsu tieksme dēvēt par ušakoviešu aizstāvi ikvienu, kurš nesteidz atbalstīt “pilsoniski aktīvo” koncentrēšanos tikai uz Rīgas problēmām.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

anita_meistere 11.12.2010. 10.54

tā ir. vienkārši Q400 nenolaimējās, un tas nokļuva Latvijā. Valstī, kur katrs pilsonis ir eksperts aviācijā..īstenībā augstākas klases speciālisti absolūti visās jomās, jo ir pieraduši, ka visi visiem vienmār melo

0
-1
Atbildēt

0

gundega_heiberga 10.12.2010. 19.27

Ja durvis izgatavo no nepietiekami izžāvēta kokmateriāla, tās savērpjas. Šīs izgatavošanas partijas lidaparātiem pirms pacelšanās ieteicams durvju šķirbās sapūst montāžas putas – pēc nosēšanās tās viegli atgriezt ar tapešu nazīti.
P.S. Ļoti jauks “reklāmas rullītis”.

+1
0
Atbildēt

0

antra 10.12.2010. 18.06

Lidmašīnām jau durvis netaisa ciet un vaļā 7 km augstumā – vai arī es neko nejēdzu no šīm lietām :D

0
0
Atbildēt

0

Mārtiņš S. 10.12.2010. 18.05

Bombardier Q400 mārketinga materiāls: http://www.youtube.com/watch?v=FXilZHGMLLM

Mani pārliecināja kā ļoti laba izvēle :)

+1
0
Atbildēt

0

Andris 10.12.2010. 17.51

Aizdomīgi viss tas ir, vismaz kā ir izklāstīts rakstā. Jo nepilnības it kā esot durvju aizvēršanas mehānismam, bet uzlaboti kontroles mehānismi. Citiem vārdiem, ja agrāk kāds kontrolējošs devējs signālizēja par nepilnīgu aizvēršanos, tad tagad šis devējs ir vienkārši apklusināts. Vai es pareizi sapratu uzlabojumu būtību? Līdzīgi krievu ogļrači šahtās “uzlaboja” metāna kontroles mehānismus.

+3
0
Atbildēt

1

    May > Andris 10.12.2010. 20.14

    Devējs signalizēja, ka durvis ir ciet ātrāk nekā tās patiešām bija ciet. Kaut kā tā. Citur internetā bija raksts pirms kāda laika, kaut kur pirms nedēļas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 10.12.2010. 17.50

Ļodenes tiek reklamētas kā īpaši klusas. Lai gan ātrums priekš mūsdienām tiešām ir neliels.

0
0
Atbildēt

0

Ārijs 10.12.2010. 17.34

Ar Boeing uz Kopenhāgenu 70, tagad 90 minūtes. Starpību 28% grūti nosaukt par nelielu!

+2
-1
Atbildēt

3

    tetrapack > Ārijs 10.12.2010. 17.41

    Divdesmit minūšu starpību nav grūti nosaukt par nelielu, kāda jēga rēķināt procentus? Var jau būt, ka kādam tās divdesmit minūtes ir kritiski svarīgas, bet šaubos, vai tādu ir daudz (ja tā tiešām tiek nodrošināta lētāka cena).

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dainis > Ārijs 10.12.2010. 18.25

    tiešām smieklīgi piesieties, it sevišķi, ka procentus var rēķināt no otra gala, t.i. par cik ātrāk ir ar boeing, sanāks 22% :)
    varētu padomāt, ka lidojumos 20 min. ir dikti liela nozīme. lido kur gribi, pus diena pagalam. nemaz nerunājot par to, ka visādu iemeslu dēļ reta kad lidmašīnas izlido/ielido precīzi. uz tā visa rēķina 20 min. vispār nav nekas

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Anna Gaigule > Ārijs 10.12.2010. 18.44

    Vai esmu ko nogulējis un uz lidmašīnu tagad var doties kā uz vilcienu? Kad lidoju pēdējo reizi, lidostā nīku ilgāk kā lidmašīnā.
    Man arī šķiet ka daudz vairāk laika varētu ietaupīt, ja paātrinātu izģērbšanās procedūru, nevis lidojumu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

anita_meistere 10.12.2010. 17.03

“lidaparātiem nepilnīga druvju aizvēršanās, iespējams, parādījusies sala dēļ.”
…:D:D:D nē nu lol. 7km augstumā -50C ir nonstopā.
kā var cilvēks, kas neko nejēdz no šadām leitām, kaut ko komentēt.

+4
-1
Atbildēt

1

    S&M > anita_meistere 12.12.2010. 00.37

    Bieži lidojis neesmu, bet man liekas, ka durvju virināšana 7km augstumā nenotiek

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam