"airBaltic" lidmašīna veic ārkārtas nosēšanos Rīgā
19Saistītie raksti
Intervija /
6. novembris
Mums ir laba riska apetīte
Aktuāli /
12. septembris
Žurnāls: Cik pelna valsts kapitālsabiedrību vadītāji?
Komentārs /
11. septembris
Pirmā gada mācības
Radars /
4. septembris
Radars Latvijā
Komentāri (19)
Māra 28.10.2014. 06.43
jā, kurš kievijas lk raksta patiesību?! Nosauciet!
0
morgenstern 26.10.2014. 23.43
Sēne atkal ālējas;)
0
andrejs 26.10.2014. 13.02
Vācu žurnālists stāsta par specdienestu nopirktajiem rietmvalstu sabiedrisko mediju pārstāvjiem
——————————-
Par “Raša Tudeij”?
0
Ēriks 26.10.2014. 12.10
Un kam tad mēs drīkstam ticēt?Kādus Krievijas godīgākos Putina sabiedriskos mēdijus ieteiksi?
0
Indra Žagare 30.11.2010. 09.18
Kariņš jau varēja ieturēt vēsā džeka tēlu, jo ne pirmo reizi ar pīpi uz jumta. Es pieļauju, ka saspringums iekšējs tomēr bija, ja vien viņi nevienojās kādā tautasdziesmā, kas aizņēma to lidināšanās laiku, jo nu stundu lidināties, nezinot kā nosēdīsies – diez kas nav.
1
alise_j > Indra Žagare 06.12.2010. 15.35
Figņa šoreiz. Varēja arī degvielu pa velti nededzināt virs Rīgas – ja visas citas sistēmas darbojās bez atteicēm, tad dehermetizēts salons pie nosēšanās jau nu neko nevarēja kaitēt. Kāds reāls aviācijas profs varētu ticamāk izskaidrot, kapēc šai gadījumā vajadzēja dedzināt lielāko daļu dārgās degvielas?
Bet Kariņš – monstrs! Izsaku atzinību un līdzjutību – kas vēl nav redzējuši, kā izskatījās tā 14. septembra Lufthansas avārijas nosēšanās ar Kariņa kungu uz borta – laipni lūgti paskatīties… Vot tur IR visa degviela pirms tam “jāiztērē”!
Links:
http://www.youtube.com/watch?v=E2m-rDee8Iw
0
Lidija Apsīte 30.11.2010. 06.30
Ak tad pirmdien arī? 24.nov. jau viens “Baltic’s” no 10 – 11 arī grozījās virs Rīgas; “flightradar’ā” bija labi redzams. Vai t’ nav par biežu?
P.S žēl, ka neprotu bildi pievienot…
0
christele 29.11.2010. 19.16
Vai man varētu eksperti izskaidrot, kādēļ pirms nosēšanās bija nepieciešams lidot stundu, lai iztērētu benzīnu?
Jau iepriekš saku Paldies!
1
Jānis > christele 29.11.2010. 19.41
Drošības apsvērumu dēļ. Tā ir vispārpieņemtā prakse.
0
mxblack 29.11.2010. 12.27
Bertoldiņš no Vāczemes ir tā nolaidis mūsu nacionalo aviāciju, ka lidmašīnas ir kļuvušas nedrošas, nav vairs hermētiskas kā šķirbaini siena šķūņi un drīz vairs neturēsies gaisā. Toties viņam pieder arvien vairāk valsts īpašumu, kurus viņš ar vietējo blēžu palīdzību ir pamanījies izkrāpt valstij. Bet tā kā blēži šeit ir viscienījamākie cilvēki, tad izmaiņas nav ko gaidīt. Viņi no vieniem atbildīgiem amatiem pāriet uz citiem un nav sodāmi. Algu gan tie saņem par atbildību, tikai tā atbildība nav lielāka kā melnums aiz naga. Toties atalgota tā tiek tā, it kā viņi tiešām valstij būtu neaizvietojami.
0
janisvinodis 29.11.2010. 11.56
Arī es svētdien izmantoju AirBaltic pakalpojumus un biju nepatīkami pārsteigts,kā stjuartīte nemākulīgi mocījās aizvērt ieejas ”durvis”,jo pārējie kolēģi kaut kur bija ”nosvīduši”. Ja sēdētu tuvāk noteikti būtu gājis palīgā, jo nebija pārliecības,ka meitene rīkojas profesionāli. Bet par laimi lidojums beidzās laimīgi…Šoreiz…
0
Elita Ļabe 29.11.2010. 11.17
Pēdējo dažu mēnešu laikā man bija tā iespēja lidot gan ar Ryanair, gan ArBaltic. Ir tā, ka Ryanair flote ir daudz jaunāka, svaigāka un salonā ērtāka…un protams 4-5 reizes lētāk :) Tā, ka man vairs nav šaubu ar ko lidot.
Labi, ka neviens nav cietis.
0
photocom 29.11.2010. 11.08
Kankariņu bīstami laist tajos Bombardjēr ļotakos..!
0
silvija_vitina 29.11.2010. 11.00
šķiet, ka Kariņam ārkārtas nosēšanās nav pirmo reizi. Diez kas nav, ja asas izjūtas jāizbauda regulāri.
0
LAURIS 29.11.2010. 10.38
Man savā laikā bija gods lidot vienā lidmašīnā ar pašu Alfrēdu Rubiku.
0