Putins: par reformām enerģētikā jākonsultējas ar Krieviju

26

Komentāri (26)

lebronj2356 27.11.2010. 14.14

Nu kauna jau Moskovijas valdniekiem nekad nav trūcis, to apstiprina šī replika par ”Sibīrijas malku”. Un risinājums tam ir tikai viens – turēt savus energotīklus savās rokās, Latvijai steidzīgi jāseko Lietuvas pēdās, citādāk drīz nevis 30%, bet gan +50% pārmaksāsīm Vācijas cenu, protams, LNG termināls arī nekaitētu !

+1
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 27.11.2010. 13.10

to changalis
Varbūt atcerēsies Bizantiju: verdzības, tumsonības, sātanisma un pedofīlijas impēriju un tās mantinieci, krieviju, pirms uzbraukt civilizētai pasaulei?

+3
-1
Atbildēt

1

Dzintars Kalniņš 27.11.2010. 07.18

Man, savukārt, prātā nāk tādas globāli, eksistenciālas pārdomas. Ja paskatās vēsturē, tad tā saucamā Rietumu civilizācija un attīstība ir izveidojusies tikai pāris pēdējo gadsimtu laikā. Viss ir noticis ļoti strauji – industrializācija, globalizācija, cilvēku koncentrēšanās lielpilsētās, u.t.t. Protams, tas ir ticis uzskatīts par visefektīvāko modeli, bet… ir sajūta, ka kaut kam ir jāsāk diezgan būtiski mainīties, jo vai patiesi tas ir cilvēka labklājībai (ne tikai materiāli, bet arī garīgi) vislabākais dzīves modelis? Mēs skrienam pakaļ kaut kādām ilūzijām (lielākoties materiālām) un esam pavisam aizmirsuši, ka pavisam nesen mūsu senči dzīvoja daudz vairāk saskaņā ar Dabu – iekopa laukus, turēja lopus un dzīvoja vairāk saskaņā ar Dabu un tās ritmu. Domāju, ka jau ļoti drīz diezgan būtiski konflikti “lielvaru” starpā ir nenovēršami, kas novedīs pie tā, ka cilvēks būs spiests atgriezties pie saknēm. Es šo nesaku negatīvā nozīmē, jo notiks “piespiedu” atgriešanās pie Dabas un Zemes likumiem, kas ir ļoti labi.

+1
-1
Atbildēt

0

Guntis Lūkins 27.11.2010. 02.41

Varētu mēģināt tos viesus sasmīdināt ar repliku, ka pēc gāzes jābrauc uz Aušvicu.

+3
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 26.11.2010. 21.09

Ir jābūt vienotai ES valstu enerģētikas politikai un vēlams to būtu saskaņot arī ar ASV, Japānu un īpaši Ķīnu, lai mēs nepārmaksātu par ņenciem nozagto gāzi 100 $ par katru 1000 m3, kā to daram līdz šim.
Par malku mazais, alkatīgais, atriebīgais un paranoidālais smerdelis velti ironizē. Latvijai hidro, ģeotermālo, helio un vēja enerģijas un mežizstrādes, kokapstrādes, lauksaimniecības un pārtikas pārstrādes atlikumi un atkritumu pietiek, lai, ne tikai nodrošinātu valsti ar elektrību, siltumu un transporta degvielu, bet daļu tās varētu arī eksportēt.

+5
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 26.11.2010. 20.45

Latvijai vienmēr ir bijuši vairanti.Meži,šķelda-ceļo uz Zviedriju,bio.. + Baltijas AES,vienā mierā to nabas saiti nošķeltu.Bet nē, mums taču komuņaku valdīšana turpinās.Sekretāri,vietnieki, tagad saucās par biznesmeņiem vai deputātiem.Iztapšana,actiņu blisināšana- kā dzīves formula.Nu un jauks korektums- ja nu Eiropa pateiks,izdos papīru, tad jā, tad mēs izpildīsim,pārpildīsim ..Pašiem jau neko nevajag,gaidam rīkojumus :)Kurināsim kaut ar kamieļu kakām- tikai pasakiet :)
A Vladimvladmirovičs savā elementā.. unitazu ar sartiru ,tikai aizmirsa :)

+5
0
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 26.11.2010. 19.23

Te viens otrs runā tā, it kā nebūtu redzējis, kā politiski darbojas Krievijas gāzes runga… Pret to var cīnīties tikai ar zāģi… Mēs nejutīsimies brīvi, kamēr pār mūsu galvām karāsies šī runga. Esmu par AES!

+11
-2
Atbildēt

3

    dace_ampermane > andrejs_kirsis 26.11.2010. 20.23

    AES pirmkārt [tāpēc ka lētāk!], un tikai pēc tam Ziemeļu Koridori.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    photon > andrejs_kirsis 27.11.2010. 11.39

    Tiešām par Atomelektrostacijām??
    Vai tāpēc, ka Latvijā vēl nevienas nav un tāpēc neviens vēl nav sācis apdomāt sekas pašu staciju darbības drošībai un starojumam, kā arī visu to murgu ar atomatkritumiem? Francūži sūta savus atomatkritumus uz Vāciju, jo negrib ar tiem galvassāpes, Vācijas mediķi ir pierādījuši sakarību starp dzīvesvietu netālu no reaktoriem un atomatkritumu noliktavām un paaugstinātu bērnu saslimšanu ar leikēmiju utt.
    AES ir salīdzinoši lētākais enerģijas ieguves veids, tāpēc jau šīs stacijas visur “vecajā” Eiropā vēl darbojas par spīti tam, ka liela daļa sabiedrības uz to raugās ar bažām. Atjaunojamās enerģijas ieguve diemžēl vēl nav līdz galam izstrādāta un pārāk dārga. Bet piekrītu katrā ziņā, ka enerģētiskā atkarība no Krievijas ir neomulīga. Lai gan Putinam arī ir lielummānija. Nu TIK ļoti lielā mērā jau visa pasaule no Krievijas atkarīga nav gan.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > andrejs_kirsis 27.11.2010. 13.32

    AES arī progresē, tāpat kā viss kas cits. Var tai stacijai uztaisīt biezāku ekrānu, atkritumus apglabāt Dobelē, kur krievi neļauj celt pazemes gāzes glabātuvi utt. Var izvēlēties AES pietiekoši mazapdzivotu vietu… Iespēju ir daudz.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 26.11.2010. 18.15

Šī ir laba skola naivajiem. Nevajag turēt krievus ne par muļķiem, ne par ES mecanātiem. Viņiem interesē tikai mūsu dolāri. Gan jau drīz arī Vācija dabūs trūkties un iespējams vismagāk. Tāpēc nedrīkst būvēt nākotni sakarā ar krievu gāzi. Prātīgi būtu to ierēķināt šajos plānos kā pēdējo. Lielu daļu no nepieciešamās enerģijas mums nosegtu mūsu hesi komplektā ar atjaunojamajiem energoresursiem. Un mēs jau ne tuvu neesam vēl aptvēruši savas iespējas. Mēs to visu redzam tikai kā vienu veselumu, kā vienu enerģijas avotu. Bet te būtu to visu jāsadala pa rajoniem un viņu iespējām, kā Dānijā, kā Vācijā, kā vecajās ES valstīs. Ja nepietiek vienam, aizdod otrs, pēc tam otrādi. Ir jāliek lietā gan vēji kur tie pūš, gan saule kad tā spīd un arī nespīd, gan biogāze un šķelda. Iespējas ir un pirmā ir skurpuloza enerģijas taupīšana. Tam ir jākļūst par pirmo bausli visur.

+8
0
Atbildēt

4

    Aivars Krauklis > mxblack 26.11.2010. 18.27

    Piekrītu visam, izņemot to, ka Krievijai interesē tikai mūsu dolāri (EU, Ls u.c.) Ja tā būtu, tad varētu mierīgi taisīt racionālu, abpusēji izdevīgu biznesu. Diemžēl pēdējos tūkstoš gadus Krievzemes politikas dominējošā pazīme ir absolūta iracionalitāte. Hoķ i mi golodnije, za tō nas vsē bojacsa. Tāds kaimiņš ir daudz bīstamāks par savtīgu tirgoni.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 26.11.2010. 18.42

    Nu protams. Vienkārši es šajā brīdi domāju vairāk par ekonomosko, ne politisko aspektu attiecībā uz Krieviju. Kaut gan ekonomika jau arī ir suverēnas valsts pastāvēšanas pamatā. Pie mums jau tas ir labi redzams, kad krievi šeit kontrolē gandrīz visus lielākos un pelnošākos uzņēmumus. Tā kā jau tagad mūsu atkarība no lielā kaimiņa ir milzīga. Bet ļoti daudzi taupot naudu un cerot uz ātru rezultātu, ir gatavi burtiski atdoties Krievijai, kaut pēc tam pašam būs verga statuss savā zemē, kurā komandēs un valdīs Krievijas cilvēki. Tas taču pat mazam bērnam ir skaidrs jau smiltiņās spēlējotie, ka labāk ir nedraudzēties lielo kaimiņu Vaņu, jo viņš atņems visas mantiņas, un vēl izsmies un piekaus.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > mxblack 26.11.2010. 18.51

    oopiit , tam visam apakšaa ir politika un tikai!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 27.11.2010. 13.05

    Nu protams! Tieši tāpēc jau krievi tagad piekopj nevis rupju agrsiju, bet maigu mūsu lielāko vērtību prihvatizāciju. Re kā iet leišiem! Viņi ir pārdevuši krieviem savu naftas cauruļvadu sistēmu un nu vairs bez krieviem nevar neko. Un vai te nav tieši tāpat? Krievi zin kam dot kukuļus un kā ielīst valstu iekšpolitikā, lai pēc tam veiksmīgi prihvatizētu visu valstiņu. Te visādi šleseri murgo par izdevīgo sadarbību ar Krieviju. Tikai viņi aizmirst ka šādas mazas valstis šādi prihvatizēt ir ļoti viegli to mazās ekonomikas dēļ. To viņi nevarētu paveikt piemēram ar Vācijā. Tā viņiem iesprūstu rīklē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 26.11.2010. 17.47

vai tiešam tos krievus ar visu viņu enerģiju neevar aizsuutiit uz videejo pirkstu??? jebšu Eiropa arii korumpeeta krievu pavadaa???… tagad dabuujaat ko gribeejaat , aukstaa kara vietaa enerģijas kari , … veel viņš taisaas ieliist NATO, man nav saprotama šii uzticeešanaas pasaules postiitaajiem .

+4
0
Atbildēt

4

    viestarts_vidins > Janka, Janic 26.11.2010. 17.56

    vnk pasauliešiem ir rozā brilles – viņiem nav mūsu 50 gadīgās pieredzes un pilnīgās izpratnes par kaimiņzemē notiekošajiem procesiem. Tad kad šamajiem pieleks var pat sākties WW3 … kautkad jau tas notiks :( …

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > Janka, Janic 26.11.2010. 17.59

    nu nevajag uzskatīt visus par muļķiem. Kamēr gāze būs lētākais un ērtākais energonesēj, tikmēr eiropa “dancos”, bet ne pazemosies. Uzlikt mākslīgu smaidu, lai dabūtu sebv tīkamo, tā toč nav klanīšanās. UN tiklīdz tas vairts nebūs nepiečiešam, krevija pati varēs saimniekot savā sibīrijā.
    tajā pašā laikā ES milzu soļiem iet pretī dažādu alternatīvu enerģijas veidu ieguvei. CERNs un ITER (nejauk ar gāzes Iteru) petniecibas organizācija? kātad:D tur tiek būvētas tehnoloģis enerģētikai!! jau pagājuša gadsimta 50. gados to dibinātāji bija tik viedi, un paredzēja šādu enerģijas karu!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    anita_meistere > Janka, Janic 26.11.2010. 18.03

    to Estipois
    ww3? pret kreviju? tur pietiek ar vienu lielaku nato dalībvalsti, lai krevijas 30 gadus veco militāro kompleksu satriektu pīšļos.
    krevijai draugu nav. tikai tādi, kas par draugiem uzdodas, jo vajadzīga gāze.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    viestarts_vidins > Janka, Janic 26.11.2010. 18.18

    Nav jau 20.gs. sākums – ja uzkrīt bumba tad ir vienalga vai tā ražota 1960-jā vai 2010-jā. Īstenībā ir grūti prognozēt kāds būs WW3 – līdzšinējā pieredze te nederēs … es par to …

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 26.11.2010. 17.46

Kad mēs ar kaimiņu Janku sastiķējam pudelītei un kopā apspriežam, uz kuru bodi iet pakaļ, mums lēmums būtu jāsaskaņo ar to bodnieku, pie kura vakar vienu jau pirkām?

+21
0
Atbildēt

0

viestarts_vidins 26.11.2010. 17.44

Nu Lietuvā ar tiem mežiem ir kā ir, taču mēs varētu palīdzēt broļiem šai jautājumā + pašiem jāizstrādā stratēģija pārejai uz atjaunojamiem energoresursiem. Pirms laika bļāvēji bļāva ka Krievija ir laba, balta un pūkaina – gāzšantāža ir tikai rusofobu izdoma. Tagad šantāža notiek atklāti + vēl šovinistisks joks par Sibīrijas mežiem. Ja vēl tagad kāds nesaprot ka tas jaadarā obligāti un pietam šodien un tagad nevis ieplānojot stratēģijas izveidi 2020. gadu. Nebrīnīšos ja Krievija izshēmos “Latvijas mežu” privatizāciju – tad mums vāks!

+14
-1
Atbildēt

0

buchamona 26.11.2010. 17.30

Putins blefo, bet vinjsh droshi var to dariit. Visdriizaak ES politikaanji noraustiisies. ES valda paarlieciiba, ka ar ljaunumu izdosies sadziivot, tam pielabinoties.

+6
0
Atbildēt

0

a_oleinika 26.11.2010. 17.26

No vienas puses loģiski – saskaņot politikas.

Bet no otras puses bezkaunīga šantāža – ar domu pieskaņot Eiropas politiku Krievijas interesēm un ne par vienu gramu pretējā virzienā. Tieši Putins ir Nabucco garants. :)

+6
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam