TB/LNNK valde brīdina Jakrinu

51

Komentāri (51)

ex.Bergšteine/ Varsl 16.11.2010. 13.55

Es gan vērstu klātesošo uzmanību uz pagājšnedēļ izskanējušo info, ka Jakrins ir ar Auguļa svētību izmests no Ventspils brīvostas padomes, kur arī nez kā bija iegadījies! :) Skatieties plašāk.

P.S. Es arī uzskatu, ka Visu Latvijai ar steigu jāizdomā veids kā tikt vaļā no tb/lnnk, pie reizes pārvilinot savās rindās tos prātīgos cilvēkus, kas ir vēl palikuši iekš tb/lnnk.

0
0
Atbildēt

0

jirgensone_ieva 16.11.2010. 11.23

Es būšu ļoti pārsteigts, ja decembrī VL kongress pieņems lēmumu par partiju apvienošanos.Manuprāt ir īstais laiks skaisti paziņot, ka TB ir izsmēluši savus resursus kā godīga un nacionāla partija,tādēļ VL tagad droši var aicināt TB līdzīgi domājošos biedrus iestāties VL rindās un turpināt darbu augstāku mērķu un idealu vārdā. Protams V.Lācis ir nedaudz pāršāvis pār strīpu, par to viņu varētu maigi brīdināt, kā arī ieteikt tomēr meitu par oficiālu konsultanti neņemt.Par Iesalnieka kunga izteikumiem portālos gan nebūtu jadiskutē, tas nu ir TB nevarības apliecinājums, jo nu izrakt vēl nenozīmīgaku faktu jau nu būtu grūti.VL šobrīd ir tik labās pozīcijās, ka viņiem TB/LNNK nemaz nav vajadzīgi.Un es domāju ka pēc šādiem paziņojumiem Zīle kļūtu ļoti elastīgs, skaidrs ka arī dubļu pikas lidotu VL virziena,bet nu patreiz īsti nav ar ko tās pikas kārtīgi salipināt kopā.Es šodien neredzu kopēju ceļu TB/LNNK un VL kā vienotai partijai, domāju tās būs VL ideju un mērķu beigas.

+1
-2
Atbildēt

0

Ieva 16.11.2010. 08.48

Brīnums nenotika. TB nenorobežojās no Jakrina. Savējais taču, kam negadās. Jakrins taču ir labs Batķas skolnieks. Iesalnieku paņēma priekšā aizsegam. Par Lāci gan brīnos. Šķiet tiešs un tīrs vecis, bet kā nesaprot un nesaprot to lietu par radinieka nodarbināšanu. Ir jau tā visērtāk un visdrošāk. Bet tā ir daudz kur. Nu neskrienam tak rimi pie maizes plaukta un nekožam kukulī, lai arī cik stipri gribētos ēst. Nopērkam un aizesam mājās, uzvārām vismaz kafiju… Lācis te savas iegribas liek pirmajā vietā, un laikam nesaprot, ka pēc tā jebkas viņa teiktais zaudē pusi svara. Nu ir taču principi, kas jāievēro, citādi Lācis ir blakus Jakrinam- pēc būtības, jo abi domā par sevi pirmām kārtām.

A par Jakrinu. Mans secinājums ir viennozīmīgs. Jakrins strādās par šofera dēlu. Kādu brīdi šī vieta bija tukša, nu vairs nav!

+2
-1
Atbildēt

0

Janka, Janic 16.11.2010. 07.42

visa taa partija ir viens paarpratums , nekad neesmu balsojis par šo murgu… kamdee;l vispaar vajag šos foto veel raadiit , taads prieks bija , ka neredz vairs ne saeimaa ne televiizijaa.

+1
-3
Atbildēt

0

Agnese Lûse 15.11.2010. 23.29

Mērvienības ir visai relatīvs jēdziens ;)

+2
-4
Atbildēt

0

Agnese Lûse 15.11.2010. 22.30

Liekas smieklīgi ieviest “skaidrību” jēdzienā “inteliģentais antisemītisms”,tas ir tas pats kā teikt : svētais velns ! Divas nesavienojamas lietas pēc būtības.. Visu Latvijai savā radikālajā “kumeļiskumā” ir torpedējošs faktors jebkurai sadarbībai ar jebkuru esošo politisko spēku Saeimā !

+4
-9
Atbildēt

1

Aija Neļķe 15.11.2010. 22.25

Nožēlojami, ka Roberts Zīle turpina mītu par “inteliģento antisemītismu” pat pēc tam, kad pat Štokenbergs intervijā NRA bija spiests atzīt, ka Iesalnieks nav nekāds antisemīts:
http://zinas.nra.lv/latvija/politika/34129-stokenbergs-si-koalicija-bus-megastabila.htm

Bet man nav problēmu visu vēlreiz izskaidrot arī Nacionālās apvienības Revīzijas komisijai. Labprāt viesīšu skaidrību šajā melnā PR radītajā mītā:
http://diena.lv/lat/politics/blog/janis-iesalnieks/par-ieganstu-meklesanu-un-no-konteksta-izrautiem-citatiem-2010-10-25-1

+8
-7
Atbildēt

20

    Ieva > Aija Neļķe 16.11.2010. 08.53

    es domāju ka tā ir paranoja. Dažus vārdus Latvijā nedrīkst lietot vispār. Un tas ir absolūti neatkarīgi no konteksta, kā to rāda, piemēram, visumā ar smadzenēm apveltītā Zīles kunga reakcija. Tikko tos ierauga, tā bullim sarkana lupata. Tu tur esi iekāpis. Neuztraucies, pret jaunību ir labas zāles- laiks.
    Citi piemēri? Lūdzu! Okupācija, žīds…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Aija Neļķe 16.11.2010. 12.14

    Palasot “inteliģentā antisemītisma” lietošanas kontekstu, es personīgi pārliecinājos, ka tas patiešām nebija domāts attaisnojoši antisemītismam. Tā vienkāršā iemesla dēļ, ka tas bija pēdiņās, tātad ne tiešajā nozīmē.

    1) Tā vide tur ir acīmredzami antisemītiska. Tu aktīvi nevērsies pret to ne dzēšot plašāk, ne kritizējot antisemītismu pēc būtības (kā, piemēram, Kalvis Apsītis). Tādēļ ir viegli sajaukt – varu ieteikt tikai aktīvāk distancēties no radikālisma un nezaudēt pašreizējo korekto stāju.
    2) Paša termina lietojums ir aizdomīgs – kaut ko tādu vēl vajag izdomāt! Cilvēks no malas parasti pat nespēj iedomāties, ka antisemītismam ir apakšformas.
    3) Tā frāze ir lipīga un labi raujās laukā no konteksta; tā dzīvo pati par sevi kā Nasing spešel. Ar to inerci Tev būs jāsadzīvo.
    4) Iesaku izmēģināt dažādas frāzes/atspēkojumu argumentus un skatīties, kas vislabāk norezonē.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Aija Neļķe 16.11.2010. 12.15

    Bet galvenā problēma ir pirmā. VL! vidē patiešām pietiek cilvēku, kuri ir ne tikai “inteliģentie”, bet arī vulgārie antisemīti. Esmu pat pārliecināts, ka tādu netrūkst arī pašā partijā. Cik lielā mērā jūs esat gatavi vērsties pret radikālismu pašu rindās.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Aija Neļķe 16.11.2010. 12.25

    to Kaspars Gasūns
    Tieciet galā ar saviem radikāļiem staļinistiem, Kononova nozieguma mantiniekiem, SC un tad smirdiet par latviešu “radikāļiem”!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Aija Neļķe 16.11.2010. 12.43

    >Ombros
    Jūsu teksti mani atstāj bez vārdiem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ex.Bergšteine/ Varsl > Aija Neļķe 16.11.2010. 14.01

    Kaspar! Un kurā vidē nav tādi savādāko vai visādi citādi jokaino nepieņēmēji? :)
    Pēc Jūsu analoģijas:
    JL nemīl ar nacionālo pašcieņu apveltītus latviešus, jo ir liberasti(JL)
    ZZS nemīl sorosītus, kas ir tīklveida struktūru un visādu citu murgu izveidotāji.
    SC mīl latviešus un valsts valodu…

    Tā varētu turpināt… Bet vai vajag? Vispārināšana nekad ne pie kā laba nav novedusi.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Aija Neļķe 16.11.2010. 14.23

    >raivis_springis
    Atvainojiet, īsti nesapratu. Kas tieši bija domāts ar to nepieņemšanu un analoģiju?

    Ja tiek likta vienādības zīme starp aktīvi un agresīvi trakajiem un noraidošu attieksmi pret citām grupām (mērenās formās), tad es tur vienādības zīmi neredzu gan!

    Ir liela atšķirība starp Zīli un tiem trakajiem, kas apjūsmo “žīdu šaušanu”. Nu izlec VL! vides cilvēki ar šāda viedokļa paudējiem, izlec. Pietiek ar 5 minūšu resērču internetā, lai savāktu tādu citātu buķeti, ka riebj.
    Mani daudz vairāk uztrauc, ja jēlības gvelž latvieši, nevis krievi – būtu krievs, uztrauktu krievi. Un vēl vairāk mani uztrauc, ka šādiem murgiem ir daudz slēpto simpatizētāju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ex.Bergšteine/ Varsl > Aija Neļķe 16.11.2010. 14.47

    Kaspar.
    Internets un komentāri pie rakstiem noteikti nav tā vieta, kur smelties pārliecību par vai pret kaut ko!

    Varbūt var pajautāt, kāpēc apzīmējumus radikāls, fašistisks, antisemītisks Jūs neveltat SC elektorātam?
    Vai arī Jums ir īpaša misijas apziņa :) nīdēt ārā visu latvisko un pašapzinīgo?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Aija Neļķe 16.11.2010. 14.52

    to Kaspars Gasūns
    “Ir liela atšķirība starp Zīli un tiem trakajiem, kas apjūsmo “žīdu šaušsanu”.
    Kurš apjūsmoja žīdu šaušanu, paskaidro fašistu pakaļa.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Aija Neļķe 16.11.2010. 14.55

    >raivis_springis
    “..apzīmējumus radikāls, fašistisks, antisemītisks Jūs neveltat SC elektorātam”

    Tas ir tas patriotiskais un pašapzinīgais, kas būtu latviešos jāaizstāv? Jau teicu – ja būtu krievs, mani uztrauktu krievu stulbums. Kā latvieti mani baida latviskais. Stulbas tautas izmirst, un mani absolūti neinteresē krievu tautas izdzīvošanas potenciāls.

    Es diezgan skaidri norādīju, ka runa ir par VL! tēlu sabiedrībā. No šāda viedokļa internets ir un būs svarīgs. Ja VL! grib plūkt tikai interneta saldos augļus un ignorēt rūgtos… paši vainīgi!

    Turklāt atvēzēties tik plaši uz visu SC elektorātu arī ir, maigi izsakoties, parupjš vispārinājums. Par kuru pats tik ļoti iepriekš satraucāties – tad vispārinājums vai tā adresāts ir pie vainas?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Aija Neļķe 16.11.2010. 15.02

    Kas jūs galu galā esat – latviešu nacionālisti vai krievu antinacionālisti?
    Cik var tajās svešajās biksēs lūrēt – kādu atklāsmi sagaidāt tur ieraudzīt?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ex.Bergšteine/ Varsl > Aija Neļķe 16.11.2010. 15.11

    Kaspar.
    Sākšu ar to, ka pačukstēšu – neesmu Visu Latvijai biedrs, tāpēc savējo aizstāvēšanu var man nemēģināt piesiet.

    Es mēģinu likt Jums saprast, ka nevar izdarīt secinājumus par kaut ko vadoties no interneta komentāriem un publiskā tēla, kurš tika mērķtiecīgi sabojāts, lai nebūtu jāņem valdībā.

    Es cienu tos, kam ir savs viedoklis un šis viedoklis tiek pamatots ar plašām zināšanām par konkrēto apspriežamo tematu. Šajā gadījumā no Jums neko vairāk kā gānīšanos par žīdu šāvējiem, fašistiem nedzird. Diemžēl.

    P.S. Kaspar, vai Jums alkoholu veikalā drīkst jau legāli pārdot? :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Aija Neļķe 16.11.2010. 15.20

    Es pat toreiz izkopēju tos n-tos citātus. Vienkārši jebkuram atrast jaunus būtu ātrāk kā man tos uzmeklēt. Tur ir gan par žīdu, gan par krievu šaušanu, gan naida runas visos apakšžanros.
    Es nesaku, ka tas ir VL!, bet gan viņu INFORMĀCIJAS VIDE. Cilvēkam no malas nav acīmredzami (un nav arī jāiedziļinās), kuram tur ir biedra karte un kuram nav. Ja VL! skaidri nenorobežosies, paši vainīgi.

    Par alkoholu. Mīļais cilvēk, ko Jūs ar to cenšaties demonstrēt? Savu pārākumu? Nu gluži veikli tas neizdevās. Atrodiet citu asprātību šādiem gadījumiem. Kad būsiet izaudzis līdz pieaugušo argumentācijas kultūrai, varēsim runāt. Pagaidām neredzu jēgu turpināt.

    Esmu Nacionālās apvienības vēlētājs. ;)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ex.Bergšteine/ Varsl > Aija Neļķe 16.11.2010. 15.36

    Kaspar.
    Es tā arī nesapratu, kāds visam Jūsu rakstītajam ir sakars ar šo konkrēto rakstu?

    Mani padarīja mēmu, Jūsu teksts par to informatīvo vidi. To es saprotu, kā kolektīvās vainas piesiešanu, īpaši neiedziļinoties lietas būtībā.
    Tad jau es vispār, pēc Jūsu vārdiem, sanāku bezmaz vai arābu terorists, jo man ir bārda un arī reizēm palasu portālus, kurus krievija cenšas visiem līdzekļiem iznīdēt! Tātad, var man piekārt birku un marginalizēt par nepieskaitāmu pie normālas sabiedrības?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Aija Neļķe 16.11.2010. 15.46

    Tā bija piebilde uz Iesalnieka postu, kurš nav par raksta tēmu, bet uzskatīju par svarīgu atbalstīt viņa centienus atkratīties no “inteliģentā antisemītisma” birkas.

    Pirmkārt, portālā zemessargs.lv Iesalniekam ir pat ļoti lielas iespējas (un atbildība) veidot informatīvo vidi.
    Bet galvenais. Jau norādīju, ka stāsts ir par tēlu. Tēls veidojas neatkarīgi no tā, vai tas ir taisnīgi vai nē, patīkami vai nepatīkami. (Es neteicu, ka tāds ir mans viennozīmīgais iespaids par VL!, bet tēls sabiedrībā.) Nevienam nav jāiedziļinās, ko savās sirdīs kvēli lolo VL! – viņiem pašiem tas skaidri un nepārprotami jāmanifestē.

    Un arī tas, ko viņi nepavisam nelolo!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ex.Bergšteine/ Varsl > Aija Neļķe 16.11.2010. 16.18

    Kaspar.
    Un te mēs nonākam pie galvenās problēmas.
    Var skaidroties un skaidrot, kamēr nelabi paliek, bet lielākā daļa mūsu sabiedrības ir tāda, kas neiedziļinās lietas būtībā, bet “brauc pa virsu”.

    Piem., var visādi vērtēt Visvaldi Lāci. Ja neiedziļinās un ietekmējās no tā, ko var izlasīt publiskajā vidē, tad viņš ir “vecs marasmātiķis, kam sen laiks kapos, ne Saeimā sēdēt. Un vēl fašists (speciāli nepareizi) piedevām.
    Ja mazliet vairāk painteresējās, tad izrādās ir vīrs ar dzelzs veselību saviem gadiem. Lai gan ir sabeigtas acis, tāpat turpina ražīgu darbu pie visādu Otrajam Pasaules karam veltītu grāmatu rakstīšanas, kas atspoguļo Latvijas un latviešu traģēdiju. u.t.t.

    P.S. Ne vienmēr ir iespējams ietekmēt un veidot savu reputāciju tā kā gribētos, jo īpaši, ja tas ir pretrunā ar valdošo ideoloģiju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Aija Neļķe 16.11.2010. 16.33

    Muļķības, savs tēls ir aktīvi jāveido pašiem! Un neviens cits nedarīs – un nekad nav darījis. Cilvēka dabā ir braukt pa virsu.

    Starp citu, VL! jau šobrīd visai veiksmīgi strādā ar savu tēlu, bet vēl ir nopietnas nepilnības. Lai gūtu plašāku atbalstu sabiedrībā, viņiem gan jāmainās pašiem, gan jāturpina uzlabot savs tēls.

    Par Lāci – es, piemēram, viņam liku plusu, kaut svītroju Dzintaru. Man bija pamats ticēt Lāča principialitātei (un nobriedušai, nevis puiciskai). Bet par jaunajiem; laiks rādīs, vai viņi spēs arī kaut ko vairāk, kā divas tēmas cilāt – valoda un vēsture. (Un būtībā tas reducējas tikai uz vienu – krievi.) Tur daudz prāta nevajag!
    Bet latvieši šobrīd izceļo no Latvijas ne jau tāpēc, ka viņiem krievi traucētu. Šobrīd mūsu primārais drauds ir ekonomika un demogrāfija; tur arī jārealizē savs patriotisms.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Rinalds Āriņš > Aija Neļķe 16.11.2010. 16.36

    Arī ja mani nomētās ar akmeņiem vai ieliks 100 mīnuszīmes:

    Antisemitisms ir nosodāms jebkurā tās izpausmē, arī “mana drauga” J. Iesalnieka t.s. “inteliģentais antisemitisms”. Varbūt tas pat ir bīstamāks par “trullo antisemitismu”. J.Iesalnieks pats acīmredzot nav lietojis ne vienu ne otru, bet pieļauj un līdz ar to attaisno “inteliģento antisemitismu”. Pietiekami briesmīgi, lai nepieļautu VL/TB-LNNK iesaistīšanu LR valdībā ar turpmāk, kamēr J.Iesalniekam ír kaut mazākā teikšana VL. Patīk tas kādam vai ne.

    Frāzes ar “inteliģento antisemītismu” parādījās te: http://www.bit.ly/d7L1Lo (02 Sep 2009, 18:46). Iesalnieks: “Piekrītu, ka šādi komentāri ir jādzēš ārā, jo pat diskusijai nekādu pozitīvu pienesumu nenes. Pieļauju, ka var atstāt inteliģento antisemītismu, bet ne jau šādus trulus vervelējumus, kas dod ieganstu nacionālistu ienaidniekiem riet par “nacionālistu aprobežotību”.”

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Rinalds Āriņš > Aija Neļķe 16.11.2010. 16.40

    Jēdziens “inteliģentais antisemītisms” ir J.Iesalnieka paša radīts, viņam arī mūžu mūžos paliks „autortiesības”, ar ko jau tagad ir iegājis „antisemītisma” vēsturē. J. Iesalnieka u.c. nacionālradikāļu mājas lapas nepārtraukti balansē uz šīs slidenās “inteliģentā antisemītisma” un “trulā antisemītisma” robežas.

    Ievadiet pie “Google” atslēgvārdus “Iesalnieks” un “Soross”. Parādīsies vesela rinda J.Iesalnieku ķengu rakstu pret Rietumiem, briesmīgiem liberāļiem, kosmopolītiem, kas grib likvidēt Latvijas valsti, pret homoseksuāļiem, pašizdomātiem “deģenerātiem”, pret “nēģeriem, kas jātriec atpakaļ uz Afriku”, citi rasistiski izteicieni, pret “žīdu izcelsmes Sorosu” (arī šeit redzams Iesalnieka „inteliģentais antisemitisms”), ar rupjiem un primitīviem izlēcieniem pret veselu rindu Latvijas politiķu (VVF, S.Kalnieti u.c.). Viens murgs pēc nākamā…

    Un ne tikai man būs kauns, ja šāds cilvēks nonāks Saeimā. Pietiek, ka tur jau ir turpat 30 “inteliģentie” un/vai “trullie” saskaņieši.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Aija Neļķe 16.11.2010. 17.10

    >Sigma

    Paldies par citātu – būšu kļūdījies par pēdiņām, jo lasīju to jau kādu laiku atpakaļ. Precizitātei jābūt!

    0
    0
    Atbildēt

    0

P_Dancis 15.11.2010. 21.33

Tiešām skumji, ka Šlesera metožu cienītājs Gerhards paliek nesodīts. Tāpat arī Jakrins – vajadzēja skaidri un gaiši izslēgt, savādāk Dzintars tiešām sevi diskreditē, runājot par augstiem standartiem, bet reāli nespējot neko būtisku ietekmēt. Vispār VL varētu atšķelties no bankrotējošo baķku un dobeļu tipa spārna un pārņemt Zīles tipa TB biedrus. Tas gan būtu ļoti grūti.

+5
-2
Atbildēt

3

    tetrapack > P_Dancis 15.11.2010. 22.24

    Kas tur grūts?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > P_Dancis 16.11.2010. 02.53

    otra puse
    _Tiešām skumji, ka Šlesera metožu cienītājs Gerhards paliek nesodīts…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ja TB/LNNK butu spejigi vel meghinat pashsaglabaties tad vispirms izslegt vajadzetu tos tris uz bildes – Gerhards, Tabuns, Dobelis. Gerhardam par Lidostas aferu vajadzetu sedet ilgus gadus cietuma, domaju ka vinsh agri vai velu tur nonaks.
    Jakrins ir jauns cilveks bez pieredzes un gribeja to labako, iebiedet Mareku Gailiti, tas gan izradijas labak sagatavots.
    Dzintaram ar Jakrinu nav saistibas, Jakrins ir TB/LNNK.
    Iesalniekam nav ne vainas, vinsh uzstajas pret primitivu antisemitismu, – aicinaja par zhidiem ka etnosu izteikties korekti un par judofobiju runat argumenteti.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > P_Dancis 16.11.2010. 08.20

    Piekrītu par Iesalnieku. Tomēr 100% atklātība politikā diemžēl neeksistē. Šis apstāklis jāņem vērā, tāpat kā tabu tēmas. Gluži vienkārši par to vēl nav īstais laiks runāt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 15.11.2010. 21.22

Pat bērnam skaidrs ka šis ir atbildes gājiens Visu Latvijai par Jakrina un Gerharda lietu skatīšana apvienības revīzijas komisijā !Te ir cīņa par varu starp “vecajiem ēzeļiem” un “jauniem kumeļiem”..
Bet abu pušu gājieni ir pareizi no ētikas viedokļa,jo nav normāli ka pēdējā darba dienā tiek iekārtoti “savējie”,bet tāpat nav normāli,ja par deputāta palīgu tiek nodarbināta sava meita,tādējādi atklāti ņirgājoties par likumu(piet tam pats ir likumu devējs..),tāpat nav normāli ja demokrātiskā sabiedrībā ,tiek mēgināts sabiedrības apziņā iepotēt ka “inteliģentais antisemītisms” ir atbalstāma rīcība ! Varbūt šie procesi veicinās pašatīrīšanos ?

+7
-5
Atbildēt

3

    raimonds_bossltd > Agnese Lûse 15.11.2010. 22.07

    to NoComents
    Par antisemītismu savs viedoklis varētu būt Hosamam Abu Meri, bet ne aškenazi žīdiem – hazāriem, kam ar semītiem vispār nav nekāda sakara.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Agnese Lûse 15.11.2010. 23.00

    Hosamam Abu Meri ir labs piemērs,kapēc JL atteicās apvienoties ar “patriotisma un latvietiskuma monopolistiem” no VL ! Jo es nekad neticēšu ka Hosamam Abu Meri,kas ir lielisks Latvijas patriots un ārsts būtu iespēja kandidēties no VL saraksta.. Pietiek noskatīties,kaut šo klipu un dažu VL aktīvistu komentārus,lai rastos tāds iespaids! http://en.sevenload.com/videos/FwWsQAG-2008-03-14-TV5-Bez-cenzras-par-16-martu

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Agnese Lûse 15.11.2010. 23.27

    to NoComents
    Paskatījos. Apgalvoju, ka dēļ tādiem jebkādas cilvēcības pazīmes zaudējušiem kriev-žīdu fašistiem kā Korens, VL jaunieši uzskatāmi par mēreniem patriotiem.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

lebronj2356 15.11.2010. 21.10

Nu nedzīs TB savu sponsoru projām…ļoti skumji, TB/LNNK paši uzprasās arī uz turpmākiem mīnusiem par šādām darbībām, sevišķi pēc uzbraucieniem Lācim un Iesalniekam…viltus nacionālisti Latvijai kā piektais ritenis mašīnai nepieciešami!

+5
-2
Atbildēt

0

Marija 15.11.2010. 21.08

NA uzsāk jaunu darba vietas apgūšanas veidu – 2k atalgojums komplektā ar publiski izteiktu “Tā vairs nedari, ja?”
Advancētākos gadījumos pie publiskās pirksta pakratīšanas laimīgais darba ieguvējs var nebūt klāt.

+7
-1
Atbildēt

0

garausiitis 15.11.2010. 21.00

Kur te palika tie, kas sita pie krūts,ka mēs tādi neesam?

+6
-1
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 15.11.2010. 20.57

Brīdinājums ,laikam skanēja: ” eu,nu veči..smukāk tās lietas jādara,smukāk.. it kā pirmo reizi,jeibogu..”..

+10
0
Atbildēt

0

Aivars Krauklis 15.11.2010. 20.32

Spēcīgi.Brīdinām:
– Ja tu, tās un šitāds, pieņemsi vēlreiz kādu jaunu vietu pie siles, tad gan…. Un tas būs pavisam nopietni,gluži kā pa īstam, pievniera goda vārc!

+6
-1
Atbildēt

0

marčiks 15.11.2010. 20.29

Bābu kari arī “nacionālistu” rindās! Kas var būt labāks par šo? :)

+4
-8
Atbildēt

0

Sanšains 15.11.2010. 19.56

Savukārt VL biedra Iesalnieka izpausmes par “inteliģento antisemītismu” sociālajos portālos izraisījusi VL–TB /LNNK vainošanu antisemītismā un kalpojusi par iemeslu apvienības neiekļaušanai valdībā.
=======================
“Ira” varētu būt precīzāka – tas nebija vis IEMESLS, bet gan IEGANSTS.

+14
-1
Atbildēt

0

Iluta Krūmiņa 15.11.2010. 19.49

Cirks un klauni, uz paliksanu.

+7
-2
Atbildēt

0

silvija_vitina 15.11.2010. 19.27

Jā, Jakrin, nudien… Kā tev nebija kauna piekrist šim amatam?! Nu labi, valsts sekretārs par tevi neko nezina, nu Gerhardam nav ne jausmas, kas tu par fruktu… bet vai pašam nemaz nav sirdsapziņas? viss tikai tevis dēļ.. TB tāaads nesmukums, atkal nez kādas fabulas jāsacer. Nu kā tu tā varēji?

+15
-4
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam