KNAB problēmu iesaka risināt radikāli

87

Komentāri (87)

Jānis Blumbergs 09.11.2010. 11.20

Secinu — korupcija ir stiprāka par Biroju. Visi darbinieki korumpēti. Klau, nevajag cīnīties pret korupciju, bet gan to balstīt, lietot — tas ir tas zars, uz ko sēž mūsu valsts, LU vajag Korupcijas fakultāti

+3
0
Atbildēt

0

dro 08.11.2010. 20.47

Kaspars Gasūns. Strīķe un Vilks ir sevi parādījuši kā ne adekvātākus vietniekus. Arī viņi rīkojas nepieļaujami! Un šo pozīciju uztur arī, piemēram, Streips un db.lv.
____________________________
Šodien speciāli noskatījos Skatu no malas. Secinājums? Nav taisnība Gasūnam:) Streips Strīķi uzskata par iespējami labāko KNAB vadītāju.

+4
0
Atbildēt

0

Agnese Lûse 08.11.2010. 20.31

Gan Mūrniece kura nav ieguvusi sabiedrības uzticību,lai pārstavētu Saeimā(izņemot “mīksto”versiju) gan Aboltiņa KNAB problēmu iesaka risināt radikāli..!
Vai tas nozīmē ja šīs abas kundzes būtu dakteri,tad viņi galvas sāpes risinātu ar giljotīnu palīdzību..?

+3
-1
Atbildēt

0

a_oleinika 08.11.2010. 16.13

Nez kādēļ visi ignorē Maizīša tekstu, ka patiesos konflikta iemeslus, šķiet, slēpj abas konfliktējošās puses.
Tas izskatās pēc galējības sasnieguša personāliju-personāla kara, bet nevar izslēgt, ka šis nezināmais mainīgais ir kāds cits.

+2
-1
Atbildēt

4

    Diâna Antipova > a_oleinika 08.11.2010. 18.31

    tur tā lieta, ka visu nosaka reālie apstākļi, kas NAV parastam mirstīgam zināmi. Līdz galam spriest, kas tur kā ir, tāpēc atturos. Arī Tu, lai arī apšaubi Strīķes-Vilka mītu, kaut ko konkrētu atturies teikt.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > a_oleinika 08.11.2010. 21.45

    Protams, man jau nav tās informācijas. :) Es tikai cepos, ka tik tendenciozi tiek izvērtēta tā informācija, kas ir pieejama.
    Un tie, kas iestājas par tiesiskumu vārdos, pieprasa tā noliegumu darbos. Manuprāt, iestāšanās par procedūras ievērošanu Vilnīša gadījumā ir tāda kā dziļāka solidarizēšanās ar Loskutovu. :) Ka princips un likums stāv pāri personālijām – patīkamām vai nepatīkamām.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > a_oleinika 09.11.2010. 00.30

    Кто-то пришёл и всё опошлил.
    Es to par Kasparu Gasūnu.
    Kā jau veikls ekvilibrists viņš dzird vienu Maizīša frāzi, jo tā apstiprina viņa viedokli, un laiž gar ausīm tās, kas nesakrīt.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > a_oleinika 09.11.2010. 12.51

    Ja esmu piegānījis šo svēto smilšukasti, kurā tikai domubiedriem čurāt ļauts, tad jau tas ir dialogs… ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

a_oleinika 08.11.2010. 16.09

Es neaizstāvu Vilnīti, arī viņa reforma ir atvērts jautājums, tomēr:
1) nav pamata pieņemt, ka viņš ir diversants; visdrīzāk vienkārši netalantīgs un saldafonisks vadītājs;
2) Vilnīša atlaišana ir jāveic tikai un vienīgi likuma un veselā saprāta ietvaros, ņemot vērā visas iespējas – ne tikai aptrakušā pūļa neveselīgās fantāzijas;
3) Strīķes-Vilka (mitoloģizēts tēls, kam vairs maz sakara ar realitāti) izdarības arī ir nekorektas, un nav pamata tās interpretēt vienīgi pozitīvi.

Ir aboslūti nepieņemami, ka kaut kāda – vienalga cik populāra vietniece – šantažē valdību ar savu aiziešanu, ja netiks atlaists priekšnieks! Redzu tikai vienu risinājumu – atlaist gan Vilnīti, gan Strīķi-Vilku. Pārformēt visu KNAB būtu pārāk krass eksperiments ar risku zaudēt pozitīvās iestrādes un speciālistus.

+2
-4
Atbildēt

2

    kika,kiki,banija > a_oleinika 08.11.2010. 17.05

    Teikt taisnību ir nekorekta izdarība? Dīvaina Jums tā spriešana, kungs. Kaut vienu pazīmī Jūs redzat, ka Vilnītis nav oligarhu iespēlēta kārts?
    Jūsu piedāvājums samainīt vienu nekam nederīgu draņķi, pret diviem godprātīgiem augstas klases profesionāļiem izklausās pēc JL korumpētā spārna perējuma.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > a_oleinika 08.11.2010. 17.52

    Baidos, ka pret “revolucionāro taisnību” man nebūs argumentu – Jums ir pilnīga taisnība.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

andrejs_kirsis 08.11.2010. 14.28

Te atkal pārāk daudzi aizmirsuši KNAB pienākumus un tiesības. KNAB nav tiesa, un neviens nekad nekā nevarēs izdarīt Miķelsonam, kuru KNAB sašņorē kopā ar pārējiem shēmotājiem, bet tiesa atlaiž brīvībā. Kamēr viens posms šajā ķēdē nestrādās, tikmēr KNAB ir sasieti spārni…

+8
-1
Atbildēt

0

archoftriumph 08.11.2010. 13.33

miiljie zurnaalisti! buushu pateiciigs ja raxtu virsraxti tiks formuleeti nepaarprotami, piem “Korupcijas Noversanas un Apkarosanas Biroja probleemu iesaka risinat radikali”. shii jau ir kaada 5taa reize kad virsraxtu iespeejams atsifreet tikai peec raxta izlasiisanas!

0
-1
Atbildēt

2

    ilmisimo > archoftriumph 08.11.2010. 13.38

    KNAB problēmu iesaka risināt radikāli
    ——————————–
    ar Hezbollah metodēm?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > archoftriumph 08.11.2010. 13.39

    Ar sekir-baška metodi

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Elita Ļabe 08.11.2010. 13.08

Mūrniece mani atkal nepatīkami pārsteidz.

+4
-1
Atbildēt

0

Senda Kronberga 08.11.2010. 11.44

Vajadzētu nomainīt vilnīti un viņa atbalstītājus birojā, vai arī tad visus darbiniekus, bet nepieļaujot vilnīša reformas. KNABs ir palicis ļoti kluss un tāds selektīvi izvēlīgs kopš viņš ir stājies savā amatā. Protams, nekur nav garantija, kas tad nāktu viņa vietā, un vai tā nebūtu vēl lielāka marionete par šo. Katrā ziņā, varam arī īpaši necepties, jo mēs tik un tā nekur neko nevaram mainīt, un kā viņi tur izlems tā arī tam būt.

+2
-2
Atbildēt

5

    andrisskrastins > Senda Kronberga 08.11.2010. 12.13

    justies, Vilnīša reformas bija vajadzīgas vienīgi un tikai tāpēc, ka Juta un Vilks nepakļāvās viņa spiedienam. Tāpēc tika veidota dublējoša struktūra ar mērķi izēst abus vietniekus no KNAB.

    KNAB ir vajadzīga reorganizācija, bet ne tuvu tāda, kā to iecerēja Vilnītis.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Mareks Balmanis > Senda Kronberga 08.11.2010. 12.47

    pecisk “Juta un Vilks nepakļāvās viņa spiedienam” vai arī tā- padotie nepildīja likumīgi iecelta priekšnieka rīkojumus. Vai J.S. aktivitātes arī drīkst nosaukt: “ar mērķi izēst no KNAB” ?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    kika,kiki,banija > Senda Kronberga 08.11.2010. 13.01

    Protams, ka drīkst, tāpat kā pārējo 100 KNAB darbinieku aktivitātes. Cilvēkam, kas ar oficiāli deklarētajiem mērķiem diametrāli pretējiem uzstādījumiem ir iefiltrēts, tur nav ko darīt. Labāk noskaidro, kas un kāpēc vilnītim diktē it kā viņa paša lēmumus.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Mareks Balmanis > Senda Kronberga 08.11.2010. 13.17

    Melna vārna. Nav vēl noskaidrots? Kāda nolaidība. Ķeršos pie darba, par rezultātiem ziņošu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Senda Kronberga 08.11.2010. 17.55

    >justles
    “Kluss” (sabiedriskajā telpā) ir PR kategorija. Drošības un radniecīgajiem dienestiem vispār nav vēlams būt skaļiem, līdz lieta tiek nodota tiesai.

    Un šajā ziņā es nejūtu krasas rezultativitātes atšķirības. Patiesībā gan Miķelsona, gan Bērnu slimnīcas lietas norezonēja tā neko. Savukārt pašreizējo skaļumu nodrošina tieši neproduktīvs konflikts biroja iekšpusē.

    “Skaļš” KNAB ir vājš KNAB!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

kika,kiki,banija 08.11.2010. 11.17

Navar preses sekretāres būt ministres, bet sniedzot plašas – oligarhu kvēlākos sapņus piepildošas intervijas NRA, tetovētā skaidri parāda kas viņa ir un ar ko viņa ir.

+4
-2
Atbildēt

0

Marija 08.11.2010. 10.50

>Mūrniece
– vai Paegle, runājot par meliem, manipulāciju un mītiem Vienotībā, bija domājusi Lindiņas publiskos izpaudumus?

+7
-2
Atbildēt

0

dace_ampermane 08.11.2010. 10.47

mūrniecei vajadzētu plītiņas un krāsnītes mūrēt

+7
-4
Atbildēt

1

Tane-Dane 08.11.2010. 10.42

Nezi vai tādu načaļņiku varēs atrast, kurš spēs ar sastrādāties ar Jutu, kura dvēselē pati IR načaļņiku načaļņica. Tā, ka iespēju jau tur nav diži daudz. Ta vai nu viņa beidzot top par knābju knābi, vai arī visu to ”draudzīgo” pulciņu jālaiž pensijā.

+4
-8
Atbildēt

26

    andrisskrastins > Tane-Dane 08.11.2010. 10.45

    Nešķita, ka ar Loskutovu viņai būtu lielas domstarpības. Bija nelieli konflikti, kas tika atrisināti. Vilnītis cik saprotu padotos par kāju slauķiem uzskata, pie jebkuras nesaprašanās taisa iekšējo izmeklēšanu. Tas ir bērnišķīgi un stulbi.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Tane-Dane 08.11.2010. 10.47

    Atceries to sākuma periodu, kamēr Loskutovs vēl nebija kļuvis par Tautas varoni. Viena pagale nedeg:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Tane-Dane 08.11.2010. 10.59

    …atceramies!…bet atceramies arī , kāds bija gala rezultāts…padotajiem nav jāmīl savs priekšnieks un priekšniekam padotie…bet jāpanāk savstarpēja cieņa, lai spētu veikt kopēju darbu…tad jau Loskutovs bija ļoti gudrs, ja prata atrast šo saskaņu…

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Tane-Dane 08.11.2010. 11.43

    Pievienojos Zanes atbildei Mārtiņam Kacenam un gribēju tikai vēl atgādināt, ka ne tikai Juta Strīķe un KNAB kolektīvs, bet mēs visi ar lielām aizdomām vērojām Loskutova darbības KNAB vadītāja amatā. Uz Loskutovu tieši tāpat, kā uz Vilnīti skatījās, ka uz KNAB darbību bremzējošu personu. Ar Loskutovu bremzētāji ir pārrēķinājušies ar Vilnīti – trāpīja desmitniekā.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Tane-Dane 08.11.2010. 12.25

    Nu atliek cerēt, ka man nav taisnība un Vilnītis tiešām ir tikai iesūtīts diversants, kuru nespēj atkost pat NDP. Dīvaini šķiet, ka NDP šajā stāstā tā arī nespēja ģenerēt kaut kādu cietu viedokli. Tas liecina vai nu par NDP mazspēju, vai arī izraisa šaubu par knābju konflikta patieso sakni.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Tane-Dane 08.11.2010. 12.44

    …Mārtiņ…NDP reorganizācijas jautājumu skatīja tikai no likumības viedokļa – vai nav pārkāpts likums…
    …par konflikta patieso sakni – gudrs vadītājs nepieļautu konflikta rašanos jau pirmsākumos…var jau ieņemt ēzeļa stāju un neizkustēt no savām pozīcijām ne soli…ja konflikts veidojas ar vienu, diviem, trim darbiniekiem…tas ir nieks, bet, ja neuzticību vadītājam izsaka vairāk kā 50% darbinieku…un no biroja aiziet vēl neskaitāmi cilvēki…tad šāds vadītājs nav graša vērts!…Vilnīša rīcība atgādina nespējnieku, kurš nespēj pat savas kurpju šņores sašņorēt….

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Tane-Dane 08.11.2010. 13.17

    Pag, pag, Martiņ! Atgādināt tev NDP lēmumu vienkāršiem vārdiem? NDP lēmums – Vilnītim, kā iestādes vadītājam, ir tiesības veikt reorganizāciju, bet(!!!) – reorganizācijas pārdomātība raisa šaubas. Ļoti pieklājīgs formulējums.
    Ceru, ka tu zini arī personālijas, no kurām sastāvēja NDP?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Tane-Dane 08.11.2010. 16.02

    >zanE
    “..NDP reorganizācijas jautājumu skatīja tikai no likumības viedokļa..”

    Tā tikai trūka, lai tā skatītu šo jautājumu no vēl jebkāda cita viedokļa! Piemēram, no Ir komentētāju aizdomu vai sazvērestības teoriju mīļotāju baumām.

    Es neaizstāvu Vilnīti, arī viņa reforma ir atvērts jautājums, tomēr:
    1) nav pamata pieņemt, ka viņš ir diversants; visdrīzāk vienkārši netalantīgs un saldafonisks vadītājs;
    2) Vilnīša atlaišana ir jāveic tikai un vienīgi likuma un veselā saprāta ietvaros, ņemot vērā visas iespējas – ne tikai aptrakušā pūļa neveselīgās fantāzijas;
    3) Strīķes-Vilka (mitoloģizēts tēls, kam vairs maz sakara ar realitāti) izdarības arī ir nekorektas, un nav pamata tās interpretēt vienīgi pozitīvi.

    Tas pats likums, kas savulaik sargāja Loskutovu, sargā arī Vilnīti. Un likums ir pāri visam. Pat Strīķe-Vilkam!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Tane-Dane 08.11.2010. 16.42

    …Kaspar…tieši tā!…vadītāja spēju nenorāda tikai likumu ievērošana…ne katrs burta kalps var kļūt par labu vadītāju…tas ir vesels īpašību kopums, kas nodrošina efektīvu kolektīva darbu…vai vienkāršākā valodā runājot, ja Tev ir cauras zeķes, kuras vairs nespēj nodrošināt to pamatuzdevumu – sildīt Tavu kāju pirkstus…Tu tās lāpi, bet ja vairs arī tas nepalīdz….Tu tās izmet…jo tās nespēj nenodrošināt tām paredzēto funkciju, bet rada tikai neērtības…:))…diemžēl, Vilnītis nespēj nodrošināt viņam uzticēto funkciju izpildi…
    ….neuzņem personīgi!…:))

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Tane-Dane 08.11.2010. 16.59

    “Tas pats likums, kas savulaik sargāja Loskutovu, sargā arī Vilnīti. Un likums ir pāri visam”
    Neatgādināsi, kā tad tas likums ir aizsargājis Loskutovu?
    Loskutovam, kura vadības laikā birojs darbojās,, teiksim, – efektīvi, bija jāaiziet, jo bija neērts Kalvītim un viņa “domubiedriem”. Vilnītis, kurš ar savām reformām, padara biroja darbu daudz neefektīvāku (ievēro, cik saudzīgus epitetus es izvēlos:)) )ir jāpaliek amatā, jo pēc likuma tam ir tiesības veikt reorganizāciju. Atgadini, lūdzu, kurš likums nosaka reformu lietderības nepieciešmību vai – tieši otrādi – liek visām reformām būt traucējošām tiešo pienākumu veikšanai? Vai no šī aspekta vadītāja darbs netiek vērtēts?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Tane-Dane 08.11.2010. 17.40

    >Betija
    Loskutovs izlidoja tāpēc, ka laicīgi neveica iekšējo pārbaudi. Tas bija pēc tā naudas zagšanas gadījuma. Iepriekš Kalvītis viņam netika klāt. (Atcerēsimies, ka arī Maizītis toreiz piekrita, ka šī neizdarība bija atkārtota, kaut objektīvi būtu vērtēt ne tikai negatīvo un kļūdas, bet arī sasniegumus.)

    Ja valsts bija pietiekami tiesiska pat Kalvīša laikā, tad tagad, Vienotībai esot pie varas, izskan tās atbalstītāju pieprasījumi nolaist tiesiskuma latiņu zemāk kā pat Kalvīša laikā… revolucionārā tiesa pēc pūļa / preses pieprasījuma!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Tane-Dane 08.11.2010. 17.50

    >zanE

    Jūs vienkāršojat situāciju. Vilnītis ir parādījis sevi kā nederīgs vadītājs… bet Strīķe un Vilks ir sevi parādījuši kā ne adekvātākus vietniekus. Arī viņi rīkojas nepieļaujami! Un šo pozīciju uztur arī, piemēram, Streips un db.lv.

    Protams, šiem cilvēkiem noteikti piemīt daudzas labas un profesionāli noderīgas īpašības, bet arī vājības sāk kļūt nekontrolējamas.
    Strīķes kundzes varaskāre un nespēja nebūt par vadītāju ir plaši pārrunāta. Šajā situācijā jebkurš vadītājs būs spiests kļūt par marioneti, dalīties savā varā vai konfliktēt. Cik noprotu, tad Loskutovam pietiekami diplomātiski izdevās otrais variants. :)

    Varbūt viņi ir labi izmeklētāji, bet savā administratīvajā kapacitātē ir parādījuši destruktīvas tieksmes un zaudējuši paškontroli; līdz ar to arī viņu balagāniskās izdarības grauj KNAB, ne tikai Vilnītis.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Tane-Dane 08.11.2010. 18.03

    …Kaspar….- “Vilnītis ir parādījis sevi kā nederīgs vadītājs..”

    …ja tiks atbrīvota Strīķe, Vilks…un vēl pāris desmit KNAB darbinieki…Vilnītis pēkšņi kļūs pozitīvais tēls un vērtīgs iestādes vadītājs?…

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Tane-Dane 08.11.2010. 18.17

    “Loskutovs izlidoja tāpēc, ka laicīgi neveica iekšējo pārbaudi….”,
    “Vienotībai esot pie varas, izskan tās atbalstītāju pieprasījumi nolaist tiesiskuma latiņu zemāk kā pat Kalvīša laikā… revolucionārā tiesa pēc pūļa / preses pieprasījuma!”

    Ir dīvaini vienā tekstā no jūsu mutes dzirdēt nievājošus formulējumus par iepriekšējo KNAB vadītāju, tai pašā laikā apvainojot visus, kam atšķirīgs viedoklis, pūļa psiholoģijā.:))
    Ja uzmanīgi vēlreiz izlasīsiet manu komentāru, varbūt pagodināsiet arī ar konkrētu atbildi uz jautājumu pēc kāda likuma var vērtēt darba lietderību/nelietderību?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Tane-Dane 08.11.2010. 19.23

    “..ja tiks atbrīvota Strīķe, Vilks…un vēl pāris desmit KNAB darbinieki…”
    …visi noziedznieki un korumpanti vismaz gadu varēs dzīvot mierīgi. Lai cik spējīgi un centīgi būs jaunpieņemtie darbinieki – pieredzei un iemaņām ir liela nozīme.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Tane-Dane 08.11.2010. 21.03

    >Betija

    Es nenievāju Loskutovu. Vienkārši mēģinu reālistiski novērtēt, kāds bija viņa un Strīķes attiecību modelis. Vēl vairāk. Es pat uzskatu, ka šāds risinājums, ja tāds ir ticis realizēts, drīzāk norāda uz viņu kā talantīgu vadītāju, kas ir spējis atrast kompromisu un saglabāt zināmu kontroli.

    Es neesmu aicinājis atbrīvot nevienu vairāk par Vilnīti, Strīķi un Vilku. Tieši iestrāžu un pieredzes dēļ. (Kaut diskusija par jaunības un pieredzes sāncensību ir bezgalīga, un tai principā nav viennozīmīgas atbildes.)

    Savukārt, ja birojs turpinās grimt iekšējos konfliktos, būs pilnīgi vienalga, vai izmeklētāji būs jauni vai pieredzējuši. Tas vienkārši izniekos lielu daļu resursa konfliktam.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Tane-Dane 08.11.2010. 21.18

    >Betija
    Nav tāda likuma, kas vērtē lietderību (nelietderību). Tieši tādēļ nav juridiska pamata atbrīvot Vilnīti. Vilnīti sargā procedūra, kamēr nav juridiska pamata viņu atbrīvot. Tieši tāpat kā savulaik Loskutovu.
    Savā ziņā mans “atbalsts” Vilnītim ir solidarizēšanās ar Loskutovu. :D

    Es nedēvēju par pūli tos, kas argumentē savu viedokli, bet gan tos, kas pavelkas uz pūļa mītiem un dziņām, pāri principiem un likumiem nostādot aktuālo “štimungu”. “Labie, sliktie, un sliktajiem pa purnu”. Fakti vai viedokļi, kas nav labvēlīgi favorītam, tiek vienkārši ignorēti. Kā to precīzi nosauca Optiskais tēmeklis, ir jūtama aizraušanās ar “revolucionāro sirdsapziņu”.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Tane-Dane 08.11.2010. 21.33

    >zanE
    “..ja tiks atbrīvota Strīķe, Vilks…un vēl pāris desmit KNAB darbinieki..”

    Es neesmu aicinājis atbrīvoties ne no viena vairāk par šo trijotni (vismaz nezinot detaļas par vēl kādiem aktīvistiem :)). Ja neitralizē nekārtību cēlājus, tad pārējie parasti ātri nomierinās.
    Savukārt, ja nav cita veida, kā saglabāt KNAB rīcībspēju, izņemot vēl pāris desmitu darbinieku atlaišanu, tad tā vienkārši ir neizbēgama nepieciešamība. (Ja vēlamies šo iestādi saglabāt.)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Tane-Dane 08.11.2010. 21.33

    >zanE

    Vai šī šantāža, ar ko pašlaik nodarbojas Strīķe, jūsuprāt, ir normāla? (Cēlais?) mērķis attaisno līdzekļus? Būtībā tieši viņa ar savu kategorismu tagad ir uzstādījusi jautājumu par KNAB “būt vai nebūt” gultnē. Un valdība patiesībā nemaz nedrīkst padoties viņas šantāžai, jo tas būtu pret pārvaldes principiem.

    Sanāk, ka galējā instance, kas pieņem darbā KNAB vadītāju, ir Strīķe. Attiecīgi jebkuram vadītājam jau pamatos jāgatavojas attiecību skaidrošanai ar savu vietnieku. Pieļauju, ka Vilnīša raksturs vienkārši bija par vāju tam, un viņš kļuva paranojāls. Arī vadības kultūra (tās trūkums) viņu pievīla, jo paņēmieni ir līdz smieklīgumam sovjetiski.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Tane-Dane 08.11.2010. 22.25

    ….te pienāca Kindzulis…oi, atvaino, Gasūns….:))

    …OK…vīrietim jāatstāj pēdējais vārds!…:))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Tane-Dane 09.11.2010. 01.13

    Balagāns, nevis spēka struktūra:(. Visa valsts ņemas ap kaut kādu pāris cilvēku ambīcijām kantorī, kurā bija jābūt militārai disciplīnai.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Tane-Dane 09.11.2010. 01.28

    …Mārtiņ…paskaidroju lielākiem burtiem KNABs NAV SPECDIENESTS…:))
    …..93 darbinieki, kas parakstījuši vēstuli….10 nodaļu vadītāji…30 darbinieki, kas aizgājuši….tie ir pāris cilvēki?…būtu šie pakļauti hipnozei?…Strīķei tādas spējas?!?…:))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Tane-Dane 09.11.2010. 11.05

    Man nav nekas ar lielākiem burtiem jāpaskaidro, jo redzu un dzirdu gana labi. Neatminos arī, ka būtu knābjus cēlis specdienestu godā. Tur jau tas āķis, ka tā ir VIENA NO un visparastākā izmeklēšanas iestāde, kura atbild par valsts drošību un nu tur ir sācies vēstuļu rakstīšanas, karodziņu vicināšanas un frontēs sadalīšanās periods. Man tiešām IR vienalga kurš tur gudrs, kurš muļķis utt.. Man vienkārši riebj tāds balagāns valsts spēka struktūrās un es par to negribu maksāt. Kopumā tas liecina arī bardaku valstī vispār.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Tane-Dane 09.11.2010. 11.35

    ….Mārtiņ…tā bija atbilde…par militāro disciplīnu…:))
    …par pārējo – piekrītu!…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Tane-Dane 09.11.2010. 12.13

    Nu ar to disciplīnu es varbūt nedaudz pārspīlēju:), kaut arī KNAB tomēr nav gluži kaut kāds ”māmiņu klubs”, kur publiskas bērnu audzināšanas problēmas apspriešana visos mēdijos ir gluži normāla lieta.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Tane-Dane 09.11.2010. 13.16

    >zanE

    “….te pienāca Kindzulis…oi, atvaino, Gasūns….:))
    …OK…vīrietim jāatstāj pēdējais vārds!…:))”

    Uzskatīšu to par savu argumentu triumfu, jo pretargumenti nav izskanējuši. :D

    +1
    0
    Atbildēt

    0

andris902 08.11.2010. 10.32

…..ja Vilnītis neatkāpsies pats…Juta solīja iesniegt dokumentus ar pierādījumiem par Vilnīti ģenerālprokuroram un MP…kur paliks dokumenti, ja Vilnītis atkāpsies?…nu jau kompru kariņš pārņēmis visus un ikvienu…:))
…saprātīgs cilvēks saprastu un atkāptos…ja Vilnītis to nedara…tad pastāv bažas, ka Vilnītis pats nav spējīgs pieņemt lēmumus….

+25
-1
Atbildēt

0

girts_gansons 08.11.2010. 10.26

Vai tā nav ZZS prasība esošās valdības saglabāšanai? Ko darīt? Laist pie “teikšanas” Urbanoviču ar Lembergu, bez iespējas no “iekšpuses” sekot viņu rīcībai?
Mūrniece, iespējams, zina daudz vairāk par mums.

+3
-1
Atbildēt

0

buchamona 08.11.2010. 10.13

Domaaju, ka Muurnieci kaadu laiku nav veerts njemt par pilnu :) Stress un tamliidzigi :) Gan jau paaries :))

+15
-2
Atbildēt

1

    Pēteris Justovičs > buchamona 08.11.2010. 10.27

    Man gan šķiet, ka neņemt Mūrnieci par pilnu, būtu kļūda. Tik dziļa pārliecība par savu palikšanu amatā, kādu jau no sākta gala demonstrēja LM, vedina domāt, ka tai ir kāds stigrāks pamats un plašāks atbalsts. Un tādējādi ideja it kā iestādes sakārtošanas vārdā no turienes izmēzt ne tikai vienšūni Vilnīti, bet beidzot(!) arī Strīķi, būtu apskatāma valdības koalīcijas partneru interešu kontekstā…

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 08.11.2010. 10.08

Mūrniece piedāvā mikroķirurģisko operāciju veikt ar cirvi.

Es ceru, ka Mūrniece ar to nebija domājusi nomainīt visus darbiniekus pret JL biedriem un protežē.

+6
-3
Atbildēt

0

Elīna Barkovska 08.11.2010. 10.05

KNAB ir vienīgais un pedejais bastions,kas nedanco pēc politiķu stabules. Tas, kas tagad notiek ir darbinieku sauciens pēc palīdzības, jo viņi redz, kāds vīrus Vilnīša veidolā ir ielaists, bet paši ir bezspēcīgi saviem spēkiem tam pretoties.
Cilvēcīgi saprotu un atbalstu. Par taisnību ir jācīnās līdz galam.

p.s.
Mūrniece sēdieties,atkal divi.

+28
-5
Atbildēt

6

    v_laivins > Elīna Barkovska 08.11.2010. 12.46

    Piekrītu. Šķiet, ka Solvita un Linda iekļuvušas siltās vietās, kurās grib noturēties par katru cenu,sāk aizmirst Vienotības pamatprincipus korupcijas jautājumā, un gatavo augsni pilnīgi nepieņemamam kompromisam. Ļoti ceru,ka Dombrovskis nepieļaus šādu scenāriju, jo tad Vienotībai zūd jēga.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Elīna Barkovska 08.11.2010. 15.49

    Mūrniece un Maizītis vēl ir divi cilvēki, kas nedanco pēc mediju uzpūsta sižeta stabules. :)

    Šī vienkārošā shēma – KNAB ir vienīgais mūsu glābiņš, “sliktie” ir apzināti ielikuši Vilnīti KNAB graušanai, Strīķe-Vilks ir “labie” (kaut rīcība vairāk atgādina cīņu par varu), neatkarīgi no likumīgās procedūras mēs patrieksim Vilnīti un glābsim Latviju – ir primīva un nepierādīta (nepierādāma).

    Es gan papildinātu Mūrnieces priekšlikumu ar to, ka atlaisti tiek tikai Vilnītis, Vilks un Strīķe. Citādi pastāv risks, ka valdība kā “deus ex machina” iejaucas prastā cīņā par varu.

    P.S. Nez kādēļ aklie vilnīšnīdēji un strīķvilkmīlētāji ignorē to Maizīša teksta daļu, kur viņš vērtē pretenzijas pret reģionu reformu kā ieganstu, bet sakni redz pavisam “triviālā” vadītāja autoritātes trūkumā un personāla karos. ;) Vai Maizīša autoritāte sniedzas tikai tiktāl, kamēr viņš iekļaujas populārajos mītos?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Elīna Barkovska 08.11.2010. 16.06

    Parunā ar kādu KNAB darbinieku, ja pret tevi būs atklāts, savas gudrības pupas vairs nebārstīsi:) Neko no iekšienes nezin, bet tik spriedelē.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Elīna Barkovska 08.11.2010. 16.23

    Likumā nav tādas kategorijas “parunā ar kādu KNAB darbinieku”. Ja likums kļūs par instrumentu-ieganstu atsevišķu personu, kaut vai sirdī labu, vēlmju realizācijai, tad mēs atgriežamies pie situācijas ar Loskutovu.

    Un darbinieki reti mēdz būt objektīvi. Arī viņu interpretācija par notikumiem nav nekāda absolūtā patiesība. Turklāt tieši tādēļ viņi ir darbinieki, nevis vadītāji vai ministri, ka viņiem nav pietiekami plašs skatījums uz procesiem, lai būtu kas vairāk.

    Esmu pat pārliecināts, ka Vilnītis ir vājš vadītājs un viņa nespēja iekļauties darba kultūrā, kas jau bija iedibinājusies KNAB, ir acīmredzama. Bet vai tādēļ process būtu jāmitoloģizē un jākrīt histērijā?

    Redzi, ir arī citādas baumas it kā no KNAB darbiniekiem par tur iekšienē notiekošo. Un tās vairāk saskan ar Maizīša kunga teikto. :)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Elīna Barkovska 08.11.2010. 18.36

    Kaspars Gasūns zina visu, tikai nespēj atbildēt, kādēļ pēc viņa uzskata krievu tauta varenāka par citām:))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > Elīna Barkovska 08.11.2010. 20.56

    Ino, esmu jau vairākās vietās norādījis savus argumentus, kādēļ krievu tauta būtu pieskaitāma pie dižajām. Kaut vai kultūras kategorijās vien.

    Savukārt latviešu tautu pieskaitu pie mazajām un jaunajām. Ar visām šādām tautiņām raksturīgajiem kompleksiem (ar tādām ir pilna puspasaule, bet pietiek salīdzināt kaut tikai ar Austrumeiropu un Centrāleiropu), arī barbariski vitālo enerģiju, kas savukārt ir pluss.

    Tas nav ne noniecinājums, ne kaut kas slikts. Tikai nevajag sadomāties, ka latvieši ir nez kas unikāls un dziļš.

    Un vēl man ir aizdomas, ka šo “argumentu” Jūs izmetat tad, ka cita nekā prātīgāka nav, ko pateikt. :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 08.11.2010. 10.01

Jāa, pat Āboliņai un Mūrniecei kādreiz var izrādīties taisnība. Tikai baidos, ka ar to triju patriekšanu vien nepietiks, lai tas kantoris sāktu strādāt, nevis imitēt darbību, kašķēties un taisīt PR. Pie līdzšinējā darba stila pārāk daudzi tur rādās pieraduši. Bēdīgi.

+1
-14
Atbildēt

3

    andrisskrastins > Aivars Krauklis 08.11.2010. 10.32

    Atlaist visus un pieņemt pa jaunu varētu būt laba doma (tādos apstākļos arī pārstrukturēt efektīvi KNAB un piem. iecelt Vilku vai Jutu par priekšnieku būtu vieglāk, pie reizes veikt kārtīgu KNAB revīziju un struktūras efektivizāciju), ja būtu politisks atbalsts. Diemžēl parlamentā, kur otrā un trešā lielākā frakcija ir naidīgi noskaņotas pret KNAB, ir tuvu nereālam kaut ko tādu paveikt.

    Šobrīd labākais ko var darīt ir censties atlaist Vilnīti. Politiski tas būs ļoti grūti, it īpaši zinot, ka vienīgie kas varētu piekrist ir SC. Ko viņi prasīs pretī – Dievs vien zin.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    kika,kiki,banija > Aivars Krauklis 08.11.2010. 11.23

    Kas tad Jūsuprāt būtu stradāšana, – Vilnīša ieteiktā partiju finanšu nekontrolēšana? Koncentrēšanās uz sīko korupciju? Ko tad Vilnītis pats vispār savā dzīvē ir noķēris? Savu asti labākajā gadījumā. Katrs, kas daudz maz zin šo sistēmu, saprot, ka līdzšinējie KNAB sasniegumi ir maksimāli iespējamie un pat pāri tam.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 08.11.2010. 11.34

    Melnai vārnai – paldies, precīzi aprakstījāt, to, ko kopš dibināšanas dara knābis – tramda sīko korupciju un pa brīžam palamā lielo. Tikai neaizskar. Pāris dekoratīvi aresti (rezultāti vēl retāki), bet nekāda traucējuma nevienai no lielajām korupcijas shēmām. Senāk savā naivumā domāju, ka spēki par vājiem, tad pielēca, ka abreviatūra šoreiz precīzāka par nosaukumu – Korupcijas Novēršanas Apkarošanas Birojs. Ar atbilstošu vadību un tikpat atbilstošiem vietniekiem, kuru lielākais sasniegums – preses atbalsts.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 08.11.2010. 09.58

Sāk šķist, ka KNAB kaut ko uzracis arī par “Vienotību”.

+6
-8
Atbildēt

0

Driimeris 08.11.2010. 09.54

Pavisam vienkārši- ir jāveic darbinieku rotācija, manā uztverē būtu ļoti noderīga rotācija starp KNAB, VID un ONAP. Speciālisti uzkrātu plašu pieredzi dažādās sfērās, kas ļautu labāk veikt pienākumus jebkurā no šīm iestādēm.
Bet, ko es te sapņoju- mums pat nopietnas centralizētās datu bāzes nav, lai varētu palaist softu, kurš meklētu noziedzīgas darbības pēdas…

+3
-7
Atbildēt

4

    Elīna Barkovska > Driimeris 08.11.2010. 10.01

    Plaša profīla speciālisti??? Negvelz glupības.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Kaskadieris > Driimeris 08.11.2010. 10.20

    Vai nav gana, ka ministri “rotē”? :-D

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Driimeris > Driimeris 08.11.2010. 10.49

    Tas ir mans viedoklis, nevis glupības. Esi dzirdējis par tādiem vārdiem, kā tolerance un empātija? ;)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    MRitovs > Driimeris 08.11.2010. 11.37

    KNAB likums neparedz darbinieku rotāciju uz citu iestādi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 08.11.2010. 09.50

Nu, lūk, Āboltiņai pievienojas arī Mūrniece. Ko nepanāca Emsis un Kalvītis, to izdarīs “šīs cīnītājas par taisnību”! Lai netērētu laiku un enerģiju turpmāk noziedznieks un upuris vienmēr saņems vienādu sodu. Vai tuvākā laikā nav gaidāms Repšes paziņojums par izstāšanos no JL?:))

+22
-5
Atbildēt

6

    andrisskrastins > dro 08.11.2010. 10.19

    Ino, ko tieši Mūrniece nepareizu pateica? Viņai ir savā ziņā taisnība, daudz vairāk nekā mums gribētos atzīt. Praktiski KNAB efektīvu darbu var panākt to izjaucot un saliekot atpakaļ. Ļoti reāli tādā gadījumā Juta varētu būt priekšniece. Problēma ir – ka nav šī politiskā atbalsta. ZZS domājams pat Vilnīša nomaiņu neatbalstīs, un SC gribēs kaut ko neiespējamu pretī.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.11.2010. 10.24

    pecisk. Ļoti reāli tādā gadījumā Juta varētu būt priekšniece.
    ___________________________
    Tu laikam lasīji citu rakstu?:))

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > dro 08.11.2010. 10.32

    Kādu citu rakstu?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    MRitovs > dro 08.11.2010. 11.15

    Ideja izceļas ar oriģinalitāti!:) Tik interesanti, kā tiesiski var kardināli nomainīt visus darbiniekus, nelikvidējot iestādi? Daudziem jau gribētos, lai KNAB būtu likvidēts vai kādam pievienots, tāpēc ceru, ka šī ideja netiks stūrēta šajā virzienā.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Tamāra Nolmane > dro 08.11.2010. 16.19

    Pēc konsultācijām mākoņos un īsas liķiera pamalkošanas Linda izdomāja: “A, davai atlaižam visus? Vilnīti un Strīķi atlaidīsimi un vietā ieliksim Jūriņu un Ūdentiņu.. Visi būs laimīgi.”

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    viesturs > dro 09.11.2010. 14.17

    Šī ideja-mainīt visus jau tiek iebarota publikai arvien intensīvāk

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam