Daži deputāti pieļauj, ka Latvija var zaudēt neatkarību

52

Komentāri (52)

ivetao2007 04.11.2010. 14.54

Patiesībā Latvija nav pilnīgi neatkarīga valsts. Un viss norāda, ka pilnīga neatkarības zaudāšana nav tik nereāla. Latvijā latviešu valoda vairs nav vienīgā valsts valoda. Vairums uzņemumu nonākuši krievu mafijas rokās gan pa tiešo, gan pastarpināti. Latvijas vadīšanā noteicošais vārds arvien vēl ir komunistiem. Latvijas sports ar hokeja palīdzību jau ir integrēts Krievijā. Otrs Trojas zirgs ir Jūrmalas Novaja volna, kuras norise 1:1 ir kā bijušajā padomijā. Latvijas elektronisko plašsaziņas telpu pārvalda okupantu loģika un valoda. Latvija Eiropas parlamēntā ievēl komunistu pirmo sekretāru un čekas virsnieku. Tagadējās valdības kaolīcijas otro partiju pārvalda divi komunistu sekretāri ar kriminālu aizdomu pilnu bagāžu. Tikmēr patiešām patriotisks Latvijas ārlietu ministrs uzreiz spiests atvairīt kremļa piektās kolonas uzbrukumu.

+6
0
Atbildēt

0

Lng 04.11.2010. 12.49

Zīmīgi ka 6% tic ka Latvija var zaudēt neatkarību un 6% ka var sākties nemieri.Varbūt šie 6% arī darbojas šai virzienā,daži jau sola Biškeku.

+1
0
Atbildēt

2

    LR Aizsardzības mini > Lng 04.11.2010. 13.36

    Biškekas “variants” nav atlikts, tas ir tikai pārlikts uz vēlāku laiku. Scenāriaj autori bija paredzējuši to, ka SC iegūs vairākumu balsu, tāpēc priekšvēlēšanu laikā Jānim lika “aizvērt muti”, runājot Līdakas vārdiem. Pamatā, kremļa stratēģi grib atkārtot “Biškeku”, jo viņiem neizdevās varas pārņemšana ala Ukariņu stilā, tagad, vismaz pēdējo mēnešu laikā, ļoti daudz ir parādījušies provokatīvi raksti par “neofašitiem”, dažādiem vēl “nacistu” brīnumiem u.tml. krievvalodīgais vēlētājs tiek “kacināts””ar domu, ka viņus ir vieglāk izprovocēt. Par ieganstu t.s. “Biškekei” var kalpot nepopulārie lēmumi, kurus valdībai nāksies pieņemt, jo tiks vainota “titulnācija”, kura nespēj vadīt valsti. Krievvalodīgie mediji lies “eļu ugunī”, stāstot cik neveikli un neprofesionāli darbojas valdošā koalīcija u.t.t

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Lng 04.11.2010. 13.41

    Tālāk nāks “messija baltā zirgā” aka SC, kurš sauks zem saviem “karogiem” arodbiedrības, aģitēs pie cilvēku svētākajām jūtām u.t.t. Ļoti iespējams, ka Latvijā jau darbojas t.s. “pagrīdes šūniņas”, kuras tiek taupītas un diriģētas no kremlinu puses, gaidot izdevīgu brīdi, kādu masveida manifestāciju, vēl ko līdzīgu, kur cilvēki paudīs savu neapmierinātību, lai varētu veiksmīgi uzsākt pasākumu plāna beigu daļas realizāciju. Vari mani saukt par paranoiķi, bet zinot to, kā strādā “iestādes” es nebrīnīšos, ja tas viss viņām būs “jaunums”. “Diriģenti” gaida “koristu” uznācienu, šai valdībai būs ļoti, ļoti jāpapūlas, lai tautai izskaidrotu savus lēmumus un katrs viņu solis tiks rūpīgi vērsts pret viņiem. :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 04.11.2010. 12.02

Aizdomīgi maz. Tad jau nav brīnums, ka mūs tik bieži ir okupējuši, inkorporējuši, iekļāvuši un visādi citādi raustījuši, ja pat Saeimas deputāti (kam vajadzētu būt stratēģiem) neapzinās cik trausla ir Latvijas neatkarība.

+3
-1
Atbildēt

0

buchamona 04.11.2010. 10.13

Deputaatu izpratne par Latvijas LR svaarstaas no Rubika liidz Meirovicam. Aiz katra deputaata ir LV veeleetaaji – taadeelj jautaajums – vai LR shajaa gadsimtaa var zaudeet savu neatkariibu ir ljoti sapraatiigs. Labi, ka Saeimaa ir vismaz 14% deputaatu, kuri pieljauj shaadu notikumu paveersienu un taatad, aciim redzot, saprot shiis dienas realitaati LV

+9
-1
Atbildēt

21

    mary75 > buchamona 04.11.2010. 10.24

    Un tu to patiešām pieļauj?
    Ka Latvija var zaudēt neatkarību?
    Kādā veidā, iebrauks tanki, vai saeima nobalsos par pievienošanos Krievijai?
    Tas taču ir absurds, ne viens, ne otrs variants nav iespējams.
    Brīnos par tādu pesimismu.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > buchamona 04.11.2010. 10.27

    ‘Dzeri, tev ir tik aprobežota domāšana, tu domā, ka viss pasaulē notiek demokrātiski vai ar rupju spēku, vecīt, es biju augstākās domās par tevi, goda vārds, biju!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 04.11.2010. 10.30

    NU, ja ir tāda neticība saviem spēkiem, varbūt, to neatkarību mums nemaz nevajag?
    Parunā ar leišiem vai igauņiem – viņiem pat prātā tāda doma neienāk.
    A mēs te atraduši kārtējo bubuli.
    Un, ja esi tik viegli iebaidams, nelasi to krievu presi.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 04.11.2010. 10.40

    Dzeris – Man ir ticiiba muusu speekiem, bet es, atshkiriibaa no Tevis, apzinos, ka LV ir pietiekoshi daudz ljauzhu, kuri ir 18. novembra Latvijas ienaidnieki.
    Manaa uztvree LR savu neatkariibu zaudee tad, ja tiek mainiits pilsoniibas likums un reizee ar to, tiek mainiits arii shii briizha LR arpolitiskais kurss.
    Indikaators ir Gruzija. Kameer LR parlaments buus speejiigs ar balsu vairaakumu sniegt Saeimas atbalstu Gruzijai, tikmeer muus var uzskatiit par neatkariigu valsti.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 04.11.2010. 10.41

    Džeri, es Tev piekrītu, jo latvieši patiešām lielā daļā ir vaimanātāji! vaimanās jebkurā gadījumā, jo nekad nebūs labi! tas manuprāt , no gara laika un izklausās, manuprāt, gudrāk, nekā būt apmierinātam!
    Vainot valsti savās nebūšanās, ir vidējā latvieša ikdiena vēl joprojām, jo esam taču nākuši no Padomju Latvijas,un tajā taču par visu rūpējās valsts.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > buchamona 04.11.2010. 10.53

    Dzeri, par leišiem un estiņiem runājot, viņiem ir daudz lielāka izpratne par neatkarību nekā dažiem mūsu “politiķiem”, viņi to stiprina konsekventi, bet neatkarība jau nav tikai robežas un valsts nosaukums, neatkarība ir vienota valodas telpa, vienota nācija un vienota valsts. Latvijas gadījumā, mūsu pseidoliberāļi sniedz lāča pakalpojumu tiem kas tīko Latviju padaŗit par bezmugurkaula teritoriju, kurā, kā bābelē, sajauksies dažādas kultūras un valodas, kurā nostabilizēsies paklausīga verga domāšana u.tml. Bezierunu pilsonības piešķiršana, otras valodas “legalizēšana”, acu pievēršana uz dažādiem, it kā, maznozīmīgiem latviešu diskriminiācijas gadījumiem, tā ir tikai daļa no kompleksā veiktajiem pasākumie, lai šo teritoriju padarītu par teritoriju bez vēstures un bez nākotnes. Dzeri, mēs esam vēl apdraudētāki nekā iepriekš, to nevar atstāt bez ievērības.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 04.11.2010. 11.03

    Kas tad to pilsonības likumu mainīs?
    Un nezin kāpēc tu domā, ka SC par to vien sapņo, kā pievienoties Krievijai un kļūt par Kremļa provinci.
    Viņi pieteiekami labi neatkarīgā Latvijā, kam viņiem to vajag?
    Un nebūs te viņi tik lielā daudzumā, ja pat tādi gribētāji būs, SC “augšām”” to noteikti nevajag.
    Nu kā var tik ļoti slikti domāt par savu valsti un tās tautu, lai ko tādu varētu iedomāties, īsta paranoja.
    Nu un dabīgi, atkal vainīgi “pseidoliberāļi”( varbūt, “liberasti”), kā tos sauc Krievijā?
    Un kurš te taisās legalizēt pilsonības nulles variantu un visu pārējo, nu toč, kādam te vajag bolderiāņus.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 04.11.2010. 11.03

    0
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > buchamona 04.11.2010. 11.05

    Pēdējo gadu notikumi, mani no vaimanātāja ir padarījuši par aktīvu darboni, jo redzot to, kas notiek Latvijā (:)), mani pārņem šausmas. Tagad es nekautrējos rakstīt DP, SAB un citām iestādēm, visādi cenšos palīdzēt “operatīvajā darbībā”, taču kaut kā, mūsu “dd” nereaģē uz to visu?! Kāpēc STRATFOR un Le Monde, var tiešā veidā norā’dit uz KF “interesēm” šeit, bet mūsu “dd” pat necenšas veikt pretdarbību un pat aktīvi aizstāv pozīciju, ka KF šeit nekādas pretvalstiskas darbības neveic?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > buchamona 04.11.2010. 11.06

    turp.: Pietiek paskatīties PBK un citus kremļa ruporus, lai redzētu – cilvēkus ZOMBĒ, zombē ar KF propogandu, mums nekā līdzvērtīga nav, mums pat nav sava viedokļa šajā jautājumā. Ēķis, latviskuma sludinātājs, pat viņš savā LNT pludina krievu filmas, jo tās esot lētas – kāpēc? KF ir lieliski organizēts ārējās izlūkošanas tīkls, viņi ir radījuši CNN alternatīvu RT + aktīvi, caur starpniekiem un tiešā veidā, iepērk plašsaziņas līdzekļus ārvalstīs. Ārvalstu prese, informāciju par LV “smeļas” no krievvalodīgās preses, mums nav pat speciāli izveidotu informatīvo kanālu, KF propogandas slāpēšanai.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > buchamona 04.11.2010. 11.06

    turp.2: Gruzijas piemērs ir lielisks, viņi atbild kremlim ar savu “Pirmo Kaukāza kanālu”, kurā viņi cīnās pret kremlinu propogandu. Pat mūsu vietējie “žurnālisti” lielu daļu info smeļas no krievijas medijiem un viņu sagatavotās informācijas. Pasekojot mūsu “ziņu kanāliem” es bieži redzu, la viņi rāda dažas dienas vecus ārvalstu notikumus, jo nespēj operatīvi reaģēt uz notiekošo pasaulē. Mēs esam bēdīgā situācijā, ļoti bēdīgā.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 04.11.2010. 11.13

    Dzeri. Es nedomaaju slikti par savu valsti. Gluzhi otraadi – es esmu noruupeejies par to, ka manaa Latvijaa pieaug to politisko speeku ietekme, kuriem ir probleemas ar LR okupaacijas fakta atziishanu

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 04.11.2010. 11.14

    Viss atkarīgs no pašiem latviešiem.
    Nu kurš tad tic tai krievu propogandai?
    Ja latvieši zaudēs vai pārdos savu neatkarību, tad viņi to neatkarību nemaz nav pelnījuši, un tas arī viss.
    Neatkarību mums, faktiski, pasniedza uz paplātes Jeļcins, un tālākais bija mūsu ziņā.
    Un arī tie, kas negrib atzīt okupāciju, vismaz, lielākā daļa, nav ienaidnieki, un nealkst pievienoties Krievijai, bet, arī grib dzīvot neatkarīgā un bagātā Latvijā.
    Un nav milzīga nelaime, ka viņi to sauc par aneksiju vai inkorporāciju, jo par atbrīvosanu vairs runā tikai nedaudzi.
    “Eho moskvi” aptaujā 64% atzina Latvijas okupāciju.
    Patreiz ir svarīgākas problēmas, kā tas, kā kurš traktē vēsturi, jādomā par valsts ekonomisku izdzīvošanu.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > buchamona 04.11.2010. 11.19

    Dzeri, iesaku izlasīt http://www.fas.org/sgp/crs/row/RL34261.pdf ziņojumu ASV kongresam no 2009.g. 2. septembra ( lpp 15 – 18 (ja nemaldos)), tur ir skaidri un gaiši apraksti par to, kas notiek Latvijā u.c., vis’pār, interesants dokuments! Esmu labi informēts optimists, ceru, ka mums vēl ir iespēja! :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 04.11.2010. 11.21

    Dzeris – Mums neviens uz paplaates neko klaat nepienesa -Viljnaa pashkaidiija cilveekus ar tankiem, mums Riigaa pashaudiijaas – cereeja veel uz ko vairaak, bet pietruuka speeka. Paldies ASV – pirmaam kaartaam, nevis Jeljcinam.
    Atgaadinaashu – SC ir probleemas atziit okupaacijas faktu, Tev tas ik pa laikam piemirstas :)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > buchamona 04.11.2010. 11.24

    Starp citu, manis minētajā dokumentā ir arī par Jeļcinu un “paplāti”. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 04.11.2010. 11.29

    OK, paliekam pie savām domām.
    Atšķirība tāda, ka tu meklē ārējos un iekšējos ienaidniekus, bet es uzskatu, ka viss atkarīgs no pašiem.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > buchamona 04.11.2010. 11.31

    Dzeri, es tikai vēlos Latviju kā plaukstošu valsti, un tā kā esmu apmācīts to aizstāvēt un zvērējis to daŗit, tad tas ir veids, kādā es varu palīdzēt, dzīvot Latvijai, domāt par Latviju un kalpot Latvijai! :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > buchamona 04.11.2010. 12.17

    to dzeris49
    Viennozīmīgi Latvijai ir ārējais ienaidnieks un tā ir fašistiskā krievija un iekšējais, liela daļa krievu, kuri paši sev nepieder. To vergu sugu aiz diedziņiem rausta viņu sātanistu baznīca, cars un feodāļi

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 04.11.2010. 16.16

    “”Eho moskvi” aptaujā 64% atzina Latvijas okupāciju.”
    Man patiesi žēl, ka Kremlī nesēž “Eho Moskvi” auditorija. Un arī šeit – Latvijā – lielākā daļa šī kanāla klausītāju-lasītāju nav SC elektorāts.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > buchamona 04.11.2010. 17.07

    betijacelmale, piedod, izklausīšos paranoidāli, bet “Exo” ir kremļa projekts, viņiem ir jānodrošina šķietamība, ka KF ir kkas neatkarīgs arī. Par Tevis minēto vien varu bilst, tas ir izvilkts no konteksta, iesaku vairāk pasekot viņu diskusijām, nedaudz paanalizēt.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

mary75 04.11.2010. 10.11

Ja reāli Latvijā saskarušies ar psihiatru un regulāri ārstējas 3 – 5 % iedzīvotāju ( un jebkurā populācijā cilvēku ar psihiskām novirzēm daudzums sastāda ap 10%), tad viss ir kārtībā, mūsu saeima atbilst sabiedrībai kopumā.
Kaut arī, reizēm, liekas, ka tur šādsu cilvēku % lielāks.

+5
-5
Atbildēt

6

    LR Aizsardzības mini > mary75 04.11.2010. 10.22

    Dzeri, tas, ka tu dzīvo ilūzijās, nenozīmē, ka citi tā dzīvo. Pietiek pasekot analītiskajai informācijas, pavērot norises starptautiskajā “arēnā”, un sāksi saprast, ko domā šie ~ 6%. :) Viens liels prieciņš an man ir, REPUBLIKĀŅI VĀLĒS OBAMU.. :) Cerams, ka tiks aizvērtas “ledusskapja durvis”, kuras Obama atstāja vaļā, savādāk mūsu “neatkarība” būs jāieraksta vēsturē, kā otra “garākā” neatkarība LV pastāvēšanas laikā.

    P.S.: Dzeri, iesaku veikt nelielu pasaules notikumu AnnaLīzi un sapratīsi ( cerams ) par ko es runāju. :)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > mary75 04.11.2010. 10.26

    Kā vienu no “sēklas materiāliem” var minēt šo http://www.pietiek.com/raksti/kristovskis_piekrit_slucim_ka_arsts_es_nevaretu_arstet_krievus_vienlidzigi_latviesiem + pēdējā laikā iesaku monitorēt krievvalodīgos medijus. :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 04.11.2010. 10.28

    Nē, man liekas tam ar visu to nav nekāda sakara.
    Latvieši ir mazohisti, un tiem patīk justies apdraudētiem, nelaimīgiem, apbižotiem, ja nekas tos neapdraud( izņemot viņus pašus), tie jūt diskomfortu, un tad kādi draudi jāizdomā, lai justos labi – varētu nemiti’gi žēloties un vaimanāt, cik viss slikti.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > mary75 04.11.2010. 10.29

    Izlasi, kā šis pats tiek atspoguōts kr. val medijā, šo mediju, starp citu, lasa ļoti daudzi kr. valodīgie LV http://www.ves.lv/article/147488

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > mary75 04.11.2010. 10.34

    Dzeri, es nesmu mazohists, es esmu reālists. :) Ja agrāk īpaši nepievērsu uzmanību dažādiem notikumiem, par un ap, tad esošā darba specifika man liek kļūt daudz ieinteresētākam, tas ko redzu ir diezgan bēdīgi. Entonijas iela strādā diezgan perfekti, vismaz LV viņiem ir pietiekoši pateicīga “augsne” darbam. Latvija ir Baltijas valstu vājākais posms, varētu teikt “pudeles kakls”. Iesaku palasīt STRATFOR’u, parun’;at ar speciālistiem!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Arcijs > mary75 04.11.2010. 22.45

    Piekrītu Dzerim – “bāreņu tauta”! Brīžiem tiešām besī ārā tā mūžīgā sevis žēlošana un vaimanas. Lai gan, procentuāli rēķinot, mēs esam ģēniju tauta.

    0
    0
    Atbildēt

    0

AnnaStrazdaa 04.11.2010. 09.53

eh… nav jau ar nekāds brīnums…

http://extremeball.info

0
-2
Atbildēt

0

Sanšains 04.11.2010. 09.24

Jautājums par vientuļo salu, protams, ir diezgan erotisks. Vismaz atbildes laikam tādas tika domātas.:)

Kādi jautājumi, tādas atbildes.

+9
-2
Atbildēt

1

    Janka, Janic > Sanšains 04.11.2010. 13.44

    nevisai erotiski , tur var buut nebuus ko eest , tad nu domaajiet taalaak paši , kaadaam vajadziibaam izmekleetas šiss personas , eesmai vai seksam…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 04.11.2010. 09.21

Sergeju Dolgopopovu
=====================
Indra, iespējams, Sprance, iespējams, bija domājusi, iespējams, Dolgopolovu (vectēvu).

+1
-3
Atbildēt

0

Silvija Adijāne 04.11.2010. 09.05

Cik “patīkami” apzināties, ka vesleli 6 deputāti netic tās valsts nākotnei, kuras parlamentā ir ievēlēti.

+10
-4
Atbildēt

6

    ievuliitis > Silvija Adijāne 04.11.2010. 09.24

    Cik patīkami apzināties, ka tikai 6 deputāti netic tās valsts nākotnei, kuras parlamentā ir ievēlēti.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > Silvija Adijāne 04.11.2010. 09.25

    Jā, un ja vēl tā rupji pieņem, ka tie 6 varētu nākt no SC (jo stipri šaubos vai V un VL ko tādu pieļautu, ZZS gan varētu), tad jau sanāk, ka piektā daļa SC deputātu pieļauj valsts neatkarību. Un tad ir nākamais jautājums – cik lojāli ir šie deputāti Latvijas valstij!? Un vai valsts neatkarība no tiesas nav apdraudēta, ja pie varas nāktu SC.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Silvija Adijāne 04.11.2010. 10.07

    Cik savādi apzināties, ka tikai 6 no ievēlētajiem deputātiem, iespējams, apzinās reālos valsts turpmākās eksistences reālos apdraudējumus.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Silvija Adijāne 04.11.2010. 11.59

    @Abia
    Es tā tik viennozīmīgi nevērtētu politisko piederību. Nav runa par neticēšanu valstij, bet par ģeopolitiskās situācijas apzināšanos, kam nav nekāda sakara ar iekšpolitiku. Kaut arī esmu nacionāli noskaņots, tomēr man nav ne mazāko ilūziju par to, kas var notikt 90 gadu laikā, ja iepriekšējo 90 gadu laikā Latvijā vara ir mainījusies 5 reizes.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Silvija Adijāne 04.11.2010. 19.48

    Un kas Tev viņu apdraud? Ļaunais Kāns, Soross, Obama, Pentagons, jeb visi 4 kopā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Silvija Adijāne 04.11.2010. 20.56

    Ja tic sabiedrības uzskatiem, tad mūžam neprognozējamais kaimiņš- Krievija. To arī es lieku kā numur viens. Otrajā vietā- ES, kas vienā brīdī var kļūt par kaut ko ļoti līdzīgu PSRS ar visām izrietošajām sekām.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam