Ekspertiem neskaidra ”Vienotības” iekšējo attiecību sistēma

18

Komentāri (18)

Valdis Ādamsons 29.10.2010. 13.02

Jums taisnība!
Kāpēc vispār “eksperti” “jauc gaisu”,t.i. uzspiež ļaudīm savu viedokli, kā tikai un tikai vienīgi pareizo!
Goda vārds – sāk jau apnikt šī spriedelēšana!
Ja deputāti reiz ievēlēti un ja “eksperti” un daži masu mēdīji aprej un pazemo viņus, tad tas nozīmē, ka arī mēs – vēlētāji tiekam pazemoti!
Kāpēc?
Ekspertiem vajadzētu norīt siekalu un ieteikt padomus,idejas, priekšlikumus ko un kā, un kas deputātiem būtu darāms! Un visādi citādi, respektējot esošo situāciju, veicināt un mudināt cilvēkus uz mērķtiecīgām, radošām aktivitātēm visas sabiedrības interesēs, patiesi būt vienotiem, draudzīgiem, koleģiāliem, cienīt citam citu!
Izbeigsim zākāties par mūsu ievēlētajiem deputātiem!
Tas neveicinās sabiedrības attīstību!

+5
0
Atbildēt

0

zanejurjane7 29.10.2010. 12.06

nu, profesionāļus potenciālajā valdiībā pagrūti ieraudzīt… :(

0
-7
Atbildēt

0

dro 29.10.2010. 11.22

Neizteikšos par “ekspertiem”, tomēr prieks, ka Freimanim atgriezusies valodiņa! Bija pilnīgi apklusis, varbūt nokaunējies par savu prognožu katastrofālo nesakritību ar vēlēšanu rezultātiem?
Tomēr nespēja nepaslavēt bizantisko TP skolu, tai taču pavisam cits līmenis! Profesionāļi, nekādi nothing special!:))

+9
-2
Atbildēt

0

shefere 29.10.2010. 11.03

Neizprotama amatu sadales kärtiba? Skiet, ka eksperti nedaudz sajaukusi savas ekspektacijas ar realitati. Neizprotama V var likties tikai tad, ja pienemam, ka ar tas uzvaru velesanas ir noticis luzums, paradigmas maina, un nu mes atrodamies pasaku valstiba, kur politiska kultura ir tada pat limeni, ka Skandinavija. Tacu jasaprot, ka tas nenotiek viena diena un V, tapat ka politika kopuma, iesaistas dzili motiveti laudis. V lideriem, bez varas parnemsanas un velmes vadit valsti pa savam, atskiriba no prieksgajejiem motivacija nav vis klaja valsts izzagsana, bet personigas ambicijas, pasapliecinasanas, godkariba u.tml., kas ir tikai normali, jo preteja gadijuma vini nebutu nokluvusi politika. Neiespejami prasit, lai parmainas notiek viena diena, nav tie cilveki engeli, vini to nespej, tapec ari ir Murniece, tapec Bendrate nesaprot kur vinas kluda, tapec peksni uzpeld Ciganes mulkigie lakatini.

+13
-2
Atbildēt

4

    austrisv > shefere 29.10.2010. 11.17

    Sedzace!
    Tam par iešanu politikā 100% piekrītu, jo jābūt taču mērķim kāpēc iet politikā!
    It kā atstumti tagad tie treknie runči, kuri iedzīvojās uz valsts budžeta rēkina, bet tagad nāk tie, kuriem svarīgas savas ambīcijas! piemēram Linda Mūrniece, Solvita Ābotiņa, Pabriks, Štokenbergs, Kristovskis, Ēlerte utt!
    Paskatīsimies vispirms, kas notiks un tad runāsim vai tas ir slikti vai labi valstiski!
    Ar ko gan ambiciozais Pabriks labāks par ambiciozo Kristovski, ekspertprāt?
    Vai ar to, ka Pabriks bija kompartijā no 1989.gada un TP?
    Lai katrs sev pavaicā pats kāpēc viņš iet vai neiet politikā, jo kaut kādam mērķim taču jābūt!

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    vismantsk > shefere 29.10.2010. 11.20

    Pilnīgi piekrītu, ka ir muļķīgi gaidīt radikālas pozitīvas pārmaiņas jau nākamajā dienā!
    Ir jau notikusi viena pozitīva pārmaiņa – 10. Saeimā 60% deputātu ir “jaunās sejas”. Tie ir cilvēki, kuri politikā ienākuši šīs krīzes laikā, un šis fakts vien jau liecina par pilnīgi citu motivāciju nekā “vecajiem vēžiem”.
    Tagad atliek vērīgi sekot līdzi notiekošajam un kontrolēt tos deputātus, kurus esam ievēlējuši, tad jau pakāpeniski notiks citas pozitīvas pārmaiņas.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    shefere > shefere 29.10.2010. 11.24

    Bet

    Neredzu, ka saja komentara es butu kadu vertejusi ar labi vai slikti, es te drizak noradiju, ka eksperti runa ta, it ka butu nokluvusi cita realitate, un nu briesmigi vilusies, ka viss nenotiek ka pasakas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > shefere 29.10.2010. 12.42

    Es gan vairāk redzu tikai ambīcijas, nevis 8-9 gadu laikā koptu un attīstītu partijas stratēģiju… Galu galā mums ir pat ļoti lielas tiesības prasīt pasaku rīt, jo kāda jēga partijai, kas tup Saeimā un Valdībā ilgu laika posmu un, tikuse pie varas, nezina, ko darīt… Citādi ir pretruna – cilvēku attieksmi pret deputātu prasa augstā līmenī, bet deputātiņi var rīkoties kā gribas – proti – nerīkoties nemaz.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

austrisv 29.10.2010. 10.55

“Mani pārsteidza tas, cik ļoti ministru posteņi tika dalīti pēc partiju iekšējām ambīcijām, nevis domājot par to, kurš no “Vienotības” cilvēkiem ir vispiemērotākais šim amatam.”

Baisie eksperti!
Kā tiek dalīti ministru portfeļi ir apvienības iekšējā lieta un, ja jau visu grib noteikt, tā sauktie eksperti visās jomās, tad jau nevajag vēlēšanas, bet, lai ekspertprāt ieliek ministrus!
Es personīgi uzskatu, ka kristovskis būs kompetentāks ĀM nekā Pabriks!

+9
-5
Atbildēt

3

    buchamona > austrisv 29.10.2010. 11.00

    Droshaaks :))) Tam es piekriitu :)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > austrisv 29.10.2010. 16.10

    Mans komentārs 29.oct 13:02 bija domāts kā atbilde Bet uz “Baisie eksperti!”29.oct 10:55:
    “stratēģis Jums taisnība!
    Kāpēc vispār “eksperti” “jauc gaisu”,t.i. uzspiež ļaudīm savu viedokli, kā tikai un tikai vienīgi pareizo!
    Goda vārds – sāk jau apnikt šī spriedelēšana!
    Ja deputāti reiz ievēlēti un ja “eksperti” un daži masu mēdīji aprej un pazemo viņus, tad tas nozīmē, ka arī mēs – vēlētāji tiekam pazemoti!
    Kāpēc?
    Ekspertiem vajadzētu norīt siekalu un ieteikt padomus,idejas, priekšlikumus ko un kā, un kas deputātiem būtu darāms! Un visādi citādi, respektējot esošo situāciju, veicināt un mudināt cilvēkus uz mērķtiecīgām, radošām aktivitātēm visas sabiedrības interesēs, patiesi būt vienotiem, draudzīgiem, koleģiāliem, cienīt citam citu!
    Izbeigsim zākāties par mūsu ievēlētajiem deputātiem!
    Tas neveicinās sabiedrības attīstību!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    MRitovs > austrisv 29.10.2010. 21.25

    Kā tiek dalīti portfeļi- iekšējā lieta? Process lielā mērā ietekmē rezultātu. Tāpēc mani kā vēlētāju interesē, lai manas valsts ministri tiktu atlasīti pēc profesionalitātes un godprātīguma kritērijiem, nevis, piemēram, kāda ambīcijām vai tāpēc, ka adekvāti amati matemātiski nesummējas 3 partijām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 29.10.2010. 10.39

Ja njem veeraa, ka Pabriks ir viens no tiem, kursh iestaajaas par SC iesaistiishanu koalicijaa un arii ir viens no tiem, kursh uzmeta veto galdaa attieciibam ar VL/LNNK, tad man fakts, ka vinsh nav aarlietu ministrs, liekas pavisam logisks. Mistika buutu tad, ja PS buutu kaut ko taadu pieljaavusi. Kaa aizsardziibas ministrs Pabriks tik daudz ljaunuma izdariit LR nespees – tomeer muusu armija ir NATO sastaavdalja un jaacer, ka gluzhi spiegs vinjsh tomeer nav :)

+7
-5
Atbildēt

0

kkristaps 29.10.2010. 10.38

Domāju, ka Taukmūļu Partija iesēdās dziļā peļķē ne bez Mārča Bendika palīdzības, tāpēc šo kungu uzskatīt par “ekspertu” ir vismaz smieklīgi.

+15
-2
Atbildēt

0

ievuliitis 29.10.2010. 10.19

“Bendiks uzskata, ka Lembergs nepiekritīs “Vienotības” izvirzītajam tieslietu ministra amatam kandidātam, kas ir Aigars Štokenbergs.”
Tas pat būs ironiski un ļoti veiksmīgi, ja savu pelnīto sodu Štokenbergs saņems no Lemberga rokas.
Neiebilstu.

+7
-6
Atbildēt

1

    ievuliitis > ievuliitis 29.10.2010. 11.18

    Kas tik ļoti nepiekrīt tam, ka Štokenbergs ir pelnījis sodu? Ko liekat mīnusus, argumentējiet? Iecels Lieģi un taisnība uzvarēs!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 29.10.2010. 10.16

1. Kopš kura laika sociologs Freimanis ir politikas eksperts? Vai tas jau ‘ekspertu’ vidū neapgāž argumentu, ka amatu/pozīciju var ieņemt arī citas jomas pārstāvis?

2. Pabrika un Kristovska rokāde jau nav nekas īpašs. Ja ir kapacitāte ministra amatam, tad šīs jau nu ir tās nozares, kur profesionalitāte nav tā svarīgākā, kā piem. veselības un izglītības jomas. Es vairāk šaubītos par šo kungu darba spējām, jo šķiet, ka bez muldēšanas darbi tā mazāk sokas!

+9
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam