Fotoradari fiksēs neapdrošinātos un apskati neizgājušos

24

Komentāri (24)

Una Grinberga 29.09.2010. 15.02

Apsveicami! Sen jau bija jāievieš – mazāk būs vajadzīgi policisti, mazāk algām jāmaksā, mazāki tēriņi un efektīvāks rezultāts. Un korpucijas risks tiks reāli samazināts. Vienīgais mīnuss – ko darīt ar ārzemniekie? vai šiem būs patvaļa?

+1
0
Atbildēt

3

    shots > Una Grinberga 29.09.2010. 15.25

    Vai tad ārzemēs tev kāds ir pārbaudījis OCTA? OCTA ir vajadzīga, ja izraisi CSNg. Katra EU dalībvalsts ir atbildīga par saviem rezidentiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Una Grinberga 29.09.2010. 16.06

    @Ariza
    Tieši tā- par rezidentiem. Latvijā ir pilns ar Latvijas rezidentiem, kas sēž pie stūres autiņiem, kam ir EE, LT, RU, BY, UA u.c. numuri. Tas gan ir atsevišķs stāsts, bet sodus par neatļautu novietošanu, piemēram, viņi maksā tikai tad, ja ir labs noskaņojums un nav uzlikti klamburi. Par apdrošināšanu un tehnisko nav pat jēga runāt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    shots > Una Grinberga 29.09.2010. 18.29

    varu visus nomierināt par EE, LT, RU, BY, UA reģistrētajiem auto atbild minētās valstis, ja avāriju izraisīs, tad maksās iepriekšminēto valstu transportlīdzekļu birojs. No LV budžeta netiks paņemts neviens santīms, tā kā stresam nav pamata. Labāk uztrauksimies par mūsu LV transportu. Vēlreiz atgādinu, nerezidentiem OCTA nav jāpārbauda un to nemaz tehniski nevar izdarīt. Cita lieta par klamburiem, nu tur jau RS impotence, ka nespēj ietekmēt likumus :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

shots 29.09.2010. 14.46

Izskatās, ka visiem liekas normāli, ka cilvēki brauc bez OCTA, bez TA. Ja TU, mīļais cilvēk, neko nepārkāp, tad taču tas uz tevi neattiecas, ne tā?
Starpcitu, visi godīgie autobraucēji samaksā par tiem, kas brauc bez OCTA polises. Domājat, ka cietušais negribēs saņemt atlīdzību? Iedomājieties, ka jums pakaļā ieliek mudaks bez OCTA. Cilvēkiem pašiem jārūpējas par savu auto, protams ir visādi atgādinājumi, taču viņi nekad nav 100% precīzi.

+1
0
Atbildēt

3

    daina_tabuna > shots 29.09.2010. 14.56

    @Ariza
    Nu ja neattiecas, tad varbūt Latvija varēja ļaut Google Streetwiev mašīnām braukāt un darīt savu darbu, nevis tagad tās jau gandrīz mēnesi mētājas Ķīpsalā un neko nedara, kamēr Latvijā izdomās vai ielu filmēšana ir privāto datu aizsardzības pākāpums vai nav?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    elizabete_rutens > shots 29.09.2010. 15.53

    @Dolārs
    Atšķirība jau ir tā, ka vienā gadījumā bilde tiek apstrādāta, tiek paņemts tikai fakts, ka mašīna piedalās satiksmē (galu galā, kāda starpība, kur) un numurs. Un ar to izveiktas attiecīgas darbības. Google StreetView savukārt paņem daudz vairāk informāciju (visu bildi) un izliek to publiskai apskatei.

    Es katrā ziņā neatbalstu čakarēšanos ar StreetView, bet šis salīdzinājums nebija korekts.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > shots 29.09.2010. 16.02

    @Knaģis
    Kamēr ir tikai četri policijas rīcībā esošie fotoradari- piekrītu salīdzinājums nevietā. Bet kad to būs melnais simts un to darbību kūrēs dieszin no kurienes uzpledējuši kantorīši, tad nav ne mazākās garantijas, ka vienā dienā publiskai apskatei izliks kadru, kur Knaģis mašīnā vizina simpōtisku blondīni, kurai tur nu galīgi nebija jāatrodas. Un ko tad? Mums jau bija “jautrība”, kad Maxima apsargi izlika publiskai apskatei pārģērbšanās kabīnes filmiņu…

    0
    0
    Atbildēt

    0

elizabete_rutens 29.09.2010. 12.38

Ja uztraucaties par likumisko pamatu, tad jautājums, ar ko šis atšķiras no policijas ekipāžas, kas stāv ceļa malā un kur logā esošā kamera visu plūsmu filmē?

+1
0
Atbildēt

3

    daina_tabuna > elizabete_rutens 29.09.2010. 12.44

    Nu laikam jau ar to atšķiras, ka tā tomēr ir policija, nevis firma X.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    elizabete_rutens > elizabete_rutens 29.09.2010. 12.59

    šobrīd jau runā par tiem 4 radariem – tos tak policija pati darbina, nevis kāds cits?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > elizabete_rutens 29.09.2010. 13.03

    Nu ja tikai par tiem četriem, tad mani vispār nekas neuztrauc, jo tos tāpat ir redzējuši labi ja 10% autobraucēju :-)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Kristīne Rigerte 29.09.2010. 11.31

ja vēl fiksētu tos, kam līdz OCTA beigām ir, teiksim, 2 nedēļas, un aizlaistu kādu vēsti par šo faktu – vispār būtu lieliski :)

0
0
Atbildēt

3

    daina_tabuna > Kristīne Rigerte 29.09.2010. 11.46

    CSDD ir plānos atgādinājuma SMS sūtīšana. Nezinu cik tālu ir tas projekts.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > Kristīne Rigerte 29.09.2010. 12.30

    Man jau tagad ir e-pasts, ja beidzas skate vai OCTA. Ērti. Arī tad, kad dabūju sodu, bija mailiņš, ka ir sods. Kad samaksāju, atkal mailiņš, ka viss ok, sods samaksāts.
    Mani neuztrauc, ja manu auto pārbauda, ir vai nav skate un OCTA. Likuma pamata gan laikam šitam visam nav.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    shots > Kristīne Rigerte 29.09.2010. 14.48

    CSDD ir problēmas ar apdrošinātāju Datu Bāzēm, apdrošinātāji CSDD nenodod polises datus, bet gan LTAB :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

talsuiela 29.09.2010. 11.30

Interesanti kā tas tiks realizēts no tehniskās puses? Vienīgais iespējamais risinājums liekas ir katra transportlīdzekļa bildēšana un tad tehniskās apskates un apdrošināšanas esamības pārbaude datubāzēs pēc automašīnas numura. Ja līdz šim tika bildēti tikai ātruma pārsniedzēji, tad tagad radaram būs jāapstrādā pilnīgi visa satiksmes plūsma. Rodas jautājums kāpēc es tieku bildēts, ja neko teiksim neesmu pārkāpis?

0
0
Atbildēt

4

    daina_tabuna > talsuiela 29.09.2010. 11.51

    Tas jau bija arī pašā sākumā, kad vispār fotoradari parādījās, ka nebija likumiskās bāzes. Šeit sanāk, ka katram vadītājam vispirms ir jādod atļauja sevu auto fotografēt. Turklāt ja tos fotoradarus taisās apkalpot kāda firma uz PPP principa, tad vēl jo vairāk jautājums- ar kādām tiesībām kaut kāda SIA “Trīs Žaņi” mani fočē?
    Principā es tādas vēstulītes varu pilnīgi mierīgi ignorēt. Tad jau jebkurš, kam nav slinkums var apstaigāt autostāvvietu pie lielveikala, safočēt visu pēc kārtas, kaut kā nočekot un tad sūtīt soda kvītis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    girts kalvis > talsuiela 29.09.2010. 11.56

    Jāpiekrīt par to, ka šķiet, ka bildēti tiks visi. Reāli esmu redzējis kā ar lētu webkameru var atpazīt visu garāmbraucošo auto numurus t.i. apstrādāt visus videoplūsmu, meklējot attēlā numuru un ierakstot to datubāzē. No videokadra tiek saglabāts attēls ar auto un numuru. Ja ir interneta pieslēgums, tad uzreiz var pārbaudīt, vai auto ir apdrošināts un izgājis tehnisko pārbaudi. Ja nav, tad būtu naivi domāt, ka aizsūtītais soda papīrītis tiks apmaksāts, drīzāk jārod iespēja nodot info tuvākajai ceļu policijas ekipāžai.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > talsuiela 29.09.2010. 12.21

    Dažiem biznesa centriem šitā sistēma ir uzstādīta pie iebraukšanas parkingā- piebrauc, webkams nolasa numuru, nočeko datu bāzē un atver/neatver šlagbaumu. Problēmas sākas ziemā, kad aizdraņķējas numurzīmes. Nākas kāpt ārā un kasīt nost.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    shots > talsuiela 29.09.2010. 14.50

    Softs maksāja 10 000 LVL. Tas ir daudz vai maz, nezinu. Izklausās daudz, jo ir jāprogrammē tikai sasaiste ar LTAB un CSDDD datu bāzēm. Respektīvi jāsalīdzina 3 cipari :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam