Interešu sargi

49

Komentāri (49)

www.vecamate.lv 29.09.2010. 02.54

Piebildīšu- ne jau eiropieši,vai kādi citie tie sliktie.. Ķeza,manuprāt,ka paši nezinam- kurp iet,ko darīt,kāpēc.. Iespējams,paaudžu maiņa ies labumā.Sanāk vēl gadi 20 it apmēram.

0
0
Atbildēt

1

    buchamona > www.vecamate.lv 29.09.2010. 08.57

    Kaut kā šaubos, vai cilvēki ir pelnījuši tādu likteni, tikai tāpēc ka daži talanta vai patriotisma apdalīto ļaužu klani ….+++ īsti nesapratu, ko Tu ar šo teikumu gribēji pateikt, bet tam gan es piekrītu, ka paaudžu maiņa “ies labumā”. Pamazām aiziet tie ļaudis, kuru prātus sačakarēja ceļš uz “komunismu” un veids kā mēs turp gājām. Vienīgais, ko šī – aizejošā paaudze vēl var tādu būtisku izdarīt savā dzīvē, ir nosargāt Latvijas vietu ES un NATO, lai viņu nākošā paaudze neatkristu vēlreiz atpakaļ purvā, kuru tagad sauc par Krievijas ietekmes zonu. Par pārdoto zemi, protams, ka tas ir traģiski, ka dzimtas zeme, daļai latviešu ir kļuvusi lieka, jo nesaprot ko ar to iesākt, bet viņi savu zemi var vismaz pārdot. Es atceros, kā manā bērnībā komunisti nāca manam vectēvam sētā vistas sakitīt, vai kāda nav par daudz pēc skaita turēta, bet vectēvs šatad man parādīja “vecās” mūsu zemes robežas, kuras viņam tie paši komunisti atņēma un uz kuras viņš labprāt būtu savu mūžu nostrādājis

    +7
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 29.09.2010. 02.24

Jā.. un manā pagastā, cik ar kaimiņiem parunāju, labi ja 20% zemes vēl iezemiešiem palicies.. Izpērk pa smuko,..laipnie eiropieši,dāņi,norvēģi,zviedri,vāci….pa lēto,.. Kā savlaik Ļeņingradas blokādē visādi veiklie- še tev maizes rika, atdod kas nu ir .. Kaut kā šaubos, vai cilvēki ir pelnījuši tādu likteni, tikai tāpēc ka daži talanta vai patriotisma apdalīto ļaužu klani to uzdod par kaut kādu mītisko ,provinciāļu neirozē- kādam būt piederīgam, sauktu-rietumu izvēli.

0
-3
Atbildēt

7

    Evija Zauere > www.vecamate.lv 29.09.2010. 09.14

    viens jautājums.

    vai tavus zemniekus kāds piespiež pārdot zemi? stāv klāt ar pistoli? (nē, nav naudas ko samaksāt nodokli par neapstrādātu zemi es nepieņemu. neviens nepārdod apstrādātu zemi par kapeikiem)

    tagad vari turpināt žēloties.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > www.vecamate.lv 29.09.2010. 10.00

    Par to zemes pārpirkšanu un Rietumu vērtībām , kā arī 20 uz zemes nomestiem gadiem:
    1. 20 gadi gan Rietumniekiem, gan mums pašiem ( tik acis jāatver un tā reāli paškritiski), un Kremliniem tam starpā, parādīja-Latvijas iedzīvotāji pagaidām nav spējīgi vadīt savu valsti, jo tā tika ievesta atejas bedrē,reāli BANKROTS.
    2.Kas ir valsts?Ekonomika-uzņēmējdarbība visa sāls, Politika-kas nosaka vadlīnijas un perspektīvas,kārtību-valsts pārvalde, ,tiesu sistēma ,kas nosaka tiesiskumu,sabiedrības spēja to visu efektīvi kontrolēt, pilsoniskā iesaistīšanās ,kā arī mēdiji. Kā mums pa šiem gadiem ir gājis ar šīm lietām?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > www.vecamate.lv 29.09.2010. 10.01

    3.Līdz šim Rietumnieki piķi devuši-sadarbojušies ar mums, ir tā uz godavārda kā līdzvērtīgiem partneriem ( zviedri nav vainojami, ka vietējā politika, ļāva viņiem attīstīt galēji LV nederīgu finansu plūsmu sistēmu, zviedriem ,kā biznesam tas bija izdevīgi, un privātbiznesā ,kas nav aizliegts ,ir atļauts, ja vēl vietējā elite ļauj pamatīgi nodrošināties), tam starpē neskaitāmie granti no ES,G8 utt..

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > www.vecamate.lv 29.09.2010. 10.01

    4. Visiem(starptautiskai videi) ir tapis skaidrs ,ka ja šeit neieviesīs gubernātortipa pārvaldi, būs grandiozas ziepes visā reģionā, savukārt lai nodrošinātu drošu politisku pārvaldi ir jānodrošina ekonomika, ar sev lojāliem spēlētājiem.Tas ir oponējošie vai bīstamību sastādošie uzņēmumi, resursi jāpārņem. Tas ir tas ,ko redzam un redzēsim, zemes kā reizi ir būtisks stratēģiskais valsts resurss. Par pārējo nodīlos pēc Saeimas vēlēšanās, ir gandrīz skaidrs ,ka jeņķi un ES, darīs VISU ,lai dabūtu sev lojālu valdību.Mērķis kāpēc pārņem, nebūs ātrā peļņa, bet ilglaicīgs izdevīgums un DROŠĪBA, ātrā peļņa ir raksturīga Kremlinu biznesam.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > www.vecamate.lv 29.09.2010. 10.04

    5. Vēsturē šādu piemēru(politikas nodrošināšana ar ekonomikas pārņemšanu) ir neskaitāmi, tas pats Māršala plāns REiropā,Japāna,DKoreja utt.. Mēs arī neesam nekas savādāks, jo atšķirībā no LT,EE, mūsu fronti cenšas ieņemt arī Kremlinu spēki, kas izmisīgi mēģina atjaunot savu bjušo hegemoniju, līdz ar to LV ir vērtējama kā kaujas lauks, principā kā lielvaru karā sakauta valsts,kur pa starpām iet vaļā pilsoņu karš, un pēc 10.Saeimas vēlēšanām mums būs ,gan sava Nirnberga,gan savs Māršala plāns.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > www.vecamate.lv 29.09.2010. 10.04

    6. Tā pirmā fāze jau notikās 2008.gada beigās ar 7.5 mljrd LVL aizdevumu, ~30% LV IKP!!!, otrā fāze būs stratēģisko un attīstītāko uzņēmumu, resursu pārņemšana, lai garantētu ,ka šie segmenti rātni pelnīs un maksās nodokļus un nebēdzinās nodokļus ārzonās, trešā fāze būs tad, kad būs izaudzināta(pilnībā pārbaudīta uz lojalitāti) jauna vietējo topmenedžeru, uzņēmēju paaudze ,kuriem ļaus atpirkt šos segmentus +- lielāko tiesu atpakaļ, tad arī būs vietējā kaluma Rietumu tipa ekonomika, ar visu no tā izrietošo.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > www.vecamate.lv 29.09.2010. 10.04

    7. Kāpēc gan SWE mēdijos ir tikai sliktas ziņas par šo reģionu? Kāpēc Merkeles kundze te vizītē ieradās? Kāpēc pēkšņi izkustējās Baltijas energonodrošināšanas jautājums ES no vācu politiķu puses?
    Ir diezgan skaidrs,ka ASV kā Rietumu hegemons ir ļāvis GER atkal savus vecos kaimiņus vest pie kārtības, jo SWE parādīja savu mazspēju pret RUS un to LV sabiedrotajiem,pārstāvot Rietumu intereses. GER un RUS jau ir vienlīdzīgi oponenti vismaz IKP jomā.Tā ka nākošie 10-15 gadu būs Fāterlandes ēnā.
    Pozitīvi- stabilitāte,darba tikums un vecās LV tradīcijas,uz kā arī izveidojās pirmās republikas ekonomiskā varēšana.
    Negatīvais – pilnīgs restarts.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

eva_o 29.09.2010. 00.01

riņķī apkārt => “Kādos apstākļos Tu ar šādu “literatūru” iepazinies? Tas jau sāk kļūt interesanti :)”
Viss vienkārši: 1)Padomju laikos TV rādīja VDK sagatavotas filmas par “buržuāzisko imperiālistu” ļaunajiem nodomiem. Stils bija līdzīgs – aprakstīts visuresošs, varens, ļauns spēks, stāstītāja attieksme brīdinoša, intonācija zinoša, iebiedinoša. Daudz faktu, sīku detaļu, kas rada ticamību…
2) Veikalos ir brīvi pieejama speciālā literatūra par informatīvā kara tehnologijām, piem., autors Pochepcovs par to sarakstījis mācību grāmatas. 3) Gadījies 90. gadu sākumā Latvijas avīzēs sastapt šādus pārpublicētus rakstus “informatīvā kara” stilā. Bet par tādām lietām nav ko īpaši satraukties.

+1
-3
Atbildēt

5

    AUTOEXEC.BAT > eva_o 29.09.2010. 00.46

    Viestur, vienkārši pieej pie spoguļa un paskaties sev acīs – un tu ieraudzīsi cilvēciņu, kurš :
    a) mēģina izlikties nenormāli gudrs ;
    b) māna sevi ar pasaciņām, kurām pats mēģina ticēt, un tomēr sirds dziļumos saprot, ka tas ir “garām”

    Es nekautrējos tevi “apsaukāt” jo sviests ir un paliek sviests, lai cik smukā un “pārgudrā” papīrītī tu to nemēģinātu ietīt … Pārlasi savu “atražojumu” vēlreiz – tur ir KAUT VIENS arguments par tēmu ??
    … un tu man te vēl māci “pieklājību” …

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > eva_o 29.09.2010. 00.48

    Skaidrs :) Tikai nevar salīdzināt VDK “atmaskojošās” falsifikācijas ar objektīvu rakstu par to, kas šobrīd mums ir un visos laikos mums ir bijusi Krievija. Ja neuzticies šim materiālam,bet esi žurnāla Ir lasītājs, tad izlasi par to, kas Krievija ir Gruzijai.Intervija ar krievu konorežisoru Andreju Ņekrasovu par viņa dok. filmu Patiesības terapija. Filma par krievu iebrukumu Gruzijā, par to kā krievi šāva tur cilvēkus, bet krievu TV žurnālisti “pārnesa” notiekošo uz Dienvidosetiju vai Abhāziju ( vairs neatceros) uzdodot ievainotos un beigtos civiliedzīvotājus par gruzīnu sašautiem osetīniem, vai abhāziem.
    Ja atceries – astoņdesmito gadu beigās CA kareivji ar sapieru lāpstiņām apsita Tbilisi civiliedzīvotājus, Viļņā ar tankiem šķaidīja cilvēkus utt Krievija ir bijusi un vēl joprojām ir īsts “pārbaudījums” visām tautām, kurām ir saskare ar šo valsti.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > eva_o 29.09.2010. 08.57

    Viestur, cilvēks ir precīzi visu aprakstījis, iespējams, ja nezini angļu valodu, tad nebūsi “ievērojis”, ka STRATFOR nopublicēja savu anna līzi par KF “tīkojumiem”. :) Tas vēl būtu štrunts, bet interesnatākais ir sekojošais: velkot vēsturiskās paralēles, aŗi pirmās brīvvalsts laikā par KF ak KFPSR runāja vai nu tikai labu, vai neko, tā bija vien ano Latvijas, tālaika mediju, lielākajām kļūdām. Cilvēki sagaidīja krievu tankus ar dalītām jūtām, citi vienaldzīgi, citi vairāk vai mazāk priecīgi. Tāda ir tā politika. Bet, cik redzu pēc Tavas bildes, tev PSRS laiki ir tie tīkamākie.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > eva_o 29.09.2010. 09.00

    Te ir tikai nedaudz, lai rastos apjausma: http://www.youtube.com/watch?v=Rj1NPH4EWGM&feature=player_embedded ( STRATFOR ) un http://materik.ru/rubric/detail.php?ID=10644 ( Михаил Владимирович Александров Заведующий отделом Прибалтики Института стран СНГ )

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > eva_o 29.09.2010. 10.31

    Protams Kremlini neslēpj savus mērķus, jo esam jau nonākuši pie frontālās sadursmes, kad kājnieki raujas kājās un skrien, bet prieks ,ka lielot savus mega NVS ekonomikas varēšanu un gānot satrunējušos Rietumus,kautrīgi noklusējot reālos skaitļus,beigs tieši tāpat kā sarkanie priekšteči. Kremlinu tipa imperiālisms ir vēsture, briti , jeņķi,friči, francūži to pārslimoja 19.gs un kļuva pilnīgi veseli 20.gs vidū,tagad gan spiesti par vēsturi maksāt(ekonomiskie bēgļi no ex-kolonijām utt.), jeņķi gan radījuši cita tipa imperiālismu – transcedento, bet tas jau ir cits stāsts.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

eva_o 28.09.2010. 20.03

“Ierodoties Rīgā vēlā 7.novembra vakarā, Koļerovs tūlīt devās uz ”Pirmo Baltijas kanālu” (PBK). Tieši tur strādāja Ušakovs un citi nākamie SC Saeimas un Rīgas domes deputātu kandidāti.”
Kā spiegu romānā: “Vēlā vakarā pa lietaino pilsētu Štirlics soļoja uz Reiha Politpārvaldes Centrālo TV”. Vai Koļerovam Rīgā ārējā novērošana sekoja? Kā autors TO zina?
Kopumā Krievija ir baisi gudrs ienaidnieks… Glābiņa nav! Krievi nāk!
Bet… autora stāstījuma logika neiet kopā ar šodienas notikumu – Lužkova padzīšanu no Maskavas mēra amata. Arī Lužkova vēlme par krievu valodas valstisko statusu Latvijā nu ir vējā… Ko nu?
Autor, varbūt Krievija nemaz nav tik dēmoniski viltīga un briesmīga?

+1
-15
Atbildēt

9

    buchamona > eva_o 28.09.2010. 20.18

    Kopumā Krievija ir baisi gudrs ienaidnieks… Glābiņa nav! Krievi nāk!+++ protams, Krievija ir bais ienaidnieks, cik nu gudrs – nezinu, bet glābiņš ir – NATO un ES

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > eva_o 28.09.2010. 20.29

    Autor, varbūt Krievija nemaz nav tik dēmoniski viltīga un briesmīga?
    —————————————

    IR gan. Precīzāk – Krievijas vadoņi. Toties tu gan neesi viltīgs, bet vienkārši tups. Apsūkā 1 frāzi par Lužkovu kā baigo “argumentu”.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > eva_o 28.09.2010. 21.30

    “Vienkārši tups” – tas gan ir dzelžains arguments un liecina par augstu diskusiju kultūru.
    Visi, kas nedomā, kā tu, ir “vienkārši tupi”?
    Kur nu Viesturam līdz taviem augstumiem!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > eva_o 28.09.2010. 21.44

    Krievija nemaz nav tik dēmoniski viltīga un briesmīga?”
    ________________________________________________________________
    Bizantiski taisnprātīga un Čingizhaniski humāna.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > eva_o 28.09.2010. 21.47

    Visi, kas nedomā, kā tu, ir “vienkārši tupi”
    ————————————————–
    Ne, kāpēc gan?
    Ir arī luoti komplicēti.
    Diferenciāli sinhronizēti tupi.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    eva_o > eva_o 28.09.2010. 22.32

    ARTs => Lūdzu neapsaukāties. Man nepatīk vulgāra rupjība. :(
    Raksts kopumā pēc stila man izskatās kā specdienesta darbinieka gatavots raksts – “vēlu vakarā u.tt.” – spīd cauri līdzīgiem agrāk redzētiem specdienestu tekstiņiem tāda indīga ironija, pārsteidzoša faktu, datumu un detaļu zināšana. Privātpersonas tāda stilā parasti neraksta, jo detalizēšana ir neiedomājami darbietilpīga. Atliek uzminēt valsti, kurai tāds anti-Krievijas raksts pirms vēlēšanām būtu vajadzīgs… Man nepatīk, ka chakarē smadzenes – vienalga, lai kas to darītu – VDK, ГРУ, CIА, Mossad vai kāds cits kantoris…

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > eva_o 28.09.2010. 22.49

    …Raksts kopumā pēc stila man izskatās kā specdienesta darbinieka gatavots raksts – “vēlu vakarā u.tt.” – spīd cauri līdzīgiem agrāk redzētiem specdienestu tekstiņiem tāda indīga ironija, pārsteidzoša faktu, datumu un detaļu zināšana. +++ par kādiem “agrāk redzētiem specdienestu tekstiņiem…” Tu runā? :)) Kādos apstākļos Tu ar šādu “literatūru” iepazinies? Tas jau sāk kļūt interesanti :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > eva_o 29.09.2010. 09.25

    ——– “Vienkārši tups” – tas gan ir dzelžains arguments un liecina par augstu diskusiju kultūru.
    ————————————————————-

    Džeri , kur tu te redzi “diskusiju” ?? Cilvēks vienkārši iekakājis internetā bez neviena argumenta, ar skaidru mērķi paņirgāties par gluži sakarīgu rakstu un autoru. Kur ir kaut viens arguments ??

    Šitie gājieni ir jānorok pašā saknē, ja nav ko teikt, tad nav ko te arī pļūtīt beztēmā

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    www.i-events.lv > eva_o 30.09.2010. 16.36

    Kaut kas neiedomājams!!! Kritika ir pilnīgi neloģiska. Tas, ka autors zina faktus nozīmē, ka viņš ir speciālists. Vai labāk būtu, ja faktu nebūtu? Tad taču nebūtu jēgas vispār rakstīt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 28.09.2010. 19.11

Es piekrītu tiem, kuri piekrīt tādai politikai un saimniecībai, kura mūs turētu tālāk no krievu iejūga, no atkarības no Krievijas. Tapēc mums ir jāpilda visas iespējamās ES programas attiecībā uz energoneatkarību no Krievijas. Šodien iet runa par AER. Tas ir lieliski ka ES ir gatava to atbalstīt. Mēs no tās ļoti daudz varam iegūt, neko nezaudējot. Diemžēl mūsu korumpētie politiķi ir pamanījušies praktiski iztirgot ne tikai LG, bet arī gāzes krātuvi. Tas jau ir smags noziegums pret mums visiem. Tie Dāvja viltīgie gājieni būtu jāaptur un viņu jāpatriec. Tikai krievi to neļaus. Viņš pūš to stabulē. Šīs vēlēšanas ļoti daudz noteiks, kurp mēs stūrēsim tālāk, uz austrumiem, vai rietumiem. Viss ir atkarīgs no mūsu veselā saprāta un sajēgas par notikumiem valstī un ap to.

+14
0
Atbildēt

0

mary75 28.09.2010. 16.53

Tā pati ZZS jau arī runā par Latvijas karaspēka izvešanu no Afganistānas, par Sorosu kā lielāko ļaunumu, Lemberga cīņa pret tiesiskumu, pret sabiedriskajām organizācijām, un vēl daudz kas cits, nepadara šo partiju par daudz labāku partneri par SC.
Par PLL, cerams, komentāri neprasās. Un PBK atbalsta arī PLL un. reizēm, arī ZZS.
Un spriež cilvēki ļoti vienkārši – kurš 20 gados Latvijai nodarījis vairāk ļaunuma – SC ar visu Maskavas atbalstu, kas, saprotams, ir, jo SC, pārsvarā, pārstāv krievus, vai ZZS, PLL, un to satelīti – TB?
Un, daudzi secina, ka SC ir mazākais ļaunums.
Krievijas ietekme bija un būs, vai SC būs valdībā, vai nebūs.
Bet, ja gribam ko šai valstī mainīt, vajadzētu, vismaz, mēģināt izveidot pilnīgi citādu valdību, neko nemainot,nekas arī nemainīsies.
Ja gribam, lai viss iet, kā līdz šim, un galvenais, lai valdībā nav SC – tad tā arī jāsaka.

+5
-9
Atbildēt

8

    buchamona > mary75 28.09.2010. 17.08

    Tā pati ZZS jau arī runā par Latvijas karaspēka izvešanu no Afganistānas +++ zaļie paši to komentē tā, ka viņi šobrīd grib tikai diskutēt par problēmu – palikt vai nepalikt Afganistānā. Es saprotu to tā – nokļūs ZZS koalīcijā ar Vienotību + VL/TB/LNNK, viņi balsos “par” misijas turpināšanu, ja viņi piesliesies SC+ PLL viņi arī balsos “par” – tikai par LV karavīru izvešanu no Afganistāns.
    Bet par Krievijas neizbēgamo ietekmi LV, tad – ja valdošo kolaīciju veidos Vienotība + VL/LNNK – tad tā būs caur Briseli :)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > mary75 28.09.2010. 17.30

    Ja tīri par misiju Afganistānā, tad tur nu es pilnībā atbalstu ZZS nostāju. Nav ko mūsu puišiem un meitām svešus konfliktus savām asinīm barot.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Evija Zauere > mary75 28.09.2010. 18.38

    nuja, puiši nabadziņi, dabon karot svešās zemēs :(

    nez kāpēc visi aizmirst, ka uz afganistānu un irāku dodas profesionāli karavīri, pie tam viņi tiek nevis norīkoti, bet piesakās paši.

    atmetot tos dažus, kam varbūt tiešām patīk pašaudīties, lielais vairums uz ārzemju misijām dodas pelnīt naudu. tāpēc nevajag viņus par cietējiem iztēlot.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 28.09.2010. 18.39

    to dzeris49
    Ko murgo dzēris? Ja valdību veidos Vienotība un VL/TB, piepērkot savās rindās dažus sakarīgākos ZZS deputātus, Latviju sagaida izaugsme un, galvenais, garantija, ka nebūs atteikšanās no Rietumu vērtībām un nenotiks Latvijas Gazpromizācija.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 28.09.2010. 19.17

    ZZS visi jau sen nopirkti un tik ļoti baidās no Lemberga, ka vairs nepārdosies.
    Parādnieku un Co galīgi par sakarīgiem neuzskatu.
    Bez tam, par VL izpratni par rietumu vērtībām jau rakstīju, neatkārtošos.
    Par TB iepriekšējo darbošanos, izskatās, visi laimīgi aizmirsuši, un tagad tā zem VL izkārtnes atkal iekļūs saeimā, kaut arī nav ne par matu labāka par PLL.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mary75 28.09.2010. 21.51

    Nav ko mūsu puišiem un meitām svešus konfliktus savām asinīm barot.
    —————————–
    Labāk jau, lai šie brauc palīgā Krievijas miera misionāriem uz Dienvidosetiju.Ir šances uz medāļiem.”‘Par Tiflisas atbrīvuošanu” piemēram.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > mary75 28.09.2010. 22.46

    Latweets +++ atmetot tos dažus, kam varbūt tiešām patīk pašaudīties, lielais vairums uz ārzemju misijām dodas pelnīt naudu. tāpēc nevajag viņus par cietējiem iztēlot. ++++ tu runā par savas valsts karavīriem, bez kuriem mēs nebūtu NATO sastāvdaļa. Tā nav pilnīgi mūsu darīšana, kādu motīvu vadīti viņi ir izvēlējušies šo savu profesiju, bet ir jāapzinās tas, ka bez viņiem mēs nebūtu nekas, jeb pareizāk – būtu atkal tur, kur reiz jau bijām.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > mary75 29.09.2010. 09.09

    Nav gluži tā, ka pieteiktos paši, tagad līgumā pat punkts ir. :) Piemēram, es esmu “atsaldēts”, neko citu, kā karošanu nepārzinu, tāpēc pieteicos pats, bet atnāk tādi jaunuļi – puņķutapas, uzzin, ka viņus sūtīs uz “siltajām zemēm” un tad sākas: bērni dzimst, pensionāri vecāki parādās, atklājas garīgas un fiziskas kaites ( kas pirms tam, medkomisijā nebija zināmas) u.c.

    Bet saistības esam uzņēmušies, tātad jāiet līdz galam, savādāk būsim “nedrošie partneri”

    +5
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 28.09.2010. 16.40

Tā līdzības velkot – tas nekas, ka šobrīd rudens, Latvija ir atgriezusies 1940. gada vasaras sākumā. Ar ko tas viss beidzās Latvijai toreiz, visi mēs zinām, kā tas beigsies šoreiz – kas to lai zin.

+6
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > buchamona 28.09.2010. 21.42

    tas nekas, ka šobrīd rudens,..”
    —————————————
    Nepavisam nekas.
    Vai tad Minhenes vienuošanās nebija rudenī?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Janis 28.09.2010. 16.40

Kuram vēl bija šaubas, ka SC ir Putina plāns, kā padarīt Latviju par vasaļvalsti?
Nu īsta piektā kolonna.
Kur ir SAB un NDK ?

+19
-1
Atbildēt

2

    ilmisimo > Janis 28.09.2010. 21.40

    Kur ir SAB un NDK ?
    ——————————–
    ietinušies Kažuociņā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Janis 29.09.2010. 08.47

    SABam raksītju jau šī gada sākumā, tāpat aŗi NDK, nekādas “pretdarbības” nva bijis, vai arī, notiek t.s. “operatīvā izmeklēšana”, kaut gan fakti ir redzami pat kurmim.

    0
    0
    Atbildēt

    0

LAURIS 28.09.2010. 16.39

Ušakovs ir sorosīts.

+4
-2
Atbildēt

1

    ilmisimo > LAURIS 28.09.2010. 21.25

    Ušakovs ir sorosīts. “”
    ———————
    un admirālis.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

rrRasa 28.09.2010. 16.06

SC saikne ar Krieviju rada bažas ne tikai par Latvijas ārpolitiku, bet arī par Latvijas iekšpolitiku.
Tas ka SC ir cieši saistīts ar Krieviju visiem jau sen ir zināms un protams latviešiem tas ļoti nepatīk, bet nezkapēc arvien vairāk uzrodās latviešu, kuri atbalsta Vienotības tuvināšanos ar SC. Itkā visiem skaidrs, kas ir SC un kāda ir viņu politika. Bet tiklīdz sākas runas par to, ka Vienotība varētu iet kopā ar SC, tā SC pēkšņi pārvēršas par “normālu” partiju…

+21
-3
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > rrRasa 28.09.2010. 18.23

    to vakcinetais
    Ja vakcinēts vēl nenozīmē, ka bērnu var bāzt pārmērīgi karstā vanna, vai ļaut krist ar galvu pret zemi.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam