Rīgā un Latgalē pārliecinošs atbalsts SC

43

Komentāri (43)

Lāsma Muste 24.09.2010. 07.32

Visiem Vienotības vēlētājiem ir jāatceras ka ir jāsvītro no saraksta Mūrniece,kas sen ir pārdevusies TP,par ko liecina vīņas izteikumi un izdarības.

+2
-4
Atbildēt

0

Edzs 24.09.2010. 01.31

vai kads var izskaidrot katastrofiski zemo ZZS reitingu uz 23. septembri PollDaddy aptauja?
vai ir kadi minejumi, spekulacijas?
http://polldaddy.com/poll/3778652/?view=results&msg=voted
…Zaļo un Zemnieku savienība 1.35%…
( nevaru sheit ielimet visu partiju rezultatus – 15 rindas )

0
0
Atbildēt

1

    Iveta Ķelle > Edzs 24.09.2010. 12.44

    Publika, kas ikdienā vazājas pa Internetu un klikšķina visādas blēņas (tā skaitā visas n-tās “aptaujas”), nepavisam neatspoguļo kopējo elektorātu.

    Aizspriedumaini iztēlojoties “vidējo” pilsoni, kas varētu būt gatavs atdot savu balsi par ZZS, man liekas, ka tas galīgi nav modernais, informācijas tehnoloģijas mīlošais kadrs. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 23.09.2010. 22.45

Jābalso par TB, lai nesanāk valdošā koalīcija no SC un Vienotības. Kristovskis galīgi nepārliecināja. :)

+1
-4
Atbildēt

0

ltvpanorama 23.09.2010. 22.42

nezinu..man Freimaņa feiss pēdēja laikā uzticību nevieš..SKDS kaut kā liekas pārliecinošāks par firmu ” Latvijas Kakti” ..nau pat runa par % ko uzrāda vienai vai otrai partijai..bet par to stilu kā skaidro.. freimanis ir pārāk teatrāls savos skaidrojumos..

+4
0
Atbildēt

0

maija_br 23.09.2010. 22.17

Nebalsošu par Tautas partijas un pirmās partijas apvienību „Par labu Latviju” un par Zaļo un Zemnieku savienību, LPP/LC, jo tās gadiem ilgi bija pie varas Saeimā un valdībā, vājināja cīņu pret korupciju, likvidēja cukura ražošanu, izsaimniekoja valsti un iedzina to parādos.
Nebalsošu par Saskaņas centru, jo tā sarakstos ir Boriss Cilēvičs un viņam līdzīgie rubikieši, kuri gadiem ilgi ienīst valsts valodu un tautas tradīcijas un piekopj un uzspiež okupantu politiku.
Nebalsošu par sīkpartijām, jo viņām bija dotas iespējas iekļauties esošajās partijās un ar savu viedokli un darbību ietekmēt sabiedrības attīstību.
Balsošu par Andri Buiķi, Ilmu Čepāni, Sandru Vilsoni, Alekseju Loskutovu, Sarmīti Ēlerti, Ģirtu Valdi Kristovski, Aigaru Štokenbergu un daudziem citiem kandidātiem no Vienotības partijas, jo viņi pārstāv un pārstāvēs sabiedrības, nevis savtīgās intereses.
Nebūsim vienaldzīgi un remdeni, jo pat divas, trīs balsis izšķir rezultātu.

+4
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 23.09.2010. 21.18

Latvijas kakti turpina aktīvi stutēt tuos,kurus viņiem komajunieša pienākums liek stutēt.

+8
-1
Atbildēt

0

raimonds02 23.09.2010. 20.53

– dakter, man tāda nelaime, ka man nevar būt bērnu.
– un kā jums tas tā pamazām vai uzreiz?
– tas mums gimenē – tēvam nebija bērnu, vectēvam nebija bērnu.
– no kurienes ta jūs esat?
– es? es nū Daugavpiļs.

+4
-1
Atbildēt

0

Māris Diņģelis 23.09.2010. 20.46

Kāda ir izlase katrā no apgabaliem? Cienījamais aptaujas veicējs varēja to pastāstīt, lai var saprast, cik liela kļūda šajos apgabalu reitingos ir. Ja izlase ir korekta tikai LV mērogā, nu tad šis viss ir jauka papļāpāšana

+4
0
Atbildēt

2

    andrisskrastins > Māris Diņģelis 23.09.2010. 20.56

    Vaicājums tev kā profesionālei – tev tomēr lielāka nojausma kā aptaujas top – piemēram, kā tiek pārbaudīts fakts, ka respondents var balsot?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Māris Diņģelis 24.09.2010. 12.28

    Filtra jautājums – esi/neesi pilsonis un vecums.

    0
    0
    Atbildēt

    0

maris 23.09.2010. 20.45

Atkal tas fake easy ar mazo e te vālē un raksta muļķības. Nevarēji jaunu niku izdomāt?

+2
-1
Atbildēt

0

andrisskrastins 23.09.2010. 20.17

39% atļaušos apšaubīt, turklāt tie ir procenti no *izlēmušajiem*. Nav izlēmuši ~19% latviešu, kas ir apjomīgs skaitlis. Gan Vienotībai, gan VL/TB ir visas iespējas vēl piesaistīt vēlētājus, arī ZZS vēl nav gluži zemē metams.

Par Latgali – šie skaitļi nav atšķirīgāki kā iepriekšējās vēlēšanās, ja nemaldos, PLL tie ir pat mazāki (LPP un TP kopā bija krietni augstāk), turklāt Loskutova izredzes ir diezgan lielas paņemt vismaz 3 – 4%, jo cik zinu, viņš tur ir diezgan cienīts.

+6
0
Atbildēt

1

    astra_ozo > andrisskrastins 23.09.2010. 22.42

    Cīnītājs pret korupciju Loskutovs populārs Latgalē… Nu,nu… :)
    Nesen bia DP infa – vislielākā varbūtība par balsojuma viltošanu – Latgalē.
    Daudzi tur vaimanā, ka valdība piegriež pogas sīkajai kontrabandai no Krievijas, utt…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

astra_ozo 23.09.2010. 13.15

Latgales aptaujas rezultāti tikai parāda, kas notiek, ja tauta tiek pārkrievota un zaudē savu nacionālo identitāti un spēju sevi aizstāvēt. Pat Rēzeknē, kur teorētiski latviešu ir vairāk nekā Rīgā, latviešu (latgaliešu) valodu dzird daudz retāk nekā Rīgā.
Baidos, ka Latgali drīz piemeklēs Baltkrievijas liktenis, formāli valsts valoda tur ir baltkrievu….

+10
-2
Atbildēt

0

edgars_linarts 23.09.2010. 11.58

Atvainojiet, kāpēc lasītājus baŗot ar divas nedēļas vecu zupu? Minētie skaitļi tika nosaukti jau LNT Latgales debatēs 8.septembrī.

+3
-1
Atbildēt

0

AUTOEXEC.BAT 23.09.2010. 10.48

Saskaņas Centrs : “VISS BŪS LABI … ARĪ BEZ MUMS… “

+18
-1
Atbildēt

2

vupats 23.09.2010. 10.46

Šito izlasot, negribot jāpasmaida. Un kurš tad naff izvēlējies “viltīgu pirmsvēlēšanu taktiku”? Tikai katram pa savam sanāk to realizēt.
Starp citu, vai kāds te vēl nopietni domā, ka “vienotībēnu” reālais premjera kandidāts pēc vēlēšanām tiešām būs “sabrauktais ezītis”? ja domājiet, nu labi, domājiet. Viņiem patiesībā reālais kandidāts ir jau pilnīgi cits. Kurš? Biškuci jāpaciešās, tad jau uzzināsiet. Un būsiet biškuci pārstegti.

+2
-14
Atbildēt

1

    piziks > vupats 23.09.2010. 15.36

    Easy, pasarg Dies’, ja Vienotība izvilks premjeros Dombrovska garīgo politikas tēvu un Jaunā laika Vadoņdīvaini Repši. Tas, ka Vienotība varētu tādu cūcību sarīkot, ir pilnīgi iespējams. Pārējie politiķi uzmet viens otru, bet Vienotība vislabprātāk uzmet savus vēlētājus, — tos pašus, kuri viņus ieved saulītē jeb Saeimas algu sarakstā. Lai Vienotības jenotiem tāds prastums neliktos vilinošs, daļa vēlētāju var viņus brīdināt, ka pārmērīga nekaunība var novest arī pie ārkārtas vēlēšanām un 11. Saeimas, 10.-tajai tā īsti nesākoties.

    0
    -13
    Atbildēt

    0

mxblack 23.09.2010. 09.59

Urbanovičš un SC ir izvēlējušies viltīgu pirmsvēlēšanu taktiku. Faktiski viņiem nav ne savas konkrētas programas, ne arī uzstādījumu. Viņi vienkārši runā vajadzīgo pēc situācijas un klātesošās auditorijas. Urbanovičš arvien vairāk sevi parāda kā spējīgs demagogs un blefotājs ar divkosīgu piegājienu. Viņi labi saprot, ka maz ir vēlētāju, kuri iedziļinās visās notikumu niansēs, kuriem ir savs pārliecināts viedoklis. Tāpat viņi saprot, ka samērā maz cilvēku politika intresē vispār. Vairums cilvēku vadās no stereotipiem, dalot partijas savējās un svešajās. Tad tikai vajaga piespēlēt viņu viedoklim, izlaižot tās vietas kuras ir divdomīgas. Un viņiem tiešām veicas. Bet vai tas ir godīgi? Protams nē.

+31
-1
Atbildēt

2

    anita_meistere > mxblack 23.09.2010. 11.55

    viņiem nevajag programmu. LV ir daļa iedzīvotāju (ne vienmer latviešu:D), kas balsos principiāli par krievu partijām. no sakuma bija pctvl, taga sc. tas nav atkarīgs nedz no programmam, nedz viedokļiem, nedz darbiem…

    vakardeinas LNT lidru depašu aptauja shokēja. no otras puses..sc ir vieni ar 40%, bet vl,vien,zzs ir 3 partijas ar vidēji 15%. cerams ka pietiks…

    Latgale ļoti maz ko izškirs, maz mandātu…viss būs atkarīgs no rīgas. zhel ka lacīti neielika rīgas reģionā kandidēt! fatāla kļuda…kristovskis nevelk

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 23.09.2010. 12.32

    Pilnīgi piekrītu. Tomēr es ceru ka cilvēki zin to, ka viņi abi ir no vienas vēlēšnu apvienības. Tomēr protams Dombrovskis savāktu daudz vairāk balsu par Kristovski. Neko darīt, kā ir tā ir.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

Janis 23.09.2010. 09.34

Vai tik tur nebūs lāča pakalpojumu digitalizācija arī devusi – cilvēki tagad skatās tikai krievu/Krievijas kanālus, ko translē arī pa vecai modei.

Nez ko Strode tādu paveikusi?

+5
-1
Atbildēt

3

    AUTOEXEC.BAT > Janis 23.09.2010. 10.48

    Strode bija viens no labākajiem un populārākajiem D-pils mēriem , starp citu ļoti gudra dāma. Tikai vot sasējusies pilnīgi garām ar tiem PLL mudakiem, un arī tikai tapēc, ka vienmēr godīgi bijusi L-Ceļā, tāpat kā J.Lāčplēsis

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Janis 23.09.2010. 15.29

    Phi… Ko Strode? Pirmsvēlēšanu demagoģija pārāk daudzus ir apstulbinājusi vai partijas piederība par apstulbinātu piespiedusi izlikties. Rita Strode jau n-padsmit gadus faktiski ir, iespējams, visīstākā pilsētas Saimniece Daugavpilī. Smieklīgi, protams, tikai tagad/neilgi viņa ir pirmā persona, gadiem ilgi otrā trešā pēc skaita: pa priekšu pirmajos numuros ir grozījušies gan Lauskis, gan Vidavskis, gan Eigims un pārējie politāksti, bet, kad jādara, allaž ticis Strodei.
    Nezinu Zālītes/Zālīša partijas piederību, bet ar šo pižonisko virspusību un lielīšanos ar nezināšanu visplašāk un biežāk slimo Vienotības publika vai Jakrina jr. tipa neatkarībnieki: visi, kam liekas, ka pasaulei jārotē ap viņiem.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Janis > Janis 23.09.2010. 20.55

    Un ar šo pēc viena komentāra novērtēšanu visbiežāk slimo PLL līdzskrējēji, kam lielākie valsts izzadzēji ir “Līderi” un “Saimnieki”.

    Es tikai pajautāju, jo D-Pilī nedzīvoju.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 23.09.2010. 09.31

Vakar klausoties Kristovska nožēlojamo ņemšanos LNT debatēs, ar šausmām secināju, ka SC var iegūt ne tikai 30 balsis, bet arī 51. Kristovskis un Šlesers abi izskatījās vienkārši nožēlojami. Viens garīgi slims ar Napoleona sindromu, otrs vienkārši demagogs nespējnieks.

+27
-6
Atbildēt

8

    Janis > disassociative 23.09.2010. 09.33

    Nu ne jau viens Kristovskis simbolizē visu Vienotību. Dombrovskis tak pavisam citādāks cilvēks.
    Par Šleseru gan liekas, ka viņš visā kopumā simbolizē. :)

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > disassociative 23.09.2010. 09.54

    Jā, bet kāpēc tad V laiž viņu televīzijā. Kristovski vajadzēja kaut kur paslēpt, lai līdz vēlēšanu iecirkņu slēgšanai viņu neviens neredzētu un nedzirdētu. Jo viņš taču reāli atņem V balsis. Svārstīgi cilvēki, kuri redz šo nespējnieku, nolems, ka par V nebalsos. Es saprotu, protams, ka Vienotībai atdotās vēlēšanu lapās Kristovskim būs daudz plusu, jo viņiem ir savas fanes (līdzīgi kā āgrāk bija Gorbunovam). Bet tās fanes nepalielina visai Vienotībai atdoto balsu skaitu un tās vietu skaitu Saeimā. Turpretī Kristovska parādīšanās televīzijā šis balsis un vietu skaitu samazina.

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > disassociative 23.09.2010. 19.56

    agrunte, Kristovskis pagājušo gadu dabuja 19% PS Rīgā. Praktiski pret viņu ir love/hate. Es personiski gan nesaprotu emociju raksturu. Bet lai jau paliek. Taču domāju, ka tu būtībā pārspīlē, jo Kristovskis nepatīk. Kas ir ok, bet kas tiešām neraksturo Vienotību kā tādu.

    p.s. vakardien arī nemanīju nevienu no raksturīgajiem viņa izgājieniem. Viņš turējās rāmjos un neko sliktu nenodarīja.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > disassociative 23.09.2010. 20.34

    Man patīk gan Vienotība, gan Kristovskis, bet…
    Bet ja paklausīties Kristovski, tad bieži vien tiešām viņam nav ko teikt. Tukši vārdi, ka šausmas.

    Viņam vajadzētu kaut ko pamācīties. Sīki iztēloties, izstrādāt savu vīziju. Viņam tā vīzija ir fragmentāra. Dažos tematos viņš var runāt labi, citos viņš vienkārši slīkst, tikai izspļauj tukšus vārdus.

    To pašu var teikt arī par Kalnieti. Viņa ir lieliska diplomāte. Viņa var lieliski pateikt to, ko grib. Bet kad viņai žurnālisti kaut ko jautā, viss cauri, sākas vārdiska caureja. Viņa nespēj reaģēt uz žurnālistu jautājumiem.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > disassociative 23.09.2010. 20.55

    Piekrītu par Kristovska runas prasmi. Ja tā ir sagatavota runa, tā ir laba. Ja viņam jādomā ko sacīt – ir drusku bremze.

    Bet nu vakardien nebija tas trakākais variants, kaut brīžiem gāja kā pa celmiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    liene.dz > disassociative 23.09.2010. 21.25

    Īstenībā ne viens vien par Vienotību atturīgi izsakās, “jo tur ir tas Kristovskis”… vismaz, cik nu es, aģitējot pazīstamos par Vienotību, esmu dzirdējis. Personīgi man arī viņš nešķiet kā pats labākais V pārstāvis… Par to es reizēm brīnos – Vienotībā ir tik daudz slavenu un labi ieredzētu cilvēku, tos taču varētu visās malās reklamēt – Ēlerte, Kalniete, vesels bars citu… EP deputāti varētu reklāmās izplatīt, piemēram, viedokli “Kāpēc balsot par Vienotību”. Kandidāti uz Saeimu vēl jo vairāk sevi varētu parādīt.

    Tā vietā mēs bieži redzam Kristovski… nu un arī (paldies Dievam) pēdējā laikā Dombrovski, kas noteikti ir liels pluss Vienotības kampaņai.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > disassociative 24.09.2010. 01.16

    @agrunte, 23.sep 09:54
    _…Kristovski vajadzēja kaut kur paslēpt, lai līdz vēlēšanu iecirkņu slēgšanai viņu neviens neredzētu un nedzirdētu. Jo viņš taču reāli atņem V balsis…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    tu spried racionali, bet, – Kristovski neviens nekur nekad nevar noslept, vinsh nekad to nepieljaus jo ir dzimis lideris (nu vismaz ta vinsh pats par sevi doma).
    izlasi sho:
    http://diena.lv/lat/politics/hot/kristovskis-vestule-biedriem-aizrada-par-sitienu-zem-jostas-vietas

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > disassociative 24.09.2010. 01.26

    savejie sapratis:
    – Ну и дуб же ты, Василь Иваныч!
    – Да, крепок я еще, Петька!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam