Dombrovskis: Flikam jāvērtē turpmākā darbība

62

Komentāri (62)

andrisskrastins 22.09.2010. 08.46

Pirmais, Dombrovska diplomātisko runu zinot, šis izteiciens liecina, ka valdība ir gatava sākt atlaišanas procedūru un ja nepieciešams kriminālizmeklēšanu pieprasīt. Otrais, no šī brīža iesaku JEBKO ko saka Fliks ignorēt. Viņš ir tāpat kā Šlesers pārak ilgi spraudis batonus ausīs. Trešais – Gerhardam iesaku rīkoties izlēmīgi un atgūt kaut nedaudz no savas reputācijas. Neticu, ka Gerhards ir tieši iesaistīts jebkādi ar Flika darījumiem (taču kāds TB varbūt ir/bija un tāpēc Gerhards vismaz gadu ir nogulējis), tikai viņam acīmredzami pietrūkst stingrības.

Ir jābeidz auklēties ar šiem ekspermentātoriem.

+8
0
Atbildēt

1

    a_oleinika > andrisskrastins 22.09.2010. 12.43

    Trāpīgs novērojums – visā tajā tekstā nozīme bija tikai Dombrovska teiktajam. Savukārt viņa vērtīgākā īpašība, manuprāt, ir nekad neteikt lieku vai pārsteidzīgu. Tātad kaut kādas konsultācijas un/vai lēmums jau ir pieņemts.

    Vienīgi ir pretruna tajā, ka nozari pārvaldošais ministrs saka kaut ko diezgan atšķirīgu.

    Bet nu Flika izteikumiem šobrīd jau ir tikai dūmu aizsega vērtība – kas gan ir vairāk kā Šlesera gara izvirdumiem. Savākt zīmolu un bliezt augšā konkurējošu kompāniju… tas jau ir ārpus laba un ļauna!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Krista Vitena 22.09.2010. 08.09

Bet viņš taču to vēl nav līdz galam nopircis!

0
0
Atbildēt

0

Edzs 22.09.2010. 02.01

varam rakstit parastus reply – taa un taa, viens bralis Ainars man jau te paviesojas, man vinsh nhj bija vajadzigs, ari Jus man esiet vienaldzigs, abi ar savu spamu zjb, ta ka ejiet ar labu abi 2 tirst, citadi pienjemshu merus, tas – cieti. cienja, …
nu apmeram taa..

+9
0
Atbildēt

5

    andris902 > Edzs 22.09.2010. 02.13

    ……… :)))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 22.09.2010. 02.30

    Kur tad to cieņu rāvi? necieņā :))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 22.09.2010. 02.38

    @betijacelmale
    nu labi, tad ta: … citadi pienjemshu merus, to no ieksham saku, tas cieti. necienja, …

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 22.09.2010. 02.43

    …šitas teksts ir jāiekopē, lai nav katru reizi jāraksta no jauna…citādi – līdz 2.oktobrim stipri piegriezīsies…tā liste viņiem gara… :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 22.09.2010. 02.49

    Vēl vajag iesniegumu policijai.
    Viens te man raksta, stāsta ka pieci bērni tam jau ir, ja būs ministrs, tad mums ar viņu būs bērnu pilna Latvija. Esmu godīga sieviete, man ir stingri morālie kritēriji, netaisos ar viņu stāties seksuālos sakaros, lūdzu pasargājiet mani no tāda rakstura piedāvājumiem.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

Edzs 22.09.2010. 00.40

kautkads murgs, manu pastkasti jau bija uzlauzis Ainars $lesers, bet nu man e-pasta vestule ari no Ainara Bashtika:

_Sveicināti!
Esmu Ainars Baštiks – mācītājs, piecu bērnu tēvs, bijušais Latvijas bērnu un ģimenes lietu ministrs.
Jūs mani zināt kā māmiņu algu un alimentu fonda ieviesēju…_

+8
0
Atbildēt

7

    ievuliitis > Edzs 22.09.2010. 00.57

    Vai nē, ka gribas ko rupju atbildēt, bet laba audzināšana neļauj?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 22.09.2010. 01.09

    ….cik to kr***** vēl palicis, kuri man vēstules sūtīs?….interesantākais tas, ka lai atteiktos saņemt šādas uzbāzīgas reklāmas…man vēl jāpiemaksā!…
    …Aināram gan atbildēju…ka, lai gan man ir žēl izniekotā laika….es tomēr paziņoju, ka par viņa partiju neesmu domājusi balsot…un nebalsošu!…varbūt jāsāk viņiem visiem atbildēt?….:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 22.09.2010. 01.24

    ja man tie bralji Ainari vel uzbazisies es sudzeshos policijai.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 22.09.2010. 01.34

    …varbūt…mums meitenēm apvienoties?… :))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 22.09.2010. 01.41

    @betijacelmale, @zanE
    pateikshu par sevi – esmu par premjeru Dombrovski (cieti), bet, – aiz taktiskiem apsverumiem apsveru iespeju balsot par Nacionalo Apvienibu, svitrojot gan no saraksta vecas TB mebeles.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 22.09.2010. 01.52

    …pie mums ir demokrātija!…nekādu problēmu!….biju domājusi apvienošanos pret brāļiem Aināriem… :))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 22.09.2010. 01.54

    Varbūt kādu atklātu vēstuli?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Igors Daņiļēvičs 22.09.2010. 00.05

Vai Jūs varat iedomāties situāciju, ka, piemēram, NOKIA ģenerālmenedžeris ir pēkšņi pārdevis savai privātfirmai NOKIA zīmolu? Lielākie akciju īpašnieki par to uzzin tikai pēc astoņiem mēnešiem “komunikācijas problēmu” dēļ. Tas ko viņi uzzin būtībā ir – NOKIA viņiem vairs nepieder!
Pēc tam ģenerālmenedžeris stāsta, ka tas bija vajadzīgs, lai fiktīvi uzlabotu bilanci, lai līzingā nopirktu dārgas iekārtas no galīgiem stulbeņiem. Jo kā gan var citādi var saukt desmitu miljonu iekārtu tirgoņus, kuri neredz fiktīvu bilances “uzlabošanu”?
Vai Jūs kaut ko tādu variet iedomāties? Nē. Nu un pēc tam minētais menedžeris pēkšņi paziņo, ka veido rūpnīcu Zviedrijā.
Izstāstiet to kādam somam. Vienīgais, ko viņš Jums atbildēs – mazāk indīgas sēnes vajag ēst un ārprātīgi murgot.
Stāsta labākā daļa ir tā, ka variet droši šo situāciju attiecināt uz zīmolu AirBaltic, Fliku un Latvijas valsti.
Te ir tikai viens jautājums – kāpēc zaglis Fliks vēl joprojām nav apcietināts?

+17
0
Atbildēt

2

    snjuu > Igors Daņiļēvičs 22.09.2010. 01.40

    =Lielākie akciju īpašnieki par to uzzin tikai pēc astoņiem mēnešiem “komunikācijas problēmu” dēļ. =
    ===
    Tā jau laikam gluži nebija. “Lielākie akciju īpašnieki” (šo pārstāvji = padome) to uzzināja pirms zīmola “notirgošanas”.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Akciju īpašnieki ir valsts, sabiedrība, valdība. Ja šī būtiskā informācija tika no viņiem noslēpta, tad jāsecina, ka tās pārstāvji AirBaltic padomes locekļi darbojušies kopīgā noziedzīgā grupā ar afēras organizētāju.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

lita amēlija kurpe 21.09.2010. 21.54

Atvainojos. Gerhards ir īstajā vietā. Viņš taču ar Mamikinu krieviski negribēja runāt – tāds patriots ir pelnījis turpināt ministrēšanu par to vien.

+5
-1
Atbildēt

1

    andris902 > lita amēlija kurpe 21.09.2010. 22.00

    …Grehards var turpināt nerunāt ar Mamikinu…arī nebūdams ministrs… :))

    +17
    0
    Atbildēt

    0

lita amēlija kurpe 21.09.2010. 21.52

Gerhards ir apbrīnojams… Padome vērtēs, vai neradīsies problēmas. Es ieteiktu Dombrovskim pavērtēt, vai Gerhards ir īstajā vietā. Un ātri, citādi drīz no airBaltic nebūs atlicis nekas, ko Padomei uzraudzīt.

+11
-2
Atbildēt

0

♣Shaggy♣ 21.09.2010. 21.52

Smiekli nāk, kārtējā demagoģija no Dombrovska.
#1 viss ir likuma robežās t.i. Flikam likums atļauj būt akcionāram arī citās aviosabiedrībās – viņš nedrīkst būt jaunās valdē un cik dzirdēts arī nav plānojis to darīt

#2 akcionāru līgums nosaka, ka valsts neiejaucas AirBaltic darbībā, bet ir pasīvs akciju turētājs t.i. Dombrovskis var izstiepties vai sarauties, bet mainīt tur neko nevar, ja nav klaja nelikumība.

Un jā, AirBaltic nav mūsu uzņēmums, bet Skandināvu izveidots, kur mums tika atmesta daļa no akcijām.
Kā jau te minēja, valsts savu nacionālo aviokompāniju, ja nemaldos LATAVIO, nolaida uz bankrotu.

+2
-10
Atbildēt

2

    ievuliitis > ♣Shaggy♣ 22.09.2010. 00.29

    Vai neatceries, sīkais, kura darītāja laikā šis arhiizdevīgais valstij līgums ir noslēgts? Tas ir pirmais jautājums.
    Un otrais jautājums – Fliks Latvijā ieradās pliks, kā baznīcas žurka. No tās lielās algas, ko mēs visi viņam maksājam, tie padsmit miljoni, ko viņš taisījās samaksāt par “Air Baltic” un pārējiem zīmoliem – kā nesanāk, tā nesanāk. Tad no kurienes tā nauda un kurš ir patiess labuma guvējs šinī afērā. Vai ne tas, kas uz katra soļa atgādina par saviem nopelniem aviācijas attīstībā Latvijā?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > ♣Shaggy♣ 22.09.2010. 01.37

    =Vai neatceries, sīkais, kura darītāja laikā šis arhiizdevīgais valstij līgums ir noslēgts?=
    ===
    AIR BALTIC CORPORATION (airBaltic) ir akciju sabiedrība, kas dibināta 1995. gadā.
    ===
    In 1995 Flick became a member of airBaltic’s Supervisory Board and in 1999 he was elected the Chairman of the Board. Since 2002 he has been the president and CEO of the company.
    ===
    Kurš gads Tevi interesē visvairāk?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sandra Upena 21.09.2010. 21.36

Dombrovskis un Gerhards ir mīkstie. Šādi mīkstie vada valsti. Un tie kas ir cietie visu dara savās interesēs. Vai stingrāku roku kāds nevar kaut ko pateikt. Vai tad šī Flikam pirmā reize? vai ar brīdinajumu nepietika. Ja Fliks strādātu privātfirmā – viņš no tās izlidotu nākošajā dienā.

+2
-7
Atbildēt

6

    photocom > Sandra Upena 21.09.2010. 21.43

    Papriekšu lidos
    fliks
    tad tavs elks
    ainars
    lidos abi
    cieti
    piezemēsies !

    Hände hoch und Handschellen

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandra Upena > Sandra Upena 21.09.2010. 21.53

    Cien. Ainārs nekur nelidos. Tie kas ir radīti strādāšanai tie strādās.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    photocom > Sandra Upena 21.09.2010. 21.56

    tevi taču mācīja kā kārtīgā sabiedrībā
    jāuzrunā
    šovakar blondīne vai atkal dežūŗē ?
    :))

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Sandra Upena 22.09.2010. 00.20

    Zēl, ka Kalnciema raktuves vairs nefunkcionē. Tur būtu īsta vieta strādāt Aināram.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > Sandra Upena 22.09.2010. 01.29

    =Ja Fliks strādātu privātfirmā – viņš no tās izlidotu nākošajā dienā.=
    ===
    Muļķības. Fliks pa lielam strādāja “privātfirmā” ar valsts kapitālu (aka LR + SAS kopuzņēmumā), un “izlidot” konkrētajā nozīmē netaisījās.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sandra Upena 22.09.2010. 08.50

    cietie visu dara savās interesēs.
    ——————————–
    Kad pēc vēlēšanām tas “cietuo” aizcietējums spruks vaļā…… vaii…. tad būs….. uz visām sienām….

    Uz griestiem arī.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ivetao2007 21.09.2010. 21.29

Latvieši aizmirsuši, ka viņiem BIJA sava lidsabiedriba LATAVIO. To uz grunti nolaida Dinevičs, saimnieciks un politiska bankrota lietpartējs. Air Baltica na Latvijas īsts zimols, bet gan atvasinājums no SAS Scandinavian Airlines Sistems.

+6
-1
Atbildēt

8

    ievuliitis > ivetao2007 22.09.2010. 00.11

    Tāpēc jums liekas, ka nav vērts cīnīties par izkrāptiem zīmoliem, jo tie nav īsteni latviski? Diemžēl zīmolam Latavio ir nulles vērtība – neviens to nepazīst. Toties “Air Baltic” un pārējiem zīmoliem atpazīstamība un vērtība ir daudz augstāka, kā tie 11 vai 14 miljoni, ko par viņiem solījās samaksāt Fliks.
    Bet par Dinēvichu jums piekrītu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > ivetao2007 22.09.2010. 01.27

    =Tāpēc jums liekas, ka nav vērts cīnīties par izkrāptiem zīmoliem=
    ===
    :)
    par krāpniecību nav runas un atbildība, pirmkārt, ir jāprasa no padomes. Stāsts par “finanšu rādītāju uzlabošanu” izklausās pusticams, bet vēl nav apgāzts.
    =
    Nav, protams, līdz galam skaidra Flika motivācija. Konkurēt pašam ar sevi, tas, protams, ir jauki, bet nedaudz velk uz interešu konfliktu.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > ivetao2007 22.09.2010. 01.45

    …kā tad, lai to sauc…ja ne par krāpniecību?…Tu taču negrasies teikt, ka pie zīmolu “pārņemšanas” Fliks ir stāvējis malā…un ir tikai tāda nevainīga jērādiņa… :))…padome nabaga Flikam uzbāzās…un viņš nespēja turēties pretī….nejoko, tā!….

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > ivetao2007 22.09.2010. 01.58

    =.Tu taču negrasies teikt, ka pie zīmolu “pārņemšanas” Fliks ir stāvējis malā…=
    ===
    Nē, kāpēc?
    Tomēr bez īpašām pūlēm varu iedomāties situāciju “vajag naudu” (vajag, vajag, vajag!), piem., priekš ļopenēm, kamēr nav uzbraukusi krīzes laikā nobrukusī cena vai “finanšu rādītāju uzlabošanai”, lai par ļopenēm mazāki procenti bankām. Kas notiek?
    Valsts pārstāvji padomē sēž skumjām actiņām un stāsta, ka “jā, vispār jau vajag, bet mums te vēlēšanu gads un tā, un tu jau, Bertold, zini, kā mūs te tagad sunī – nu, nevar…”
    =
    Fliks pēc brītiņa izvelk savu kārti un piedāvā darījumu. Džeki, kuru izpratne par zīmoliem kā tādiem varētu būt pašvaka (kas ta tur – “tukšs gaiss”), saka “OK, Bertold, bet klusām – “mums te vēlešanu gads un tā””.
    =
    Vari būt diezgan droša, ka, ja būtu pietiekami daudz iespēju tiesāties ar Fliku (īpaši krimināli tiesāties (krāpniecība), ar konfiskācijām), tad vismaz kāds atrastos, kas to labrāt izbīdītu, jo šādos gadījumos diezgan daudz atlec šakāļiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > ivetao2007 22.09.2010. 02.06

    …varbūt Tu esi lietas kursā…cik liels tad ir Flika finansiālais ieguldījums AB…ja neskaita 14 milj. kurus viņš brīnumainā kārtā izraka…šobrīd viņa gaudu dziesma….vajag, vajag, vajag….bet tikai no valsts maciņa!….un ja faktiski “tukšs gaiss” tiek ieguldīts finanšu rādītāju uzlabošanai…tā nu ir atkal krāpniecība…grozies,kā gribi!…un vēl jau viņš par zīmoliem nav samaksājis…iemaksāta ir tikai daļa….pie tam maza…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > ivetao2007 22.09.2010. 02.22

    =…varbūt Tu esi lietas kursā…cik liels tad ir Flika finansiālais ieguldījums AB…ja neskaita 14 milj. kurus viņš brīnumainā kārtā izraka…=
    ===
    Flikam aB pieder 47+ procenti daļu, kuras LR no SAS nevēlējās pirkt. Tātad, šā ieguldījums atbilst tiem pašiem 47+ procentiem.
    ===
    “Tikai no valsts maciņa” laikam tāpat neietu cauri – Flikam būtu jāmeklē sava “pieguldīšanas” daļa, bet par to jau neviens jautājumus neuzdod.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > ivetao2007 22.09.2010. 02.29

    …uzreiz rodas loģisks jautājums – kāpēc?…kāpēc neinteresējas?…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > ivetao2007 22.09.2010. 03.54

    Paprasi “nekam personīgam”, “dienai” vai “ir”, kāpēc šo žurnālisti neuzdod loģiskus jautājumus, ja nu reiz atšķirībā no citiem (ko pat nav vērts īpaši pieminēt) pretendē uz objektivitāti. Man brīžam liekas, ka ļaužu spriestspēju nedaudz aptumšo “revolucionārā pārliecība”.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 21.09.2010. 21.10

Ja Dombrovskis un Gerhards beidzot parādīs stingrību un pirms vēlēšanām patrieks Fliku, tas viņiem varētu dot daudz papildu balsu.

+5
-1
Atbildēt

2

    ievuliitis > astra_ozo 22.09.2010. 00.17

    Par Dombrovski esam jau noskaidrojuši. Tagad gājiens Gerhardam, nē?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 22.09.2010. 10.03

    -> Betij
    Dombrovskis iesaka “Flikam izvērtēt”. Nu tad arī Fliks pats vērtēs… Cik ilgi? Kamēr no AB vairs vispār nekas nebūs palicis pāri? Kādreiz par izzagtām firmām teica – no tās palicis tikai nosaukums, bet te pat nosaukuma vairs nav.. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

photocom 21.09.2010. 21.10

Verschleiß Mantel nach Hause
gehen Bertod

Zur Ainars
Ende

Flug über

Gitļer kaput koroč !

+9
-1
Atbildēt

0

andris902 21.09.2010. 21.09

…. “Latvijas tiesām, Satiksmes ministrijai un konkurenci regulējošām iestādēm jāvērtē, vai Bertolta Flika rīcība nerada daudzas problēmas daļēji valstij piederošai aviosabiedrībai airBaltic.” – sacīja lidsabiedrības Lufthansa Baltijas valstu reģiona vadītājs Matiass Hince.

….vai nav pienācis laiks beidzot nopietni izvērtēt Flika un ar viņu saistīto personu darbību Latvijā, nevis gaidīt…kamēr viņš pats to izdara…

+13
-1
Atbildēt

0

armn 21.09.2010. 21.08

Ja, kas notiek ar AirBaltic zimolu? Vai tas tad brauc lidzi uz Vilnu?

+2
0
Atbildēt

0

Marija 21.09.2010. 21.06

Beidzot! Fliks NEKAD nav bijis Pa Īstam ieinteresēts Latvijas valsts ekonomiskā augšupejā,bet gan tikai un vienīgi sava labuma gūšanā,tieši tāpat kā mūsu slavenie darītāji vai oligarhi-tautsaimnieki.
Ja TB/LNNK/VL ir ar smadzenēm, tad ar šo Šleseru var iedzīt stūrī – AirBaltic bija viens no viņa lielīšanās objektiem.
Dombrovskis pareizi noreaģēja.
Atlaist Fliku pāris dienas pirms vēlēšanām būtu labais. Visiem.

+16
-1
Atbildēt

7

    snjuu > Marija 22.09.2010. 01.22

    “Fliks NEKAD nav bijis Pa Īstam ieinteresēts Latvijas valsts ekonomiskā augšupejā”
    ===
    Tas nekad nav bijis viņa uzdevums. Viņa uzdevums ir bijis vadīt aB, ko viņš ir darījis samērā labi. Pēdējais joks ar BAS ož pēc interešu konflikta, bet var būt arī “gājiens ar zirdziņu”, lai varētu atvērt tiešos reisus no Lietuvas uz valstīm, kas nav pievienojušās Vienotajai Eiropas gaisa telpai. (Līdzīgi ir ar vietējo kompāniju pirkšanu, piem., Somijā.) Darīt to ar aB palīdzību varētu būt apgrūtinoši – valsts daļas dominance jebkuru lēmumu padara par sensāciju, kur žurnālisti var trenēties sazvērestības teoriju pīšanā.
    ==
    Par to, ka “rīkojas savās interesēs” – liekas, ka pa lielam šā intereses var sakrist ar citu interesēm, mēginājums civilizēt taksometru pārvadājumus ir pa lielam OK, riteņu īre arī, u. tml.
    ==
    Nenoliedzami, ka kopš brīža, kad riskē ar savu (nevis SAS un LR naudu), ir kļuvis agresīvāks.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Marija 22.09.2010. 01.26

    …Kristap!…palasi, ko par to saka Lufthansa Baltijas valstu reģiona vadītājs:

    … “M.Hince norāda trīs būtiskas jomas, kuras, viņaprāt, šajā gadījumā būtu jāizvērtē: vai valsts aviosabiedrības vadītāja, kas ir arī savas privātās aviosabiedrības īpašnieks, rīcībā nav saskatāms interešu konflikts, vai neiestājas konkurences tiesības pārkāpjošs stāvoklis, jo nevar izslēgt, ka dominējošās lidsabiedrības un ar to saistītās aviosabiedrības aktivitātes tiek saskaņotas un, treškārt, vai nerodas satiksmes tiesību pārkāpjoša situācija lidojumiem ārpus Eiropas Savienības robežām (piemēram, Maskavu), jo jaunajai Bertolda Flika aviosabiedrībai pašlaik nav līdzīpašnieku Lietuvā līdz ar to nav arī tiesību no šīs lidostas lidot uz valstīm, kas nav ES sastāvā.”

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > Marija 22.09.2010. 02.20

    Biju izlasījis.
    =
    LR gadījumā svarīgākā lieta ir “interešu konflikts”, ja aB un “jaunās kompānijas” konkurences gadījumā, jo Fliks var ietekmēt, piem., aB lēmumus par labu “JK”.
    =
    Dominējošs stāvoklis ir tas, pēc kā tiecas visi uzņēmumi. Jā, ir vesela rinda aizliegtu darbību, un ar to meklēšanu un pierādīšanu varēs nodarboties LR un LT konkurences iestādes.
    =
    Par LT daļām – Krievija un arī citi tajā galā savu gaisa telpu sargā diezgan greizsirdīgi, tomēr Fliks līdz 1. lidojumam uz to galu kādu vietējo var piemeklēt/izveidot – varianti ir dažādi. Varbūt ir ziņas, ka KF pievienojas ECAA… Pirmējais gan ticamāk.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Marija 22.09.2010. 02.27

    …negribētos ticēt…ka Hince to nezina!….šaubos arī, vai Lietuvā viņam tik gludi lietas sabīdīsies,kā šeit Šlesera aizsegā…..

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > Marija 22.09.2010. 02.39

    =negribētos ticēt…ka Hince to nezina!….=
    ===
    Hincem varētu būt nedaudz izdevīgi par to īpaši neieminēties.
    ===
    “Šlesera aizsegs” gan izklausās pēc liela bulšita. Būtībā tieši Šlesers sagādāja Flikam vislielākās galvassāpes, atvelkot Ryanair. Fliks nebūt nebija sajūsmā, bet beigās, pamatīgi pamainot aB stratēģiju, no pasākuma tika laukā kā uzvarētājs. Ja SAS nebūtu pamatīgas probzas ar pašu lietām, Fliks mierīgi sēdētu aB vadoņa krēslā un negūtu nelāgu publicitāti kā īpašnieks. Sanāca nedaudz citādi un man nezināmu iemeslu dēļ šamējam visi sāka klupt kaklā.
    ==
    Piekrītu, ka zīmola lieta un stāsts par kompāniju Lietuvā bišķi velk uz apšaubāmu praksi, bet džeks tomēr velk kantori uz priekšu un brīžam šamējam visdrīzāk traucē tie paši valsts pārstāvji / padomes locekļi, kas labprāt sēž padomē, kasa olas, neriskē (jo galvenais ir nepieņemt divdomīgus lēmumus) un būtībā kavē uzņēmuma attīstību.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Marija 22.09.2010. 02.51

    …viss plūst un mainās!…to mēs nekad neuzzināsim, kas notika aizsegā…un cik liels teātris tika spēlēts…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > Marija 22.09.2010. 03.51

    Šo to neuzzināsim, protams, bet viena lieta tomēr norāda uz to, ka džeks (uzņēmums kopumā) atšķirībā no citiem nodarbojas nevis ar “ievilkšanu”, bet ar darbu – pa lielam tas ir vienīgais cienījamais kantoris ar valsts daļām.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

mxblack 21.09.2010. 21.06

Lai taču viņš vismaz neparauj līdzi tos mūsu zīmolus. Pats gan varētu lasīties un pēc iespējas ātrāk. Te pietiek savējo blēžu. Tādi investori mums nedod ne labumu, ne dara godu. Pie kam arī tās viņa investīcijas faktiski ir stipri apšaubāmas. Bet par to labāk varētu pastastīt Šlesers.

+7
-3
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam