Video: Eksperiments atver acis Rīgas mēram

46

Komentāri (46)

mxblack 29.09.2010. 15.54

Dazi autobraucēji šos CSN sāk izmantot tādai izklaidei kā velosipēdistu medības. Brauc velosipēdists pāri benzīntanka izbrauktuvei pa ietvēm. Autobraucējs apstājas un gaida. Velosipēdists redz ka viņu laiž un turpina mīties pāri. Kad velosipēdists ir auto braukšanas trajektorijā, pēkšņi ierēcas mašīnas dzinējs un tā uz pilnu klapi rauj no vietas. Mani izglāba mana reakcija un lieliskās bremzes manam divritenim. Bet ja trāpītos braucējs kurš nav visu jaunību nobraucis aiz starpilsētu reisu automašīnas stūres un nebūtu tik izkopta reakcija? Viņu samaltu faršā. Esmu dzirdējis, ka to piekopj, jo CSN to atļauj, sodīt nevienu autobrauceju nevar.Velosipēds bija jāstumj pie rokas. To piekopj arī sabiedriskā transporta vadītāji, jo viņiem velosipēdisti ir dadzis acī.

0
0
Atbildēt

0

mxblack 29.09.2010. 15.44

Iedomājaties tādu situāciju, kad Rīgā pa ietvi brauc kādi 10 velosipēdi tā diezgan izklaidus. Ir neregulēta gājēju pāreja. Tagad katrs velosipēdists atsevišķi piebrauc pie pārejas, nokāpj no vello un mierīgi stumjas pāri, piebrauc nākošais un atkal tāpat, tā viens aiz otra visi 10 velosipēdisti. Es domaju ka tas autobraucējs pirmkārt aiz sevis būtu savācis pamatīgu korķi, otrkārt viņš no dusmām sajuktu prātā. Bet tāda varētu būt protesta akcija pret šo nederīgo CSN punktu, kā arī pret šiem velosipēdistiem ļoti bīstamajiem CSN kopumā.

0
0
Atbildēt

0

medbaiba 24.09.2010. 19.54

Vēl tikai gribēju piebilst par gājēju pārejām – nu ir likums, neloģisks un acīmredzot antīks, bet ir. Nu bet autovadītājam daudz labāk patiktu, ka velosipēdists piebrauc pie gājēju pārejas, apstājas, pagaida kamēr automašīna apstājas, nokāpj no velo un iet lēnām pāri? Tā ka nopietni? Vai tad nebūtu tā, ka ar velo var ātrāk tikt ielai pāri, moš pat auto nebūtu jāapstājas?
Būtu jau labi, ja autovadītāji tik pat akli sekotiem arī pārējiem ceļu satiksmes noteikumiem ;)

0
0
Atbildēt

0

Mārtiņš Bumbieris 24.09.2010. 13.17

Atvainojiet, nevarēju iekļaut savu komentāru šeit. Tāpēc viedoklis par Rīgas velo situāciju manā blogā http://www.ir.lv/blogi/personigie-blogi/satiksmes-departamenta-klauniem-ir-jaiedod-velosipeds

0
0
Atbildēt

0

d_spirits 17.09.2010. 01.20

Nez, Lase speciāli tēloja vai vnk viņa ir tizla?

0
0
Atbildēt

0

vzlotnikovs 16.09.2010. 23.01

Ļoti apsveicama ideja, taču neapsveicama ir gājēju pārejas šķērsošana, nenokāpjot no velosipēda. Neskatoties uz to, vai drīkst vai nedrīkst, 11.novembra krastmala ir bīstama.

+1
0
Atbildēt

1

    mxblack > vzlotnikovs 17.09.2010. 10.04

    To ir jāizvērte katram velobraucējam pašam. Es labprātāk braucu pāri pārejam, jo tur ilgi tuntulēties ir ļoti bīstami. Tad tiešām var sabraukt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

manuna 16.09.2010. 22.04

Ja braukā ar riteni no bērnības, tad apmales var pārvarēt lecot

P.S ar jebkura veida divriteni.

0
0
Atbildēt

1

    daina_tabuna > manuna 17.09.2010. 10.55

    Ir vēl arī otrs veids kā pārvarēt apmales- krītot :-P
    Girbētu es redzēt vienu 50 gadīgu kundzīti, kas uz sava kruīzera čunčinot ar gājēja ātrumu, tā smuki palecas un pārvar apmali.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 16.09.2010. 12.46

Rīgā ir vietas kur jau tagad praktiski ir gatavi veloceļi, bet nav tikai aprīkoti ar apzīnējumiem un krāsojumu. Arī sižetā redzamā nobrauktuve no Salu tilta, pa kuru brauc lejā Ušakovs, ir ļoti labi izmantojama un to arī plaši izmanto velosipēdisti, ja vajag nokļūt no Centrāltirgus, no Pārdaugavas un ciām vietām uz Dienvidu tiltu, uz Mols un citiem veikaliem, uz Ķirsona “Lido” utt. Tur no tā laivu stacijas ceļa līdz Salu tiltam ir jāizveido ietves pagarinājums taciņas vietā. Bet tālāk stiepjas samērā ērta velosipēdistiem ietve uz abām pusēm. Bet citur tiktiešām ir nedaudz jāpaņem no ielām, pagalmiem, pat apstādījumiem un to jāiekārto velobraukšanai. Tikai atkal mūsu autobraucēji jau izvanda visu kur tiek klāt. Arī par to ir jāgādā.

0
0
Atbildēt

0

Krista Kalnbçrziòa 16.09.2010. 12.05

Ja velosipēdistiem būs iespēja braukt pa sabiedriskā transporta joslu, tad Rīgas kapi ir jāpaplašina laikus, jo sabiedriskais transports un kravas automašīnas ir visbīstamākie velosipēdistiem šobrīt.

Vienīgā izeja ir atsevišķu joslu veidošana – tikai un vienīgi. Lai aizbrauc uz Stokholmu, Amsterdamu un Briseli un paskatās!

Bet prieks, ka beidzot šis jautājums kļuvis aktuāls, patiešām liels prieks!

0
0
Atbildēt

8

    mxblack > Krista Kalnbçrziòa 16.09.2010. 12.35

    Te es pilnīgi piekrītu. Garie autobusi tos vienkārši piespiedīs pie augstajām apmalēm un samals, jo nebūs kur pamukt. Tā nav izeja. Lai sakārtotu CSN nevajag lielu naudu. Pašlaik ir tā kad velosipēdistam vienlaicīgi ir perfekti jākontrolē gan priekšā notiekošais, gan jāparedz gājēju manevri un vēl arī jāredz situācija tālu aiz muguras, jo arī no aizmugures bieži ietves šķērso automašīnas, bet arī tām valosipēdistu nav jāpalaiž. Tik stulbus CSN varēja sastādīt tikai visniknākie velosipēdistu ienaidnieki, kuri šo transporta veidu nikni neieredz. Un protams ka ir jāveido arī velosipēdistu ceļi pilnīgi nodalīti no gājējiem un autotransporta.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Krista Kalnbçrziòa 16.09.2010. 13.16

    Velosipēdistiem šobrīd bīstamākā ir viņu pašu pārgalvība un pārliecība par savu taisnību. Lai gan satiksmes noteikumus nereti viņi pārzina sliktāk par pirmklasniekiem.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Es piekrītu, ka akmens ir metams arī velosipēdistu lauciņā. Protams, ļoti daudziem no viņiem nav tiesību, kas bieži vien automātiski nozīmē ceļu satiksmes noteikumu nezināšanu, bet tas lielākoties ir kontroles trūkuma dēļ. Ja sodi par braukšanu bez velotiesībām būtu identiski sodiem par braukšanu bez autovadītāja apliecības, situācija mainītos (reāli laikam tas nav iespējams). Bet, ja mēs pielīdzinām velosipēdistus transportlīdzekļiem, tad tas jādara pilnīgi visos aspektos – gan tiesībās, gan pienākumos, gan radot attiecīgu infrastruktūru.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Piekrītu. Un tas spiež velosipēdistus braukt pa ietvēm, kas kaitina gājējus utt. Tas ir apburais loks.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > Krista Kalnbçrziòa 17.09.2010. 10.02

    Apdraudejums citiem cilvekiem no velosipēda ir daudz mazaks kā no auto, toties visvairak apdraudets ir pats velosipēdists. Šodien jebkuram velosipēdistam ir janoliek eksameni, lai iegūtu tiesības un prasīts tiek tiesi tas, kas viņam ir jāzin. Kādēļ velobraucējam būtu jāzin piemēram piekabes vilkšanas, vai apgaismes ierīču lietošanas noteikumi? Atkārtoju, prasīts tiek pietiekami un ne jau maz.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Krista Kalnbçrziòa 17.09.2010. 10.25

    @opis555
    …Šodien jebkuram velosipēdistam ir janoliek eksameni, lai iegūtu tiesības…

    Nu kur tāds naivums Tavā vecumā?! Cik velobraucējus Tu pazīsti, kam tiešām būtu tiesības? Es nezinu nevienu. Nē, nu labi- divus zinu. Paziņu lokā ir vismaz 20, kas ik dienas braukā ar velosipēdu. Dažiem no viņiem ir autovadītāja tiesības un sekojoši viņus var atskaitīt. Domājams, ka vispārējā situācija apmēram tāda arī ir, ka 25- 30% velosipēdistu braukā bez tiesībām (jebkādām). Saki, ja kļūdos.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Krista Kalnbçrziòa 17.09.2010. 10.38

    Man nav nekāda prieka no tā mazākā apdraudējuma no velosipēdistiem. Ejot pa ielu troksnī, ko izraisa autosatiksme, braucošs velosipēdists aiz muguras nav dzirdams. Varbūt kādam ir dīvaina humora izjūta un tas gūst īpašu apmierinājumu, kad gājējs palecas aiz izbīļa, pēkšņi sadzirdot sev pie auss skaļu velosipēda zvanu?
    Katru reizi, kad man garām aizsvilpj kāds uz pedāļiem piecēlies un uz ietves, kā sacīķšu trasē sajuties braucējs, jādomā, cik nepatīkami būtu, ja tanī brīdī man būtu ienācis pratā paspert soli pa labi, pa kreisi.
    Varbūt velosipēdistu ērtībai gājējiem tagad vajadzētu staigāt ar atpakaļskata spogulīšiem?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Nē, nu atgalvojums ir pareizs – lai iegūtu tiesības, ir jānoliek eksāmens. Tas, ka to gandrīz neviens nedara, tātad gandrīz visi brauc bez tiesībām, ir cita lieta. Un te jautājums par trūkumiem tiesiskajā regulējumā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Andrejs Turlajs 16.09.2010. 11.59

ļoti labs pasākums!

0
0
Atbildēt

0

mxblack 16.09.2010. 11.15

Vareni. Labi izdomāts un noorganizēts pasākums. Rīga pēc saviem izmēriem ir lieliski piemērota velosipēdu satiksmei. Te ar vello var pārvietotis daudz ātrāk nekā ar automašīnu. Diemžēl mūsu CSN ir satādījuši nikni velosipēdistu nīdēji, tāpēc ar velosipēdu Latvijā brauc tikai fanātiķi, vai pašnāvnieki. Velosipēdistam ir atņemtas visas, arī vecajos CSN ierakstītās priekšrocības. Ir tikai vesela rinda aizliegumu. Un ja arī nav kas aizliegts, tad vienalga tas nav arī atļauts, jo to nosaka autobraucēji. Un kamēr nebūs sastādīti saprātīgi CSN, kamēr braukšana ar divriteni nekļūs likumīga Latvijā, ir bezjēdzīgi veidot kādu infrastruktūru. Vienalga autobraucējiem būs pilnīgas tiesības jebkurā brīdī samalt faršā jebkuru velosipēdistu. Paldies CSDD par gurajiem CSN, priekš velobraucēju fiziskas iznīcināsanas.

+1
0
Atbildēt

0

daina_tabuna 16.09.2010. 11.10

Tā! Es jau pirmajās sekundēs redzu, ka tiem velofanātiem pašiem ir problēmas. Gājēju pāreja ir GĀJĒJU pāreja. Ja es redzu velosipēdistu braucam pa gājēju pāreju man nav nekāds pienākums viņu palaist. Gribi, lai laižu- nokāp no velosipēda un stum pie rokas.

Otrkārt, ja ir plata un no gājējiem brīva ietve, bet velosipēdists spītīgi brauc pa brauktuvi un traucē mašīnām pārvietoties ātrāk kā 20 km/h, tad tāds velosipēdists ir pelnījis (labākajā gadījumā) spērienu pa pakaļu. Kāda vella pēc simtiem cilveku ir jācieš viena jampampiņa dēļ? Aiz viņa citreiz ir spiesti vilkties maršruta autobusi un katrs, kas tajā sēž ir pelnījis nokļūt savā galamērķī maksimāli ātrā laikā.

Par tiltiem piekrītu- tie ir pilnīgi garām. Pat gājējiem Salu tilts un daļa Zemitānu tilta ir īstas mocības.

+2
-4
Atbildēt

12

    indra_krastina > daina_tabuna 16.09.2010. 13.49

    Bet Dolār, kur teikts, ka velosipēdists nedrīkst braukt ar riteni pa gājēju pāreju? CSN vari nemeklēt, tur tāda punkta nav. Tajos pašos CSN ir rakstīts, ka gājēju pāreja ir iedomāts ietves turpinājums, un velosipēdistiem ir atļaukts braukt pa ietvi (224. punkts).

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > daina_tabuna 16.09.2010. 14.20

    Tieši tā. Diemžēl gan masu mēdiji, gan visādi CSN komentētāji, kuri vello nelieto, par katru cenu visiem līdzekļiem cenšas velosipēdistu nocelt no tā braucamā un piespiest velosipēdu stumt pie rokas. Tā ir masīva un nelietīga propoganda ar sagrozītiem CSN, izmantojot nepilnības tajos, bet bieži vien arī ar nolūku tos padarot ļoti bīstamus velobraucējam. Man ļoti gribētos to brašo autogončiku Lukstiņu no CSDD uzsēdināt uz divriteņa Rīgas ielās, tāpat kā “IR” to izdrīja ar Ušakovu un paskatīties uz viņa ģīmi pēc kārtīgas izbraukāšanās pa ielām. Vienīgi nav zināms vai viņš vispār prot ar Vello braukt? Bet viņa kantora naids pret velobraucējiem, sastādot pēdējos CSN, ir skaidri redzams. Ne velti viņi vislabprātak vello atļautu izmantot tikai īpašās šim nolūkam paredzētās vietās, kurās nav ne auto, ne gājēju. Diemžēl tauta domā citādāk. CSDD ir visīstākā pagātnes palieka, kad sabiedriskie kārtības sargi puikām masveidā uz ielām ņēma nost divriteņus un mopēdus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 16.09.2010. 15.00

    @edgars.makens
    Es nessmu teicis, ka nedrīkst. Drīkst un arī to dara. Bet man viņš nav jālaiž. CSN man kā autovadītājam paģēr palaist gājējus, kas šķērso braucamo daļu pa gājēju pāreju. GĀJĒJUS, nevis riteņbraucējus. Riteņbraucējs stumjot velosipēdu pie rokas pārvēršas par gājēju un attiecīgi man ir jāpalaiž. Es mierīgu prātu tādu dragātāju uz tās zebras varu notriekt un man nekāds sods par to nedraud. Bet viņš būs līdz sirds dziļumiem apvainojies un draudēs man ar Eiropas cilvēktiesību tiesu, Žoriku no Purčika un Allāha lāstu deviņās paaudzēs, jo CSN acīs nav redzējis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 16.09.2010. 15.09

    @opis555
    CSN neraksta CSDD. CSN ir viens no tiem likumu krājumiem, kas tie rakstīts asinīm. Ja reiz tajos ir iekļauta kāda norma, tātad ir bijis pietiekami daudz gadījumu, kas beigušies letāli vai gandrīz letāli. Konkrētā norma ir pilnīgi loģiska. Ja es braucu ar 50 km/h un priekšā ir gājēju pāreja, kuras tuvumā es neredzu nevienu gājēju, es mierīgi turpinu ceļu. Velosipēdistam ar 20- 30 km/h nonākt no man neredzama punkta līdz punktam, kur mūsu ceļi krustosies- tas ir sekundes jautājums. Es ar savu pusotras tonnas dzelžu čupu pie 50 km/h nevaru apstāties pāris metros. Tāpēc šādā gadījumā velosipēdistam ir jākļūst par gājēju. Otra iespēja- par bojāgājēju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 16.09.2010. 15.09

    @opis555
    Diemžēl tieši konkrētie gadījumi man pašam ir bijuši ne reizi vien. Tas ar veļļuku kā velk, tā arī aizvelk nepaskatoties ne pa labi, ne pa kreisi, jo viņam taču ir viņa iedomātā priekšroka, bet es ar kaucošajiem gandrīz nonesu stabu un vēl divi aiz manis gandrīz uztaisa vilcieniņu.

    Klasiskā vieta- lejā pie Preses nama centra virzienā. Tikai retais veloispēdists piebremzēs un palaidīs garām iespēju mirt. Pārējie tomēr riskēs un raus pāri nedomājot

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > daina_tabuna 16.09.2010. 15.32

    Tas ir aprobežots stulbums, kuru var tikai izdomāt, ne praktiski radīt. Neviens velosipēdists nav pašnāvnieks un nekad neskries zem auto riteņiem, bet pagaidīs rālu iespēju pārbraukt neapdraudot sevi. Diemžēl tagad gan auto , ieraugot velosipēdistu turpina braukt ar pilnu klapi arī pie pārejām un velosipēdists tiešām nonāk ļoti bīstamā situācijā. Tagad vēl gudrīši ir radījuši neesošu noteikumu pumktu par vello stumšanu, lai attaisnotu savu nevēlēsanos piebremzēt. Daudzi jau arī gājējus nelaiž pāri pārejām, bet triecas tiem virsū. CSN ir pilnīgi nederīgi. Tie ir jāpārstrādā, lai viss būtu konkrēti, bet ne tā kā tagad, kad visu ko tiem var piedomāt klāt, bet citas lietas atmest, ja nepatīk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    indra_krastina > daina_tabuna 16.09.2010. 15.46

    Nu labi, nelaid. Par savu drošību pirmām kārtām ir atbildīgs pats satiksmes dalībnieks, kas arī ir nofiksēts noteikumos. Bet tepat zemāk tu raksti, izejot no argumenta par pārvietošanās ātrumu (velo var pārvietoties ātrāk par gājēju). Ja jau būtisks ir tieši ātrums, tad skrienošus cilvēkus arī nelaidīsi? Jo tādi arī var pēkšņi parādīties uz pārejas. Un kā ar riteņkrēslu? Tie arī var ripot gluži jestri. Un skrituļslidotāji? Ko viņiem darīt, iet pāri zeķēs?

    Ja jau ātrums, nevis dzelzis pie pakaļas ir problēma, tad jānosaka ātruma ierobežojums uz gājēju pārejas.

    Labi, pēc būtības jau problēma ir velosipēda dualitātē: var braukt gan pa ceļu, gan ietvi (laikam jau drusku skauž abiem, gan gājējiem, gan autovadītājiem). CSN šajā jautājumā nepalīdz: esošie punkti ir mulsinoši un vietām pretrunīgi. Pilsētās ar ļoti attīstītu velo kultūru neredz cilvēkus kāpjam nost no veļļukiem, šķērsojot ielu. Acīmredzot ir iespējams veiksmīgi sadzīvot. To arī mums novēlu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 16.09.2010. 15.55

    @edgars.makens
    Skrejošs cilvēks nevar skriet ātrāk par velobraucēju. Izņēmums ir top sprinteri, kas nedaudz pārsniedz 30+ km/h. Ar velosipēdu dabūt 30 km/h ir viens pīps. Arī skrituļotāji ir lēnāki.

    Bet te ir vairāk runa par pašiem velosipēdistiem, kas savā nezināšanā ir pagalam pārliecināti par savu taisnību. Ja jau viņš saprastu, ka paliks bez pakaļkājām, tad vismaz piebremzētu. Lielākā daļa, paldiesdievam, to arī izdara. Bet vieni 20- 30% močī tālāk. Un vēl uzliek austiņas, lai nedzirdētu savu pēdējo randiņu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 16.09.2010. 15.56

    @edgars.makens
    Es neesmu ļauns un domājams, ka psihiski nelīdzsvaroti autovadītāji ir izņēmums, nevis izplatīta parādība. Visi tomēr centīsies nenobraukt nevienu dzīvu radību, bet nu tām dzīvajām radībam arī derētu izrādīt kādas veselā saprāta pazīmes. Neba nu tas vadītājs baigi priecāsies, ka notriecis velosipēdistu. Zinu taksistu, kas vairs nespēj vadīt auto pēc tam, kad notrieca gājēju, kas pilnīgi idiotiskā vietā un veidā izleca uz brauktuves.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    indra_krastina > daina_tabuna 16.09.2010. 16.56

    “20-30% močī tālāk?” Ļoti šaubos. Tad bojā gājušo un smagi ievainoto velosipēdistu statistika būt ievērojami augstāka par “Ir” citētajiem 12 bojā gājušajiem un 31 cietušo (pērn un šogad kopā, Rīgā).

    Gluži tāpat, kā psihiski nelīdzsvaroti autovadītāji ir izņēmums, tāpat arī psihiski nelīdzsvaroti velobraucēji ir izņēmums. Un lieta tā, ka satiksmes noteikumus nevar rakstīt ņemot par pamatu psihiski nelīdzsvarotos.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 17.09.2010. 09.42

    Empīrisks novērojums. To līķu ir maz tāpēc, ka autobraucēji ir tie, kas tomēr izvairās no sadursmēm. Un bieži vien paši nokļūst avārijās. Šādu statistiku nekur nevāc- cik negadījumus ir izraisījuši velosipēdisti un paši no notikuma vietas notinušies (kas ir arī diezgan loģiski, jo viņš jau pat nepamana, ka aiz viņa tur čupiņā trīs mašīnas un nonests laternas stabs).

    0
    0
    Atbildēt

    0

    medbaiba > daina_tabuna 24.09.2010. 19.59

    Nu nez, vecīt – tepat kaut kur grozījās aptauja, kurā 40 ar kaut ko vēl % viedokli, ka ieraugot velosipēdistu gribot nogāzt zemē. Man liekas, ka tas nav nedz veselīgi, nedz psihiski līdzsvaroti, turklāt tie 40% arī neizklausās pēc reta izņēmuma.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mboll 16.09.2010. 10.44

Abi velosipēdisti brauc kā neprasmīgi maniaki – neievēro ne noteikumus, ne veselo saprātu. Ušakovs arī uzbrauca uz gājēju pārejas kā karalis, lai gan viņam tajā situācijā nebija nekādas priekšrocības.
Bet sievietei vispār vajadzētu vispirms izpildīt mājas darbu un iemācīties braukt ar velo, pirms mēģināt iekļauties kopējā satiksmē.

+11
-2
Atbildēt

2

    Alise Balode > mboll 16.09.2010. 12.29

    pilnīgi piekrītu. velosipēdisti un viņu braukšanas kultūra šajā sižetā ir zem katras kritikas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    medbaiba > mboll 24.09.2010. 19.48

    Tā vien liekas, ka autovadītājiem tās gājēju pārejas ir kaut kāds pēdējais bastions. Bet varbūt būtu jāpaskatās uz pašiem noteikumiem? Katrs otrais, kas brauc ar mašīnu uzskata, ka atļautie 90km/h uz Jūrmalenes ir krietni par maz un ļoti iespējams tā arī ir, tāpēc faktiski visi brauc ātāk. Nu bet varbūt velosipēdistiem šie vecie, uz nesaprotamiem secinājumiem un vadmotīviem balstītie noteikumi velosipēdistiem neatbilst reālajai situācijai? Nedomāju, ka tai pašā 100x pieminētajā Amsterdamā noteikumi, kas regulē auto un velo satiksmi ir kaut tuvu līdzīgi Latvijas. Manuprāt velosipēdisti brauc burtiski likumu džungļos, taustās, eksperimentē un protams, cilvēcīgi, meklē sev ērtāko pārvietošanās veidu, kas lielākoties ir pretrunā likumam, bet ne loģiskajam saprātam. Esmu runājis.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ingus 16.09.2010. 09.42

malacis, vismaz izkāpis no kabineta un izgājis apskatīties realitāti savām acīm.
Cerams, ka no tā arī drīzumā būs taustāms/redzams rezultāts.

+4
-1
Atbildēt

0

LAURIS 16.09.2010. 09.36

Vispār sen vajadzēja šito lieto sakārtot, bet ja Ušakovs to darīs, tad kaitēs savam tēlam, jo aziātiskjā rusožopijā mašīna ir dievs, bet ritenis ir bomžiem.

+14
-4
Atbildēt

4

Valdis Rozentāls 16.09.2010. 08.49

Nezinu, vai var gribēt no Rīgas mēra izpratni par velosipēdistu problēmām, skaidri redzot, ka viņam nav izpratnes par satiksmes noteikumiem (gājēju pārejas šķērsošana velosipēdistiem).

+9
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam