''airBaltic'' pasažieriem uz Rīgu jādodas ar taksometru

25

Komentāri (25)

gintssakne32 03.09.2010. 19.33

Ciets sviests ;) Jā, man jau tā likās, ka bardaks tur sāksies arī ar lidojumu nodrošināšanu. Sākās viss ar to, ka nespēj normāli apkalpot BalticMiles programmu, tagad jau sākas problēmas arī ar lidojumu organizēšanu. Nožēlojami.
Esmu pārsteigts par Vanagu. Personīgi viņu pazīstu – tiešām sakarīgs čalis, bet, nonācis Flika nagos, palicis pavisam jocīgs. Laikam ir izgājis AŠ skolu. Izteikumi pilnīgi bezjēdzīgi.

+3
0
Atbildēt

0

Ilmârs Andersons 03.09.2010. 14.20

Žurnālam Ir ir kaut kāds pašmērķis nomelnot/iznīcināt airBaltic, vai Fliku personīgi? Absolūti nenozīmīgs raksts. Kļūda ir pieļauta (kādas noteikti pieļauj arī daudzas citas aviokompānijas), bet viņa galīgi nav jābūt kā galvenajam virsrakstam!

p.s. man šodien veikalā iedeva brāķētu preci – visi gaidam reportieri, kurš atgriezīsies ar šīm karstajām ziņām ;)

+3
-7
Atbildēt

2

    www.mlmoto.lv > Ilmârs Andersons 03.09.2010. 15.46

    pretenzijas uz žurnāla veidotāju ētisko (paš)audzināšanu …

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Kristap, paskatījos citas Latvijas Interneta ziņu vietnēs, tur arī par šo gadījumu ir rakstīts. Man vairāk izskatās, ka redakcijas šo ziņu ir pieņēmušas, lai mazliet pasmīnētu par Latvijā visai bieži redzamo īpatnējo sagurumu no rītiem darbā :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Rolands Bondars 03.09.2010. 14.19

jā, pilnīgi idioti. foršāk būtu lidot ar aizmigušu pilotu no nogāzties pļavā. es vismaz nekad nekļūdos.

+3
-4
Atbildēt

0

zita 03.09.2010. 14.06

Air Baltic ir kļuvusi par kompāniju, par kuru var dzirdēt tikai kaut ko sliktu – lidmašīnu tehniskās problēmas, regulāra pasažieru “uzmešana”, aizkavējot reisus, kašķi ar lidostu, zīmola pārdošana. Šo sarakstu var papildināt un papildināt.

+6
-2
Atbildēt

3

    Juris Millers > zita 03.09.2010. 14.52

    Visām aviokompānijām ir kaudzēm ar tādiem stāstiem. Mēs dzirdam par AirBaltic tikai tapēc, ka Latvijā tā ir vienīgā mūsu aviokompānija.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    www.mlmoto.lv > zita 03.09.2010. 15.45

    tas tā ir. piekrītu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Lelliite, Dollijs > zita 03.09.2010. 15.56

    Turklāt lidojumu skaits pieaug, tādēļ pieaug arī dažādu situāciju skaits.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Evija Zauere 03.09.2010. 14.00

man liekas, ka šoreiz brēka ir sacelta par neko. man kā pasažierim daudz patīkamāk ir lidot, ja pilots ir izgulējies, nevis nolidojis jau 36 stundas no vietas aizstājot citu ekipāžu, kurai salūzis lidaparāts.

+3
-7
Atbildēt

0

ingus 03.09.2010. 13.36

1. Baltics vispār nespēj apkalpot visus tos reisus, jau no cik cilvēkiem esmu dzirdējis, ka pat laicīgi ierodoties lidostā ar jau iečekotu koferi tu to nevari nodot, jo ir vājprātīga rinda (pašam arī tā gadījās).

2. Savukārt no Stokholmas lidojot reiss tika atcelts paziņojot, ka varēsiet lidot vēlāk,. Nerunāsim jau par to, ka pašā airbaltic bija haoss, jo informācijas telefons, man īsti sakarīgi nevarēja pateikt vai man vajag jaunu boarding pass vai nē, zviedri atteicās dot kaut ko vairāk kā 25 kronu vaučeri lai saskaņā ar Eiropas regulu, ja man ir jāgaida jauns reiss ilgāk par 3 stundām man pienākas gan ēdināšana gan dzirdināšana.

vienvārdsakot bardaks tajā Airbaltic un ja Fliks netiks noņemts… tad es nezinu ar ko nodarbojas satiksmes ministrs Gerhards. Tad kad ir jāampelējas iekš TV5 un pēkšņi ir jāpārstāj runāt krieviski, to viņš var bet vienu blēdi noņemt no nacionālās aviokompānijas vadības viņš nevar.

+6
-2
Atbildēt

2

    astra_ozo > ingus 03.09.2010. 14.50

    Nevar tik viegli “noņemt”, jo kad sAs pārdeva daļas, Latvijas valstij izrādās tās nevajadzēja, bet līgumu ar SaS Godmanis un Šlesers neizmainīja (laikamm aiz neuzmanības, ne jau aiz ļauna prāta…), un tur teikts, ka nevis valsts ar saviem 52% ieceļ vadību, bet mazākuma akcionārs. Tāpēc Fliks AB saimnieko kā pa savu kabatu.
    STJUARTES MEKLĒ Igaunijā, bet ieguldījumu pamatkapitālā prasa no Latvijas. Ko arī Dombrovskis piekrita darīt, vai ne?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > ingus 03.09.2010. 14.51

    Sūdzies uz atteicīgajam instancēm. Viņiem ir daudz visādu pienakumu, ja izlidošana aizkavējas. Ja paši uz vietas nedod, jāpieprasa vēlāk.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 03.09.2010. 12.54

Normāla aviokompānija būtu pati ar taksi uz Palangu aizsūtījusi citu ekipāžu jau laikus… Plānotājs dabūs konkrēti iekšā.

+10
-1
Atbildēt

3

    Evija Zauere > daina_tabuna 03.09.2010. 14.03

    nu dabūs iekšās, tev no tā te paliek vieglāk? varētu padomāt, ka pats nekad darbā neesi kļūdījies.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > daina_tabuna 03.09.2010. 15.11

    “Normālas” aviokompānijas ielādē cilvēkus lidmašīnā un notur uz skrejceļa 7 stundas http://www.msnbc.msn.com/id/17166299/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 03.09.2010. 17.55

    @Latweets
    Citreiz var tikai pabrīnīties par to, ko no kada teksta citi spēj izlobīt. Ne es rakstīju kaut ko par emocijām, kas mani pārņem, ne minēju, ka nekad neesmu kļūdījies. Man ir dziļi vienaldzīgi, ka plānotājs dabūs iekšās- vienkārši konstatēju faktu.

    @aigarius
    Come on! JetBlue (arī Southwest) neviens nav pieskaitījis pie normālām. airBaltic arī jau kādu laiku ir lētā aviosabiedrība un attiecīgi arī serviss. Labi, ka vēl nav tikpat “plašs” salons kā Ryanair un Southwest.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

LAURIS 03.09.2010. 12.52

nu, domāju, par šo gājienu Fliks ir jāatlaiž, ja pats neatkāpsies.

+7
-3
Atbildēt

1

mxblack 03.09.2010. 12.51

Un kur tad paliek plānošana un uzskaites? Varbūt tur tādas namaz netiek veiktas. Tā ir kad blēdi un zaglēnu ieliek par priekšnieku tādā svarīgā uzņēmumā. Notiek visādi brīnumi, kurus varēja paredzēt savlaicīgi, ja uzņēmumu vadītu profesionāli un atbildīgi cilvēki, bet ne valsts naudas un zīmolu zagļi.

+8
-1
Atbildēt

1

    mliepina > mxblack 03.09.2010. 13.23

    Man patik tas kaa aviokompanijas vienmer atvainojas un min kaut kadu abstraktu iemeslu – “due to late arrival of aircraft from another airport”, “tehnisku iemeslu deel”, un taa taakaak. Tacu nekad neviens nesaka “due to management incompetence”.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam