Valsts uzņēmumi turpina sponsorēt ''Dinamo''

62

Komentāri (62)

astra_ozo 31.08.2010. 12.22

Lai atbalsta tie, kuri uzspieda krievu ieviesto Dinamo nosaukumu. Ja palikuši nabagi un parādos līdz ausīm, tad “bizness” ir jāpārdod, un jaunais īpašnieks varēs nomainīt nosaukumu.
Nez ko savicki būtu darījuši, ja “leģendārais” nosaukums būtu Kriļja sovetov?

0
0
Atbildēt

1

    ievuliitis > astra_ozo 31.08.2010. 12.33

    Tad paliktu “Vsja vlasķ sovetam!”

    0
    0
    Atbildēt

    0

Tatjana Koķe 31.08.2010. 12.07

Malači, ka atbalsta hokeju neraugoties uz dažu labu gudrinieku pretestību!

0
-1
Atbildēt

0

guntarssm 31.08.2010. 11.30

Cik ilgi turpināsies valsts izsaimniekošana?!
Vai mēs nevaram beidzot savākties un nolikt tos ‘gudrīšus’ pie vietas!? Tas nav nekāds atbalsts sportam, bet gan nauda Kalvīša, Ulmaņa, Savicka, Rāvja u.c. ‘sporta speciālistu’ kabatās!
Valstij būtu jāatbalsta jauniešu sports, nevis ‘Dinamo’, kas faktiski ir privāts bizness un nekas vairāk…

Blogs: nemoforte.wordpress.com
E-pasts: [email protected]
Twitter: nemoforte

+1
0
Atbildēt

0

nezale 31.08.2010. 09.22

Cik no šiem klaigātājiem pēc nedēļas sēdēs Arēnā un bļaus par Dinamo? :) Vismaz divas trešdaļas… un nemaz neliedzieties. Ir.lv lielākoties ir vieta, kur parādīt “cik es esmu gudrs un kā es lamāju valsti” bez jebkādas iedziļināšanās jautājuma būtībā.
Man kā Dinamo ierindas atbalstītājam ir pilnīgi pie kājas, kas viņiem dod naudu, jo zinu, ka atpakaļ tā “atnāk” trīs reizes lielākā apmērā.

0
-1
Atbildēt

1

    ievuliitis > nezale 31.08.2010. 12.31

    Es arī esmu Dinamo līdzjutēja, esmu pat personīgi pazīstama ar treneri, bet komandas īpašnieks un lielākais akcionārs nav Latvijas valsts, bet viena no bagātākajām Krievijas kompānijām un viņas meitasuzņēmums Latvijā.
    Kāpēc mums to sponsorēt?

    0
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 31.08.2010. 09.17

Nu, ja LDz no savas peļņas sponsorētu bērnu hokeja skolu, uzturot pašu skolu, ledus halli un vēl nopirktu bērniem ekipējumu, tas būtu pat ļoti apsveicams pasākums. Un Rīgas Dinamo nākotnē būtu laba spēlētāju bāze. Bet, ja LDz sponsorē privātu mafijas biznesu, tad tas nozīmē, ka pareizajiem cilvēkiem pareizajā laikā kaut kas atlec, bet labuma sabiedrībai no tā nav nekāda.

+1
0
Atbildēt

0

garausiitis 31.08.2010. 08.48

Godīgi sakot ir vajadzīgas labas sporta spēļu komandas – tās ir prestižs un izklaide sabiedrībai. Jautājums paliek kam tas jāsponsorē. Vai LDz ? Diez vai. Bet ko darīt?
Bez tam te kaut kur pavīdēja teksti par jaunatnes hokeju utml. Vai kāds ir painteresējies kā tur iet? Domāju pārsvarā neviens pat īsti nezin kas tur un kā notiek, bet notiek gan.

0
0
Atbildēt

0

maija_br 31.08.2010. 07.55

Faktiski sponsorē zagļu bandu Ulmaņa vadībā.

+3
0
Atbildēt

0

jessdrthomas 30.08.2010. 23.56

Iepriekšējā Cargo tūkstošu investīcija “reklāmā un zīmola popularizēšanā” bija, kad Šlesera draugiem savajadzējās džipus, ar ko pavizināties pa Eiropu.

Jāsecina, ka tur tādi neortodoksāli mārketinga speciālisti nolasījušies. Firmai darījumi vairosies, ja logo potenciālie klienti ieraudzīs uz Dinamo krekliem? Tā gan.

No klientiem, kas logo redzēja uz Kukules džipa – tagad ne atkauties!

+4
0
Atbildēt

0

mi_ce 30.08.2010. 22.48

Pēc šīs “diskusijas” saprotu tikai, ka man nepatīk Ērgļi, ka IR lasītājiem nepatīk hokejs, bet raksta autorei nepatīk laikraksts “Diena”.

0
-7
Atbildēt

2

    zanekiselova > mi_ce 31.08.2010. 07.18

    Ja valstij interesētu hokejs, tad tā atbalstītu nacionālo čempionātu un jaunatnes hokeju, bet šobrīd nauda tiek ieguldīta privātbiznesā. Rakstīšu lieliem burtiem, lai Tev ir skaidrs – NO RĪGAS DINAMO LATVIJAS HOKEJAM NAV NEKĀDA LABUMA. Un arī nebūs, jo Dinamo neinteresē jauniešu un bērnu hokejs. Tas, ka Dinamo ir MHL komanda, neko nenozīmē, jo neviens, kas spēlēs MHL, nav Dinamo audzēknis, viņi visi ir uzauguši citur. Ja tiešām esi hokeja fans tad sāc domāt.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > mi_ce 31.08.2010. 08.13

    …petrovichs….
    ….gribētu ar Tevi par šo tēmu padiskutēt pavasarī….pēc Pasaules Hokeja čempionāta….

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilona_bulane 30.08.2010. 22.38

ir nedaudz skumji, ka viens no LV nacianaalajiem sporta veidiem daleeji pieder naudas kampeeju un korumpantu bandai ;/

+6
-2
Atbildēt

0

vijucis10 30.08.2010. 22.19

Kāpēc cienitajai autorei pie raksta vajadzēja pievienot Sanda Ozoliņa attēlu? Hokejisti šajā gadījumā dara savu darbu, kā jebkurš cilvēks savā darba vietā. Gribētu norobežoties no diskusijām par jā / nē, bet sporta sistēma valstī ir nožēlojama un RD vismaz ir mēŗķis uz ko tiekties daudziem latvijas jaunajiem hokejistiem.

+5
-1
Atbildēt

0

mi_ce 30.08.2010. 22.15

“Ja Dinamai ir fāni, tad lai tie paši savu Dinamu financē.
Lai piepērk tās akcijas katru reizi, kad Dinamai beidzas nauda.”

Vēl viens apbižots “nodokļu maksātājs”. Es, piem., nelasu grāmatas. Ko? Veram ciet bibliotēkas? Lai paši pērk grāmatas!

Domājiet ar galvu, lūdzu, nevis ar emocijām: “viņi tērē manu naudu, ak šausmas, zagļi”. Bļāviens, vēl kādus vārdus rakstā – rentabilitāte, ekspertu spriedumi, reģionu attīstība… Visa jūsu reģionu attīstība pazūd “Reģionu attīstības plāna izstrādāšanas pētījumos” un tam līdzīgiem mērķiem, kuru reāla atdeve uzskaitāma ierēdņu dārgās mašīnās un smukos kontu atlikumos :)

+1
-11
Atbildēt

2

    viestarts_vidins > mi_ce 30.08.2010. 22.30

    … rādās ka esi no “visu zinu, visu saprotu” mafijas un grāmatas Tev nav vajadzīgas! Atīstības plānu nevajadzīgumu tu pamato ar naudas izšķērdēšanas iespējamību?! Vislabākais uz pasaules tavuprāt ir “kupi-prodaj” bizness un šādu mērauklu vajadzētu iegādāties?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    mi_ce > mi_ce 30.08.2010. 22.39

    “…grāmatas Tev nav vajadzīgas…”

    Ohh. Nu ko var uz šādiem komentāriem atbildēt?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

mi_ce 30.08.2010. 21.59

Besī IR komentētāji un daži autori.

“Ja šo pašu naudu ieguldītu dzelzceļa infrastruktūrā – atdeve būtu daudz lielāka”

O, jā.

1. Ja noindēt visus pensionārus, atdeve būtu vēl lielāka!
2. Vēl var to gaismas pili ar šlese… ar buldozeriem novākt, arī pārējās bibliotēkas.
3. Labprāt LNO un mūzikas skolas, kultūras akadēmiju ar.
4. Skaidrs, ka sporta skolu budžetu pārvirzīt Rīgas satiksmei, lai pārvada pensionārus bezmaksas… O-ops, tos takš vairs nevajag, sk. 1.punktu.

Par naudu, kas paredzēta Dziesmu svētkiem, uzbūvēt 1km autoceļa Rīga-Lidosta. Lai lido un dzied!

“daļa sabiedrības bija sašutusi” – varat iet dirst, daļa sabiedrības. Rokas nost no hokeja!

+3
-11
Atbildēt

1

    mi_ce > mi_ce 30.08.2010. 22.20

    Ho-ho. Visai prognozējami mīnusi manam komentāram tikai pasvītro pateikto. “Godīgo nodokļu maksātāju” bars.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

Ziiime 30.08.2010. 21.58

Un vispār – 150 tūkstoši, tas tak tāds spļāviens jūrā vien ir Dinamo budžetam. Par to, Dinamo gada laikā pērk nūjas, slidas un ko tur vēl. Jānis Matulis raksta, ka Ls 4000 tiek tērēti par izolācijas lentēm.

+3
0
Atbildēt

2

    ivetao2007 > Ziiime 30.08.2010. 22.05

    Tā ir mūsu nodokļu nauda. Nabagi grib dzīvot kristala pilīs. Kā kādā āfrikas ķeizaristē. Guntis Ulmanis hokejā kļuvis miljonārs un tagad tura komunistu kanti.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziiime > Ziiime 30.08.2010. 22.18

    Par to Āfrikas ķeizaristi piekrītu. Par pārējo – es jau pirmajā komentā rakstīju, ir jābūt kluba PIRAMĪDAI, kur viss sākas ar jauniešiem un bērniem. Par hokeju principā – hokejisti ir mūsdienu gladiatori, paskatieties, kā viņi sitas. KHL gan principā ir švaks produkts, es skatos tikai NHL(ja neskaita Dinamo spēles), jo tur ir ātrumi un čaļi kausa dēļ gatavi viens otram ribas ielauzt(un tas arī šad tad notiek), un man tas patīk. Morāle – arī kā Senajā Romā, gladiatori nepieciešami parastiem cilvēkiem, tāpēc tautas vairākums vienmēr būs par Dinamo.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Ziiime 30.08.2010. 21.53

Latviešiem patīk dižoties ar krāsainām spalvām, pat ja kažoks zem tām noplucis un vēders rūktin rūc.
Latvenergo būtu jāatbalsta jauniešu sports, nezinu, kaut vai jāuzbūvē kāds stadions, kur tā pietrūkst.
Jā, es skatos Dinamo un man patīk, bet tā sistēma nav pareiza. Ir jābūt kluba sistēmai, kur pamats ir bērnu hokejistu treniņgrupas un internāts(kā Skonto futbola klubam), nevis kaut kāda Gazprom nauda.

+2
-1
Atbildēt

0

ingus 30.08.2010. 21.48

Atļaušos teikt, ka vienīgais LDz marketings Krievijas virzienā ir cena, palasot loģistikas ekpertu spriedumus, tas ir vienīgais, kas krievus interesē, kā lētāk aizdabūt savu kravu uz rietumiem. Vienīgais LV valsts uzņēmums, kuram es redzu kaut minimālu jēgu reklamēties Krievijā tas varbūt ir Airbaltics visiem citiem… nu nez. Tas gan parāda Dinamo akcionāru mazspēju piesaistīt Krievijas sponsorus un arī starptautiskas konmpānijas arī vietējo sponsoru, šim neapšaubāmi populārajam projektam ir ļoti ļoti maz kas liecina par menedzmenta neprofesionalitāti nespējot izspiest maksimumu, no kamandas , kuras spēlēm seko līdz ļoti liela daļa LV iezīvotāju.

+8
-1
Atbildēt

0

dro 30.08.2010. 21.45

+2
0
Atbildēt

0

    photocom > dro 30.08.2010. 21.55

    Spasiba lužkovu !

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > dro 31.08.2010. 08.01

    Man gan nav īstas uzticības šī kantora – “GfK” – pētījumiem. Katrā ziņā nevienā citā medijā šāda ziņa nav parādījusies. Bet dod dievs, lai Vienotība tiešām apsteigtu kremlinus!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 31.08.2010. 09.00

    LF tici?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 30.08.2010. 21.32

Tas, ka dārgie elitārie sporta veidi (gumijgabala dzenāšana, šļūkšana pa reni u.t.t.) noņem līdzekļus bērnu (skolnieku) sportam, bet dod vietas pie siles visādiem sporta sekredentiem un iespējas vlasts uzņēmu naudiņu pārvieto privātās kabatās, ir tikai pusbēda. Valsts uzņēmumi paši par sevi ir nelaime, kamēr tādi pastāvēs, būs i politvaldes, i šoferdēli. Vienalga, vai ar hokeju, vai bez.

+4
-2
Atbildēt

0

Janka, Janic 30.08.2010. 20.43

nez vai veel kautkur tada valsts , kura naudu iepludina privaataa biznesaa??? taa ir ņirgaašanaas par valsts pavalstniekism, Rumpiitis veel maita par lablatvieti atmeties , tad jau tie uzņeemumu vadiitaaji taapat kaa Miķelsons metami cietumaa un tas ministrs kas devis riikojumu šaadai riiciibai taapat ir cietumaa metams , taa jau ir valsts izlaupiišana , vakar redzeeju slimniicai ziedotaaja sašutumu televiizijaa , cilveeks noziedo lielu summu gultu iegaadei un to naudu vienkaarši irauj naasii , taadu valsti ( valdniekus) cieniit???… citaadi ne kaa maatom!!!

+13
-1
Atbildēt

0

reksa 30.08.2010. 20.15

Ja Dinamai ir fāni, tad lai tie paši savu Dinamu financē.
Lai piepērk tās akcijas katru reizi, kad Dinamai beidzas nauda.
Kamēr viņi financēs, tā eksistēs.
Ja vairs nefinancēs, tad laikam vairs nevienam nav vajadzīga.

+15
-1
Atbildēt

0

ltvpanorama 30.08.2010. 19.54

Sanitai iesaku šo jautājumu atkal pacelt uz pavasari, kad sāksies šā gada rezultātu izvērtējumi (ne jau hokeja protams)… un Dinamo jau nav vienīgais obdžekts pirmsvēlēšanu laikā no LDZ kā manāms reklāmās..man ar hokejs ļoti patīk, bet, goda vārds, labak to naudu no budžeta maksāt..es pats butu ar mieru kādu naudu ziedot..un tādu būtu daudz

+6
0
Atbildēt

0

photocom 30.08.2010. 19.40

Nu dinamō forši
latvju džeki lai dzenā to šaibu
bet tad nedod tiesības magonim
kraut tur bezjēgā valsts naudu
lai apmierinātu savas ambīcijas
kā nenotikušam spēlmanim
lai “atpogā” tie 13 miljonāri
kuri uz saemu cieŗē !
he he
sarauj !

+11
0
Atbildēt

0

buchamona 30.08.2010. 19.37

Ja LV vairs nebūs tāda līmeņa hokejs, kāds tas šobrīd ir LV, tas būtu tāds pats zaudējums, kā zaudēt JRT un Hermani, piemēram :) Varu to apliecināt, jo skatos abus divus un ar mierīgu sirdi lieku starp šiem diviem kultūras lielumiem vienādības zīmi :)
Cik labi, ka Vienotība atbalsta hokeja sponsorēšanu, citādi justos kā galīgs tumsonis :)

+4
-11
Atbildēt

5

    andrisskrastins > buchamona 30.08.2010. 19.41

    Vari jau sajūsmināties, bet SM kontrolē Šleseram paklausīgais Gerhards. Tas arī visu izsaka.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 30.08.2010. 19.54

    Kāds sakars Ozoliņam, Rēdlihiem, Dārziņam uc ar Saviciki, Ulmani, Kalvīti utt? Nu, nebūs Latvijā hokejs, aizbrauks mūsu puiši spēlēt uz Krieviju, būsim kaut ko ieguvuši no tādas “sasistas siles”?
    Vnk vajadzētu valsts uzņēmumiem samesties un tās akcijas pārpirkt, nebūtu vairs problēmu

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    reksa > buchamona 30.08.2010. 20.19

    Neko arī nezaudēsim. Lai brauc kaut uz Kanadu. Nopelnīs tur naudu, atbrauks uz Latviju un ieguldīs.
    Kāda jēga, ka viņi Latvijas valsts naudu palaiž vējā?

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    reksa > buchamona 30.08.2010. 20.20

    P.S. Kāpēc lai Latvijas valsts pirktu nerentabla uzņēmuma akcijas?????????
    Ja tev tā Dinama ir vajadzīga, tad, lūdzu, pērc tās akcijas!

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 30.08.2010. 20.26

    Ja tev tā Dinama ir vajadzīga, tad, lūdzu, pērc tās akcijas! +++ Man jau liekas, ka šinī gadījumā vajadzētu runāt daudzskaitlī – cik daudz ir tādu, kuriem vajag un, cik tādu, kam nevajag. Vispār – tas būtu interesanti, tāds “referendums” :)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

viestarts_vidins 30.08.2010. 19.21

Ja šo pašu naudu ieguldītu dzelzceļa infrastruktūrā – atdeve būtu daudz lielāka, kaut vai Ērgļu dzelzceļa atjaunošanai, jo pa Ērgļu šoseju ar auto pārvietoties ir pagrūti.

+18
-2
Atbildēt

10

    ♣Shaggy♣ > viestarts_vidins 30.08.2010. 19.52

    Interesanti kādas kravas uz Ērgļiem tiktu vestas?
    Tādi Ērgļi ir zemē izmesta nauda. 100 gadus tur vilciens nav vajadzīgs un neatmaksāsies.

    +2
    -16
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > viestarts_vidins 30.08.2010. 19.59

    redzi ir tāda lieta kā valsts plānošana ar domu ka valstij ir ekonomiski izdevīgi ka iedzivotāji pārvietojas ar dzelzceļu nevis ar Jeep, ir tāda reģionalā plānošana un attīstība,lai piemēram visi idioti, kas piesakās partijās Rīgā nekļūst par priekšniekiem bet strādā uz vietas laukos (tas Jums) un ja vajag tad dodas uz pilsētu ar sabiedrisko transportu nevis Kombuļu Lāzeršova cienīgu Range Rover..bet ja Jums par transportu zināšanas ir ” cik var rīt $ ieraut nāsī” līmenī..tad savu stulbumu varat doties izrādīt uz kādu vienkāršāku portālu

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    viestarts_vidins > viestarts_vidins 30.08.2010. 21.43

    Tieši reģionālo attistību es tiku domājis, jo Ogres rajona tālais gals + Madonas tuvais nemaz neatrodas tik tālu no galvaspilsētas un tā tīri loģiski varētu būt ienākumu avots ļoti daudziem šī reģiona iedzīvotājiem, ja vien būtu laba satiksme. Tai galā visur zemes ceļi, kuri pietam ir katastrofāli, bija vilciens kurš gan vilkās kā nāve , taču tā bij reāli laba alternatīva autosatiksmei + ja vēl šo sliežuceļu savestu kārtībā no Ērgļim Rīgā pie gadijuma varētu nokļūt stundas laikā. + ziemā slēpotāju vilciens “Sniedziņš” kādreiz dikti kotējās un ar labu marketingu to varētu veiksmīgi atjaunot, taču Rigas Dinamo nez kapēc ir svarīgāks par to!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ♣Shaggy♣ > viestarts_vidins 30.08.2010. 21.52

    Tici man dēliņ, valstij ir daudz izdevīgāk, ja cilvēki pārvietojas ar auto nevis pasažieru vilcienu. Tādi nodokļi ienāk.
    Ja nemaldos, tad LV ir rentabli tikai Rīga – Jūrmala un Rīga – Saulkrasti virzieni. Pārējais viss ir totāli zaudējumi, kurus dotē tu ar saviem nodokļiem.
    LDz vienīgi uz tranzītu savelk galus kopā, bet tu iesaki to bremzēt.
    Aizdomas, ka kārtējais mūsu valsts nodokļu rijējs un parazīts te uzpeldējis.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    viestarts_vidins > viestarts_vidins 30.08.2010. 22.05

    Kā jūtams tu ieciklējies uz dzelzceļa rentablitāti, nevis kopējo pienesumu reģionam. Nokancelē vilcienu uz Jūrmalu vai Jelgavu un paskaties kas notiks ar šo Rīgas satelītpilsētu ekonomisko rosību. Par degvielu – tu esi galīgi jucis vai arī beidzis pāris klases! Tā vietā lai cilvēki tērētu naudu degvielā – viņi to varētu tērēt citām vajadzībām!!!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ♣Shaggy♣ > viestarts_vidins 30.08.2010. 22.31

    Notiks pavisam vienkārša lieta, cilvēki uz darbu brauks ar autobusiem un mikrobusiem.
    Būs pieprasījums radīsies piedāvājums.

    Ko tavuprāt pasažieru dzelzceļa pārvadājumi sniedz reģionam?
    LV pat ir tik maza, ka kravas ar vilcienu neatmaksājas uz tādu Jelgavu no Rīgas vest, jo redz vilcienu kravu pārvadājumi netiek dotēti, kā tas ir pasažieru pārvadāšanā.

    Vilciens ir rentabls pie super lieliem apjomiem, kas LV diezin vai kādreiz būs, izņemot nafu, ogles, minerālmēslus utt., kas lielākajā daļā gadījumu iet tranzītā.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    mi_ce > viestarts_vidins 30.08.2010. 22.33

    “Tādi Ērgļi ir zemē izmesta nauda. 100 gadus tur vilciens nav vajadzīgs un neatmaksāsies.”

    Piekrītu. Mūsu nācijai daudz svarīgāks ir sports, fiziskā attīstība, kultūra un izglītība, nekā vilciens uz Ērgļiem. Kur tie tādi ir, Ērgļi? Kas tur tik svarīgs, lai būvētu ceļus? Vispār, šis raksts izskatās pēc TB/LNNK provokācijas. Šķiet, Jembergas kundze pati nesaprot, par ko rakstā.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    viestarts_vidins > viestarts_vidins 30.08.2010. 22.39

    Visas lielās lietas “izaug” ceļa malā – tapēc sākumā jābūve ceļš un tikai tad tur kaut kas izaugs! Rīga ar izauga tur, kur izauga tapēc, ka zvēri izraka Daugavu!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ♣Shaggy♣ > viestarts_vidins 30.08.2010. 22.40

    Nevajag jau arī pārspīlēt. Būtu labi, ja līdz tiem Ērgļiem normāli pa asfaltu varētu aizbraukt.
    Bet nu atkal, kādi 20-30 miljoni investīcijās tam būtu vajadzīgi. Un tad nav nekāda garantija, ka tā satiksme tur reāli sāks notikt. Tad jau labāk, lai esošās maģistrāles uz Liepāju un Daugavpili atbilstoši transporta noslodzei sataisa.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    viestarts_vidins > viestarts_vidins 31.08.2010. 00.07

    Vai zini kāpēc Latvijā tika realizēta reģionālā reforma? Kapēc Latvijai bez 7 nosacīti lielajām pilsētām būtu vajadzīgi lauki? Vai tie pierīgas virzieni kuros kursē elektriskā čūska nav attīstītāki un konkurētspējīgāki (R- Jelgava, R – Aizkraukle, R – Jūrmala) par tiem ar kuriem tā ir vājāka (R – Skaistkalne) vai katastrofāla (R – Ērgļi)? Vai nebūtu tā, ka ja Latvijas dzelzceļa tīkls būtu savienots ar Eiropas nebūtu tāda sviesta uz Krievijas robežas?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

kriksis_ 30.08.2010. 19.20

Vispaar jau mazliet ciniski, ja ņem veera faktu, ka medicīnai šobrīd trūkst naudas un cilvēki mirst un mirs. Varbūt valsts uzņēmumi var atbalstīt medicīnu, lai nemirtu viņu klienti? Tomēr ieguldījums nākotnē… Bet hokeju – nu sviests! Lai atbalsta pashi politbiznesa veidotaaji!!!!

+21
-3
Atbildēt

4

    ♣Shaggy♣ > kriksis_ 30.08.2010. 19.50

    Meitiņ, diez vai LDz Cargo klienti ir mūsu valsts iedzīvotāji :)

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > kriksis_ 30.08.2010. 19.56

    Cargo ir 100% valsts kapitālsabiedrība,,tā kā nav svarīgi kur tā iegūst naudu..tā ir valsts nauda

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    ♣Shaggy♣ > kriksis_ 30.08.2010. 21.44

    Ar tavu pieeju LV jau sen būtu bankrotējusi. Labi, ka vēl saprātīgi domājoši cilvēki palikuši.
    Ja nebūs reklāmas nebūs kravas un nebūs naudas. Un tad tu bļausi, ka slikti strādā.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > kriksis_ 31.08.2010. 12.08

    ja būtu maķenīt gudrāks par šofera dēlu tad zinātu ka neviens tāpat prieka pēc kravas pa dzelzceļu nevadā, lai kā dzelzceļš reklamētos..un cita dzelzceļa pie mums nav..kravas ved uz ostām vai gala saņēmējiem..ta ka ja kādam jāreklamējas tad tās ir ostas, bet dzelzceļa bizness ir tās apkalpot, tai skaitā ar konkurētspējīgiem tarifiem un ātru kravu nogādāšanu..

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Sandris Volfs 30.08.2010. 19.19

Lai kā man patīk Dinamo, lai cik ļoti es viņiem justu līdzi, lai cik daudz man šī komanda nenozīmētu. Pilnīgi stingrs NĒ – sponsorēšanai no valsts uzņēmumu kases.

+23
-3
Atbildēt

0

mantins7 30.08.2010. 19.13

Kā lai, neizskatoties pēc Latvijas sporta un eksporta uz Krieviju nīdēja, paskaidro, ka neatbalstu šādu valsts uzņēmumu naudas ieguldījumu? :)

+26
-1
Atbildēt

1

    ivetao2007 > mantins7 30.08.2010. 21.58

    Školotāji um ārsti saņem nabagmākajas algas. Pensionāriem nav ko ēst. Bet desmitiem miljonu latu ir pasviesti šai mafijas un čekas struktirai – puķina piektās kolonsa Trojas zirgam. Tapēc ne Lietuvā ne Igaunijā nav ielduiduši šadi Trojas zirgu. Somijā un Zviedrijā viņu bagatie iedzōvotāji pērk biļetes par 100 eiro un valsts no hokeja iekasē nodokļus. Nekur mav yādi idioti, lai algotu parazītus, kam ar tautas sportu fizisko kultūru nav nekāda sakara. Tas pats ir ar motoru sportiem. ,

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

reiznieks 30.08.2010. 18.51

Nu, lai arī sponsorē!

+3
-19
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam