''airBaltic'' padomē virza divus ar partijām saistītos

31

Komentāri (31)

laura_sondore 30.08.2010. 19.00

‘Pasarg aviāciju no Martinsona,viņs jau bija pie LATAVIO izšeptēšanas stūres!!Laikā,kad pilotiem nemaksāja algas,šis “misenes”reklamēja lidmašīnās.

+1
-1
Atbildēt

0

Ziemelnieks 30.08.2010. 16.45

:)))) Man patīk virzīto kandidātu background

1) “Bulmanis, kas savulaik atbalstīja JL un bija arī tā izvirzītais pārstāvis Rīgas brīvostas valdē, no 2002. līdz 2006.gadam partijai ziedojis 15 tūkstošus latu. Viņš savulaik vadīja ”Māras banku”, kuru iegādājās Somijas banka ”Sampo”.”


Bulmaņa k-ga kontā viens pārdots Latvijas uzņēmums Māras Banka.

2)”(..) Martinsons, kurš, kā vēsta partijas mājaslapa, ir viens no Rīgas pārstāvjiem partijas domē, JL ziedojis 5745 latus. Viņš neilgu brīdi bija partijas pārstāvis lidostas padomē, pirms šo institūciju likvidēja. Martinsons pēc izglītības ir pilots, viņš ir līdzīpašnieks divos ar jūrnieku aviopārvadājumiem saistītos uzņēmumos.”


Martinsons bijis pārstāvis lidostas padomē, kura tika likvidēta..diez kāpēc to likvidēja? Efektivitāte kliboja????


Kiršteins liekas OK kandidāts!

0
-5
Atbildēt

13

    daina_tabuna > Ziemelnieks 30.08.2010. 16.59

    Bulmanis sievastēvam piederošo Māras banku ne tikai veiksmīgi pārdeva, bet ar savu darbu padarīja to pietiekami interesantu vienai no lielākajām Ziemeļvalstu bankām. Mums ir padsmit bankas, kuru vadībai tas nav izdevies.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Anda Burve-Rozīte > Ziemelnieks 30.08.2010. 17.11

    Lidostas padomi likvidēja tāpēc, ka vadība nolēma likvidēt padomes VISOS valsts uzņēmumos. Tā kā airB un Lattelecom ir daļēji valstij piederoši un otra puse ir privātam kapitālam, tajos palika. Martinsonam vai viņa kvalifikācijai nebija nekādu nopelnu pie lidostas padomes izformēšanas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 30.08.2010. 17.14

    Tur jau tā latviešu problēma, ka mēs visu pārdodam citiem, jo paši nespējam uzņemties iniciatīvu vadīt, attīstīt, rūpēties.

    Līdzīga situācija arī ar Neldas veikalu ķēdi, kuru pārdeva IKI… interesanti, kas ir motivācija pie šādas pārdošanas – lielās naudas summas, kas tiek piesolītas?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 30.08.2010. 17.16

    —> Sanita Jemberga

    Paldies par skaidrojumu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Ziemelnieks 30.08.2010. 18.17

    .
    Sanita!
    Varētu jau ar sarkastisku smīniņu retoriski pajautāt:
    “Vai tiešām visā valsts/jaukto uzņēmumu padomju vēsturē jelkad nozīme ir bijusi tās locekļu kvalifikācijai?”.
    Bet pajautāšu pavisam konkrēti:
    “Kvalifikācija vai ziedojumi partijai bija noteicošie Martinsona izvirzīšanai padomēs?”.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 30.08.2010. 18.19

    Tikko dzirdēju LTV1 ziņās, ka Martinsons esot atlaists no padomes pirms tās likvidēšanas kk neētiskas rīcības dēļ! Tas man liek atkal aizdomāties!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Ziemelnieks 31.08.2010. 08.42

    @Personalatlase
    Ne vienmēr. Ja manu uzņēmumu šodien kāds investors (neatkarīgi- vietējais vai ārzemnieks) piedāvātu pirkt par labu cenu, es nešaubītos ne mirkli. Ne tāpēc, ka “nespējam uzņemties iniciatīvu vadīt, attīstīt, rūpēties”, bet tāpēc, ka par iegūto naudu es varu ķerties pie nākamā projekta lai nopelnītu vairāk. Un pēc laika varbūt pārdot arī to. Domā tā pati Danske banka baigi spirinātos pretim, ja viņiem rīt kaut kāda vēl lielāka amerikāņu, japāņu vai jebkāda cita banka piedāvātu par labu cenu viņus nopirkt? Tāda nu reiz ir tā uzņēmējdarbība- visam ir sava cena.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 31.08.2010. 09.51

    —> Dolārs

    Piedod, bet es tev pilnīgi un galīgi nepiekrītu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Ziemelnieks 31.08.2010. 10.34

    @Personalatlase
    Kas man liek domāt, ka neesi uzņēmēja vai arī vienkārši esi ļoti šauri specializējusies un neesi gatava jauniem izaicinājumiem :-)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 31.08.2010. 10.40

    —> Dolārs

    Manuprāt, īstena uzņēmēja vislielākais izaicinājums ir radīt, attīstīt un vadīt SAVU uzņēmumu, to nepārdodot, bet drīzāk ar iegūto peļņu no viena uzņēmuma, iegādāties klāt citus!!!

    Lielisks piemērs miljardieris Ričards Brensons, ja esi lasījis viņa autobiogrāfiju, tad sapratīsi. Lai cik lielās ziepēs bija viņa uzņēmums, viņš to nekad nepārdeva tālāk…bet ar uzņēmēja godu un cīņas sparu cīnījās par savu vietu zem saules! Tagad varam apskatīties, cik liela ir Virgin impērija!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Ziemelnieks 31.08.2010. 11.04

    @Personalatlase
    Brensona paši pirmie uzņēmumi viņam vairs nepieder. Un arī esošie no Virgin grupas tikai retais pilnībā pieder viņam. Kopš 90-to vidus Brensons uzņēmumus nerada, bet gan darbojas gandrīz kā venture capital- investē citu piedāvātajos projektos ar nosacījumu, ka tas ies zem Virgin zīmola.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 31.08.2010. 11.39

    —> Dolārs
    Bet, vai tas nav atvasināts veids, kā tomēr viņš vada savu Virgin? Sanāk,ka viņš ar savām investīcijām nopērk citus uzņēmumus, kurus paliek zem savas impērijas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ziemelnieks 02.09.2010. 16.08

    Personāli! vai pati gribi vadīyt savu firmu???
    Visā pasaulē ir cilvēki, kuri izveido firmas un tad veiksmīgi pārdod! arī tas ir bizness! Kāpēc nepārdot, ja labs piedāvājums!

    0
    0
    Atbildēt

    0

varbūt ka tā 30.08.2010. 15.36

te jau nu vispār nekaunība, jo JL bīda savējos, tie kuri citus apsaukāja un apņirdza.

+2
-7
Atbildēt

0

Arija Saleda 30.08.2010. 15.33

Njā mālējas JL balts, bet ir no tās pašas šlakas. Kur tad ideja par nevajadzīgo padomju likvidēšanu pazuda?

+4
-5
Atbildēt

0

dro 30.08.2010. 15.29

Piekrītu Bet, ka nepieļaujami, ka no amatpersonām netiek prasīta atbildība.
Dzerim
Vai tad labāk būtu, ja tiktu izvirzīti it kā ar partijām nesaistīti cilvēki? Ja notiks rebes, šoreiz varēsim vainot JL.

+7
0
Atbildēt

2

    mary75 > dro 30.08.2010. 15.45

    Un vai tad partiju cilvēki kādreiz reāli par ko ir atbildējuši, kaut kā neatceros?
    Manuprāt, par katru lietu jāatbild vienam konkrētam cilvēkam, kolektīvā atbildība ir sinonīms bezatbildībai, Latvijā politiskā atbildība tāpat nestrādā.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 02.09.2010. 16.06

    džeri!
    Vai tad politiskā atbildība nav jānovērtē vēlētājam!!!
    Kas liek balsot par aptraipītu reputāciju partiju biedriem!?
    Piemēram , Straume, Ūdre, Roze utt! manuprāt vēlētāji ir ir tos vērtējuši!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 30.08.2010. 15.21

To zīmolu skaidrs, ka vairāk neredzēt, to Gerhards un Fliks ir veiksmīgi “noshemojuši”
Un arī šī shēmiņa nav slikta – partija tevi virza labi apmaksātā amatā, lai tu vari ziedot partijai, tu ziedo partijai, tātad, partija tevi virzīs labi apmaksātā amatā, un visi apmierināti.
Visa Latvijas valsts politika un uzņēmējdarbība ir viena shēmošana.

+6
-1
Atbildēt

1

    putekliic > mary75 30.08.2010. 16.52

    Tāpēc visus valstij piederošos uzņēmumus pie pirmās izdevības vajag privatizēt. Izņemot varbūt pāris stratēģiskos monopolus, kā Latvenergo, LDz. Tāda sajūta, ka visi valstij piederošie (vai daļēji piederošie) uzņēmumi tiek speciāli pieturēti, lai kalpotu ka partiju un dažu uzņēmēju barotnes.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 30.08.2010. 15.14

Traki ir tas, ka mūsu valstī vēl joprojām nav noteikta amatpersonu atbildība par valstij nodarītiem zaudējumiem. Manuprāt,vismaz tagad nemaz nav slikti, ka padomēs ieceļ pārstāvjus ar atbilstošu izglītību, kuri vismaz atbild vai ir spiesti atbildēt partijas biedru priekšā. Vai tad parasts profesionālis ir par ko atbildīgs! Kurš tad viņam to atbildību prasīs?
Kā te rakstīts, tad Martinsons ir pilots pēc izglītības. protams svarīga ir laba reputācija un tas pat ir ļoti, ļoti svarīgi un pat pirmkārt: Tavi darbi līdz šim!

+5
0
Atbildēt

3

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam