Iesniedz likumprojektus Bībeles mācīšanai skolās

191

Komentāri (191)

ilmisimo 28.08.2010. 23.31

Kronbergu drusku traucēs.Ar cēlu mērķi.

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 24.08.2010. 08.49

Aizputes baznīcā atstātais JRT abonements negaisa laikā ir mīklainā kārtā izgaisis.:)/
——————————-

Odina kraukļi aizvilkuši.

0
0
Atbildēt

0

maris 23.08.2010. 01.44

Tas līdzinās topošam Krusta karam.
Manuprāt, mūsdienu situācijā, kad sabiedrībā izkliedēti valda vairākas patiesības, nav iespējams ieviest ko šādu, lai tas izdotos mierīgā un nevardarbīgā veidā.

+1
0
Atbildēt

0

ilmisimo 22.08.2010. 20.28

Palermo lielā paduome.

Visas Karmenas čigānietes, visi KRUSTTEV”SI nuo Cosa Nostra!

+2
0
Atbildēt

0

janazakovica 21.08.2010. 23.47

kas atlava ciganietei karmenai kaut ari ar brilem baloteties un veel izteikties seit.

0
-7
Atbildēt

0

Vita Tērauda 21.08.2010. 23.32

http://twtpoll.com/yapvd9 – twitteraptauja par šo jautājumu.

0
0
Atbildēt

0

ilze_zagare 21.08.2010. 21.50

ir jau kkādas reliģiskās vidusskolas. Takā var vest savu bērnus un barot ticību dievam, ja viņi to pieņem.

+3
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 21.08.2010. 18.02

Ak abonementi tagad baznīcās.Labi, kas būs runāšana ar mācītāju Kronbergu, tad uzprasīs..Nav Jau Aizpute ar vienīgā draudze viņam..

0
0
Atbildēt

1

    ievuliitis > ilmisimo 22.08.2010. 11.45

    Nē, lama:) Šoreiz pārprati:)
    Pēc Hermaņa asās kritikas pret Latvijas baznīcu, kāds ierakstīja blogā, ka Aizputes baznīcā atstātais JRT abonements negaisa laikā ir mīklainā kārtā izgaisis.:)) Par sēra smaku nebija minēts, bet pēc notikuma loģikas, tai noteikti bija jābūt klāt:))
    Netraucē mācītāju Kronbergu:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Þanis Bezmers 21.08.2010. 17.49

Drošs veids, kā radīt patieisu interesi par Bībeli un neviltotu kalpošanu Kristus idejām ir to aizliegt. Tiklīdz kāda reliģija kļūst par oficiālo valsts ideoloģiju, tā tai uzticību zvēr ikviens pašlabuma meklētājs. Vēsturiski beznīca ir bijusi sapludināta ar valsts varu, šis mūsu gadījums ir tikai viens no daudzajiem. Var izrādīties vēl daudz vienkāršāk: PLL pirms vēlēšanām zvejo ticīgo balsis, baznīcas vadība izmanto šo, lai stiprinātu savu ietekmi sabiedrībā, abiem labums.

+2
0
Atbildēt

1

    marta1313 > Þanis Bezmers 21.08.2010. 19.51

    Baznīcai nevajag laicīgo varu.
    V.E. kardināls J.Pujāts, acīmredzot, ir norūpējies par ko citu.

    Pavisam nesen (pirms apmēram pusotra gada) daudzi gudri cilvēki teica un rakstīja, ka ekonomiskās krīzes pamatā ir sabiedrības morālā krīze.
    Vai sabiedrības morāle ir kļuvusi ētiskāka? Nē!!!
    Ko jūs gaužaties??? Visus šos gadus valsti stūrēja ne jau tie, kuriem Bībele un 10 Dieva baušļi ir pirmajā vietā!!! Kāpēc nepriecājaties par rezultātu???
    Tiem, kas Dieva vārdu nelietīgi valkā, izmanto merkantīli savu politisko mērķu kaldināšanai, lai Dievs spriež tiesu.
    Katrā ziņā PLL pieminēšana Aglonā man nesaistās ar aicinājumu balsot par viņiem. Katrā ziņā, es uzskatu, ka PLL un SC Latviju pa īsāko ceļu novedīs Krievijas apkampienos!!!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Iluta Krūmiņa 21.08.2010. 17.11

Labs rits, ara ir 21 gadsimts, pietiks te ar mulkibam plivinaties.

+2
0
Atbildēt

0

tieto_latvia 21.08.2010. 16.53

Esmu pret bībeles obligātu ieviešanu skolās. Nezinu par citu tautu reliģijām, bet latviešu bērniem vajadzētu mācīt mūsu tautas kultūru, izprast tautasdziesmu. folkloru utt. Bēgot no bijušās savienības terora, nonākam otrā galējībā – aklajā kristietībā. Vai tiešām latvietis. nevar palikt par LATVIETI vārda tiešākajā nozīmē. Visbeidzot – latvieši ir tauta, kurai ir pašai sava reliģija – Dievturība. Kāpēc par to nerunā? Varbūt baidās…?

+7
0
Atbildēt

0

KasparKondrat 21.08.2010. 16.32

Vai PLL AŠi vispār paši ir lasījuši to grāmatu, ko citiem tagad grib uzlikt par obligātu? Nu varētu viņi piem.palasīt Mt.19:16-24 un rādīt praktisku piemēru ne tikai ar vārdiem, bet arī ar darbiem!

+1
0
Atbildēt

3

    KasparKondrat > KasparKondrat 21.08.2010. 16.33

    Mt.19:16-24
    Un redzi, viens piegāja pie Viņa un sacīja: “Mācītāj, ko laba man būs darīt, lai es dabūtu mūžīgu dzīvību? Un Viņš tam sacīja: “Ko tu Man jautā par to, kas labs; tik viens ir Labais. Bet, ja tu gribi ieiet dzīvībā, tad turi baušļus.” Tas saka Viņam: “Kurus?” Un Jēzus sacīja: “Tev nebūs zagt; tev nebūs dot nepatiesu liecību; godā savu tēvu un māti; un tev būs savu tuvāku mīlēt kā sevi pašu.” Jauneklis saka Viņam: “To visu esmu turējis. Kā man vēl trūkst?” Jēzus tam sacīja: “Ja tu gribi būt pilnīgs, tad noej, pārdod visu, kas tev ir, un atdod to nabagiem; tad tev būs manta debesīs; un tad nāc un staigā Man pakaļ.” Bet, kad jauneklis dzirdēja šos vārdus, viņš aizgāja noskumis, jo tam bija daudz mantas. Bet Jēzus sacīja uz Saviem mācekļiem: “Patiesi Es jums saku: bagātais grūti ieies Debesu valstībā. Un atkal Es jums saku: vieglāk kamielim iziet caur adatas aci, nekā bagātam ieiet Dieva valstībā.”

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > KasparKondrat 21.08.2010. 17.46

    Kalna sprediķis varētu nuopietni kaitēt PLL ustanovkām.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    kkristaps > KasparKondrat 23.08.2010. 08.39

    Domāju, ka pati Bībele kā tāda varētu ļoti nopietni kaitēt gan PLL “ustanovkām”, gan arī visu kristiešu baznīcu biznesdarbībai, piemēram, “jums nebūs citam citu saukt par mācītāju, ir tikai viens mācītajs – Jēzus” (Bībelē tas ir pateikts citiem vārdiem, bet jēga ir tieši šāda), “tev nebūs savu tuvāku tiesāt, jo Dieva priekšā katrs atbild pats par sevi”, nemaz jau nerunājot par tādiem brīnumiem, kā Marijas debesraušana, par ko Bībelē nav ne pušplēsta vārda, katoļu aizliegums piektdienās ēst gaļu, dažādu svēto Cecīliju, Ambroziju un citu “svēto” pielūgšana, kas ir pilnīgā pretstatā ar 2. bausli “Tev nebūs sev darināt nekādu elku tēlu nedz no tā, kas ir augšā debesīs, nedz no tā, kas ir apakšā virs zemes” utt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

egils_krastins 21.08.2010. 15.10

Patiesiibaa nav jeegas veltiigi teereet laiku komenteejot to, kas nekad nenotiks. Pat ja likumu pienjems, to tuuliit apstriidees ST un ar to viss beigsies.

Ljoti ceru, ka jaunais katolju liideris piekops citu vadiibas stilu un aiznesiis pareizo veesti lidz daudzaam jo daudzaam sirdiim.

Nekaads OBLIGAATI nav saistaams ar kristietiibu un kur nu veel ar evangheelija sludinaashanu. Un labi ka taa…

+3
0
Atbildēt

0

maracecina 21.08.2010. 14.22

Jūs te no koka vakar visi nokrituši???! Ko jūs tur apspriežat? Kristietības noderīgumu? Pajautājiet amerikas indiāņiem, arābiem, latviešiem un citiem, kas iekaroti citējot bībeli… Un pasakiet, lūūūdzu, ko reāli labu ir devusi cilvēcei krisitetība šo 2000 gadu laikā?
Grūti jums būs, gūti… ;)

+4
-2
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > maracecina 21.08.2010. 15.21

    to marlix
    Ne jau Kristietība vainīga bet mūsu čekisti-melnsvārči, kas to sludina un kleptokrāti un sodomisti, kas nelietīgi Dieva vārdu vazā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dro 21.08.2010. 14.13

Uz pāris stundām atvados:)

0
0
Atbildēt

0

reksa 21.08.2010. 13.48

PiLLā banda grib Tumsonības mācību ieviest skolās.
Nav jau brīnums, AŠisti kaut kā ir jāatražo…

+2
0
Atbildēt

0

ilmisimo 21.08.2010. 13.42

Jānis Pujats 15.augustā Aglonas svētkos savā runā paziņoja, ka skolās jāievieš Bībeles mācība, agresīvi nopeļot citu ētisko un reliģisko virzienu pārstāvju uzskatus/
———————————-
Viņš jau tikai brīdināja par drausmīguo budistu sazvērastību. kas vēl baigāka un draudīgāka Ciānas gudruo zagovoru.

Pujats arīdzan gatavuojuoties publicēt Bhopalas gudruo protokolus-ceļā uz Varanasi tā dzirdēju runājam Benaresas ziemeļbriežu apmaiņas punktā.

+4
0
Atbildēt

3

    dro > ilmisimo 21.08.2010. 13.46

    Čau! Kāds laiks Aizputē? Ciānas gudrie ūdeni nav samaitājuši?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ilmisimo 21.08.2010. 14.33

    Vai neatradi Aizputes baznīcā Jaunā Rīgas teātra abonementu? Ja neviens cits to negrib, es piesakos.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 21.08.2010. 17.45

    Aizputē ūdens(pilsētas) kā vienmēr-drusku pēc sēra Tak tā jau labs.Šuogad jau gan pašļūcu drusku uz dienvidiem, kur tā 13.gs Lielkaujas jubileja nesen bija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 21.08.2010. 13.25

to Personalatlase
Vienīgai, ko tā māca ir tikumi kā mērenība, atturība, želsirdība, pacietība, gudrība, čaklums, pazemība, spriestspēja.
—————————
Kāpēc tad alkatīgiem, godkārīgiem un varaskāriem melnsvārčiem Pujātam, Vanagam, Brūveram, Baštikam, Šmitam un Ludvigam un čekistu un zagļu bandai PLL un Zilo brālībai (AŠ)² nav iemācījusi?

+9
0
Atbildēt

2

    dro > raimonds_bossltd 21.08.2010. 13.33

    Viņi cer to iemācīt grēcinieku bērniem. Galvenais ticēt:))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > raimonds_bossltd 21.08.2010. 13.58

    ombros>
    Tāpēc ka ir teikts: “neskataities uz maniem darbiem, bet klausaities uz maniem vārdiem” kā arī “Lai eimu, kur iedama, bet Dieva vārds man vienmēr mutē”.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 21.08.2010. 12.52

PLL iesaka jauno priekšmetu sākt mācīt skolās 2011.gada 11.septembri?

0
0
Atbildēt

0

bekijja 21.08.2010. 12.40

Latvijas situācija pašlaik ir milzīgs izaicinājums – pazemīgus cilvēkus (ar to es domāju tādus, kas dara savu darbu ar pienākuma apziņu pret apkārtējiem un ar to skaļi nelielās – nu kā Dombrovskis) sabiedrība nenovērtē. Padomija ir iznīcinājusi un izkliedējusi stiprāko un vērtībām uzticīgāko genofondu (ja sirdsapziņa cilvēkam neļāva sadarboties ar iekārtu, bija tikai divas izvēles). Straujais kapitālisms Latvijā ir radījusi mantas, miesas un egoisma kultu (rauj, kas var, stiprākais izdzīvo). Ir grūti iedomāties, kā sabiedrību varētu mainīt? Ja nu vienīgi ielikt to ‘veselā vidē’ – kur ‘kristīgās’ (pēdiņās, jo tā tās dēvē vairāk tāpēc, ka pie tām ieturās Rietumeiropa, kas sevi uzskata par kristigo pasauli) vērtības ir iesakņojušās un darbojas praksē. Lai cik skumji tas neskanētu, bet varbūt tas, ka tik daudz latviešu aizbrauc, pašlaik ir ne tikai slikti, bet arī labi. Ir cerība, ka viņi atgriezīsies ar citām vērtībām. Vai atgriezīsies un kā viņus sasaukt atpakaļ jau ir cits jautājums?

+4
-4
Atbildēt

6

    andrisskrastins > bekijja 21.08.2010. 12.57

    Kristīgā ticība pati par sevi nav nekāda pazīme, ka cilvēks būs labs un rīkosies labi. Tāpēc, lai arī es ticu Dievam un Jēzum Kristum, nekad un nevienam neuzspiedīšu šo ticību – jo vai nu pie tās nonāk, vai nenonāk. Un šis cilvēks savā būtībā nav ne ar ko sliktāks vai mazāk vērtīgs Dieva acīs – to katoļi un citas konfesijas aizmirst piemirst (p.s. es pats esmu katolis).

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > bekijja 21.08.2010. 13.10

    Pēci – kur Tu manā tekstā lasi par uzspiešanu? Mans teksts ir mana sapratne par situāciju Latvijā. Latvijas sabiedrība nav saliedēta. Saliedēt to var tikai kopīgas vērtības. Ja Latvija izvēlas saliedēties ap naudu un mantu, tad sorry – es tādā valstī dzīvot negribu. Ja izvēle krīt uz citām vērtībām, tad jautājums ir, kā tās iestādīt, izuadzēt un noturēt?

    Es ceru, ka tik daudz komentāru pie šī raksta ir ne tikai tāpēc, ka PLL rīcība ir uzmanības izraisīšana un zināma provokācija. Cerams, tās ir arī raizes par latviešu kā nācijas nākotni. Ja latvieši izvēlēs par pamatvērtību naudu un mantu, nācijas bojāeja ir neizbēgama. Pie tam īsākā laikā nekā mums gribētos…

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    janazakovica > bekijja 21.08.2010. 13.25

    ists katolis nerakstis tadus murgus un tada apjomaa.jo rakstitais ir klajaa pretruna ar terminu katolis.bet greksudze katoliem ir joprojam pieejama.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > bekijja 21.08.2010. 15.03

    Ja izvēle krīt uz citām vērtībām, tad jautājums ir, kā tās iestādīt, izuadzēt un noturēt?
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Pirmkaart, bez obligaataas Biibeles maaciishanas valsts skolaas
    Otrkaart, tas jau notika LV veesturee veel pirms pirmaas republikas.

    Braalju draudzes vai hernhuutieshu kustiiba (taa ljoti nepatika oficiaalajai bazniicai, jo kristietiiba paraadiijaas pavisam citaa gaismaa)

    Netaa ir pietiekami daudz par sho kustiibu un taas rezultaatiem.
    Citaats
    “Vidzemē hernhūtieši ieradās 1729, g. uz Krimuldas mācītāja Grīnera (Grūner) uzaicinājumu. Še atnāca pats K. Dāvids ar diviem palīgiem.”

    Taa luuk dazji kristieshi izmanainiija veestures pluudumu LV…Ar pavisam citaam metodeem…Nekas nenotika OBLIGAATI…

    Savukaart katolju bazniicas liideriem dereetu izlasiit Kronina “Debesu valstiibas atsleegas”, par to kaa sludinaat evangjeeliju…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > bekijja 21.08.2010. 15.14

    Tas bija tad. Ko darīt tagad – šodienas Latvijā? Es neaģitēju par obligātas kristīgās mācības ieviešanu skolās. Mani personīgi satrauc garīgās dimensijas (morāles, ētikas) vakuums latviešu sabiedrībā kopumā. Labākais pierādījums tam ir saliedētības un solidaritātes trūkums un emigrācija. Ļoti gribētos, lai šādas diskusijas turpinātos un to rezultātā arī parādītos konkrētas idejas, ko darīt?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > bekijja 21.08.2010. 15.27

    to Sleepwalker
    Kad zagļi, čekisti un pederasti būtu rūpējušies par latviešu nācijas nākotni?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 21.08.2010. 12.39

nez, ko par šo likumu teiks ebreji? Vai arī viņiem būs izņēmums…

+7
0
Atbildēt

0

Mentīte 21.08.2010. 12.38

Obligaatas biibeles maacibas buutu daudzi solji atpakajl Latvijai, un tas driizaak vairotu tumsoniibu un neiecietiibu pret citaam religjijaam.

Kaapeec nav iesniegts pretprojekts par obligaatu neitraalu religjijas apmaaci? Esmu uzaudzis Zviedrijaa, kur mums bija religjijas apmaaciiba – bez veereteejuma iemaacija veesturiskus faktus par visaam lielaakajaam konfesijaam. Tad katrs pats var, ja grib, pieveersties kam veelas. Un veidojas lielaaka izpratne un tolerance pret dazhaadaam sabiedriibas grupaam.

Religjias briiviiba ir cilveektiesiiba – tas buutu pilniigi absurdi, ka valsts kuraa bazniica atdaliita no valsts, uzspiestu saviem beerniem maaciities kristiigo maacibu.

+12
0
Atbildēt

9

    janazakovica > Mentīte 21.08.2010. 13.20

    zviedrijaa socialdemokrati nakot pie varas iznicinaja Baznicu pievienojot to valstij.tagat zviedru baznicaas var laulaties pederasti un lezbijietes.mums jau te ir lezba freimane no mozaikas un zviedrijas ar savam gudribam.ko tur runat zviedri pat savu volvo zaudeja.

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > Mentīte 21.08.2010. 13.30

    Tu kā netiklības zaņķa eksperts varētu atgādināt, kā sauca to Romas pāvestu, kurš sagādāju bērnu savai mātei, bet pēc tam no šī sakara piedzimušajai meitai?:)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Mentīte 21.08.2010. 13.36

    par to pavestu taa ari bija,tiesi tapec neesmu katolis bet ortodokss.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > Mentīte 21.08.2010. 13.43

    Man ortodoksi liekas atbaidoši. Žīdu ortodoksi nav ne par mata tiesu labāki par muslimu ortodoksiem. Manuprāt arī Pujātu var viņiem pieskatīt /ortodoksiem/.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Mentīte 21.08.2010. 13.59

    katoli viduslaikos dedzinaja kakus ar raganam kopa.tapec savairojas zurkas
    un peles un izcelaas milzigs meris.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Mentīte 21.08.2010. 15.53

    to KRUSTTEVS
    Paskaidro mums tumsoņām, kā tas nākas, ka ortodoksu baznīcās pa 10 “brīnumiem” gadā, bet citās pa vienam gadsimtā, tikai kad cilvēkus ir pārņēmis izmisums? Šaubos vai Dievs nodarbojas ar fokusu demonstrēšanu, tas jau vairāk sātanam piedien.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Mentīte 21.08.2010. 15.55

    to lno
    Ortoktoksi ir tie, kam piedzērušies popi ar netīrām smirdošām bārdām, kas neķītri lamājas un ienīst visas tautas.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Mentīte 21.08.2010. 16.12

    varu iedot kadu labu gramatu par so temu.lai nebutu populists.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Mentīte 21.08.2010. 16.19

    krievu ortodoksi savaa laikaa deva latviesu zemniekiem zemi par brivu.preti sanemot tikai vinu kristisanos pareizticigaa baznicaa.neko lidzigu vesture neatceros.daudzas tradicijam bagatas gimenes joprojam apsaimnieko cariskas krievijas celsirdiga zesta zemes auglus.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

bekijja 21.08.2010. 12.36

Bībele kā kristīgās pasaules morāles un ētikas normu pieraksts tiek mācīta visā Rietumeiropā. Tas nenotiek caur formālu stundu, kas tiktu dēvēta par Bībeles mācību. Bībele un kristīgo vērtību pieraksts, ko tā sevī ietver, ir dabīgi iesakņojusies Rietumu sabiedrībā. Gluži vienkārši tāpēc, ka nav iespējams Rietumu kultūru un vēsturi izstāstīt bez atsaucēm uz Bībeli. Un ar latviešu kultūru jau nav citādāk – lai ņemam kaut Raiņa Jāzepu. Skola Rietumeiropā iemāca arī rūpes par citiem. To, ka pasaulē mēs visi esam vienoti un viens no otra atkarīgi – ja kādam kaut kur iet slikti, labi iet nevar arī man, tāpēc jārūpējas ir par visiem. Skolās, kuras es zinu (Vācijā, Dānijā, Zviedrijā, Lielbritānijā) bērni tiek iesaistīti un mudināti uz labdarību un nesavtīgu palīdzību citiem. Bet protams, tas viss ir tradīcija, kas tikusi uzturēta gadsimtiem ilgi un tāpēc, kā jau es teicu, ir dabiska.

+3
-3
Atbildēt

1

bekijja 21.08.2010. 12.35

Te jāpiekrīt tiem, kas saka, ka morāli un ētiku nevar iemācīt savādāk kā vien caur personisko piemēru. Ja šādu priekšlikumu iesniedz PLL, gribi negribi pirmā domā, kas ielec prātā – kas aiz tā visa slēpjas? Ar savu ikdienas rīcību viņi nu nekādi neapliecina cieņu pret kristīgajām vērtībām (Tev nebūs zagt, Tev nebūs laulību pārkāpt, Tev nebūs Dieva vārdu nelietīgi valkāt, Tev nebūs iekārot sava tuvākā namu…).

+8
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 21.08.2010. 12.35

Tauta, beidziet taču atbildēt uz viņu centieniem piesaistīt viņiem uzmanību. Žurnālisti, ieteiktu arī jums uzmanīties. Visi zin, ka tā ir pseidoproblēma, lai radītu KAUT kādu haju par PLL. Šobrīd par viņiem nerunā – runā par Vienotību, runā par SC, bet par PLL un Šleseru – nulle, tikai pērkamie suņi.

Nedodiet viņiem to prieku! Viņi zin, ka neviens viņus neatbalstīs, ka Satversme to aizliedz ko viņi grib. Bet viņi grib antagonismu (ļaunie neticigie pret ticīgajiem), uzmanības novēršanu no ekonomikas un uzmanības pievēršanu sev.

Vienkārši ATTURATIES no diskusijas par so tēmu, citejot Satversmes 89. pantu. VISS.

+11
0
Atbildēt

3

    astra_ozo > andrisskrastins 21.08.2010. 12.42

    absolūti manas domas. Tas ir tas ko viņi grib – “aizstāvēt ” kādu tiesības, pretnostatīt, radīt viltus problēmas, lai tikai par viņiem runā.
    Tagad ik pa laikam klausos SWH Rīgas svētku programmu – Tā ir nepārtraukta PLL reklāma. Šlesers, Leiškalne, nejaušs garāmgājējs, un Rīgas viesis (sic!) Riekstiņa k-gs…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    juhans > andrisskrastins 21.08.2010. 13.24

    Jā! Tā ir provokācija. Mēģinājums pievērst uzmanību zem 5% sliekšņa esošai PLL. Ne velti saka, ka nav svarīgi, kā to darīt – ar kaut ko pozitīvu vai negatīvu, galvenais, ka tikai par tevi runā.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    armn > andrisskrastins 21.08.2010. 14.34

    Pat ja vinji sev domaa pieveerst ar to uzmaniibu, faktiski vinji ir likushi mums visiem padomaat, kaada tad ir taa bazniica Latvijaa? Kaadelj ar visaam savaam daudzajiem maaciitaajiem un tiem pieejamiem resursiem, ar iespejaam straadaat draudzees taa nespeej sludinaat patiesu miilestiibu pret cilveeeku un paarliecinaat ar darbiem? Un kursh tad buutu pret?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

zita 21.08.2010. 12.34

Man trūkst vārdu, lai izteiktu savu neizsakāmo riebumu pret Pirmo Partiju un Tautas partiju, kas sevi tagad ciniski dēvē “Par labu Latviju”. Vai šo organizāciju darboņi, kas Latviju ir iedzinuši strupceļā, kādreiz atstāsies un ļaus tautai beidzot sākt dzīvot?

+11
-1
Atbildēt

0

Zane Neimane 21.08.2010. 12.31

Bībeles mācībai ( vai kā to var nosaukt) ir jābūt izvēles priekšmetam, jo tā ir cilvēka brīva izvēle ticēt vai neticēt! Aiz kristietības ir slēpušies tik daudz šaušelīgi noziegumi, tik daudz ciešanu.
Tā vienkārši nav tik viennozīmīga kā matemātika, kur divi plus divi vienmēr būs četri, vai latviešu valoda, kur ‘a’ vienmēr ir patskanis.

+4
0
Atbildēt

6

    janazakovica > Zane Neimane 21.08.2010. 13.13

    kadi tad sausaligi noziegumi slepusies aiz kristietibas..?

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > Zane Neimane 21.08.2010. 13.27

    Cik agresīvs nezinītis:) Šausta gejus un lezbietes, bet nenieka neuztraucas par pedofīliju katoļu baznīckungu vidē:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Zane Neimane 21.08.2010. 13.33

    pats neesmu katolis un sie pedofilu noziegumi man ir pretigi.es neesmu par katolicima ieviesanu,bet par BIBELES macibu skolas un lai tad pats katrs izveelas.bet katoliskaa polija ar savu pavestu bija taa kas sagrava sarkano launuma imperiju.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > Zane Neimane 21.08.2010. 13.39

    katoliskaa polija ar savu pavestu bija taa kas sagrava sarkano launuma imperiju.
    ____________________
    Šis fakts nav apstrīdams, tāpat kā Čaikovskis ir radījis klasiskās mūzikas šedevrus:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Zane Neimane 21.08.2010. 13.47

    Čaikovskis ir radījis klasiskās mūzikas šedevrus:)/
    ————————————
    Vai!!!?
    un es vislaik duomāju, kas tas ir tas frukts, kas samovaru izgudruoja…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Zane Neimane 21.08.2010. 14.08

    Esmu gandarīts, ka varēju Tev pavēstīt ko jaunu:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

reksa 21.08.2010. 12.17

Jā, PLL tiešām ir izmisumā un pānikā :)))
Ko tad viņi par to nedomāja ne Kalvīša, ne Godmaņa valdības laikā? Viņi abi (abas ašistu partijas) bija pie varas, bet nez kāpēc toreiz viņus interesēja tikai šofeŗu dēlu iekārtošana, daudzmiljonu līgumu slēgšana, dārgāko ceļu būvēšana. Kristietis Šlesers paspēja savā pēdējā darba dienā arī noslēgt tik neizdevīgu līgumu par airBaltic. Kur tas Šlesera, Kalvīša, Šķēles un citu brīnumu kristīgums bija agrāk?..

Jā, PLL jau deg elles ugunīs. Sods AŠiem tuvojas vēl pirms nāves. Nāksies grēkus izpirkt cietumā…

+13
0
Atbildēt

0

shefere 21.08.2010. 12.15

Mūsu valsts konstitūcijā taču izsenis jau ir noteikts, ka Valsts un Baznīca ir šķirtas, tāpēc šāda un līdzīga rakstura murgi, kuri uzpeld ar četru gadu precizitāti, nav vērtējami savādāk, kā dažu politiķu raušanos pie varas nesmādējot nekādus palīglīdzekļus,kā arī dažu baznīcas pārstāvju centienus palielināt savu ietekmi sabiedrībā. Pat ja veselais saprāts šim Saeimas sastāvam pieklibo, un par šo antikonstitucionālo jaunievedumu tiks nobalsots pozitīvi, to bez šaubām Satversmes tiesa noraidīs, jo tas ir pret Satversmi. Mums ir sekulāra valsts, kur katrs pats var izlemt, vai viņš tic Jēzum, Darvinam vai Mātei Terēzei un paldies Mārai, Ūsiņam, Budam, Kristum, Muhamedam, Krišnai, Višnai un Jumim, par to!

Lieka un nevajdzīga sabiedrības tracināšana, manuprāt, bet lai, cerams, ka ar šo gājienu PLL sev sagādāja vēl dažu labu mīnusiņu.

+12
0
Atbildēt

2

    andrejs_kirsis > shefere 21.08.2010. 15.12

    Lielo garu Manitu apbižoji…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > shefere 22.08.2010. 11.44

    Nu jā, ļoti atvainojos viņam un arī Jahvem, kā arī visam grieķu un romiešu panteonam, kā arī troļļiem, rūķiem, vadātājam, Karlsonam un Harijam Poteram.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

varrvara 21.08.2010. 12.06

Īsi un kodolīgi! Valsts,kuras Satversmē rakstīts par to, ka valsts ir šķirta no baznīcas, nekādu reliģisko dogmu mācīšana valsts skolās nav atbalstāma. Tā ir katra personīgā darīšana ja kādam no vecākiem gribās savus bērnus ievirzīt kādā no reliģijām. Tad lai iet uz svētdienas skolām, vai pie LPP deputātiem, vai vēl labāk uz ,,pulciņiem”, kurus personīgi organizēs un vadīs Pujāts un Šlesers no darba brīvajā laikā. Vislabāk jau tas paveiktos Šleseram, jo viņš apguvis un izkopis dubultās morāles standartus – ,,…neskaties uz maniem darbiem, bet klausies manos vārdos,,.

+16
-2
Atbildēt

1

    ievuliitis > varrvara 21.08.2010. 14.20

    Pulciņus vislabāk uzticēt tiem garīdzniekiem, kas ĪPAŠI mīl bērnus.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 21.08.2010. 12.02

Nav nekas pret Bībeles mācīšanu kā tādu, bet nu tie ” ierosinātāji”.. Vislabāk jau būtu skolā dot ieskatu arī par citām reliģijām,jo ar ētiskajiem orientieriem sabiedrībā ir gauži čābiski,bet tad vajadzētu 2/3 skolas programmas šim veltīt. Kā labāk, tiešām nezinu.

+3
-2
Atbildēt

12

    buchamona > www.vecamate.lv 21.08.2010. 12.29

    Vai aptuvenas “pa virsu pārbrauktas” zināšanas par to, kas ir Korāns ļaus Tev saprast musulmaņu pasauli? :) Vai nebūtu pareizāk vispirms padziļināti izprast vispirms kristīgo pasauli, kurā itkā Tu dzīvo? ( es nerunāju par ticību Dievam šoreiz, bet par kultūras slāni, pa kuru Tu šobrīd staigā) Un pēc tam jau, ja ir vēlēšanās – studēt tālāk islamu, buduismu – tik pat lēnām, prātīgi un rūpīgi. Sevišķi tādēļ, ka stingri stāvot uz zināšanām par vienu mācību ir iespējams labāk izprast arī pārējās un līdz ar to cilvēkus, kuri domā šādās “kategorijās”. Citādi, to, ko Tev pastāstīs tādā vispārējās stundās, tik pat labi var izlasīt arī netā, ja kaut aptuveni spēj uzminēt “atslēgas vārdus”

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 21.08.2010. 13.14

    Par “virspusējību” piekrītu, bet būtu jau tīri jauki uzzināt ka tādi,dažādi uzskati pastāv principā.Kaut vai lielās līnijās, tā sakot.Tālāk jau saprotami, katrs pats izvēlas- interesē, apgūst vairāk, neinteresē- tad paldies par info.Pieņemu šāda veida zināšana nebūt nav sliktākas par daudzo šobrīd skolās” iestampājamo”:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > www.vecamate.lv 21.08.2010. 14.17

    > riņkī apkārt
    Kā tu iedomājies – no kuras klases, cik stundas nedēļā un cik mācību gadus tu piedāvā padziļināti mācīt kristietību.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > www.vecamate.lv 21.08.2010. 15.25

    Neesmu ne teologs, nedz man ir kāda pedegoģiskā izglītība, lai sprietu par metodiku :) Viens gan ir skaidrs – “sabiedriskā kārtā”, vai “darba apvienošanas kārtībā” :)jebkurš šo priekšmetu nedrīkstētu pasniegt, taču – nav ko te iespringt :)Nekas tāds jau ieviests LV skolās netiks, kaut kādas tradīcijas jau ir arī jāsaglabā no “padomju laikiem” un ar kaut ko mums ir jāatšķiras no tiem Rietumiem :) Ir jau arī mums pozitīvs piemērs acu priekšā – neesmu dzirdējis, ka NVS valstu skolās ticības mācība būtu ieviesta, kā obligāts priekšmets, bet ļaudis dzīvo, normāli :)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > www.vecamate.lv 21.08.2010. 15.55

    Absolūti neglorificēju padomju laikus. Brrrrr! Nedod Dievs!
    Bet neraugoties uz to, arī tad auga godīgi gaiši un domājoši cilvēki. Arī tad, neraugoties uz smadzeņu skalošanu un masīvu propagandu, cilvēki gan baznīcā gāja – no sirds, nevis dzenoties pakaļ modei, kā 80.beigās, vai tādēļ, ka to kāds lika darīt, gan sadūšojās lauzt to sistēmu.
    Ir cits ļaunums, ko mums deva tā sistēma – paradumu domāt vienu, runāt citu un rīkoties tieši pretēji runātājam. No tā lielai daļai sabiedrības vēl ilgi būs jāatradinās. Garīdzniecība tā vietā lai rādītu tautai priekšzīmi dara tieši pretējo(ar retiem izņēmūmiem) – liekuļo un rīkojās šaura izdevīguma principa vadīta.
    Tāpēc – lai attīrās pati, nomazgā savus grēkus un tikai tad viņiem būs morālas tiesības aicināt ļaudis.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > www.vecamate.lv 21.08.2010. 16.34

    Es par to, ka nospiedošs vairākums LV ļaužu vispār nezin, kas tajā Bībelē iekšā ir , Jūs man par “liekuļiem garīdzniekiem” :)) Neredzu kopsakarības.

    Bet šitas teikums – tiešām kā no sava laika sapulces :
    “…Garīdzniecība tā vietā lai rādītu tautai priekšzīmi dara tieši pretējo(ar retiem izņēmūmiem) – liekuļo un rīkojās šaura izdevīguma principa…”

    Nu ja godīgi garīdznieki starp melnsvārčiem ir tikai “reti izņēmumi”, tad Jums nebūs grūti šos krietnos mācītājus uzskaitīt, un es zināšu, ka visi pārējie ir nelieši :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > www.vecamate.lv 21.08.2010. 18.18

    Pret pārējiem mana nemākulīgā teksta aspektiem tev nav iebildumu?
    Nepārzinu baznīcas hierarhiju, tāpēc gan melnsvārchi, gan baltajos paltrakos staigājošie man ir garīdzniecība.
    Es tev par būtību, bet tu kā piekasīgs skolotājs, nosauci visus, citādi sliktu atzīmi ielikšu:))
    Un kam tad vēl, ja ne bībeli sludinošiem vajadzētu rādīt patiesu cilvēkmīlestību un žēlsirdību. Redzi to?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > www.vecamate.lv 21.08.2010. 19.11

    Piedod, ja esmu Tevi kaut kā aizskāris :) Bet man patīk konkrētība, sevišķi, ja runa ir par otra cilvēka “labo vārdu”, kas varbūt mūsu sabiedrībā ir “piemirsts jēdzins”, bet šajā ziņā es esmu “vecmodīgs”. Es visu savu mūžu esmu centies kādu neapvainot nepamatoti un arī atbildēt par saviem vārdiem. Nepārproti, es atkal nesprediķoju :)) – es runāju tikai par sevi un varbūt nedaudz taisnojos par savu nelielo “uzbraucienu” Tev.
    Patiesībā jau tā ir liela cūcība no PLL “izrakt” šo problēmu tieši pirms vēlēšanām, bet šis “gājiens”var viņiem nesta augļus, jo ticīgs un laicīgs cilvēks savās “domu apmaiņās” visbiežāk nonāk savstarpēji izslēdzošās pozicijās, aiz kurām paliek tikai dusmas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > www.vecamate.lv 21.08.2010. 19.30

    Es jau ne no tevis to cilvēkmīlestību lūdzu, kaut gan patīkami – nenoliedzu:)) Neesi mani aizvainojis, nē:)
    Es runāju par baznīcas pārstāvjiem, daudziem, kas sevi sauc par kristiešiem (ne tevi, nepārproti:), kuru darbi ir melni, runas naidpilnas, un nodomi noziedzīgi.
    Laikam atkal trūkst konkrētības:( Nosaukt vārdā?:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > www.vecamate.lv 21.08.2010. 20.14

    Pieņemu, ka Tu tulīt sauksi Pujatu, Šmitu utt. :) varu Tev piekrist, teiksim Pujats ar saviem tekstiem Aglonoā, vai Šmits ar savu “ekstrēmismu” nodara vairāk ļauna, nekā laba. Mācītājam nevajadzētu nolaisties līdz agresīva komentētāja līmenim, bet šī ir tēma, kura man tiešām neliekas tik būtiska, lai par to čatotu, nu jau nedēļu pēc kārtās :))). Daži pretrunīgi mācītāji, tās ir tikai sīkas personālijas lielā bildē, ja var lietot šādu salīdzinājumu. Jautājums jau bija šoreiz, vajaga vai nevajag mūsdienu cilvēkam pārzināt Bībeli, man liekas, ka vajag :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > www.vecamate.lv 21.08.2010. 20.32

    Pretrunīgi?
    Tevī tiešām ir augsts žēlsirdības un cilvēkmīlestības potenciāls:))
    Labi, beidzam:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > www.vecamate.lv 22.08.2010. 10.14

    ir liela cūcība no PLL “izrakt” šo problēmu tieši pirms vēlēšanām, bet šis “gājiens”var viņiem nesta augļus,../
    ————————————————————

    Sapŗātīgai sabiedrībai pienāktuos ignorēt visus šuos priekšvēlēšanu “ieruosinājumus”-juo cita satura kā priekšvēlēšanu aģitācija tur nav kuo meklēt un tā ir vien pašreklāma,kas apvienuota ar apzinātu sabiedrības sarīdīšānu, lai nuovēstu uzmanību nuo PēLēLē dalībnieku pavisam nesenuo varuoņdarbu pieminēšanas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 21.08.2010. 11.37

Kad latviešu grāmatu ugunskurs bija izplēnējis, Gunča devās uz Berlīnes vilcienu nolūkā atvainoties vācu tautai par nokautajiem zobenbrāļiem.

+6
-1
Atbildēt

0

Zane 21.08.2010. 11.32

kategoriski iebilstu pret jebkuras religgijas ieviessanu skolaas,te var buut tikai briivpraatiibas princips.

+16
0
Atbildēt

0

photon 21.08.2010. 11.28

Baznīckungi paši ir par sliknu un stulbu, lai baznīcās skaidrotu Bībeli tā, lai cilvēkiem pielec tās būtība un viņi kaut ko maina, tāpēc visu atbildību grib novelt uz kaut kādiem mistiskiem skolotājiem un obligātumu.

Lai gan – rakstu un domāju – cik daudzi no baznīckungiem paši dzīvo pēc pašu slavinātās “Bībeles mācības”?
Un es nedomāju te pat individuālu garīdznieku “sīkos” grēkus, bet gan visu to korumpēto un maucisko struktūru (gan katoļu, gan luterāņu un gan jau arī pareizticīgajā baznīcā), kas dzied to politisko partiju dziesmu, kas viņiem maksā, un liekas gultā ar jebkuru politisko spēku, kas vien apsola precēt.
Vai tad tās ir baznīcas, uz kurām gribētos iet pēc Bībeles lasīšanas?

+10
-4
Atbildēt

2

    janazakovica > photon 21.08.2010. 13.51

    starp citu pati mazakaa un pedejaa vecajaa deribaa ir praviesa maleachija gramata.taa aiznem vienu komats cetras lappaspuses.tas par niku.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    photon > photon 25.08.2010. 11.45

    Malahijas vārda etimoloģija savā ziņā tiešām saistīta ar Tevis minēto, taču ne tik tieši, kā izskatās. Malahija nedz pretendē uz šīs grāmatas autorību, nedz arī turpina pravieša Maleachijas tradīciju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Bebrs 21.08.2010. 11.14

Tam, ka garīgās lietas mūsu pārracionālajā sabiedrībā atstātas novārtā, piekrītu. Taču Bībeles vēstures mācīšana jābalsta uz brīvprātības (vismaz vecāku vidū) principiem. Un kaut ko tādu varētu ierosināt tikai liela autoritāte kā garīgās, tā laicīgās sabiedrības vidū. Man tāds ir mācītājs Juris Rubenis.

+16
-3
Atbildēt

11

    dro > Bebrs 21.08.2010. 11.48

    Arī man garīdznieks Rubenis ir liela autoritāte.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Bebrs 21.08.2010. 13.10

    jocigi ka gan IR.LV gan DIENA.LV un citi portali ta pievelk cilvekus kam patik izgazt zulti da par jeb ko.pasi tai pasaa laikaa budami apalas nulles.protams ka siem komentatoriem ipasi negativs viedoklis ir par kristietibu.jo tas lauj ieraudzit sevi daudz labakaa un spilgtaaka gaismaa.luk kads es esmu patstavigs un Dievs man vajadzigs.taa ir lepniba tiesi ar kuru saslima lucifers un aizvedea sev lidz tresdalu no Dieva engeliem.lepniba ir viss launakais greks.atdzisim ka visi esam smagi slimi un mums visiem tiesam vajadzigs arsts.par vislielako gudribu Salamana pamacibas nodeveta bijiba ta Kunga prieksa.vai te ir kads gudrs,vai tikai macits kas izlasijis kadas gramatas un atrefere seit taas uzdodot to par savam domam.vai ari izsakas naidigi par to ko galigi nepazist.un vel rakstos Dievs aicina lai parbauda Vinu…bet tas jau uz katra pasa SIRDSAPZINAS-jo dziesma jau nav par krekliem bet par sirdsapzinu…

    0
    -17
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Bebrs 21.08.2010. 13.17

    Dziesma šoreiz ir par obligāta priekšmeta nepamatotu ieviešanu, kas būtu pretrunā ar satversmi. Tāpēc Jūsu apelēšana pie cilvēku grēcīguma un sirdsapziņas šeit ir nevietā. Jā, tā ir noteikta izpratne par cilvēku, kas noteiktā vietā un laikā ir pastāvējusi un joprojām pastāv, tomēr nevajag to pasniegt kā vienīgo un pēdējo patiesību.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Bebrs 21.08.2010. 13.44

    satversme ir tikai cilveku uzrakstits papirs,kuri ari kludaas un kuru var simts reizes dienaa mainit.. bet es aizstavu AUGSTAKO LIKUMU un taa ir BIBELE.

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Bebrs 21.08.2010. 14.10

    Slēpjoties zem pseidonīma un nepamatoti saucot IR komentētājus, starp kuriem ir arī daudzi kristieši, garīgi un arī sasniegumiem bagāti cilvēki, par nullēm, Jūs aizstāvat Augstāko likumu?
    :))
    Truli gan Jums tie cīņas ierochi:(
    :))

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Bebrs 21.08.2010. 14.23

    Bībele arī ir tikai cilvēku uzrakstīts sacerējums. Patiesībā – sacerējumu kopums, kurš gadsimtu laikā ir pamatīgi mainījies. Un mainījusies ir ne tikai pati Bībele, bet arī tās interpretācijas veidi. Tāpēc teikt, ka jums ir pieejams kāds tiešais pieslēgums pie kāda visaugstākā Likuma ir, maigi izsakoties, augstprātīgi.
    Turklāt fakts, ka vienu vai otru dokumentu ir uzrakstījis cilvēks to nepadara nedz par labāku, nedz par sliktāku.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Bebrs 21.08.2010. 14.59

    pret truliem argumentiem tadi ari cinas ieroci.jo ar trulu var sarunaties tikai vinam saprotamaa valodaa.tada gadijumaa kristiesi,garigi un ar panakumiem bagati cilveki loti labi maskejas.ja vini tiesam sadi seit ir.bet varbut jus gan tikai par sevi domajaat vienaa personaa,jo kaa gan jus citus seit pazitu ka kristiesus garigus un sasniegumiem bagatos.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > Bebrs 21.08.2010. 15.05

    n-to reizi skaidroju, kāpēc man tas sv. Teteris liekas apmāts un dumjš. 90.g. dzirdēju pa radio, kā viņš āža balsī brēca:”Kaut taču pār Latviju nāktu tik briesmīga nelaime, ka latviešiem nekas cits neatliktu, kā krist ceļos un lūgt Dievu!” Domāju, ka esmu pārklausījies, taču raidījumu atkārtoja. To ar cilvēku izdara reliģija…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Dreimanis > Bebrs 21.08.2010. 15.10

    Krusttēv, ierosinu apmeklēt portālu TVNET – tur neviens komentāros negānās, bet visi soļo, rociņās sadevušies. Un, ja kādu kritisku rakstu izcenzē, tad priecājas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Bebrs 21.08.2010. 15.17

    > krusttēvs
    IR portāla auditorijā ir daudz ievērības cienīgu komentētāju, kuru viedokli cienu un respektēju, kurus esmu izvēlējusies par saviem domubiedriem.
    Jūs tanī skaitā neesiet un nekad nebūsiet. Arī diskusija ar jums nav iespējama tieši jūsu aprobežotības un tumsonības dēļ.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Bebrs 21.08.2010. 20.20

    ja jums ir naids pret politikiem un baznicas parstavjiem {varbut ari pamatots} par vinu darbiem un nedarbiem tas vel nenozimee ka nacijai japaliek kaa paganiem.bez KRISTUS gaismas.iemacieties redzet situaciju globali.nevis caur savu sauro egoismu un diskusijas bet istenibaa sava neargumantetaa viedola uzspiesanas kaari.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

Tane-Dane 21.08.2010. 11.10

Ja es būtu skolnieka gados, tad visticamāk es vienkārši uz skolu, vai vismaz uz to bībeles mācību, neietu. Nav vairs tie laiki, kad var skalot smadzenes ar ko ienāk prātā.
Patiesībā jau PLL nopietni nedomā, ka kaut kas tāds ietu cauri, bet vienkārši cer tādā veidā sazvejot vēl dažas ticīgo balsis vēlēšanās.

+9
-2
Atbildēt

1

    ievuliitis > Tane-Dane 21.08.2010. 14.03

    Kāds prieks būt ar tevi vienisprātis atkal. :)
    Nebiju vēl izlasījusi tavu komentāru, tad nebūtu rakstījusi to pašu domu citiem vārdiem. Atvaino. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

martins_kibilds 21.08.2010. 11.03

Un galu galā – kur ir pamatojums šāda priekšmeta ieviešanai. PLL var minēt kādus empīriskus datus par to, ka apgūstot šādu priekšmetu valstī krītas noziedzības līmenis? Vai, piemēram, Polijā, kur ir procentuāli lielāks katoļu skaits ir zemāks korupcijas līmenis nekā, piemēram, Zviedrijā, kur ticīgo cilvēku ir krietni mazāk? Vai šādu priekšmetu var ieviest tikai tāpēc, ka dažiem ne pārāk labi izglītotiem cilvēkiem šķiet, ka tas kaut ko uzlabos?

+10
0
Atbildēt

1

    ievuliitis > martins_kibilds 21.08.2010. 14.01

    Nevis kaut ko uzlabos, bet dabūs klāt kādu balsi. Šim likumprojektam nav nekāda sakara ar rūpēm par sabiedrības garīguma celšanu. Tikai šauri pragmātisks mērķis – savākt vēl kādu balsi oktobra vēlēšanās. Par jebkādu cenu.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

martins_kibilds 21.08.2010. 11.03

PLL reklāma un nekas vairāk, jo paši likuma iesniedzēji skaidri nodemonstrē, ka viņi pret šo priekšlikumu attiecas nenopietni. Pirmkārt jau tāpēc, ka nav iespējams uz 2011. gadu sagatavot nedz programmu, nedz arī skolotājus, kas šo priekšmetu varētu pasniegt. Otrkārt, ja likums tiks pieņemts, tad tas pavisam noteikti tiks apstrīdēts satversmes tiesā.
Bet es arī nesaprotu šī soļa pragmatisko vērtību. Ja tagad kristīgo ētiku izvēlas tie padsmit procenti, tad uz ko PLL īsti cer? Tad jau labāk varēja izvēlēties veco labo homoseksuāļu kārti, kam būtu daudz lielāks atbalsts sabiedrībā.

+12
0
Atbildēt

0

armn 21.08.2010. 11.03

PLL vareeja savu miilestiibu pret tuvaako izraadiit visi starpveeleeshanu laiku daloties savaa paarticiibaa ar nabagiem. Riigaa un Latvijaa ir pietiekami daudz vajadziibu. Arii Pujaats vareeja biezzaak buut bezpajumtnieku patversmees nevis “blakus Sleseram”.
Nejuut no vinjiem to miilestiibu pret cilveeku un savu tuvaako.
Taa arii Biibeles maaciishana skolaa taada “maaksliiga miilestiiba” vien iznaaktu.

+15
0
Atbildēt

0

Elita Ļabe 21.08.2010. 10.49

PLL dēļ mazā reitinga nav citu variantu kā doties pie kategoriskajiem vēlētājiem, kas šajā gadījumā būtu pie galējiem kristiešiem. Gan jau kāudus pāris % dabūs. Shēmot viņi tiešām māk, cepuri nost..tikai žēl, ka ne valsts labā.

+9
0
Atbildēt

0

buchamona 21.08.2010. 10.42

P. Bankovskis. Vācijā jebkuram cilvēkam ir tiesības atteikties maksāt “baznīcas nodokli”, ir cilvēki, kuri tā arī rīkojas, un tā tad arī Vācijā baznīca ir dalīta no valsts. Abu puši attiecības regulē līgumi, vismaz tā mani “apgaismoja” viens vācietis, taču Vācijā nevienam pat prātā neienāk iebilst pret ticības mācibu skolā.:) Piekrītu, ka par savu bērnu attiecībām ar Kristu atbildīgi ir vecāki, bet, vai, teiksim, šāds bērns, kuram Bībeles saturs ir “tumša bilde”, kadreiz spēs izlasīt tik brīnišķīgu grāmatu kā piemēram Ormesona Mūžīgo Žīdu, vai citu šāda rakstura darbus, šaubos. Tas ir tikai tāds piemērs, cik stulba ir šī saceltā brēka ap ticības mācību, nemaz nerunājot par to, ka uz šīs “nepatikas pret padomju paaudzei nezināmo”, pamata PLL var uztaisīt savu kārtējo kampaņu

+10
-6
Atbildēt

0

ozoljanis 21.08.2010. 10.33

PLL “čomaki” ir drusku zaudējuši sajēgu (precīzāk, viņiem tās nekad nav bijis):
– ja LAT izvēlas “austrumu” ceļu, kuru piedāvā PLL, tad ir skaidrs, ka tur ar “batjkas” pavēli var likt visiem mīlēt “kristus baznīcu”;
– ja LAT izvēlas “rietumu ceļu” (piemēram, skandināviju), tad nedrīkst sabiedrības nenobriedušajiem prātiem uzspiests vienas (no n-ajām) ticības mācību – tas ir pretrunā ar cilvēka pamata tiesībām (izskatās, ka PLL džeki no jēdziena “cilvēktiesības” nejēdz noko);

Iesaku PLLa čomakiem un priekšvēlēšanu stratēģiem neaizrauties ar valsts resursu tērēšanu – ja pat šāds projekts kaut kur aizvirzīsies, Satversmes tiesā to 100% apstrīdēs un noteikti PLL ideja zaudēs.

Ja jau “bībele” būtu tāds labā ļaunā nošķīrējs, tad mēs nelasītu par n-ajiem katoļu priesteru noziegumiem.

Ētika bērniem ir jāmāca, tomēr 100% ir jābūt kādām progresīvākām, 21 gs. metodēm, kā bērniem kopā ar ģimenēm mācīt ētikas un morāles normas.

+12
-1
Atbildēt

3

    austrisv > ozoljanis 21.08.2010. 14.01

    Nu, nu! Par velti jau ST nav iebīdīta Muižniece, Skudra un vēl tur ir TP ieliktenis, neatceros: laikam atkal Balodis! Tā kā var tikt izpildīts PLL projekts un ne viens vien!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > ozoljanis 21.08.2010. 14.48

    Šiem jau to projektu vajag kā priekšvēlēšanu reklāmas kampaņas sastāvdaļu, lai saķertu aptaurēto kristiešu balsis. Pēc 2.10. vairs nevajadzēs. Bet ētiku ātri un vnk var iemācīt mājās – ar piemēru.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ozoljanis 21.08.2010. 15.33

    Alkatīgajiem Šakāļiem ar to morāliska piemēra rādīšanu nesekmējas, tāpēc nabadziņiem atliek tik tas otrs ceļš.:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Elvis Jakovļevs 21.08.2010. 10.33

Mani personīgi uztrauc uzstādījums, ka runa iet par bībeles mācību UN citādu uzskatu un reliģisko novirzienu nopelšanu. Kas tas tāds?! Jauns brainwashing veids? Kaut kas no komunistu dziesmas – ja neesi ar mums, tad tu esi pret mums. Un tad nu gan nav nekāda sakara ar ētiku, drīzāk otrādi, jo parasti ētiska rīcība tiek diezgan cieši saistīta ar iecietību pret visu atšķirīgo.
Un vispār, man kā latvietei, asinīs ir pagāniskās tradīcijas, varat to savu bībeli kaut kur iebāzt!

+17
-3
Atbildēt

7

    juhans > Elvis Jakovļevs 21.08.2010. 11.49

    Smadzeņu skalošana tā neapšaubāmi ir un kā bībelistu, tā komunisma sludinātāju metodes nekad nav viena no otras būtiski atšķīrušās un šo salīdzinājumu varētu papildināt ar jebkuru citu ekstremālu uzskatu sludināšanas metodēm. Jūsu minētie pagāni (lat. paganus – laucinieks) ļoti labi atbilst mūsu, latviešu senču būtībai un ir drīzāk lietišķs vai pat pagodinošs nevis nievājošs apzīmējums (bez šaubām, izņemot apmātus nejēgas).

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    KasparKondrat > Elvis Jakovļevs 21.08.2010. 13.47

    Pilnīgi piekrītu, ka ir nepieņemams uzstādījums – vai nu esi ar mums, vai pret mums. Ja pārlasām Pujāta uzrunu 15.augustā precīzi, tad redzam – uzstādījums ir vienkāršs – vai nu jūs atbalstiet OBLIGĀTO kristības mācību skolās (un to darāt, balsojot par PLL), vai nu jūs esat ANTIKRISTI.
    Es esmu dziļi ticīgs cilvēks un baznīcā eju katru svētdienu. BET es patiesi neatbalstu domu, ka Bībeles mācībai skolā jābūt obligātai.
    Vakar mācītājs Juris Cālītis diena.lv publicēja savu viedokli par to, kādēļ Bībeles mācībai nav jābūt obligātajās skolu programmās… un komentāros tam sekoja vesels bars apgalvojumu, ka Cālītis nemaz nevar būt mācītājs, ja viņš šo domu neatbalsta. Kaut kāda šaurpierīšu melnts-balts domāšana.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Elvis Jakovļevs 21.08.2010. 14.02

    man kā latvietei, asinīs ir pagāniskās tradīcijas, varat to savu bībeli kaut kur iebāzt! /
    ————————————————

    Apzheeluojaties!
    Kaa ta tie nabaga cileki lai staigaa?? Ar biezu graamatu….
    Vai tad latviete nuoziimee ari sadiste?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > Elvis Jakovļevs 21.08.2010. 14.35

    Mūs melnsvārči taisās atsviest atpakaļ uz aizpagājušo gs. Nākošais solis būs Darvinisma aizliegšana ar sekojošām “mērkaķu prāvām” un pārējā pasaule smiesies par mums…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Elvis Jakovļevs 21.08.2010. 15.03

    Vakar mācītājs Juris Cālītis diena.lv publicēja savu viedokli par to, kādēļ Bībeles mācībai nav jābūt obligātajās skolu programmās… un komentāros tam sekoja vesels bars apgalvojumu, ka Cālītis nemaz nevar būt mācītājs
    ===============================================
    Protams, neatbalstu Pujata un Alkatīgo Šakāļu manevru, kura blakusefekts būs žīdu pasaciņu instalēšana mūsu bērnu prātos. Šo pasaku tāpat tur un arī mūsu prātos jau ir pārāk daudz.:)
    Tomēr šis Juris Cālītis man ir tikpat nepatīkams.
    Nepatīk, ka būdams piederīgs baznīcai, viņš neievēroja paša brīvi pieņemtos šīs organizācijas spēles noteikumus un aizstāvēja pediņu lepnības gājienu.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Elvis Jakovļevs 21.08.2010. 15.04

    (turpinājums)

    Nepatīk, ka būdams kristietis, eiropietis un droši vien arī “kultūras cilvēks”, Juris Cālītis publiski atļaujas paust tik “sakāvnieciskus” un nihilistiskus viedokļus kā šajā intervijā “Varbūt Eiropai jāsabrūk…” http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/293395-varbut_eiropai_jasabruk
    Gluži kā tāds Leons Taivāns.
    Nepatīk, ka liekulīgā cilvēkmīlestībā viņš pievāca skandalozos somāļu ekonomiskos bēgļus, kuri Latvijā ieklīda nejauši un NELEGĀLI. Mjā, atceros, kā Ēlertes “Diena” pēc tam pirmajā lappusē vēl publicēja šķērmi sentimentālu bildi, kā “nabaga” somāļi spēlē bumbu ar latvju bāreņiem. Saprotu, ka tā bija tās slavenās, pavisam neatkarīgās redakcijas politikas izpausme.:)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    juhans > Elvis Jakovļevs 21.08.2010. 15.17

    Šķiet, kādreiz krievu laikos pie mums jau rādīja 1952. g. Stanley Kramer filmu “Inherit the Wind” par bēdīgi slavemo mērkaķu prāvu. Gadījās to noskatīties nesen neatkarīgi no jebkāda ideoloģiska spiediena. Iespaidīgs mākslas darbs (pateicoties režisoram un Spenser Tracy tēlojumam), kas iedveš šausmas attiecībā uz reliģisko fanātiķu ārprātu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

rozaa11 21.08.2010. 10.27

Pirms vēlēšanām nepaspēs bet pēc jau uzmetīs. Tas ir nopietns lēmums un jaizdiskutē daudzu gadu garumā. Nevis janodarbojas ar populismu.smerde..

+4
0
Atbildēt

0

jessdrthomas 21.08.2010. 10.25

Vai ta PLL nav lielie Satana bibeles draugi? Bet Melu valdnieks savu merkju sasniegshanai jau visadus trikus pieprot. Konstantinova-Saksa lolojumam pie neizveliga elektorata laikam nebutu tads efekts, kaut ASh2 sirdsdomam atbilst kudi labak!

+9
-1
Atbildēt

0

dro 21.08.2010. 10.20

Neesmu no IR “progresīvā spārna”. Man nav nekas pret Bībeles mācīšanu, neesmu arī par. Man ir sajūta, ka mūsu sabiedrība ir ārkārtīgi amorāla un tumsonīga, un Pujāts, Vanags, Šmits, Ļedjajevs, no mana zvanu torņa skatoties, ar savu dubultmorāli tajā lieliski iederas. Diemžēl man nav receptes, kā to labot.

+29
-1
Atbildēt

10

    hakere > dro 21.08.2010. 10.37

    Parakstos zem šiem vārdiem. Un, diemžēl, arī nezinu risinājumu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    armn > dro 21.08.2010. 11.12

    Nav globaalas receptes, vismaz jaakopj izgliitota telpa ap sevI.
    Nav tik daudz amoraalu cilveeku cik ir taadu, kas vienkaarshi paklusee.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 21.08.2010. 11.45

    Atļaušos nepiekrist. Ja cilvēkiem būtu elementāri ētiskie kritēriji, tad mūsu valsts izskatītos pavisam savādāk.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    armn > dro 21.08.2010. 11.50

    Pakluseeshana jau arii biezhi ir amoraala.
    Skjiet mees vienaadi domaajam.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 21.08.2010. 11.52

    :-)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Driimeris > dro 21.08.2010. 13.05

    patiesībā viss ir ļoti vienkārši- nedusmojies, neskaud, cieni vecākus cilvēkus un pelni naudu godīgā ceļā :)
    ar to pēdējo LR ir riktīgas problēmas…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > dro 21.08.2010. 13.45

    …runāšanas sudrabs, klusēšanas zelts… (?)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 21.08.2010. 13.53

    “‘,,,Ļedjajevs, no mana zvanu torņa skatoties, ar savu dubultmorāli tajā lieliski iederas. Diemžēl man nav receptes, kā to labot.”‘/
    ______________________________
    Jāskandina zvans. Esuot tak taisni vai zinātniski pierādīts, ka zvana radītās skaņas nuoteiktas frekvences iznīdējuot visādus zarazainus mikrobus un baktērijas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 21.08.2010. 13.58

    Manuprāt ir vēl vienkāršāk: nedari otram to, ko nevēlies, lai citi dara Tev!
    Un tad viss būs kārtībā!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > dro 21.08.2010. 22.20

    nac.operai `Ja cilvēkiem būtu elementāri ētiskie kritēriji, tad mūsu valsts izskatītos pavisam savādāk.`
    =========
    Nu tas tak skaidrs, katram! Tik nesaprotu “pričom” tur baznīca it īpaši šleserbaznīca.
    Kad vienreiz cilvēki sapratīs, ka reliģijai sakars ar morāli un ētiku, tikai par tik, par cik tā dabiski veidojušās normas un principus apkopo, iesaiņo, nomārketē.
    BTW, Latvija bija savādāka, un to par ko tā kļuvusi, baznīca ir tikai veicinājusi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Felpss 21.08.2010. 10.13

Tā kā baznīca ir atdalīta no valsts, tad bībeli skolā nevajag mācīt jo ir jau arī vēl dažādas ticības, ja kādu tas interesē ir svētdienas skolas.
Skolā pastiprināti jāmāca -Dabas mācība- tad vieglāk būs izprast norises dabā un visā pārējā pasaulē un varbūt ari attieksme pret visu dzīvo un nedzīvo mūsu mīļajā zemītē būs pozitīvāka un ne tik agresīva.

+12
0
Atbildēt

0

mary75 21.08.2010. 10.07

Kārtējā PLL reklāmas kampaņas sastāvdaļa.
Kā parasti, par kristīgām vērtībām visskaļāk blaustās tie, kam pašiem nav pat izpratnes, kas tās tādas kristīgas vērtības ir, ka tam nav nekā kopīga ar neiecietības un naida kurināšanu, kā to dara lielākais “kriestīgo vērtību” sludinātājs Pujāts un pārējie pseidokristieši.
Vienkārši žēl, ka tā tiek diskriditēts gan šis jēdziens, gan baznīca vispār, jo īstie kristieši patiešām dara daudz laba un pozitīva.

+31
-1
Atbildēt

2

    armn > mary75 21.08.2010. 11.54

    Bazniicai ir tik daudz iespeeju sevi paraadiit. Draudzees un maaciitaaju riiciiba.
    Ja ar to vinji nespeej savu tuvaakaa miilestiibu apliecinaat un cilveekus paarliecinaat, tad ne jau ar obligaatu klaatbuutni skolaas.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 21.08.2010. 13.57

    Pareizi, jo man vairs negribas klausīties mācītāju vārdos , jo manas pilsētas baznīcā mācītāja vārdi nesaskanēja ar darbiem! Viņš izraisīja skandālu pa visu Latviju, jo pārkāpa pats vismaz 4 no visiem baušļiem( Tev nebūs zagt, Tev nebūs citu sievieti iekārot utt)
    Esmu sapratusi vienu, ka Dievs ir kaut kas cits un mācītāji nav godīgiun nav nekādi paraugi pārējiem, bet tukši liekuļi!
    Laikam taisnība bija PSRS laikos, kad mācību iestādēs pasniedza ateismu!
    Tas jau pierādījies visā pasaulē un, kā viņi bērniem domā to mācīt, jo atkal vārdi nesaskanēs ar darbiem!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Janis 21.08.2010. 10.01

Aprēkins vienkāršs – 29% ir vairāk nekā PLL pašreiz atbalsta.
PLL nometnē jaušams izmisums.

Ja šis likums tiks pieńemts un netiks pietiekami drīz atcelts, mani bērni LV neskolosies.
Pirmoreiz nopietni apsvēršu aizbraukšanu.

+20
0
Atbildēt

13

    Ziemelnieks > Janis 21.08.2010. 10.04

    Kāpēc tu baidies, ka taviem bērniem tiks mācīta ētika?

    0
    -20
    Atbildēt

    0

    Janis > Janis 21.08.2010. 10.14

    Bībele nav ētika, nevajag jaukt.
    Patiesībā pat diezgan tālu, jo tajā kā normālas parādības tiek aprakstītas lietas, kas mūsdienās ir kriminālnoziegums.

    Iepazīties pašai vajag ar produktu, ko reklamē.

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Janis 21.08.2010. 10.23

    …jā, labi, es piekrītu, ka bērns sāk veidoties ļoti agrā vecumā. Bet, tad man ir jautājums par valstu labklājības līmeņiem un cik ļoti pašas valsts labklājība ietekmē modeļus kā tiek audzināts bērns. Kā visa apkārtējā vide ietekmē to, kāds ir bērns, kā viņš uztver pasauli. Ja viņš redz, ka vecāki cīnās par dzīvi, lai izdzīvotu šajā sasodīti muļķīgajā sistēmā, tad arī bērns sev uzaudzē aknu… varbūt tāpēc tie mazie visi tagad ir tādi REMBO!

    ..kas to lai zin! Es jau atkal aizplūstu…bet tas ir tas kā es to uztveru!

    0
    -16
    Atbildēt

    0

    mary75 > Janis 21.08.2010. 10.26

    Bērns kā personība veidojas jau bērnudārza vecumā, skolā viņam mācīt uzvedību un ētiku ir jau stipri par vēlu.
    Tāpēc, piem., Dānijā, kā nesen lasīju, visus spēkus galveno uzmanību velta audzināšanai pirmsskolas vecumā, ģimenē un bērnudārzā, kas tur pienākas katram bērnam, bērnudārza audzinātāji ir ļoti labi atalgota profesija, labāk, kā augstskolu pasniiedzēji, uz to milzīgs konkurs, tur daudz kas savādāks, kā mums, un izveidojas normāli pilsoņi arī bez bībeles mācībām.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Janis > Janis 21.08.2010. 10.30

    Es atvainojos, bet kas par slimiem murgiem?!
    Likumprojekts ir par OBLIGĀTAS Bībeles mācības ieviešanu!

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Janis 21.08.2010. 10.41

    Likumprojekts TIKAI parāda uz to, ka PLL to uztver nopietni, bet, protams, pirms tam būtu jāskaidro sabiedrībai tās nepieciešamība un pēc tam var tikt tikai tālāk kk darīts!

    Ja, šobrīd sabiedrība to atbalsta ar mazākumu, tad es lūgtu medijiem šo info atspoguļot neitrāli nevis uzreiz ar savu noskaņu it kā Pujata draudiem vai PPL uzspiešanu, bet vnk sabiedrībai likt domāt! Ja arī pēc šādas izsludināšanas ideja neņems virsroku, tad paldies par uzmanību, PLL atceļ ierosinājumu!

    Tikai šoreiz atkal izpaliek mediju objektivitāte! :(

    0
    -15
    Atbildēt

    0

    zane_peneze > Janis 21.08.2010. 11.07

    Piekrītu Dzerim. vērtības būtu jāieaudzina jau ģimenē. Nevar gribēt lai 15gadīgu zirgu skolā “izlabo”, tad jau ir par vēlu.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Ilva > Janis 21.08.2010. 11.16

    īstens kristietis neietu balotēties vēlēšanās, jo

    a) dievs tāpat zin, ko un kā vajag
    b) viņam nepiemīt godkāre valdīt pār citiem
    c) viņam nepiemīt tikums nopulgot citus

    personalatlase: Manā skatījumā Tu ej auzās un tieši tie, kurus tu mēģini pārliecināt par to, ka bībele iemācīs tikumu, ir tie, kas seko baušļiem bez pātagas un burkāna. Vismaz par sevi – varu droši to teikt.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    juhans > Janis 21.08.2010. 11.24

    Personālatlase! Man gan šķiet, ka tu nevis “aizplūsti”, bet gan darbojies kā “filibuster” – debašu pirāts, censdamies izstiept garumā debates par (arī tev labi saskatāmu) acīmredzamu nejēdzību.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Toms Mincāns > Janis 21.08.2010. 11.40

    Viņa neiet auzās.
    For sure, she has a certain hidden agenda behind this enormous amount of bullshit she’s producing. A human being cannot not present itself being such stupid and annoying, without a special purpose.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Janis 21.08.2010. 11.46

    Manuprāt, tā nav nejēdzība, bet fakts par kuru būtu vērts domāt!

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Janis 21.08.2010. 11.47

    PA, atkal brāķis:))
    Divas reizes pēc kārtas 10:23 un 10:31 :))iepeistoji vienu un to pašu komentāru no IEPRIEKŠ SAGATAVOTĀJIEM itkā diskusijas viedokļiem :))
    Pat itkā kautrīga atrunāšanās atkārtojās:))
    “…kas to lai zin! Es jau atkal aizplūstu…bet tas ir tas kā es to uztveru!”
    Autoru kolektīvam grūtības ar koordināciju :))

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Janis 21.08.2010. 13.49

    Paši vecāki un skola ir vainīgi pie tā, ka izaudzināti šādi bērni!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Māris Bišofs 21.08.2010. 09.54

Pat ja kas tāds izdosies un valsts skolās šāda obligāta mācība tiks ieviesta (privātās var ieviest, ko vien vēlas), tas būs pretrunā ar Satversmi: 99. Ikvienam ir tiesības uz domas, apziņas un reliģiskās pārliecības brīvību. Baznīca ir atdalīta no valsts.

+50
-2
Atbildēt

25

    Ziemelnieks > Māris Bišofs 21.08.2010. 09.57

    Manuprāt, Bībeles mācība skolām nav pareizi teikts, bet var runāt vnk par tikuma vai ētikas mācību! Tas būs tas pats! Es uzskatu, ka šajā mācībā vispār nevajadzētu vilkt nekādas paralēles, ka ir Dievs, Dievs te un Dievs tur. Bet vnk runāt par ētiskumu un tikumiem!

    Esmu pati informēta, ka skolotājiem vnk tiek aizbāztas mutes, jo bērni vairs neizjūt respektu un autoritāti ne pret saviem vecākiem, ne vecāka gada gājuma cilvēkiem! Pasakiet, ka tā nav problēma?

    +5
    -21
    Atbildēt

    0

    Māris Bišofs > Māris Bišofs 21.08.2010. 10.03

    Pamatskolā man nebija nedz ētikas, nedz Bībeles mācības, un neviens tāpēc skolotājiem mutes neaizbāza. Vidusskolā bija psiholoģija un filozofijas, lai ko nu tas vecumā varētu nozīmēt, un arī nebija nekādas vainas.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Māris Bišofs 21.08.2010. 10.13

    Bet zini, ka tagad ir mainījušies laiki. Nu sit mani nost, bet paskatos uz savu māsīcu trešajā klasē un atceroties sevi, pirms 15 gadiem 3.ajā klasē…nu zini, esmu uz paka*as, jo salīdzinājumā ar viņu “es biju nūģis” :))))))))))

    Protams, tas nemaz nav slikti, ka jaunie tik ātri pieaug, bet lūdzu, lai taču viņi nesāk dresēt vecākos :))))) ai, nu labi… tas tikai mans personīgais viedoklis! Iespējams, ka maldīgs!

    +4
    -21
    Atbildēt

    0

    Janis > Māris Bišofs 21.08.2010. 10.18

    Tas ir loti labi, ka bērniem nav jādzīvo maldos un uzreiz var redzēt rezultātu – straujāka domāšanas attīstība.

    Notiek dabiskā atlase – tos, kas dzīvo maldos izspiež tie, kuru prāts ir brīvs un kas tic sev nevis senebreju fantāzijām.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Māris Bišofs > Māris Bišofs 21.08.2010. 10.24

    Viedoklim nav ne vainas, venīgi nesaprotu, kāds tam sakars ar kristīgās mācības ieviešanu valsts skolās, ja viens no valsts skolu uzdevumiem būtu izglītības nodrošināšana ikvienam valstī dzīvojošam bērnam, neatkarīgi no viņa vai viņa vecāku reliģiskās pārliecības – vienalga, vai viņš ir ateists, kristietis, dievturis, musulmanis vai hinduists.

    Tiem vecākiem, kam rūp, lai bērns arī skolā pavadītu savu laiku atbilstoši ģimenei ierastajām, vēlamajām reliģiskajām tradīcijām, ir jālūkojas pēc privātskolas. Vienkārša sistēma, kas darbojas daudzās valstīs.

    Un ar “ētikas mācīšana” tam nav nekādas saistības, lai gan arī tā – iztēlojoties vien, ka skolotājiem vienā jaukā dienā ne no šā, ne no tā būs jāsāk izskaidrot utilitārisms vai bioētikas problēmas.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Māris Bišofs 21.08.2010. 10.26

    …arī piekrītu :)

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Māris Bišofs 21.08.2010. 10.28

    —> Pauls Bankovskis
    Kāpēc, lai bērniem nevarētu tikt skaidrotas bioētikas u.c. problēmas :)) Es priecātos, ja mans bērns par kk tādu sāktu interesēties…varbūt arī atkritumus reiz sāksim šķirot!

    Varbūt tad mēs sāktu arī saprast kā cienīt citu mantu, īpašumu, viedokli, uzskatus, dabu u.c. brīnumus…aizgāju sinonīmos :)))) haha

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    Māris Bišofs > Māris Bišofs 21.08.2010. 10.41

    Notrūka piebildei beigas – neesmu pārliecināts, ka vienā paņēmienā uzradīsies atbilstoši izglītoti skolotāji, kas ko tādu varētu jēdzīgi mācīt

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Māris Bišofs 21.08.2010. 10.49

    Jā, tiem skolotājiem noteikti nevajadzētu būt kk maniakāli apsēstiem ar ticības lietām, bet skolotājiem vnk vajadzētu būt couchiem, kas var dalīties ar savas dzīves pieredzi un labiem piemēriem, par ētiskām un neētiskām rīcībām… vispār šim mācību priekšmetam nevajadzētu būt tādam, kur nepieciešama pierakstu burtnīca, bet tās varētu būt vnk diskusiju veidā skolotas zināšanas, kk atraktīvi un ar praktisku pieeju.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Māris Bišofs 21.08.2010. 10.50

    Bioētikai nav nekāda sakara ar atkritumu šķirošanu. Bet ja gribi, lai tavi bērni šķiro atkritumus, tad sāc darīt to pati. Bieži vien visās šajās diskusijās it kā tiek pieņemts, ka ar pieaugušajiem jau viss ir kārtībā, bet bērniem gan kaut kā ir jāiemāca, kā pareizi rīkoties.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Māris Bišofs 21.08.2010. 10.58

    Zini, :)))) varēsi smieties, pēc dzīvošanas Vācijā to arī daru, es tiešām šķiroju atkritumus, bet man tikai žēl, ka tos izmetot kopējā atkritumu kastē viss sajaucas!

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Māris Bišofs 21.08.2010. 11.06

    Ja mans bērnam tas būtu obligāts priekšmets, tad es pats personīgi viņam ieteiktu to neapmeklēt.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Māris Bišofs 21.08.2010. 11.06

    Tas arī ir veids un nostāja :)

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > Māris Bišofs 21.08.2010. 11.09

    Atkritumu pie mums nešķiro tāpēc, ka nav ieviesta normāla kārtība, kā to darīt. Tiklīdz to ieviestu, tad ar laiku lielākā daļa noteikti sāktu šķirot.
    Es tikai gribēju pateikt, ka valstī, kurā tik liela daļa cilvēku par etalonu uzskata A. Lembergu nepalīdzēs nekāda kristīgās ētikas mācīšana.

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    armn > Māris Bišofs 21.08.2010. 11.15

    Shaadi “couchu” ir katraa bazniicaa un vienu “lielo couchu” mees tiko dzirdeejaam Aglonaa.
    Tadeelj jau nav veel uz skolu vinji obligaati jaaved.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Māris Bišofs 21.08.2010. 11.16

    Jā, bioētika būs saistīta ar abortiem utml. lietām :) Nemaz nav slikti par to likt aizdomāties jauniešiem :)

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    Toms Mincāns > Māris Bišofs 21.08.2010. 11.19

    Nepersonuatlasei. “:)) Es priecātos, ja mans bērns par kk tādu sāktu interesēties..“
    ===============
    Ja šitik intesīvi turpināsi “brigādēt” un smaiļikot, tad pie bērna netiksi.
    Tūdaļ sameklēšu un ielikšu linku. Pavēro varbūt tā esi tu?

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Toms Mincāns > Māris Bišofs 21.08.2010. 11.20

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Māris Bišofs 21.08.2010. 11.42

    :)))) jā, iespējams tā esmu es vecumdienās :))))))))

    Tev pašam laikam labāk patika vīrieša loma? Un uzskati?

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    ronalds_vuskans > Māris Bišofs 21.08.2010. 13.42

    Vai Jums nešķiet, ka vislabākiajiem “labiešim” ir vislielākie nopelni, ka šī problēma tā samilzusi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bišofs 21.08.2010. 13.43

    Personāli! Vai Tu tiešām domā, ka Bībeles mācība izveidotu Tavu māsīcu par citu cilvēku???
    Domāju, ka šet vainīgi ir vecāki un audzināšana, ne jau nu ticības mācība!
    Palūkojies uz tiem, kas to likumprojektu bīda cauri, un, ja esi ko uzkrājusi atmiņā, tad sapratīsi, ka paši lielākie zagļi grib, lai tauta baidītos no Dieva soda, ja par viņiem nebalsos, ja mācītājs vai garīdznieks tā sauks no kanceles.
    Viņi(PLL) grib , lai tauta vairs nevēlas ne domāt, ne analizēt, bet klausa ko tiem liek! nevēlos vecos verga laikus atpakaļ!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bišofs 21.08.2010. 13.46

    Pie mums Vidzemes pilsētā pie Gaujas gan ir izveidoti Ekolaukumi un mana ģimene jau sen šķiro atkritumus un vedam to uz ekolaukumu! neko nekur neizgāžam un jūtos labi, jo nepiemēslojam Latvijas dabu!
    Galvenais jau ir pilsētas pašvaldības vēlme atrast šo ekolaukumu vietu!!!!
    Bet, vai Rīgā Ušakovam ši vēlme ir!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Māris Bišofs 22.08.2010. 10.51

    —> Bet

    Jā, es piekrītu, ka bērnu audzināšana ir lielā mērā atkarīga no vecāku audzināšanas, bet, es uzskatu, ka vecāku uztvere, dzīves veids arī lielā mērā izriet no tā, kā veidojas valsts politika, cik valsts ir labklājīga, cik liela nozīme tiek dota cilvēkam šajā sistēmā…. un, manuprāt, lielā mērā ģimeņu domāšanas modeļi kk veidā ir saistīti ar valsti!

    Es, piemēram, iedomājos, ka ārzemēs visi cilvēki ir smaidīgi, dzīvo ar labu, pacilātu noskaņojumu. Kolēģei draudzene no Francijas bija atbraukusi, mēs aizbraucām kopā uz Siguldu, izstaigājām Rīgu un viņa saka: “Es nevaru saprast kā jūs te dzīvojat. Kāpēc neviens cilvēks uz ielas nesmaida? Visi tik nopietni un sevī ierāvušies!”

    ..un tie ir mūsu vecāki, brāļi un māsas…no kuriem mācās jaunākā paaudze!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Māris Bišofs 22.08.2010. 10.52

    —> Bet

    Eko laukumi ir ārkārtīgi laba ideja. Vai jūsu pašvaldība šo ideju ir prezentējusi kā projektu arī citām pašvaldībām?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Blumbergs > Māris Bišofs 26.08.2010. 19.37

    Radīšanas (viņa) un attīstības (viņš) piekritēji jauki strīdas, bet zaudē laiku, tā vietā lai darītu savus darbus. Kā divas programmas strīdas vai ir Programmētājs, vai nav. Nav, jo mūsu kodā ir 90% līdzīgu apakšprogrammu, tomēr ir, jo programmas nepāriet no vienas otrā. Arīdzan nav salikšanas vietas (Ēdene)… vairs. Labi, vai viņi sadraudzēsies, lai savu iespēju robežās risinātu galveno jautājumu? Lietot kopēšanas apakšprogrammu

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ziemelnieks 21.08.2010. 09.53

Teikšu gan tā, ka statistika ir visai interesanta, jo ētikas mācība, manuprāt, būtu jāapgūst katram. Ja cilvēkam piemīt spriestspēja, tad pat kristīgā mācība ir ļoti noderīga, lai apskatītos uz pasauli caur cilvēcības spektru.

Vienīgai, ko tā māca ir tikumi kā mērenība, atturība, želsirdība, pacietība, gudrība, čaklums, pazemība, spriestspēja.

Kāpēc vecāki no tā baidās?

+4
-35
Atbildēt

11

    Janis > Ziemelnieks 21.08.2010. 10.08

    Bībelei/baznīcai nav nekāda sakara ar tevis minētajām labajām īpašībām.
    Gluži otrādi, baznīca ir bijusi aizsegs visdažādākajiem noziegumiem, vēl pavisam nesen pedofilijai.
    Un tas ir pavisam logiski, jo par jebkuru grēku var izlúgties “piedošanu” un turpināt tādā pašā garā.

    Manā gimenē minētās īpašības, izńemot pazemību, jo tā ir slikta īpašība un domāta cilvēku paverdzināšanai, iemācīja bez tūkstošiem gadu vecu maldu iesaistīšanas.

    +21
    -3
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 21.08.2010. 10.17

    Pazemība nav jāsaprot, kā vergošana…skaidrojot pazemību, tā ir spēja, piekāpties uzklausīt, izjust empātiju pret citiem, kuri tev neliekas pieņemami un ar kuriem grūti sadarboties, kaut arī esi daudz sasniedzis, nepārvērsties par personu, kura ar degunu stumda mākoņus, bet pieņemt, ka mēs visi esam tikai cilvēki un visi esam ‘vienādi’

    Pazemība ir pretstats godkārei.

    +7
    -21
    Atbildēt

    0

    Janis > Ziemelnieks 21.08.2010. 10.25

    Godkāre nav slikta īpašība un nav pretrunā ar empātiju un cieñu pret cita viedokli.

    Nomierines vienreiz ar to Bībeli/kristietību.
    Skolās jau tagad māca ētiku un vismaz teorijā tas ietver nepieciešamo.
    Bībele/kristietība nedotu nekādu papildus vērtību, gluži otrādi, kā arī šāds likums ir pretrunā ar Satversmi.

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    LAURIS > Ziemelnieks 21.08.2010. 10.33

    jo tas viss balstīts uz meliem, uz bronzas laikmeta reliģioziem un nepatiesiem priekšstatiem par pasauli, tas ir vienīgais iebildums.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 21.08.2010. 10.44

    ..labi, es aizveros :))) Manuprāt, te vnk pašiem ir vairāk par šo lietu jādomā, jo PLL ir aizskāris otro no divām lielākajām tabu tēmām, kas ir spēcīgākās un šķeļ viedokļus t.i. politika un reliģija!

    Patiesībā man ir prieks, ka viņi par to runā!

    +1
    -24
    Atbildēt

    0

    ronalds_vuskans > Ziemelnieks 21.08.2010. 13.37

    Viņi runā.Un notraipa visu, kam pieskaras.
    Ar kādiem vārdiem PLL sāktu 1 stndu! Vai – neskatieties uz mūsu darbiem, klausieties uz mūsu vārdiem?!

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Edmunds Zālīte > Ziemelnieks 21.08.2010. 13.39

    te prasās pēc iespējas filtrēt komentārus ar personīgiem iestādījumiem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    runivs > Ziemelnieks 21.08.2010. 15.59

    Vai Jums nav ienācis prātā, ka šis priekšlikums ir saistīts ar priekšā stāvošajām Saeimas vēlēšanām un ka to virza partiju apvienība, kas vainojama mūsu valsts pašreizējā situācijā, kas vainojama valsts nozagšanā?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 22.08.2010. 10.42

    —> frukc

    Un kur tad paliks vārda un viedokļu brīvība?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Edmunds Zālīte > Ziemelnieks 22.08.2010. 21.14

    :))) Tu laikam pārprati manu sakāmo. Bet esmu ļooooti slinks, lai rakstītu paskaidrojumus. Lai nu paliek.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 22.08.2010. 21.17

    Nu nepadodies tik viegli :))) esmu ļoti ieinteresēta tavā viedoklī!

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam