Šķēles ģimene kļuvusi par Flika biznesa partneriem

74

Komentāri (74)

kriksis_ 19.08.2010. 19.29

Slesers ir Skeles biznesa projekts. Latvija-Skeles privaatais speljlaukums. Pats izdomaa likumus, pats apstiprina. Kam jaanotiek, lai sho sasodiito kampeeju aptureetu?

0
0
Atbildēt

1

    Jânis Bankoviès > kriksis_ 19.08.2010. 20.40

    Mauser C-96 ir tāds instruments( ar vēsturisku šiku), tas aptur visādus revolucionārus un kontras vēsi un bezkaislīgi, pieņemu no mūsdienu štrumiem izraēļu UZI labās rokās konkrēto ādu padarītu gana labi ventilētu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Nejaucēns; Zahir 19.08.2010. 18.06

jā, nav jau muļķi tie mūsu bāleliņi – oligarhi, zaga un žulījās paši, bet lai peļņa labāka, padalās ar gudrajiem aizjūru žuļikiem..Roka roku mazga, abas melnas, mīļie attopieties esiet gudri vēlētāji, lai paši savus kakla kungus neieceļam..

0
0
Atbildēt

0

Lienīte. ;] 19.08.2010. 13.56

Un vispār, ja mēs esam tik lieli konspirācijas teoriju piekritēji, tad jau vispār Gerhards ir strādājis Norvēģijas – Latvijas uzņēmējdarbības attīstības fondā, kur Šlesers ar saviem čekas galiem atvilka uz šejieni Dressman un tāpēc Gerhards ir marionete un tā tālāk un tā joprojām! :D Bet tas viss ir pilnībā izmetams ārā, jo balstoties uz paranoju un nedabisku tieksmi meklēt saistību VISĀ kādu Triumvirāta pieskārienu mēs panāksim tikai to, ka mūsu bērni izaug vienā no diviem veidiem – kā tie, kuri kontrolē, vai tie, kuri tiek kontrolēti.

0
0
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > Lienīte. ;] 19.08.2010. 14.13

    to ruuzhis
    Tas tikai pastiprina aizdomas, ka Gerhards ir Šlesera Trojas zirgs TB/LNNK. Gan viņa darbošanās Ekonomikas ministrijā, kura piešķīra biogāzes kvotas Šķēles čoma firmām, gan darbība Satiksmes ministrijā, kuras pakļautajos uzņēmumos Šlesera ielikteņi bauda vislielāko labvēlību.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Lienīte. ;] 19.08.2010. 13.55

Neviens īsti nevar vairs izsvēpēt mūsu valsts varenos, visā šajā laikā, kad viņi bija pie varas ratiem, ministrijās, aģentūrās un citās administratīvajās iestādēs viņi ir sasprauduši pietiekami daudz sev lojālu clvēku, lai pat vēlēšanu neveiksmes gadījumā viņi spētu kontrolēt svarīgus izpildprocesus un panākt sev labvēlīgu iznākumu. Un īstenībā ne tik vien LPP+Lembergs(cik ļoti viņš skaitās ZZS?), bet arī viņu ercienaidnieki Vienotība nodarbojās ar savu cilvēku implantēšanu valsts institūcijās. Ne jau vien tie būtu jāmālē melni.

+1
0
Atbildēt

0

Edgars Ancāns 19.08.2010. 13.09

Vēl viens piemērs, kā līdz šim pie varas bijušie “likumīgi” izlaupa Latvijas Valsti! Atliek vien cerēt, ka šoruden vēlētajs “izraidīs” no Saeimas gan AŠ2, gan citus pērkamos politlaupītājus.

+2
0
Atbildēt

0

! ASAP Promo 19.08.2010. 12.55

Izpelnīšos kritiku, bet teikšu, ka diskusijas vispārējā noskaņa ir diezgan biedējoša (šādi domājot spoža nākotne nevienu negaida).
Esmu pats veidojis uzņēmumu no paša sākuma un tāpēc neesmu gatavs pasludināt Airbaltic vadību par bandītiem, jo saprotu, ko tas nozīmē un cik daudz jāizdara. Ja arī tur ir bijusi un ir A+Š roka vai tamlīdzīgi, tad viņu nopelns tāda līmeņa uzņēmuma izveidē nav bijis lielāks par 5%. Darbinieki un menedžments to ir izdarījuši.

0
0
Atbildēt

1

    Anda Burve-Rozīte > ! ASAP Promo 19.08.2010. 13.41

    Es Jums pilnībā piekritīšu par to, cik grūti ir izveidot uzņēmumu no nulles un cik daudz ir darīts no uzņēmuma darbinieku un vadības puses, lai airBaltic nekļūtu par a la Estonian Air. Ir gods pazīt dažus no tā darbiniekiem, kuri ir profi savā jomā.

    Taču zirnekļa stāsta skumjā daļa precīzi atspoguļo vienu no LV lielākajām uzņēmējdarbības problēmām: godīgu konkurenci. Citi veido uzņēmumu no nulles, cīnās konkursos, maksā visus nodokļus utml. Citi izmanto dienesta stāvokli, piezīžas kādam valsts kontrolētam uzņēmumam – vienalga, konkursu vai citādā veidā – un strādā tā. Tā nav vienlīdzīga uzņēmējdarbības vide. Tas ir politbizness, un precīzāk kā Orvels 1984 es nepateikšu.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

varrvara 19.08.2010. 11.28

Fliks ir talantīgs, apdāvināts biznesmenis un atrod tādas aitas un uzpērkamus blēdīšus, kādi ir mūsu politikā, kuri par stipendijām, valsts padomes aldziņām pārdos visu ko iespējams Latvijā pārdot.

+5
-1
Atbildēt

0

photocom 19.08.2010. 11.11

Šķēles “ģimene” kļuvusi par
Šlesera “ģimenes”
biznesa partneriem

AirKvadrātā !

tā mazliet precizēju virsrakstu..

+4
0
Atbildēt

0

Mārtiņš Lukstiņš 19.08.2010. 10.36

Fantastika – par pilotu nomu AirBaltic maksā Flika firmai, kura saņem 2.1 milj. Ls peļņu no 6 milj Ls apgrozījuma. Skaidrs, ka vai nu AirBaltic pārmaksā vai nu Fliks nedamaksā pilotiem. Īstais cēlonis šādai shēmai nevis nodokļu optimizācijai caur Kipru kā tika skaidrots presē, bet gan trula Flika kabatas papildināšana

+9
-2
Atbildēt

3

    mliepina > Mārtiņš Lukstiņš 19.08.2010. 11.18

    Nu ko, satiksmes ministram ir jaiet. Taa ir klaja valsts interesu neieveerosana. Sadus biznesu tacu var sataisiit simtiem, tad jau ari Latvenergo var parcelt uz Kipru “nodoklu optimizaacijas” labad. Absurds, kungi!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    mans paziņa, airBaltic pilots (ārzemnieks) stāstīja, ka vienu dienu viņiem pateikts, ka turpmāk algas tiks pārskaitītas no Kipras uzņēmuma kontiem. Viņam viss bija skaidrs, ka tas ir, lai nemaksātu diezgan lielos nodokļus, kuri Latvijā ir pārāk augsti salīdzinājumā ar citām valstīm. Tajā pašā laikā viņš bija sašutis par to, jo kā uzņēmums, kurš pieder (lielākā daļa) valstij, var izmantot šādas shēmas?! Kā uzņēmējs, piekrītu nodokļu optimizācijai un tam, ka valstij ir jādomā, kā kļūt konkurētspējīgākai nodokļu jomā ar citām valstīm. Kā LV pilsonis, uzskatu, ka tas ir absurdi, ka valstij (visiem pilsoņiem piederošs uzņēmums) shēmo nodokļu shēmas uz visu pilsoņu rēķina… kaut kā tas viss neiet kopā! Nu štrunts, ka Gerhards tur runā, ka līgumi saņemti mantojām – da vajag to visu vienam cilvēkam no valdības (ministrs vai premjers) paņemt kārtīgi priekšā un salikt pa plauktiem tā, lai Fliks nevarētu darīt visu, kas ienāk prātā! Putins nebaidītos nolikt visādus flikus pie vietas… ;)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    uzņēmējam nodokļu optimizācijas faktā nekas nosodāms nav – ko darīt, ja citur mazāki nodokļi? – iespēja palielināt peļņu, samazinot nodokļus jāizmanto! AirBaltic pilotu gadījums šķērmīgs ar to, ka optimizācijas rezultātā visjūtamākais peļņas kāpinājums tomēr bija Filka uzņēmumam, ne AirBaltic.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Agnese Ziemele 19.08.2010. 10.21

visi visu zina, nu un? Lembergs “viens” apgrozījis Latvijā 4 mljrd :)))))

+1
-3
Atbildēt

2

    raimonds_bossltd > Agnese Ziemele 19.08.2010. 10.58

    to n_zinīte
    Lembergs neko nav apgrozījus. Apgrozīja Ventspils osta, ko tas šudra un komuņaga nav ne racis ne cēlis, no kuras tika grābis sev un saviem līdzdalībniekiem un šefam, starptautiskam noziedzniekam, kriev-žīdu un čekistu mafijas pārtāvim Grigorijam Lučanskim.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Agnese Ziemele 19.08.2010. 14.40

    taisniba

    0
    0
    Atbildēt

    0

ivetao2007 19.08.2010. 10.12

Škēle nav mainijis uzskatu, ka Latvija ir viņa ģimenes uzņēmums, kur pat prezidents ir vina kalpībā. Kur vēl kāds tur ministrs. Par krievu mafijas naudu, kuru viņš ieguva pārdodot Latvijai prihavatizētos īpašumus, viņš iedomājies nopirkt vēl Latvijas presi. Un eksprezidentu Ulmani turklāt. Nesatraucaties, daudzi latvijieši TIC ka šķēle “strādā”. Vācieši ticēja “fīreram”” un kas notika, visiem zināms. Latvieši tic tādiem “fireriem”kā škēle un šloseris un arī zināms, kas tad notiks – Latvija būs Krievijas guberņa.

+20
-1
Atbildēt

1

    janazakovica > ivetao2007 19.08.2010. 14.37

    SKELES GIMENE UZLIDOJUSI KOSMOSAa.driz jau sagaidisim ari tadu zinu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ziemelnieks 19.08.2010. 10.12

“Lidsabiedrība bez procentiem aizdevusi 151 tūkstoti latu “Baltic Taxi”, kas pieder Flikam un viņa kādreizējam bosam Latvijas Privatizācijas aģentūrā Jānim Naglim.”

—-
Vai tik šī naudiņā, 151 tūkst. nav bijusi investīcija BalticTaxi? Par cik arī tas atrodas zem vienotā brenda, tad manuprāt, uzņēmumi, kuri ir zem vienas vienības neprasīs viens otram maksāt procentus par investīciju! Ko sakāt?

+1
-9
Atbildēt

19

    Lelliite, Dollijs > Ziemelnieks 19.08.2010. 10.48

    Ko nozīmē – zem vienotā brenda? Ja AirBaltic būtu īpašnieks tam BalticTaxi, tad jā – lai aizdod. Bet pašreizējā situācijā normāli varētu būt tikai, ja Fliks vai Naglis personīgi aizdod takšiem naudu bez procentiem. AriBalticam ar BalticTaxi tik vien saistības kā kopīgs viens no īpašniekiem, kā arī mazliet lingvistikas. Tas NAV normāli.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ziemelnieks 19.08.2010. 10.51

    to Personalatlase
    Teikšu, ka Flikam kopā ar Šķēli, Šķeseru, Naglijo un Vasjku Maļņiku ir jāsapūst cietumā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 19.08.2010. 11.13

    Es gan uzskatu, ka tas ir normāli. Jo airBaltic parūpējās, lai pēc iespējas vairāk uzlabotu pasažieru plūsmu caur lidostu Rīga. airBaltic cītīgi nodarbojas ar tranzīt reisu nodrošināšanu un TAS ir TIKAI normāli, ja pats airbaltic iegulda Baltic taxi attīstībā, lai neatdotu savu pasažieru pārvadāšanu no lidostas uz Vecpilsētu, piemēram, Riga taxi…. ja es būtu biznesmene, darītu tāpat….

    Tranzīt tūristu pārvadāšana ar taxi ir labākais, kas var būt, jo viņi pilsētā neuzkavējas vairāk kā vienu dienu, tas nozīmē Baltic taxi tos nogādā turp-atpakaļ, t.i. 20LVL peļņa!

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 19.08.2010. 11.15

    —> ombros

    Nenosodu Tevi par Tavu uzskatu! Bet es nekad neizdarīšu pāragrus secinājumus!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Andžs > Ziemelnieks 19.08.2010. 11.42

    Investīcija var būt tikai uzņēmumā, kurā Tev pieder daļas (akcijas). Ja Tev tajā nekas nepieder, tad tas ir vai, nu, aizdevums, vai labdarība. Par aizdevumu parasti tiek prasīti procenti… Cik man zināms, airBaltic firmā Baltic Taxi nekas nepieder.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 19.08.2010. 11.52

    Bet atceros, kad izskanēja informācija, ka Fliks pārpērk airBaltic preču zīmi, tad bija arī teikts, ka līdz ar to viņš pārpērk arī saistītās preču zīmes Baltic taxi, Baltic miles u.c. ….kk saistībai tur ir jābūt!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Ziemelnieks 19.08.2010. 13.19

    Aizvedot ar taksi pa 6 ls līdz centram un atpakaļ sanāk 12 Ls nevis 20, pie tam nevis peļņas, bet apgrozījuma.
    Vienā tev var piekrist takšu nekaunība lidostā ir puslīdz izskausta un no vietējiem tie vairs nevar nokāst.

    Es ar nemaz neļaunotos, ja man būtu iespēja attīstīt privāto biznesu ( baltic taxi) ar valsts (airbaltic) naudu, pie tam izmantojot brendingu
    A valstij šajā gadījumā pofig

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 19.08.2010. 13.27

    Nu, jā, šajā gadījumā es tevi saprotu! Teorētiski visu peļņu Baltic taxi, tad ir jāatdod airbaltic attīstībā un Naglis, lai saņem savu algu par to, ka pārvalda šo uzņēmumu! Domā, ka tā nenotiek?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Anda Burve-Rozīte > Ziemelnieks 19.08.2010. 13.35

    Kādā airBaltic attīstībā? Ja taksometru uzņēmumā airB piederētu daļa, tad varbūt, bet šis bizness pilnībā pieder Flikam ar Nagli. Izmantots tiek vienīgi uzņēmuma zīmols, un nevienam nav skaidrs, cik par to tiek maksāts un kam. Pavisam iespējams, ka par to tiek maksāts Flika uzņēmumam, nevis airB.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 19.08.2010. 13.39

    Jā, tad būtu interesanti noskaidrot cik ko maksā un kam, un kur!! Jo nevar būt, ka darījumi tiek slēgti ne abpusēji izdevīgi!

    Un, varbūt stulbs jautājums, bet cik liela akciju daļa no aB pieder Flikam?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Anda Burve-Rozīte > Ziemelnieks 19.08.2010. 13.42

    47,2%.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Ziemelnieks 19.08.2010. 13.43

    Nu baidos, ka par zīmolu nevienam netika maksāts, vai arī tika maksāts citam Flika uzņēmuma kurš bija to “nopircis”. Un tā kā Baltijas Aviācijas Sistēmām pieder 51 % BAltic taxi, viņi principā šo zīmolu varēja arī visai ēti nodot meitas uzņēmumam pa velti. It kā jau Baltic taxi ir noslēdzis līgumu par zīmola izmantošanu un adaptāciju ar Airbaltic, bet vai kāds ir redzējis noteikumus un summas un vai pašlaik šāds līgums ir?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 19.08.2010. 13.46

    Jā, viņš teorētiski nevar tikt uzskatīts par aB īpašnieku…. bet tādā gadījumā būtu interesanti noskaidrot, kur un kā plūst aB peļņa….ja, piemēram, Fliks to izmanto savās interesēs, kur viņš šo naudu liek?

    Kaut gan es tiešām ticu, ka Fliks ir uzņēmējs, aB vadītājs ar patiesu interesi aB attīstībā!

    …nu nezinu.. kā jums liekas?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Lelliite, Dollijs > Ziemelnieks 19.08.2010. 14.14

    Jūsu naivums mani fascinē! aB nav peļņas, un, redzot saimniecību, ko riņķī apkārt Fliks ir sataisījis, es prognozēju, ka AriBaltic peļņas NEBŪS NEKAD! Priekš kam Flikam vajag kaut kādu pelnošu aB, kurā viņam pieder mazākā daļa? Ja tai pat laikā ir padsmit viņam pilnībā vai gandrīz pilnībā piederošu uzņēmumu, kas tad arī DRĪKST pelnīt VIŅAM naudu?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 19.08.2010. 14.19

    Saproti, ka uzņēmēji ar entuziasmu un augstu pašmotivāciju šādos gadījumos redz ārkārtīgi lielu izaicinājumu, izcelt grimstošus kuģus! Es arī esmu šī paša tipa cilvēks!

    Skat, šis labs: “A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty” /Winston Churchill

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Dzintars Kalniņš > Ziemelnieks 19.08.2010. 15.21

    @personalatlase (aka Madara) – Madariņ, es vēlējos atvainoties par kaut kad iepriekš rakstītu (atbildi uz vienu no Taviem komentāriem), kad teicu, ka droši vien esi jau no rīta iedzērusi, jo skaidrā neko tādu nevar uzrakstīt. Palasot Tavus komentārus šeit un arī pie citiem rakstiem, mani pārņemt tādas kā tēvišķas sajūtas (nu tā, kad skaties, kā mazais bērnīņš spēlējās) un parādās smaids sejā par Tavu nevainīgo, nesabājoto naivumu, kāds var piemist tikai vēl ļoti dzīves neapbružātam cilvēkam. Un tas nav nekas slikts – novēlu, lai tādu veselīgu ideālismu Tu varētu saglabāt visu dzīvi! Taču, kad Tu ar tādu pozitīvu degsmi komentē tādus spēcīgus mahinatorus, polittehnologus un “uzņēmējus” kā Šlesers, Šķēle un Flik, tad gan tas liekas nedaudz smieklīgi un nevietā. Tev, protams, uz to ir tiesības un skaidrs, ka šie pieminētie kungi tikai priecājas par tādiem kā Tu un aicina viņus kļūt par saviem “jaunajiem biedriem”, kuri turpmāk viņu paspārnē būvēs šo valsti! Lai veicas!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 19.08.2010. 15.30

    Varbūt varu atzīt, ka man ir daļējs mērķis likt šiem cilvēkiem mainīties…es neticu, ka viņi visi IR tik slikti, viņi noteikti ir labi…PROTAMS, nevaru noliegt, ka personīgi dziļi katrs indivīds ir ieinteresēts darboties savās interesēs, ja mums uz lietām nebūtu sava interese, tad nekas arī nenotiktu!

    BET, es gribu to visu darīšanu pavērst tādā spektrā, lai ir LABI Jums, BET vēl labāk MUMS…lai cilvēki darot lietas savās interesēs domā, zina un atceras, ka viņiem ir jābūt kalpiem savai tautai. Pag. es tūlīt tev ielikšu vienu zīmīgu atziņu :)

    Pazemība pēc savas būtības nav nekas cits, kā savas personības attīstības līmeņa un morālās pilnības salīdzinājuma rezultāts. /Kants/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Dzintars Kalniņš > Ziemelnieks 19.08.2010. 16.06

    burvīgi! ;) patiesi, lai izdodas saglabāt šādu nesabojātu pozitīvismu!
    Es, savukārt, esmu vairāk tā kā reālists – katru cilvēku uztveru bez aizspriedumiem un ļoti pozitīvi, bet, ja cilvēks kaut vienu reizi mani piekāš, tad es vairāk viņam pat gribēdams nevaru uzticēties! Protams, visi var mainīties – bet tas ir jāpierāda ar darbiem! Līdz pat šim brīdiem esot pie varas pēdējos padsmit gadus šo, iepriekšējos komentāros minēto vīru darbi, nav izcēlušies ar to, ka būtu darīti tikai un vienīgi valsts interesēs! Viņu “tautas dotais mandāts”, manuprāt, ir beidzies! Lai nāk citi, kuru darbi norāda uz godprātību, ētiku un caurskatāmību. Protams, NEVIENS politiskajā vidē nav pilnīgi tīrs, bet jāizvēlas tie, kuri ir vismazāk apķēpājušies! Šķēle, Šlesers, Lembergs – nu galīgi nav tie tīrākie…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 19.08.2010. 16.11

    Jā, tam es arī piekrītu. Patiesībā briest neviltoti maza, bet laba ideja :))
    Bet, nu līdz tam, lai darbi runā par šiem cilvēkiem, kuriem tiek dots vēl viens termiņš, lai sevi pierādītu :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

Arija Saleda 19.08.2010. 10.08

Kā jau teicu, kad sākās kašķis ap zīmoliem, Fliks aizstāv AŠ intereses un visiem laikam likās ka Aināra, bet privatizācijas procesi bija tomēr Andra rokās unt tur arī Fliks uzradās tālajā 1994 gadā.

+4
-1
Atbildēt

0

anete_raugule 19.08.2010. 09.51

Lielisks piemērs, kā PLL biznesmeņi padarīs Latviju labāku!

+7
-4
Atbildēt

0

garausiitis 19.08.2010. 09.35

Lēnām sāk līst ārā tas par ko jau aizkulisēs sen runāja – proti Air Baltic tik specifiski veiksmīgi iet , jo patiesībā tas pieder trīs lielajiem onkām , bet Fliks ir topmenedžeris ,kam par labu darbu kāds procents atmests. Gan jau ka akcijas viņa ir kā apgrūtinātas, tikai informācija par to nav publiska.
Ko varam secināt par Šķēli šajā sakarā –
a) Šķēle ir stipri pārliecināts ,ka viņam nav iespējamas problēmas , ja info nāks gaismā
b) Šķēle ir ļoti uzmanīgs un uzticas tikai ļoti tuviem cilvēkiem.
Šajā sakarībā jāatzīst , ka visuzmanīgāk tomēr uzvedas Šlesers , bet Lembergam jau problēmu patreiz pietiek , tapēc uzzīmēties jaunās shēmās ir ļoti bīstami.

+11
-1
Atbildēt

0

! ASAP Promo 19.08.2010. 09.33

Ja airBaltic pārdotu SAS, vai būtu labāk?! Labākais variants būtu airBaltic ielikt biržā, tad būtu mazāk vietas spekulācijām.
Negribu nevienu aizstāvēt, bet Flikam nepiemīt latviešiem ļoti raksturīgas īpašības – gaušanās, nenovīdība un pesimisms. Tāpēc arī viņam izdodas. Ikdienā satieku daudz cilvēku, tāpēc varu teikt, ka lielai daļai latviešu ar dzīves uztveri ir stipri švaki. Slimnieks jau pats sevi neizārstēs. Vajadzīgi pozitīvie līderi…..

+3
-5
Atbildēt

11

    ltvpanorama > ! ASAP Promo 19.08.2010. 09.42

    kas viņam izdodas..prasme piezīsties un slaukt valsti?jeb labi apmaksāta zicpriekšsēdētāja loma, lai piesegtu lielākas ērces?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ! ASAP Promo > ! ASAP Promo 19.08.2010. 10.09

    Pirms Flika AirBaltic bija “vraks”. “Zicpriekšsēdētājs” neizveidotu Airbaltic par to, kas tā patreiz ir. Flikam nevar pārmest, ka valstij pietrūkst kompetences un spēju savu īpašumu pārvaldīšanā. Pēc definīcijas valsts vienmēr spēlēs pasīvu lomu un nebūs īpaši ieinteresēta biznesa attīstībā (pieder visiem un nevienam).

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ! ASAP Promo 19.08.2010. 10.15

    Alphard – viss jau ir pareizi , tikai jautājums cik valsts subsīdiju un dažādu garantiju , priekšrocību tur ir sapumpēts iekšā?

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    ! ASAP Promo > ! ASAP Promo 19.08.2010. 10.24

    Man nav žēl šo garantiju, jo redzu pozitīvu rezultātu, kas priecē. Vairāk šādu piemēru!
    Labāk paskatīties cik pati valsts naudas “izkūpina’ gaisā. Mani vairāk uztrauc tas, kāpēc nomaksājot visus nodokļus ir jākonkurē ar nodokļu nemaksātājiem un papildus tam jācenšas atlikt naudu bērna privātskolai, jo valsts skolās skolotajiem vispirms ir jādomā kā nomaksāt rēķinus un tikai pēc tam domāt kā mācīt mūsdienīgi un progresīvi.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ! ASAP Promo 19.08.2010. 10.26

    Nūu teiksim arī mazo HES īpašnieki ir cildināmi kā darītāji, jautājums ir tikai par to vai jāpārmaksā par saražoto elektrību.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ! ASAP Promo > ! ASAP Promo 19.08.2010. 10.31

    Tās nav salīdzināmas lietas. Ja HESi ir naudas “pumpis”, tad Airbaltic ir būtībā no nulles, konkurējošā vidē izaudzis uzņēmums. Tikpat labi Airbaltic varēja piemeklēt FlyLal liktenis (nebūtu temata patreizejām diskusijam:))

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ! ASAP Promo 19.08.2010. 10.38

    Alphards – tur ir daudz zemūdens akmeņu , esmu daudz ko piemirsis , bet nu virspusēji skatoties protams Air Baltic ir veiksmes stāsts .

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > ! ASAP Promo 19.08.2010. 11.05

    to Alphards
    Flikam nevar pārmest, ka valstij pietrūkst kompetences
    ———————-
    Ne tik daudz kompetences cik uzņēmības, lai uzliktu Fliku uz ceļa un pārlauztu viņa asaku. Jau pēc trīs stundām Zilupi steigā būtu pārbriduši (AŠ)² un viņu līdzdalībnieki.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ! ASAP Promo 19.08.2010. 11.09

    Es atvainojos ombros kungs, bet varbūt diskusiju var pamēģināt vest mazāk agresīvi.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > ! ASAP Promo 19.08.2010. 12.16

    to klusais
    Ja fliks un viņa padģeļņiki mazāk agresīvi laupītu, es būtu mazāk agresīvs savos izteikumos. Ķīnā, lai nodrošinātu valsts attīstību un likumību, tādus Flikus gadā publiski nošauj dučiem.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ! ASAP Promo 19.08.2010. 12.37

    Cienījamais ombros – tā nu sanācis ,ka ķīnā pavadu vidēji mēnesi gadā un tā šaušana – kāršana ir stipri selekcionēta. Manuprāt nav labākais piemērs.
    Bet jebkurā gadījuma agresivitāte komentos neko labu tik un tā nerunā . Protams var jau nolaisties līdz tādam līmenim, bet nu….

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

mxblack 19.08.2010. 09.32

Tas viss ir labi, kamēr viņš nesāk “slaukt” valsti un nodokļu maksātajus. Diemžēl preču zīmju piesavināšanās norāda uz pretējo, pie kam ar ministra klusējošo piekrišanu kamēr nesākās skandāls. Un te nu sākas ļoti nelaba smaka, kas nāk no visa šī uzņēmuma. Arī Šķēle ir klāt, tāpat Naglis un citi “biznesmeņi”. Diemžēl ne jau valsts interesēs te jebkas tiek darīts, bet gan lai no valsts pagrābtu pēc iespējas vairāk. Kungi no PLL rullē uz “pilnu klapi”.

+8
-1
Atbildēt

0

putekliic 19.08.2010. 09.27

Ja šis “zirneklis” barībai nezimato (ne tieši, ne pastarpināti) nodokļu maksātāju naudu, tad viss ok, lai tik darbojas. Man neskauž. Bažas vienīgi vai šiem onkuļiem nav padomā kādas shēmas, ka apčakarēt valsti nākotnē (lieta ar zīmola notirgošanu tās pastiprina). Tas ir ko šie onkuļi pieprot vislabāk.

+6
-1
Atbildēt

0

Viktors Kairišs 19.08.2010. 09.12

Vajag privatizēt airBaltic un tad nebūs ne par ko jāsatraucas.
http://martins.stals.lv/laiks-privatizet-airbaltic/

+1
-3
Atbildēt

0

disassociative 19.08.2010. 09.10

Nez, vai alkatībai ir augšējā robeža? Kaut kāda sarkanā līnija, virs kuras cilvēka alkatība vairs nesniedzas?

+12
-2
Atbildēt

1

    elisabeth_ipsos > disassociative 19.08.2010. 09.49

    Manuprāt, šajā gadījumā šī robeža varētu būt uzņēmuma privatizācija!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

marčiks 19.08.2010. 09.01

Neesmu nacionālists, bet Fliku vajadzētu aiztriekt atpakaļ uz viņa fāterlandi un Latvijā izsludināt par persona non grata. Domāju, ka Fliku Latvijā piesaista tieši iespēja taisīt politbiznesu, kas viņa dzimtajā Vācijā nebūtu iespējams, vismaz tādos apmēros ne.

+25
-3
Atbildēt

8

    Aivars Krauklis > marčiks 19.08.2010. 09.35

    Un uz kurieni ieteiksiet aiztriekt viņa “biznesa” partnerus – mūsu tīrasiņu bāleliņus slavenos? It kā bez dažiem ārzemniekiem šīs un līdzīgas atrakcijas nebūtu iespējamas…

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > marčiks 19.08.2010. 09.40

    Katrs var darīt tikai to, ko viņam attiecīgā valstī atļauj darīt.
    Nevis Fliks kaut kur jāsūta, bet, mūsu totāli korumpētā politiskā elite un ierēdniecība.
    Kaut vai pēdējais piemērs – zīmola pārdošana, par ko Gerhards “neko nezināja”.
    Un Latvijā tas ir tipisks bizness, īpaši tādiem politbiznesmeņiem kā Šķēle un Co – kaut kādā veidā piesūkties pie kāda valsts pelnoša uzņēmuma un caur dažādām firmiņām pārpumpēt naudu savās kabatās.

    +25
    -3
    Atbildēt

    0

    marčiks > marčiks 19.08.2010. 10.06

    Taisnība, ne jau Fliks Latvijā politbiznesu ieviesa un ne jau viņa pazušana to izskaudīs. Tomēr viņš ir līdzatbildīgs par shēmotājiem “labās Latvijas” uzturēšanu. Un pārvākties uz citu zemi, lai tur nodarbotos ar cūcībām, nav ok.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    bekijja > marčiks 19.08.2010. 10.22

    Jautajums ir – vai ieliekot vieta kadu citu, ari to astonkajis neiesuks savas ketnas? Kam Latvija ir izdevies salidzinosi veiksmigi attistit starptautiski konkurejosu un atri augosu biznesu bez vajadzigas protekcijas? Fliks bija ceriba, jo no arzemem. Tadu vietejo nevienu nezinu. Krievus mums nevajag. Un lai vai ko tada amata ieliktu, Latvijas pasreizeja politiska un ekonomiska vide visu sagande. Un ta radikali nemainas jau gadiem ilgi…tikai vel vairak degradejas. Jusu risinajums, kungi? Lai vai ka censtos pasreizeja valdiba, to, ko vini dara, ierindas cilveks nesaprot. Jo nav varas vienosanas ar sabiedribu, ka tas ir daudzas citas valstis, kad politiki savlaicigi skaidro gaidamo parmainu ietekmi. Baidos, ka velesanu iznakums bus pavisam nepatikams – Rigas domes velesanas ir viens katalizators, no Latvijas aizbraukuso latviesu skaits – otrs. Abi nerada lielas ceribas uz pozitivam parmainam.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Dzintars Kalniņš > marčiks 19.08.2010. 11.54

    @Sleepwalker – jā, nav neviena patiesi liela uzņēmuma, kas būtu attīstījis Latvijā (izaudzis) un pēc tam izgājis ārzemju tirgos. Tā ir vislielāka mūsu mazās jaukās zemes nelaime, ka normāli nodarboties ar biznesu šeit nevar, jo visas “lielās lietas” ir viens vienīgs politbizness. Tas arī traucē mazo un vidējo uzņēmumu attīstību, jo birokrātiskais aparāts, pirmkārt, ir pakārtots, lai kalpotu “lielajiem vīriem”, otrkārt, nevienam nav izpratnes par to, ka mazie un vidējie uzņēmumi ir tie, kuri normālās valstīs nodrošina lauvas tiesu ienākumu (nodokļu).
    Cik zinu, tad ELKO Grupa (IT hardware lieltirgotājs) ir Latvijas uzņēmēju lolojums, kurš veiksmīgi izgājis ārzemēs. Nu un tad jau tradicionālie – Stenders un tagad arī Madara, kuri ir “vienkāršu” ļaužu radīti un arī iziet ārpus Latvijas robežām. Bet gan Stenders, gan Madara ir maziņi, ja salīdzina ar politbiznesa apjomiem (būvniecība, valsts iepirkumi, transports, enerģētika, komunikācijas, atkritumi, utt).

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    KristapsRocans > marčiks 19.08.2010. 14.13

    To Alejandro
    Un kuru ielikt vieta? Kurs izveidoja aviosabiedribu, kura domine Baltijas tirgu, dod darbu tukstosiem cilveku, maksa nodoklus un dod mums iespeju celot par sapratigam cenam? Istens tevzemietis Gerhards? Tas, ka Fliks sadarbojas ar musu politbiznesmeniem ir Latvija pastavosas liela biznesa sistemas vaina, ne Flika. Gribi but seit, iesaisti skeles un sleserus. Fliks ir loti specigs biznesmenis un ieguvums musu valstij, pamegini paskatities uz vina paveikto

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    cheszz > marčiks 19.08.2010. 14.42

    to RobisR
    Kurs izveidoja aviosabiedribu, kura domine Baltijas tirgu- Daļēji piekrītu, jo tas viss ar miljoniem lielu valsts līdzfinansējumu.

    Dod darbu tukstosiem cilveku- Ap 1300 kā minēts AirBaltic mājas lapā.

    Maksa nodoklus- Drīzāk izvairās no nodokļiem, jo piloti noformēti caur ārzonas uzņēmumu. Ja nav peļņas, netiek maksāts arī ienākuma nodoklis.

    un dod mums iespeju celot par sapratigam cenam? – Daļēji piekrītu, jo šo iespēju mums drīzāk nodrošina AirBaltic konkurence ar Ryanair.

    Fliks ir loti specigs biznesmenis un ieguvums musu valstij- Daļēji piekrītu, jo viņa šaubīgie darījumi, nezināmas izcelsmes līdzekļi un shēmas (zīmols!) liek apšaubīt sekmīgu biznesa attīstību ilgtermiņā.

    Un kuru ielikt vietā?- Latvija nav TIK maza, lai neatrastu labu speciālistu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ilva > marčiks 19.08.2010. 15.13

    Vai, šeit es nepiekritīšu – vienkārši mēs par viņiem nezinām, jo tie nešmucējas un nenonāk ne dzeltenās, ne baltās preses slejās.

    Piemēri:

    http://www.realsoundlab.com/
    Panasonic savos TV šo sistēmu piesaista

    http://www.baltrotors.lv/
    Viens no pasaules līderiem savā jomā.

    tas tā ātrumā, ko es atcerējos

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam