PB prezidents: 100 latu stipendija dienā vai mēnesī?

55

Komentāri (55)

shefere 13.08.2010. 18.53

Man šķiet, ka ja Vienotībai, nu labi, ne Vienotībai, bet JL būtu kaut vai viduvēji PR speciālisti, viņi ar šīs epizodes palīdzību spētu sataisīt īstu starptautisku skandālu, kurš mums nāktu tikai par labu! Jo salīdzinot ar Grieķijas vājprāta izsķērdību un summām, un prasībām, mēs esam pieticīgi kā darba skudras! Bet nav to speciālistu. Vai arī viņi netiek uzskatīti par vajadzīgiem.

+1
0
Atbildēt

2

    reiznieks > shefere 13.08.2010. 20.27

    Tieši tā – uztaisīt starptautisku skandālu, ka Pasaules Bankas prezidentam nav ne mazākās sajēgas cik cilvēki vispār saņem Latvijā un viņš vēl uzdrošinās ieteikt samazināt pensijas, kas jau ir zem iztikas minimuma.
    Izskatās, ka valdībā nav neviena kompetenta cilvēka, kas to spētu PB pienācīgi izskaidrot.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > shefere 13.08.2010. 22.04

    Lielie kundziņi no PB un SVF ir tieši tikpat tāli no realitātes, ka vietējie lēmēji.

    0
    0
    Atbildēt

    0

elizabete_rutens 13.08.2010. 17.25

Nebiju klāt, bet man tas atstāsts izklausās pēc tā, ka PB vadītājam pastāstīja, kas par mežonīgu draņķi ir latvānis (man nelāgi ap dūšu paliek katru reizi, kad braucu tiem laukiem garām) un cik tas ir bīstams veselībai. Es droši vien arī būtu pajokojis, ka par tādu darbu tie 100Ls tak ir par dienu, ne mēnesi.

0
0
Atbildēt

0

vilcēns, madarīnmeit 13.08.2010. 17.23

100 valūtas vienības dienā – tas pasaulē nav liels skaitlis. Piemēram, Japānā minimālā alga ir apmēram 1000 jēnas stundā. Zviedru 100 kronas ir 7 Ls.
Bet lats ir Eiropas vērtīgākā valūta, pasaulē 3. vērtīgākā, mums 100 – tas ir ohoho.

Var jau būt, ka cilvēks arī zināja valūtas kursu, tādā gadījumā viņš nebūs sapratis, kā ES dalībvalstī var būt tāda nabadzība.

+2
0
Atbildēt

0

reiznieks 13.08.2010. 16.56

No šodienas es vairāk neticu nevienam premjera vārdam!
Ja mūsu valdība nav spējusi kārtīgi paskaidrot aizdevējiem tik būtisku niansi – vai algās un pensijās norādītas summas maksā dienā vai mēnesī – tad Valdībai būtu jāatkāpjas par tādu klaju nolaidību!!! Šie laikam arī domā, ka pensionāri saņem 130 Ls dienā, nevis mēnesī un tāpēc liek samazināt pensijas. Droši vien, ka vēl daudz kas netiek pienācīgi izskaidrots dēļ vājām svešvalodu zināšanām un nevīžības. Droši vien arī tāpēc, lai pēc tam varētu atrunāties, ka aizdevēji lika …
Pieplusojot klāt vēl bezkaunīgo miglas pūšanu acīs pensionāriem pirms iepriekšējām pašvaldību vēlēšanām, man visa ticība JL ir zudusi (kaut gan līdz šim vēl biju noskaņots vairāk pozitīvi, nekā negatīvi).
NOŽĒLOJAMA BEZATBILDĪBA no premjera un valdības puses!

+2
-1
Atbildēt

1

    piziks > reiznieks 14.08.2010. 10.47

    Defountee! Vai ta bija daudz iemeslu šim premjeram ticēt iepriekš? Lielīgs kā paša politmentors Repše jau ir bijis: kladzinājis līdzi JL eks-vadonim par Satversmes Tiesas ekonomisko kaitniecību, kaut paša juristu komanda nespēja juridiski precīzi formulēt pensiju samazinājumu. Melojis un likumus pārkāpis jau savā finministra laikā: pirms gadumijas kopā ar Repši aizturot PVN atmaksas lielajiem nodokļmaksātājiem un nodarot zaudējumus i tiem, i valstij.
    Sudrabas pieminēto Excel tabuliņu kovbojs? Vakar taču paziņoja, ka cirps atlikušo nodokļmaksātāju — kārtējoreiz tieši fizisko personu, pensionārkandidātu! — otro pensijlīmeni uz “nullīti”. Turklāt nekaunīgi atsaucās uz Igauniju! Kurš netic, ka Igaunija savējiem atdos visu vēlāk, un — kurš netic, ka Latvija savējiem neko neatdos nekad/tuvākajos 20 gados?!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Māris Diņģelis 13.08.2010. 15.10

Interesanti, ko tieši nozīmē tā “jautrība”. Vis smējās, gar zemi apkrituši, vai pasmaidīja?

Dēļ šīs “jautrības” PB vadītājs sakautrējās un nepajautāja, kāds ir lata kurss.

+2
-4
Atbildēt

2

    www.vecamate.lv > Māris Diņģelis 14.08.2010. 06.26

    Cien.Nellij!Nu, ja PB kungam nav kaut aptuvena priekšstata kas ir lats, tad jautājums- kāpēc un pēc kādiem aprēķiniem PB piedalās palīdzības programmā Latvijai..
    Nu, sanāca kungam ,sanāca.. Atrādīt to, cik ļoti naktis neguļ,cik centīgi rēķina,informē speci visā EU, lai mums ietu tikai labāk.:)Kas ir iekšpolitiska mitoloģija.
    Mūsējie, protams, nekrita gar zemi no smiekliem.. ticamāk slēpa smaidus aiz bukletiem un karodziņiem.. Kā jau ierasts,kad barons atbraucis muižiņu “inspicēt” .Normāli,ierasti.Kas skumjākais, dižas šim alternatīvas šobrīd tiešām nav.Gribētos gan cerēt- būs. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Māris Diņģelis 14.08.2010. 10.39

    Bēdīgāka ši ainava ap Zēlika k-ga komunikatīvo izgāzienu kļuva ne jau paša Zēilka dēļ, bet gan ar Finansu ministrijas klerku veiklo taisnošanos lempīgā ātrumā: turpmāk būšot tekstos jā”boldē” precizējumi mēnesī, nevis nedēļā vai dienā — runājot par algām un pensijām sarunu ar SVF, PB utml. dokumentos. Šis veiklais lempīgums vairāk liecina par mūsu sarunu dalībnieku prāta, darbaspēju, prasmju un motivāciju jaudu/kapacitāti kā katastrofālu. Kas piedalās sarunās? Rimševics? Pārāk iedomīgs, lai tādus sīkumus precizējumos uzmanītu. Repše, kam ar angļu mēli pašvaki, bet ar speciālo terminloģiju galīgas auzas? Dombrovskis, kas tehnisko jautājumus uztic komandai, kamēr pats atelšas un sarunu laikā domā par savu turpmāko karjeru SVF vai PB utml.? Zēlika “obloms” ir mūsējo prasmes/katastrofālas neprasmes sarunāties trūkums.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

odzina 13.08.2010. 15.00

Pilnīgi piekrītu, ka LVL 100 mēnesī par verga cienīgu darbu, kas apdraud veselību ir pilnīgs ārprāts. Bet kur aitas tur cirpēji. Ja cilvēki nepiekristu strādāt par 100 latiem mēnesī un cīnītos par savām tiesībā uz normālu dzīvi, noteikti sociālie darboņi atrastu 5 x labāku risinājumu. Nožēlojami, ka cilvēki neciena savu laiku, nenovērtē ieguldījumu un piekrīt būt par vergiem.

+3
0
Atbildēt

0

martins_zvejnieks 13.08.2010. 14.36

Vonnegūtam ir labs pārfrāzējums Bībelei: “Nedodiet ķēniņam neko, jo viņš ne sūda nezin, kas notiek.” Zēliksi un zēliksiņi dzīvo citā realitātē. Tas man tāds parastā letiņa koments.
Lai gan no otras puses, palasoties komentus šeit un citos portālos, rodas iespaids, ka dzīvojam attīstītā sociālisma valstī un kādi nelieši (lasi – kapitālistiskie plēsoņas) ir atnākuši un atņēmuši mums tos labumus, kas pienākas tikai tādēļ, ka mums gadījies piedzimt. Lielai daļai tautas darbspējīgā vecumā derētu atmosties no 20 gadu letarģijas. Esiet sveicināti Brīvajā Tirgū, esiet sveicināti Demokrātijā (vai, lai kas tas arī būtu)!

+4
-2
Atbildēt

2

    Liga Riga > martins_zvejnieks 13.08.2010. 15.00

    Ministru prezidents Valdis Dombrovskis (JL) piektdien Siguldā, tiekoties ar Zēliku un Eiropas Savienības Attīstības komisāru Andri Piebalgu, stāstīja par situāciju Latvijas tautsaimniecībā, informē premjera preses sekretāre Līga Krapāne. Premjers norādīja, ka makroekonomiskie rādītāji apliecina ekonomikas pakāpenisku stabilizāciju, jo iekšzemes kopprodukts pirmajos divos 2010.gada ceturkšņos uzrāda stabilu pieauguma tendenci.
    Tātad PB šefam tiek stāstīts, ka viss ir mūsu valstī labi un var turpināt algu, pensiju utt. samazināšanu!

    P.S. Domāju, ka Psaules bankas Prezidenta kungs labi zina, kādai valstij aizdeva naudu. Nauda bija aizdota NATO un ES dalībvalstij, tās tautai, nevis tās apzadzējiem. Starp citu, būdams Latvijā, Pasaules bankas Prezidenta kungs neatsauca ziņojumu, ka Latvija ir nozagta valsts. Tajā pašā laikā tiesiskas valsts atjaunošana ir arī mūsu rokās. Kā vēlēsim, tā būs.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > martins_zvejnieks 13.08.2010. 15.41

    Tā arī Dombrovska lielākā problēma- cipari, makroekonomiskie rādītāji, koeficienti, fluktuācijas, procenti u.tt. Cilvēki? Kas tie tādi? Nekur tālāk par klerka domāšanu nav ticis.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

oktanvis 13.08.2010. 14.08

Te nu tomēr akmens mūsu pašu sētā – vājš situācijas skaidrojums no mūsu amatpersonu puses, kas kundziņam no PB liek domāt, ka arī pensionāri saņem pa 100 Ls dienā, sak’ nekas jau traks nebūs, ja padzīvos ar 80 Ls dienā. Gandrīz smieklīgi, ja nebūtu tik skumji…

+1
-1
Atbildēt

0

Liga Riga 13.08.2010. 13.19

Vēl daži komentāri.
Ne jau šim kungam, bet tiem, kas ņirgājas par mūsu bezdarbnieku armiju. Paši savās neskaitāmajās”padomēs” un valdēs saņem pat 10000 un vairāk Ls mēnesī, bet uzskata, ka ir normāli, ja bezdarbniekam pāris mēnešus gadā var samaksāt Ls 100, vai policistiem Ls 200-300 uz rokas.
Ārzemnieki tāpēc nesaprot, ka mūsu vidējā alga un vidējā pensija pieaug. Saskaitiet kopā 100+10000 un izdaliet ar 2. Vidēji iznāk 5050 mēnesī. Un NEO taču jau publiskoja cik ir ar tiem 10000 un vairāk. Matemātika !!.

+15
-1
Atbildēt

3

    daina_tabuna > Liga Riga 13.08.2010. 13.31

    Davai matemātiķi parēķini vēl! Bezdarbnieki ir ap 200 tūkstošiem. Vai tie lielo algu saņēmēji ir 200 tūkstoši, lai tie Tavi 5050 mēnesī sanāktu? Un par kādiem nopelniem vienam alkānam no Mazpisāniem būtu jādod 5050, ja viņš savā dzīvē neko jēdzīgu nav izdarījis, ja neskaita 10 bērnu uzražošanu tādai pašai “pūt un palaid”?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Grāfs > Liga Riga 13.08.2010. 14.07

    > devalvētam dolāram
    ——————-
    pirms bļaut, izpēti cēloņus! kāpēc LV ir tik daudz ‘alkānu’ un ‘pūt un palaid’? za chto borolisj, na to i naporolisj!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Liga Riga 13.08.2010. 15.35

    Kas tur ko pētīt? Visi taču tādā zvērā nedzer. Tātad problēma pirmkārt ir pašā cilvēkā. Latvija ir starp 70 bagātākajām pasaules valstīm, bet 70 nabadzīgākajās nav tads alkoholisms kā pie mums. Problēma nav valstī, bet kultūrā. Un kultūra ir tas, kas veidojas no konkrētā reģiona cilvēku vidējā aritmētiskā. Paldies austrumu kaimiņam!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Liga Riga 13.08.2010. 13.19

Asaras birst, ka latvieši tik zemu krituši.
Pasaules Bankas prezidents Zēlikss uzzina, ka «simtlatnieki» 100 latus saņem mēnesī, nevis dienā.
Runājot par atalgojumu, PB prezidents pārvaicāja, vai šie 100 lati tiek maksāti dienā, kas izraisīja apkārtējos jautrību. Tie apkārtējie bija mūsu pašu bāleliņi, kas atbildīgi par pe`dējo 20. gadu politiku un valsts nozagšanu. Zēliks pauda neviltotu apbrīnu par šo cilvēku darbu.
———————-
Kā nu nepaudīs izbrīnu, ka 21. gadsimtā Latvijā cilvēki nevis cīnās par savām tiesībām, bet strādā verga darbu stipri zem iztikas minimuma. Tā nekur Eiropā nav . Vienam otram bagātniekam tas ir sapnis – vergi par 100 latiem mēnesī.
Īstenībā ir nozagts latviešu strēlnieku iegūtais. Īznāk, ka dzīvības bija atdotas tikai par 20 gadiem brīvības, bet nākošie neprata brīvību nosargāt. Jo baidās no sāpēm.

+10
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 13.08.2010. 13.03

Man jau gan šķiet, ka džeks pārjautāja tāpēc, ka pārklausījās, jo 100 Ls dienā jeb 200 dolāri dienā par tādu darbu pat Dānijā nesaņem.

+1
-1
Atbildēt

1

    daina_tabuna > andrisskrastins 13.08.2010. 13.34

    Nu jau bišķi pārspīlē. Tik lielas algas melnstrādniekiem Dānijā nu gan nav ne pirms, ne- vēl jo vairāk- pēc nodokļiem. Tas jau ir puslīdz kvalificēta darbaspēka algu līmenis- taksists, sekretāre, kasieris.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ingus 13.08.2010. 12.32

Misters dzīvo citā realitātē..
Un tādi ir padomdevēji, kas saka kas un kā jādara

+2
-2
Atbildēt

0

disassociative 13.08.2010. 11.46

Smieklīga patiesībā šajā jautājumā nekā nav. Normālas Eiropas valsts pilsonis noteikti nespēj saprast, kā citas ES savienības valsts pilsonis var dzīvot ar pāris eiro dienā. Pieļauju, ka šim prasītājam pašam varētu būt dienā daudz lielāka alga nekā šiem cilvēkiem mēneša stipendija. Un, pieļauju, ka arī mūsu pašu Saeimas bāleliņi pat iedomāties nespēj, kā Latvijā patiesībā dzīvo vairāk kā 50% cilvēku. Paši vainīgi vai ne paši vainīgi, bet, ja tā ir sistēma, tātad tā nav tikai un vienīgi pašu cilvēku problēma, tā ir valsts kopējā problēma.

+4
0
Atbildēt

0

J. Zeiļuks 13.08.2010. 11.09

Bet tas ir arī mūsu spēks – ka mūsu cilvēki spēj šādai situācijai pielāgoties, iet, strādāt par mazām naudām un meklēt risinājumus. Bagātajās valstīs bezdarbnieki ir daudz kūtrāki; nespējīgāki pieņemt jauno dzīves realitāti (paskatieties ASV ziņu izlaidumus) un pazemināto dzīves līmeni. Celsim savu labklājību pacietīgi un balstītu uz reāliem darba augļiem, nevis naudas piedrukāšanu!

+24
-3
Atbildēt

3

    Tane-Dane > J. Zeiļuks 13.08.2010. 11.14

    It kā pareizi, vienīgi būs grūti šai ziņā cīnīties ar drukātājvalstīm.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > J. Zeiļuks 13.08.2010. 12.35

    Tā nav pielāgošanās, bet pašsaglabāšanās instinkts. Tas ir apmēram tas pats kā priecāties cik zirgs ātri skrien, ja tam iesmērē pakaļā terpentīnu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ābelīte > J. Zeiļuks 13.08.2010. 13.20

    Jā jā, kā tad! Mūsu spēks ir paciest oligarhu bezpriģelu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Tane-Dane 13.08.2010. 10.57

Kad viņi mūs iemācīs izdzīvot par dolāru dienā un tad nesīs šurp savas ražotnes (tik ļoti gaidītās investīcijas).

+4
-3
Atbildēt

5

    daina_tabuna > Tane-Dane 13.08.2010. 12.33

    Un kas tajās strādās? Juristi, mārketologi, skolotāji un žurnālisti? Līdz ar lielo rūpnīcu slēgšanu mēs esam ārā no šīs aprites. Ir pāris desmiti labu piemēru, kas paši mokās ar speciālistu trūkumu un viss. Ja tāds Samsung, LG vai Philips atvērs rūpnīcu, tad tikpat ātri aizvērs, jo nebūs darbinieku. Bet ievest viesstrādniekus ir muļķīgi, jo vienkāršāk ir uzreiz celt rūpnīcu tur, kur tos var dabūt.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Tane-Dane 13.08.2010. 12.52

    Ja ir rietumnieciska, lēta, labi kontrolēta un stratēģiski ideāla teritorija, tad nav dārgi tajā ievest arī dažus speciālistus, bet lēto aborigēnu pulciņam iemācīt lodēt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Tane-Dane 13.08.2010. 12.59

    Dolāram šoreiz skarbās patiesības žetons šodien. Diemžēl mēs varētu strādāt pat par vairāk kā 100 Ls mēnesī – un tad visi te gribētu rūpnīcas būvēt. TIKAI nav jau to speciālistu. NAV to, kas apmācītu melnā darba darītājus – konverjera apkalpotājus, štancētājus, krāvētājus (jo elektronika nav pagales, krāmēt vajag mācēt).

    Problēma arī ir tajā, ka valsts pat ir gatava apmaksāt diezgan labu skaitu inžinieru apmācīšanu, taču zināšanas fizikā un matemātikā ļoti daudziem ir tik trūcīgas…Un es pat nesaprotu kāpēc – man zināšanas ir bijušas vienmēr so so, bet vienmēr ir bijusi gribēšana kaut ko izpētīt, kaut ko saprast. Šādu degsmi jaunajos un šī brīža bezdarbniekos neatrodu. Tik vien kā sēnes uz Īriju lasīt. Kauns.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    eriks_smagris > Tane-Dane 13.08.2010. 18.02

    Atzīsti, ka pats(pati???) arī neesi nekāds augsti kvalificētais strādnieks, kas pie darbagalda varētu stāvēt un kurš būtu ‘investoru sapnis’
    Nezinu kāda ir Tava kvalifikācija un izglītība, taču viens ir skaidrs- vārdu ”inženieris” Tu pareizi uzrakstīt nemāki, bet interneta iršanai tas nav būtiski!;)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Tane-Dane 13.08.2010. 23.55

    Ak tad te viens kārtējais X ir atnācis citiem pieres mērīt, kurš neko nezinot, bet viens viņam skaidrs esot.:)))))))))?
    Tev taisnība, neesmu investoru sapnis un nekad tāds nebūšu, jo investēju tikai un vienīgi pats savā biznesā.
    Bet ja par interneta iršanu runājam, tad anonīmie irsēji man riebj visvairāk, jo par saviem vārdiem tie neatbild.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ekmanis 13.08.2010. 10.53

Šķiet, ka PB prezidents tikai parēķināja, cik par tādu darbu un tādiem darba apstākļiem vajadzētu maksāt normālā valstī.

+24
-5
Atbildēt

2

    Ziemelnieks > ekmanis 13.08.2010. 11.54

    PROTAMS!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > ekmanis 14.08.2010. 06.07

    Nu ja, cienītskungs iespējams padomāja, ka 50-60 ls stundā būtu normāli, bet 100 sanāk mazliet izšķērdība. :) Kopā gan šis nozīmē ,patīk vai ne, mūsējo nespēju parādīt realitāti.Aizvien raportējam, pievelkam kāju, un rociņu pie cepures.Kungs nezina,un principā- kāpēc gan būtu,ja nav info .. Bet nezin, jo neviens latvju valstskungs, acīmredzot, viņam boldā to nav pateicis.Tā lūk, ir sāls.

    0
    0
    Atbildēt

    0

kreëstliv 13.08.2010. 10.52

Bet interesanti tas, ka uzreiz tiek uztverts šādā veidā – tā kā nebūtu laiks vienreiz beigt ar to cietēju nāciju?

+4
-1
Atbildēt

1

    Uldis Šneiders > kreëstliv 13.08.2010. 11.15

    Manuprāt tā cietēju nācija ir uzspēlēta un pārspīlēta…Daudzi iedomas jauc ar realitāti. Piemēram, pensionāri nebūt allaž necieš, bet jūtas patiesi sūdīgi, jo ir atkarīgi… Atkarība NAV pozitīva sajūta!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

kreëstliv 13.08.2010. 10.47

Šaubos, vai viņam vispār bija informācijas par lata valūtas kursu vai to, cik vērts ir viens lats, jo, pārrēķinot 100 lati dienā būtu 2000 LVL mēnesī pie normāla darba laika – līdz ar to alga, kas arī tajā pašā ASV un Vācijā ir pietiekami liela, lai maksātu’diezgan kvalificētiem darbiniekiem.

+7
-2
Atbildēt

2

    dzintarz > kreëstliv 13.08.2010. 11.17

    Man arī šķiet, ka ļoti normāls Zēlikes kunga jautājums. Simts laši dienā varbūt tiešām mazliet par daudz, bet vismaz 50-60 lašus dienā cilvēkam tā kā būtu jānopelna, ja viņš kaut ko reāli dara.
    Bet mūsu labiešveidīgie asinssūcēji – Alpu kalnu jājēji,un vispāri pasaules apceļotāji, jau nevar tādus piznesus sabīdīt, kur nauda apgrozās un vērtības tiek saražotas.
    Knapi vien pietiek pašiem ko izlustēties pa pasauli un pašām silikonu un lupatas iepirkt.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > kreëstliv 13.08.2010. 12.29

    Lai tādus biznesus sabīdītu, ir jāiegulda tehnoloģijās, kas ļautu cilvēku skaitu pašā ražošanas procesā samazināt līdz pārītim pieskatītāju. Manuprāt labāk ir ka mums ir 17% bezdarbs un pārejiem tiek vismaz bišķiņ, nevis tikai 17% strādā, bet toties saņem normālas algas. Latvija nav un nekad nebūs tā valsts, kur būs tās lielās algas un mazs bezdarbs vienlaikus. Tas ir pret ekonomikas likumiem. Ja mēs ko tādu gribam panākt, tad jāved iekšā izglītoti tehnisko specialitāšu pērstāvji- ķīnieši, turki, indieši, kas šeit tad strādātu, jo mums pašiem nav speciālistu. Un kad paskatās, ko vidusskolu beidzēji taisās studēt… nav ne mazākās pārliecības, ka Latvijā kādreiz ražos kaut ko jēdzīgu un lielos apjomos.

    Ar tirdzniecību un pakalpojumiem vien bagāts nekļūsi. Ir jāražo.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 13.08.2010. 10.43

Domāju, ka smieklu te maz…. Manuprāt tas pierāda vienu: PB padomi der, bet ne mums, jo viņi vienkārši nesaprot, kā pensionārs var dzīvot trūcīgi un brīvo laiku nepavadīt ārzemēs…
Nesen biju Zviedrijā. Divi paziņas bezdarbnieki dosies atpūsties uz Skotiju un tad meklēs darbu… Bezdarbnieki no Zviedrijas laukiem.
Cik bezdarbnieku Latvijā tā var un – vai PB dzīves līmeni Latvijā nevērtē pēc tā paša citviet?

+4
-2
Atbildēt

0

mantins7 13.08.2010. 10.43

Vēl tikai trūka ieteikums ēst kūkas, ja nav maizes. :)

+11
-7
Atbildēt

0

Una Grinberga 13.08.2010. 10.42

Humors paliek humors, pat ja melns, tomēr PB prezidentam nav jāpārzina situācija 200 valstīs līdz pēdējai detaļai. Priekš tam ir analītiskais personāls, kas arī reāli veic darbu. Prezidents tikai tāpat – ekskursijā.

+14
-6
Atbildēt

7

    putekliic > Una Grinberga 13.08.2010. 11.16

    Jāzina nav, bet kaut kādus elementārus loģiskus secinājums jāspēj izdarīt, lai neuzdotu tādu jautājumus. 100 Ls dienā pat ASV tālu ne kurš katrs pelna. Bet varbūt Zēlika kungs bija “kudiš” labākās domās par LV attīstības līmeni un budžeta iespējām??

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 13.08.2010. 11.23

    Man šķiet, ka šim notikumam tiek piešķirta pārāk liela nozīme – gadās taču visādi! Varbūt cilvēks bija viesnīcā bez kondicioniera un visu nakti negulēja, jo bija par karstu. Ja kaut kas tāds tiktu pateikts preses konferencē vai kāda ziņojumā, tad gan vajadzētu satraukties!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Una Grinberga 13.08.2010. 12.21

    Es drīzāk domāju, ka viņš nav iedziļinājies valūtas kursos. Ārzemniekus nereti pārsteidz Latvijas cenas- ķer uz nebēdu, bet kad vēlāk pārrēķina valūtas kursu, tad sāk meklēt sirdsdrapes, jo cenas ta anormālas :-)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    janisvinodis > Una Grinberga 13.08.2010. 14.48

    …Un viesnīcā labierīcības pagalmā, aukstā ūdens krāns koridora galā…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Juris Millers > Una Grinberga 13.08.2010. 16.26

    Es domāju viņš vienkārsi nevarēja iedomāties kā ar 100 Ls mēnesī vispār var izdzīvot. Tas arī viss.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 13.08.2010. 16.40

    Nu, nedomāju, ka viņš nav bijis Āzijā vai Āfrikā, kur 100Ls jau ir visa gada ienākumi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Nav jau pirmais, kas tā izceļas, tikai šoreiz tas ir pa presi visur izziņots. Nu un, ka pajautāja: dienā vai mēnesī?
    Ja nekļūdos, tad Ungārijā 100 forinti ir 25 santīmi mūsu naudā, tur par analoģisku jautājumu arī skatītos kā uz jocīgu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

FaLcoN 13.08.2010. 10.39

Njā… un šis vīrs iesaka samazināt pensijas…

+10
-4
Atbildēt

1

    FaLcoN > FaLcoN 13.08.2010. 10.42

    Viņš droši vien domā, ka to pensiju (nepilnos 200) maksā pa nedēļu vai dienu…

    +9
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam