Kampars prasa anulēt "airBaltic" darījumu

87

Komentāri (87)

Ieva Trezūne 30.08.2010. 06.40

Tā vācietis iznīcināja Līvānu stiklu, vācieši un angļi iznīcināja tekstilrūpniecību, Bankas Baltija angļu revizori iztīrīja naudu…. Mute paliek sausa, kā ārzemnieki šeit šiverē… Vai nav laiks viņiem parādīt durvis ar kājas spērienu….

0
0
Atbildēt

0

soucha 04.08.2010. 22.47

vesela kaudze komentāru jau izteikta, tā ka varbūt atkārtošos..

1. 2009.gadā airBaltic publiski izreklamētā peļņa bija ~14m LVL. Pieļauju, ka nekāda īpašā bilances vērtība pārdotajiem aktīviem nebija, tāpēc man šķiet, ka šis darījums (~9mLVL ieņēmumos, nebūtiskas izmaksas) ir bijis ļoti liela daļa no sarēķinātās peļņas. Secinājums – uzpūsta grāmatvedīas peļņa uz papīra.

2. fascinē apgalvojums, ka uzņēmums piesaistījis finansējumu darījuma brīdī (decebrī), ja paši atzīst, ka samaksa jāveic 2010.gada laikā :D

+6
0
Atbildēt

0

♣Shaggy♣ 04.08.2010. 22.41

Pārdot to LV piederošo pusi Flikam un miers.
Bet to jau ar nevar, jo tad Kamparam vairs nebūs par ko šokēties.

+1
-3
Atbildēt

1

    cheszz > ♣Shaggy♣ 05.08.2010. 14.00

    No cietuma Flikam to būs grūti pārvaldīt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

runivs 04.08.2010. 21.34

Zīmola pārdošana ir slieksnis, kas visiem šī darījuma veicējiem un uzraudzītājiem prasa uzņemties atbildību un atkāpties no amata – tas attiecas gan uz politiski atbildīgo ministru Kasparu Gerhardu (TB/LNNK), gan valsts pārstāvjiem airBaltic padomē, gan pašu Fliku. Viņu rīcība pelnījusi arī tiesībsargājošo iestāžu pārbaudi (pirmais tests jaunievēlētajam ģenerālprokuroram Ērikam Kalnmeijeram).
++
PRECĪZI!
Tā būtībā ir ņirgāšanās par valsti un nodokļu maksātājiem. Pirms neilga laika Gerhards uzstāja, ka nepieciešams no valsts budžeta ieguldīt pārdesmit milj.ls airBaltic pamatkapitālā.
Ļoti neglīta rīcība bija arī Krievijas Jaunā viļņa balagāna sponsorēšana ar 50 000 EUR.

+5
0
Atbildēt

0

varrvara 04.08.2010. 20.36

Šis bardaks satiksmes ministrijā pilnā plaukumā sākās ar PLL premjera kandidāta, ,,gāze grīdā,, realizētāju Latvijā – Šleseru. Ģerhards ar šo saimniecību netiek galā jo visur salikti ,,šofera dēli,,. Arī Gerharda vēlme kaut ko labot šajā kantorī ir ,viegli sakot, ar mazu interesi. Drīz vēlēšanas un par nākotni jāpadomā!

+5
0
Atbildēt

0

Jean 04.08.2010. 14.06

Kad valsts pārņems airBaltic savā kontrolē, tad līdz bankrotam ilgi nebūs jāgaida. Tas, ka uzņēmums tā aug ir tikai tāpēc, ka valsts tur ar saviem politiskajiem ielikteņiem netiek ne tuvumā.
Un tad Rīgas lidostā svilpos vējs :-(
Bet iristiem tāpat kā jaunlaiciešiem ka tik kādu ielikt cietumā. Labāk no tā nedzīvosim, bet vismaz kāds cits dzīvos sliktāk!

0
-10
Atbildēt

4

    cheszz > Jean 04.08.2010. 14.38

    Kā ziņoja DB, pērn gada beigās AirBaltic kopējie parādi bija 74,5 miljoni latu. Šobrīd notiek uzņēmuma vērtības samazināšana un slēptā privatizācija, kas nekavējoties jāaptur un tā vērtība jāatjauno. Ja valsts kā galvenais akcionārs un finansētājs nespēj aizstāvēt savas intereses uzņēmumā, tas jāprivatizē, bet godīgā un caurspīdīgā veidā, atklātā konkursā.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Jean 04.08.2010. 14.48

    Par uzņēmuma vadību cilvēkiem – pasvītroju – “cilvēkiem” maksā algu. Ko cilvēki godprātīgi atstrādā. Bet ir zināma šlaka, kam ar to nepietiek. Tie papildus pie algas pamanās vēl lielu gabalu no uzņēmuma ievilkt savās kabatās. Un ir vēl kāda – kam liekas, ka tā arī vajag darīt. Visur un vienmēr! Savādāk nemaz nav iespējams! Vai visi rudmatainie tā domā, Bertold?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Jean 04.08.2010. 14.53

    Vai tev, Rudmati, neliekas, ka pastāv liels risks, ka ar AirBaltic var notikt tas pats, kas LP vai vēl ļaunāk – tam var draudēt Parex liktenis? Tev nav skaidrs, ka ar zīmola piesavināšanos vienlaicīgi tiek uzlabota uzņēmuma bilance? Nav noslēpums, ka uzņēmumam nav arī pietiekošas naudas plūsmas; pretējā gadījumā netiktu veiktas regulāras biļešu iepriekšpārdošanas akcijas par zemām cenām.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Jean 04.08.2010. 22.12

    “Mākslīgas diskusijas?” Jēziņ, tur kāds jūtās varen droši.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 04.08.2010. 13.10

Uzņēmuma padomē Krastiņš bīstamāks kā žurku armijas uzbrukums sakņu bāzei.

+18
0
Atbildēt

1

    andris902 > dro 04.08.2010. 13.12

    …precīzāk pateikt vairs nav iespējams!!!!… :)))

    +8
    0
    Atbildēt

    0

lailabidzane 04.08.2010. 12.59

.
“Jāizvērtē, cik lielā mērā šis darījums atbilst valsts interesēm,” tā LR šorīt sacīja Dombrovskis.
Anulēt, tā Kampars. Zināmajiem IR komentētājiem, un par to nebija jāšaubās, šoreiz patīk Kampars. Par Dombrovski attiecīgajā gadījumā “labais tonis” prasa klusēt.
Jā, patīk. Nevis piekrīt, vai atbalsta. Lai piekristu vai atbalstītu, būtu jāsaprot. Bet ko nu tur! Ko lieki piepūlēties!
Labāk tā smuki un sulīgi pagānīties! Pavibrēt kopīgi! Patīkami taču!

+1
-6
Atbildēt

0

laila zirina 04.08.2010. 12.54

Tagad es sāku saprast kāpēc strēlniekiem, Ulmanim un citiem brīvvalsts patriotiem vācieši tā nepatika.
Flikam derētu izstāstīt par 1905.gadu. Lielās līnijās to izprovocēja vācu baronu un krievu imperiālistu mēra sajūtas zudums, galēja augstprātība un alkatība.

+3
-2
Atbildēt

0

Gundars Āboliņš 04.08.2010. 12.43

Un tā mēs attopamies kārtējo reizi tad, kad vilciens sen jau gabalā…Tas ir neatgriezenisks process, un turpmākais būs tikai matu skaldīšana visu priekšvēlēšanu laiku!

+2
0
Atbildēt

0

dzintarz 04.08.2010. 12.33

Flikam vienkārši bija apnicis būt par CEO. Sāk visādas deklarācijas prasīt, prese uzbrauc dižajam Eeiropas mēroga piznesmenim.
Tāpēc apzināts izgājiens. Jo par šādu gājienu normāli ir izmest nekavējoties.

Bet čalim nekas nesanāca, jo mūsu ģeniālo akcionāru padome – ko domājies – noslauka spļavienu sejā un apstiprina darījumu!

Nekas – Fliks izdomās nākošo uzmetienu – vēl trakāku. Varbūt, ka to akcionārs Viga Lazdiņš (“90gadu muitas” topdarbonis) vair nevarēs uzlaizīt?

Lai gan šaubos, jo blēži ar to gadu rūdījumu spēj visu. Viņi ir ģenētiski citādi veidoti. Praporščika gēni šiem vīriem ir.

Nupat kaut kur lasīju foršu vecu un jau piemirstu pateicienu/aņuku:

Prapors jau otro dienu ar norūpējušos ģīmi vazājas pa karaspēka daļu.
Jaut.: čo takoj ozabočennij hoģiš? Doma kakije to probļemy?
Atb. da ņet. vot hožu i vsjo dumaju – ņe zabyl ļi čto ņibuģ spizģiķ..

+17
0
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 04.08.2010. 12.18

…Šādi pirkumi ir saskaņoti visos līmeņos. Kas tikai parāda Latvijas seju un veidu kā tiek kārtotas štelles joprojām!
Fascinē Flika un aiz viņa stāvošo nekaunība un bezbailība,kas liecina ,ka Latvian style ir vecais labais- piesegšana,korupcija ar miglas pūšanu foniņā!

+4
-1
Atbildēt

0

andrisskrastins 04.08.2010. 12.15

Vispār neapskaužu Valdi – TB/LNNK bija nepieciešamās balsis valdības atbalstam, taču Gerhards vienkārši lobē Šlesera intereses, vai arī ir vienkārši muļķis. Vai arī ja Gerhards šo lēmumu nav akceptējis, bet viņa “apakšnieki”, tad kādam ir jālido un ir jāseko krimināllietai.

Dombrovskim Gerhards ir jāizsauc uz deķa un jāpieprasa demisija. Jābeidz ākstīties.

+21
0
Atbildēt

1

    andris902 > andrisskrastins 04.08.2010. 12.36

    ….Gerhards NAV muļķis…..viņš IR viltīgs….turklāt ar aktiera dotībām….tā kā… uz muļķības rēķina šo norakstīt nevarēs!….

    +13
    0
    Atbildēt

    0

mliepina 04.08.2010. 12.11

Nezinot detalas:
– taa ir ierasta prakse ka viena koncerna ietvaros meitas firmas maksaa citai meitai vai maatei lielas vai pat loti lielas summas par zimola izmantosanu. Viens no vislabaak optimizeetajiem piemeriem kaa siss lietas dariit esot IKEA.
– seit laikam situacija ir drusku savadaaka jo firmaam ipasnieki ir dazaadi
– aviokompanija bez varda liekas, ka nevaretu pastaaveet, tacu ari zimols bez lidmasinaam nekadu lielo naudu neienesiis.
– padomes un valdes viedoklus butu loti interesanti uzzinaat (ja taadi eksistee).

+3
0
Atbildēt

1

    Arija Saleda > mliepina 04.08.2010. 15.26

    Ja man ar tevi pieder uzņēmums uz pusēm AB, un AB visu pārdod A piederošam uzņēmumam C bez peļņas vai ar zaudējumiem, tad rezultātā es pamazām palieku bagāts, bet Tu bankrotē.
    Tie tā saucamie transferti, kurus izmanto peļņas optimizācijai tiek uzraudzīti un nav tā gluži, ka uzņēmums savu naudu dzen kaut kur pēc patikas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Vaira Tempele 04.08.2010. 11.58

Paliigs Kamparam – aresteejamo saraksts (AirBaltic padome, kas pienjeema leemumu par paardoshanu):

2009. gada 6. aprīlī akciju sabiedrības airBaltic Corporation akcionāru sapulcē tika ievēlēta jauna padome.

Jaunievēlētās airBaltic padomes pārstāvji ir Edmunds Krastiņš, Arnis Muižnieks, Daiga Falkane, Ilmārs Razumovskis un Žans-Šarls Korsaks (Jean-Charles Korsak). No airBaltic otra lielākā akcionāra – SIA Baltijas aviācijas sitēmas puses padomē ir iecelti Ilmārs Razumovskis un Žans-Šarls Korsaks.

+7
0
Atbildēt

1

    ievuliitis > Vaira Tempele 04.08.2010. 14.36

    Va-īīī! Cik interesanti! Kā var vieni un tie paši cilvēki aizstāvēt gan viena, gan otra akcionāra intereses?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 04.08.2010. 11.55

Ja tiesa, ka darījums veikts 2009.gada nogalē, manuprāt, jebkāda valsts pārvaldes reformu aizstāvība ir zaudējusi kā nupat Latvija Melnkalnei basketbolā. Klau – 8 (!!!!!) mēnešus neviens nezina VAI visi klusē par VALSTISKU darījumu!
(Piedodiet, bet mani kolēģi darbā rītos no sētnieces vai pārvaldnieka uzzina, ka bomži pagalmā nozaguši puķes vai apšķibījuši ceriņkrūmu… TAS nav joks!)
Kā valstī cirkulē informācija un kurš melš tagad?

+8
0
Atbildēt

0

disassociative 04.08.2010. 11.52

Visu izsaka frāze – darījums BIJA saskaņots ar SM. Tātad viss notika ar Gerharda ziņu.

+11
0
Atbildēt

0

P_Dancis 04.08.2010. 11.49

Respect Kamparam, bet Gerhards kārtējo reizi attaisno savu (un acīmredzot visas TB/LNNK) saimnieku cerības. Un šie saimnieki pavisam noteikti nav Latvijas valsts.

+15
0
Atbildēt

0

janisvinodis 04.08.2010. 11.38

Man īsti nav skaidrs, kāpēc notikums atklātībā nācis tikai tagad,pirms vēlēšanām? Neticu, ka par šo darījumu nebija informētas Satiksmes, Ekonomikas, Finanšu ministrijas, un ka neviens Dombrovskim nebija pačukstējis. Tagad jau vairs nav būtiski – zināja,vai nezināja. Skaidrs ir fakts, ka sakņudārzā saimnieko āzis, jo iecelts par dārznieku, bet valsts kārtējo reizi tiek apčakarēta.

+3
-7
Atbildēt

0

itommy_ 04.08.2010. 11.33

Oligarhi vainīgi. Neļauj nabaga premjerim kārtīgi saskatīt, kas notiek viņa vadītās valdības ministrijās. Atkal trīs tresnie runči plunčājas pa krējuma podu un tik sviež Valdiņam acīs treknās šļakatas, un tik sviež. Brillītes galīgi jau notašķītas, bet viņi tik sviež un sviež…

+4
-15
Atbildēt

8

    dro > itommy_ 04.08.2010. 11.54

    Jā, Zviedra kungs, Dombrovskis nav profesionālis, jo vienīgā profesija, kuru Jūs atzīstat, ir likumīgais zaglis /vor v zakoņe/:)

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 04.08.2010. 12.06

    Es redzu dīvainas lietas – ar Lattelekom, airBaltic… Ja tie ir premjera kompromisi ar partneriem, tad ļoti neveiksmīgi. Viņš tad ir ļoti smagi politiski ievārtījies. Bet ja viņš to ir nobumbulējis, tad vēl jo sliktāk. Es domāju, ka vienīgais ceļš viņam izkulties ir šodien pat padzīt vainīgo ministru.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > itommy_ 04.08.2010. 12.11

    …Andrej!…Tu prātīgs cilvēks….bet brīžiem Tavi komentāri neiet kopā ne ar Tavu izglītību…ne arī Tavu intelektu….karstums vainīgs?….Tava pataloģiskā nepatika pret VD …robežojas jau ar vajāšanas māniju….

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 04.08.2010. 12.18

    Nav man nekādas nepatikas, labprāt pa kausam alus sadzertu. Bet kā lai viņam pasaka, ka tajā amatā vajag vairāk stingrības un pašpārliecinātības, arī kompetences (ko var smelties gudros padomniekos, nevis muļļās)?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > itommy_ 04.08.2010. 12.33

    …tad neklabini te garā vājus tekstiņus…bet uzraksti viņam e-mailu un paud savu attieksmi…man taču Tev nebūs jāskaidro…. kādas ir interneta iespējas…. :))

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 04.08.2010. 12.44

    Tā problēma ir mazliet komplicētāka. Ar e-mailu premjeram nekas daudz nebūs līdzēts. Galu galā neizskatās, ka viņš būtu gana liels noteicējs tajos koridoros, kur izlemj par pirmajām personālijām, vismaz uz šo brīdi un līdz vēlēšanām. Tur, tajos gaņģos, tieši šāds lācītis arī ir vajadzīgs. Bet ne lācis. Jo vajag tādu vadāmu, lai respektē “autoritātes” un lai jebkurā izdevīgā brīdī viņu var nomainīt. Savukārt patiešām labāk partijai, apvienībai un valstij būtu, ja premjers arī vadītu partiju un apvienību. Tagad ir absurds: skatos TV – Āboltiņa, Kristovskis un Štokenbergs. Viens bez otra nekur ne vārda nevar par apvienību pateikt, lai pārējiem neuzmāktos greizsirdības lēkme.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > itommy_ 04.08.2010. 12.55

    …..”Galu galā neizskatās, ka viņš būtu gana liels noteicējs tajos koridoros, kur izlemj par pirmajām personālijām, vismaz uz šo brīdi un līdz vēlēšanām.”

    ….beidzot mūsu piektdienas vakara diskusija ir nesusi augļus….un Tu to esi sapratis!…vēl tikai Tev jāsaprot, ka VD nav monarhs….bet premjerministrs parlamentārā republikā…

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > itommy_ 04.08.2010. 15.22

    Pareizi, ZanE. Parlamentārā republikā premjeram ir nepietiekoša teikšana. Tāpēc, ka koalīcija…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 04.08.2010. 11.28

lno: Cik par šo darījumu tika Gerharda kungam?
===================================================
Nebūt neatbalstot šādu darījumu, tomēr jāvaicā: kāds pamats uzskatīt, ka Gerhardam esot kaut kas ticis, bet, piemēram, Dombrovskis palicis bešā?:) Vai viņš gadījumā nav.. hm, valdības vadītājs?

+3
-13
Atbildēt

2

    dro > Sanšains 04.08.2010. 11.49

    Tāda jau ir Latvijas prakse. Ja iet bojā armijas karavīŗs, atbildību jāuzņemas bruņoto spēku komandierim, konkrētā gadījumā Zeibotam. SCP sapņu
    valstij Zviedrijai gadā iet bojā 6-7 karavīri, tomēr nav dzirdēts, ka par to atbrīvotu no amata augstākās virspavēlniecības militāristus.
    Protams, ir svarīgi, vai Dombrovskis akceptējis šo darījumu.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > Sanšains 04.08.2010. 16.03

    jā, jā – sliktais Gerhards, sliktais TB.
    JL un Dombrovskis nekoooo nezina,
    sliktais Gerhards, sliktais TB.
    JL un Dombrovskis nekoooo nezina.
    sliktais Gerhards, sliktais TB,
    JL un Dombrovskis nekoooo nezina.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

a_oleinika 04.08.2010. 11.17

Ok, mērķis ir skaists – risināt likviditātes problēmas. (Tam pus-valsts uzņēmumam derētu vienreiz sakārtot šo aspektu, nevis ar kaut kādiem šleseriskiem gājieniem pastāvīgi izlīferēt.)

Bet, sekojot šai loģikai, prasās skaidrojums, kāda ir pircēja motivācija. Nesautīgi palīdzēt ar bezprocentu aizdevumu? Bleķis! Gūt peļņu ilgtermiņā, ieguldot naudu tagad. Bet tad jābūt konkrētiem aprēķiniem un līgumiem. Privātais īpašnieks izvelk uzņēmumu situācijā, kad valsts atteikusies būt par ugunsdzēsēju un spundi regulārajām finansu problēmām? Man tas jau šķiet ticamāk, bet arī gana mistiski. Vēl varianti?

Izskatās pēc Gazprom. Valsts daļai uzgrūst problēmas.Privātajai daļai peļņu. Valsts tiek regulāri nostādīta par savu īpašumtiesību ķīlnieku.

Jebkurā gadījumā šīs “darījums” daudz ko pasaka par airBaltic īpašnieku struktūru.Un man ļoti nepatīk, ka valsts piedalās pasākumā ar skaidri neatrunātām īpašnieku attiecībām un saistībām.

+18
-1
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 04.08.2010. 11.15

Izskatās, ka iesaistītās personas ir cerējušas, ka neviens par darījumu neuzzinās, kā gan citādi lietišķi cilvēki ar saprātu varētu pīties stāstos par izdevīgu darījumu?
Interesantākais man šķiet šis palīgteikums: “kompānijas padome cenšas pamatot šo darījumu”.
Cik atceros no skolas laikiem, rīcības pamatojums lielākoties ir “pirms” nevis “pēc”…
Šai sakarā man ir jautājums: vai kāds LV varētu izveidot – sacīsim – truimvirātu: divi ārzemnieki, viens vietējais, kas gada laikā par normālu samaksu palīdzētu sakārtot valsts īpašumu lietas – kustamos, nekustamos utt. 20 gadus ministriju un pašvaldību īpašumi “klīst” pa nabaga valsti… Tad naudas nav, Tad tētiņš neļauj…

+8
-1
Atbildēt

0

dro 04.08.2010. 11.12

Man šis darījums atgādina Latvijas kuģniecības privatizāciju. Nu ko, Vienotībai ir iespēja parādīt vēlētājiem, ar ko tā atšķiras no citām partijām:)

+20
-1
Atbildēt

4

    disassociative > dro 04.08.2010. 11.46

    Ne ar ko pozitīvu. Diemžēl.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 04.08.2010. 12.07

    Nu un, tāds pārsteigums, bet, par ko?
    SM taču vada tēvzemietis Gerhards, kādam jaunums TB reputācija?
    Visu gatavi pārdod, un pārdos arī, kā kuģniecību, tā arī šo.
    Ar ko tad Gerhards labāks par Šleseri, lai kāds pasaka, ja zina?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 04.08.2010. 15.59

    Es vairāk gaidu ar ko Dombrovskis atšķiras no Kalvīša un Šķēles. Ja pēc ši gājiena nesekos strikta rīcība – ar to es domāju atbrīvošanos no Flika, tad man jautājumu nebūs.
    Un PĒC TAM – kārtiigs audits par visu Flika darbību – par aizpērnajiem zaudējumiem un pērno “peļņu”, par naudas izkāšanu no valsts (tas notika jau Dombrovska laikā, vai ne?)..
    Tāds pats kā Šlesers, tikai mīkstāks.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    cheszz > dro 04.08.2010. 16.06

    Ja ilgojies pēc cara bāķuškas, brauc uz Krieviju. Kā jau te rakstīja, mums nav monarhija, bet parlamentāra demokrātija, kurā pastāv noteikta hierarhija. Attiecībā uz Fliku ir jārīkojas Gerhardam, bet Dombrovskim jākontrolē Gerhards.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Anastasia Abdullina 04.08.2010. 11.04

Seit ir darbs prokuratūrai. Faktiski AirBaltic tika slepeni privatizēts par neadekvāti zemu vērtību. Dēļ šī “darījuma” šobrīd valsts uzņēmums ir nostādīts situācijā kad:
1)Valsts uzņēmumam var nākties nomāt vai “atpirkt” Airbaltic zīmolu par neadekvātu cenu.
2)Pašu uzņēmumu vairs faktiski nav iespējams privatizēt par tā augstāko iespējamo vērtību gūstot maksimālu labumu valsts daļām uzņēmumā.
3)Valsts uzņēmums veicot jebkuras marketinga aktivitātes fakstiski sposorē privātu uzņēmumu/zīmolu.
4)Flikam sliktākā scenārija gadijumā pastāv iespēja Airbaltic avio zīmolu pārdot kādam citam uzņēmumam (piem Whatever Avio Vidusāzijā) līdz ar ko valsts uzņēmums automātiski zīmolu izmantot vairs nedrīkstēs.

Tieši pēdējā scenārija gadijumā parādās faktiskā zīmola vērtība kas ir visas marketinga/servisa/lojalitātes akcijas kas ja nepieciešamas jāveic pilnībā no nulles pozīcijas. Eiropas līmeņa zīmoliem tie būtu vidēji no 100mlj nākamajiem 5 gadiem.

+41
-1
Atbildēt

0

dro 04.08.2010. 11.00

Cik par šo darījumu tika Gerharda kungam?

+15
-2
Atbildēt

2

    andris902 > dro 04.08.2010. 12.29

    …Šrekam šis nav pirmais darījums…atceries apturēto konkursu pār vēja enerģiju?….par neiejaukšanos nekur un nekad?….ja ķeras klāt Flikam….tad tikpat liela….un vēl lielāka atbildība jāprasa no Gerharda!!!…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > dro 04.08.2010. 12.29

    Gerhardam tika pagrūsts padomes sēdes izskatāmo jautājumu saraksts “ķīniešu” valodā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

markonimarkoni 04.08.2010. 10.45

Un nepaies ne gads, kad Fliks valstij zīmolus pārdos atpakaļ par divreiz lielāku summu. Vai vēl labāk valsts Flikam dabūs maksāt bargu naudu par zīmola izmantošanu, pie tam regulāri – katru mēnesi.
Jāaaaaaaaaa, veikls gājiens, kā nogrūst valsts naudu un kā Flikam tikt pie tās.

+27
-1
Atbildēt

0

dro 04.08.2010. 10.42

Nu ja ar šiem večiem jāpārlaiž nakts kopīgā viesnīcas Nr, tad par miegu nav ko domāt – nebūs vairs ne maka, ne mobīlā telefona…

+13
-2
Atbildēt

2

    ::Vai cis :: > dro 04.08.2010. 10.54

    Ko nu par makiem un telefoniem – nebūs vairs ne bleķa gredzena, ne zelta zobu kronīšu, ja tādi ir bijuši.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > dro 04.08.2010. 13.02

    diezvai atrasīsi arī savu zobubirstīti un kurpju šnores..gadījumā ja tiem vīriem Tavas kurpes izrādīsies par mazu..:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 04.08.2010. 10.36

Tas tik pierādāta ka Satiksmes ministrijā un tās uzņēmumos joprojām ir nenormāls bardaks, kur valsts mantu pārvalda feodāļa ieceltie vasaļi – šoferu dēli kā savu privātīpašumu..

+28
-1
Atbildēt

0

disassociative 04.08.2010. 10.19

Valsts izzagšana lielos apmēros turpinās. Pie tam šis darījums ir jau patreizējās valdības laikā, tā ka laikam nevarēs teikt, ka Šlesers, kurš gan cits.

+4
-9
Atbildēt

6

    Janis > disassociative 04.08.2010. 10.21

    Jā, valdība ir kā dievs – visur esoša, visu redzoša un kontrolējoša, vai ne?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > disassociative 04.08.2010. 10.23

    Satiksmes ministrs ir vistiešāk atbildīgs par savā pārraudzībā esošiem uzņēmumiem.

    +24
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 04.08.2010. 10.29

    Vai tad tiešām satiksmes ministram nebūtu jāatbild par šāda darījuma esamību? Tad priekš kam viņš vispār ir?! Pie tam nevis divus vai trīs mēnešus, bet nu jau vairāk kā gadu.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Janis > disassociative 04.08.2010. 10.57

    Atgādinu, ka pašreizējais satiksmes ministrs ir no TB/LNNK.
    Ja tas neko neizskaidro, acīmredzot pēdējos 20g (kaut vai 4g) nav sekots politikai.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    Anastasia Abdullina > disassociative 04.08.2010. 11.06

    FAIL Satiksmes Ministrijai un V.Dombrovskim kura degungalā PLL kārtējo reizi izzog valsti.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 04.08.2010. 11.08

    Nu un tad? Kāda starpība, no kuras partijas?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 04.08.2010. 10.10

Kur ir Vilnītis? Atvaļinājumā?

+9
-1
Atbildēt

2

    Janis > Una Grinberga 04.08.2010. 10.12

    Tu laikam kaut ko neesi sapratis, Vilnīša uzdevums kā reiz ir taisīt vilnīšus KNABā nevis ārpus tā.

    +21
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 04.08.2010. 10.22

    Tā jau vairāk tāda retorika – skaidrs, ka viņš nevērsīsies pret saviem sponsoriem un Strīķe arī ir nosūtīta uz Krāslavu ķert degvielas kontrobandistus no Krievijas!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

Janis 04.08.2010. 10.08

Nu ko, gada darījums.
Vesela kompānija nosperta.
Vēl tikai derētu uzzināt kas iebīdījis šo “menedžmentu”, kas var pieņemt šādus uzņēmumam un tā akcionāriem atklāti kaitējošus lēmumus.
Vai tik tur nebūs kāds sakars ar izslavētajiem “skaistuļiem”..

+11
-2
Atbildēt

0

Ziemelnieks 04.08.2010. 10.06

Un tāpēc es brīnījos, kāpēc airBalticam tik labi iet!! Bet izrādās, ka viss jau nepārdots un saimnieko zviedrs.

Tad nu lai būtu, ka arī vēlēšanās tiktu ievēlēti 7 ārzemju kandidāti.

+1
-9
Atbildēt

11

    Arija Saleda > Ziemelnieks 04.08.2010. 10.17

    Kas ir zviedrs?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    juris > Ziemelnieks 04.08.2010. 10.18

    Ja domā Fliku, tad viņš ir vācietis.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 04.08.2010. 10.21

    Jā, paldies par labojumu. Vācietis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Ziemelnieks 04.08.2010. 10.36

    Aiz tā visa stāv AŠ – tikai kurš? “Arzemnieki tur nesaimnieko

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 04.08.2010. 10.48

    Ja AŠ spēj dot tik gudrus padomus airBaltic izaugsmē, tad cepuri nost! Bet kurš vēl konkrētāk, lasīju airBaltic blogā, ka ar ļoti labiem rezultātiem strādā airBaltic ‘route planner’. Bija, bija latvietis!

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > Ziemelnieks 04.08.2010. 11.21

    klau, šodien vairāk nešņauc, labi?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 04.08.2010. 11.28

    Es runāju par airBaltic izaugsmi kopumā. Pasaki man, ka airBaltic nav viens no plaukstošākajiem uzņēmumiem LV?????????

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 04.08.2010. 11.30

    te nav nekāda sakara ar šņaukšanu, bet par to kā kāds cilvēks spēj pacelt uzņēmumu un veicināt tā izaugsmi tādos apmēros, ka pirmo reizi savā mūžā dzirdu, ka Latvijas uzņēmums pārpērk somu uzņēmumu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    tetrapack > Ziemelnieks 04.08.2010. 11.48

    Atļaušos informēt: airBaltic īstermiņa parādsaistības 2009. gada beigās par 42,49 miljoniem latu pārsniedza tās apgrozāmos līdzekļus, un sabiedrības pašu kapitāls bija negatīvs par 14,7 miljoniem latu. Auditori gada pārskatā saka, ka “pastāv būtiska nenoteiktība, kas var radīt nozīmīgas šaubas par sabiedrības spēju turpināt darbību”.

    Tas ir no šodienas raksta Dienas Biznesā.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 04.08.2010. 11.55

    Paldies par ieskatu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 04.08.2010. 12.07

    Patiesībā izejot cauri Google, ievadot vārdus “Finncomm un Finnair”, pārsvarā lielā bļaustīšanās ir tikai Latvijas medijos. Helsinku medijos ir tikai viens raksts un vairāki, kuri bijuši 2008.gadā, ka Finnair apvienojas ar Finncom.

    Secinājums:
    Pirmkārt, šī pārpirkšanas lieta ir tikai uzpūsts burbulis.
    Otrkārt, kāds airBaltic sagatavo un izplata nepatiesas ziņas.
    Treškārt, portāls db.lv pārpublicē ziņas nemaz nepārbaudot to pamatotību, tādējādi maldinot lasītājus.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam