Ķīnas auto Eiropā ienāks caur Baltiju
37Saistītie raksti
Veiksme /
13. novembris
Zivju modes pazinēji
Ārpolitika /
30. oktobris
Melnā MAGA
Viedoklis /
21. oktobris
Vai procentu likmes Eiropā var atgriezties nulles līmenī?
Intervija /
11. septembris
Pūķis upē
Komentāri (37)
kristineim 19.07.2010. 17.01
Būtu tikai loģiski, ja vienā no nabadzīgākajām ES valstīm tirgotu lētus Ķīnas autiņus. Atbilstošus visām prasībām.
Interesanti, kā būs ar iepirkumiem, kā mācēs uztaisīt specenes, lai vinnētu dārgākie ;)
0
daina_tabuna 19.07.2010. 11.40
Jā, nu Liljē var piekrist. Ja man jāpērk ķīniešu motorollers par 300 latiem, tad es rēķinos, ka var sanākt pirkt divus pa 300 latiem- otru uzreiz rezerves daļām. Bet mašīna tā kā nedaudz par dārgu šādam gājienam. Nu nemaksās tā 3000 vai 5000 latus. Pat indiešu konservbundža Tata Eiropas tirgū pēc visu drošības prasību izpildīšanas nesanāk vairs nekāda lētā. Ja es pa tādu pašu cenu varu tikt pie 5- 6 gadus veca, bet pārbaudīta ražotāja autiņa… Nezinu, kas varētu motivēt pirkt šo. Cita lieta, ja tirgū ienāktu Daihatsu, kas ir Toyota lētā māsa.
Vienīgais, kam redzu potenicālu, ir viņu Wingle. Dubultkabīnes pikapi Latvijā ir diezgan ejoši, bet konkurentu piedāvājumi cenās ir nesamērīgi un piegādes ir drausmīgi ilgas.
No otras puses- agrāk par Ssang-Yong teica to pašu- nesanāks, nesanāks. Bet aizgāja tīri labi.
0
ivetao2007 19.07.2010. 11.27
Jautājums būs viens – ko un kur ķīnieši ir nošpikojuši.
0
LAURIS 19.07.2010. 11.22
interesanti, kas būs tas motivējošais pirkt šitās grabažas, ja Latvijā pat uz opeļiem skatās ar šķību smīnu.
2
Arija Saleda > LAURIS 19.07.2010. 12.19
viens no motivatoriem ir cena un servisa izmaksas :) Nu jau nedaudz izplēnējis uzskats, ka auto ir “krutuma” pazīme.
0
LAURIS > LAURIS 19.07.2010. 12.26
es vismaz neriskētu, labāk tad mazlietotu škodu, nekā jaunu un nepārbaudītu šo ķinīzeru brīnumu. Domāju, cena būtu vienāda
0