Domāju, vai nepamest šo arodu

29

Komentāri (29)

Eliks 10.07.2010. 14.21

Es teiktu pāris vārdos – LTV trūkst dziļuma. Praktiski visos raidījumos – 100 g kultūras, Panorāma, Jauna nedēļa, 100.pants /Elksnes izpildījumā/. Tāda vispusēja papļāpāšana vien sanāk. Negatīvā nozīmē īpaši varētu atzīmēt Gailīša un Zariņa vadītos raidījumus – nu tik sekli tekstiņi… Vienīgie, kurus LTV vērts uzklausīt ir Domburs, Krauze, Rēders, Streips. Bet Domburs un Streips redzami tikai vienreiz nedēļā un Krauze raidījumu 100.pants vadījis vien dažas reizes. Piekrītu viedoklim, ka Kots ir politiski angažēts un mērķtiecīgi iznīcina brīvo domu LTV. Jo tā nav sakritība, ka savu darbu LTV pametuši daudzi zinoši un analizēt spējīgi žurnālisti. Strautmane vien bija ko vērta! Kā man pietrūkst viņas vadītās “Pirmās personas”!

+1
0
Atbildēt

0

ilzep16 10.07.2010. 13.38

Ja man būtu tiesības lemt Saeimā , es balsotu tikai par politiskajām debatēm TV, radio un Internetā .Noraidītu jebkuru “pop”reklāmu TV,radio un uz ielu stūriem.Tik mazā valstī ,kāda ir Latvija, ir jāciena intelektuāls vēlētājs.Tas ,kas atbilst “Sahāras tuksnesim” ,Latvijā nedrīkst būt norma :).Politiskās debates arī jāprot organizēt tā ,ka vēlētājiem nav garlaicīgi.To Latvijā spēj noorganizēt tikai nedaudz žurnālistu,kuru rindas pirmajā vietā es ierindoju Jāni Domburu.Debašu vadīšana nemaksā lielu naudu ,bet gan dziļu izpratni par valsti ,tās iedzīvotājiem un valsts vietu uz zemeslodes. Un vēl,aktieri, moderatori un žurnālisti ar savu izskatu un balsīm nedrīkstētu uzrunāt vēlētājus ar reklāmu starpniecību,jo tā ir visprastākā vēlētāju un pircēju maldināšana.Ja NRTP atkal nepieciešams plašs sabiedrības viedoklis par politiskajām debatēm sabiedriskajā TV ,tad neatliek nekas cits kā sāvākt līdz 15.augustam vismaz 300 000 parakstus :).Lai veicas!

+1
0
Atbildēt

0

Tane-Dane 09.07.2010. 17.07

Man liekas, ka ziepes ar tiem sabiedriskajiem mēdijiem ir diezgan kapitālas. Jaunatne viņus praktiski ignorē un dara to ne bez pamata. Ja man piecdesmitgadniekam paliek šķērma dūša un prasās pēc skāba gurķa, skatoties Panorāmu, tad cerēt, ka tam sviestam pievērsīs uzmanību jaunatne, ir pilnīgs bezceris. Automātiski jaunatne tiek izkliedēta citā informatīvajā telpā un es vairs tam sabiedriskajam mēdijam neredzu lielas jēgas. Ja KNL pārceltos uz TV3, tad ļoti iepējams, ka tā raidijuma atdeve būtu divtik liela un Domburam nebūtu jāsūkstās par uzkačāto muskuļu nerealizēšanos dzīvē.

+5
-1
Atbildēt

0

Lng 09.07.2010. 11.53

Jāatzist ka pēdējos 20 gados netikai televīzija, bet arī sabiedriba kopumā, ir regresējusi.Par ko liela vainas daļa jāuzņemas politiķiem,no kuriem lielu daļu sastāda padomju laika nomenklatūras darbinieki,kas jūtas visvareni jo vairs nav augstākstāvošu organizāciju kas viņus kontrolē.Ir zudis atmodas laika vienotais mērķis,noteicošas ir personīgās intereses.Deputātu intelektuālais līmenis arī krities vai arī kalpo atsevišķu grupējumu interesēm,izskatās ka arī televīziju cenšas tam pakļaut.Kas atticas uz KNL tad tas vairs nav tik interesants kā dažus gadus atpakaļ.Liekas Domburs brīžiem vairāk rūpājas par savu imidžu,pārtrauc runātājus nevietā, neļaujot pabeigt reizēm diezgan sakarīgu runu,raidījums apaudzis ar rutīnu.

+3
-1
Atbildēt

1

    Tane-Dane > Lng 09.07.2010. 17.16

    Tur(par KNL) šķiet ir raidījuma struktūras problēma. Tā rupji runājot, ja šņabi dzer divatā, tad kaut kāda saruna sanāk, bet ja to metas darīt vesels bars, tad parasti ir tā, ka visi runā un neviens neklausās, jeb arī runā tikai viens. Vērojamas ir abas parādības, kaut gan gadījumā ar Šķēli nelīdzēja pat drope divatā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

lailabidzane 09.07.2010. 11.13

.
* Valsts un pašvaldību nauda, salīdzinājumā ar privāto “darbojas” vismaz par 30% neefektīvāk. Arī TV.
* Ne darbības rezultāts, bet ieņemtā pozīcija ir dominējošais faktors. TV funkcionēšanā tas izpaužas arhipārspīlēti.
* Sterīlie demokrāti saprotamā unisonā ar pragmatiski ieinteresētajiem mediju aktīvistiem sludina pilsoņa neatņemamās tiesības saņemt informāciju. Arī TV.

Atliek vienīgi minēt, vai pilsonis, kuram nieka četros gados informācija ir nejauši garām paskrējusi, vai kā zirņi pret sienu, tagad pāris stundu laikā ir gatavs tapt apgaismots.
Ja godīgi un objektīvi, tad no debatēm reti kurš sagaida informāciju. Gaidītas tiek sensācijas – iespējami dubļainas un pikantas. Informācija ir fonā, visticamāk, katram tieši tādā pašā fona līmenī, kā visus šos četrus gadus.

+3
-2
Atbildēt

2

    mary75 > lailabidzane 09.07.2010. 11.36

    No vienas puses tā ir, no otras puses – ja cilvēks domāt negrib, viņš nekādu informāciju negūs nekur, ja grib – arī no debatēm var šādu tādu informāciju pasmelties un izdarīt kādyus – nekādus secinājumus.
    Ja visu laiku domās, ka nekam nav jēga, tad nekas arī nemainīsies.
    Pilsoniska sabiedrība neveidojas vienā dienā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 09.07.2010. 11.47

    .
    Pareizi, dzeris49! Pilsoniska sabiedrība neveidojas vienā dienā. Tad kāpēc tāds uzsvars uz dažu stundu debatēm? Jā, tā ir viena no info iegūšanas iespējām. Tikai, zināmu specifisku apstākļu dēļ, tik vientiesīši var cerēt, ka tā tur būs koncentrēta un objektīva. Ja cilvēks nav pamanījies online režīmā veidot savu informācijas pamatrežği, tad pastāv augsta varbūtība debašu rezultātā sagrābstīt stipri greizu bildi.
    Publika alkst pēc izrādēm, ne informācijas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

LolitaOzolina 09.07.2010. 01.54

Domāju, ka līdzīgi var teikt arī par Latvijas Radio – arī stagnācija, arī sapuvusi sistēma. Ja grib kvalitāti, vajadzīgas nopietnas pārmaiņas.

+6
-2
Atbildēt

0

kaspars_kalnins 08.07.2010. 23.37

Atzīsim, ka Dombura raidījumi pēdējā laikā atšālējušies pagalam – gan tematu izvēlē, gan tel. zvanu formulēšanā… Domburs solīja savu atbildi par LNT izākstīto Tautas deklarāciju, Kur ir??? Nav! Un, ja kas, aizeju! Nu tad atdodam televīziju, radio un visu “Par izzagtu Latviju” un visi, kas vēl kaut ko var, vai nu pievienojamies Ulmaņa šaikai vai laižam ļekas vaļā! Sasodītā mazdūšība! Par abiem kampējiem (AŠ2) + Hūte balsot var miljonāri, nevis mēs, ar Saskaņu var iebraukt Maskavā, ar tēvzemiešiem tik vien ko papriecāties kā par Dobeļa “okupant, aizver muti” un VISS!… Kas paliek pāri? Vienotība! Lai kā arī man viņa nedergtos (īpaši Ēlertes dēļ), citas izejas nav – jābalso par viņiem! Un nav ko uzmest lūpu, Dombur! Ir jācīnās, nevis aizvainotībā jāaiziet – tad kāda velna pēc tajā KNL VISPĀR trinies? Runāšanu vēl skaidrāk – visiem gaišajiem jāapvienojas ap Vienotību, citādi izkaisīšanās pa malām un teatrāla apslinkošanās, klīrēšanās mums DĀRGI maksās! Piedodiet, ka iekaisu!

+13
0
Atbildēt

1

www.vecamate.lv 08.07.2010. 19.52

Kas tas sabiedriskais pasūtījums? Kas pasūta? Tie ieinteresētie politiķi būtu tā sabiedrība?Dosim naudiņas, a varbūt nedosim..kā uzvedīsieties.. Cien, Domburs, jāsaka arī nelien pudelē.. papīri parasti ir, bet kacīgie jautājumi izpaliek..un neuzstāj.. Draugos ar visiem, Jāni, ir tikai laika prognoze :)

+5
-1
Atbildēt

2

    dro > www.vecamate.lv 08.07.2010. 23.30

    Pievienojos:)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > www.vecamate.lv 09.07.2010. 07.43

    /Kas tas sabiedriskais pasūtījums? Kas pasūta? /
    Politiķi?
    Politiķi.
    ja tā sabiedrība saņemtuos un tuos pasūtītājus pasūtītu-piem. Uz Mogiļevu, mauzolejus būvēt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 08.07.2010. 19.00

Situācija LTV izvērtēta pareizi. Man jautājums, vai tad kopējā situācija vainīga KNL reitingu kritumā? Vai Domburs raidījumos bijis neitrāls, vai pareizi sapratis situāciju valstī? Ceru, ka Domburs vērtēs arī savu darbu.

+4
-3
Atbildēt

2

    Nellija Ločmele > dro 08.07.2010. 21.04

    Nav tādu faktu, kas liecinātu, ka KNL reitingi krīt. Tie svārstās atkarībā no konkrētā raidījuma tēmas, piemēram, maija vidējais rādītājs ir labs – astotais skatītākais LTV raidījums. Reitinga topā, protams, Eirovīzija un citas izklaides.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.07.2010. 23.04

    Jums taisnība. Izteicos neveikli. Publikas atsaucība krīt. Ja agrāk balsoja tūkstoši, tad tagad simti.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

dagne7 08.07.2010. 18.56

Paldies Domburam par KNL! Šis ir viens no nedaudziem raidījumiem, ko vēl skatos regulāri.
Izskatās, ka LTV vadība, neatkarīgu, talantīgu žurnālistu – personību vietā, priekšroku dod iztapīgām viduvējībām.
Uz citu kanālu pārcēlies Jaunalksnes “Nekā personīga”, joprojām nevaru aizmirst kādreiz tik populāros žurnālistes B. Strautmanes raidījumus, bet kas nācis to vietā?
Ja pazustu Domburs, Streips, Rēders, diez vai “milžu cīņas” Gailīša vadībā vairs gribētos skatīties.

+18
0
Atbildēt

0

andris902 08.07.2010. 18.42

….piekrītu domai,ka izveidojusies situācija ir radīta apzināti….LNT jau ir pieteikusies uz radušos robu aizpildīšanu…tikai stipri šaubos, vai no tā iegūs sabiedrība….

+14
-2
Atbildēt

0

janisvinodis 08.07.2010. 18.14

Arī es neticu sazvērestības teorijai. Domāju, ka pie vainas būs tās pašas vecās, labās īpašības – skaudība, muļķība, bailes u.t.t. LTV pēdējos 20 gadus ir tikai regresējusi, par ko ļoti liela atbildības daļa jāuzņemas politiķiem.

+4
0
Atbildēt

1

    disassociative > janisvinodis 09.07.2010. 09.17

    A kāpēc politiķiem? Varbūt vispirms LTV vadībai un cilvēkiem, kas tur strādā? Visur maisīt iekšā politiku arī nav nekāda pamata.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 08.07.2010. 17.59

Nerunājot par iemesliem ( vai nu politiskais pasūtijums, vai, kā saka Domburs – vienkārši muļķiba un neprofesionalitāte), rezultāts ir tāds, ka t.s. sab. TV, tērējot milzīgi daudz naudas, absolūti nepilda savas funkcijas, un tā degradācija iesākās taisni ar šīs te NRTP iecelšanu, īstenībā, pie tādas situācijas būtu jādomā par sabiedriskā pasūtījuma sadalīšanu starp komerctelevīzijām konkursa kārtībā, kas izmaksātu daudzreiz lētāk, un šo te sab. TV jālikvidē, un jāveido cita, pilnīgi uz citiem principiem, jo Kots sagrāvis visu labāko, kas kādreiz bija – ziņu dienstu, veco defacto, aizgāja visi normāli žurnalisti.
Manuprāt, tas viss, tomēr, ir politiskais pasūtījums, nevis tikai muļķība.
Mums taču ir piemērs Austrumos, uz ko orientētis NRTP, kurā visu nosaka AŠ, PLL, SC cilveki.

+25
-1
Atbildēt

0

elza_zumbure 08.07.2010. 17.51

Tik daudzās jomās ir šī -nelietības ,gļēvuma ,vai neprofesionālisma situācija ,it kā uz kraha robežas. Ja Domburs atstās spēles laukumu ,ko tad gaidīt no citiem .Tik ļoti gribas saglabāt optimismu ! Nu neradīsies Saulvedis ,pašiem vien jāizstrebj piedegusī putra .

+3
-1
Atbildēt

0

itommy_ 08.07.2010. 17.31

Kad iepriekš Domburs caur NRTP uzspieda LTV vadībai savus pakalpojumus, viss bija labi. Naudiņa nāca, raidījumi tapa. Domburs bija liels kungs, taisīja mākslīgo deficītu uz uzaicināmajaiem, bet tos, kuri atteica, nolika publiskajā telpā kā suņus. Nu ir pienācis patiesības moments. Un te es piekrītu Domburam, ka dominē ne tik daudz politiskā ieinteresētība, kā nenovīdība, diletantisms un haoss. Bet mīļais žurnālist – Tev bij 3 gadi, lai demokratizētu šo vidi. Bet Tu tā vietā zīmējies par stāru. Nu labi. Tagad LTV ir uz kraha sliekšņa. Mēs paši neko neizdomāsim. Jāskatās, ka tās liets dara BBC, ZDF/ARD, vēl kas līdzīgs… Bet diez vai Circene, Kleckins un Kots spēs šīs lietas izprast, vajag citus.

+7
-8
Atbildēt

0

Diâna Antipova 08.07.2010. 17.19

malacis Domburs. Taisnība viņam par sistēmisku redzējumu.

+8
0
Atbildēt

0

salmon fish factory 08.07.2010. 17.03

Doma laikam ir tāda, ka jo mazāk un švakākas debates LTV, jo brīvākas rokas LNT, šis pasūtījums arī tiek pildīts.

+19
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 08.07.2010. 16.58

Ko citu darīt? Jebko. Tikai ne politika. /

khmmmmm…………

0
-1
Atbildēt

1

    sivrita > ilmisimo 08.07.2010. 17.07

    “jebko” peregnul palku…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam