Pieaug SC un ZZS popularitāte

101

Komentāri (101)

Kristaps O. 07.07.2010. 22.20

Hmm, pilnīgi tā, ka jāpārdod savs dzīvoklis, ja vien kāds vēl ņem – lai var nopirkt maziņu Vācijā… Dzīvot ta’ gribas! Dzirdēts, ka krieviem par savu PR patiesībā esot nospļauties, tāpat viņi rietumiem vajadzīgi… nost taču uzreiz nešaus? Vispār, zināt, nepatīkami! :(

+3
-1
Atbildēt

2

    bebiekste > Kristaps O. 07.07.2010. 23.13

    Neķer kreņķi. Tu vēl jauns. Krievija jau trešo reizi pēc kārtas liek visu uz vienas kārts. Gan vēl pieredzēsi interesantāko fenomenu vēsturē, kad 100 gadu laikā 3 reizes sabrūk viena un tā pati impērija.
    Labi, es fantazēju, bet iedomājies situāciju kad vienā dienā tiek aizgriezts gāzes ventilis, bet šoreiz jau no Eiropas puses. :D

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Kristaps O. 08.07.2010. 08.48

    Vācija nav īstā vieta. Viņi jau kuro reizi pasaules vēsturē brāļojas ar krieviem un jau kuro reizi nesaprot, ka tiek apkāsti.

    Skaties kaut kur tālāk un pie viena arī augstāk virs jūŗas līmeņa, lai globālā sasilšana neliek vēlreiz pārcelties. Norvēģija, Šveice, Jaunzēlande, Argentīna.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 07.07.2010. 20.56

Palasot sos komentarus uzreiz prieciigaks praats jo redzams kaa JL atbalstiitaji satraukusies ka vinu elki saak krist elles bedree. Un tur arii viniem ir vieta. Nost ar sarkanmataino Aboltinu. Ar koku pa muguru un patriekt no Latvijas.UN ar katru nedelu rezultati buus labaki un Vienotiibas atbalstiitaju skaits samazinaasies
Ura Ura Ura

0
-10
Atbildēt

6

    daina_tabuna > Brīvdomātājkaķis 07.07.2010. 21.05

    Domā, ko raksti! Sūds ar visu JL- lai krīt bedrē kaut katru dienu. Bet komunistu reitings ir vienkārši graujošs. Par ko priecājies? Par to, ka drīz atkal pārsimts tūkstoši letiņu lopu vagonos piļīs austrumu virzienā? Domā, ka Puķins ir kaut par gramu labāks par Staļinu? Viņš arī ar prieku izmantos iespēju iztīrīt jauno Krievijas apgabalu no traucējošiem objektiem. Paskaties, ko krievi dara Ziemeļkaukāzā. Ir ilūzijas?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Dolaars: Es tiesaam ceru ka tu neesi tik stulbs un tam ko raksti pats netici. Neviens nevienu nevediis ne uz kadu sibiiriju lai kurss arii uzavretu veeleesanaas. Un ja man jasaliidzina tad 10000reizu labak es nobalsotu par SC nevis par Vienotiibu. Un es tiesaam ticu ka tads ir vairums Latvijas iedziivotaju viedoklis. Nost ar Vienotiibu

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Brīvdomātājkaķis 07.07.2010. 21.20

    Tikai tāpēc vien, lai nebūtu Vienotība, Tu esi gatavs komunistu laikus atpakaļ dabūt?! Ļoti destruktīva pieeja. Tas ir apmēram tas pats, kas amputēt roku tikai tapēc vien, ka īkšķim aug šķībs nags.

    Un nevajag būt tik naivam. SC mērķis ir skaidrs kā bāreņa asara- Latviju atpakaļ zem Krievijas. Lembergs un pAŠ²isti ir tikai ierocis komuņagu rokās. Tādiem cilvēkiem ir vienalga tautas liktenis, ka tik pašiem silta vietiņa.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Osīt ne ZB spamot, pat nikā Tev gulAŠnieki pieminēti, saprotu provocē, bet tā kā mana 4 gadīgā meita, tomēr manuprāt neatbilst Tavam vecumam retorika.

    P.S. lielie puikas jau sen nolēmuši vecais gulAŠs-FINE, būs mums grēkāzis hehehe,jaunais ar kaunu patriekts no politikas( protams saglabājot +- savu maku), tad vēl daži sešinieki tiks salikti aiz restēm par piemēru godža,slakteris iespējams ja nelīdzēs proķenei arī Jorģis, KK nāksies vien vienigi cerēt uz Zurovu, štati šoreiz parādīs vidējo pirkstu, lai kaut ko izceltu atpakaļ no PAREXa(maza cerība). Lembergam apmaiņā pret Rietumniecisku politiku , tiks saglabāta āda un ietekme biznesā un konkrētajā reģionā. SC kad vajadzes Rietumi nopirks ar visām ķeskām, jo tiem jau mentalitāte tāda uz pārdošanos, neskatoties uz skaļiem saukļiem. Tā ka zoniņ Taviem guļAŠiem jāsāk sausiņi žāvēt hehehe.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    nea nepaniik, bet ne spamot, bet dariit visu lai Vienotiiba paliktu arpus borta ;-) Un viss liecina par to ka taa arii buus ;-) Un varu tev dot 100% garantijas ka PLL buus nakamajaa Saeimaa ieksaa :-) Un patiik vai nee galvenie karogneseeji jaunajaa Saeimaa buus tiesi PLL nevis smirdiigie Vienotiibas indiviidi kuriem sevi patiik saukt par politikiem :-)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    nu sapņo sapņo, gulAŠiem būs totāls kloķis ( ko nevar teikt par man netīkamajiem krieveniekiem un Lemberga zickomandu), tas ir sen izlemts pie Vašingtonas/Briseles/Stokholmas lielajiem puikiem,bet TU jau zini kā notiek pie zvēriem( vietējie labieši), ja nu kāds sāks izdalīt par daudz baiļu sviedru ( un tieši gulAŠs seniors kā reizi tos sāk pastiprināti izdalīt) hehehe, juniors būs pirmais kas veco gabalos saplosīs pat pirms lielie puikas tā kārtīgi jamo aiz skausta paķers, tāda nu ir mežonīgo zvēru dzīve…. Te Tu valdīji džungļos, un Te Tava āda kalpo par kamīna dekoru…… hehehe

    +1
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 07.07.2010. 20.04

Nu, palasoties visus šos komentārus izskatās, ka Latvijai ceļš no parlamentāras demokrātijas uz prezidentālu valsti. Tad partijas izmetīsim miskastē un varbūt beidzot kaut kas sāks notikt valsts labā. Patlaban visas štelles tiek bīdītas tikai un vienīgi partijas bosu kasēs.
Bet Kristovskis premjers – nu tiešām lai Dieviņš nogrābstās!

+4
-8
Atbildēt

1

    daina_tabuna > disassociative 07.07.2010. 21.07

    Bija mums jau vienreiz tāds prezidents. Palika savā vietā un teica, lai citi arī paliek savās. Ar ko tas beidzās- labi zināms. Labāk pagalam kašķīga un idiotu pilna Saeima, nekā viens, kam liekas, ka viņš jau nu gan zina vislabāk.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

Arija Saleda 07.07.2010. 19.51

es tā padomāju, ņemot vērā vispārējās bailes valstī no Krievijas, ir ļoti labi, ka potenciālai sarkanai koalīcijai ir tik daudz balsu, šaubīgie elementi aiz bailēm nobalsos par vienotību vai TB un spēku samērs izlīdzināsies

+5
-1
Atbildēt

3

    daina_tabuna > Arija Saleda 07.07.2010. 21.09

    Uz to atliek cerēt. Pretējā gadījumā pēc vēlēšanām ar pirmo lidmašīnu prom. Kamēr nav par vēlu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > Arija Saleda 07.07.2010. 22.22

    Domā, vēl laidīs ārā? :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Arija Saleda 08.07.2010. 08.45

    Nepaspēs tik ātri pārņemt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 07.07.2010. 19.42

ZZS kļūs normāla tikai tad, kad (ja) huseinu notiesās.. bet ieteikšu nenokārt galvu, nāks citi sū..šitamie aizmirsīsies..galvenais paši, katrs savā vietā skaidrosim, runasim, pierādisim un aicināsim aiziet nobalsot..īstenība es nezinu kā tie % rodas…gan mājas gan darbā no liela bara ir aizdomas ka kadi 1 vai 2 varētu nobalsot par kvadrātiem..pārējas balsis ir latvieši par vienotību un Vl/ LNNK..un krievi par krievu partijām..ZZS auditorija dzīvo laukos..šaja gadījumā visam vienotības piāram ir vnk jānosledzas uz to, ka japarāda kas notiks ja ZZS pārdosies krieviem

+8
-1
Atbildēt

0

sigija_spure 07.07.2010. 19.40

kas ar mums notiks? man reāli paliek bail, skatoties uz šo grafiku. godīgi saku. man ir bail.

+8
-1
Atbildēt

1

    daina_tabuna > sigija_spure 07.07.2010. 21.11

    Rezervē lidmašīnas biļeti oktobra vidum un no septembra beigām turi čemodānus gatavībā. Nav variantu. Paši ļāvām tikt pie pilsonības imigrantiem, tagad redzēsim sekas.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 07.07.2010. 18.54

Jau labu laiku brīnos, ka šeit valdošā ir argumentācija “pret”. Kaut gan sen vajadzēja: “Par!”.
Cik esmu iepazinies ar sarakstiem vai to uzmetumiem – Vita Matīsa atkal teiktu: “Baisi!”
10 cilvēki, kas zina, ko darīt. Katrs savā partijā.
Dārzs tā kā vēl zaļo, tagad jāgaida āžus.

+2
-1
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 07.07.2010. 18.51

Šovakar aiz laimes laikam pievilkšu mūli… Te paliks vecākā meita, skolvadības mmaģistre, kurai vairs nebūs, ko mācīt. Visi aizmukuši…

+3
-2
Atbildēt

0

Brīvdomātājkaķis 07.07.2010. 18.37

Paldies Dievam musu lugsanas ir uzklausiitas un Vienotiibas atbalstiitaju skaits kriitaas. Sarkanmatainaa Aboltina ar citplaneetieti Repsi varees tiities projama no Latvijas ar visiem pieluudzeejiem. Tas ir tikai sakums es ceru un ticu ka Vienotiibas atbalstiitaju skaits liidz rudenim buss veel daudz daudz mazaaks.

+1
-15
Atbildēt

8

    Osīt kārtējā inkarnācija! apsveicam,bet laikama jau ar nolūku atpazīstams taisies.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    WAT nu protams ;-) ir tacu jagatavojas muuseejo uznaacienam. Un ar lepnumu un prieku aciis kaa JL tiek patriekts prom no Saeimas ;-)

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    mein lieber Freund, nekā nesanāks. Kas Tev stāstīja ka LV ir suverēns veidojums? Ak Satversmē rakstīts, nu bet protams. Bet lielajiem puikiem uz tādu ~2 mio tautiņas( ar 33 mljr$ IKP) satversmi uzšķavot un tā tas ir bijis kopš 13.gs.,, un kā reizi šī te sēņēdāju tautiņa ( arī es starp tiem) sēž kā reizi divu lielo puiku interešu zonā, Tu ko domā mēs kaut ko te lemjam? Lemj vienmēr citi vai nu Rietumu pusē vai austrumu, retumis dienvidu bet nekādi no Rīgas. Lembis protams kā reizi ir no tiem retajiem kas pa savam spēlē, bet spēlēt viņš spējīgs tikai sevis definētos apstākļos un ierobežotās teritorijās ( ap V-pili), lielie puiki sasitīs jamo lielākā mērogā un to viņs lieliski zin un tas ir tikai teijāteris par MP kandidātu, lai ievilktu gana lielu savu frakciju.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Savukārt Moskovīti lielo iespēju nokāsa 2008.11.-2009.03., ar visu savu izpalīgu gulAŠu/SC izdarībām ( salīdzini IKP abiem blokiem un tu redzēsi kāds punduris ir Mokovīts). Tā ka nāksies vien Vašingtonas/Briseles/Stokholmas izpildpartijas-V vadību pieciest, neko darīt, lielie puiki nemīl ka viņus mēģina apkāst.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Brīvdomātājkaķis 07.07.2010. 20.37

    i,neceri jo PLL netiks saeimā!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Patiik vai nee, bet PLL buus Saeimaa un buus koaliicija. Tur nu es tev milaa Jl pieludzeeja varu garanteet :-)
    Bet JL ar visu Vienotiibu ar koku pa muguru un prom no Latvijas lai nesmirdina gaisu

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    hehehe naivais letu jaunekli, labieši viņam, ko vairāk par vārtrūmes aktivitāti došot, bez lielajiem puikiem labieši te vairs pat savu “kālu” pārvietot nevar , viss dasaimniekojās, salienējās, satērējās un beigās tā pa nopietnam dalienēja viss -FINE,patstāvīga spēle beigusies. Paskat pat abi izredzētie KK neko vairs nevar pasākt, jo lielie puiki ir dikti dusmīgi uz abiem un pārējiem LV labiešiem par sad…stajām avenēm, un grib savu naudiņu atpakaļ un tā droši, te Tev nav UKR ar savu 45 mio ļaužu, IKP, teritoriju un POTENCIĀLU un vēsturisko pieredzi , te ir saistības saliktas tādas ka tupi un turies…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Manas prognozes LV valdībai saistībā ar augstākminētajiem apstakļiem, visos variantos V būs iekšā, jo ir lielo puiku izpildorgāns:
    1. reālākā SC,V,ZZS
    2. latviešiem labvēlīgākā V,ZZS,VL/TB/LNNK

    GulAŠam ir truba no zēniņiem daļēji saglābs ādu buldozera spārns jo tomēr ienāca valsts pārvaldē no biznesa vides un nevis otrādāk kā saraiņa spārns.

    Lembergam izskatās briest nacionālā vienošanās, respektīvi vesela āda apmaiņā pret neitralitāti politikā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

aivarstraidass 07.07.2010. 18.36

Relatīvi normāli saraksti Latvijā ir trīs – “Vienotība”, ZZS un VL-TB/LNNK. Visas šīs partijas, piemēram, 4.martā nobalsoja pret pastāvīgās uzturēšanās atļauju dalīšanu katram, kurš par 50000 nopircis NĪ. Katrai no šīm partijām ir aktīvi atbalstītāji, kuriem interesē kaut kāda ilgtspējīga valsts attīstība, nevis tikai valsts resursu izlaupīšana. Domāju, ka vajadzīgs nacionālais izlīgums – garantijas, ka mūsu politiķi diskutē pēc būtības, bet beidz viens otru apkarot un morāli iznīcināt.

Visticamāk, ka nākamajā Saeimā visām minētajām 3 partijām atkal būs jāstrādā kopā – bet ja viņi turpinās pašiznīcināties, tad būs alternatīva: SC+PLL+PCTVL. Esmu vairāk VL-TB/LNNK fans, bet man ir žēl, ka JL savu ievērojamo potenciālu nerealizē tikai tādēļ, ka viņiem ir iracionāls naids pret Lembergu. Un arī Lembergs nevar konstruktīvi darboties, ja ikbrīdi gaida parādāmies vīrus ar rokudzelžiem – un atkal jaunu bezjēdzīgu apsūdzību riņķadanci.

+4
-6
Atbildēt

1

    mary75 > aivarstraidass 07.07.2010. 18.44

    Nu nav tas nekāds iracionāls naids, droši vien, ka būs jāstrādā ar to Lembergu, ja jau viņš tautā tik populārs, demokrātijas, tā teikt, grimases.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

shefere 07.07.2010. 18.36

Nu ziniet ko, ja jau Vienotība nav spējīga beidzot uzsākt sakarīgu kampaņu, kura būtu reāls pretspēks visam šitam atbaidošajam GULAŠ un pārējiem aizdomīgajiem seskiem, tad gribot negribot piezogas doma, ka pareizi vien ir, ja jau nevar pat savai kampaņai specus un citus resursus piesaistit un atrast labas idejas kā sevi popularizēt, tad ko iesāks ja bus valdība jāveido. Tfu! Taisni dusmas! Nu taču, ko gaidat, Vienotība!? Vajag beidzot samierināties, ka lielākā tautas daļa ir pastulba un viņai vajag spēcīgākus kairinājumus lai liktu nobalsot par sevi. Un rīkoties!

+10
-4
Atbildēt

16

    itommy_ > shefere 07.07.2010. 18.53

    Ir pavisam traki. Nupat LTV ziņās teica, ka Kristovskis tā kā pats gribot būt par nākamo premjeru, Dombrovski negribot laist. Nu man nav sevišķu ilūziju par Dombrovski, bet šāda pieeja vispār Vienotību paralizē. Tā viņi tur stumdās ar elkoņiem trijatā – Āboltiņa, Kristovskis un Dombrovskis. Bet Ēlerte un Štokenbergs pielej ugunij petroleju. Un kaut kādi lohi un losenes šo Krilova vezumu te ar putām uz lūpām aizstāv. Cirks!

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > shefere 07.07.2010. 18.57

    Pilniiba apiekriitu ka Vienotiibas veidojums ir kaa cirka izrade. Katrs meegina sevi paraadiit kaa labaako lai nakamajaa sezonaa buutu top uznaaciens un galvenaa buildiite uz afisas. SEn nav redzeets taads cirks ar Vienotiibas sarkanmataino Aboltinu prieksgalaa. Nu vismaz jautraak iedziivotaajiem sajos gruutajos laikos. Var pareekt ;-)

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    shefere > shefere 07.07.2010. 19.10

    Zviedrim
    Neredzēju, bet ja tā, tad nu vispār…Kristovskis premjers, lai Dievs nogrābstās! Ui. Tā jau bija dalītas jūtas pret Vienotību, jo nekad neesmu bijusi JL elektorāts, tomēr esmu sataisījusies par šiem balsot, bet nu ja godīgi, jāsāk vēlreiz pārcilāt variantus, jo tādā gadījumā pat mazākā ļaunuma metode te laikam vairs nestrādā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    shefere > shefere 07.07.2010. 19.13

    lo credo in PPL

    viens klauns jau šeit ir, tavi dumjie teksti ir īsts viena personāža cirks. Kaut gan audzināšana tomer neļauj par grūtgalvjiem smieties.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > shefere 07.07.2010. 19.15

    Vai peec juusu domaam gudrie ir tikai tie kas Vienotiibu slavee un pieluudz?? UN visi pareejie aptuveni 80% ir klauni??

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    shefere > shefere 07.07.2010. 20.22

    Nē, es Vienotību nekad neesmu slavējusi, jo ļoti labi redzu tās mīnusus. Toties, atšķirībā no daža laba, es neslavēju arī nevienu citu, jo tie citi ir vēl baisāki, vismaz manuprāt. Tādēļ par klauniem uzskatu tos, kuri ir akli un nekritiski vienu nīdēji un citu slavinātāji. Cienu cilvēkus ar patstāvīgu domāšanu un analizēšanas spējām, kāds acīmredzot Jūs neesat.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Brīvdomātājkaķis > shefere 07.07.2010. 21.08

    Un juus buutu tad ja?? Varbuut sakumaa paradat atklati kas esat nevis kaa bailiigs zakis zem kaut kadaam bildiitem noslepusies te itkaa gudri meginat runat. Tadu te pilns kas baidaas atklats avu identitati un peec veleesanam apmetiis kazoku otraadi. Riebjas tadi cilveeki

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > shefere 07.07.2010. 21.18

    Sedzace. Kristovskis premjers, lai Dievs nogrābstās! Ui. Tā jau bija dalītas jūtas pret Vienotību, jo nekad neesmu bijusi JL elektorāts, tomēr esmu sataisījusies par šiem balsot, bet nu ja godīgi, jāsāk vēlreiz pārcilāt variantus…
    _____________________
    Kā man patīk šīs šķīstās, izvēlīgās jaunkundzes! Nu par kuru partiju tad balsojāt iepriekšējās saeimas vēlēšanās? Par TP, TB vai ZZS? Skat kādas antipatijas pret Kristovski:) Ko tad viņš nu tik gaužu nodarījis, paplucinājis TB/LNNK? Iesaku Jums meklēt izskatīgu vīrieti. Mārtiņš Bondars derēs, varbūt bildiniet Biedriņu?:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    shefere > shefere 07.07.2010. 21.39

    lo credo in PPL
    Ir smieklīgi un muļķīgi no citiem pieprasīt atklātību, ja pats slēpjaties zem bezpersoniska vārdu virknējuma. Nu jā, kā jau cirkā, absurds ir diezgan populārs mākslinieciskais paņēmiens.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > shefere 07.07.2010. 22.02

    Ino
    1.Par izskatīgumu. Te nu Kristovskim konkurentu nav, narcistiskā natūra liek kopt gan frizūru, gan ūsas un būt vienmēr formā, kā nekā sportists un dzejnieks, vīrietis skaistulis.
    2. Par ko balsoju. Nekorekts jautājums, tāpat kā jautāt dāmai vecumu, svaru vai interesēties par līdzcilvēku algu. Bet man nav ko slēpt, balsoju par TB/LNNK pie tam pirmo reiz mūžā, jo nu jau vairākas vēlēšanas pēc kārtas balsoju pēc “mazākā ļaunuma” principa. Protams, ka tas ir subjektīvi, īpaši bīstami to atzīt JL karsēju lapā, bet nu, kā ir tā ir, melot netaisos.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    shefere > shefere 07.07.2010. 22.04

    3. Kādēļ Kristovskis nav labs. Tādēļ ka sevī iemīlējusies viduvējība,ar tieksmi uz izrādīšānos, kura sadomājusies, ka ja ir gadu gadiem trinusies politikā, tas ir pietiekams iemesls lai kļūtu par premjeru. Nu jā, it kā pieredze politikā būtu, taču ja viņam būtu bijis potenciāls, tas jau sen būtu izpaudies. Bet potenciāla nav, harizmas nav, bijušās ministrēšanas rezultāts mazkvalitatīvs. Piedevām drusku šmauceklīga natūra. Un kad reiz bija izdevība klausīties ko viņš stāsta politoloģijas studentiem par savu darbu EP, teikšu godīgi, kauns bija klausīties, zems līmenis. Tas ka nav daudz neko nozadzis nenozīmē ka dikti labs.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > shefere 07.07.2010. 22.30

    Bet man nav ko slēpt, balsoju par TB/LNNK pie tam pirmo reiz mūžā, jo nu jau vairākas vēlēšanas pēc kārtas balsoju pēc “mazākā ļaunuma” principa.
    __________________________
    Ja par TB balsoja 1993. gadā, tad to varbūt varētu uzskatīt par mazāko ļaunumu, bet ne jau pēc LK privatizācijas. Nu ja Vienotība vairs neder, tad par ZZS vai SC?:) Diez vai šeit daudz JL karsēju, bet jābūt ļoti “gudram”, lai Vienotības vietā dotu priekšroku citai partijai vai apvienībai.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    shefere > shefere 07.07.2010. 22.46

    Katram savs, man daži JL personāži un viņu darbība šķiet tik ļoti netīkami, ka toreiz izlēmu balsot tā.

    Nu bet šoreiz es jau joprojām ceru uz Vienotību, bet ļaunākajam gadījumam vēl pastāv arī Raivja Dzintara un TB/LNNK veidojums, un vēl jāpaskatās kas pēc rītdienas dibināšanas sapulces būs ar to Pēdējo partiju, kas tur par cilvēkiem sanāks. Lai kā man patīk A.Ozoliņa žultainie komentāri, tomēr reizēm jau viņam arī sanāk pāršaut pār strīpu, un man šķiet, ka šīs topošās partijas veidošanās sakarā arī. Ja jau tur būtu tikai Rolšteins, tad jā, viņam taisnība. Ir protams aizdomīgi, bet nu jāskatās, priekš tam jau galva dota. Vēl jau līdz oktobrim var domāt un pārdomāt vairākas reizes. Lai vai kā, Gulaš, ZZS un SC nav izredžu manu balsi dabūt, kaut uz galvas stāvētu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > shefere 07.07.2010. 23.16

    …man daži JL personāži un viņu darbība šķiet tik ļoti netīkami, ka toreiz izlēmu balsot tā.
    _________________________
    Nu ja jau daži personāži var izšķirt izvēli, tad jau neko. Man svarīgāk kā partija uzvedusies ilgtermiņā. Kristovskis narciss, Repše – marsietis, Kalniete – intrigante… Nu tad gaidiet Dieva dēla otro atnākšanu, atliek tikai no Pēdējās partijas izdzīt Rolšteinu:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > shefere 07.07.2010. 23.38

    Kura tad ir tā Kristovska partija, par kuru var spriest ilgtermiņā?:)

    Diemžēl Ino, tāda ir realitāte, ka pašreizējā Latvijas politikā personībām (pat pareizāk būtu teikt- personām)ir lielāka ietekme uz vēlētāju prātiem kā partijām kopumā. Jo programmas jau vairumā gadījumu ir smukas un labas, pat nav lielās pretrunās konkurentu partijām. Ideoloģisku atšķirību kā tādu starp t.s.latviešu partijām tikpat kā nav. Arī TP un LPP/LC ir skaistas programmas, deklarācijas un kas tik vēl nē, tad kāpēc Ino, jums tās nepatīk? Tāpēc, ka tur ir ļoti netīkamas personas, zaglīgas, melīgas un nodevīgas, kuru politiskā priekšvēsture jums kā domājošai būtnei liek apšaubīt viņu pašreizējo nodomu tīrību. Tad kāpec jums šķiet ironizēšanas cienīga mana atklātā atzīšanās, ka vairums JL personāžu man ir netīkami? Kaut kāda dubultmorāle sanāk, nesaskatat?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > shefere 08.07.2010. 09.47

    Kura tad ir tā Kristovska partija, par kuru var spriest ilgtermiņā?:)
    __________________
    Jūs taču labi sapratat, ka es domāju JL – Vienotības kodolu?

    Nekur tālāk par “smuko Gorbunovu” neesat tikusi. Nezinu JL zaglīgas, melīgas, nodevīgas personas. Ja Jums tādas zināmas – izsvītrojiet. Ir normāli cilvēki ar savām vājībām, viens stiprāks, cits vājāks. Ja Jūs 8 gadu laikā neesat saskatījusi atšķirību starp JL un TP, tad nav manos spēkos Jūs pārliecināt par pretējo.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Jânis Bankoviès 07.07.2010. 18.25

Nu ko bauri bez saimnieka neko nevar, gaužas asareles lej lai paps uzrodas kas bārenītim maizīti iedod un patversmi nodrošina. Tas par vadonistiem un “sovoku” sapņotājiem ( ala lembes, gulAŠu, SC elektorātu ). Un vēl tā nīkulīgā “savoku” domāšana, par fenderi kā neatņemamu dzīves sastāvdaļu, redz “kolhoza ispolkoms” nozvizģīja no centrālā aparāta(nenašenskoe) palielus resursus, bet redz viņš labs uzsauca savam “kolhozam” balli un daļu nozvizģītā izdalīja kolhozniekiem, kam vairāk, kam mazāk bet galvenais uz bumbiņu. PRASTI SLINKI UN DUMJI JŪGA LOPI. Kautuves sortiments.

Kādu mega kļūdu pieļāva Rietumi 1918. gadā neļaujot nostiprināties Baltijas hercogistei, bet par varītēm vācu ietekmi izpiežot Versaļas miera līguma garā,radot valstis kuras izmanto par sīceni ģeopolitikā, un kuras(to lēmēji) pats galvenais to apzinās un izmanto(kā protitūtas).

+11
-2
Atbildēt

2

    ilmisimo > Jânis Bankoviès 08.07.2010. 09.13

    PRASTI SLINKI UN DUMJI JŪGA LOPI. Kautuves sortiments./

    Kautuves sortiments tev salicis plusiņus.
    tev no lamas:
    f*ck you.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Jânis Bankoviès 08.07.2010. 10.50

    Atvilgsti. paldies par nafig pasūtījumu. Nu ko es varu darīt ka tik daudz manis raksturotu ļaužu ir manā tautā, kā vēl viņus noraksturot? Naivi,uz izklaidēm orientēti,pārmēru samiernieciski un pret pārmaiņām vērsti, sapņaini utt.. Bet tas jau nozīmē to pašu tikai citiem vārdiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mary75 07.07.2010. 18.00

Skaidrāks par skaidru – latvju bāliņiem un tautu meitām tuvāka aziātiska un padomiskā mentalitāte, un ar pārlieku intelektu tie apgrūtināti nav.
Tas tāds “circulus viciosus” – sākumā nobalsojam par tiem, kas pieķerti blēdībās, nelikumībās, utt., pēc tam vaimanājam – “ak, nu kā viņi tā var, krāpjas, nepilda solījumus”, un, nākamreiz, atkal balsojam par tiem pašiem, un pēc tam atkal vaimanājam, cik viss slikti.
Nē, tas grābeklis tai Latvijas karogā jāiezīmē, un vēl tautu dēls un tautu meita ar zāģu skaidām smadzeņu vietā.

+12
-4
Atbildēt

0

Eliks 07.07.2010. 17.48

Skaidrāks par skaidru, ka PLL orientējas uz savējiem, t.i., kampējiem, un vēlētāju mazizglītāko daļu, kas savā nezināšanā un naivumā uzķeras uz reklāmas pasaciņām /skaidrāk – populistiskajiem meliem/. Ņemot to vērā, Vienotībai arī vajadzētu orientēties tieši uz nezinošajiem un neizlēmušajiem vēlētājiem, jo tikai šajā kontingentā var iegūt papildus balsis. Tāpēc reklāmām jābūt nevis pārgudrām, bet ļoti vienkāršām, es nebaidos teikt – pat populistiskām, ja jau tikai tā var iegūt balsis. Šoreiz mērķis attaisno līdzekļus. Pilsoniskā sabiedrība tikai krīzes ietekmē sāk veidoties, šobrīd valsts jānotur kaut vai ar pastiprināti vienkāršotu reklāmu. Sorry…

+10
-1
Atbildēt

0

madararaa 07.07.2010. 17.36

Vai aptaujas rīkotājs varētu, lūdzu, nodrošināt ļaudis ar vismaz nedaudz dziļāku analīzi? Piemēram, kā šie rezultāti sadalās pa reģioniem, kā tie sadalās pa vecuma grupām, pa izglītības grupām. Apnicis skatīties tās vidējo rādītāju aptaujas, kurās visi būtiskie dati samuļļāti kopā. Mans sapnis būtu, ka žurnālistu un citu interesentu izvērtēšanai tiktu nodoti raw dati (anonīmi, protams) – lūk tā būtu cienījama attieksme!

+9
-1
Atbildēt

1

    ♣Shaggy♣ > madararaa 07.07.2010. 19.09

    Ha sagribēji :)
    Samaksā un ar lielāko prieku iedos.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

sinergie 07.07.2010. 17.30

Lūgums labot kļūdu grafikā!

+1
-1
Atbildēt

0

Jānis Dreimanis 07.07.2010. 17.09

Vienos datos Vienotība ir 2. vietā, bet otros datos – trešajā. Acīmredzama kļūda. SKDS mājaslapā ir pareizi. Tātad – fui IR.lv komandai!

+7
-1
Atbildēt

0

itommy_ 07.07.2010. 17.03

Jābeidz dzīvot pagātnes frustrācijās. Jānoslēdz nacionālais izlīgums un jāpiemēro politekonomisko amnestija. Pienapuika mūs no purva ārā neizvedīs, to tā kā vajadzētu sākt apjēgt, kaut vai aplūkojot jaunākos reitingus. Prezidents Zatlers varētu uzsākt izlīguma procedūru, par pasākuma vadītāju uzaicinot kādu no zinošiem politologiem (bet ne pavāriem, medmāsām vai aktrisēm). Mērķis – valsts stratēģiskais kurss uz Rīgu kā Baltijas jūras reģiona centru. Jaunais premjers – spējīgākais kā vadītājs un stratēģis, neatkarīgi no partijas vai nepartijas, garām vai īsām kājām.

+5
-17
Atbildēt

13

    austrisv > itommy_ 07.07.2010. 17.08

    Tu esi galīgi slims ar savu Lembi! Ne nu izvedīs tas Lembis no purva nekā!!! Kāda viņam izglītība? Ko viņš jēdz no mikro un makroekonomikas? Vecs kompartijas funkcionārs un piedevām vēl zaglis!

    +23
    -3
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > itommy_ 07.07.2010. 17.15

    Piekrītu, ja nebūs nacionālā izlīguma, nebūs Latvijas.
    Jābeidz savējie zākāt un visiem kopā jāķeras pie darba.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 07.07.2010. 17.19

    Es katrā ziņā nepiederu pie Tevis sauktajiem savējiem, jo neesmu zagusi no valsts!

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > itommy_ 07.07.2010. 17.30

    Kā viens cilvēks var izvest Valsti no krīzes, vajag komandu. Lembim komandas nav jo ar visiem ko vien varēja ir salecies, ak jā ir podziņu spaidītāji Saeimā, bet tam jau der jebkurš, pat Andrejs Zviedris

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > itommy_ 07.07.2010. 17.32

    Utopiski un neargumentēti apsvērumi. Var smērēt kādus papīrus grib un runāt par visādiem izlīgumiem, tomēr lai jaunizveidotā valdība būtu rīcībspējīga, tai ir jāsaņem parlamenta atbalsts. Bet tas nozīmē, ka valdību veidojošajām partijām ir jāatmet savstarpējā ņemšanās un uzmešana. Bet vai kaut kas tāds pašreizējā situācijā ir iespējams? Manuprāt, viss liecina par to, ka nav. To labi parāda šis pirmskrīzes gads, kad TP koalīcijā uzvēdās kā opozicionārs, pēc tam to pameta un uzvedās diezgan destruktīvi lai gan visu laiku kladzināja par savu konstruktīvo darbu opozīcijā. Tas pats attiecas arī uz pārējām koalīcijas partijām.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Marija > itommy_ 07.07.2010. 17.40

    Nacionālais izlīgums gan ir varena lieta – Lembergs šķeļe šlesers ratos braukā no mājas uz māju un izlīgst – iedod katram ļaužam klaipu maizes ar paniņām un sabučojas.
    i.Kalniņš mudīgi sacer augsto himnu labiešu derībai par labo strādāšanu.
    Kāds zviedris pieņemts darbā par paklāja izritinātāju, lai labiešiem solītis nesamisējas. Ja samisēsies, tad izlīgums var izčakarēties.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 07.07.2010. 17.40

    Šobrīd ir ļoti labs brīdis izlīgumam. Viens otrs politbarons jūt svilstam pakaļu, tāpēc noteikti liks vasaļiem spiest īstās pogas, lai izbēgtu no kroņa maizes. Ja izlīguma domu veidos zinoši politologi ar mērķi attīstīt valsti Rietumu demokrātijas labklājības virzienā, latvieši būs tikai ieguvēji.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > itommy_ 07.07.2010. 17.57

    Ivars
    Bet tas nozīmē, ka valdību veidojošajām partijām ir jāatmet savstarpējā ņemšanās un uzmešana…. To labi parāda šis pirmskrīzes gads, kad TP koalīcijā uzvēdās kā opozicionārs, pēc tam to pameta un uzvedās diezgan destruktīvi lai gan visu laiku kladzināja par savu konstruktīvo darbu opozīcijā. Tas pats attiecas arī uz pārējām koalīcijas partijām.
    —————————————————
    Tur jau ir izlīgums, ka beidzam vainot citus, bet vairāk raugāmies savā virzienā. (JL piemēram paanalizē, cik konstruktīvi un koleģiāli vadīja koalīciju)!
    Apzināmies, ka visi esam latvieši, ka visi gribam savu valsti, ka visi vēlam tai labu un TICAM, KA ARĪ CITI TO GRIB.
    Un augstāk par visu ir likums, ne amats vai emocionāli izsaucieni par zagšanu u. tml.
    Tagad sanāk kā bērnudārzā, kur Anniņa sūdzas par Jānīti, kurš viņai atņēmis spainīti, Jurītis saplēsies ar Pēterīti lāpstiņas dēļ, bet Ivanuška atnāk un paņem gan spainīti, gan Pēterīša lāpstiņu.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > itommy_ 07.07.2010. 18.04

    Bet
    Tu nepiederi pie savējiem? Domāju, ka visi latvieši ir savējie. Mūsu ir tik maz. Un neviens nav guvis dieva pilnvarojumu sadalīt tautu labajos un sliktajos. Kas to mēģinās, tas pievilsies.
    Bet, kas zadzis, tas jātiesā. Ja nevari pierādīt, gaidi, kad varēsi. Viss. Tas arī ir izlīgums- histēriski nevainot tautas brāļus visās nebūšanās, kas bijušas pārejas laikā no sociālisma uz kapitālismu.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    listo > itommy_ 07.07.2010. 18.12

    savulaik, vel 90 gados:
    1. ka Ventspils ostas attistibas piemers: Amsterdamas osta,
    2. veselibas strukturas izveide Skandinavu pieredze,
    utt. es precizi neatceros ir japacelj LArhitekturas nr par Ventspili un tur uzskaititas visas pilsetas infrastrukturas un socialas sferas, kada attistibas koncepcijas pienemtas un kada analize veikta. Nevajag izplatit melus. Lai nu ko, bet vadit, pulcet darboties spejigus cilvekus un novest lieta lidz galam Lembergs prot.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > itommy_ 07.07.2010. 18.56

    Rihard ir OK, neir runa par to cik labs administrators un mērs ir Lembergs, kas acīmredzami atbilst patiesībai, bet gluži vienkārši par to vai latvieši kādreiz izaugs līdz patstāvīgu un suverēnu cilvēku līmenim, kuriem vadonis ,paps-barotājs nav vajadzīgs( jo katrs spēj parūpēties par sevi un tuvākajiem), un vēl jo vairāk kas sapratīs saistību pilsonis-likumdošana-valsts, kas sapratīs to ,ka valsts nav nekas abstrakts un tāls bet gan viņš pats kā valsts sastāvdaļa,ka pat aizdomas par fenderi no valsts (kā normālās Eiropas valstīs) nozīmē atturēties no politiskiem procesiem līdz patiesības no.
    No trim A protams Lembergs ir vistuvāk valstiskai domāšanai, bet tāpat ,tas sēž 19.gs. beigu cariskās Kr.Imp. mazpilsētas mēra līmenī, pārējie vispār ir 11.gs. ar savu pilskalnu centrā un par pārējo po.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 07.07.2010. 20.34

    Gudrīti, super labi pateikts! kas par komandu ir Lembim! Vecais kompartijas nomenklatūrists Brigmanis, zoodārza runas vīrs Līdaka, I kā arī viens no zemniekiem: Kāposts un, kur tad slavenais svarcēlājs Šķerbātiks! pacels Lembi uz rokām un iznesīs šo vienu no krīzes!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > itommy_ 08.07.2010. 09.05

    visiem kopā jāķeras pie darba”
    Tikai pēc Jums.

    vai vēl labāk:
    Bez Jums.

    0
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 07.07.2010. 17.02

Cāļus skaita rudenī, bet, ja tauta tā arī nobalsos, kā te visu sadalījis Freimaņa kantoris, tad paši cietīs un man žēl tos stulbeņus ar īso atmiņu, nebūs!

+15
-1
Atbildēt

8

    Arija Saleda > austrisv 07.07.2010. 17.13

    Ja saskaitīs cāļus par labu vienotībai, Jums cienītā nogriezīs pensiju un tiem stulbeņiem, kas balso par ko citu nebūs Jūs žēl.

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 07.07.2010. 17.18

    Gudrīti, bet ko es tur varu līdzēt, ja vairākums ir stulbs un aprobežots! Tad arī cietīs visi, tāpēc es saku, ka jākrāj nauda, kamēr vēl ir ko krāt, jo neko labu neparedzu, ja atkal un atkal tauta liela daļa būs galīgi debīla!
    Es jau to esmu redzējusi, ka slavināja savulaik Godmani. tas man piegriezās un sapratu, ka labāk ar klibu dancot nekā ar stulbu runāt! Vecs latviešu sakāmvārds!
    Par maz vēl laikam nozagts, ja prāta nav!

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > austrisv 07.07.2010. 17.28

    Vairākums ir stulbs:)) tas atgādina anekdoti par blondīni, kas brauc pa vienvirziena ielu pretējā virzienā.:)
    Tāda ir demokrātijas ēnas puse, vairākums nosaka spēles noteikumus. Pat neskatoties uz to, ka aiz tā stāv noziedzīgi cilvēki.
    Tā ka, kamēr vasara vāri zapti un marinē gurķus, ziemā noderēs.
    Par zogamo – Latvenergo taču nav vēl noprivatizēts :)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > austrisv 07.07.2010. 18.48

    Un tu domā, ja par Vienotību nenobalsos, tad pensijas nevajadzēs griezt, Vienotība gribēja to darīt aiz ļaunuma, nevis tāpēc, ka labie sabotēja NĪN celšanu biezajiem?
    Kaut gan, ja nāks labie, iespējams, arī negriezīs, vienkārši devalvēs latu.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > austrisv 07.07.2010. 19.35

    Man ir pretenzijas pret to ka vairākums ir stulbs. Nu mūsdienās tač var pamest to Eiropas valsti kurā vairākums ir stulbs un aizdoties uz kādu citu, kurā ir gudra sabiedrība, kamēr es, tu vai viņi to nav izdarījuši, tas mums visiem nezkāpēc ir kaut kā pieņemams.
    Varam mēs cepties, ka ziemā pārsvarā ir slikts laiks, bet to var atrisināt tikai vai nu par to necepjoties vai aizbraucot kaut kur kur labāks laiks:)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > austrisv 07.07.2010. 19.56

    dzeris49
    Devalvēs latu? Ak tu mūžiņ kāda nelaime… tad jau tiešām labāk lai simtiem tūkstošu bezdarbnieku- latviešu pamet valsti…

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > austrisv 07.07.2010. 21.14

    Es sapratu, ka šis nāk no SKDS, kas nav Freimaņa, bet Kaktiņa kantoris. Freimanim ir Latvijas Fakti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Arija Saleda 07.07.2010. 17.01

Vienotības aktivitātes ir tā lapele ko cilvēkiem samet pastkastēs, iekuram der;) Kaut kā neticas ka Vienotībai kaut kas labs ir padomā, ja no vienīgi Kristovskis ūsas nodzen un Štokijs uzaudzē. Skarba nākotne mūs gaida, tie kangari mūs iztirgos līdz galam.

+12
-2
Atbildēt

7

    andrisskrastins > Arija Saleda 07.07.2010. 17.07

    gudrītis, kas varētu Vienotībai būt labs padomā? Dalīt gudrības zāles? Var staigāt apkārt un informēt cilvēkus. To arī darīsim.

    A ko citu? Fantazēt un solīt banānus?

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Arija Saleda 07.07.2010. 17.10

    Es Tev piekrītu, ka sarkanā kvadrāta kangari mūs iztirgos un tikai tad tautas stulbā daļa atjēgsies, bet tad būsim vēl lielākos parādos kā līdz šim! nesaprotu, cik stulbam ir jābut cilvēkam, lai viņš cerētu, ka zaglīgais Lembis būs mesija!

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Arija Saleda 07.07.2010. 17.12

    Ha, gudrības zāles dalīt. Vai tad vienotībai nav neviena PR speciālista, kas varētu kaut ko ieteikt? Jeb pozīcija ir nenolaisties līdz vidūvējam iedzīvotājam uztverama līmeņa. Kamēr vienotības spēks būs balsojumā pret Oligarhiem reitings būs uz pussešiem

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Arija Saleda 07.07.2010. 18.07

    Ja cilvēkiem nav prāts, nekāds aktivitātes nelīdzēs.
    Tā ir diagnoze Latvijas sabiedrībai, un smaga diagnoze.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > Arija Saleda 07.07.2010. 18.17

    dzerim
    Kāda augstprātība! Nevienam nav prāta, ja nedomā kā tu. :)

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    mary75 > Arija Saleda 07.07.2010. 18.40

    Labi, man nav prāta.
    Tikai, iepriekšējo reizi arī nobalsoja par pozitīvisma kampaņu, taisni par tiem, kuri bija iesaistīti Jūrmalgeitā, un kur tas noveda, tagad redzam.
    Pēc pusgada arī šoreiz visi tiem kas balsos par labajiem , sāks bļaut skaļāk par visiem, kā viņus apkrāpa.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    disassociative > Arija Saleda 07.07.2010. 19.58

    Es pēdējās pašvaldības vēlēšanās nobalsoju par JL un gribu beidzot saņemt atskaiti par to, kas gada laikā padarīts! A še tev! Kas tev deva!? Kur ir kaut pieci teikumi par to, kas ir izdarīts? Toties ir apcūkojies Kristovskis.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

photocom 07.07.2010. 16.55

Latviski sakot – pisec !
ja vienotība nekustinās pīāŗu
sūkās – ledu

+20
-1
Atbildēt

1

    eriks_smagris > photocom 07.07.2010. 17.00

    Kas? Ščipčinskis? Viņš par politiku un polittehnoloģiju saprot tikpat, cik Krrristovskis par nodokļiem!;)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

eriks_smagris 07.07.2010. 16.53

Cik tur vietas Solvita ar Ģirtu sev bija saskaitījuši? 38-42, ja pareizi atceros! :D

+1
-5
Atbildēt

0

LAURIS 07.07.2010. 16.51

    LAURIS > LAURIS 07.07.2010. 16.52

    domāju, viņi ar PLL sapratīsies uz visiem 100%

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

IneseT 07.07.2010. 16.49

es kā pesimists saku – stulbāk vairs nevar būt, bet optimistiskie PLL priekā sauc – var gan – pats redzēsi pēc 2.oktobra! pēc šādiem reitingiem, izskatās ka šī Saeima vēl bij kautcik jēdzīga.

+9
0
Atbildēt

0

Silvija Adijāne 07.07.2010. 16.48

Bravo! Aptauja atspoguļo manas skumjākās prognozes: Latvijas Republikas nākošais premjers, koalīcijā ar PLL un SC, kurš ir bez 5. minūtēm starptautiskajā meklēšanā. Jā, tiešām mīlu mūsu līdzcilvēkus, viņu dzīves gudrību, ētiskās vērtības un tāredzību, jo kļūdas te nav un aptauja ir laikam jau objektīva.

+20
-1
Atbildēt

2

    Andris > Silvija Adijāne 07.07.2010. 17.12

    Priekš kam viņiem PLL, ja arī bez PLL viņiem būs gandrīz 60 vietas Saeimā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Silvija Adijāne 07.07.2010. 18.50

    muusu veeleetaajs ir tik stulbs cik nu ir, Lembe nav muļķis , nav veltiigi miljonus baarstiijis stipendijaas…atmaksaajas.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam