Ja GP gribas apvainoties un lamāties, lai iet pie sava bārdainā partengenosse un runā ar viņu. Šie gāzēja, gāzēja, kamēr visa nauda skurstenī (vai ofšoros) un nekas nav atlicis ne teātrim, ne bērnu koriem vai pensionāru deju kolektīviem.
Žēl, ka normāls cilvēks nojūdzās un vasaras karstumā nesaprot, ka Poļiščukai nespīd nekāda naudiņa no TP. Ja nu viņa vienīgi var iestāties rindā uz Šlesera plānotajām 50000 darba vietām. Tā ideja jau pati par sevi ir teātris un tur noteikti vajadzīgs režisors no TP.
Dāmas sašutums jau plosās tāpēc, ka viņas inspirētais personas teātris bija DAĻA no jūsu minētajām “trekno gadu finanšu orģijām”; ar aktieru – Kalinņas, Buļa, Tatarinovas – iesaistīšanu ideoloģiskās aktivitātēs būtībā tika “pelnītas” nodokļu maksātāju naudas dotācijas. esmu lasījusi, ka tās sasniegušas līdz 140 000 latu. Samērojumā
a] ar Poļiščukas teātra snieguma ne tuvu ne vienmēr augsto kvalitāti;
b] piemēram, JRT saņemamo dotāciju apmēru
tas ir šokējoši. Un šobrīd acīmredzami neadekvātais ministra salīdzinājums ar Staļinu ir, maigi izsakoties, pārkāpināta reakcija uz sistēmiskām pārmaiņām politikā un kultūras vadībā. Kuras es personīgi tikai apsveicu.
Varu tikai apbrīnot Poļiščukas kundzes demagoģijas spējas. Protams, bija viņiem arī labas izrādes, bet šī sezona ir bēdīgā līmenī. Iepretī tam, ko dara “Dirty Deal” un Ģertrūdes ielas teātris ar neticami maziem līdzekļiem. Jaunā producentu un režisoru paaudze, kas tur strādā, nečinkst par naudas trūkumu, bet liek lietā fantāziju un taisa labas izrādes, uzkrāj pieredzi un, kad nāks laiks, varēs iestudēt arī megaiestudējumus. “Artelis”, kurā bieži rāda teātri, pastāv vispār bez valsts dotācijas.
“Observatorija” ir biznesa projekts, kas nav izdevies, jo pārāk paļāvies uz “man pienākas” principu, nevis gribu strādāt, lai ko arī deklarētu. Bija brīdis, kad biļetes uz “Ilgu tramvaju” maksāja 20 latus. Viņi ir nospēlējuši 192 lielākoties izpārdotas izrādes. OK, ne visas par šādu cenu, bet tomēr. P.S.Visiem tiem, kas brūk virsū Nacionālajam teātrim, vēlos ieteikt aiziet uz “Mirušajām dvēselēm”, “Novakaru”, “Pierādījumu”, “Skroderdienām Silmačos”. NT notiek labs, dzīvs, mūsdienīgs teātris.
Šis teātris tiešām bija labs, žēl, protams, ka BIJA… bet 100 000Ls (!!!) valsts dotācijai ir kaut kāds pilnīgi nereāls cipars, intresanti būtu paskatīties, cik dotācijas piešķir Valmieras teātrim, Liepājas teātrim, Leļļu teātrim…
Nu, bet. Ja es tagad dibinātu privātu teātri, man arī būtu pilnas tiesības prasīt valstij naudu? Es domāju, ka nē. Nu, ja teātris ir tik labs (pats nezinu, neko tur neesmu redzējis), paceliet cenas, sameklējiet sponsorus, kuriem ļotiļoti patīk. Bet, ja tā nevar, nesanāk, tad varbūt nemaz nav tik labs?
Protams, ka nav. Taču ja valstij vairs nav naudas ar kuru uzturēt Poļiščukas mākslu, tad tāpēc jau vēl nav jāpiesauc staļins. Tāda bļaustīšanās bija iedarbīga 90-to sākumā, bet ne jau šodien, kad lērums labu trupu knapi velk galus kopā, lai neizjuktu un uztaisītu kādu izrādi. 100 000 viņiem šobrīd liekas pilnīgs kosmoss, kādu liela daļa nav redzējusi nekad.
Nesaprotu šo nekritisko preses relīžu pārkopēšanu – vai tiešām nav neviena žurnālista, kas varētu A ar B salikt kopā? Kādi starptautiski panākumi ir Teātra Observatorijai? Cik zināms, tie bijuši režisores veidotajiem darbiem Nacionālajā teātrī… Turklāt aizbraukt uz pāris festivāliem vēl nav starptautiska atzinība… Pagaidām tā ģenialitāte un panākumi tik vien kā paša teātra publicitātes materiālu radīti, ne sūrā darbā nopelnīti – ja esam godīgi, starptautisku atzinību no LV teātra vides ir guvuši tik JRT un opera.
Nebūt nē, vienkārši starptautiskā atzinība tiek minēta kā viens no argumentiem, kādēļ TO būtu pelnījusi atbalstu no valsts: “”Teātra Observatorija”, kura četru gadu laikā spējusi sevi pierādīt, iestudējot ne tikai atsevišķas izrādes, bet nodrošinot patstāvīgu repertuāru un gūstot atzinību ārvalstīs, patlaban finansējuma trūkuma dēļ jāslēdz”.
Laikam jau, jo sīkāks mākslinieks, jo dižākas ambīcijas. Re kur viena pat jau līdz staļinam aizrunājusies:(
Ar 100 000 var uzturēt visu Latvijas amatieru teātru pulku un tā jau nu gan reiz ir valsts funkcija.
es nezinu kāds ir oficiāls Poļiščukas teātra statuss, bet ja tas ir privāts teātris.. piedodiet.. bet man arī nav saprotams, kāpēc tas būtu jāatbalsta Kultūras ministrijai…
toties šī situācija kārtējo reizi atgādina, cik smagu robu dižķibele atstās Latvijas kultūras dzīvē ( gribētos vēl pieminēt arī izglītību..) .. diemžēl..
Ls 100 000 ir neliels atbalsts? Teātrim, kas izvietojies vienā palielākā istabā? Nu, ja jau tas tik mazs ir, tad kas liedz cien. režisorei piesaistīt šo nelielo atbalstu no citiem avotiem?
ooo, arī IR komentāri nu jau kā delfos. palūkojieties uz berlīni. vācijas nabadzīgākā pilsēta, bet uztur trīs operas, kopumā spīdot ar vislielākajām dotācijām kultūrai (uz 1 iedzīvotāju) pasaulē. un nevienam pat prātā neienāk uzrpasīt, vai tai būtu jāsamazina finansējums kultūrai.
Šis salīdzinājums ir pastulbs.
Un tomēr – kāpēc nodokļu maksātājiem, laikā kad visur samazina visu ko, ir jādotē privāts teātris?
100 tūkstoši ir nesamērīgi liela summa pret to produktu, ko iegūstam.
Pārsauciet par “Kabarē observatoriju”….vismaz varbūt kāds mecenāts uzķersies.
Var jau to uztvert kā joku, bet vismaz mani aizvaino Dāldera salīdzināšana ar Staļinu – tie nav salīdzināmi cilvēki un viņu darbības – ne tik. Esmu dzirdējusi Dālderi spēlējam. Izcili. Ja runājam par privātiem teātriem, tad mani tiešām interesētu, cik lietu dotāciju līdz šim ir saņēmusi “Skatuve”, “Kabata”, “Hamlets”, “TT”? Vai Poliščukas teātra iestudējumi vienmēr ir šedevri /kā viņi paši to uzskata/? Stipri šaubos. Vismaz es naudu labāk dotu studijai “Dauka”. Ja tāda nauda parādītos. Bet Poliščuka jau laikam nav pamanījusi – valsts vēl nebūt nav atkopusies no trekno gadu finanšu orģijām. Un vēl – ja šī režisore vēlas atbalstu no latviešu publikas, tad mans ieteikums – runāsim latviski! Pat jau daudzus gadus Latvijā nedzīvojošais Ādolfs Šapiro runā latviski. Arī Gidons Krēmers un Andris Liepa savas domas spēj izteikt latviski. Bet Poliščuka – ar lielām grūtībām… Nu, būs laiciņš vingrināties.
Poļiščukas trupas izpildījumā noskatījos Ilgu tramavaju. Izrāde bija laba. Uzbrukumi Dalderim manuprāt pilnīgi neargumentēti, salīdzinājums ar Staļinu pavisam komisks. Vai Jaunajam teātrim lielākā atbalsta summa nav bijusi 50000 Ls? Nav jau Nacionālais, kuru atbalstīja ar miljonu:)
Nupat noskatījos režisores un aktieru žēlabas TV3. Pārliecināja. Kā parasti – kad sāk bļaut par kultūras postīšanu/neatbalstīšanu, patiesais dziedājums izrādās – par to, ka sliktā pasaule mani, tādu talantīgu, pietiekoši nebaro. (Par Staļinu un sabiedrības atbalstu izdarībām, ko ne gluži pamatoti piedēvē viņam vienam pašam, mākslinieki varētu paši palasīt. Tagad laika pietiks.)
Demakova! Jāprotas palīdzēt (talantīgiem) draugiem grūtā brīdī. Viņi jūsu dēļ piekrita godu zaudēt – kā Rēzija! Bet jums tikai 100 000 jāupurē, un iespēja prezentēties kā Kultūras Glābējai. Rādiet, kas jums patiesībā iekšās. Demakova! Demakova! De-ma-ko-va!
es gan esmu tumsonis :(
neko nezināju ne par šo cienījamo mākslinieci, ne viņas teātri… vai nu es nebiju mērķa auditorija, vai no tiem 100K lašiem par maz tika veltīts PR…
1. Ziņkārīgs jautājums: kādā valodā madam runāja preses konferencē?
2. Galma aktieris Bulis tak varēja iet pamangot pie tās partijas, kuru nu viņš tur reklamēja un kurai pantus skaitīja. Ā, un Karīnīte ar laikam esot tos pantus skaitījusi. Fui, cik nepateicīgi tie partiju darboņi. Un cik vēl Rēzija nav viņus atbalstījusi! Tā viņš ir – nepateicība pasaules alga.
Demakovai tagad fantastiska iespēja parādīt, vai ir patiesa kulturāle :) – nu tak ziedo teātrim 100 000! Vecumdienām jau vēl paliks daudz saraustā. Pirms vēlēšanām laba reklāma – kultūras dēļ spēju nest arī personīgus upurus. A citādi – blefs tā lielā kultūrmīlestība. Poliščuka kā teatrāle ir izcili talantīga (kaut ar’ Rēzija – brrrrrrrrr). Poliščuka IR līmenī.
Piekrītu, raudāt nav par ko, kāds darbs, tāda alga. Cien. režisorei pavērsies laiks un iespēja apgūt latviešu valodu, pārējiem būs jāpagrozās vairāk kā parasti.
Par rēziju,tiešām-brrrrr, gadus piecus kā atteicāmies no 4 abonementiem DT…kalniņa bija rītā vakarā, visās filmās, visās izrādēs, bet, kad sāka citādi domājošos publiski saukt par aitām, atvadījos no piespiedu komunicēšanas ar šo visuresošo un nīgro, seju:)
Atklāti sakot, varēja jau tie mākslinieki pacensties savās mākslās būt interesantāki. Paulam vienā ziņā taisnība – ja tu nespēj savaldzināt publiku, tad nelien virsū uz tiem dēļiem! Nevar noliegt, ka bohēma un zīmēšanās sabiedrībā labi pieder pie skatuves dzīves. Tomēr bez talanta un ieguldītā darba ar zīmēšanos vien ir par maz. Pat otrādi – ja viena (un ne viena vien) aktrisīte sāk spriedelēt par politiku zilajā ekrānā un ārā nāk vien pēk pēk, bet patiesībā tas ir vienīgais, kā dēļ ir vērts uz viņu skatīties (lai pasmietos), tad nevajadzētu cienījamajiem māksliniekiem raudāt par to, ka tukšas valsts kases apstākļos visiem viņiem, visai šai lielajai latviešu kultūras saimei, varēs palīdzēt un apmaksāt jauko arodu. Spēlēju, dancoju – visu savu mūžu! Bet kādam šīs izpriecas ir jānopelna, jāapmaksā… Varbūt uztaisiet vienu teijāteri, kurš palīdzētu atrast gaismu tuneļa galā, šobrīd jau tiešām nekā vērtīgāka par žurku nav. Līmenis…
Tā nu tas ir, arī kultūrai liesie laiki sākušies(kaut arī treknajos, knapi, knapi varēja sākt domāt par kaut kādu attīstību un galvu pacelt). Arī filmu studijas nīkuļo, dažas jau aizklapētas, vakar ziņās uzzināju, ka pat “Dauka” tiek slēgta. Tas pats tautas mākslā, tas pats visās kultūrās nozarēs. Nu ko, izdzīvos, kas pārvērtīsies? Paliks opera elitei, NT žurkas Kornēlijas cienītājiem un DT visiem pārējiem, neko jau citu mums nevajag, vai ne?
Komentāri (32)
anete_raugule 29.06.2010. 23.52
Ja GP gribas apvainoties un lamāties, lai iet pie sava bārdainā partengenosse un runā ar viņu. Šie gāzēja, gāzēja, kamēr visa nauda skurstenī (vai ofšoros) un nekas nav atlicis ne teātrim, ne bērnu koriem vai pensionāru deju kolektīviem.
0
varrvara 29.06.2010. 08.27
Žēl, ka normāls cilvēks nojūdzās un vasaras karstumā nesaprot, ka Poļiščukai nespīd nekāda naudiņa no TP. Ja nu viņa vienīgi var iestāties rindā uz Šlesera plānotajām 50000 darba vietām. Tā ideja jau pati par sevi ir teātris un tur noteikti vajadzīgs režisors no TP.
0
Viesulis 17.06.2010. 10.10
Dāmas sašutums jau plosās tāpēc, ka viņas inspirētais personas teātris bija DAĻA no jūsu minētajām “trekno gadu finanšu orģijām”; ar aktieru – Kalinņas, Buļa, Tatarinovas – iesaistīšanu ideoloģiskās aktivitātēs būtībā tika “pelnītas” nodokļu maksātāju naudas dotācijas. esmu lasījusi, ka tās sasniegušas līdz 140 000 latu. Samērojumā
a] ar Poļiščukas teātra snieguma ne tuvu ne vienmēr augsto kvalitāti;
b] piemēram, JRT saņemamo dotāciju apmēru
tas ir šokējoši. Un šobrīd acīmredzami neadekvātais ministra salīdzinājums ar Staļinu ir, maigi izsakoties, pārkāpināta reakcija uz sistēmiskām pārmaiņām politikā un kultūras vadībā. Kuras es personīgi tikai apsveicu.
0
raivis 16.06.2010. 11.18
Varu tikai apbrīnot Poļiščukas kundzes demagoģijas spējas. Protams, bija viņiem arī labas izrādes, bet šī sezona ir bēdīgā līmenī. Iepretī tam, ko dara “Dirty Deal” un Ģertrūdes ielas teātris ar neticami maziem līdzekļiem. Jaunā producentu un režisoru paaudze, kas tur strādā, nečinkst par naudas trūkumu, bet liek lietā fantāziju un taisa labas izrādes, uzkrāj pieredzi un, kad nāks laiks, varēs iestudēt arī megaiestudējumus. “Artelis”, kurā bieži rāda teātri, pastāv vispār bez valsts dotācijas.
“Observatorija” ir biznesa projekts, kas nav izdevies, jo pārāk paļāvies uz “man pienākas” principu, nevis gribu strādāt, lai ko arī deklarētu. Bija brīdis, kad biļetes uz “Ilgu tramvaju” maksāja 20 latus. Viņi ir nospēlējuši 192 lielākoties izpārdotas izrādes. OK, ne visas par šādu cenu, bet tomēr. P.S.Visiem tiem, kas brūk virsū Nacionālajam teātrim, vēlos ieteikt aiziet uz “Mirušajām dvēselēm”, “Novakaru”, “Pierādījumu”, “Skroderdienām Silmačos”. NT notiek labs, dzīvs, mūsdienīgs teātris.
0
ozolina_anda 16.06.2010. 10.27
Šis teātris tiešām bija labs, žēl, protams, ka BIJA… bet 100 000Ls (!!!) valsts dotācijai ir kaut kāds pilnīgi nereāls cipars, intresanti būtu paskatīties, cik dotācijas piešķir Valmieras teātrim, Liepājas teātrim, Leļļu teātrim…
0
Romāns Smirnovs 16.06.2010. 09.23
Nu, bet. Ja es tagad dibinātu privātu teātri, man arī būtu pilnas tiesības prasīt valstij naudu? Es domāju, ka nē. Nu, ja teātris ir tik labs (pats nezinu, neko tur neesmu redzējis), paceliet cenas, sameklējiet sponsorus, kuriem ļotiļoti patīk. Bet, ja tā nevar, nesanāk, tad varbūt nemaz nav tik labs?
0
sandakivleniece 16.06.2010. 06.39
Protams, ka nav. Taču ja valstij vairs nav naudas ar kuru uzturēt Poļiščukas mākslu, tad tāpēc jau vēl nav jāpiesauc staļins. Tāda bļaustīšanās bija iedarbīga 90-to sākumā, bet ne jau šodien, kad lērums labu trupu knapi velk galus kopā, lai neizjuktu un uztaisītu kādu izrādi. 100 000 viņiem šobrīd liekas pilnīgs kosmoss, kādu liela daļa nav redzējusi nekad.
0
Viktorija Šlisere 16.06.2010. 00.37
Nesaprotu šo nekritisko preses relīžu pārkopēšanu – vai tiešām nav neviena žurnālista, kas varētu A ar B salikt kopā? Kādi starptautiski panākumi ir Teātra Observatorijai? Cik zināms, tie bijuši režisores veidotajiem darbiem Nacionālajā teātrī… Turklāt aizbraukt uz pāris festivāliem vēl nav starptautiska atzinība… Pagaidām tā ģenialitāte un panākumi tik vien kā paša teātra publicitātes materiālu radīti, ne sūrā darbā nopelnīti – ja esam godīgi, starptautisku atzinību no LV teātra vides ir guvuši tik JRT un opera.
2
Ārijs > Viktorija Šlisere 16.06.2010. 01.08
Kāds sakars starptautiskai atzinībai ar teātru finansējumu? Pēc Jūsu loģikas mums jāuztur kāds teātris tikai tāpēc, jo tā izrādes kādam patīk ārzemēs?
0
Viktorija Šlisere > Viktorija Šlisere 16.06.2010. 08.27
Nebūt nē, vienkārši starptautiskā atzinība tiek minēta kā viens no argumentiem, kādēļ TO būtu pelnījusi atbalstu no valsts: “”Teātra Observatorija”, kura četru gadu laikā spējusi sevi pierādīt, iestudējot ne tikai atsevišķas izrādes, bet nodrošinot patstāvīgu repertuāru un gūstot atzinību ārvalstīs, patlaban finansējuma trūkuma dēļ jāslēdz”.
0
sandakivleniece 15.06.2010. 23.47
Laikam jau, jo sīkāks mākslinieks, jo dižākas ambīcijas. Re kur viena pat jau līdz staļinam aizrunājusies:(
Ar 100 000 var uzturēt visu Latvijas amatieru teātru pulku un tā jau nu gan reiz ir valsts funkcija.
0
ancinieks 15.06.2010. 23.00
es nezinu kāds ir oficiāls Poļiščukas teātra statuss, bet ja tas ir privāts teātris.. piedodiet.. bet man arī nav saprotams, kāpēc tas būtu jāatbalsta Kultūras ministrijai…
toties šī situācija kārtējo reizi atgādina, cik smagu robu dižķibele atstās Latvijas kultūras dzīvē ( gribētos vēl pieminēt arī izglītību..) .. diemžēl..
0
Ārijs 15.06.2010. 22.51
Inteliģence pēdējās dienās prot pārsteigt!
Ls 100 000 ir neliels atbalsts? Teātrim, kas izvietojies vienā palielākā istabā? Nu, ja jau tas tik mazs ir, tad kas liedz cien. režisorei piesaistīt šo nelielo atbalstu no citiem avotiem?
1
Aivars Krauklis > Ārijs 15.06.2010. 23.14
Mēs, ģēniji, jau esam tādi kautrīgi.
0
Melnirbe 15.06.2010. 22.50
ooo, arī IR komentāri nu jau kā delfos. palūkojieties uz berlīni. vācijas nabadzīgākā pilsēta, bet uztur trīs operas, kopumā spīdot ar vislielākajām dotācijām kultūrai (uz 1 iedzīvotāju) pasaulē. un nevienam pat prātā neienāk uzrpasīt, vai tai būtu jāsamazina finansējums kultūrai.
0
ex-iedzivotajs 15.06.2010. 22.29
Šis salīdzinājums ir pastulbs.
Un tomēr – kāpēc nodokļu maksātājiem, laikā kad visur samazina visu ko, ir jādotē privāts teātris?
100 tūkstoši ir nesamērīgi liela summa pret to produktu, ko iegūstam.
Pārsauciet par “Kabarē observatoriju”….vismaz varbūt kāds mecenāts uzķersies.
0
Eliks 15.06.2010. 21.58
Var jau to uztvert kā joku, bet vismaz mani aizvaino Dāldera salīdzināšana ar Staļinu – tie nav salīdzināmi cilvēki un viņu darbības – ne tik. Esmu dzirdējusi Dālderi spēlējam. Izcili. Ja runājam par privātiem teātriem, tad mani tiešām interesētu, cik lietu dotāciju līdz šim ir saņēmusi “Skatuve”, “Kabata”, “Hamlets”, “TT”? Vai Poliščukas teātra iestudējumi vienmēr ir šedevri /kā viņi paši to uzskata/? Stipri šaubos. Vismaz es naudu labāk dotu studijai “Dauka”. Ja tāda nauda parādītos. Bet Poliščuka jau laikam nav pamanījusi – valsts vēl nebūt nav atkopusies no trekno gadu finanšu orģijām. Un vēl – ja šī režisore vēlas atbalstu no latviešu publikas, tad mans ieteikums – runāsim latviski! Pat jau daudzus gadus Latvijā nedzīvojošais Ādolfs Šapiro runā latviski. Arī Gidons Krēmers un Andris Liepa savas domas spēj izteikt latviski. Bet Poliščuka – ar lielām grūtībām… Nu, būs laiciņš vingrināties.
0
dro 15.06.2010. 20.57
Poļiščukas trupas izpildījumā noskatījos Ilgu tramavaju. Izrāde bija laba. Uzbrukumi Dalderim manuprāt pilnīgi neargumentēti, salīdzinājums ar Staļinu pavisam komisks. Vai Jaunajam teātrim lielākā atbalsta summa nav bijusi 50000 Ls? Nav jau Nacionālais, kuru atbalstīja ar miljonu:)
1
Melnirbe > dro 15.06.2010. 22.47
un — pēc būtības — vai nav sirsnīgi, ka žurkas iet par miljonu, bet jaunais teātris saņem 50tūkstošus, bet poļišķuka neko? latviešu kultūra :/
0
Aivars Krauklis 15.06.2010. 19.43
Nupat noskatījos režisores un aktieru žēlabas TV3. Pārliecināja. Kā parasti – kad sāk bļaut par kultūras postīšanu/neatbalstīšanu, patiesais dziedājums izrādās – par to, ka sliktā pasaule mani, tādu talantīgu, pietiekoši nebaro. (Par Staļinu un sabiedrības atbalstu izdarībām, ko ne gluži pamatoti piedēvē viņam vienam pašam, mākslinieki varētu paši palasīt. Tagad laika pietiks.)
0
sivrita 15.06.2010. 19.29
100 000 daudz vai maz… lai Bulis, Kalniņa un vēl daži piepelnītos un realizētu savas ieceres…? domāju daudz…
žēl gan Poļiščuku un vēl vienu otru…
ja par pašu produktu… nekas revolucionārs, nekas savādāks, kā gadu desmitiem…
JRT atrada savu ceļu… un tiem aizgāja…
būtu labāk oprereti atdzīvinājuši, ne kārtejo teātri štancēt…
0
Jurijs Lupančuks 15.06.2010. 19.14
ļoti žēl.
0
janis_ozols 15.06.2010. 18.42
Demakova! Jāprotas palīdzēt (talantīgiem) draugiem grūtā brīdī. Viņi jūsu dēļ piekrita godu zaudēt – kā Rēzija! Bet jums tikai 100 000 jāupurē, un iespēja prezentēties kā Kultūras Glābējai. Rādiet, kas jums patiesībā iekšās. Demakova! Demakova! De-ma-ko-va!
0
Armands Plāte 15.06.2010. 18.40
Bet kāpēc man kā nodokļu maksātājam būtu jāuztur privāts teātris, kurš nespēj pats sevi atpelnīt??????
Pasakiet kaut vienu argumentu!
0
Driimeris 15.06.2010. 18.39
es gan esmu tumsonis :(
neko nezināju ne par šo cienījamo mākslinieci, ne viņas teātri… vai nu es nebiju mērķa auditorija, vai no tiem 100K lašiem par maz tika veltīts PR…
0
zs_berzgli 15.06.2010. 18.31
1. Ziņkārīgs jautājums: kādā valodā madam runāja preses konferencē?
2. Galma aktieris Bulis tak varēja iet pamangot pie tās partijas, kuru nu viņš tur reklamēja un kurai pantus skaitīja. Ā, un Karīnīte ar laikam esot tos pantus skaitījusi. Fui, cik nepateicīgi tie partiju darboņi. Un cik vēl Rēzija nav viņus atbalstījusi! Tā viņš ir – nepateicība pasaules alga.
0
Kristaps_ 15.06.2010. 18.09
Demakovai tagad fantastiska iespēja parādīt, vai ir patiesa kulturāle :) – nu tak ziedo teātrim 100 000! Vecumdienām jau vēl paliks daudz saraustā. Pirms vēlēšanām laba reklāma – kultūras dēļ spēju nest arī personīgus upurus. A citādi – blefs tā lielā kultūrmīlestība. Poliščuka kā teatrāle ir izcili talantīga (kaut ar’ Rēzija – brrrrrrrrr). Poliščuka IR līmenī.
1
mincitis888 > Kristaps_ 15.06.2010. 20.27
Piekrītu, raudāt nav par ko, kāds darbs, tāda alga. Cien. režisorei pavērsies laiks un iespēja apgūt latviešu valodu, pārējiem būs jāpagrozās vairāk kā parasti.
Par rēziju,tiešām-brrrrr, gadus piecus kā atteicāmies no 4 abonementiem DT…kalniņa bija rītā vakarā, visās filmās, visās izrādēs, bet, kad sāka citādi domājošos publiski saukt par aitām, atvadījos no piespiedu komunicēšanas ar šo visuresošo un nīgro, seju:)
0
itommy_ 15.06.2010. 17.58
Atklāti sakot, varēja jau tie mākslinieki pacensties savās mākslās būt interesantāki. Paulam vienā ziņā taisnība – ja tu nespēj savaldzināt publiku, tad nelien virsū uz tiem dēļiem! Nevar noliegt, ka bohēma un zīmēšanās sabiedrībā labi pieder pie skatuves dzīves. Tomēr bez talanta un ieguldītā darba ar zīmēšanos vien ir par maz. Pat otrādi – ja viena (un ne viena vien) aktrisīte sāk spriedelēt par politiku zilajā ekrānā un ārā nāk vien pēk pēk, bet patiesībā tas ir vienīgais, kā dēļ ir vērts uz viņu skatīties (lai pasmietos), tad nevajadzētu cienījamajiem māksliniekiem raudāt par to, ka tukšas valsts kases apstākļos visiem viņiem, visai šai lielajai latviešu kultūras saimei, varēs palīdzēt un apmaksāt jauko arodu. Spēlēju, dancoju – visu savu mūžu! Bet kādam šīs izpriecas ir jānopelna, jāapmaksā… Varbūt uztaisiet vienu teijāteri, kurš palīdzētu atrast gaismu tuneļa galā, šobrīd jau tiešām nekā vērtīgāka par žurku nav. Līmenis…
0
shefere 15.06.2010. 17.38
Tā nu tas ir, arī kultūrai liesie laiki sākušies(kaut arī treknajos, knapi, knapi varēja sākt domāt par kaut kādu attīstību un galvu pacelt). Arī filmu studijas nīkuļo, dažas jau aizklapētas, vakar ziņās uzzināju, ka pat “Dauka” tiek slēgta. Tas pats tautas mākslā, tas pats visās kultūrās nozarēs. Nu ko, izdzīvos, kas pārvērtīsies? Paliks opera elitei, NT žurkas Kornēlijas cienītājiem un DT visiem pārējiem, neko jau citu mums nevajag, vai ne?
0