Lielākā autoratlīdzība – Raimondam Paulam

36

Komentāri (36)

ivetao2007 08.06.2010. 20.56

Zog ne tikai mūziku, zoga arī literārus darbus un fotogrāfijas. Latvija Olimpiskā komiteja, kura funnkcionāri saņem pasakainas algas, savos izdevumos ne tika nav autorizējuši manas fotogrāfijas, bet nav samaksājuši arī hoinorāru. Tas pats notiek ar Latvijas vieg;atlētikas savienības šķēpa metēju kluba izdevumiem, kuri izmantojuši manas fotogrāfijas, nenorādot autoru un nemaksājot honorāru. Ar fotogrāfiju zagšanu nodarbojās arī apgāds ARTE, kas savās autora Ivara Ošiņa grāmātās bez manas piekrišanas izmantojis manas sporta fotogrāfijas un nav samaksājis honorāru. Bezkaunība ir tik liela, ka ARTE pat neiedomājās piešķirt autora eksemplāru un atbildēt uz vēstulēm.

0
0
Atbildēt

0

ilona_xango 25.05.2010. 11.55

Otrkārt, AKKA iekasē arī no tiem, kam nemaz nebūtu jāmaksā, ja tiktu ievērots taisnīguma princips un par to, par ko nebūtu jāmaksā. Tāpēc tas atgādina mafijas paražu: aplaupīt, bet pēc tam apdāvināt kādu maestro, vai vai vēl kādus citus “labdarības” pasākumus veikt, – lai maestro vai labdarību saņēmušie godātu mafiju un pat aizsargātu ar negodīgi sastādītām likumu normām. Galu galā valsts caur savām amatpersonām bieži vien var atļauties rīkoties patvaļīgi – un tas tā pat nesauksies, viss būs “likumā ietvaros”. Teiksim, kas var aizliegt premjeram atņemt naudu mazturīgiem un atdot to, teiksim, Rīgas “Dinamo” hokeja klubam? (šis ir tikai hipotētiskais piemērs; bet precedenti ir)

0
0
Atbildēt

0

ilona_xango 25.05.2010. 11.53

Nav brīnums un labi, ka daudz nopelna. Satrauc tikai pastāvīgas “dīvainības” AKKAs informācijā.
Citāts: “AKKA/LAA izpilddirektores vietniece Anita Sosnovska piebilst, ka aģentūra ap 30% iekasēto autoratlīdzību pārskaita ārvalstu autoriem, bet 70% iekasēto līdzekļu sadala Latvijas autoriem.”
— Vispirms es vēlētos zināt, cik nopelna pati A.Sosnovska un citi AKKAs biedri, – vai tas ir jājautā Neo?

0
0
Atbildēt

0

snjuu 24.05.2010. 20.40

“patlaban vien 20-30 cilvēku mūsu valstī var labi iztikt tikai ar atlīdzību par autortiesībām”
===
Inčīgi, ieskaitot autortiesību administrētājus vai nē?

+2
0
Atbildēt

1

    Ieva > snjuu 24.05.2010. 22.13

    AKKA/LAA strādā 35

    +4
    0
    Atbildēt

    0

AndisStagis 24.05.2010. 18.55

Apsveicu Maestro! Un arī pārējos, kas saņem autoratlīdzības normālā kārtībā. Kāds jau droši vien teiktu, ka autoram pienāktos pēc reālajiem cipariem vairāk. Ceru, ka skaitļi tikai vairosies…

+2
-1
Atbildēt

0

Arija Saleda 24.05.2010. 16.54

vispār jau raksts par autoratlīdzībām nevis Raimonda Paula politisko piederību. Un būšu atkal oriģināls, Pauls ir viens to tiem, kas ir radījis daudz paliekoša, nesis Latvijas vārdu pasaulē, laikam ģenijs pēc Latvijas mērogiem.
Vai viņš ziedo vai nē labdarībai, tā ir viņa personīga lieta, es nevaru pateikt vai ja es būtu ļoti pārticis ziedotu vai nē un ja ziedotu tad tiešām neplivinātos dzeltenā presē.
Nezinu ar vai zvanu uz 900 sērijas tālruni labdarības maratona laikā var saukt īsti par ziedošanu, tas vairāk ir reklāmas radīta pienākuma apziņa.
Patiesa ziedošana nav ziemassvētkos vai reklāmas kampaņas laikā.

+2
-1
Atbildēt

0

Ieva 24.05.2010. 16.38

Autoriem atlīdzība ir jāsaņem, bet kāpēc tas ir jādara tik slepeni? Kur pārejie vārdi?
Vēl jautājums – cik efektīva ir šī naudas pārdales shēma, ja AKKA/LAA sava birokrātiskā aparāta uzturēšanai patērē vairāk ka 50% no iekasētās summas. Pie kam brīžiem naudas iekasēšana notiek drastiskā formā- nodeva ir jāmaksā arī par tukšajiem datu nesējiem Arī par to, ka tava fotoaparātā atmiņas kartē tu varētu iedomāties glabāt nelegālu mūziku vai pat Holivudas filmas. Tāpēc neskatoties uz tādām muļķībām, kā nevainības prezumpcija, tev par to ir jāmaksā kompensācija par fotoaparāta atmiņas karti AKKA/LAA.- jo tu esi potenciālais pirāts, vainīgs, tātad.

+3
0
Atbildēt

0

murnieks112233 24.05.2010. 14.28

Vai vēts vispār runāt par politiskajām prostitūtām?

+3
-1
Atbildēt

3

    austrisv > murnieks112233 24.05.2010. 14.45

    Pilnīgi piekrītu! Nav vērts!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    kristineim > murnieks112233 24.05.2010. 15.52

    Drīkst pavaicāt “lellei” (precizējot viņas “domu”: vai Raimonds Pauls tiek nosaukts par PROSTITŪTU? Ceru, ka nesapratu Jūsu bezjēdzīgo teikumu.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > murnieks112233 24.05.2010. 19.14

    Kur Tu(I. Indān) vispār skaties, ja redzi kaut ko tādu! Pārlasi labāk, ko raksta lelle. Pie tam daudzskatlī, ja kas!!!
    Vai R. Pauls Tev ir daudzskaitlī!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

lailabidzane 24.05.2010. 14.22

.
“Domubiedru sarunas” ir ir.lv pašreklāmas teksta daļa, ja nu kāds to nav pamanījis. Un politiskā vienvirziena, nu, tā pati, ir izcili domubiedriska.
Ar komponistu tai ir visai nosacīts sakars. Tai smaciņai.

0
-6
Atbildēt

6

    ievuliitis > lailabidzane 24.05.2010. 14.35

    Ja jūs un jūsu domubiedri netiek no šejienes “izbanoti”, tad jau tas apgalvojums par vienvirziena…, neiztur nekādu kritiku. Vai arī – esmu pārparatusi un esat vienisprātis? Kurš no diviem iespējamiem variantiem ir pareizs?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 24.05.2010. 14.54

    .
    Tā jau ir, katram ekstrēmistam, un tādam būt ir salīdzinoši vienkāršāk, ir tieši divi varianti.
    Par laimi dzīve ir krāšņāka.
    Un es ļoti lepojos ar MĪNUSIŅIEM, jo ar to vienvirziena ir tāpat kā ar pretiedeguma krēmu – jo vairāk plusiņu, jo spēcīgāka! ;)))

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lailabidzane 24.05.2010. 15.06

    Es gan nebiju domājusi dzīvi – visā tās krāšņumā, bet tikai jūsu apgalvojumus. Nebiju saredzējusi tur tos globālos aspektus. Arī jums tur jauzņemas zināma vaina – neesat izteicies tik skaidri lai to kontekstu daudznozīmību varētu nolasīt.:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 24.05.2010. 15.11

    .
    Saprotu, katram gadās nedomāt. Tikai kāpēc tur citus vainot?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lailabidzane 24.05.2010. 15.23

    Pieņemu jūsu nožēlu par neveiksmīgi pasniegtu domu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 24.05.2010. 22.05

    .
    Vienmēr laipni.
    Ko citu jau nekā. Tiem, kam pašiem nav, tiem jāpasniedz. Un, ja nu tādiem, kuriem jāpasniedz, jo pašiem nav, šķiet, ka neveiksmīgi, tad tur darīt neko nevar, tāpēc, ka šķiet.
    P.S.
    Joprojām lepojos ar mīnusiņiem.
    Tas jauki atšķir no bara.
    P.P.S.
    Te gan par ‘baru’ jāpaskaidro.
    Bars ir kopienas, tās domubiedriskās, uzvedības arhetips.
    Ja par kvantitāti, tad tie pārdesmit “zasvegdataji” tāds barelis vien ir. Labākajā gadījumā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 24.05.2010. 13.28

Es iepriekš atvainojos, ja man nav taisnība. Cik R.Pauls saņēma par A. Šlesera un viņa kabatas partiju ievilkšanu Saeimā?

+9
-1
Atbildēt

5

    lailabidzane > ievuliitis 24.05.2010. 13.41

    .
    … tā smaciņa. Politiskā. Vienvirziena.
    Laikam jau neizbēgama “domubiedru sarunās”.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ievuliitis 24.05.2010. 14.09

    Tikai no kurienes velk? No R. Paula vai komentāra?:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 24.05.2010. 14.14

    No R. Paula politiskās darbības. Jau sākot ar to brīdi, kad kļuva par Kultūras ministru.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > ievuliitis 24.05.2010. 14.16

    Cik atceros, tad bija jau Paulam labumi no politiskās darbības. Atceries to dzīvokļu dalīšanu , kad nabadzīgais maestro dabūja lieku dzīvokli bez maksas, , liekas tas bija teātra ielas nams. Manuprāt tur dzīvokli toreiz saņēma bez maksas vēl vairāki politiķi, liekas, Straume arī.
    Bez tam R. Pauls saņēma savu gandrīz bezcerīgi zaudēto ieguldījumu atpakaļ no bankas Baltija. ne tā kā pārējā tautas daļa, kura bija ieguldījusi tur savus ietaupījumus. Gan jau vēl viņš ir saņēmis kādu dāvaniņu no TP! TP jau atalgo savus vasaļus, gan lielus, gan mazākus, tāpēc jau tie tā iekožas pretiniekos, kuri nedomā , ka TP ir ko labu darījusi Latvijas valstij!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 24.05.2010. 14.45

    Es gan te biju domājusi to Šlesera pirmo “kabatas” partiju. Atceries, kā biš’ viņa toreiz saucās? Vai jau toreiz – “Pirmā” vai savādāk? Kur priekšvēlēšanu reklāmā Stendzinieks savu personīgo bērnu nosēdināja naudu ubagot uz ielas? Bet arī vēlāk ir daudz “nopelnu”

    +4
    0
    Atbildēt

    0

lailabidzane 24.05.2010. 13.23

.
Pirmkāt, raksta teksts ir neveikls, un vedina uztvert teikto tieši tā, kā to sākotnēji bija sapratis dzeris49.
Otrkārt, tas “speciālistes vērtējums” ir tiešām satriecoši informatīvs.
Un, treškārt, vai tiešām labais tonis prasa nenorādīt autoru vai avotu?

+3
0
Atbildēt

0

mary75 24.05.2010. 13.07

Nesaprotu, kas par komunisma atraugām – “ar autoratlīdzību, ko saņem viens cilvēks, varētu iztikt 20 – 30 cilvēki”?
Nu lai viņi arī raksta mūziku un arī saņem, kas viņiem liedz?
Vai arī Paulam būtu jāsaņem minimalā alga?

+3
-8
Atbildēt

4

    dro > mary75 24.05.2010. 13.14

    Nestreso, lasi uzmanīgāk: ar autoratlīdzību Latvijā var pietiekoši labi dzīvot 20-30 cilvēku.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 24.05.2010. 13.22

    Ja, laikam tev taisnība, pārpratu, patiešām bija domāts, ka tikai 20 – 30 cilvēki Latvijā var iztikt ar autoratlīdzību.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 24.05.2010. 14.10

    Džeri, Tu esi pārpratis raksta autoru, jo raksts ir par to, ka no autoratlīdzības labi iztiek ne tikai Pauls, bet vēl 20 līdz 30 cilvēku! Un tas jau ir liels skaits mūsu mazajā valstī! Man interesē, vai R. Pauls nodarbojas un ziedo labdarībai no saviem lielajiem ieņēmumiem, jo parasti rietumzemēs tā dara bagāti cilvēki, bet varbūt R. Pauls nav rietumu cilvēks un neziedo labdarībai?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sidraba > mary75 24.05.2010. 14.31

    Es atvainojos, bet kāda Jums tur daļa? Katrs ar savu nopelnīto naudiņu dara, ko grib. Un 80 tūkstoši gadā jau nu nemaz nav nekāda kosmiskā summa, lai uzreiz ietu un pusi atdotu labdarībai.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam