Ap 100 dalībnieku policistu akcijā

43

Komentāri (43)

Aivars Krauklis 01.05.2010. 22.42

Droši vien kādreiz arodbiedrībām ir bijusi arī pozitīva loma, bet tas laiks sen aiz kalniem. Arodbiedrību nesamērīgā ietekme ir viens no iemesliem „vecās Eiropas” nu jau bezcerīgai atpalicībai. Ātrumā dažas detaļas – kāpēc neveicas Aeorubusiem? Kā atšķiras zinātniskiem pētījumiem novirzītā koprodukta daļa intelektuālajā Eiropā un tumsonīgajā ASV? Kā aviadispečeru arodbiedrības ietekmē lidojumu ekonomiskumu un drošību Eiropā? Vēl? Paskatāmies šodienas ziņas. Grieķijas krīze neradās bez būtiska arodbiedrību nopelna, pārējā PIGS tāpat. Francija tālu neatpaliek.
Gan jau latvju arodbiedrības pārspēts Rietumeiropas sarkanos, kā nekā komunisma skolā apgūtais nekur nav zudis.

+5
0
Atbildēt

3

    mary75 > Aivars Krauklis 02.05.2010. 09.07

    Par veco Eiropu var piekrist, bet, ne tikai arodbiedrības tai traucē, bet arī milzu savairojusies birokrātija, kaut kur lasīju, lai tur izdabūtu cauri kādu lēmumu, vajadzīgi 2-3 gadi.
    Arī Latvijā, vismaz pagaidām, galvenais traucēklis attīstībai ir nevis arodbiedrības, bet gan birokrātija.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 02.05.2010. 10.35

    Mūsdienās birokrātija un arodbiedrības pārvērtušās par nedalāmu komplektu sabiedriskā labuma neracionālā tērēšanā. To simbioze ir galvenais „traucēklis attīstībai”, formas vecajā Eiropā un Latvijā atšķiras nedaudz.
    Piemērs Latvijā – kad kāds pār mēru aizrāvies administrators tiek atlaists, izrādās, ka šo sargā „koplīgums”. Tātad arodbiedrība. Tāpat koplīgumi attaisno nepamatotas piemaksas, prēmijas u.t.t. Sabiedriskajā sektorā koplīgums nozīmē, ka divi līgumslēdzēji vienojušies par to, ka trešai pusei, tas ir – nodokļu (reāli nopelnīto) maksātājiem ir pienākums apmaksāt abu izdarības bez kādas iespējas procesu ietekmēt. Manuprāt – grandioza cūcība.
    Ķezas ar „lēmumu izdabūšanu” ir ne tik daudz termiņu dēļ, ka tāpēc, ka administratīva regulēšana ieviesta tur, kur bez tādas var iztikt. Bet tad regulētājs izrādās nevajadzīgs, atkal palīgā steidz arodbiedrības.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Aivars Krauklis 02.05.2010. 10.59

    Jā, vajadzētu jau saprast, ka ar to socialismu Eiropa brauc uz elli, bet, eiropieši pieraduši tā dzīvot, atteikties ne no kā negrib, politiķi, pārsvarā, ir tizli un populisti, kas iet tam pavadā, ja tā ies, Eiropas nākotne rādās padrūma, kaut arī, daži domā, ka Eiropa varētu pārvērsties par ko līdzīgu muzejam un labiekārtotu pensionāru dzīves vietu, tikai, nav saprotams, kurš tad pelnīs tās pensijas, ja nu imigranti, paši jau nedzemdē, lai nevajadzētu ne no kā atteikties.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 01.05.2010. 16.51

Domokratiskā valstī protesta akcijas un savu tiesību aizstāvēšana ir visnotaļ atbalstāma rīcība.
Kas attiecas uz Sūnu, pēc dažām viņa publiskām uzstāšanām, kur viņš visās nelaimēs vainoja Sorosu, SVF, ES, kaut kādu tur starptautisko mafiju un Dombrovska valdību, bet, ne ar vienu vārdu nepieminēja, ka visa situācija ir Kaulīša trekno gadu rezultāts, un uzstājas ar, maigi sakot, dīvainiem paziņojumiem, par to, kur varētu ņemt naudu, tad viņš, labākajā gadījumā, ir bezatbildīgs populists, sliktākajā – vai nu neadekvāts cilvēks, vai arī angažēta persona, kurš dara visu, lai par vainīgiem uzskatītu patreizejo valdību, es policistu vietā izvēlētos citu līderi.

+10
0
Atbildēt

10

    austrisv > mary75 01.05.2010. 17.11

    Tāds jau arodbiedrību darbs: iet ar karogiem un klaigāt! Tā viņi pelna maizi!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 01.05.2010. 17.23

    Nevaru piekrist, ja arobiedrības atbalsta vairākums, nevis mazākums, kā pie mums, un tai ir normāli līderi, tad arodbiedrība var panākt daudz, rietumos jau cauri arodbiedrībām darba ņēmēji jau arī panākuši tās, salīdzinot ar Latviju, milzīgas socialās garantijas.
    Latvijā cilvēki arodbiedrībā nestājas, bet pēc tam bļauj, ka arodbiedrība neko nevar, bet, ko tad tā varēs, ja tur knapi 10% strādājošo?
    Latvijā cilvēki nesaprot, ka, lai ko panāktu, jābūt savstarpējai solidaritātei, jo darba devējs vai valdība visvairāk baidās taisni no tā, un tāpēc īsteno skaldi un valdi politiku.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > mary75 01.05.2010. 17.36

    Hm, bet vēsture gan liecina, ka daudzos gadījumos arodbiedrību loma ir bijusi stipri vien negatīva. Ciešas saites ar mafiju, tirgošanās ar ietekmi, biedru naudu izšķērdēšana utt. utjpr. Fakts, ka Sūna visā galvā lād Lindu Mūrnieci, varētu liecināt par pirmo no manis minētajām arodbiedrību destruktīvās darbības iespējām.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 01.05.2010. 17.52

    Katrai lietai savas pozitīvās un negatīvās puses, pat baznīcai, tāpat arī arodbiedrībai, bet, savā laikā tikai pateicoties arodbiedrībām tika daudz kas panākts darba ņēmēju aizstāvībai, darba devēju piespieda uz dialogu ar darba ņēmēju, arī tagad Francijā, Itālijā. skandināvijā spēcīgas arodbiedrības spēlē pozitīvu lomu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > mary75 01.05.2010. 18.01

    Jā, bet mēs nedzīvojam Tevis minētajās valstīs. Starp citu, es reizi pa reizei paskatos kādu no neskaitāmajām “Soprano” sērijām, un man palicis atmiņā sižets par afroamerikāņu arodbiedrības līderi, kas mītiņā bļauj par melnādaino tiesībām strādāt, bet pēc mītiņa kopā ar Toniju Soprano iemalko konjaku. Tur darbība notiek mūsdienās un , cik lasīts, autori un aktieri labi pārzina reālo dzīvi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 01.05.2010. 18.06

    Bet, Francija, Skandināvija, Lielbritanija, utt., ne visur arodbiedrības saaugušas ar mafiju.

    Soprano gan ir arī man viens no mīļākajiem seriāliem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 01.05.2010. 18.08

    Krīgers jau 2007.gadā panāca, ka skolotājiem pielika algas un gan jau vēl kādai nozarei uz soc budžeta rēķina .Tātad ar vienu roku ņem, bet ko dara ar otru roku?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > mary75 01.05.2010. 18.16

    Mans mīļākais seriāls ir “Deksters”, reizēm gandrīz vai žēl, ka mums Latvijā nav šāda Dekstera Morgana:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 01.05.2010. 18.31

    Par budžeta sabalansēšanu jādomā valdībai, ne visas prasības jāapmierina, bet, no valdības jāprasa, ja neviens neko neprasīs, valdība galīgi atsaitēsies.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > mary75 01.05.2010. 21.37

    tad nu laiks no JL un Vienotības prasīt to, ko viņi tik dedzīgi sola, jums tā nešķiet? ;-) Pagaidām neredzu nevienu izpildītu solījumu. http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Ivars Zvirbulis 01.05.2010. 16.37

Ok, piekrītu (AŠ)2 to visu radīja, bet vai patreizējā valdība ir ar kaut ko labāka? Policisti nav vajadzīgi (algas griezīsim nost), mediķi nav vajadzīgi (griežam algas nost un klapējam slimnīcas ciet), bērni šai valstij nav vajadzīgi (griežam visus pabalstus nost, lai apmirst), skolotaji nav vajadzīg, pensionārus merdējam nost… Vēl piemērus vajag? “Vienotība” ir tādi paši solītāji kā visi. Sola afigennos labumus (sava programmā), bet dzīvē nekas nerealizējas. Vienīgi cirpšana un griešana. http://www.neoidiotisms.blogspot.com/

+1
-1
Atbildēt

15

    austrisv > Ivars Zvirbulis 01.05.2010. 17.08

    Nomierinies, un ej taču balso, par tiem, kas Tev liekas tie lielie darītāji it kā kāda partija Tev sagādās algu un maizi!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 01.05.2010. 17.15

    Nomierināšos tikai tad, kad visi zagļi un nelieši būs palikuši aiz borta vēlēšanās. Tu nebūsi tā, kas man norādīs ko man darīt un teikt. http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ivars Zvirbulis 01.05.2010. 17.47

    Tiešām. Pastāsti mums, Mārtiņ, kas ir tie, par kuriem mums vajadzētu balsot? Izmanto iespēju, ka tik daudz cilvēku izlasīs tavas atklāsmes.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > Ivars Zvirbulis 01.05.2010. 17.49

    Tāds brīsniņš nekad nepienāks, jo visā cilvēces vēsturē ir bijis tā, ka no 100 cilvēkiem apmēram 20 ir sabiedrības zemākā morāles līmeņa pārstāvji, bet mūsu valstī noziedznieku morāle tiek propagandēta un slavināta tik cītīgi, ka šis skaitlis varētu būt arī 40 cilvēki no 100.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ivars Zvirbulis 01.05.2010. 18.43

    Un ko tad gudrītis Mārtiņš ieteiktu? Sākt drukāt naudiņu? Papīrīšus visās iespējamās varavīksnes krāsās? Kas ar to mainītos? Vienīgi algas gan tad būtu kā Zimbabvē – miljonos mērāmas un tad mēs skaitītos bagātākā valsts pasaulē? Ja neesi aizmirsis 90-to gadu sākumā minimālā alga bija 3 tūkstoši naudiņas! Nekļūsti smieklīgs!
    P.S. Arī komentārus rakstot nevajag kļūt par rupju tēviņu….

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 01.05.2010. 21.21

    visi tik gudri, ka nav kur pasūtīt… bet es atgādināšu, ka novēlu ikvienam “Vienotība” atbalstītājam nonākt slimnīcās un izbaudīt to, ko JL ar savu politiku ir panācis. Ceru arī, ka par bērniem jūs tuvakos 100 gadus varēsiet nedomāt, jo tos nevarēs uzturēt. Ceru, visbeidzot, ka policija nākamajās nekārtībās noraudzīsies kā skatītāji, nevis kā nekārtību apkarotāji… Vai to “Vienotība” vēlas panākt? http://neoidiotisms.blogspot.com/

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 01.05.2010. 21.25

    betijacelmale, ar karoti mutē es neko tev neliešu, skrien balso par Kristovski, kuram nebija pat tik daudz goda, lai pacenstos sabiedrības acīs izskatīties kaut nedaudz labak… tā ir ka ņem naudu no ES (kā bezdarbnieks) nevis no RD (kā deputāts). Un ar ko tad šinī gadījumā viņš labāks par (AŠ)2, kuri zog acīs skatīdamies? http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ivars Zvirbulis 01.05.2010. 21.44

    Mārtiņ’ bez uzvārda. Man jau likās, ka esi no cilvēknīdēju šlakas. Tagad par to pārliecinājos. Lai tev laba veselība un bērniem nekas nekaiš!
    Par ko man balsot es tomer pati izvēlēšos, jo nesaredzu racionālu graudu tavos ieteikumos un argumentos. Neslimo.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 01.05.2010. 21.51

    paldies par iejūtību un ilgu mūžu tev lēni mirstošā Latvijā… Cilvēknīdēji ir tie tur, kas pieņem nepārdomātus lēmumus un baidas atzīt savas kļūdas. Ja redzēšu ka “Vienotība” izpilda kaut ko no savas programmas, es izteikšu viņiem savu īpašo atvainošanos ;-)) (jādomā drīzāk cirvju kātam lapas plauks un pūcei aste ziedēs, nekā “Vienotība” kaut ko izdarīs).
    P.S.starp citu – es savu uzvārdu nemaz neslēpju, ja vien nav slinkums paskatīties.
    http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ivars Zvirbulis 01.05.2010. 21.59

    Neesmu ne vienkārši, ne neo -idiote lai tava bloga nosaukums man liktos saistošs. Pameklē citas fanes.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 02.05.2010. 00.56

    nenovirzies no tēmas ;-) kas te vispār runa par faniem? http://neoidiotisms.blogspot.com/

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ivars Zvirbulis 02.05.2010. 12.20

    Kas ar tevi notiek, Mārtiņ? Ja cilvēki argumentēti apgāž tavus apgalvojumus, tava vienīgā reakcija – rupji pasūtīt viņus un novēlēt neskaitāmas nelaimes. Ja atsakās lasīt tavu blogu, jo pietiek ar tavām rakstītām muļķībām šeit – izrādās, novirzās no tēmas. Apbrīnojama konsekvence, “cilvēkmīli”!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 02.05.2010. 14.06

    Izdevīgi atzīt par muļķībām to, kas nav pieņemams pašam (gan tev, gan man). Bet man no tiesas ir žēl ka visi kas tagad fano par Vienotību, neredz pretrunas šīs apvienības vārdos un darbos. Skumji, ka nokāpuši AŠ2 ezīša uzlecat uz “Vienotības” ecēšām… http://neoidiotisms.blogspot.com/

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > Ivars Zvirbulis 02.05.2010. 14.42

    Betij, tās ir pubertātes vecuma problēmas: 15 – 16 gadu vecumā cilvēks parasti jūtas gudrāks par visiem pārējiem un neadekvāti reaģē uz apkārtējo pasauli, vienkārši parasti pubertāte beidzas pirms 21 gada vecuma sasniegšanas, bet dažiem neadekvāta rīcība un domāšana saglabājas stipri ilgāk.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 02.05.2010. 17.25

    un kurš tagad paliek rupjš? cik skaisti un nevainīgi vārdi no tīnes mutītes ;-)) http://neoidiotisms.blogspot.com/

    0
    0
    Atbildēt

    0

::Vai cis :: 01.05.2010. 16.35

Viņam vienkārši jāparāda policistiem, ka viņš kaut ko dara, citādi policisti nemaksās biedra naudu un Sūnam nebūs, no kā dzīvot. Pie viena kopā ar Dineviču var pagozēties TV ekrānos. Nez vai Dīvāns arī piedalījās akcijā?

+4
-2
Atbildēt

1

    austrisv > ::Vai cis :: 01.05.2010. 17.07

    Dīvānam pašreiz atkal ir iespēja uzspodrināt savas spalvas, kā bezdarbnieku aizstāvim!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

austrisv 01.05.2010. 16.17

Vai visi tie, kas prasa naudu, zina, kā to nopelnīt!
Vai tiešām viņš cer, ka Starptautiskās institūcijas var piespiest Latvijas valsti maksāt vairāk policistiem liekot samazināt valsts budžeta izdevumus?

+5
-2
Atbildēt

0

photocom 01.05.2010. 16.05

Sūna jau atrāvies ?
fingāls zem acs ?
:)
kapitan ti nekogda ne budišj majorom !

+2
0
Atbildēt

2

    ::Vai cis :: > photocom 01.05.2010. 18.30

    Paskatījos TV ziņas. Tev taisnība – pamatīgs fingals:) Varbūt Mūrnieces kulakam uzskrējis, ka tik traki viņu neieredz.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > photocom 01.05.2010. 18.48

    ;)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 01.05.2010. 15.41

Jā, solīs daudz. Až pat līdz pēdējai priekšvēlēšanu dienai.

+3
-1
Atbildēt

0

rīt sapratīšu 01.05.2010. 15.14

Es iesaku Sūnas kgm prasīt garantijas no (AŠ) X (AŠ)= (AŠ)kvadrātā! Resp.no tiem, kas valstī šādu situāciju radīja. Apgalvoju – apsolījumu saņemsiet! Tikai kā būs ar solījuma izpildi?

+8
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam